ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Nisan 2020 08:54
Son Ziyaret:
19 Şubat 2026 14:34
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuzhan Elikara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Giresun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oğuzhan Elikara
SON 10 MESAJI
Yarın Olacak Elektrik Kesintisi Ve Riskleri
Arkadaşlar hepinize tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Genel olarak pilli hava motorundan bahsedilmiş, şuan elimde yok lakin en yakın zamanda edineceğim. Ayrı yeten 2 saatte bir tanktan su çekip akvaryuma damlatma yolu ile bir havalandırma yaptım. 5 litrelik su bidonu hesaplarıma göre yaklaşık 1 saatte boşalacak. Bidonu 5 - 6 kez yeniden doldurmam lazım zaten pazar günü evde ve işim olmadığından sıkıntı değil. Umarım bir aksilik yaşamadan atlatırız durumu. Herkese tekrardan teşekkürler.
[QUOTE=darkfreez]Ben olsam o hacimde ve o yoğunlukta bir tankta balıklar için değil de dış filtre için korkarım filtrenin fişini çekin ve filtreyi temizleyin daha sonra elektrik gelene kadar biyolojik filtre malzemelerini bir kova suda bekletin. Bakterilerinizin ne kadarını kurtarsanız kar.[/QUOTE]
Hocam zaten 2 gün önce dış filtre temizliği yapmıştım. Şuan dış filtre bakteri kültürüm tahminimce %40 -%50 civarındadır ama yinede ölüm olacağı için bir temizlik düşünüyorum.
Arkadaşlar hepinize tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Genel olarak pilli hava motorundan bahsedilmiş, şuan elimde yok lakin en yakın zamanda edineceğim. Ayrı yeten 2 saatte bir tanktan su çekip akvaryuma damlatma yolu ile bir havalandırma yaptım. 5 litrelik su bidonu hesaplarıma göre yaklaşık 1 saatte boşalacak. Bidonu 5 - 6 kez yeniden doldurmam lazım zaten pazar günü evde ve işim olmadığından sıkıntı değil. Umarım bir aksilik yaşamadan atlatırız durumu. Herkese tekrardan teşekkürler.
[QUOTE=darkfreez]Ben olsam o hacimde ve o yoğunlukta bir tankta balıklar için değil de dış filtre için korkarım filtrenin fişini çekin ve filtreyi temizleyin daha sonra elektrik gelene kadar biyolojik filtre malzemelerini bir kova suda bekletin. Bakterilerinizin ne kadarını kurtarsanız kar.[/QUOTE]
Hocam zaten 2 gün önce dış filtre temizliği yapmıştım. Şuan dış filtre bakteri kültürüm tahminimce %40 -%50 civarındadır ama yinede ölüm olacağı için bir temizlik düşünüyorum.
Yarın Olacak Elektrik Kesintisi Ve Riskleri
Herkese iyi günler,
Dostlar 100 litre 5 lepistes,3 plati, 2 cory ve 2 sae beslediğim bitkili bir tankım var. Yarın bulunduğum ilçede pazar olmasından dolayı genel bir elektrik tamiratı için sabah 9 dan akşam 17.00'e kadar bir elektrik kesintisi olacakmış. Yarın ki kesintide akvaryumum için neler yapmalıyım. Şuan alabileceğim önlemler nelerdir acaba yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Herkese iyi günler,
Dostlar 100 litre 5 lepistes,3 plati, 2 cory ve 2 sae beslediğim bitkili bir tankım var. Yarın bulunduğum ilçede pazar olmasından dolayı genel bir elektrik tamiratı için sabah 9 dan akşam 17.00'e kadar bir elektrik kesintisi olacakmış. Yarın ki kesintide akvaryumum için neler yapmalıyım. Şuan alabileceğim önlemler nelerdir acaba yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Platim De İç Parazit Sorunu Tekrarladı.
Herkese iyi günler,
Plati balığımda araştırıp gördüğüme göre iç parazit sorunu vardı. Jel, ipliksi dışkılama ve ilk zamanda karnında şişkinlik farkettim. Sarımsak suyu ile pul yemi karıştırıp yaklaşık 3 gün yemleme yaptım.Ardından ipliksi dışkılama geçti. Ama sonradan fark ettiğimde yeniden platim de ipliksi dışkılama ve sabki diğer balıklara bir kabadayılık seziyorum diğer balıklara saldırmıyor ama balıklar bu platime hiç yaklaşmıyor. Ayrı bir karanti tankım malesef yok balığımı tedavi etmek için flagy tedavisine başlamalı mıyım ya da son bir kere daha sarımsak sulu yemlemeyi denesem olur mu ? Haftada bir %20 su değişimi yapıyorum.Beslediğim balıklar 2 lepistes,3 plati, 1panda 1 komando cory, 1 sae
80*28*44 Akvaryum
LifeTech 835 Dış Filtre
Jeneca AP-9804 Hava Motoru
Hopar H-606 100 W Isıtıcı
E-Jet 907-F İç Filtre 25W[EDIT]Oghzn,2020-06-08 00:19:42[/EDIT]
Herkese iyi günler,
Plati balığımda araştırıp gördüğüme göre iç parazit sorunu vardı. Jel, ipliksi dışkılama ve ilk zamanda karnında şişkinlik farkettim. Sarımsak suyu ile pul yemi karıştırıp yaklaşık 3 gün yemleme yaptım.Ardından ipliksi dışkılama geçti. Ama sonradan fark ettiğimde yeniden platim de ipliksi dışkılama ve sabki diğer balıklara bir kabadayılık seziyorum diğer balıklara saldırmıyor ama balıklar bu platime hiç yaklaşmıyor. Ayrı bir karanti tankım malesef yok balığımı tedavi etmek için flagy tedavisine başlamalı mıyım ya da son bir kere daha sarımsak sulu yemlemeyi denesem olur mu ? Haftada bir %20 su değişimi yapıyorum.Beslediğim balıklar 2 lepistes,3 plati, 1panda 1 komando cory, 1 sae
80*28*44 Akvaryum
LifeTech 835 Dış Filtre
Jeneca AP-9804 Hava Motoru
Hopar H-606 100 W Isıtıcı
E-Jet 907-F İç Filtre 25W[EDIT]Oghzn,2020-06-08 00:19:42[/EDIT]
Akvaryumda Kaçak Bir Canlı Var
[QUOTE=pofdzm]Ramshorn salyangozu o su değerlerini düzende tutmkiakla alakalı bir kaç avantajı vardı sanırım. Üreseler de pek birşey olmaz hatta bazı insanların salyangozları ezip yem olarak verdiğini görmüştüm. Zararsız bir canlı.
Ölümlernoturmamış su dengeisnden olduğunu düşünüyorum ben de. Su değerleri ölçme şansınız varsa ölçün. Ammonia alert kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Fiyatının yüksek olması nedeniyle kullanmıyorum ama sanırım en yakın zamanda alacağım. İlgilendiğiniz için teşekkürler[:)]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun öncelikle [:'(] Yanlız keşke nasıl kurtarırım dan önce nasıl başlamalıyım ne yapmalıyım nasıl olsa daha iyi olur sorul sa veya yapılmış örnekler araştırılsaydı [:((]
Elimizin altında formumuz gibi bir nimet varken üstelik [:nazar:] Tekrar büyük geçmiş olsun acı bir tercübe olmuş sizin içinde .[/QUOTE]
Sayın Kınayu yorumunuz için teşekkürler. İnanın kurulum yapmadan önce 1 ay sadece forumu inceledim balıkları da alırken sürekli adım adım ilerledim birden balıkları akvaryuma doldurmadım. Yeni balık aldığımda bile bir kovaya koyup akvaryumdan damlacık yoluyla yaklaşık 25 dk akvaryum suyuna alıştırıyorum. Ama akvaryuma yerleşim yaptıktan 13-14 gün sonra ölüm yaşıyorum. Bir türlü anlayamadım.[EDIT]Oghzn,2020-06-02 15:13:12[/EDIT]
[QUOTE=pofdzm]Ramshorn salyangozu o su değerlerini düzende tutmkiakla alakalı bir kaç avantajı vardı sanırım. Üreseler de pek birşey olmaz hatta bazı insanların salyangozları ezip yem olarak verdiğini görmüştüm. Zararsız bir canlı.
Ölümlernoturmamış su dengeisnden olduğunu düşünüyorum ben de. Su değerleri ölçme şansınız varsa ölçün. Ammonia alert kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Fiyatının yüksek olması nedeniyle kullanmıyorum ama sanırım en yakın zamanda alacağım. İlgilendiğiniz için teşekkürler[:)]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun öncelikle [:'(] Yanlız keşke nasıl kurtarırım dan önce nasıl başlamalıyım ne yapmalıyım nasıl olsa daha iyi olur sorul sa veya yapılmış örnekler araştırılsaydı [:((]
Elimizin altında formumuz gibi bir nimet varken üstelik [:nazar:] Tekrar büyük geçmiş olsun acı bir tercübe olmuş sizin içinde .[/QUOTE]
Sayın Kınayu yorumunuz için teşekkürler. İnanın kurulum yapmadan önce 1 ay sadece forumu inceledim balıkları da alırken sürekli adım adım ilerledim birden balıkları akvaryuma doldurmadım. Yeni balık aldığımda bile bir kovaya koyup akvaryumdan damlacık yoluyla yaklaşık 25 dk akvaryum suyuna alıştırıyorum. Ama akvaryuma yerleşim yaptıktan 13-14 gün sonra ölüm yaşıyorum. Bir türlü anlayamadım.[EDIT]Oghzn,2020-06-02 15:13:12[/EDIT]
Akvaryumda Kaçak Bir Canlı Var
Öncelikle herkese iyi günler.
Akvaryum kurulduktan sonra sırayla önce 2d1e plati ekledim. Sonra yeni balıklarla su değerlerinin oturmasını 2 hafta bekleyerek 4d1e lepistes ekledim. Yaklaşık 13 gün sonra dişi lepisteslerim her gün bir dişi olmak üzere 4 günde her sabah 1 ölü alarak malesef kaybettim.Şimdi 2d1e plati 1 erkek lepistes 1panda 1 komando 1sae kaldı. Ayriyeten dün farkettigim akvaryum camında ve tabanda resimdeki bir canlı var yakından baktığımda hareket ediyor cinsi nedir ve ya balıklara zararı var midir ? Akvaryumu nasıl kurtarırım?
Şimdiden teşekkürler iyi günler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203171.jpg[/IMG][EDIT]Oghzn,2020-06-02 12:11:25[/EDIT]
Öncelikle herkese iyi günler.
Akvaryum kurulduktan sonra sırayla önce 2d1e plati ekledim. Sonra yeni balıklarla su değerlerinin oturmasını 2 hafta bekleyerek 4d1e lepistes ekledim. Yaklaşık 13 gün sonra dişi lepisteslerim her gün bir dişi olmak üzere 4 günde her sabah 1 ölü alarak malesef kaybettim.Şimdi 2d1e plati 1 erkek lepistes 1panda 1 komando 1sae kaldı. Ayriyeten dün farkettigim akvaryum camında ve tabanda resimdeki bir canlı var yakından baktığımda hareket ediyor cinsi nedir ve ya balıklara zararı var midir ? Akvaryumu nasıl kurtarırım?
Şimdiden teşekkürler iyi günler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203171.jpg[/IMG][EDIT]Oghzn,2020-06-02 12:11:25[/EDIT]
Sizce Dişi Lepistesim Hasta Ve Ya Hamile Mi ?
Merhaba dostlar, bir kaç gündür hastane işim vardı bugün eve gelebildim. Lepistesim doğurmuş yada hala doğuruyor bilemiyorum. Yaklaşık 9 tane yavru sayabildim. Sanırım platimde hastalık ta gitmişe benziyor.
Merhaba dostlar, bir kaç gündür hastane işim vardı bugün eve gelebildim. Lepistesim doğurmuş yada hala doğuruyor bilemiyorum. Yaklaşık 9 tane yavru sayabildim. Sanırım platimde hastalık ta gitmişe benziyor.
Sizce Dişi Lepistesim Hasta Ve Ya Hamile Mi ?
Ölçüler: 80x28x44
Canlı Türleri: 2 Lepistes,3 Plati,1 Sae
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: LifeTech 835 Dış Filtre + E-Jet 907-F İç Filtre + Şerit led
Isıtıcı ve Hava Motoru: Jeneca AP-9804 Hava Motoru ,Hopar H-606 100 W Isıtıcı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200016071.jpg[/IMG]
Akvaryum kurulumum yaklaşık 15 gün önce oldu. 1D 1E lepistes ve 3 plati ve 1 sae besliyorum şimdilik mecburen 2 günlük kardeşime emanet etmiştim. Turuncu platim sanırım iç parazit olmuş ve ipliksi dışkılama gösteriyor. 2 gündür takip ediyorum bu platimdeki hastalık geçmişe benziyor ama sanki dişi lepistesimde göz yanaklarında bir pullanma ve kuyrukte küçük beyaz noktalar varmış gibi. Ayrı yeten dişi lepistesimi alırken hamile olduğunu söylediler sizce hamile mi ?Yardımcı olursanız sevinirim.İyi günler.
[EDIT]Oghzn,2020-05-06 00:20:13[/EDIT]
Ölçüler: 80x28x44
Canlı Türleri: 2 Lepistes,3 Plati,1 Sae
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: LifeTech 835 Dış Filtre + E-Jet 907-F İç Filtre + Şerit led
Isıtıcı ve Hava Motoru: Jeneca AP-9804 Hava Motoru ,Hopar H-606 100 W Isıtıcı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200016071.jpg[/IMG]
Akvaryum kurulumum yaklaşık 15 gün önce oldu. 1D 1E lepistes ve 3 plati ve 1 sae besliyorum şimdilik mecburen 2 günlük kardeşime emanet etmiştim. Turuncu platim sanırım iç parazit olmuş ve ipliksi dışkılama gösteriyor. 2 gündür takip ediyorum bu platimdeki hastalık geçmişe benziyor ama sanki dişi lepistesimde göz yanaklarında bir pullanma ve kuyrukte küçük beyaz noktalar varmış gibi. Ayrı yeten dişi lepistesimi alırken hamile olduğunu söylediler sizce hamile mi ?Yardımcı olursanız sevinirim.İyi günler.
[EDIT]Oghzn,2020-05-06 00:20:13[/EDIT]
Yeni Kurulum Yapıyorum Tavsiyelere İhtiyacım Var
[QUOTE=lepistes07]Merhaba. Hayirli olsun şimdiden. Bu ölçülerdeki akvaryumu 4 sene kayıtsız kuşaksız rahat bir şekilde kullandım herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız sizde inşallah. Aydınlatmayla ilgili herhangi bir risk oluşmaması için o şekilde kullanmamanızı tavsiye ederim. Dış filtre malzemelerini yenilerseniz daha iyi olur bence. Bitkili akvaryun konusunda pek fazla bilgim yok ama bu akvaryumda en güzel canlı doğuran olabilir diye düsünüyorum.
Sağlıklı günler. [/QUOTE]
Akvaryum üst kapağı olduğu için ona güveniyorum, inşallah bir sorun yaşamam. Dış filtre malzemelerimi yeniledim. Akvaryum ışık konusuna gelince de akvaryumu odamı 2 kişi olarak kız kardeşimle paylaştığımız için mecburen pencerenin önüne koymak zorundayım. Güneş ışığının engellenmesi storları kapalı konumda tutacağız artık [:)] ayrı yetende arka fon için siyah opak bir fon düşünüyorum bir nebze sıcaklık artışı sağlayabilir ama onuda ısıtıcı- termometre ile dengelerim diye planlarım var bakalım ne olacak.
[QUOTE=lepistes07]Merhaba. Hayirli olsun şimdiden. Bu ölçülerdeki akvaryumu 4 sene kayıtsız kuşaksız rahat bir şekilde kullandım herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız sizde inşallah. Aydınlatmayla ilgili herhangi bir risk oluşmaması için o şekilde kullanmamanızı tavsiye ederim. Dış filtre malzemelerini yenilerseniz daha iyi olur bence. Bitkili akvaryun konusunda pek fazla bilgim yok ama bu akvaryumda en güzel canlı doğuran olabilir diye düsünüyorum.
Sağlıklı günler. [/QUOTE]
Akvaryum üst kapağı olduğu için ona güveniyorum, inşallah bir sorun yaşamam. Dış filtre malzemelerimi yeniledim. Akvaryum ışık konusuna gelince de akvaryumu odamı 2 kişi olarak kız kardeşimle paylaştığımız için mecburen pencerenin önüne koymak zorundayım. Güneş ışığının engellenmesi storları kapalı konumda tutacağız artık [:)] ayrı yetende arka fon için siyah opak bir fon düşünüyorum bir nebze sıcaklık artışı sağlayabilir ama onuda ısıtıcı- termometre ile dengelerim diye planlarım var bakalım ne olacak.
Yeni Kurulum Yapıyorum Tavsiyelere İhtiyacım Var
Forum gerçekten de çok yardım severmiş. Konuyu okuyan 120 kişi var ama sadece iki kişi yazıp ilgileniyor. Bu iki kişiye sonsuz sevgiler. Diğer forum üyelerine ayrı teşekkür ediyorum. [:cool:][EDIT]Oghzn,2020-04-19 23:40:35[/EDIT]
Forum gerçekten de çok yardım severmiş. Konuyu okuyan 120 kişi var ama sadece iki kişi yazıp ilgileniyor. Bu iki kişiye sonsuz sevgiler. Diğer forum üyelerine ayrı teşekkür ediyorum. [:cool:][EDIT]Oghzn,2020-04-19 23:40:35[/EDIT]
Yeni Kurulum Yapıyorum Tavsiyelere İhtiyacım Var
Yorumlarınız için teşekkürler şimdilik Endler ve Günbatımı Plati bakmayı düşünüyorum. Eğer bitki ve dekorasyon öneriniz varsa sevinirim.[:geek:]
Yorumlarınız için teşekkürler şimdilik Endler ve Günbatımı Plati bakmayı düşünüyorum. Eğer bitki ve dekorasyon öneriniz varsa sevinirim.[:geek:]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
