ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LaWSuiT
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Aralık 2014 23:39
Son Ziyaret:
19 Mart 2021 23:32
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ümit BÜKÇÜOĞLU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ümit BÜKÇÜOĞLU
SON 10 MESAJI
Deniz Akvaryumu Led
Beyaz olan ledler 20.000 kelvin altında olmasın mavi olan ledler de 450 nm royal blue olmalı
1w yada 3w power led kullanarak bir ışıklandırma yapabilirsiniz. diğer ledler çok fazla işinizi görmeyecektir
örnek vereyim ;
1 w power ledlerden bir armatür yapacaksanız şayet ;
4 tane 22000k beyaz ( daha düşük kelvinliler yosuna sebebiyet verebilir )
12 tane 450nm royal blue led
yani her 1 beyaza 3 adet mavi olacak şekilde kombinlenmesi gerekiyor
piyasada bu led değerlerinde satış yapan firmalar kısıtlıdır dikkat etmeniz gerekiyor
akvaryum litrenizi baz alırsak fazla mercan işine de girmeyecekseniz 20 watt civarı bir aydınlatma yeterli gelecektir
Beyaz olan ledler 20.000 kelvin altında olmasın mavi olan ledler de 450 nm royal blue olmalı
1w yada 3w power led kullanarak bir ışıklandırma yapabilirsiniz. diğer ledler çok fazla işinizi görmeyecektir
örnek vereyim ;
1 w power ledlerden bir armatür yapacaksanız şayet ;
4 tane 22000k beyaz ( daha düşük kelvinliler yosuna sebebiyet verebilir )
12 tane 450nm royal blue led
yani her 1 beyaza 3 adet mavi olacak şekilde kombinlenmesi gerekiyor
piyasada bu led değerlerinde satış yapan firmalar kısıtlıdır dikkat etmeniz gerekiyor
akvaryum litrenizi baz alırsak fazla mercan işine de girmeyecekseniz 20 watt civarı bir aydınlatma yeterli gelecektir
Ps Bu Şekilde Çalışmasında Sorun Var Mıdır ?
Protein skimmerinizin water level yazan seviyeye kadar suyun içinde olması gerekiyor.
ps nin olduğu bölmedeki filtrasyon malzemelerini tamamen çıkartın
aksi halde bir süre sonra nitrat patlaması olarak sisteme geri dönecektir
Protein skimmerinizin water level yazan seviyeye kadar suyun içinde olması gerekiyor.
ps nin olduğu bölmedeki filtrasyon malzemelerini tamamen çıkartın
aksi halde bir süre sonra nitrat patlaması olarak sisteme geri dönecektir
Marine Akvaryum Ve Sorunsalı!
Kesinlikle kontrol etmem gereken bir durumdu ve buda bana tecrübe oldu.
bundan sonra aynı duruma düşer miyim ? tabi ki düşmem.
fakat işini düzgün yapan insanlar da böyleleri yüzünden ne hale düşüyor.
Kesinlikle kontrol etmem gereken bir durumdu ve buda bana tecrübe oldu.
bundan sonra aynı duruma düşer miyim ? tabi ki düşmem.
fakat işini düzgün yapan insanlar da böyleleri yüzünden ne hale düşüyor.
Marine Akvaryum Ve Sorunsalı!
Arkadaşlar Merhabalar,
Marine akvaryum firmanın satış politikasını ve müşteriye karşı tutumunu kesinlikle tasvip etmiyorum.
Yaşamış olduğum durumları size anlatayım ve birde siz kendi tarafınızdan yorumlayın.
Öncelikle x bir forum sitesinden akvaryum ölçülerine göre fiyatları belirtilen bir liste üzerinden arayıp fiyat almak istemiştim fakat bana kampanyada mobilyalı bir akvaryum satışlarının olduğunu ve bu modeli görmemi istediler. Bunun üzerine ertesi gün avcılara mağazalarına gittim fakat söylemiş olduğu rakam 220 tl iken 280 tl gibi bir rakama çıktı. Sebep olarak da kampanyanın bittiğini ve o fiyattan veremeyeceklerini belirttiler. Oysaki ben Cuma günü aramıştım ve hafta sonu ziyaret edeceğimi belirtmiştim. Bu durumu kendilerine de ilettim fakat eski fiyattan veremeyeceğini belirtti. Daha sonra siparişi eden eden kişilerden dolayı ellerinde 2 adet kahverengi mobilyalı akvaryum olduğunu istersem 220 tl üzerinden verebileceklerini bildirdiler. Bende madem buraya kadar geldim en azından boş dönmeyim mantığı ile kabul edip aldım. Daha sonra protein skimmer sormuştum ve ellerinde kalmadığı için bana mağazada akvaryumda kullanmış olduğu ps yi istersem uygun fiyattan satabileceğini belirtti. Bende eğer çalışıyor ise benim için sorun teşkil etmez diyerek olabileceğini söyledim. O gün bana ps nin fiyatının 200 tl olduğunu ama 150 liraya bu ps yi verebileceğini söyledi. Bende kendilerine güvenerek bir hata ettim ve sıfır fiyatına bakmadan kabul ettim.
Kısa bir süre sonra sıfır fiyatına bana ikinci el bir ürün sattığını farkettim ve geçtiğimiz hafta ps nin kafa motorunda çatlak olduğunu da gördüm. Kendilerine mail attım mağazaya gelin yardımcı olalım dediler ve bunun üzerine mağazanın yolunu tuttum. Aynı durumu tek tek kendılerıne bir kez daha hatırlatıp ps nin kafa motorunda çatlak olduğunu da belirttim ama ukala bir tavırla senin yapmadığını ne bileyim, ikinci el üründü zaten, 20 tl farkını vereyim konuyu kapatalım gibi abuk sabuk cevapların içine gömüldü. Adama kafa motorunun satışı varmı yarın bir gün tamamen kırıldığında ne yapacağım diyorum kalkmış bana bulamazsın diyor. Yapıştır bir şey olmaz diyor. Aynı durumu kendilerine bir başkası yapmış olsa kıyametleri koparırlar! Böyle bir satış olamaz, olmamalı! Bugün bana yapılanlar yarın bir başkasına daha yapılacaktır ki yapacaklarına yalnızca 2 kere karşılaşmama rağmen adım gibi eminim. Yorumu da sizlere bırakıyorum
Arkadaşlar Merhabalar,
Marine akvaryum firmanın satış politikasını ve müşteriye karşı tutumunu kesinlikle tasvip etmiyorum.
Yaşamış olduğum durumları size anlatayım ve birde siz kendi tarafınızdan yorumlayın.
Öncelikle x bir forum sitesinden akvaryum ölçülerine göre fiyatları belirtilen bir liste üzerinden arayıp fiyat almak istemiştim fakat bana kampanyada mobilyalı bir akvaryum satışlarının olduğunu ve bu modeli görmemi istediler. Bunun üzerine ertesi gün avcılara mağazalarına gittim fakat söylemiş olduğu rakam 220 tl iken 280 tl gibi bir rakama çıktı. Sebep olarak da kampanyanın bittiğini ve o fiyattan veremeyeceklerini belirttiler. Oysaki ben Cuma günü aramıştım ve hafta sonu ziyaret edeceğimi belirtmiştim. Bu durumu kendilerine de ilettim fakat eski fiyattan veremeyeceğini belirtti. Daha sonra siparişi eden eden kişilerden dolayı ellerinde 2 adet kahverengi mobilyalı akvaryum olduğunu istersem 220 tl üzerinden verebileceklerini bildirdiler. Bende madem buraya kadar geldim en azından boş dönmeyim mantığı ile kabul edip aldım. Daha sonra protein skimmer sormuştum ve ellerinde kalmadığı için bana mağazada akvaryumda kullanmış olduğu ps yi istersem uygun fiyattan satabileceğini belirtti. Bende eğer çalışıyor ise benim için sorun teşkil etmez diyerek olabileceğini söyledim. O gün bana ps nin fiyatının 200 tl olduğunu ama 150 liraya bu ps yi verebileceğini söyledi. Bende kendilerine güvenerek bir hata ettim ve sıfır fiyatına bakmadan kabul ettim.
Kısa bir süre sonra sıfır fiyatına bana ikinci el bir ürün sattığını farkettim ve geçtiğimiz hafta ps nin kafa motorunda çatlak olduğunu da gördüm. Kendilerine mail attım mağazaya gelin yardımcı olalım dediler ve bunun üzerine mağazanın yolunu tuttum. Aynı durumu tek tek kendılerıne bir kez daha hatırlatıp ps nin kafa motorunda çatlak olduğunu da belirttim ama ukala bir tavırla senin yapmadığını ne bileyim, ikinci el üründü zaten, 20 tl farkını vereyim konuyu kapatalım gibi abuk sabuk cevapların içine gömüldü. Adama kafa motorunun satışı varmı yarın bir gün tamamen kırıldığında ne yapacağım diyorum kalkmış bana bulamazsın diyor. Yapıştır bir şey olmaz diyor. Aynı durumu kendilerine bir başkası yapmış olsa kıyametleri koparırlar! Böyle bir satış olamaz, olmamalı! Bugün bana yapılanlar yarın bir başkasına daha yapılacaktır ki yapacaklarına yalnızca 2 kere karşılaşmama rağmen adım gibi eminim. Yorumu da sizlere bırakıyorum
Bursa Bettamarketim.com / Sunsun Ad-200 Sorunsalı
Arkadaşlar Merhabalar,
Satın almadan önce detaylı araştırma yaparken Zetlight ve SunSun AD-200 arasında kalmıştım.
Sonrasında ise fiyatının da biraz uygun olması ile bettamarketim.com üzerinden SunSun AD-200 almaya karar verdim.
Beni cezbeden noktası ; özellikleri arasında derece takibi ve Gece-Gündüz modülünün mevcut olmasıydı.
Gelelim Konuya ;
1 hafta önce yanlışlıkla armatürün üzerine su damlattım ve farkettiğim anda da fişini çıkardım.
Bir süre kurutmaya çalıştım derken cihazı bağladım ve dokunmatik tuşlarından led göstergesine kadar sorun olduğunu farkettim.
Betta marketime ve toptancı firma Kaya Pet Dış Tic. A.Ş. firmasına ulaşıp durumu bildirdim daha sonra yedek armatürüm olmadığı için en kısa süre içerisinde çözmem gerektiğini söyledim.
Dün arayıp bilgi verdiler ve anakartın sıvı temasından dolayı bozulduğunu ama kullanıcı hatası olmasına rağmen ücretsiz olarak değişim yaptıklarını söylediler.
Buradan firmaya bir kez daha teşekkür ediyorum. Böyle ilgili firmaları gördükçe de paylaşmadan edemiyorum.
Belki bazılarınız bu durumu reklam olarak algılayacak ama nasıl ki memnuniyetsizliğimizi hemen içimizde paylaşıyorsak bu gibi durumları da paylaşmamız gerektiğini düşünüyorum.
Saygılar
Arkadaşlar Merhabalar,
Satın almadan önce detaylı araştırma yaparken Zetlight ve SunSun AD-200 arasında kalmıştım.
Sonrasında ise fiyatının da biraz uygun olması ile bettamarketim.com üzerinden SunSun AD-200 almaya karar verdim.
Beni cezbeden noktası ; özellikleri arasında derece takibi ve Gece-Gündüz modülünün mevcut olmasıydı.
Gelelim Konuya ;
1 hafta önce yanlışlıkla armatürün üzerine su damlattım ve farkettiğim anda da fişini çıkardım.
Bir süre kurutmaya çalıştım derken cihazı bağladım ve dokunmatik tuşlarından led göstergesine kadar sorun olduğunu farkettim.
Betta marketime ve toptancı firma Kaya Pet Dış Tic. A.Ş. firmasına ulaşıp durumu bildirdim daha sonra yedek armatürüm olmadığı için en kısa süre içerisinde çözmem gerektiğini söyledim.
Dün arayıp bilgi verdiler ve anakartın sıvı temasından dolayı bozulduğunu ama kullanıcı hatası olmasına rağmen ücretsiz olarak değişim yaptıklarını söylediler.
Buradan firmaya bir kez daha teşekkür ediyorum. Böyle ilgili firmaları gördükçe de paylaşmadan edemiyorum.
Belki bazılarınız bu durumu reklam olarak algılayacak ama nasıl ki memnuniyetsizliğimizi hemen içimizde paylaşıyorsak bu gibi durumları da paylaşmamız gerektiğini düşünüyorum.
Saygılar
Hangisini Seçmeliyim,akrilik Mi İç Arka Sumplu Mu?
İnternette yaptığım araştırma sonucu böyle bir yazı okudum şimdi;
İsmini Latinceden alan Nano kelimesi, Yünanca [nános]= Cüce anlamına gelir, Nano teknolojisinden de bilindiği gibi Nano (Cüce, küçücük) anlamına gelir. Nano akvaryum ise Cüce akvaryum anlamı taşır. 30x30x30cm den küçük akvaryumlara nano akvaryum denir.
İnternette yaptığım araştırma sonucu böyle bir yazı okudum şimdi;
İsmini Latinceden alan Nano kelimesi, Yünanca [nános]= Cüce anlamına gelir, Nano teknolojisinden de bilindiği gibi Nano (Cüce, küçücük) anlamına gelir. Nano akvaryum ise Cüce akvaryum anlamı taşır. 30x30x30cm den küçük akvaryumlara nano akvaryum denir.
Hangisini Seçmeliyim,akrilik Mi İç Arka Sumplu Mu?
Co2 olayını DIY sistemle çözmüştüm bende.
Mayalı sistem yaparsanız bu boydaki bir akvaryuma fazlası ile yeter.
Moss türlerini çok fazla önermem çünkü akvaryumun içerisine aşırı derece de yayılıyorlar
Co2 olayını DIY sistemle çözmüştüm bende.
Mayalı sistem yaparsanız bu boydaki bir akvaryuma fazlası ile yeter.
Moss türlerini çok fazla önermem çünkü akvaryumun içerisine aşırı derece de yayılıyorlar
Hangisini Seçmeliyim,akrilik Mi İç Arka Sumplu Mu?
Beta daki akvaryum bundan biraz daha ufaktı hatırladığım kadarı ile.
Birde nano diyorlar ama benim nanodan anladığım tek parça bir akvaryumdur
Kesip biçilerek yapılan akvaryumun diğerlerinden pek bir farkı yok benim gözümde
Beta daki akvaryum bundan biraz daha ufaktı hatırladığım kadarı ile.
Birde nano diyorlar ama benim nanodan anladığım tek parça bir akvaryumdur
Kesip biçilerek yapılan akvaryumun diğerlerinden pek bir farkı yok benim gözümde
Hangisini Seçmeliyim,akrilik Mi İç Arka Sumplu Mu?
Mobilyasız cama cam akvaryum (Pleksi ile beraber ) için 120 TL fiyat vermişti banada
Kafa motorunu da internetten satın alırsın 20 tl civarında birşey
Mobilyasız cama cam akvaryum (Pleksi ile beraber ) için 120 TL fiyat vermişti banada
Kafa motorunu da internetten satın alırsın 20 tl civarında birşey
Hangisini Seçmeliyim,akrilik Mi İç Arka Sumplu Mu?
[QUOTE=YasinCelik]Haklısınız İlhan Bey. Anubias,java,elodea gibi bitkiler düşünüyoruz. O civarlarda litre ve bitkiler için ne düzeyde bir Co2 önerirsiniz?
[QUOTE=LaWSuiT]Yasin Selam,
İlk etapta bende aynı akvaryumu düşünüyordum ( beta akvaryumun ürünüydü o galiba )
Daha sonra marine akvaryumun m40 modelini görünce onu aldım.
Ölçüleri 40 x 50 x 40 cm 15 cm arkadan sumplu (kullanılabilir alan 40x35x40)
sana tavsiyem yükseklik 40 ve üzeri olsun, daha altına bakma derim
Arkadan sump olması neden iyi ; filtre ısıtıcı vs bütün gereksiz görüntü kirliliğini ortadan kaldırmış olacaksın.
geriye sadece keyifle izleyeceğin bir alan kalacak :)[/QUOTE]
Ümit Bey dediğiniz akvaryuma baktım full set olarak bir fiyat gördüm çok uçuktu. Ama bizimkisi deniz akvaryumu olmayacak, protein skimmer ve üstündeki armatür falan olmayacak. Mobilyasınada gerek yok diye düşünüyorum. Sadece akvaryum veya akvaryumla birlikte kafa motorunu içeren bir fiyat bulamadım. Sakıncası yoksa nerden ve kaç liraya aldığınızı sorabilir miyim?[/QUOTE]
Ben kampanyadayken almıştım 220 tl ye ama şu anki fiyatı da 280 tl ( Mobilya + Akvaryum )
Özelden sana akvaryumu üreten abinin telefonunu atacağım. Yardımcı olacağına emin olabilirsin.
Marine Akvaryuma üretimleri de kendisi yapıyor. İstersen bir ara görüş fiyat teklifi al :)
Üretimi yapan abi çok güleryüzlü müşteri odaklı birisi. Marinedekiler için aynı şeyi söylemem mümkün değil :)
Bu arada akvaryumu istersen tuzlu su olarak düşünme tatlı su da kurabilirsin. Arka sump bölümünde 3 adet bölme var.
İlk 2 bölmeye filtre malzemelerini Son bölmeyede ufak bir kafa motoru ve ısıtıcı koyarsın mesela[EDIT]LaWSuiT,2015-10-14 12:04:19[/EDIT]
[QUOTE=YasinCelik]Haklısınız İlhan Bey. Anubias,java,elodea gibi bitkiler düşünüyoruz. O civarlarda litre ve bitkiler için ne düzeyde bir Co2 önerirsiniz?
[QUOTE=LaWSuiT]Yasin Selam,
İlk etapta bende aynı akvaryumu düşünüyordum ( beta akvaryumun ürünüydü o galiba )
Daha sonra marine akvaryumun m40 modelini görünce onu aldım.
Ölçüleri 40 x 50 x 40 cm 15 cm arkadan sumplu (kullanılabilir alan 40x35x40)
sana tavsiyem yükseklik 40 ve üzeri olsun, daha altına bakma derim
Arkadan sump olması neden iyi ; filtre ısıtıcı vs bütün gereksiz görüntü kirliliğini ortadan kaldırmış olacaksın.
geriye sadece keyifle izleyeceğin bir alan kalacak :)[/QUOTE]
Ümit Bey dediğiniz akvaryuma baktım full set olarak bir fiyat gördüm çok uçuktu. Ama bizimkisi deniz akvaryumu olmayacak, protein skimmer ve üstündeki armatür falan olmayacak. Mobilyasınada gerek yok diye düşünüyorum. Sadece akvaryum veya akvaryumla birlikte kafa motorunu içeren bir fiyat bulamadım. Sakıncası yoksa nerden ve kaç liraya aldığınızı sorabilir miyim?[/QUOTE]
Ben kampanyadayken almıştım 220 tl ye ama şu anki fiyatı da 280 tl ( Mobilya + Akvaryum )
Özelden sana akvaryumu üreten abinin telefonunu atacağım. Yardımcı olacağına emin olabilirsin.
Marine Akvaryuma üretimleri de kendisi yapıyor. İstersen bir ara görüş fiyat teklifi al :)
Üretimi yapan abi çok güleryüzlü müşteri odaklı birisi. Marinedekiler için aynı şeyi söylemem mümkün değil :)
Bu arada akvaryumu istersen tuzlu su olarak düşünme tatlı su da kurabilirsin. Arka sump bölümünde 3 adet bölme var.
İlk 2 bölmeye filtre malzemelerini Son bölmeyede ufak bir kafa motoru ve ısıtıcı koyarsın mesela[EDIT]LaWSuiT,2015-10-14 12:04:19[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
