ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Platypus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
58
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ocak 2017 15:07
Son Ziyaret:
18 Aralık 2017 00:47
Toplam Mesaj:
101 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ecem Konasoglu
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ecem Konasoglu
SON 10 MESAJI
Ahm Marin Yem Ilgisi
Yerli markalari desteleyelim bence [:D]
Gecen hafta Ahm Fish Food'a mail atmistim. Bulundugum cevrede sadece stick yemlerin oldugunu granul ve sarimsak icerikli yemin bulunmadigini yazip stok sorununun sebebini sormustum. Adresimi istediler istedigim yemlerden gonderdiler. Ben ucret karsiligi saniyordum ama numune olarak yollamislar. Daha sonra burada okudum ki 1-2 kisiye daha ayni jesti yapmislar.
Ilgilerine buradan da tesekkur etmis olayim [:)]
Birde sorum olacak;
Japon besliyorum. Gonderdikleri yemlerden biri goldfish icin 3 tanesi disindakiler ise tum sus baliklari icin yaziyor. Katalogdan inceledim genel baliklar icin olanlarin oranlari japon icin olan yemden cok farkli degil. O yemleri de kullanabilir miyim ara besin olarak?[:?] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193366/100320171337001.jpg[/IMG][EDIT]Platypus,2017-03-10 13:39:40[/EDIT]
Yerli markalari desteleyelim bence [:D]
Gecen hafta Ahm Fish Food'a mail atmistim. Bulundugum cevrede sadece stick yemlerin oldugunu granul ve sarimsak icerikli yemin bulunmadigini yazip stok sorununun sebebini sormustum. Adresimi istediler istedigim yemlerden gonderdiler. Ben ucret karsiligi saniyordum ama numune olarak yollamislar. Daha sonra burada okudum ki 1-2 kisiye daha ayni jesti yapmislar.
Ilgilerine buradan da tesekkur etmis olayim [:)]
Birde sorum olacak;
Japon besliyorum. Gonderdikleri yemlerden biri goldfish icin 3 tanesi disindakiler ise tum sus baliklari icin yaziyor. Katalogdan inceledim genel baliklar icin olanlarin oranlari japon icin olan yemden cok farkli degil. O yemleri de kullanabilir miyim ara besin olarak?[:?] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193366/100320171337001.jpg[/IMG][EDIT]Platypus,2017-03-10 13:39:40[/EDIT]
İstanbulda Bitki Satışı Olan Petshop ?
Beşiktaşta Flora akvaryum var. Çeşit bol fakat fiyat olarak uygun diyemem :/
Beşiktaşta Flora akvaryum var. Çeşit bol fakat fiyat olarak uygun diyemem :/
Yemden Sonra Olusan Bulaniklik
[QUOTE=guardiny]Cama tıklayarak balıkları yukarı toplayın ve yedikçe bir tane daha atın , yem suda çözünmeden midesine gitsin.[/QUOTE]
Yem suda batiyor. Balik basi iki yem verirken ilk basta hepsini ayni anda atmistim fakat bugun teker teker verdim tekrar ayni sonuc oluyor.
[QUOTE=Mehmetali35]Birde yemi nasıl veriyorsunuz? Genelde düştüğümüz hata yemi çok ufak parçalara ayırıyoruz ve bu sebepten çabuk bozulup suyun kalitesini düşürebiliyor tabiki çoğu zaman markalara para veriyoruz böyle olabiliyor[/QUOTE]
Bolerek birtek stick yem veriyorum. Bunlari butun halde attim yiyebilecekleri boyutta oldugu icin. Sonuc yine ayni :(
[QUOTE=guardiny]Cama tıklayarak balıkları yukarı toplayın ve yedikçe bir tane daha atın , yem suda çözünmeden midesine gitsin.[/QUOTE]
Yem suda batiyor. Balik basi iki yem verirken ilk basta hepsini ayni anda atmistim fakat bugun teker teker verdim tekrar ayni sonuc oluyor.
[QUOTE=Mehmetali35]Birde yemi nasıl veriyorsunuz? Genelde düştüğümüz hata yemi çok ufak parçalara ayırıyoruz ve bu sebepten çabuk bozulup suyun kalitesini düşürebiliyor tabiki çoğu zaman markalara para veriyoruz böyle olabiliyor[/QUOTE]
Bolerek birtek stick yem veriyorum. Bunlari butun halde attim yiyebilecekleri boyutta oldugu icin. Sonuc yine ayni :(
Yemden Sonra Olusan Bulaniklik
[QUOTE=utoku]İsmi olan markalar ne yazık ki her zaman iyi yem üretemiyor. Yeme değil ismine para veriyorsunuz.[/QUOTE]
Icim acidi 45 tl verip boyle bir sonuc alinca. Genelde forumdaki arkadaslar onermis onun uzerine almistim. Sonuc husran oldu [:(]
[QUOTE=utoku]İsmi olan markalar ne yazık ki her zaman iyi yem üretemiyor. Yeme değil ismine para veriyorsunuz.[/QUOTE]
Icim acidi 45 tl verip boyle bir sonuc alinca. Genelde forumdaki arkadaslar onermis onun uzerine almistim. Sonuc husran oldu [:(]
Yemden Sonra Olusan Bulaniklik
Arayip tarayip buldugum new life spectrum yemi kullandiktan sonra akvaryumda bulaniklik olustu. Dun gece su degisimi yaptim, bu sabah ayni yemden verdim tekrar su bulanik oldu. 45 tl verilip alinan yemin kalitesi bu mudur?[:?] Balik basina 2 adet dusecek sekilde attim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193366/280220171135021.jpg[/IMG][EDIT]Platypus,2017-02-28 11:40:42[/EDIT]
Arayip tarayip buldugum new life spectrum yemi kullandiktan sonra akvaryumda bulaniklik olustu. Dun gece su degisimi yaptim, bu sabah ayni yemden verdim tekrar su bulanik oldu. 45 tl verilip alinan yemin kalitesi bu mudur?[:?] Balik basina 2 adet dusecek sekilde attim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193366/280220171135021.jpg[/IMG][EDIT]Platypus,2017-02-28 11:40:42[/EDIT]
Mutfak İçin Lepistes Akvaryum
Hayvan haklari orgutlerine ihbar edilmelik olmus. Yazik cok yazik. Para verip hayvanlari oradan kurtarasim geldi fakat duzeltmeye bakarsaniz bu insana birseyler anlatmanin ne kadar zor oldugunu anlarsiniz.
Hayvan haklari orgutlerine ihbar edilmelik olmus. Yazik cok yazik. Para verip hayvanlari oradan kurtarasim geldi fakat duzeltmeye bakarsaniz bu insana birseyler anlatmanin ne kadar zor oldugunu anlarsiniz.
Hareketsizlik Ve Kanlanma
[QUOTE=Abdullah AYTAN]
Hayır ya çok üzüldüm. Geçmiş olsun umarım bir daha bu tip olayları yaşamazsınız. İnsan ister istemez üzülüyor.[:((][/QUOTE]
Kendime gelemedim zaten bir turlu. Bir can kaybetmek gercekten cok zor. Bir yerde hata yapiyorum ama nerede diye kendimi yiyorum sabahtan beri.
Abdullah bey gercekten hakkiniz odenmez cok tesekkur ederim yardimlariniz icin. Insallah tekrari yasanmaz :(
[QUOTE=Abdullah AYTAN]
Hayır ya çok üzüldüm. Geçmiş olsun umarım bir daha bu tip olayları yaşamazsınız. İnsan ister istemez üzülüyor.[:((][/QUOTE]
Kendime gelemedim zaten bir turlu. Bir can kaybetmek gercekten cok zor. Bir yerde hata yapiyorum ama nerede diye kendimi yiyorum sabahtan beri.
Abdullah bey gercekten hakkiniz odenmez cok tesekkur ederim yardimlariniz icin. Insallah tekrari yasanmaz :(
Hareketsizlik Ve Kanlanma
[QUOTE=Abdullah AYTAN]
Veteriner inşallah iyileştirir galiba hem antiseptik hem antibiyotik uygulayacak sanırım krem sürecek umarım balık iyileşir. Potasyum permanganat içeren Permasol adlı ilaçta çok etkili deniliyor ama veteriner işini daha iyi bilir. İnşallah şu illet hastalıklardan birgün kurtulursunuz büyük geçmiş olsun.[/QUOTE]
Insallah tek umudum veteriner. Bugun iyice halsizlesti. Elimden geleni yapmaya calisiyorum fakat kedi kopek degil ki cok fazla birsey yapamiyoruz. Soylediginiz ilactan veterinere bahsedecegim uygulamasi icin. Tekrar cok tesekkur ederim Abdullah bey her konuda cok yardimci oldunuz.
[QUOTE=guardiny]Çoğu mantar hastalıkları nedense hayvanlarda yem yeme isteklerini ya azaltıyor yada tamamen bitiriyor.Canlı yem bulmaya çalışın yada kurutulmuş tubifex kankurdu gibi biraz daha balıkların ilgili olduğu şeyleri deneyin...[/QUOTE]
Zaten yeme ilgili olduklarinda cok korkmuyorum ama ne zamanki yemden kesiliyorlar o zaman umudum gidiyor yavas yavas :( Kurutulmus kan kurdu var ama ona da ilgi gostermiyor. Canli yemi yarin edinmeye calisacagim insallah bu geceyi atlayabilirse.
Duzeltme : Hepinizin ilgisine cok tesekkur ederim. Malesef baligi kaybettim. [EDIT]Platypus,2017-02-24 17:45:14[/EDIT]
[QUOTE=Abdullah AYTAN]
Veteriner inşallah iyileştirir galiba hem antiseptik hem antibiyotik uygulayacak sanırım krem sürecek umarım balık iyileşir. Potasyum permanganat içeren Permasol adlı ilaçta çok etkili deniliyor ama veteriner işini daha iyi bilir. İnşallah şu illet hastalıklardan birgün kurtulursunuz büyük geçmiş olsun.[/QUOTE]
Insallah tek umudum veteriner. Bugun iyice halsizlesti. Elimden geleni yapmaya calisiyorum fakat kedi kopek degil ki cok fazla birsey yapamiyoruz. Soylediginiz ilactan veterinere bahsedecegim uygulamasi icin. Tekrar cok tesekkur ederim Abdullah bey her konuda cok yardimci oldunuz.
[QUOTE=guardiny]Çoğu mantar hastalıkları nedense hayvanlarda yem yeme isteklerini ya azaltıyor yada tamamen bitiriyor.Canlı yem bulmaya çalışın yada kurutulmuş tubifex kankurdu gibi biraz daha balıkların ilgili olduğu şeyleri deneyin...[/QUOTE]
Zaten yeme ilgili olduklarinda cok korkmuyorum ama ne zamanki yemden kesiliyorlar o zaman umudum gidiyor yavas yavas :( Kurutulmus kan kurdu var ama ona da ilgi gostermiyor. Canli yemi yarin edinmeye calisacagim insallah bu geceyi atlayabilirse.
Duzeltme : Hepinizin ilgisine cok tesekkur ederim. Malesef baligi kaybettim. [EDIT]Platypus,2017-02-24 17:45:14[/EDIT]
Sarimsakli Yem
[QUOTE=Jumbokılıç]Dostlar sarmısağın suyunu tankınıza bulaştırmayın, bakteri dengesini alt üst edersiniz, paraziti yok edelim derken kaş yaparken göz çıkarmayalım, sarmısağı döverek versenizde suyunu içirsenizde paraziti suyun içinde öldürmek pek mümkün değil maalesef. bunları çok denedik
ben halen eski usul karbonat ilave ediyorum günlük su tazeleyerek, bu şekilde sonuç alıyorum, bakır içeren baktopurlar zararlı bakterileri parazitleri öldürürken maalesef faydalı bakterileri de imha ederek su dengesini sabote ediyorlar çünki bu bakırı sudan atabilmek için prospektüste sık su değişimi yapın diyorlar değilmi .[:)]
çünki bakır tüm canlı hayatı tehdit ediyor. fayda 1 ise zarar 10,
bunun yerine karbonat tedavisi yada penisilin tozu balıklarınızın bağışıklık sistemini güçlendirir parazitle mücadelede çok daha etkin ve doğal bir metoddur.
su dengesi bozulan tank da üstüne birde asitli sarımsakla ve sarımsaklı granül yemlerle bağırsakları şişen asit üretmeye başlayan balılarınızın sindirim sistemi iflas ediyor bu kezde kabızlıktan ölüyorlar balon gibi patlayan balıklar gördüm bu sarmısaklı tedaviler yüzünden. !
diğer taraftan hazır sarmısaklı granül yemler ticari zeka oyunudur. sarmısak bağırsaklarda daha fazla gaz yapar asidi artırır ve balığınız çatlar.
iç ve dış parazitin çaresi önceden "önlemdir ! tankınızın suyunun bakteri dengesi nitrat ve ph dengesi bozulmadan önce önlem almaktır.
çünki bozuk su parazitlere mantarlara davetiye çıkarır.
doğru ısı, stresi önleme, bir arada yaşayabilen türleri besleme, baskın türleri uzaklaştırma, az ve çeşitli dengeli yemleme, dış filtrede bakteri kültürünü tutan besleyen ve muhafaza eden kaliteli malzeme kullanma, etkin filtrasyon, bol oksijen, bakteri kültürnü desyekleyen doğal altlık mercan kumu kırığı ve midye kırıkları ,gereksiz çok sık suyla oynamadan yerşnde su değişimi ve filtre temizliği denediğimiz ve sonuç aldığımız faydalı önlemlerdir.
maalesef hastalık akvaryumunuza sirayet ettikten sonra geri dönüş %10 dur, gerçekleri konuşalım .
saygılarımla
[/QUOTE]
Kafam cok karisti yine [:D]
Her gorusunuz benim icin cok onemli. Farkli gorusler ve tecrubeler var tabi ki. Okudugum yazilar da ic parazit icin sarimsak kullanan cok var. Sizin dediginiz gibi kullanmayin diyenlerde var. akvaryumumda henuz ic parazit geciren baligim olmadi. Dediginiz gibi nitrat amonyak oranlarina dikkat etmeye calisiyorum.
Bahsettiginiz dip cekimi konusunda da cok fazla farkli gorus var. Mesela benim oncelerde actigim ilk konularda birkac kisi haftada 1 dip cekimi dedi. Daha sonraki actigim konularda genel gorus ne kadar sik su degisimi o kadar saglikli denildi. Sarimsak konusunda birsey diyemeyecegim ama birkac haftadir fazla su degisimi yaptigimda faydasini gordum diyebilirim.
Bu farkli gorusler oldugunda kafam cok karisiyor. Ne yapacagiz bu konuda [:D]
[QUOTE=s.orhan]Ben soz gelisi 10tl dedim. Ucuz urunlere para vermektense gidip iyi markalarin urunlerini almaniz uzun vade de hem maddi hem manevi kazanciniz olacaktir. [/QUOTE]
Normalde zaten Sera, JBL, Tetra yemlerini kullaniyorum. Dedigim gibi ilk defa boyle acik aldim o da ise yaramazmis zaten :) tesekkur ederim.
[QUOTE=Jumbokılıç]Dostlar sarmısağın suyunu tankınıza bulaştırmayın, bakteri dengesini alt üst edersiniz, paraziti yok edelim derken kaş yaparken göz çıkarmayalım, sarmısağı döverek versenizde suyunu içirsenizde paraziti suyun içinde öldürmek pek mümkün değil maalesef. bunları çok denedik
ben halen eski usul karbonat ilave ediyorum günlük su tazeleyerek, bu şekilde sonuç alıyorum, bakır içeren baktopurlar zararlı bakterileri parazitleri öldürürken maalesef faydalı bakterileri de imha ederek su dengesini sabote ediyorlar çünki bu bakırı sudan atabilmek için prospektüste sık su değişimi yapın diyorlar değilmi .[:)]
çünki bakır tüm canlı hayatı tehdit ediyor. fayda 1 ise zarar 10,
bunun yerine karbonat tedavisi yada penisilin tozu balıklarınızın bağışıklık sistemini güçlendirir parazitle mücadelede çok daha etkin ve doğal bir metoddur.
su dengesi bozulan tank da üstüne birde asitli sarımsakla ve sarımsaklı granül yemlerle bağırsakları şişen asit üretmeye başlayan balılarınızın sindirim sistemi iflas ediyor bu kezde kabızlıktan ölüyorlar balon gibi patlayan balıklar gördüm bu sarmısaklı tedaviler yüzünden. !
diğer taraftan hazır sarmısaklı granül yemler ticari zeka oyunudur. sarmısak bağırsaklarda daha fazla gaz yapar asidi artırır ve balığınız çatlar.
iç ve dış parazitin çaresi önceden "önlemdir ! tankınızın suyunun bakteri dengesi nitrat ve ph dengesi bozulmadan önce önlem almaktır.
çünki bozuk su parazitlere mantarlara davetiye çıkarır.
doğru ısı, stresi önleme, bir arada yaşayabilen türleri besleme, baskın türleri uzaklaştırma, az ve çeşitli dengeli yemleme, dış filtrede bakteri kültürünü tutan besleyen ve muhafaza eden kaliteli malzeme kullanma, etkin filtrasyon, bol oksijen, bakteri kültürnü desyekleyen doğal altlık mercan kumu kırığı ve midye kırıkları ,gereksiz çok sık suyla oynamadan yerşnde su değişimi ve filtre temizliği denediğimiz ve sonuç aldığımız faydalı önlemlerdir.
maalesef hastalık akvaryumunuza sirayet ettikten sonra geri dönüş %10 dur, gerçekleri konuşalım .
saygılarımla
[/QUOTE]
Kafam cok karisti yine [:D]
Her gorusunuz benim icin cok onemli. Farkli gorusler ve tecrubeler var tabi ki. Okudugum yazilar da ic parazit icin sarimsak kullanan cok var. Sizin dediginiz gibi kullanmayin diyenlerde var. akvaryumumda henuz ic parazit geciren baligim olmadi. Dediginiz gibi nitrat amonyak oranlarina dikkat etmeye calisiyorum.
Bahsettiginiz dip cekimi konusunda da cok fazla farkli gorus var. Mesela benim oncelerde actigim ilk konularda birkac kisi haftada 1 dip cekimi dedi. Daha sonraki actigim konularda genel gorus ne kadar sik su degisimi o kadar saglikli denildi. Sarimsak konusunda birsey diyemeyecegim ama birkac haftadir fazla su degisimi yaptigimda faydasini gordum diyebilirim.
Bu farkli gorusler oldugunda kafam cok karisiyor. Ne yapacagiz bu konuda [:D]
[QUOTE=s.orhan]Ben soz gelisi 10tl dedim. Ucuz urunlere para vermektense gidip iyi markalarin urunlerini almaniz uzun vade de hem maddi hem manevi kazanciniz olacaktir. [/QUOTE]
Normalde zaten Sera, JBL, Tetra yemlerini kullaniyorum. Dedigim gibi ilk defa boyle acik aldim o da ise yaramazmis zaten :) tesekkur ederim.
Hareketsizlik Ve Kanlanma
[QUOTE=Abdullah AYTAN]Merhaba sorun geçtimi? Balık nasıl? İnternetten okuduğum kadarıyla eğer tekrar böyle bir durum yaşarsanız balığa Metilen banyosu yaptırabilirsiniz balığın kan dolaşımı düzelir.[/QUOTE]
İlginiz için çok teşekkür ederim. Kanlanmayı atlattık bol su değişimiyle fakat 2 gündür kuyruk erimesi başladı. 20 litrelik ayrı kapta duruyor şuan. Mikofish ve metilen tedavisi yapıyorum fakat yem yemiyor en büyük sorunumuzda o. Elimle mudahele etmeye korktuğum için Kızıltoprak tarafında sürüngen ve akvarym canlılarından anlayan tanıdığım bir veterinere götürdüm. Kuyruk kısmına Sera baktapur uygulandı. 2 gün sonra gittiğimizde antibiyotik vereceğini söyledi. Veteriner kontrolünde iyileştirmeye çalışıyorum fakat yem yemediği için çok umut yok gibi.
[QUOTE=Abdullah AYTAN]Merhaba sorun geçtimi? Balık nasıl? İnternetten okuduğum kadarıyla eğer tekrar böyle bir durum yaşarsanız balığa Metilen banyosu yaptırabilirsiniz balığın kan dolaşımı düzelir.[/QUOTE]
İlginiz için çok teşekkür ederim. Kanlanmayı atlattık bol su değişimiyle fakat 2 gündür kuyruk erimesi başladı. 20 litrelik ayrı kapta duruyor şuan. Mikofish ve metilen tedavisi yapıyorum fakat yem yemiyor en büyük sorunumuzda o. Elimle mudahele etmeye korktuğum için Kızıltoprak tarafında sürüngen ve akvarym canlılarından anlayan tanıdığım bir veterinere götürdüm. Kuyruk kısmına Sera baktapur uygulandı. 2 gün sonra gittiğimizde antibiyotik vereceğini söyledi. Veteriner kontrolünde iyileştirmeye çalışıyorum fakat yem yemediği için çok umut yok gibi.
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 03:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
