ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bkyavas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Eylül 2017 20:39
Son Ziyaret:
29 Eylül 2025 18:32
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kutlu
Doğum Tarihi:
05 Şubat 1970
Yaş:
56
İl:
Istanbul
Meslek:
Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kutlu
- 240l tropikal low-tech akvaryum, balık, bitki, taş
- 16l küçük akvaryum sadece bitki
- 16l küçük hava akvaryumu, içinde su bile yok
SON 10 MESAJI
Tatil yemi ile ilgili(önemli)
Bir haftalık bir tatil için şu piyasada satılan beyaz küpler şeklinde tatil yemlerinden aldım. Bolca Black Molly, transgenetik tetralar var akvaryumda, beyaz tabletin içinde fazla yem göremediğim için bu tabletlerden 7-8 tane civarı küçük blok bıraktım (40 civarı molly, 5-6 tane tetra 300 litre tank içinde).
Bu ara suyun sertliğine takıntılıyım. Osmos filtre ile 300 ppm civarı olan şehir suyu kullandığım akvaryumda 150 ppm'e düşmeye çalışıyorum. 250 ppm'in altına indirebilmiştim ki, TATİLDEN SONRA yaptığım ölçümde 1000 ppm (yazı ile bin ppm) değerini gördüm.
Balık kaybım olmadı ama sanırım ki bunu akvaryumdaki türlerin su sertliğine dayanıklı türler olmasına borçluyum. Yemin üzerinde %10 su değiştirin diyor ama komik bir rakam bu, suyun 3/4'ünü değiştirdim 300 ppm'lere indirebildim.
Bir daha tatil yemi kullanmayı düşünmüyorum.
Bir haftalık bir tatil için şu piyasada satılan beyaz küpler şeklinde tatil yemlerinden aldım. Bolca Black Molly, transgenetik tetralar var akvaryumda, beyaz tabletin içinde fazla yem göremediğim için bu tabletlerden 7-8 tane civarı küçük blok bıraktım (40 civarı molly, 5-6 tane tetra 300 litre tank içinde).
Bu ara suyun sertliğine takıntılıyım. Osmos filtre ile 300 ppm civarı olan şehir suyu kullandığım akvaryumda 150 ppm'e düşmeye çalışıyorum. 250 ppm'in altına indirebilmiştim ki, TATİLDEN SONRA yaptığım ölçümde 1000 ppm (yazı ile bin ppm) değerini gördüm.
Balık kaybım olmadı ama sanırım ki bunu akvaryumdaki türlerin su sertliğine dayanıklı türler olmasına borçluyum. Yemin üzerinde %10 su değiştirin diyor ama komik bir rakam bu, suyun 3/4'ünü değiştirdim 300 ppm'lere indirebildim.
Bir daha tatil yemi kullanmayı düşünmüyorum.
Dış Filtre Borularının tıkanması
Diğer su değerlerinden de test ettim. İçine koyduğum musluk suyunun da KH ve GH değerleri aynı, yani bu anlamda ne giriyorsa musluk suyundan giriyor. Zaman içinde buharlaşan suyu takviye ettihimde bu değerler birikerek daha da artacak, bir buhar camı düşünüyorum bu duruma karşı. Suyun TDS değerini ölçtüm, 250-300 arası, biraz yüksek olmakla birlikte canlılar çok duyarlı türden olmadığı için sorun olacak bir değer değil. çeşme suyunun TDS değeri 200 civarı.
Akvaryumda amonyak miktarı testin dediğine göre "emniyetli" boyutta. CO2 değeri biraz yüksek uzun süreli testin ilk verdiği indikasyona göre. Ancak devamına bakacağım, ışık bu ara biraz azalttım, ışık miktarını biarz arttırmak lazım sanırım, malum fotosentez...
Şimdilik böyle, çok anormal bir değer yok gibi.
Diğer su değerlerinden de test ettim. İçine koyduğum musluk suyunun da KH ve GH değerleri aynı, yani bu anlamda ne giriyorsa musluk suyundan giriyor. Zaman içinde buharlaşan suyu takviye ettihimde bu değerler birikerek daha da artacak, bir buhar camı düşünüyorum bu duruma karşı. Suyun TDS değerini ölçtüm, 250-300 arası, biraz yüksek olmakla birlikte canlılar çok duyarlı türden olmadığı için sorun olacak bir değer değil. çeşme suyunun TDS değeri 200 civarı.
Akvaryumda amonyak miktarı testin dediğine göre "emniyetli" boyutta. CO2 değeri biraz yüksek uzun süreli testin ilk verdiği indikasyona göre. Ancak devamına bakacağım, ışık bu ara biraz azalttım, ışık miktarını biarz arttırmak lazım sanırım, malum fotosentez...
Şimdilik böyle, çok anormal bir değer yok gibi.
Dış Filtre Borularının tıkanması
Biraz araştırdım. Buna genel olarak slime (slaym) ismini veriyorlarmış (zaten sümükten farklı değil pek). Farklı renklerde olabiliyor bakterinin çeşidine bağlı olarak. Beyaz olanı genelde amonyak seviyesinin fazla oluşu nedeniyle amonyak tüketen bir bakteri çeşidi (benim akvaryumdaki amonyak seviyesinin ne olduğunu bilmiyorum, ölçecegim gerekli testleri alıp). Ancak bunun varlığının yüksek amonyak durumunda bunun olmamasından iyi olduğunu da okudum, bir anlamda akvaryumu kurtarıyor aslında. Bu aynı zamanda fazla yemleme den dolayı da gerçekleşebiliyormuş. Akvaryum suyuna hızlı testlerden yaptım KH ve GH değerleri yüksek çıktı. PH, nitrit ve nitrat değerleri ise gayet güzel.
Amonyak, KH, GH ve yemleme arasında döngüsel bir ilişki olup olmadığını bilmiyorum ama bunları ayrı ayrı kontrol etmeye çalışacağım. Sanırım en maliyetlisi KH ve GH düşürmek olacak, reverse ozmoz filtre veya turba yosunu öneriliyor. RO Filtre belki eve alırım bir tane ondan geçirip suyu yavaş yavaş yenilerim ama çok fazla para da harcamak istemiyorum bu iş için. Turba yosunu ise ilk defa duyuyorum, piyasada var mı bilmem ama yurt dışı için bile ucuz olmadığını söylüyorlar. Yemnicin birkaç çöpçü daha alacağım zira akvaryumda küçük balıklarım da fazla, yem miktarını çok kontrol edemiyorum.
[QUOTE=KARIDES999]aynı sorun bendede var bendeki molilerde yiyordu öyle komple tıkanmıyordu ama debiyi düşürüyordu bende 3 4 ayda bur hotumu söküp yıkıyorum bendeki bir baska sorunda motora ve vanalara mos kaçıp debinin düşmesi[/QUOTE]
Bende de Java mos var ama pek rastlamadım filtrede, genelde akvaryum icindeki filtre girişinde ender de olsa takılıyor, elimle alıyorum ama sizdekinin türü sanırım daha ince ve akvaryumdaki su hareketi daha fazla.[EDIT]Bkyavas,2021-08-07 10:37:51[/EDIT]
Biraz araştırdım. Buna genel olarak slime (slaym) ismini veriyorlarmış (zaten sümükten farklı değil pek). Farklı renklerde olabiliyor bakterinin çeşidine bağlı olarak. Beyaz olanı genelde amonyak seviyesinin fazla oluşu nedeniyle amonyak tüketen bir bakteri çeşidi (benim akvaryumdaki amonyak seviyesinin ne olduğunu bilmiyorum, ölçecegim gerekli testleri alıp). Ancak bunun varlığının yüksek amonyak durumunda bunun olmamasından iyi olduğunu da okudum, bir anlamda akvaryumu kurtarıyor aslında. Bu aynı zamanda fazla yemleme den dolayı da gerçekleşebiliyormuş. Akvaryum suyuna hızlı testlerden yaptım KH ve GH değerleri yüksek çıktı. PH, nitrit ve nitrat değerleri ise gayet güzel.
Amonyak, KH, GH ve yemleme arasında döngüsel bir ilişki olup olmadığını bilmiyorum ama bunları ayrı ayrı kontrol etmeye çalışacağım. Sanırım en maliyetlisi KH ve GH düşürmek olacak, reverse ozmoz filtre veya turba yosunu öneriliyor. RO Filtre belki eve alırım bir tane ondan geçirip suyu yavaş yavaş yenilerim ama çok fazla para da harcamak istemiyorum bu iş için. Turba yosunu ise ilk defa duyuyorum, piyasada var mı bilmem ama yurt dışı için bile ucuz olmadığını söylüyorlar. Yemnicin birkaç çöpçü daha alacağım zira akvaryumda küçük balıklarım da fazla, yem miktarını çok kontrol edemiyorum.
[QUOTE=KARIDES999]aynı sorun bendede var bendeki molilerde yiyordu öyle komple tıkanmıyordu ama debiyi düşürüyordu bende 3 4 ayda bur hotumu söküp yıkıyorum bendeki bir baska sorunda motora ve vanalara mos kaçıp debinin düşmesi[/QUOTE]
Bende de Java mos var ama pek rastlamadım filtrede, genelde akvaryum icindeki filtre girişinde ender de olsa takılıyor, elimle alıyorum ama sizdekinin türü sanırım daha ince ve akvaryumdaki su hareketi daha fazla.[EDIT]Bkyavas,2021-08-07 10:37:51[/EDIT]
Dış Filtre Borularının tıkanması
10 yıl olmuş son mesaj yazılalı ama çözüme ulaşmamış. Aynı sıkıntı aynı şekilde bende de var. Debi düşüyor düşüyor ve sonunda akış tümden duruyor. Su giriş borusunun filtreye girdiği yerden akvaryum istikametine başka boru ile üfleyip iteliyorum, aynı tarifteki gibi sümüksü bir madde fırlıyor dağılıyor tekrar akvaryuma. Biraz da filtre girişindeki suyu filtreden alıyorum orada da aynı madde. Akvaryumdan alabildiğim kadarını alıyorum çıkandan, tekrar taktığımda filtreyi bile temizlemeden normale dönüyor. Ortalama 15-20 gün, bazen 1 ay sürüyor tamamen tıkanması.
Durum filtreden falan değil, anladığım kadarıyla bu sümüksü şey alg değil ama bir çeşit bqkteriyel koloni. Mantar türü de değil, balıklara zararı yok, hatta moliler yiyor bunu, bitki türü gibi de görünmüyor. Yapışkan değil, boruda kalmıyor, boruda ters yönde akış ile çıkıyor ama sümüksü ve lif lif olduğu için filtreye girişte yoğunlaşıyor ve su akışına çok ciddi şekilde engel oluyor. Ozellikle su dengesi yeni olusuyorsa fazla olduğunu, şu d nhesi sağlandıktan sonra (3-4 ay) azaldığını fark ettim.
Bu Marmara kıyılarında görülen müsilaja çok benziyor. Ne tür bir tür olduğunu halen bulamadım. Bulursam paylaşırım.
10 yıl olmuş son mesaj yazılalı ama çözüme ulaşmamış. Aynı sıkıntı aynı şekilde bende de var. Debi düşüyor düşüyor ve sonunda akış tümden duruyor. Su giriş borusunun filtreye girdiği yerden akvaryum istikametine başka boru ile üfleyip iteliyorum, aynı tarifteki gibi sümüksü bir madde fırlıyor dağılıyor tekrar akvaryuma. Biraz da filtre girişindeki suyu filtreden alıyorum orada da aynı madde. Akvaryumdan alabildiğim kadarını alıyorum çıkandan, tekrar taktığımda filtreyi bile temizlemeden normale dönüyor. Ortalama 15-20 gün, bazen 1 ay sürüyor tamamen tıkanması.
Durum filtreden falan değil, anladığım kadarıyla bu sümüksü şey alg değil ama bir çeşit bqkteriyel koloni. Mantar türü de değil, balıklara zararı yok, hatta moliler yiyor bunu, bitki türü gibi de görünmüyor. Yapışkan değil, boruda kalmıyor, boruda ters yönde akış ile çıkıyor ama sümüksü ve lif lif olduğu için filtreye girişte yoğunlaşıyor ve su akışına çok ciddi şekilde engel oluyor. Ozellikle su dengesi yeni olusuyorsa fazla olduğunu, şu d nhesi sağlandıktan sonra (3-4 ay) azaldığını fark ettim.
Bu Marmara kıyılarında görülen müsilaja çok benziyor. Ne tür bir tür olduğunu halen bulamadım. Bulursam paylaşırım.
[ilk Canlılar Eklendi] Adım Adım 200 Lt. Kurulum
Akvaryumun arkasına bir şey düşürmemeye çok dikkat etmeniz gerekiyor gibi geldi bana [:lol:]
Oraya göre özel mi yaptırmıştınız?
Akvaryumun arkasına bir şey düşürmemeye çok dikkat etmeniz gerekiyor gibi geldi bana [:lol:]
Oraya göre özel mi yaptırmıştınız?
[ilk Canlılar Eklendi] Adım Adım 200 Lt. Kurulum
Bundan biraz daha büyük bir akvaryum için Eheim 2213 kullanıyorum sorunsuz. Canlı yükü çok değilse yeterli olabilir. Daha büyük alırsanız daha az temizlemeniz gerekir. Eğer yeni alacaksanız 2215 veya 2217 ile daha rahat edersiniz. Isıtıcı gücü çevre sıcaklığına bağlı. Akvaryum normal oda sıcaklığı için 200W yeterli, hatta biraz da fazla ama termostat sağ olsun fazlasının zararı yok. Pompanın su çıkış yerine yakın (akıntının olduğu) koymanız mantıklıdır. Boş kalma süresi seçeceğiniz balıklara bağlı, genel olarak dayanıklı balıklar ise 1-2 gün bile yeterli olur. Hassas balıklar ise 1 hafta garantili bir süredir, ancak her şey mükemmel olsa bile kepçe ve transfer neticesinde kayıp yaşamanız mümkün. Hazır çoklu ölçüm çubukları var bence alabilirsiniz, sıvılara göre kaba ama bu konuda iyi fikir veriyorlar.[EDIT]Bkyavas,2021-03-29 19:32:31[/EDIT]
Bundan biraz daha büyük bir akvaryum için Eheim 2213 kullanıyorum sorunsuz. Canlı yükü çok değilse yeterli olabilir. Daha büyük alırsanız daha az temizlemeniz gerekir. Eğer yeni alacaksanız 2215 veya 2217 ile daha rahat edersiniz. Isıtıcı gücü çevre sıcaklığına bağlı. Akvaryum normal oda sıcaklığı için 200W yeterli, hatta biraz da fazla ama termostat sağ olsun fazlasının zararı yok. Pompanın su çıkış yerine yakın (akıntının olduğu) koymanız mantıklıdır. Boş kalma süresi seçeceğiniz balıklara bağlı, genel olarak dayanıklı balıklar ise 1-2 gün bile yeterli olur. Hassas balıklar ise 1 hafta garantili bir süredir, ancak her şey mükemmel olsa bile kepçe ve transfer neticesinde kayıp yaşamanız mümkün. Hazır çoklu ölçüm çubukları var bence alabilirsiniz, sıvılara göre kaba ama bu konuda iyi fikir veriyorlar.[EDIT]Bkyavas,2021-03-29 19:32:31[/EDIT]
Renkli Tetra
Piyasadaki satış fiyatlarını dikkate alırsak (sanırım dolar daha iyi bir mesnet olur ki yaklaşık 1-2 USD civarı piyasadaki fiyatları) yavru balıkları nasıl bir işçilik ile tek tek nasıl iğneyle boyadıklarını merak ediyorum, bu işin uğraşının maliyeti yüksek olmaz mı? [:?] Boyama konusu doğru ama kafada canlandırdığımız (ve herkesin anlattığı) şekilde iğne şırınga konusu bana biraz anlamsız geliyor, büyük ve değerli bir balık için olabilirdi ama bu konuda daha toptan bir yol izlediklerini sanıyorum. Bu süreçte her durumda çok sayıda balık kayıp olduğunu biliyorum. Bilen var mı? Bir linke rastlayamadım.
Şöyle bir bilgiye ulaşabildim. Daldırma veya enjeksiyon olabilir deniyor. Göreli olarak zararsız deniyor ama kimyasal aldığı için "göreli" diyor gibi.
[URL]https://tetra-fish-care.com/fruit-tetra-care/[/URL]
Transgenetik tetra diye de bir şey var [:)], tüm renkli tetraları boya sanmayın. Yumurtadan çıktıkları hali de böyle. Genetikleri ile oynanmış hayvanlar ama evdeki çoğu pet'in genetiği ile oynanmış zaten.
[URL]https://bitkibalik.com/transgenetik-tetra-baligi-bakimi-ve-uretimi/[/URL]
Köpek ırkının bile insan tarafından genetik oyunlarla biçimlendirilmiş bir tür olduğu dikkate alınırsa, 15-20cm çaplı bir fanusta japon balığı beslemek kadar da canice bir şey de olmayabilir.
Boya ve transgenetik iki farklı kavram, ikisinde de aynı balık resimlerde, sanırım ki birileri yanlış bir şeyler biliyor [;)].
[EDIT]Bkyavas,2021-03-22 09:14:48[/EDIT]
Piyasadaki satış fiyatlarını dikkate alırsak (sanırım dolar daha iyi bir mesnet olur ki yaklaşık 1-2 USD civarı piyasadaki fiyatları) yavru balıkları nasıl bir işçilik ile tek tek nasıl iğneyle boyadıklarını merak ediyorum, bu işin uğraşının maliyeti yüksek olmaz mı? [:?] Boyama konusu doğru ama kafada canlandırdığımız (ve herkesin anlattığı) şekilde iğne şırınga konusu bana biraz anlamsız geliyor, büyük ve değerli bir balık için olabilirdi ama bu konuda daha toptan bir yol izlediklerini sanıyorum. Bu süreçte her durumda çok sayıda balık kayıp olduğunu biliyorum. Bilen var mı? Bir linke rastlayamadım.
Şöyle bir bilgiye ulaşabildim. Daldırma veya enjeksiyon olabilir deniyor. Göreli olarak zararsız deniyor ama kimyasal aldığı için "göreli" diyor gibi.
[URL]https://tetra-fish-care.com/fruit-tetra-care/[/URL]
Transgenetik tetra diye de bir şey var [:)], tüm renkli tetraları boya sanmayın. Yumurtadan çıktıkları hali de böyle. Genetikleri ile oynanmış hayvanlar ama evdeki çoğu pet'in genetiği ile oynanmış zaten.
[URL]https://bitkibalik.com/transgenetik-tetra-baligi-bakimi-ve-uretimi/[/URL]
Köpek ırkının bile insan tarafından genetik oyunlarla biçimlendirilmiş bir tür olduğu dikkate alınırsa, 15-20cm çaplı bir fanusta japon balığı beslemek kadar da canice bir şey de olmayabilir.
Boya ve transgenetik iki farklı kavram, ikisinde de aynı balık resimlerde, sanırım ki birileri yanlış bir şeyler biliyor [;)].
[EDIT]Bkyavas,2021-03-22 09:14:48[/EDIT]
Akvaryum Ve Filtre Kapasite Hesaplama Sitesi
Fena bir site değil ama listeden çeşitlerinizi bulmak çok uğraştırabiliyor.
Fena bir site değil ama listeden çeşitlerinizi bulmak çok uğraştırabiliyor.
Lepistes Besleme
Pratik olarak olur ama sürekli bu şekilde bakacaksanız sık su değişikliği yapmanız gerekir. Su değişikliğinin de su sıcaklığı ve kimyasal dengelerin değişmesi söz konusu olduğundan hayvanlar yıpranır. Ben, muhtemelen yavruları yiyeceklerinden nüfuslarının artacağını sanmıyorum.
Pratik olarak olur ama sürekli bu şekilde bakacaksanız sık su değişikliği yapmanız gerekir. Su değişikliğinin de su sıcaklığı ve kimyasal dengelerin değişmesi söz konusu olduğundan hayvanlar yıpranır. Ben, muhtemelen yavruları yiyeceklerinden nüfuslarının artacağını sanmıyorum.
Sakal Yosununa Excel Mi Oksijenli Su Mu?
Excel kullanmaya başladığımdan bu yana şırınga ile sıktığım taşlarda adeta şırınga izleri görülüyor, o bölgeleri tamamen bitirmiş. Bitkilerin yaprakları da değişti ama normale değil sanki başka hale geldi. Bazı bitkiler inanılmaz hızlı büyümeye başladılar (Gül ve zeytin ve bir çeşit amazon hançeri), bazıları ise (Anubias ve diğer çeşit amazon hançeri) oldukları gibi durdular.
Plati yavruları (yirmi günlük falan) vardı birkaç tane idiler iki hafta sonra tamamen kayboldular, ya yendiler ya öldüler, yavru elma salyangozları sonraki bir hafta içinde akvaryumdan kazındılar. Anneler babalar tamamen sağlıklı.
Bu olanların arasında bir ilgi var mı bilmiyorum. İki hafta sonra mı etkilenir canlılar, ilginç ve neden sadece yavrular?[EDIT]Bkyavas,2020-07-31 19:49:07[/EDIT]
Excel kullanmaya başladığımdan bu yana şırınga ile sıktığım taşlarda adeta şırınga izleri görülüyor, o bölgeleri tamamen bitirmiş. Bitkilerin yaprakları da değişti ama normale değil sanki başka hale geldi. Bazı bitkiler inanılmaz hızlı büyümeye başladılar (Gül ve zeytin ve bir çeşit amazon hançeri), bazıları ise (Anubias ve diğer çeşit amazon hançeri) oldukları gibi durdular.
Plati yavruları (yirmi günlük falan) vardı birkaç tane idiler iki hafta sonra tamamen kayboldular, ya yendiler ya öldüler, yavru elma salyangozları sonraki bir hafta içinde akvaryumdan kazındılar. Anneler babalar tamamen sağlıklı.
Bu olanların arasında bir ilgi var mı bilmiyorum. İki hafta sonra mı etkilenir canlılar, ilginç ve neden sadece yavrular?[EDIT]Bkyavas,2020-07-31 19:49:07[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
