ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Clasic48
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2016 13:35
Son Ziyaret:
12 Mayıs 2020 17:10
Toplam Mesaj:
45 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuz Esen
Doğum Tarihi:
15 Aralık 1992
Yaş:
33
İl:
Mugla
Meslek:
Bilgisayar Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kıvırma sanatı kalçada hoş duran bir eylemdir, Bunu hayatınıza taşımayın.
SON 10 MESAJI
Resun 2800lt Uv'li Yorumlar
Arkadaşlar merhaba ben bu filtreyi aldım saatte 2800 litre su arıtıyormuş uv sistemli sizce nasıl ? Kullanan yada bilgisi olan arkadaşlardan yorum alabilir miyim.
Arkadaşlar merhaba ben bu filtreyi aldım saatte 2800 litre su arıtıyormuş uv sistemli sizce nasıl ? Kullanan yada bilgisi olan arkadaşlardan yorum alabilir miyim.
170*60*60
[QUOTE=Tunc Berk]Tabana kayıt atılmasını faydalı buluyorum.[/QUOTE]
Tabanda kayıt var Tunç bey. Akvaryum nasıl olmuş sizin görüşleriniz önemli benim için diğer konumda tartışmıştık bu konuyu yardımcı olmuştunuz çok.
[QUOTE=kdeniz]
Güle güle kullanın, ancak bu fotoda en 60 görünmüyor, fotodamı bir sıkıntı var.
[/QUOTE]
Fotoda biraz küçük çıkmış sanırım ondan. :)
[QUOTE=Tunc Berk]Tabana kayıt atılmasını faydalı buluyorum.[/QUOTE]
Tabanda kayıt var Tunç bey. Akvaryum nasıl olmuş sizin görüşleriniz önemli benim için diğer konumda tartışmıştık bu konuyu yardımcı olmuştunuz çok.
[QUOTE=kdeniz]
Güle güle kullanın, ancak bu fotoda en 60 görünmüyor, fotodamı bir sıkıntı var.
[/QUOTE]
Fotoda biraz küçük çıkmış sanırım ondan. :)
170*60*60
Merhaba arkadaşlar yeni akvaryumum bitmek üzere sizlerle paylaşmak istedim. :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0008.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0007.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0005.JPG[/IMG]
Özelliker
10 mm cam
Rodajlama işlemi yapıldı
Kuşak işlemi devam ediyor üstlere de kuşak yapılacak 2 3 kat daha silikon çekilecek
Silikon olarak sista akvaryum kullanıldı 3 tüp silikon
Extra clear cam kullanıldı
ölçüler 170*60*60
Son olarak sadece ankastre kaldı altına dolap ve üstüne kapağı oda marangozda yapılıyor onunda resimlerini paylaşacağım... [:D]
[8)][EDIT]Oguzzesenn,2016-04-21 16:24:58[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar yeni akvaryumum bitmek üzere sizlerle paylaşmak istedim. :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0008.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0007.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184388/IMG_0005.JPG[/IMG]
Özelliker
10 mm cam
Rodajlama işlemi yapıldı
Kuşak işlemi devam ediyor üstlere de kuşak yapılacak 2 3 kat daha silikon çekilecek
Silikon olarak sista akvaryum kullanıldı 3 tüp silikon
Extra clear cam kullanıldı
ölçüler 170*60*60
Son olarak sadece ankastre kaldı altına dolap ve üstüne kapağı oda marangozda yapılıyor onunda resimlerini paylaşacağım... [:D]
[8)][EDIT]Oguzzesenn,2016-04-21 16:24:58[/EDIT]
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]Hayır olmaz. Sump kule sistemi diye bakarsan mantığını kaparsın. Ben pvc borudan yaptım taşmıyor. Fizik her yerde fiziktir.[:D]
Burada bir örnek sump var. Kafanda bir şeyler oluşması için faydalı olur.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/karisik_erkek_malawi_show_--_sump_resimleri_eklendi_k654902.asp[/URL]
Delik 50 mm uygun gibi[:geek:]
Bu da sump kulesi örneği. Su seviyesi boru hizasına geldiği zaman akış duruyor ve taşma olmuyor.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169867/20150210_142628.jpg[/IMG]
[/QUOTE][:)))][:)))][:)))]
O borunun durumu ne öyle [:)))] [:D][:D][:D] Peki diğer ucu nerde borunun ?
[QUOTE=Tunc Berk]Hayır olmaz. Sump kule sistemi diye bakarsan mantığını kaparsın. Ben pvc borudan yaptım taşmıyor. Fizik her yerde fiziktir.[:D]
Burada bir örnek sump var. Kafanda bir şeyler oluşması için faydalı olur.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/karisik_erkek_malawi_show_--_sump_resimleri_eklendi_k654902.asp[/URL]
Delik 50 mm uygun gibi[:geek:]
Bu da sump kulesi örneği. Su seviyesi boru hizasına geldiği zaman akış duruyor ve taşma olmuyor.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169867/20150210_142628.jpg[/IMG]
[/QUOTE][:)))][:)))][:)))]
O borunun durumu ne öyle [:)))] [:D][:D][:D] Peki diğer ucu nerde borunun ?
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]Ezbere konuşmayayım. Ben deldirmeden sistem yaptım.[:lol:]
Hacime göre falan bir bakmak araştırmak, sormak soruşturmak lazım. Ucuna vana bağlasakta ezbere yapmayalım.[/QUOTE]
Bende delmek istemiyorum aslında ama boruda dışardan görünürse kötü görüntü olur. Ayriyetten çok kafama takılıyor bir şey sorucam oldu ki elektrikler gitti su akacak sürekli aşşağı taşma yapmaz mı sump sisteminde ? [:lol:]
[QUOTE=Tunc Berk]Ezbere konuşmayayım. Ben deldirmeden sistem yaptım.[:lol:]
Hacime göre falan bir bakmak araştırmak, sormak soruşturmak lazım. Ucuna vana bağlasakta ezbere yapmayalım.[/QUOTE]
Bende delmek istemiyorum aslında ama boruda dışardan görünürse kötü görüntü olur. Ayriyetten çok kafama takılıyor bir şey sorucam oldu ki elektrikler gitti su akacak sürekli aşşağı taşma yapmaz mı sump sisteminde ? [:lol:]
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=JapoJupo][B]TRC Helio Clear [/B] cam şu an dünyanın en kaliteli camlarından birisidir.Bildiğim kadarıyla bunu ülkemizde Trakya Cam firması üretiyor.Cam konusunda dünyanın sayılı firmalarındandır.
Size akvaryumu yapacak kişi bu camı mı kullanacak bilmem.Piyasada clear, extra clear v.s. bir sürü cam çeşidi var.Bir sorun isterseniz camı hangi firmadan almış? Trakya Cam ise (ki villa için alınmış kaliteli bir şey olmalı diye düşünüyorum) bahsettiğim cam olabilir.[/QUOTE]
Trakyadan geliyormuş camlar helio extra clear cam söylediğiniz gibi. Hatta bana camı gösterdi bi kaç örnek koydu önüme extra camıda koydu kendin bak dedi zaten oraya gittiğimizde bi otocamcı arkadaş vardı yanımızda.[EDIT]Oguzzesenn,2016-03-29 20:54:42[/EDIT]
[QUOTE=JapoJupo][B]TRC Helio Clear [/B] cam şu an dünyanın en kaliteli camlarından birisidir.Bildiğim kadarıyla bunu ülkemizde Trakya Cam firması üretiyor.Cam konusunda dünyanın sayılı firmalarındandır.
Size akvaryumu yapacak kişi bu camı mı kullanacak bilmem.Piyasada clear, extra clear v.s. bir sürü cam çeşidi var.Bir sorun isterseniz camı hangi firmadan almış? Trakya Cam ise (ki villa için alınmış kaliteli bir şey olmalı diye düşünüyorum) bahsettiğim cam olabilir.[/QUOTE]
Trakyadan geliyormuş camlar helio extra clear cam söylediğiniz gibi. Hatta bana camı gösterdi bi kaç örnek koydu önüme extra camıda koydu kendin bak dedi zaten oraya gittiğimizde bi otocamcı arkadaş vardı yanımızda.[EDIT]Oguzzesenn,2016-03-29 20:54:42[/EDIT]
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]Evet ekstra cam biraz daha pahalı. Yanlış hatırlamıyorsam demir oksitdi galiba o yok o camlarda o nedenle beyaz oluyor. Renkleri çok daha iyi gösteriyor. Delik işi basit tankı yapsında sumpta basit. Şu an telden giriyorum benden önce biri yazmazsa örnekler bulup paylaşırım. Kolay iş onlar.[/QUOTE]
Ben size uyarım Tunç bey sonuçta çok yardımcı oldunuz diğer arkadaşlarda oldu ama siz ilgilendiniz baya.[:iyi:]
[QUOTE=Tunc Berk]Ne kadar çok o kadar iyi. 100 40 40 mesela harika olur.[:D][/QUOTE]
Deliğin çapı ne kadar olsun ?
[QUOTE=Tunc Berk]Evet ekstra cam biraz daha pahalı. Yanlış hatırlamıyorsam demir oksitdi galiba o yok o camlarda o nedenle beyaz oluyor. Renkleri çok daha iyi gösteriyor. Delik işi basit tankı yapsında sumpta basit. Şu an telden giriyorum benden önce biri yazmazsa örnekler bulup paylaşırım. Kolay iş onlar.[/QUOTE]
Ben size uyarım Tunç bey sonuçta çok yardımcı oldunuz diğer arkadaşlarda oldu ama siz ilgilendiniz baya.[:iyi:]
[QUOTE=Tunc Berk]Ne kadar çok o kadar iyi. 100 40 40 mesela harika olur.[:D][/QUOTE]
Deliğin çapı ne kadar olsun ?
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]12 mm ekstra cam iyidir tabi. Zaten 8 mm ve sonrası için kullanılmalı bu camlar altında pek fayda etmiyor.
Evet fiyat çok iyi, ekstra cam kullanacağını ve sump dahil yapacağı için fiyat fevkalede.
Camcı onu ayarlar. Daha önce yapmamış mı? Deliğe göre dolaba da delik açtırmalısınız.[/QUOTE]
Sump sisteminin ölçülerini ne yapalım Tunç bey ne önerirsiniz ?
[QUOTE=Tunc Berk]12 mm ekstra cam iyidir tabi. Zaten 8 mm ve sonrası için kullanılmalı bu camlar altında pek fayda etmiyor.
Evet fiyat çok iyi, ekstra cam kullanacağını ve sump dahil yapacağı için fiyat fevkalede.
Camcı onu ayarlar. Daha önce yapmamış mı? Deliğe göre dolaba da delik açtırmalısınız.[/QUOTE]
Sump sisteminin ölçülerini ne yapalım Tunç bey ne önerirsiniz ?
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]12 mm ekstra cam iyidir tabi. Zaten 8 mm ve sonrası için kullanılmalı bu camlar altında pek fayda etmiyor.
Evet fiyat çok iyi, ekstra cam kullanacağını ve sump dahil yapacağı için fiyat fevkalede.
Camcı onu ayarlar. Daha önce yapmamış mı? Deliğe göre dolaba da delik açtırmalısınız.[/QUOTE]
Kendisi Bodrumun en iyi ustalarından daha önce çok akvaryum yapmış referansları var ama sump sistemi hakkında onunda pek bilgisi yok daha önce duydum ama öyle yapmadım dedi beraber yapıcaz artık onuda burda seninle dedi araştırıcaz o konuyu delikte karar veremedik ama sump sistemini bilmediği için haliyle deliğin yerini bana bırakıyor. Bana extra camı kullandığımızda görürsün normal akvaryumla arasındaki farkı herşey çok daha net olacak bir de beyaz ışık verirsen mükemmel olur dedi baya pahalı bir cammış.[EDIT]Oguzzesenn,2016-03-29 20:41:24[/EDIT]
[QUOTE=Tunc Berk]12 mm ekstra cam iyidir tabi. Zaten 8 mm ve sonrası için kullanılmalı bu camlar altında pek fayda etmiyor.
Evet fiyat çok iyi, ekstra cam kullanacağını ve sump dahil yapacağı için fiyat fevkalede.
Camcı onu ayarlar. Daha önce yapmamış mı? Deliğe göre dolaba da delik açtırmalısınız.[/QUOTE]
Kendisi Bodrumun en iyi ustalarından daha önce çok akvaryum yapmış referansları var ama sump sistemi hakkında onunda pek bilgisi yok daha önce duydum ama öyle yapmadım dedi beraber yapıcaz artık onuda burda seninle dedi araştırıcaz o konuyu delikte karar veremedik ama sump sistemini bilmediği için haliyle deliğin yerini bana bırakıyor. Bana extra camı kullandığımızda görürsün normal akvaryumla arasındaki farkı herşey çok daha net olacak bir de beyaz ışık verirsen mükemmel olur dedi baya pahalı bir cammış.[EDIT]Oguzzesenn,2016-03-29 20:41:24[/EDIT]
190*70*70 930 Lt Flower Horn
[QUOTE=Tunc Berk]Hayırlı olsun.
Dıştan köşebentin tanka faydası yoktur. Kuvvet içten gelir ve bu kuvvete yaptıracağınız o köşebent bir direnç göstermez.
Fiyat iyiymiş. Bulunduğunuz yerde mi yaptırıyorsunuz.[:?][/QUOTE]
Daha çok güçlendirmek için yapacaklarmış her neyse bu defa istediğimiz gibi oldu artık. :) Evet bulunduğum yerde yaptırıyorum ama benim akvaryumu yapan kişiye daha önce bir güzelliğim olmuş bilmeden o yüzden bu rakama yapılıyor ve bir Villa için gelen camlardan kullanılacakmış. Extra clear camın kat kat daha iyi olduğunu söyledi kendisi. Normalde böyle br akvaryumu 1.400 den aşşağı kimse yapmaz dedi doğrumudur ?
[QUOTE=Tunc Berk]Hayırlı olsun.
Dıştan köşebentin tanka faydası yoktur. Kuvvet içten gelir ve bu kuvvete yaptıracağınız o köşebent bir direnç göstermez.
Fiyat iyiymiş. Bulunduğunuz yerde mi yaptırıyorsunuz.[:?][/QUOTE]
Şuan tek soru işareti Sump için deliği nereye açalım ?
[QUOTE=Tunc Berk]Hayırlı olsun.
Dıştan köşebentin tanka faydası yoktur. Kuvvet içten gelir ve bu kuvvete yaptıracağınız o köşebent bir direnç göstermez.
Fiyat iyiymiş. Bulunduğunuz yerde mi yaptırıyorsunuz.[:?][/QUOTE]
Daha çok güçlendirmek için yapacaklarmış her neyse bu defa istediğimiz gibi oldu artık. :) Evet bulunduğum yerde yaptırıyorum ama benim akvaryumu yapan kişiye daha önce bir güzelliğim olmuş bilmeden o yüzden bu rakama yapılıyor ve bir Villa için gelen camlardan kullanılacakmış. Extra clear camın kat kat daha iyi olduğunu söyledi kendisi. Normalde böyle br akvaryumu 1.400 den aşşağı kimse yapmaz dedi doğrumudur ?
[QUOTE=Tunc Berk]Hayırlı olsun.
Dıştan köşebentin tanka faydası yoktur. Kuvvet içten gelir ve bu kuvvete yaptıracağınız o köşebent bir direnç göstermez.
Fiyat iyiymiş. Bulunduğunuz yerde mi yaptırıyorsunuz.[:?][/QUOTE]
Şuan tek soru işareti Sump için deliği nereye açalım ?
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
