ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tahtakin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Aralık 2015 17:02
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2023 21:00
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuncay Tahtakın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tuncay Tahtakın - Antalya
SON 10 MESAJI
DIY Demir Gübresi Hazırlama (Şelatlama)
Yıllar sonra yazıyı canlandirmak bana düşsün :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/281120221550381.jpg[/IMG]
6 ay siyah renkli cam ilac şişesinde bekleyince sağdaki rengi aliyor. Hatta ışık gormeyen cekmecede duruyor. Bozuldugu kesin. Turnusol kagidiyla ph derecesini iyi ayarladigima eminim. Neden bunkadar çabuk bozuluyor anlamiyirum. PHı daha da dusurmek gerekiyir acaba.
Yıllar sonra yazıyı canlandirmak bana düşsün :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/281120221550381.jpg[/IMG]
6 ay siyah renkli cam ilac şişesinde bekleyince sağdaki rengi aliyor. Hatta ışık gormeyen cekmecede duruyor. Bozuldugu kesin. Turnusol kagidiyla ph derecesini iyi ayarladigima eminim. Neden bunkadar çabuk bozuluyor anlamiyirum. PHı daha da dusurmek gerekiyir acaba.
Saç Yosunu , Sakal Yosunu
Bu iletiyi takip eden arkadasla rcin yorumumu yazıyorum. Sıfır gubre demk balıklardan gelen nitrat ve yemlerden gelen fosafatı gubre olarak saymıyorlar snaırım. Bitkili akvaryumlarda hic ubre eklemezseniz fazla ısıkla yosun olusr. All inclusive dedikleri gubrelerde potasyum ve mikro elementler mevcuttur. bu tarz gubreler low-tech tanklar icin hazırlanmıstır. potasyum ve mikro element vererek fosfat ve nitratı fotosentezle yok etme amacını tasır. co2 de balıklardan cok az geldigi dusunulur. geriye tek bir sorun kalır fosfat mı nitrat mı fazladır. Bu da balık huku fazlasya nitrat yemleme azlaysa fosfat fazladır seklinde dusunulebilir. Balık yuku fazlaysa fosfat da yemlerden dolayı fazla olabilir. Yani bitkili tanklarda hic potasyum ve miro element vermezseniz yosun olusumu gelişebilir diyebiliriz.
Bu iletiyi takip eden arkadasla rcin yorumumu yazıyorum. Sıfır gubre demk balıklardan gelen nitrat ve yemlerden gelen fosafatı gubre olarak saymıyorlar snaırım. Bitkili akvaryumlarda hic ubre eklemezseniz fazla ısıkla yosun olusr. All inclusive dedikleri gubrelerde potasyum ve mikro elementler mevcuttur. bu tarz gubreler low-tech tanklar icin hazırlanmıstır. potasyum ve mikro element vererek fosfat ve nitratı fotosentezle yok etme amacını tasır. co2 de balıklardan cok az geldigi dusunulur. geriye tek bir sorun kalır fosfat mı nitrat mı fazladır. Bu da balık huku fazlasya nitrat yemleme azlaysa fosfat fazladır seklinde dusunulebilir. Balık yuku fazlaysa fosfat da yemlerden dolayı fazla olabilir. Yani bitkili tanklarda hic potasyum ve miro element vermezseniz yosun olusumu gelişebilir diyebiliriz.
Miadı Geçmiş Şerit Test?
Merhaba. Forumda bununla ilgili bir olay bulamadığım için yazmaya karar verdim acil dönüş yapabilriseniz sevinirim.
Geçen hafta Amazon pet centre dan bir adet jbl easytest 6in1 şetir test şiparişi verdim. Şipariş notunda testlerin miadının en az yıl olması gerektiğini eğer değillerse siparişin iptal edilmesini istediğimi yazdığım halde testin miadı Nisan 2018 olarak gönderilmiş. şirketi telefonla aradığımda hatalarını kabul ettiler ve iade edebileceğimi soylediler sagolsunlar ancak testim miadı geçse de sağlıklı bir şekilde ölçüm yapabileceğimi söylediler. Benim de kafama takıldı ve size sormak istedim. Bu testin miadı geçce sile ne kadar sure daha saglıkl bir ölçüm yapabileceğimi soyleyebilir misiniz. Testi tekrar gönderip tekrar sipariş vermekle uğrasmak istemiyorum. malesef biraz emrivaki yaptılar bana.
Merhaba. Forumda bununla ilgili bir olay bulamadığım için yazmaya karar verdim acil dönüş yapabilriseniz sevinirim.
Geçen hafta Amazon pet centre dan bir adet jbl easytest 6in1 şetir test şiparişi verdim. Şipariş notunda testlerin miadının en az yıl olması gerektiğini eğer değillerse siparişin iptal edilmesini istediğimi yazdığım halde testin miadı Nisan 2018 olarak gönderilmiş. şirketi telefonla aradığımda hatalarını kabul ettiler ve iade edebileceğimi soylediler sagolsunlar ancak testim miadı geçse de sağlıklı bir şekilde ölçüm yapabileceğimi söylediler. Benim de kafama takıldı ve size sormak istedim. Bu testin miadı geçce sile ne kadar sure daha saglıkl bir ölçüm yapabileceğimi soyleyebilir misiniz. Testi tekrar gönderip tekrar sipariş vermekle uğrasmak istemiyorum. malesef biraz emrivaki yaptılar bana.
Ista Co2 Indicator İnceleme
Kemal bey merhaba. konuyu ilk defa görüyorum. siteyi de çok takip etmiyorum ancak yazınızı okuyunca mesaj yazmak istedim. yazınızda detay belirtmediğiniz için kinaye yoluylamı bilmezden geldiniz anlayamadım kusura bakmayın. [:)] muhtemelen konuyu siz de biliyorsunuz. başka arkadaşların kafası karışmaması için ekleme yapmak istedim.
sistem mekanizması tam olarak ph ölçen bir sistem ancak konunun detayı var. tank içindeki co2 miktarını bulmak için kh ve ph değerlerini bilmemiz gerekiyor. eğer bu iki değer biliniyorsa co2 miktarı bulunabiliyor. ancak bu indikatör sistemlerinde ise indikatör içindeki genellikle mavi olan sıvı içerisine akvaryumdan su koyulmuyor. yani bu test solusyonunun kh değeri yanlış hatırlamıyorsam 4 olarak sabit. bu sabit kh değerinde indikatör phı ile co2 arasında sabit bir ilişki var. yani akvaryum suyunun kh ve ya phına bakmadan su içinde çözünmüş olan co2 aynı zamanda indikatör içindeki hava yolu ile indikatör içine de zamanla geçiyor. co2 transferi sonucu indikatör içindeki ph değişimi ile renk sarı mavi yada yeşil oluyor. yani siz akv. suyunuzun icine hidroklorik asit atıp 2 lere düşürseniz bile tankınızda co2 yoksa indikatör size mavi rengi gösterecektir. kısaca su içindeki phı değil kendi mekanizması içindeki phı olçtüğü için sistem akv suyundan bağımsız çalışmaktadır.
Kemal bey merhaba. konuyu ilk defa görüyorum. siteyi de çok takip etmiyorum ancak yazınızı okuyunca mesaj yazmak istedim. yazınızda detay belirtmediğiniz için kinaye yoluylamı bilmezden geldiniz anlayamadım kusura bakmayın. [:)] muhtemelen konuyu siz de biliyorsunuz. başka arkadaşların kafası karışmaması için ekleme yapmak istedim.
sistem mekanizması tam olarak ph ölçen bir sistem ancak konunun detayı var. tank içindeki co2 miktarını bulmak için kh ve ph değerlerini bilmemiz gerekiyor. eğer bu iki değer biliniyorsa co2 miktarı bulunabiliyor. ancak bu indikatör sistemlerinde ise indikatör içindeki genellikle mavi olan sıvı içerisine akvaryumdan su koyulmuyor. yani bu test solusyonunun kh değeri yanlış hatırlamıyorsam 4 olarak sabit. bu sabit kh değerinde indikatör phı ile co2 arasında sabit bir ilişki var. yani akvaryum suyunun kh ve ya phına bakmadan su içinde çözünmüş olan co2 aynı zamanda indikatör içindeki hava yolu ile indikatör içine de zamanla geçiyor. co2 transferi sonucu indikatör içindeki ph değişimi ile renk sarı mavi yada yeşil oluyor. yani siz akv. suyunuzun icine hidroklorik asit atıp 2 lere düşürseniz bile tankınızda co2 yoksa indikatör size mavi rengi gösterecektir. kısaca su içindeki phı değil kendi mekanizması içindeki phı olçtüğü için sistem akv suyundan bağımsız çalışmaktadır.
Çin Tohumları
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180139191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180139191.jpg[/IMG]
merhaba.
1 yıl kadar geç yazıyorum kusura bakmayın. burayı yeni gordum. Aliexpresten minileaf grass adında kucuk yapraklı çim tohumu siparişi verdim. 1 dolara 4000 tohum geldi. eski tankımı tekrar kurmaya karar verdigim icin tankım bostu ve eski topragımı kullanarak nemli topraga tohumları serpiştirdim ama uzerini herhangi bi oprakla ortmedim. akvaryumu kapattım ve oda sıcaklıgını 25-27 derece arasına getidim. ilk resimler 3. gun sonunda çimlenmeye basladıgı zaman gozukuyor. sonraki 3 resim 7. hgunden yani su doldurmadan bir kaç gun onceki resimler. son iki resim de su doldurduktan 2 hafta sonraki resimler. su an icin gayet guzel gozukuyorlar. bzı arkadaslar bir kac ay sonra çürüyeceklerini soyluyorlar. deneyip görecegiz. bu baslıkta bu aşamaya kadar gelen kimse olmadıgı için burada paylaşma geregi duydum. arkadasların geneli su solu akvaryuma denemişler ya da ışık co2 gubre gibi etkenleri hic anlatmamışlar. bu çimi alırken sitede co2 ve ısık ihtiyacının cok az oldugu yazyordu. çimlendirme teknigi anlattıgım gibi tane tane yazılmıştı. sadece yazılanları yaptım.
Deneyimlerime gore kum içine 1 cm kokleri oldugu icin ve kokler tet tek oldugu icin bunları bulundugu yerden alıp baska yere ekme ihtimali cok zayıf. ancak yeni kurulan tanklarda emerz ortamda çimlendirilebilriler ve tasınamazlar. tasınırlars atopraga sabiltlemek cok zor olacak ve su icinde sagmasapan yuzeceklerdir. daha cok su mercimeginin toprakta yetişen haline benziyorlar ve çok şirinler. umarım bir kac ay sonraki halleri nide ekleme sansım olur ve su ankileri de saglıklı bi sekilde ekleyebilmişimdir. keyifli hobiler.[EDIT]tahtakin,2018-01-09 01:55:26[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180139191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180139191.jpg[/IMG]
merhaba.
1 yıl kadar geç yazıyorum kusura bakmayın. burayı yeni gordum. Aliexpresten minileaf grass adında kucuk yapraklı çim tohumu siparişi verdim. 1 dolara 4000 tohum geldi. eski tankımı tekrar kurmaya karar verdigim icin tankım bostu ve eski topragımı kullanarak nemli topraga tohumları serpiştirdim ama uzerini herhangi bi oprakla ortmedim. akvaryumu kapattım ve oda sıcaklıgını 25-27 derece arasına getidim. ilk resimler 3. gun sonunda çimlenmeye basladıgı zaman gozukuyor. sonraki 3 resim 7. hgunden yani su doldurmadan bir kaç gun onceki resimler. son iki resim de su doldurduktan 2 hafta sonraki resimler. su an icin gayet guzel gozukuyorlar. bzı arkadaslar bir kac ay sonra çürüyeceklerini soyluyorlar. deneyip görecegiz. bu baslıkta bu aşamaya kadar gelen kimse olmadıgı için burada paylaşma geregi duydum. arkadasların geneli su solu akvaryuma denemişler ya da ışık co2 gubre gibi etkenleri hic anlatmamışlar. bu çimi alırken sitede co2 ve ısık ihtiyacının cok az oldugu yazyordu. çimlendirme teknigi anlattıgım gibi tane tane yazılmıştı. sadece yazılanları yaptım.
Deneyimlerime gore kum içine 1 cm kokleri oldugu icin ve kokler tet tek oldugu icin bunları bulundugu yerden alıp baska yere ekme ihtimali cok zayıf. ancak yeni kurulan tanklarda emerz ortamda çimlendirilebilriler ve tasınamazlar. tasınırlars atopraga sabiltlemek cok zor olacak ve su icinde sagmasapan yuzeceklerdir. daha cok su mercimeginin toprakta yetişen haline benziyorlar ve çok şirinler. umarım bir kac ay sonraki halleri nide ekleme sansım olur ve su ankileri de saglıklı bi sekilde ekleyebilmişimdir. keyifli hobiler.[EDIT]tahtakin,2018-01-09 01:55:26[/EDIT]
Full Red bakmadan geçme :) video eklendi
Daha önce aldığım full redleri diğer yerli lepisteslerin yanına koydum. bir kaç hafta içince kuyrukları ve derileri pullanıp erimeye başladı ve öldüler. bir daha aldım aynı suyun içine ayrı bir yere koydum yine öldüler. bu full redlerin sularında dikkat etmek gereken şeyler nedir? ph ya da başka bi şey mi lazım yoksa bakteri çakışması gibi bir şeymidir? neden zor bu balıklar? ne yapmak lazım? sıfır suyla yeni bi tank mı hazırlamak lazım acaba?
Daha önce aldığım full redleri diğer yerli lepisteslerin yanına koydum. bir kaç hafta içince kuyrukları ve derileri pullanıp erimeye başladı ve öldüler. bir daha aldım aynı suyun içine ayrı bir yere koydum yine öldüler. bu full redlerin sularında dikkat etmek gereken şeyler nedir? ph ya da başka bi şey mi lazım yoksa bakteri çakışması gibi bir şeymidir? neden zor bu balıklar? ne yapmak lazım? sıfır suyla yeni bi tank mı hazırlamak lazım acaba?
Full red
Daha önce aldığım full redleri diğer yerli lepisteslerin yanına koydum. bir kaç hafta içince kuyrukları ve derileri pullanıp erimeye başladı ve öldüler. bir daha aldım yine öldüler. bu full redlerin sularında dikkat etmek gereken şeyler nedir? ph ya da başka bi şey mi lazım yoksa bakteri çakışması gibi bir şeymidir? neden zor bu balıklar? ne yapmak lazım?
Daha önce aldığım full redleri diğer yerli lepisteslerin yanına koydum. bir kaç hafta içince kuyrukları ve derileri pullanıp erimeye başladı ve öldüler. bir daha aldım yine öldüler. bu full redlerin sularında dikkat etmek gereken şeyler nedir? ph ya da başka bi şey mi lazım yoksa bakteri çakışması gibi bir şeymidir? neden zor bu balıklar? ne yapmak lazım?
Acaba co2 ve gubresiz cuba mi yetistiriyorum?
Bitkiniz alesef cuba değil. bilgiğim kadarıyla bebek gözyaşı bitkisi. cok fazla ışık ve gubreye ihtiyacı yoktur.
Bitkiniz alesef cuba değil. bilgiğim kadarıyla bebek gözyaşı bitkisi. cok fazla ışık ve gubreye ihtiyacı yoktur.
Pl ışık sistemi
Merhaba Tahir bey.
PL model floresanları da mı yılda bir değiştirmek gerekiyor?
Ledlerde kullanım suresinde floresanlar gibi dalga boyu değişmiyor diye biliyordum. ledleri kur ve uzun sure kullan diyorlar. Ledleri de mi her yıl değiştireceğiz?
Merhaba Tahir bey.
PL model floresanları da mı yılda bir değiştirmek gerekiyor?
Ledlerde kullanım suresinde floresanlar gibi dalga boyu değişmiyor diye biliyordum. ledleri kur ve uzun sure kullan diyorlar. Ledleri de mi her yıl değiştireceğiz?
Nedir Bu Beyaz Mikro Kurtlar? ( Nematod Sorunu ve Çözümü )
Engin Bey akvaryumunuzun durumunu takip edeceğim. sonuçları buraya yazarsanız sevinirim. Aynen belirttiğiniz gibi beyaz kıvrılarak hareket eden suyun içinde havada yüzen lepistesler havada kapmazsa kum içinde kaybolup giden en uzunu 1 cm uzunluğunda kurtçuklar bunlar. kumdan çıkan bazılarını kök bitki ya da kum üzerinde solucan gibi ilerlediklerini görüyorum. Lepistesler neden sürekli kumun kum üzerinde bir şeyler arıyor diyordum bunu fark etmeden önce, sebebi buymuş meğer.
su üstü bitkilerinden aşağı mı dökülüyor diye bakarken birden dış filtrenin içinden akvaryuma geldiğini fark ettim. bunlar sanırım filtre içinde de ürüyorlar. balıklar afiyetle yerken çok hoşuma gidiyor. bedava canlı yem gibi duruyorlar. umarım iç parazit gibi bi sıkıntı yaratmazlar. andazol şurubu yemle karıştırıp kuruttum ve toz haline getirip arada veriyorum. arada solungaçlarını bitkilere sürtmeleri dışında bir sıkıntıları da gözükmüyor. bu da büyük ihtimal nitrat fazlalığından ileri geliyor diye düşünüyorum.
Saygılar.
Engin Bey akvaryumunuzun durumunu takip edeceğim. sonuçları buraya yazarsanız sevinirim. Aynen belirttiğiniz gibi beyaz kıvrılarak hareket eden suyun içinde havada yüzen lepistesler havada kapmazsa kum içinde kaybolup giden en uzunu 1 cm uzunluğunda kurtçuklar bunlar. kumdan çıkan bazılarını kök bitki ya da kum üzerinde solucan gibi ilerlediklerini görüyorum. Lepistesler neden sürekli kumun kum üzerinde bir şeyler arıyor diyordum bunu fark etmeden önce, sebebi buymuş meğer.
su üstü bitkilerinden aşağı mı dökülüyor diye bakarken birden dış filtrenin içinden akvaryuma geldiğini fark ettim. bunlar sanırım filtre içinde de ürüyorlar. balıklar afiyetle yerken çok hoşuma gidiyor. bedava canlı yem gibi duruyorlar. umarım iç parazit gibi bi sıkıntı yaratmazlar. andazol şurubu yemle karıştırıp kuruttum ve toz haline getirip arada veriyorum. arada solungaçlarını bitkilere sürtmeleri dışında bir sıkıntıları da gözükmüyor. bu da büyük ihtimal nitrat fazlalığından ileri geliyor diye düşünüyorum.
Saygılar.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
