ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
XxxGokhan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
41
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mart 2017 20:44
Son Ziyaret:
07 Eylül 2018 23:16
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan AYDIN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan AYDIN
SON 10 MESAJI
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=Ilamela1]
Merhabalar. Sevgili Gökhan arkadaşım Umarım 10a yakın personelin çalıştığın , 3 dükkan , totalde 600 kusur akvaryumun olduğu ve sadece ürün değil,hizmet veren bir petshop açarsınız :) [:*]
[/QUOTE]
Olur belkide en azından 160-170 liraya aldığım tüpü insanlara 350tl ye satmaya çalışmam geliş fiyatını 2 ile çarpmayla kâr hesaplanmaz [:*][EDIT]XxxGokhan,2018-09-07 22:27:04[/EDIT]
[QUOTE=Ilamela1]
Merhabalar. Sevgili Gökhan arkadaşım Umarım 10a yakın personelin çalıştığın , 3 dükkan , totalde 600 kusur akvaryumun olduğu ve sadece ürün değil,hizmet veren bir petshop açarsınız :) [:*]
[/QUOTE]
Olur belkide en azından 160-170 liraya aldığım tüpü insanlara 350tl ye satmaya çalışmam geliş fiyatını 2 ile çarpmayla kâr hesaplanmaz [:*][EDIT]XxxGokhan,2018-09-07 22:27:04[/EDIT]
Malawi İzmir Akvaryum
Merhabalar Gökhan Bey,
Bir kez daha yinelemek gerekirse ki yorulduk. Söz konusu ürün (2,67lt Karbondioksit tüpü) sizin satın aldığınızda tarihte bizim mağaza ve web site satış fiyatımız faturada da görüldüğü üzere 265tl’idi. Bu fiyatlar 5 Eylül tarihine kadar geçerli idi. Ayrıca şu an zamlı hali bile 175tl olan regülatör için, emin olmadan 300 TL’ye sattığımızı ifade ederek ithamlarda bulundunuz. Ürün hiçbir zaman 300 TL veya civarı bir fiyata ulaşmamıştır. Sizin ısrarla bahsettiğiniz ürün “Regülatör Set” fiyatıdır.
Satış fiyatı döviz kuruna bağlı olan ürünler son bir ayda %37 ile %50 oranında üst üste zamlandığının farkında değilsiniz. Kaldı ki biz, 5 Eylül tarihine kadar zammı uygulamama konusunda direndik. Buna rağmen sizden dövizdeki dalgalanmayı fırsata çevirdiğimiz şeklinde itam aldık. Zam oranı değil bir ay, bir günde dahi gelebilmektedir.
Tartışmaya nokta koymak istiyoruz. Bizi anlayan hobici ve akvaristlere teşekkürlerimizi sunuyor, anlamamakta direnenlere ise; daha fazla diyecek bir sözümüz yoktur. Bu tartışma bizim için bitmiştir.
Regülatör: [URL]https://www.malawiizmir.com/urun/yildiz-co2-basinc-dusurucu-regulator[/URL]
Karbondioksit Tüpü (2,67 LT) : [URL]https://www.malawiizmir.com/Karbondioksit-Tupu-267-LT,PR-24349.html[/URL]
[/QUOTE]
Her fırsatta kendinizi temize çekmek için karalama yaptığımdan bahsediyorsunuz onda bile ısrar ediyorsunuz konumuza dönecek olursak benim bahsettiğim regülatör sizin bağlantıda verdiğiniz 300tl olan regülatör evet benim aldığım fiyat 140 tl sizin sattığınızı inceledim üzerindeki selenoidden başka harici bir ince ayar vanası olmadığı için 140 tl nin üzerine sadece selenoidin fiyatı olan 100tl yi ekledim ve 240 tl fiyat buldum eğer resimde harici bir ince ayar vanasıda olsaydı 40-50 tlde ona ekler normalmiş deyip hiç konumuza katmazdım buraya kadar açıklık kazandıysa devam edelim yine karalamadan bahsetmişsiniz ısrarla ancak ben sizin sattığınız ürünlerle esnaflığınızla alakalı yorumda bulunmadım çünki tanımadan alışveriş yapmadan satılan ürünleri kötülemek karalamaya girer ben böyle birşeyi yapamam kul hakkıdır karalama bu şekilde olur ben bahsettiğim her ürünün fiyatına sitenizden baktım sadece fiyat fazlalığından bahsettim hepsi bu sadece yüksek satıyorsunuz dedim ısrarla alamazsın yapamazsın diye ayak diriyorsunuz kabul etmeniz gerekir ki gerçektende pahalı satıyorsunuz aşağıdaki linklerin her birisinde 20-ile 60tl arası fiyat farkı bulunuyor ve bunlar ürünlerinizin hemen hepsinde mevcut bize maliyeti farklı dersiniz konu kapanır kimse zorla almak zorunda değil en başından söyledim ama siz yalanlamak ve inat etmekten başka birşey yapmıyorsunuz herneyse yine vurguluyorum fiyatlarınız pahalı bunu önceklikle kabul etmeniz gerekiyor son olarak yarın fırsatım olursa bks firmasını arayıp günümüz kur fiyatları ile güncel bir fiyat alıp ses kaydını eklemeyi düşünüyorum bende hobici arkadaşlara keyifli hobiler diliyorum ve benimde boş yere ısrar eden yalanlayan insanlara söyleyecek lafım yok birkez daha anladıkki araştırmadan alışveriş gerçekten yapılmazmış bunlarda ürünlerinizin piyasa ile farkı
[URL]https://www.malawiizmir.com/urun/tropical-pro-ring-siprax-1-lt[/URL] 95tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47526259_tropical-poro-ring-seramik-halka-1000-ml[/URL] 54tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/SUNSUN-603-B-Dis-Filtre,PR-21565.html[/URL] 175tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/29583246_sunsun-hw-603b-mini-dis-filtre-400-lth-6w[/URL] 145tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/Jbl-Ferropol-Bitki-Gubresi-5-lt,PR-14529.html[/URL] 440tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47640663_jbl-ferropol-5l-sivi-bitki-gubresi[/URL] 377tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/Jbl-Kugeln-Balls-Bitki-Zemin-Gubresi-20-Adet,PR-24108.html[/URL] 60tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47939498_jbl-kugeln-the-7-13-balls-kok-misket-gubre[/URL] 40tl
20 tlde olsa farktır kimse parasını saçıp savuracak kadar zengin değildir diye düşünüyorum en azından ben öyleyim hayırlı işler...[:3]
Merhabalar Gökhan Bey,
Bir kez daha yinelemek gerekirse ki yorulduk. Söz konusu ürün (2,67lt Karbondioksit tüpü) sizin satın aldığınızda tarihte bizim mağaza ve web site satış fiyatımız faturada da görüldüğü üzere 265tl’idi. Bu fiyatlar 5 Eylül tarihine kadar geçerli idi. Ayrıca şu an zamlı hali bile 175tl olan regülatör için, emin olmadan 300 TL’ye sattığımızı ifade ederek ithamlarda bulundunuz. Ürün hiçbir zaman 300 TL veya civarı bir fiyata ulaşmamıştır. Sizin ısrarla bahsettiğiniz ürün “Regülatör Set” fiyatıdır.
Satış fiyatı döviz kuruna bağlı olan ürünler son bir ayda %37 ile %50 oranında üst üste zamlandığının farkında değilsiniz. Kaldı ki biz, 5 Eylül tarihine kadar zammı uygulamama konusunda direndik. Buna rağmen sizden dövizdeki dalgalanmayı fırsata çevirdiğimiz şeklinde itam aldık. Zam oranı değil bir ay, bir günde dahi gelebilmektedir.
Tartışmaya nokta koymak istiyoruz. Bizi anlayan hobici ve akvaristlere teşekkürlerimizi sunuyor, anlamamakta direnenlere ise; daha fazla diyecek bir sözümüz yoktur. Bu tartışma bizim için bitmiştir.
Regülatör: [URL]https://www.malawiizmir.com/urun/yildiz-co2-basinc-dusurucu-regulator[/URL]
Karbondioksit Tüpü (2,67 LT) : [URL]https://www.malawiizmir.com/Karbondioksit-Tupu-267-LT,PR-24349.html[/URL]
[/QUOTE]
Her fırsatta kendinizi temize çekmek için karalama yaptığımdan bahsediyorsunuz onda bile ısrar ediyorsunuz konumuza dönecek olursak benim bahsettiğim regülatör sizin bağlantıda verdiğiniz 300tl olan regülatör evet benim aldığım fiyat 140 tl sizin sattığınızı inceledim üzerindeki selenoidden başka harici bir ince ayar vanası olmadığı için 140 tl nin üzerine sadece selenoidin fiyatı olan 100tl yi ekledim ve 240 tl fiyat buldum eğer resimde harici bir ince ayar vanasıda olsaydı 40-50 tlde ona ekler normalmiş deyip hiç konumuza katmazdım buraya kadar açıklık kazandıysa devam edelim yine karalamadan bahsetmişsiniz ısrarla ancak ben sizin sattığınız ürünlerle esnaflığınızla alakalı yorumda bulunmadım çünki tanımadan alışveriş yapmadan satılan ürünleri kötülemek karalamaya girer ben böyle birşeyi yapamam kul hakkıdır karalama bu şekilde olur ben bahsettiğim her ürünün fiyatına sitenizden baktım sadece fiyat fazlalığından bahsettim hepsi bu sadece yüksek satıyorsunuz dedim ısrarla alamazsın yapamazsın diye ayak diriyorsunuz kabul etmeniz gerekir ki gerçektende pahalı satıyorsunuz aşağıdaki linklerin her birisinde 20-ile 60tl arası fiyat farkı bulunuyor ve bunlar ürünlerinizin hemen hepsinde mevcut bize maliyeti farklı dersiniz konu kapanır kimse zorla almak zorunda değil en başından söyledim ama siz yalanlamak ve inat etmekten başka birşey yapmıyorsunuz herneyse yine vurguluyorum fiyatlarınız pahalı bunu önceklikle kabul etmeniz gerekiyor son olarak yarın fırsatım olursa bks firmasını arayıp günümüz kur fiyatları ile güncel bir fiyat alıp ses kaydını eklemeyi düşünüyorum bende hobici arkadaşlara keyifli hobiler diliyorum ve benimde boş yere ısrar eden yalanlayan insanlara söyleyecek lafım yok birkez daha anladıkki araştırmadan alışveriş gerçekten yapılmazmış bunlarda ürünlerinizin piyasa ile farkı
[URL]https://www.malawiizmir.com/urun/tropical-pro-ring-siprax-1-lt[/URL] 95tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47526259_tropical-poro-ring-seramik-halka-1000-ml[/URL] 54tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/SUNSUN-603-B-Dis-Filtre,PR-21565.html[/URL] 175tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/29583246_sunsun-hw-603b-mini-dis-filtre-400-lth-6w[/URL] 145tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/Jbl-Ferropol-Bitki-Gubresi-5-lt,PR-14529.html[/URL] 440tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47640663_jbl-ferropol-5l-sivi-bitki-gubresi[/URL] 377tl
[URL]https://www.malawiizmir.com/Jbl-Kugeln-Balls-Bitki-Zemin-Gubresi-20-Adet,PR-24108.html[/URL] 60tl
[URL]https://www.epttavm.com/item/47939498_jbl-kugeln-the-7-13-balls-kok-misket-gubre[/URL] 40tl
20 tlde olsa farktır kimse parasını saçıp savuracak kadar zengin değildir diye düşünüyorum en azından ben öyleyim hayırlı işler...[:3]
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=malawi izmir]
Gökhan Bey merhaba, önceki postumuzda yazdıklarımızın yanlış anlaşıldığını düşünerekten yine bir açıklama yapma gereği duyduk. Kesinlikle size, 2,67 lt’lik tüpü 200 TL’ye satın almadığınızı ima etmedik. Kesinlikle, sizi yalancı çıkarma yahut inkar etme niyetimiz olmadı. ‘Fırsatçı ve krizi fırsata çevirmek’ gibi kullandığınız ifadeleri açıkçası büyük şaşkınlık içerisinde okuduk. İşini doğru düzgün yapan bir firmayı, bu denli karalama gayreti göstermenizi anlayamadık. Sizinle kişisel olarak hiçbir sorunumuz yoktur.
Sizin ısrarla arayarak fiyat almamızı istediğiniz BKS firması, bizim zaten düzenli olarak fiyat anlamında iletişimde olduğumuz bir firmadır. Arayın sorun gibi ifadeler nedir bunu anlayamıyoruz. Bu nedenledir ki ifade ettiklerimizin doğruluğundan eminiz. Postumuzda belirtmeye, ifade etmeye çalıştığımız nokta, söz konusu ürünün, sizin foruma 6 Eylül 2018 tarihli saat 00:32’de bıraktığınız an o rakamlara satın almayacağınızdır.
Özetle biz halen, postu açtığınız tarihten itibaren, bahsi geçen fiyattan 2,67 lt’lik krom vanalı tüpü kurlara bağlı olarak, alamayacağınızı söylemekteyiz. Bunu anlamama sebebinizi anlamıyoruz. Biz herhangi bir yanlış yaptığımız takdirde, içtenlikle özür dilemesini bilen bir firmayız. Fakat, bu konuda anlamak istemediğiniz noktalar var. Keza ekte yer alan temmuz ayına ilişkin satış fiyatımız ile karşılaştırdığınızda farkı anlayacaksınız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95451/070920181642251.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kısacası o fark 150 tl değildir hocam benim anlatmak istediğim bu o gün 200 tl ise bu gün taş çatlasın 250 tl dir 20 günde 150 tl kur farkı olmaz pahalı satıyorsunuz özeti bu anlaşılmayan birşey kaldımı [:?] Keza ekte yer alan temmuz ayına ilişkin satış fiyatımız ile karşılaştırdığınızda farkı anlayacaksınız. siz söylüyorsunuz bak benim aldığım tarih daha yeni ama daha ucuz kendiniz söylüyorsunuz kimseyi ilgilendirmez belki ama pahalı başka söyleniş biçimi varmı bunun pahalı [:kotu:]
[QUOTE=malawi izmir]
Gökhan Bey merhaba, önceki postumuzda yazdıklarımızın yanlış anlaşıldığını düşünerekten yine bir açıklama yapma gereği duyduk. Kesinlikle size, 2,67 lt’lik tüpü 200 TL’ye satın almadığınızı ima etmedik. Kesinlikle, sizi yalancı çıkarma yahut inkar etme niyetimiz olmadı. ‘Fırsatçı ve krizi fırsata çevirmek’ gibi kullandığınız ifadeleri açıkçası büyük şaşkınlık içerisinde okuduk. İşini doğru düzgün yapan bir firmayı, bu denli karalama gayreti göstermenizi anlayamadık. Sizinle kişisel olarak hiçbir sorunumuz yoktur.
Sizin ısrarla arayarak fiyat almamızı istediğiniz BKS firması, bizim zaten düzenli olarak fiyat anlamında iletişimde olduğumuz bir firmadır. Arayın sorun gibi ifadeler nedir bunu anlayamıyoruz. Bu nedenledir ki ifade ettiklerimizin doğruluğundan eminiz. Postumuzda belirtmeye, ifade etmeye çalıştığımız nokta, söz konusu ürünün, sizin foruma 6 Eylül 2018 tarihli saat 00:32’de bıraktığınız an o rakamlara satın almayacağınızdır.
Özetle biz halen, postu açtığınız tarihten itibaren, bahsi geçen fiyattan 2,67 lt’lik krom vanalı tüpü kurlara bağlı olarak, alamayacağınızı söylemekteyiz. Bunu anlamama sebebinizi anlamıyoruz. Biz herhangi bir yanlış yaptığımız takdirde, içtenlikle özür dilemesini bilen bir firmayız. Fakat, bu konuda anlamak istemediğiniz noktalar var. Keza ekte yer alan temmuz ayına ilişkin satış fiyatımız ile karşılaştırdığınızda farkı anlayacaksınız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95451/070920181642251.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kısacası o fark 150 tl değildir hocam benim anlatmak istediğim bu o gün 200 tl ise bu gün taş çatlasın 250 tl dir 20 günde 150 tl kur farkı olmaz pahalı satıyorsunuz özeti bu anlaşılmayan birşey kaldımı [:?] Keza ekte yer alan temmuz ayına ilişkin satış fiyatımız ile karşılaştırdığınızda farkı anlayacaksınız. siz söylüyorsunuz bak benim aldığım tarih daha yeni ama daha ucuz kendiniz söylüyorsunuz kimseyi ilgilendirmez belki ama pahalı başka söyleniş biçimi varmı bunun pahalı [:kotu:]
Kaç Gün Yem Yememesi Normal ?
Akvaryumcular bettaları bardaklarda birbirlerini öldürdükleri için barındırıyor satana kadar yani 100 ml suda yaşayabildikleri için değil yakında karşılaşacağınız problemler çok sayıda öncelik kuyruk erimesi ve nitrat zehirlenmesi onlarda zaten yoldalar size tavsiyem akvaryumu değiştirip daha büyük hacimli ve en azından pipo filtreli bir akvaryum edinmeniz çünki yeni başlamışsınız karşılaşacağınız şeyler sadece canlı kaybı ve boşa giden emek olacak bu şartlarda [:(]
Akvaryumcular bettaları bardaklarda birbirlerini öldürdükleri için barındırıyor satana kadar yani 100 ml suda yaşayabildikleri için değil yakında karşılaşacağınız problemler çok sayıda öncelik kuyruk erimesi ve nitrat zehirlenmesi onlarda zaten yoldalar size tavsiyem akvaryumu değiştirip daha büyük hacimli ve en azından pipo filtreli bir akvaryum edinmeniz çünki yeni başlamışsınız karşılaşacağınız şeyler sadece canlı kaybı ve boşa giden emek olacak bu şartlarda [:(]
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=tdenizs]
Öncelikle ben mağaza avukatı değilim.Hobiciyim sadece.Yıllardır da alışveriş yaparım malawiden.
Birand ve Ahmet abi vardır orda.İkisi de bu hobide tanışabileceğiniz ender bilgili insanlardandır.Bilmem tanıştınız mı ama sonuna kadar destek verirler ikisi de.Aynı şekilde whatsapp hattına mesaj atarsanız anında cevap alırsınız.Neredeyse 7/24 saat hizmet veren bir mağazadır.
Şimdi mağzayı gördünüz mü onu da bilemem.Ama özel türler dahil bu kadar canlı çeşidi bulabileceğiniz(su semenderinden papağanına,özel tür karideslerden apistolara,deniz akvaryumu mercanlarından özel tür canlılarına kadar),malzeme envanteri Türkiye’nin belki de en geniş firmasından bahsediyoruz.Hobi ile ilgili bulamayacağınız ürün(hava motoru derseniz 30 çeşidini koyarlar önünüze) yok.Bir sürü adam çalışıyor içeride bu kadar malzemeyi ve canlıyı idare etmek için ve gelenlere destek için.Malawi’nin mağazasının m2 olarak büyüklüğü de ortada.Bu kadar şeyin satılan ürüne bir yansıması illa olur.Olmazsa garip zaten.
Mobilyayı gidip köklü ve gösterişli bir mağazadan almak bir tercihtir.Gidip merdivenaltı üretim yapan bir yerden almak da.Belki ikinci işletme daha kaliteli ürün yapıyordur bile,olabilir.Ama ben mobilyada işin doğasını bildiğim için destek verebilen,benimle ilgilenen firma ile çalışmak isterim.Mobilyanın ayağı kırılınca 3 ay sürüneceğim firma ile çalışmam.
Dış filtre bozulunca ben bilmem kardeşim,ben satarım diyen mi ararsın,lepistesin yanına oscar vermeye çalışan mı ararsın,daha filtre başlatmayı bilmeyen/yeni başlayan adama 10 tane diskusu 70 litre akvaryuma fahiş fiyattan verip gönderen mi ararsın,bitkili akvaryuma tuz verip gönderen mi ararsın.Piyasa bunlarla dolu.Hepsini ya yaşadım ya gördüm ben bunların izmir’de.Kemeraltı dahil gitmediğim akvaryumcu/petshop kalmadı.2 tane akvaryumcum var izmir’de sevdiğim.Eleye eleye onlar kaldı sadece.Başka yere gitmem.Malawi bunlardan biri.
Tercih meselesi,Serbest piyasa ekonomisi.İsteyen,giderine göre istediği ürünün üstüne istediği fiyat etiketini yapıştırır.Biz almak zorunda değiliz.Böyle bakmak gerekiyor bence olaya.[/QUOTE]
Aynı şeyi bende söyledim kimsenin yazdığı fiyat kimseyi ilgilendirmez isterse 1000 yazar kimse almak zorunda değil ama ben bu tüpü fabrikasından 200tl ye aldığımdan bahsettiğim halde yok yapamazsın yok alamazsın varsa ben senden 10 tane alıyım ara firmayı al belki sendeki kalitelidir belki bendeki bks kalitelidir kim bilir herkezin kendi parası kendi tercihi ama inkar etmek yalancı çıkartmaya çalışmak yanlış bence yaptığım birşeyi neden inkar ediyor anlamadım öyle oluncada koydum faturasını isteyen istediği yerden alır ki ben kendilerinden alışveriş yapmadım bile sorun yaşadığım bir mağazada değil ucuza aldım fiyatını belirttim hepsi bu inkar etmenin ne alemi var kimseye çok şükür yalan borcumuz yok fatura orda yorumları okuyan arkadaşlar onlar hakındada benim hakkımdada bir nebze fikir sahibi olmuşlardır kimsenin işine karışamayız ama izlenen politika problemli müşterinin biri yazar biri siler bunlar bitmez herkez kötü yazacak değil sen dürüstsen illaki iyi yorumlar olacaktır müşteriye haklısın dersin bize maliyeti şu kadar dersin konu kapanır ama müşteriyi yalanlamakla olmaz bence burası hatalı [:O]
[QUOTE=tdenizs]
Öncelikle ben mağaza avukatı değilim.Hobiciyim sadece.Yıllardır da alışveriş yaparım malawiden.
Birand ve Ahmet abi vardır orda.İkisi de bu hobide tanışabileceğiniz ender bilgili insanlardandır.Bilmem tanıştınız mı ama sonuna kadar destek verirler ikisi de.Aynı şekilde whatsapp hattına mesaj atarsanız anında cevap alırsınız.Neredeyse 7/24 saat hizmet veren bir mağazadır.
Şimdi mağzayı gördünüz mü onu da bilemem.Ama özel türler dahil bu kadar canlı çeşidi bulabileceğiniz(su semenderinden papağanına,özel tür karideslerden apistolara,deniz akvaryumu mercanlarından özel tür canlılarına kadar),malzeme envanteri Türkiye’nin belki de en geniş firmasından bahsediyoruz.Hobi ile ilgili bulamayacağınız ürün(hava motoru derseniz 30 çeşidini koyarlar önünüze) yok.Bir sürü adam çalışıyor içeride bu kadar malzemeyi ve canlıyı idare etmek için ve gelenlere destek için.Malawi’nin mağazasının m2 olarak büyüklüğü de ortada.Bu kadar şeyin satılan ürüne bir yansıması illa olur.Olmazsa garip zaten.
Mobilyayı gidip köklü ve gösterişli bir mağazadan almak bir tercihtir.Gidip merdivenaltı üretim yapan bir yerden almak da.Belki ikinci işletme daha kaliteli ürün yapıyordur bile,olabilir.Ama ben mobilyada işin doğasını bildiğim için destek verebilen,benimle ilgilenen firma ile çalışmak isterim.Mobilyanın ayağı kırılınca 3 ay sürüneceğim firma ile çalışmam.
Dış filtre bozulunca ben bilmem kardeşim,ben satarım diyen mi ararsın,lepistesin yanına oscar vermeye çalışan mı ararsın,daha filtre başlatmayı bilmeyen/yeni başlayan adama 10 tane diskusu 70 litre akvaryuma fahiş fiyattan verip gönderen mi ararsın,bitkili akvaryuma tuz verip gönderen mi ararsın.Piyasa bunlarla dolu.Hepsini ya yaşadım ya gördüm ben bunların izmir’de.Kemeraltı dahil gitmediğim akvaryumcu/petshop kalmadı.2 tane akvaryumcum var izmir’de sevdiğim.Eleye eleye onlar kaldı sadece.Başka yere gitmem.Malawi bunlardan biri.
Tercih meselesi,Serbest piyasa ekonomisi.İsteyen,giderine göre istediği ürünün üstüne istediği fiyat etiketini yapıştırır.Biz almak zorunda değiliz.Böyle bakmak gerekiyor bence olaya.[/QUOTE]
Aynı şeyi bende söyledim kimsenin yazdığı fiyat kimseyi ilgilendirmez isterse 1000 yazar kimse almak zorunda değil ama ben bu tüpü fabrikasından 200tl ye aldığımdan bahsettiğim halde yok yapamazsın yok alamazsın varsa ben senden 10 tane alıyım ara firmayı al belki sendeki kalitelidir belki bendeki bks kalitelidir kim bilir herkezin kendi parası kendi tercihi ama inkar etmek yalancı çıkartmaya çalışmak yanlış bence yaptığım birşeyi neden inkar ediyor anlamadım öyle oluncada koydum faturasını isteyen istediği yerden alır ki ben kendilerinden alışveriş yapmadım bile sorun yaşadığım bir mağazada değil ucuza aldım fiyatını belirttim hepsi bu inkar etmenin ne alemi var kimseye çok şükür yalan borcumuz yok fatura orda yorumları okuyan arkadaşlar onlar hakındada benim hakkımdada bir nebze fikir sahibi olmuşlardır kimsenin işine karışamayız ama izlenen politika problemli müşterinin biri yazar biri siler bunlar bitmez herkez kötü yazacak değil sen dürüstsen illaki iyi yorumlar olacaktır müşteriye haklısın dersin bize maliyeti şu kadar dersin konu kapanır ama müşteriyi yalanlamakla olmaz bence burası hatalı [:O]
Malawi İzmir Akvaryum
[:tel:][:tel:][:tel:][:tel:][:tel:][QUOTE=malawi izmir]
Gökhan Bey, bahsi geçen ürüne ait linki https://www.malawiizmir.com/urun/yildiz-co2-basinc-dusurucu-regulator bu olmalı. Sizin bahsettiğiniz 2,67 lt tüpün linki de budur ve hepsi revize olmuştur. https://www.malawiizmir.com/Karbondioksit-Tupu-267-LT,PR-24349.html
Bahsettiğiniz fiyatlara bir itirazımız olmadı. Sadece o fiyattan bizde alırız diye ifade ettik ve hala arkasındayız. Ticari işletmeler, sattıkları ürünleri, o gün alabildikleri şekilde yayınlamazlar ise; yerine koyamayacakları için zarar ederler. Biz halen şunu diyoruz; konuyu yazdığınız tarih itibariyle, bize tüpü bahsettiğiniz fiyattan alamazsınız. Çünkü, kurlar çok oynuyor. Siz, filanca tarihte aldığınız ürünün faturasını koyarak, bir ispat sezisi verme gayretindesiniz.Gayretiniz aynı fiyatı yazıyı yazdığınız gün de koyabilmek olmalıydı. Doğru olan budur çünkü. Biz de diyoruz ki; bugünlerde içinde bulunduğumuz değişken kur sürecinde, bahsettiğiziniz fiyattan buyrunuz bu ürünü alınız. Biz firma olduğumuz halde, açıklacıyı şekilde konuştukça, siz anlamadığımız derecede karalama ve tuhaf bir yarış gayretindesiniz. [/QUOTE]
Yoruma yanıtı aynı gün verseydiniz aynı gün yayınlardım bu kadar inkarcı olmaya gerek yok belge koymuşum hala alamazsın diyorsunuz [:)))] ben bu ürünü aldığımda dolar 1tl de değildi ya anlamıyorsunuz yada dinlemiyorsunuz hep kendinizi haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz ben sadece yalancı ve karalamaya çalışan bir insan olmadığımı ve söylediklerimin doğru olduğunu doğrulamak için belge kullandım bence olması gerekende bu inanmak yada inkar etmek size kalmış (belgeden başka neye inanacaksanız) arayın diyorum oda yok [:D] sadece 10-15 günde dolar 10tl olmadı o gün 5 küsürdü şimdi 6 küsür aylar yıllar geçse haklısınız bu kadar zamanda o kadar fiyat artmaz birbirimizi kandırmayalım hala sözünüzün arkasındaysanız arayın sorun bu kadar kolay hala inkar edeceğinize arayın sizde rahatlayın bende [:tel:] belki sizde ucuza alırsınız tabi ucuza satmak istiyorsanız[:devil:] dolar arttı diye krizi fırsata dönüştüren insanlar sizlersiniz galiba zamanında 100-200 tl ye aldığınız ürüne dolar arttı diye 350tl yazdığınza göre[;)] Herşeye inkarla yaklaşa yaklaşa huy haline gelmiş Allahtan belgeyi diğer arkadaşlarda görüyor iki kişi olsak inkarla kalacak [:D] Güzel bir esnaf bize gelişi farklı kalite farkı vardır efendim deyip konuyu kapatır ama siz inkarla yalanla haklı çıkmaya çalışarak komik duruma düşüyorsunuz [:iyi:][EDIT]XxxGokhan,2018-09-06 19:41:56[/EDIT]
[:tel:][:tel:][:tel:][:tel:][:tel:][QUOTE=malawi izmir]
Gökhan Bey, bahsi geçen ürüne ait linki https://www.malawiizmir.com/urun/yildiz-co2-basinc-dusurucu-regulator bu olmalı. Sizin bahsettiğiniz 2,67 lt tüpün linki de budur ve hepsi revize olmuştur. https://www.malawiizmir.com/Karbondioksit-Tupu-267-LT,PR-24349.html
Bahsettiğiniz fiyatlara bir itirazımız olmadı. Sadece o fiyattan bizde alırız diye ifade ettik ve hala arkasındayız. Ticari işletmeler, sattıkları ürünleri, o gün alabildikleri şekilde yayınlamazlar ise; yerine koyamayacakları için zarar ederler. Biz halen şunu diyoruz; konuyu yazdığınız tarih itibariyle, bize tüpü bahsettiğiniz fiyattan alamazsınız. Çünkü, kurlar çok oynuyor. Siz, filanca tarihte aldığınız ürünün faturasını koyarak, bir ispat sezisi verme gayretindesiniz.Gayretiniz aynı fiyatı yazıyı yazdığınız gün de koyabilmek olmalıydı. Doğru olan budur çünkü. Biz de diyoruz ki; bugünlerde içinde bulunduğumuz değişken kur sürecinde, bahsettiğiziniz fiyattan buyrunuz bu ürünü alınız. Biz firma olduğumuz halde, açıklacıyı şekilde konuştukça, siz anlamadığımız derecede karalama ve tuhaf bir yarış gayretindesiniz. [/QUOTE]
Yoruma yanıtı aynı gün verseydiniz aynı gün yayınlardım bu kadar inkarcı olmaya gerek yok belge koymuşum hala alamazsın diyorsunuz [:)))] ben bu ürünü aldığımda dolar 1tl de değildi ya anlamıyorsunuz yada dinlemiyorsunuz hep kendinizi haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz ben sadece yalancı ve karalamaya çalışan bir insan olmadığımı ve söylediklerimin doğru olduğunu doğrulamak için belge kullandım bence olması gerekende bu inanmak yada inkar etmek size kalmış (belgeden başka neye inanacaksanız) arayın diyorum oda yok [:D] sadece 10-15 günde dolar 10tl olmadı o gün 5 küsürdü şimdi 6 küsür aylar yıllar geçse haklısınız bu kadar zamanda o kadar fiyat artmaz birbirimizi kandırmayalım hala sözünüzün arkasındaysanız arayın sorun bu kadar kolay hala inkar edeceğinize arayın sizde rahatlayın bende [:tel:] belki sizde ucuza alırsınız tabi ucuza satmak istiyorsanız[:devil:] dolar arttı diye krizi fırsata dönüştüren insanlar sizlersiniz galiba zamanında 100-200 tl ye aldığınız ürüne dolar arttı diye 350tl yazdığınza göre[;)] Herşeye inkarla yaklaşa yaklaşa huy haline gelmiş Allahtan belgeyi diğer arkadaşlarda görüyor iki kişi olsak inkarla kalacak [:D] Güzel bir esnaf bize gelişi farklı kalite farkı vardır efendim deyip konuyu kapatır ama siz inkarla yalanla haklı çıkmaya çalışarak komik duruma düşüyorsunuz [:iyi:][EDIT]XxxGokhan,2018-09-06 19:41:56[/EDIT]
Malawi İzmir Akvaryum
[QUOTE=malawi izmir]
Fatih Bey, balık bölümünde çalışan arkadaşlarımız sizin talebinizi anımsayamadı, mağaza anlayışımız gereği böyle bir durumun yaşanması söz konusu dahi olamaz ancak söz konusu olay yaşandıysa bile özür dileriz. Herhangi bir talebiniz durumunda [B]Mağaza müdürü Alpin GÖKOĞLU 0 501 911 89 89 [/B] ve [B]Mağaza sahibi Birand KUVAN 0506 314 00 54 [/B] telefon numaralarından iletişime geçebilirsiniz.
Gökhan Bey, kısmen haklısınız [U]tek tüp[/U] fiyatımızda web sitemizde ufak bir yanlışlık olmuş revize ettik bu bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Fakat;
[B]1.Konu[/B] - [B]Bizde yıldız regülatör tek olarak hiç bir zaman 300 TL ve dolaylarında olmadı orada bir hata var (Yıldız regülatör, ince ayar vanası, ithal selenoid valf, nipel bağlantıları ve kablo prizleri dahil setimizin fiyatı 300 tl' dir doğrudur.)[/B] Bundan emin olmadan böyle platformlarda karalarcasına belirtme sebebinizi hobici zihniyetine biz ters buluyoruz.
[B]2.Konu[/B] - Bahsi geçen, faturalı BKS marka 2.67 litre co2 [U]krom vanalı[/U] (bizdeki krom vanalı) dolu dilerseniz tarafınızdan 200 TL 'den 10 adet satın alabiliriz. Bir firma olup çok fazla sayıda almamıza rağmen maliyetimiz sizin belirttiğiniz rakamın üzerinde.
Emin olmadan ön yargılar veya çeşitli faktörler ile doğru düzgün hizmet sunmaya çalışan hobinin gelişmesi ve çeşitlilik adına yatırım yapan bir mağaza nasıl bu kadar kolay, sadece fiyat baz alınarak eleştiriliyor bunu anlıyamıyoruz.
Gökhan bey her hangibir talebiniz, ihtiyacınız varsa içtenlikle size de yardımcı olabiliriz. İnanın amacımız güzel hizmet verebilmektir.
[B]Mağaza Müdürü Alpin GÖKOĞLU 0 501 911 89 89[/B] [/QUOTE]
Benim yalanla dolanla işim olmaz ayrıca ben sitede gördüğüm uçuk fiyatlardan bahsettim karalamaylada ilgisi yok 10 tane tüpü benden almanızada gerek yok arayın bks firmasını sorun numarayı işaretledim buda faturası hemde krom vanalı [^_^] [:)))] bunun üzerine artık bizim tüplerimiz uzaydan geldi demezsiniz umarım hayırlı işler [8)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195482/060920181836441.jpg[/IMG] [EDIT]XxxGokhan,2018-09-06 18:58:49[/EDIT]
[QUOTE=malawi izmir]
Fatih Bey, balık bölümünde çalışan arkadaşlarımız sizin talebinizi anımsayamadı, mağaza anlayışımız gereği böyle bir durumun yaşanması söz konusu dahi olamaz ancak söz konusu olay yaşandıysa bile özür dileriz. Herhangi bir talebiniz durumunda [B]Mağaza müdürü Alpin GÖKOĞLU 0 501 911 89 89 [/B] ve [B]Mağaza sahibi Birand KUVAN 0506 314 00 54 [/B] telefon numaralarından iletişime geçebilirsiniz.
Gökhan Bey, kısmen haklısınız [U]tek tüp[/U] fiyatımızda web sitemizde ufak bir yanlışlık olmuş revize ettik bu bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Fakat;
[B]1.Konu[/B] - [B]Bizde yıldız regülatör tek olarak hiç bir zaman 300 TL ve dolaylarında olmadı orada bir hata var (Yıldız regülatör, ince ayar vanası, ithal selenoid valf, nipel bağlantıları ve kablo prizleri dahil setimizin fiyatı 300 tl' dir doğrudur.)[/B] Bundan emin olmadan böyle platformlarda karalarcasına belirtme sebebinizi hobici zihniyetine biz ters buluyoruz.
[B]2.Konu[/B] - Bahsi geçen, faturalı BKS marka 2.67 litre co2 [U]krom vanalı[/U] (bizdeki krom vanalı) dolu dilerseniz tarafınızdan 200 TL 'den 10 adet satın alabiliriz. Bir firma olup çok fazla sayıda almamıza rağmen maliyetimiz sizin belirttiğiniz rakamın üzerinde.
Emin olmadan ön yargılar veya çeşitli faktörler ile doğru düzgün hizmet sunmaya çalışan hobinin gelişmesi ve çeşitlilik adına yatırım yapan bir mağaza nasıl bu kadar kolay, sadece fiyat baz alınarak eleştiriliyor bunu anlıyamıyoruz.
Gökhan bey her hangibir talebiniz, ihtiyacınız varsa içtenlikle size de yardımcı olabiliriz. İnanın amacımız güzel hizmet verebilmektir.
[B]Mağaza Müdürü Alpin GÖKOĞLU 0 501 911 89 89[/B] [/QUOTE]
Benim yalanla dolanla işim olmaz ayrıca ben sitede gördüğüm uçuk fiyatlardan bahsettim karalamaylada ilgisi yok 10 tane tüpü benden almanızada gerek yok arayın bks firmasını sorun numarayı işaretledim buda faturası hemde krom vanalı [^_^] [:)))] bunun üzerine artık bizim tüplerimiz uzaydan geldi demezsiniz umarım hayırlı işler [8)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195482/060920181836441.jpg[/IMG] [EDIT]XxxGokhan,2018-09-06 18:58:49[/EDIT]
Malawi İzmir Akvaryum
18.08.2018 tarihinde 2.67 litre co2 tüpü bks fabrikasından 200tl ye dolu olarak aldım adam aynı tüpe 410 tl yazmış ayrıca yıldız regülatörü 140 tl ye aldım onada 300tl yazmış hadi 100 tlde selenoid olsa 240tl yine 60 lira fark var tüpteki 210 tl lik farkı saymıyorum bile zorla satmıyorlar ancak fiyat uygun diyen arkadaşlar için yazdım bu hobicinin hangi halinden anlamak acaba [:?] ..............[EDIT]sinan m.d,2018-09-11 23:28:02[/EDIT]
18.08.2018 tarihinde 2.67 litre co2 tüpü bks fabrikasından 200tl ye dolu olarak aldım adam aynı tüpe 410 tl yazmış ayrıca yıldız regülatörü 140 tl ye aldım onada 300tl yazmış hadi 100 tlde selenoid olsa 240tl yine 60 lira fark var tüpteki 210 tl lik farkı saymıyorum bile zorla satmıyorlar ancak fiyat uygun diyen arkadaşlar için yazdım bu hobicinin hangi halinden anlamak acaba [:?] ..............[EDIT]sinan m.d,2018-09-11 23:28:02[/EDIT]
İç Filtrem Bozuldu Yeni Filtre Önerisi
Bence iç filtreyle hiç uğraşmanıza gerek yok madem bütçeyide ayırdınız şu filtreyi incelemenizi tavsiye ederim kendim kullanıyorum hiç ses çıkartmıyor forumdanda araştırabilirsiniz olumlu yorumları çok sayıda mevcut kendisinin [:D] [URL]http://www.epttavm.com/item/29583246_sunsun-hw-603b-mini-dis-filtre-400-lth-6w[/URL]
Bence iç filtreyle hiç uğraşmanıza gerek yok madem bütçeyide ayırdınız şu filtreyi incelemenizi tavsiye ederim kendim kullanıyorum hiç ses çıkartmıyor forumdanda araştırabilirsiniz olumlu yorumları çok sayıda mevcut kendisinin [:D] [URL]http://www.epttavm.com/item/29583246_sunsun-hw-603b-mini-dis-filtre-400-lth-6w[/URL]
Yemler
Selam kardeş eğer maliyeti az olsun istiyorsan sadece 2.5tl kargo ücreti ile epttavm den 6-7tl ye 100ml ahm yemler var başka bir ücret ödemiyorsun ne havale nede kapıda ödeme ücreti beslediğin türe göre yem seçebilirsin toplamda 10 tl gibi bir maliyet tutuyor bağlantıdan bir bak istersen [URL]http://www.epttavm.com/itemlist?catprod_url=&t=ahm%20bal%C4%B1k%20yemi[/URL]
Selam kardeş eğer maliyeti az olsun istiyorsan sadece 2.5tl kargo ücreti ile epttavm den 6-7tl ye 100ml ahm yemler var başka bir ücret ödemiyorsun ne havale nede kapıda ödeme ücreti beslediğin türe göre yem seçebilirsin toplamda 10 tl gibi bir maliyet tutuyor bağlantıdan bir bak istersen [URL]http://www.epttavm.com/itemlist?catprod_url=&t=ahm%20bal%C4%B1k%20yemi[/URL]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
KULLANICILAR
- 99 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Rafayel,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
xfuriousx,
Halley,
pitsem,
Tatar10,
MeeEX,
yeekim,
sinor,
Eldurmaz,
djally,
reano,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
by__cg,
ciways,
emrahdm,
syerli,
Pygocentrus94,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
HalilSefaa,
Ankararif06,
shkola onlain_odMt,
Akvaryum2000,
Jeveux,
mrmustang,
0rnn,
ADAMEHSER,
DY1903,
Alperen0648,
AquaVita,
Legionsgamer,
şansal,
reprise,
Amati340,
JujuSeri,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
nakkas__45,
egedin,
Kaangzkr,
Brdk64,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
