ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
brkylmz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Haziran 2018 04:08
Son Ziyaret:
03 Mart 2019 02:58
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berke Yılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berke Yılmaz
SON 10 MESAJI
Suyu Sürekli Köpürmesi
[QUOTE=ismet24]Su şartları bozulduğu için yağlanma ve köpürme olur.
Su değişimi yetersiz gelebilir.
Dış filtre malzemeleri yetersiz olabilir.[/QUOTE]
Kusura bakmayın mesajınızı görmemişim . Dediğiniz şeyleri dikkate alarak filtre temizliği ve su değişimi yaptım tamamına yakın olarak , tamamını yapamadım çünkü bu sefer dibindeki kumlarıda çekmem gerekicek . Şuan pek sıkıntı yok su tazelendi bu kıvamındanda belli ama yarın belli olucak herşey :D O zaman yazarım tekrardan düzelme olup olmadığını .
[QUOTE=ismet24]Su şartları bozulduğu için yağlanma ve köpürme olur.
Su değişimi yetersiz gelebilir.
Dış filtre malzemeleri yetersiz olabilir.[/QUOTE]
Kusura bakmayın mesajınızı görmemişim . Dediğiniz şeyleri dikkate alarak filtre temizliği ve su değişimi yaptım tamamına yakın olarak , tamamını yapamadım çünkü bu sefer dibindeki kumlarıda çekmem gerekicek . Şuan pek sıkıntı yok su tazelendi bu kıvamındanda belli ama yarın belli olucak herşey :D O zaman yazarım tekrardan düzelme olup olmadığını .
Suyu Sürekli Köpürmesi
Tavsiyeniz var mı ? Her türlü fikre açığım .
Tavsiyeniz var mı ? Her türlü fikre açığım .
Suyu Sürekli Köpürmesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206979/021120182029161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206979/021120182029421.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam affola çok göz gezdirdim ama tam uygun biyer bulamadım konuyu açacak . Resimlerde gördüğünüz gibi önünü kesemediğim bir köpüklenme ve kaplumbağa olmayan resimde dikkat ederseniz suya yansıyan lambanın sağ alt kısmında çok az bi su yüzeyinde yağlanma sorunuyla karşı karşıyayım . Bu olay kısa bir süre önce başladı ( Yaklaşık 2 - 2,5 hafta önce ) ve o günden beri toplam 3 sefer %40 %50 civarında su değişimi yaptım dipteki pislikleride çekerek + ufak bir kapla su yüzeyindeki biriken yağlanmayı alarak ama sorun halloldu gibi gözüküyor ertesi gün köpürme ve yağlanma yeniden ortaya çıkıyor . Filtre olarak hw 603b kullanıyorum temizleyeli bir ay bile olmamıştır suyu akvaryumu kurduğum günden beridir hep çeşmeden doldurum su değişimi yaparken . Bu sorun aslında kaplumbağaya bir parça pişmiş çipura eti verdikten sonra yakın zamanlarda başladı ama çok az verdim koskoca akvaryumu kirletebileceği pek mümkün değil gibi geliyor bana . Arada bir haşlanmış kırmızı et ve tavuk etide veririm . Onun dışında marulda veriyorum arada bir . Hergün verdiğim yem hep aynı yemdendir yemdede bir değişim yapmadım . Yani kısacası akvaryum ve yemleme konusunda bir değişiklik yok herşey olduğu gibi aynı sadece kaplumbağa zaman içinde büyüdüğü için yem miktarını arttırıyorum . Sizce sorun neyden kaynaklanıyor olabilir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206979/021120182029161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206979/021120182029421.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam affola çok göz gezdirdim ama tam uygun biyer bulamadım konuyu açacak . Resimlerde gördüğünüz gibi önünü kesemediğim bir köpüklenme ve kaplumbağa olmayan resimde dikkat ederseniz suya yansıyan lambanın sağ alt kısmında çok az bi su yüzeyinde yağlanma sorunuyla karşı karşıyayım . Bu olay kısa bir süre önce başladı ( Yaklaşık 2 - 2,5 hafta önce ) ve o günden beri toplam 3 sefer %40 %50 civarında su değişimi yaptım dipteki pislikleride çekerek + ufak bir kapla su yüzeyindeki biriken yağlanmayı alarak ama sorun halloldu gibi gözüküyor ertesi gün köpürme ve yağlanma yeniden ortaya çıkıyor . Filtre olarak hw 603b kullanıyorum temizleyeli bir ay bile olmamıştır suyu akvaryumu kurduğum günden beridir hep çeşmeden doldurum su değişimi yaparken . Bu sorun aslında kaplumbağaya bir parça pişmiş çipura eti verdikten sonra yakın zamanlarda başladı ama çok az verdim koskoca akvaryumu kirletebileceği pek mümkün değil gibi geliyor bana . Arada bir haşlanmış kırmızı et ve tavuk etide veririm . Onun dışında marulda veriyorum arada bir . Hergün verdiğim yem hep aynı yemdendir yemdede bir değişim yapmadım . Yani kısacası akvaryum ve yemleme konusunda bir değişiklik yok herşey olduğu gibi aynı sadece kaplumbağa zaman içinde büyüdüğü için yem miktarını arttırıyorum . Sizce sorun neyden kaynaklanıyor olabilir ?
Isıtıcıdan Durmadan Gelen Garip Ses
[QUOTE=erdew]Gerçekten aksilikler gelmeye başlayınca arka arkaya gelir.
Öncelikle geçmiş olsun normalde ısıtıcılar seramik üstüne sarılı tel yani resistans ve devresinden oluşur ses tel ısınırken titreşimden seramiği çarpmasından oluşuyor yada elektrik devredeki elemanlardan biri yapıyor eğer devamlı yapmıyorsa sadece çalışırken yapıyosa telden belki türk usulü birkaç kez sallayınca düzelebilir ;) ama devamlı yapıyosa devreden geliyordur oseside termostat kısmı aşınma yapıp değip değmeme yapıp ses çılartabilir bence 2 3kez hafifçe sallayıp ama sıcakken yapma tel kopabilir birde sıcaklık ayarını sonuna kadar açıp kısarak belki düzebilir dikkatlice inceleyin bir deneyin belki işe yarar.
Daha nelerle karşılaşcaz kim bilir moralinizi bozmayın hepsinin bir caresi vardır tecrübe olarak düşünün[:iyi:]
Keyifli hobiler. [/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkür ederim evet sallamakla düzelmedi ama ısıtıcının tel olan kısmında bir miktar kararma olduğunu gördüm ısıtıcının camını çıkardım ve tellerin bir kısmı ve cam pas olmuştu çok garip yani aldığımdan beri plastik kısmı su altındayken kullanmıyorum belki içindeki kalan havadaki nem pas yapmıştır . Bende kuru peçeteyle tellerdeki pası ve camdaki pası alabildiğimce aldım bu sırada termostat anahtarını kapatıp açtım üfledim içinde toz vs kalmasın diye ve düzeldi . Sanırım dediğiniz gibi sorun tellerdeydi ve bu şekilde çözüldü gerçi oturduğum yer antalya ve camı çıkarıp takarken içine baya bi nemli hava doldu büyük ihtimal tekrardan paslanma olur yapıcak bişey yok . Neyse tekrardan çok teşekkür ederim yardımınız için . Keyifli hobiler :)
[QUOTE=erdew]Gerçekten aksilikler gelmeye başlayınca arka arkaya gelir.
Öncelikle geçmiş olsun normalde ısıtıcılar seramik üstüne sarılı tel yani resistans ve devresinden oluşur ses tel ısınırken titreşimden seramiği çarpmasından oluşuyor yada elektrik devredeki elemanlardan biri yapıyor eğer devamlı yapmıyorsa sadece çalışırken yapıyosa telden belki türk usulü birkaç kez sallayınca düzelebilir ;) ama devamlı yapıyosa devreden geliyordur oseside termostat kısmı aşınma yapıp değip değmeme yapıp ses çılartabilir bence 2 3kez hafifçe sallayıp ama sıcakken yapma tel kopabilir birde sıcaklık ayarını sonuna kadar açıp kısarak belki düzebilir dikkatlice inceleyin bir deneyin belki işe yarar.
Daha nelerle karşılaşcaz kim bilir moralinizi bozmayın hepsinin bir caresi vardır tecrübe olarak düşünün[:iyi:]
Keyifli hobiler. [/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkür ederim evet sallamakla düzelmedi ama ısıtıcının tel olan kısmında bir miktar kararma olduğunu gördüm ısıtıcının camını çıkardım ve tellerin bir kısmı ve cam pas olmuştu çok garip yani aldığımdan beri plastik kısmı su altındayken kullanmıyorum belki içindeki kalan havadaki nem pas yapmıştır . Bende kuru peçeteyle tellerdeki pası ve camdaki pası alabildiğimce aldım bu sırada termostat anahtarını kapatıp açtım üfledim içinde toz vs kalmasın diye ve düzeldi . Sanırım dediğiniz gibi sorun tellerdeydi ve bu şekilde çözüldü gerçi oturduğum yer antalya ve camı çıkarıp takarken içine baya bi nemli hava doldu büyük ihtimal tekrardan paslanma olur yapıcak bişey yok . Neyse tekrardan çok teşekkür ederim yardımınız için . Keyifli hobiler :)
Isıtıcıdan Durmadan Gelen Garip Ses
Arkadaşlar merhaba son 2 gündür başıma gelen anlam veremediğim bir durumla karşı karşıyayım . 2 gün önce ısıtıcıyı baya bi kireç kaplamıştı bende bi yarım saat bekleyip çıkardım süngerin sert kısmıyla silerek çıkarabildiğimi çıkardım geri taktım çalıştırdım ama o gündür çalıştığı esnada bitmek bilmeyen bir ses çıkarıyor nasıl anlatabilirim ki bunu önceden ıslık sesi çıkarıyordu değişti geldi 1 ay sonra tekrar çıkarmaya başladı ( smart 50w ısıtıcıdan bahsediyorum bu arada ) ama bu sefer ondan tamamen farklı sürekli alçalıp azalan tiz ve daha az tiz yoğun bir ses arasında alçalıp azalıyor , telefonla sesini kaydetmeye çalıştım örnek olsun diye telefonda karıncalanma olmuş keza kulaklık mikrofonuyla denedim o tamamen apayrı bir karıncalanma yaşamış ikisindede gerçek sesle uzaktan yakından alakası yok sadece ben duyabiliyorum . Neydir bunun nedeni çaresi bilen var mıdır ? Akvaryum işine başladığımdan beri başıma gelmeyen sıkıntı kalmadı dış filtre alıyorum herkesin ultra sessiz dediği filtre bende bağırıyor ısıtıcı konusunda kimse olumsuz birşey söylememiş aldım 2 sefer alakasız sorunlar baş gösterdi ya ben çok şanssızım yada bir şeyleri çok ciddi yanlış yapıyorum .
Arkadaşlar merhaba son 2 gündür başıma gelen anlam veremediğim bir durumla karşı karşıyayım . 2 gün önce ısıtıcıyı baya bi kireç kaplamıştı bende bi yarım saat bekleyip çıkardım süngerin sert kısmıyla silerek çıkarabildiğimi çıkardım geri taktım çalıştırdım ama o gündür çalıştığı esnada bitmek bilmeyen bir ses çıkarıyor nasıl anlatabilirim ki bunu önceden ıslık sesi çıkarıyordu değişti geldi 1 ay sonra tekrar çıkarmaya başladı ( smart 50w ısıtıcıdan bahsediyorum bu arada ) ama bu sefer ondan tamamen farklı sürekli alçalıp azalan tiz ve daha az tiz yoğun bir ses arasında alçalıp azalıyor , telefonla sesini kaydetmeye çalıştım örnek olsun diye telefonda karıncalanma olmuş keza kulaklık mikrofonuyla denedim o tamamen apayrı bir karıncalanma yaşamış ikisindede gerçek sesle uzaktan yakından alakası yok sadece ben duyabiliyorum . Neydir bunun nedeni çaresi bilen var mıdır ? Akvaryum işine başladığımdan beri başıma gelmeyen sıkıntı kalmadı dış filtre alıyorum herkesin ultra sessiz dediği filtre bende bağırıyor ısıtıcı konusunda kimse olumsuz birşey söylememiş aldım 2 sefer alakasız sorunlar baş gösterdi ya ben çok şanssızım yada bir şeyleri çok ciddi yanlış yapıyorum .
100x40x50 Paludarium
Hocam mükemmel olmuş bide 1 adet kapumbağa ve otluk kısımlarda dolaşacak iguana koyarsanız çok güzel olur ama kaplumbağa büyükse balıklarınızı yer :) Youtube da birini gördüm bu şekilde besliyordu ona sormak lazım aslında . Merak ederseniz diye linkini atayim
https://youtu.be/Ddn3dPZV_WE
Hocam mükemmel olmuş bide 1 adet kapumbağa ve otluk kısımlarda dolaşacak iguana koyarsanız çok güzel olur ama kaplumbağa büyükse balıklarınızı yer :) Youtube da birini gördüm bu şekilde besliyordu ona sormak lazım aslında . Merak ederseniz diye linkini atayim
https://youtu.be/Ddn3dPZV_WE
Sunsun Hw-603b Kullananlar İçeri
Arkadaşlar sonunda n11 den 603b yi bulabildim ama şundan şüpheleniyorum bilindiği üzere kova boyutu hariç 602 nin tüm özellikleri 603 ile aynı acaba bu nedenle 603 diye 602 satmış olabilirler mi ? Kova boyutu aliexpress ve hepsiburadaki ölçüleri 29,5 yükseklik 16,5 çap bendeki 23 cm yükseklik çap 16 çıkıyor . Beni aydınlatabilecek biri varsa sevinirim :)
Arkadaşlar sonunda n11 den 603b yi bulabildim ama şundan şüpheleniyorum bilindiği üzere kova boyutu hariç 602 nin tüm özellikleri 603 ile aynı acaba bu nedenle 603 diye 602 satmış olabilirler mi ? Kova boyutu aliexpress ve hepsiburadaki ölçüleri 29,5 yükseklik 16,5 çap bendeki 23 cm yükseklik çap 16 çıkıyor . Beni aydınlatabilecek biri varsa sevinirim :)
Isıtıcı Tavsiyesi ( Eheim , Hydor , Tetra ...)
[QUOTE=AkvaryumHane]Merhaba Tek kelime ile eheim jager derim. Bir kez kalibrasyon ayarı yaptınızmı 0.5 derece bile şaşmaz her litreye akvaryumda ayrı kalibrasyon gerek en azından markalı bir ürün almanız sizin yararınıza olmuş olur.Eheimin 75 wattlık ısıtıcısda mevcut[/QUOTE]
Teşekkürler cevabınız için . 100w seçmemin nedeni ilerde suyu tama yakın doldurursam 90 litreye rahat yetsin diye ayrıca akvaryum klimanın çok yakınında duruyor , smart ısıtıcının yetmeme nedenininde bundan kaynaklandığını düşünüyorum . Saygılar [:)]
[QUOTE=Ceyhun58]Tetra ısıtıcı tek geçerim [/QUOTE]
Eheim den iyiyse tabikide daha uygun fiyatlı tetra ısıtıcı almak daha mantıklı ama tetra denemizin nedeni nedir merak ettim ? [:)]
[QUOTE=koagulant]Eheim ve tetra kullanıyorum. Malzeme kalitesi ve kalibrasyon yapılınca çok hassas şekilde sıcaklığı tutturması nedeniyle eheim ama daha uygun fiyatlı olsun derseniz tetra da üzmez. [/QUOTE]
Hocam işte bende burda takılıyorum kısa sürede arıza yapabilecek birşey almak istemiyorum yani almışken ömürlük olmasa bile uzun süre idare etsin ve uğraştırmasın istiyorum . Saygılar [:)]
[QUOTE=AkvaryumHane]Merhaba Tek kelime ile eheim jager derim. Bir kez kalibrasyon ayarı yaptınızmı 0.5 derece bile şaşmaz her litreye akvaryumda ayrı kalibrasyon gerek en azından markalı bir ürün almanız sizin yararınıza olmuş olur.Eheimin 75 wattlık ısıtıcısda mevcut[/QUOTE]
Teşekkürler cevabınız için . 100w seçmemin nedeni ilerde suyu tama yakın doldurursam 90 litreye rahat yetsin diye ayrıca akvaryum klimanın çok yakınında duruyor , smart ısıtıcının yetmeme nedenininde bundan kaynaklandığını düşünüyorum . Saygılar [:)]
[QUOTE=Ceyhun58]Tetra ısıtıcı tek geçerim [/QUOTE]
Eheim den iyiyse tabikide daha uygun fiyatlı tetra ısıtıcı almak daha mantıklı ama tetra denemizin nedeni nedir merak ettim ? [:)]
[QUOTE=koagulant]Eheim ve tetra kullanıyorum. Malzeme kalitesi ve kalibrasyon yapılınca çok hassas şekilde sıcaklığı tutturması nedeniyle eheim ama daha uygun fiyatlı olsun derseniz tetra da üzmez. [/QUOTE]
Hocam işte bende burda takılıyorum kısa sürede arıza yapabilecek birşey almak istemiyorum yani almışken ömürlük olmasa bile uzun süre idare etsin ve uğraştırmasın istiyorum . Saygılar [:)]
Isıtıcı Tavsiyesi ( Eheim , Hydor , Tetra ...)
Arkadaşlar merhaba , 70 - 80 lira civarında ısıtıcı bakıyorum hydor theo 100w ve eheim jager 100w arasında kaldım şimdilik . Eheim in kalibrasyonu yapıldığı takdirde ömürlük olduğunu okudum ama hydor hakkında fazla deneyimi olan kişilerle karşılaşmadım ama bu ısıtıcı hydor dan yaklaşık 10 cm kısa bu benim için bir avantaj çünkü kaplumbağa akvaryumunda kullanacağım su seviyesini alçak tutmak istediğim zaman işime yarayacaktır ama şöyle şeyler duydum " eheim kalitesi " diye . Bilmiyorum siz ne söylersiniz ? Ayrıca tetra nın ht 200 ısıtıcısı var uygun fiyata bulabildiğim sizce bu ısıtıcı 90 litre akvaryuma alınabilir mi ileriye dönük belki akvaryum büyütülürse diye . Şuan 40 cm yükselikteki yarısına kadar dolu akvaryumda smart 50w kullanıyorum ve resmen yıldırdı beni önce 1 ay sağlam kullandım ısıtıcıdan durmadan ıslık , ötme sesi gelmeye başladı değiştirdim 1 hafta sonra gene aynı ses ve ısı bir türlü 26 dereceyi geçmiyor 34 dereceye ayarladığım halde bile bu nedenle kaliteli bir markanın ürününü almaya karar verdim . [EDIT]brkylmz,2018-07-19 08:28:11[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba , 70 - 80 lira civarında ısıtıcı bakıyorum hydor theo 100w ve eheim jager 100w arasında kaldım şimdilik . Eheim in kalibrasyonu yapıldığı takdirde ömürlük olduğunu okudum ama hydor hakkında fazla deneyimi olan kişilerle karşılaşmadım ama bu ısıtıcı hydor dan yaklaşık 10 cm kısa bu benim için bir avantaj çünkü kaplumbağa akvaryumunda kullanacağım su seviyesini alçak tutmak istediğim zaman işime yarayacaktır ama şöyle şeyler duydum " eheim kalitesi " diye . Bilmiyorum siz ne söylersiniz ? Ayrıca tetra nın ht 200 ısıtıcısı var uygun fiyata bulabildiğim sizce bu ısıtıcı 90 litre akvaryuma alınabilir mi ileriye dönük belki akvaryum büyütülürse diye . Şuan 40 cm yükselikteki yarısına kadar dolu akvaryumda smart 50w kullanıyorum ve resmen yıldırdı beni önce 1 ay sağlam kullandım ısıtıcıdan durmadan ıslık , ötme sesi gelmeye başladı değiştirdim 1 hafta sonra gene aynı ses ve ısı bir türlü 26 dereceyi geçmiyor 34 dereceye ayarladığım halde bile bu nedenle kaliteli bir markanın ürününü almaya karar verdim . [EDIT]brkylmz,2018-07-19 08:28:11[/EDIT]
90 Litre Akvaryum İçin Filtre Tavsiyesi
[QUOTE=JuzuoSuzuya]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200807/220620180409201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam bu fiyat beni aşar malesef . Sanırım venuasqua veya o tarz bişey almak zorundayım yinede yardımlarınız için sağolun .
[QUOTE=JuzuoSuzuya]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200807/220620180409201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam bu fiyat beni aşar malesef . Sanırım venuasqua veya o tarz bişey almak zorundayım yinede yardımlarınız için sağolun .
SON MESAJLAR
- Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
