ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rhombeus
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2007 23:41
Son Ziyaret:
20 Mayıs 2020 17:24
Toplam Mesaj:
33 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Akın Bulut
Doğum Tarihi:
17 Aralık 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akın Bulut
60 33 43h Japon
SON 10 MESAJI
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=goldfishlove]
Beyaz benek olayını ısıtıcı engelleyemez ki. Akvaryumunuz küçük olsa oda içindeki ani sicaklik değişimlerinde akvaryum su sıcaklığı da değişir. Ama 80 litre kolay kolay birden ısınmaz birden de soğumaz.
Önemli olan su değişimlerinde eklenen su akvaryum suyu sıcaklığına denk olması. Eger eklenen su asiri soğuksa üzgünüm ki 10 tane de ısıtıcı olsa beyaz benek olur[:)] . Isıtıcı eklenen suyu hemen tolere edemez. Velhasıl su değişim bidonlarımız akvaryumun bulundugu odadaki sicakliga eşdeğer sıcaklıkta beklesin. Ben mesela kombili evde sulari mutfağa koydum. Normalde balkondaydı.
Akvaryumunuz benim gibi ithal. Hoş duruyor. Sade ve şık. Balık sayınız da normal baska ekleme yapmazsaniz iyi olur.
Ithal akvaryumlarin geneli akrilik cam oluyormus. Cizilmelere karsi hassas ve benimki çok çizildi. O sebeple temizlik esnasinda sungerle temizlerken süngerin içine kum girmemesine dikkat edin. [:)] keyifli hobiler dilerim. [:3][/QUOTE]
Su değişiminde kullandığım dinlenmiş sularım da oda sıcaklığında.Akvaryuma eklenen sular akvaryum ısısında ani değişikliklere neden olmamalı
,size katılıyorum.
Balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.
İthal akvaryumların camları sanki biraz ince ve narin gibi dikkat etmek lazım, çizilmez umarım.
Teşekkür ederim.
[EDIT]rhombeus,2020-03-15 09:54:13[/EDIT]
[QUOTE=goldfishlove]
Beyaz benek olayını ısıtıcı engelleyemez ki. Akvaryumunuz küçük olsa oda içindeki ani sicaklik değişimlerinde akvaryum su sıcaklığı da değişir. Ama 80 litre kolay kolay birden ısınmaz birden de soğumaz.
Önemli olan su değişimlerinde eklenen su akvaryum suyu sıcaklığına denk olması. Eger eklenen su asiri soğuksa üzgünüm ki 10 tane de ısıtıcı olsa beyaz benek olur[:)] . Isıtıcı eklenen suyu hemen tolere edemez. Velhasıl su değişim bidonlarımız akvaryumun bulundugu odadaki sicakliga eşdeğer sıcaklıkta beklesin. Ben mesela kombili evde sulari mutfağa koydum. Normalde balkondaydı.
Akvaryumunuz benim gibi ithal. Hoş duruyor. Sade ve şık. Balık sayınız da normal baska ekleme yapmazsaniz iyi olur.
Ithal akvaryumlarin geneli akrilik cam oluyormus. Cizilmelere karsi hassas ve benimki çok çizildi. O sebeple temizlik esnasinda sungerle temizlerken süngerin içine kum girmemesine dikkat edin. [:)] keyifli hobiler dilerim. [:3][/QUOTE]
Su değişiminde kullandığım dinlenmiş sularım da oda sıcaklığında.Akvaryuma eklenen sular akvaryum ısısında ani değişikliklere neden olmamalı
,size katılıyorum.
Balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.
İthal akvaryumların camları sanki biraz ince ve narin gibi dikkat etmek lazım, çizilmez umarım.
Teşekkür ederim.
[EDIT]rhombeus,2020-03-15 09:54:13[/EDIT]
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=Sheyda27]Sayıyı artırmadan bol su değişimiyle devam edin.hatta bikaç kök anubias daha eklerseniz daha hoş olur ki anubiaslar japon akvaryumunda güzel gelişir.kurulum hayırlı olsun keyifli hobiler.[/QUOTE]
Evet balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.Bir kök Anubias daha ekleyebilirim.Teşekkür ederim.
[QUOTE=Sheyda27]Sayıyı artırmadan bol su değişimiyle devam edin.hatta bikaç kök anubias daha eklerseniz daha hoş olur ki anubiaslar japon akvaryumunda güzel gelişir.kurulum hayırlı olsun keyifli hobiler.[/QUOTE]
Evet balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.Bir kök Anubias daha ekleyebilirim.Teşekkür ederim.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=goldfishlove]Cok hos. Oda sicakligi sabitse ısıtıcıya gerek yok. 80 litre hemen soğuyup hemen ısınmaz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.Her ihtimale karşı ısıtıcı kullanıyorum, yeter ki beyaz benek olmasınlar.
[QUOTE=goldfishlove]Cok hos. Oda sicakligi sabitse ısıtıcıya gerek yok. 80 litre hemen soğuyup hemen ısınmaz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.Her ihtimale karşı ısıtıcı kullanıyorum, yeter ki beyaz benek olmasınlar.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=septembereylul]Öyle bir akvaryum satın almayı ben de hayal ediyorum. (balıklar hariç) ben makrakanta beslerdim öyle bir akvaryumum olsaydı. Şu beslediğim zebra ciklet türünden kurtulurdum, çok kavgacı ve uyumsuz bir tür.
Akvaryumu kaça aldınız? Sadece akvaryumu merak ediyorum kum, balık vs dahil değil.[/QUOTE]
Ankara Sincan'da bulunan Alsancak petshoptan aldım, fiyatı 250 lira.
[QUOTE=septembereylul]Öyle bir akvaryum satın almayı ben de hayal ediyorum. (balıklar hariç) ben makrakanta beslerdim öyle bir akvaryumum olsaydı. Şu beslediğim zebra ciklet türünden kurtulurdum, çok kavgacı ve uyumsuz bir tür.
Akvaryumu kaça aldınız? Sadece akvaryumu merak ediyorum kum, balık vs dahil değil.[/QUOTE]
Ankara Sincan'da bulunan Alsancak petshoptan aldım, fiyatı 250 lira.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=Doğukan]🧿 güzel bir tank ısıtıcı biraz yüksek dikkatlı olursanız gayet güzel olur iyi hobiler[/QUOTE]
Sağolun.Isıtıcı konusuyla ilgileneceğim.
[QUOTE=Doğukan]🧿 güzel bir tank ısıtıcı biraz yüksek dikkatlı olursanız gayet güzel olur iyi hobiler[/QUOTE]
Sağolun.Isıtıcı konusuyla ilgileneceğim.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
Ölçüler: 60*43h*33 oblong marka ithal akvaryum
Canlı Türleri: 4 adet japon balığı
Bitki Türleri: Anubias,Saz
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon : 15 watt lık tepe hazneli ithal akvaryumun dahili filtresi
Işıklandırma: Akvaryumun dahili aydınlatması(kaç watt olduğunu bilmiyorum)
Isıtıcı: 100 watt lık tetra marka ısıtıcı
Tasarım ve Dekorasyon: Hagen siyah bitki kumu.1 adet kök.Çeşitli boyutlarda çakıl taşları.
Merhabalar.
*Akvaryum ısıtıcısı 20 dereceye ayarlanmıştır.Oda sıcaklığı dolayısıyla Akvaryum ısısı 22 derecedir.
*Filtre haznesinde 3 kat elyaf ve seramik halka kullanılmaktadır.
*Haftada yüzde yirmi su değişimi dip çekimi ile yapılmaktadır.
*8 saat ışıklandırma yapılmaktadır.
Daha tankımız çok yeni, şimdilik durumlar bu şekilde.Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324471.jpg[/IMG][EDIT]rhombeus,2020-03-14 14:17:43[/EDIT]
Ölçüler: 60*43h*33 oblong marka ithal akvaryum
Canlı Türleri: 4 adet japon balığı
Bitki Türleri: Anubias,Saz
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon : 15 watt lık tepe hazneli ithal akvaryumun dahili filtresi
Işıklandırma: Akvaryumun dahili aydınlatması(kaç watt olduğunu bilmiyorum)
Isıtıcı: 100 watt lık tetra marka ısıtıcı
Tasarım ve Dekorasyon: Hagen siyah bitki kumu.1 adet kök.Çeşitli boyutlarda çakıl taşları.
Merhabalar.
*Akvaryum ısıtıcısı 20 dereceye ayarlanmıştır.Oda sıcaklığı dolayısıyla Akvaryum ısısı 22 derecedir.
*Filtre haznesinde 3 kat elyaf ve seramik halka kullanılmaktadır.
*Haftada yüzde yirmi su değişimi dip çekimi ile yapılmaktadır.
*8 saat ışıklandırma yapılmaktadır.
Daha tankımız çok yeni, şimdilik durumlar bu şekilde.Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324471.jpg[/IMG][EDIT]rhombeus,2020-03-14 14:17:43[/EDIT]
Japon Akvaryumumdaki Türler
[QUOTE=ShowaSanshoku]
Böyle şeyler için çok değerli ve tecrübeli forum üyeleriyle öyleydi, böyleydi diye uzatmak istemiyorum.
Comet de melez/kırma ırktır.
Herkes comet nedir artık ismi aldıktan sonra araştırabilir.
Yine de aşağıda fiyatlarıyla birlikte comet nedir bir sunayım. 30 centlik balıklar. 30 cent olmaları benim nezdimde onları değersiz kılmıyor. Ama dünyanın heryerinde comet denince anlanan şey bellidir, fiyatı bellidir.
https://www.petsmart.com/fish/live-fish/goldfish-betta-and-more/comet-goldfish-15410.html
Herkese sevgiler,
[/QUOTE]
Katılıyorum comette melez bir ırktır.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 16:10:29[/EDIT]
[QUOTE=ShowaSanshoku]
Böyle şeyler için çok değerli ve tecrübeli forum üyeleriyle öyleydi, böyleydi diye uzatmak istemiyorum.
Comet de melez/kırma ırktır.
Herkes comet nedir artık ismi aldıktan sonra araştırabilir.
Yine de aşağıda fiyatlarıyla birlikte comet nedir bir sunayım. 30 centlik balıklar. 30 cent olmaları benim nezdimde onları değersiz kılmıyor. Ama dünyanın heryerinde comet denince anlanan şey bellidir, fiyatı bellidir.
https://www.petsmart.com/fish/live-fish/goldfish-betta-and-more/comet-goldfish-15410.html
Herkese sevgiler,
[/QUOTE]
Katılıyorum comette melez bir ırktır.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 16:10:29[/EDIT]
Japon Akvaryumumdaki Türler
[QUOTE=ShowaSanshoku]Aldıklarınız comet.
Biri calico (üç renk) comet.
Bazı yerlerlde fantail diye de geçmeleri olası.[/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=asabijapon]Comet değil. Kırma 5 tl lik balıklar. Formları ve yüzgeçleri bana pek sağlıklı balıklarmış gibi gelmedi.[/QUOTE]
Evet 5 liraya aldım.Fakat çok sağlıklılar, Maşşallah.Acaba resimde mi sağlıksız göründüler?İllede özel tür almalıyım diye düşünmedim , hoşuma gittiler içlerinden seçip bu üçünü aldım.Yorumunuz için teşekkür ederim.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 15:49:45[/EDIT]
[QUOTE=ShowaSanshoku]Aldıklarınız comet.
Biri calico (üç renk) comet.
Bazı yerlerlde fantail diye de geçmeleri olası.[/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=asabijapon]Comet değil. Kırma 5 tl lik balıklar. Formları ve yüzgeçleri bana pek sağlıklı balıklarmış gibi gelmedi.[/QUOTE]
Evet 5 liraya aldım.Fakat çok sağlıklılar, Maşşallah.Acaba resimde mi sağlıksız göründüler?İllede özel tür almalıyım diye düşünmedim , hoşuma gittiler içlerinden seçip bu üçünü aldım.Yorumunuz için teşekkür ederim.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 15:49:45[/EDIT]
Japon Akvaryumumdaki Türler
Merhabalar .2 adet redcap orandamın yanına , 3 adet japon balığı aldım.Yeni aldığım Japonların üçüde çift kuyruktur.Yeni alınan 3 adet balığımın türleri hakkında tecrübeli japon besleyen hobicilerden yorum alabilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511131.jpg[/IMG]
Merhabalar .2 adet redcap orandamın yanına , 3 adet japon balığı aldım.Yeni aldığım Japonların üçüde çift kuyruktur.Yeni alınan 3 adet balığımın türleri hakkında tecrübeli japon besleyen hobicilerden yorum alabilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511131.jpg[/IMG]
Lifetech 835 yedek parçası
http://onlineakvaryum.com/asp/groupbrand/2/16/Life-Tech-Yedek-Parca
http://onlineakvaryum.com/asp/groupbrand/2/16/Life-Tech-Yedek-Parca
Burda yedek parçalar var .
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
GokKurt,
MiSoSiKiaN,
~Emre,
DigitalPen,
osmandbnl,
AreS,
MelihB,
Tortuga7,
zafer3885,
bysmokin,
mcakir17,
hasancn,
osmancem,
Koksal Gurkan,
oguzozt,
sina cen,
OKIRATLI,
EKAR,
BilalM.,
aktugsedat,
Tuby,
Kınayu,
fffurkan9,
0rnn,
tukabu,
JujuSeri,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
omer18,
lojistisyen,
İnci Kefali,
iakyol,
G_can,
Ankararif06,
ootkn,
Akvarist Batuhan,
EmiirKaan,
Omer0618,
Kemalk41,
Stoke,
platinium,
Ancalagon,
IgorVladimir,
syerli,
darkaura,
emre12ozkan,
Hidro Dinamik,
hankuarn,
ilterisdoğukan,
şansal,
Makkaya,
Amati340,
akvarist0683,
aviator_blkt,
m170,
MehmetEgemen,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
