ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ivakmurat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Mart 2016 15:35
Son Ziyaret:
12 Haziran 2018 12:28
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ivak murat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SAJiCA
KRİBENSİS
SON 10 MESAJI
Tetra Proline Isıtıcı İnceleme-tavsiye Etmem!!!
[QUOTE=Tunc Berk]
Sorunlu olabilir elbette, işin ilginci kullananlar da sorunum var şikayetim diye yazmıyor. İstisnalar hariç herkes memnun. Kabul edilebilir düzeyde bir şikayet var. Bende kullanıyorum ne zamandır tıkır tıkır çalışıyor. Ortada adam gibi bir şey yok. Bir parti mi arızalı, hepsi mi arızalı, uzun vadede mi arızalı, yoksa şansınıza arızalı ise değiştirelim mi? Şu an kullanıcılarda bulunanların imalat hatasından dolayı riski nedir? Üretici getir alırız diyor ithalatçı bir sorun yok diye mail atıyor. Bu ürünü bir sürü insana tavsiye ettim, tavsiye de ediliyor. Aslında durum çok ciddi. İthalatçıya yakın biri bu konunun üstüne düşse faydalı olabilir. Telefonda açsak maildeki cevabı alacağız büyük ihtimalle.[/QUOTE]
Hocam ben ürünü aldım. Kullanmaya başladığım andan itibaren odada çok berbat bir koku yayıldı. İnanın gece uykumdan uyandıracak derecede kötü bir koku.. 250'lik olan.. Anadolu peti aradım ve ürünü geri alıp para iadesi yapılması gerektiğini söyledi. Ben ürünü aldığım firma ile görüştüm yerine eheim ısıtıcı aldım.. durum bundan ibaret. Benim için çok kötü bir tetra tecrübesi idi..
[QUOTE=walkingonclouds]Öncelikle herkese merhaba,
İsmim Mete. Anadolu Pet bünyesinde Kurumsal İletişim ve Pazarlama Sorumlusu olarak görev almaktayım. 27.10.2016 tarihinde tarafımıza yapılan şikayetler ve forumda yazılan yorumlara istinaden herkesin aklındaki soru işaretlerini giderebilmek namına bir açıklama yapmak için siz değerli müşterilerimize ulaşıyorum. Tunç Bey ve Fahri Bey daha önce telefondan ve mail üzerinden bana ulaşıp mağduriyetlerini dile getirdiler. Bu yüzden gerçekten kaybı olan bütün müşterilerimiz adına ne kadar üzgün olduğumu belirtmek isterim.
Bugüne kadar Proline ısıtıcılarımız için böyle bir şikayet almamıştık. Kullanıcıların çoğu üründen gayet memnun olduklarını da halihazırda forumda dile getirmişler fakat sizi daha fazla muallakta bırakmamak ve konu hakkında nasıl bir aksiyon alabileceğimiz hakkında Tetra yetkilileri ile görüşmeye başladık. Yakın zamanda bu sorunun nasıl çözüleceğine dair yeni bilgileri siz değerli akvaristler ile paylaşacağımıza emin olabilirsiniz.
İyi günler dilerim.
Saygılarımla, [/QUOTE]
Mete Bey, belki konu ile alakalı sizin 27.10.2016 tarihinde bilginiz olmuştur. Çünkü bu konuyla alakalı daha önceki tarihlerde Anadolu Pet'in teknik servisini aradığımda Ali Bey'le görüşerek yaşadığım durumu anlattım. Kendisi de tetra nın bu ürünleri üretmediğini, sorunlu olan ürünleri geri topladığını söyledi. Yapmam gerekenin aldığım firmayı arayarak, ısıtıcıyı iade faturası keserek Anadolu Pet' e göndermelerini söylememdi. Karşılığında fatura bedelini tarafıma iade edebileceklerini söyledi. Bende aynı şekilde ürünü aldığım firma ile görüşerek sorunuma çözüm buldum. Kısacası şirketinize bu şikayeti belirttiğiniz tarihten önce yaptım. Bu konuya açıklık getirelim. Hobici olarak, gözüm gibi baktığım balıklarıma zarar gelmeden sorun çözüldüğü için ucuz kurtulduğumu düşünüyorum.. Lütfen siz de bu ürünlerin satışının durdurulması için gerekeni yapınız.. Diğer ürünü alan arkadaşların daha kötü sonuçlarla karşılaşmaması için..
[QUOTE=Tunc Berk]
Sorunlu olabilir elbette, işin ilginci kullananlar da sorunum var şikayetim diye yazmıyor. İstisnalar hariç herkes memnun. Kabul edilebilir düzeyde bir şikayet var. Bende kullanıyorum ne zamandır tıkır tıkır çalışıyor. Ortada adam gibi bir şey yok. Bir parti mi arızalı, hepsi mi arızalı, uzun vadede mi arızalı, yoksa şansınıza arızalı ise değiştirelim mi? Şu an kullanıcılarda bulunanların imalat hatasından dolayı riski nedir? Üretici getir alırız diyor ithalatçı bir sorun yok diye mail atıyor. Bu ürünü bir sürü insana tavsiye ettim, tavsiye de ediliyor. Aslında durum çok ciddi. İthalatçıya yakın biri bu konunun üstüne düşse faydalı olabilir. Telefonda açsak maildeki cevabı alacağız büyük ihtimalle.[/QUOTE]
Hocam ben ürünü aldım. Kullanmaya başladığım andan itibaren odada çok berbat bir koku yayıldı. İnanın gece uykumdan uyandıracak derecede kötü bir koku.. 250'lik olan.. Anadolu peti aradım ve ürünü geri alıp para iadesi yapılması gerektiğini söyledi. Ben ürünü aldığım firma ile görüştüm yerine eheim ısıtıcı aldım.. durum bundan ibaret. Benim için çok kötü bir tetra tecrübesi idi..
[QUOTE=walkingonclouds]Öncelikle herkese merhaba,
İsmim Mete. Anadolu Pet bünyesinde Kurumsal İletişim ve Pazarlama Sorumlusu olarak görev almaktayım. 27.10.2016 tarihinde tarafımıza yapılan şikayetler ve forumda yazılan yorumlara istinaden herkesin aklındaki soru işaretlerini giderebilmek namına bir açıklama yapmak için siz değerli müşterilerimize ulaşıyorum. Tunç Bey ve Fahri Bey daha önce telefondan ve mail üzerinden bana ulaşıp mağduriyetlerini dile getirdiler. Bu yüzden gerçekten kaybı olan bütün müşterilerimiz adına ne kadar üzgün olduğumu belirtmek isterim.
Bugüne kadar Proline ısıtıcılarımız için böyle bir şikayet almamıştık. Kullanıcıların çoğu üründen gayet memnun olduklarını da halihazırda forumda dile getirmişler fakat sizi daha fazla muallakta bırakmamak ve konu hakkında nasıl bir aksiyon alabileceğimiz hakkında Tetra yetkilileri ile görüşmeye başladık. Yakın zamanda bu sorunun nasıl çözüleceğine dair yeni bilgileri siz değerli akvaristler ile paylaşacağımıza emin olabilirsiniz.
İyi günler dilerim.
Saygılarımla, [/QUOTE]
Mete Bey, belki konu ile alakalı sizin 27.10.2016 tarihinde bilginiz olmuştur. Çünkü bu konuyla alakalı daha önceki tarihlerde Anadolu Pet'in teknik servisini aradığımda Ali Bey'le görüşerek yaşadığım durumu anlattım. Kendisi de tetra nın bu ürünleri üretmediğini, sorunlu olan ürünleri geri topladığını söyledi. Yapmam gerekenin aldığım firmayı arayarak, ısıtıcıyı iade faturası keserek Anadolu Pet' e göndermelerini söylememdi. Karşılığında fatura bedelini tarafıma iade edebileceklerini söyledi. Bende aynı şekilde ürünü aldığım firma ile görüşerek sorunuma çözüm buldum. Kısacası şirketinize bu şikayeti belirttiğiniz tarihten önce yaptım. Bu konuya açıklık getirelim. Hobici olarak, gözüm gibi baktığım balıklarıma zarar gelmeden sorun çözüldüğü için ucuz kurtulduğumu düşünüyorum.. Lütfen siz de bu ürünlerin satışının durdurulması için gerekeni yapınız.. Diğer ürünü alan arkadaşların daha kötü sonuçlarla karşılaşmaması için..
Tetra Proline Isıtıcı İnceleme-tavsiye Etmem!!!
[QUOTE=ShotokaN]Seviye olarak suyun içerisinde olması gerekiyor, ısıtıcının arka tarafında doğru kullanımı gösterilmiş ve o konumda kullanıyordum. Bir haftadır sıkıntı yoktu, bilemedim[:(][/QUOTE]
Merhaba.
250 w lık olanı aldım. Aynı sıkıntı bende de var. Acaip kötü bir koku var odada. Nasıl bir yol izlediniz?
[QUOTE=ShotokaN]Seviye olarak suyun içerisinde olması gerekiyor, ısıtıcının arka tarafında doğru kullanımı gösterilmiş ve o konumda kullanıyordum. Bir haftadır sıkıntı yoktu, bilemedim[:(][/QUOTE]
Merhaba.
250 w lık olanı aldım. Aynı sıkıntı bende de var. Acaip kötü bir koku var odada. Nasıl bir yol izlediniz?
Tanganyika Biyotop
Gaz beton olmadığını varsayıyorum. Muhtemelen doğal taşlardan pomza, perlit vs. dir diye düşünüyorum. Heykeltraşın da eline sağlık. Ama Volkan Bey eğer müsait zamanında çalışmayı detaylı anlatırsa malzemelerle birlikte, hepimizin merakını gidermiş olur.
Gaz beton olmadığını varsayıyorum. Muhtemelen doğal taşlardan pomza, perlit vs. dir diye düşünüyorum. Heykeltraşın da eline sağlık. Ama Volkan Bey eğer müsait zamanında çalışmayı detaylı anlatırsa malzemelerle birlikte, hepimizin merakını gidermiş olur.
Tanganyika Biyotop
Hocam elinize sağlık, çok güzel bir çalışma olmuş.
Hocam elinize sağlık, çok güzel bir çalışma olmuş.
Rasborium
Merhaba,
O güzel akvaryuma 1 çift Ramirezi gerçekten çok güzel olacaktır :)
Türü çok az incelerseniz, gerçekten hoşunuza gidecektir.
Merhaba,
O güzel akvaryuma 1 çift Ramirezi gerçekten çok güzel olacaktır :)
Türü çok az incelerseniz, gerçekten hoşunuza gidecektir.
Paludarium & Teriarium Yeni Fotolar Sayfa 5 Te
Gerçekten helal olsun,
Elinize emeğinize sağlık. Ancak bu kadar güzel olabilirmiş. İşi gücü bırakıp bende yapmak istiyorum şuan :) benzemez diye korkuyorum :D
Gerçekten helal olsun,
Elinize emeğinize sağlık. Ancak bu kadar güzel olabilirmiş. İşi gücü bırakıp bende yapmak istiyorum şuan :) benzemez diye korkuyorum :D
F0 Ramirezi
[QUOTE=Deniz Dalkılıç]Biz balon harici normal ramirezi bile bulamazken :) [:nazar:][/QUOTE]
yardımcı oluruz :)
[QUOTE=Deniz Dalkılıç]Biz balon harici normal ramirezi bile bulamazken :) [:nazar:][/QUOTE]
yardımcı oluruz :)
Electric Blue Ramirezi Yumurtlama (resimli)
Son durum nedir hocam ? Merak ettik.
Son durum nedir hocam ? Merak ettik.
Türü Nedir ? Tropheus?
[QUOTE=statistician06]
Ben yıllardır besliyorum , ilk resim kırma ama ikola. Chimpi mutant ile alakası yoktur. Nkonde de öyle sarılık olmaz vucudu sarı yeşildir, ilk resim de gövde ile kuyruk arasındaki sarılıga bakın ikola balık. [/QUOTE]
ikola bende besledim. ikola daki sarılıkla alakası yok renklerin. vücudundaki o sarı hali çok nadir alıyor. normalde komple sarımtrak tek renk veya sarımtrak renk üzerine kahverengi şeritler oluşuyor. kırma olduğunu düşünüyorum. ama aksini iddaa eden arkadaşlar olduğundan dolayı foruma koyup yorum almak istedim. teşekkür ederim yorumlarınız için
[QUOTE=ilkerakdaag]Merhaba, daha yüksek ışıkta ve daha net fotoğraf koyabilirseniz işiniz daha kolaylaşmış olur. Fotoğraflara bakarak kesin bir şey söylemiyorum Nkonde,Golden Kazumba yada melez olma ihtimali var.
Saygılar.[/QUOTE]
şuan için elimdeki en net resimler bunlar. malum telefon kamerasından çekilme resimler. kazumba olmadığını biliyorum. uzun süre kazumba besledim. nkonde yi pek bilmiyorum. bende melez olduğunu düşünüyorum. yavrularını dahi edindim. resimdeki balıklar farklı boyutlarda. toplama koloni gibi duruyor. fakat nasıl oluyor da farklı tür olan balıklardan yavru ediniyorum anlamak çok güç :)
[QUOTE=statistician06]
Ben yıllardır besliyorum , ilk resim kırma ama ikola. Chimpi mutant ile alakası yoktur. Nkonde de öyle sarılık olmaz vucudu sarı yeşildir, ilk resim de gövde ile kuyruk arasındaki sarılıga bakın ikola balık. [/QUOTE]
ikola bende besledim. ikola daki sarılıkla alakası yok renklerin. vücudundaki o sarı hali çok nadir alıyor. normalde komple sarımtrak tek renk veya sarımtrak renk üzerine kahverengi şeritler oluşuyor. kırma olduğunu düşünüyorum. ama aksini iddaa eden arkadaşlar olduğundan dolayı foruma koyup yorum almak istedim. teşekkür ederim yorumlarınız için
[QUOTE=ilkerakdaag]Merhaba, daha yüksek ışıkta ve daha net fotoğraf koyabilirseniz işiniz daha kolaylaşmış olur. Fotoğraflara bakarak kesin bir şey söylemiyorum Nkonde,Golden Kazumba yada melez olma ihtimali var.
Saygılar.[/QUOTE]
şuan için elimdeki en net resimler bunlar. malum telefon kamerasından çekilme resimler. kazumba olmadığını biliyorum. uzun süre kazumba besledim. nkonde yi pek bilmiyorum. bende melez olduğunu düşünüyorum. yavrularını dahi edindim. resimdeki balıklar farklı boyutlarda. toplama koloni gibi duruyor. fakat nasıl oluyor da farklı tür olan balıklardan yavru ediniyorum anlamak çok güç :)
Türü Nedir ? Tropheus?
[QUOTE=statistician06]İkoladır. [/QUOTE]
Kesinlikle değil :) o kadar da biliyoruz canım. nkonde ye benziyor. arkadaşın nangu dediğine benziyor. ama kesinlikle ikola değil. Bana satan arkadaş chipimbi mutant diye sattı. Fakat öyle olmadığını düşünmeye başladım
[QUOTE=statistician06]İkoladır. [/QUOTE]
Kesinlikle değil :) o kadar da biliyoruz canım. nkonde ye benziyor. arkadaşın nangu dediğine benziyor. ama kesinlikle ikola değil. Bana satan arkadaş chipimbi mutant diye sattı. Fakat öyle olmadığını düşünmeye başladım
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 13:46
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
