ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Serhat190909
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Eylül 2021 18:54
Son Ziyaret:
28 Ocak 2024 17:04
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serhat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100x40x50 low tech
Ankara
Serhat
SON 10 MESAJI
Dıy Power Led Armatür Yapım Sürecim
Konuyu hortlatmak istedim. Tankinizin fotoğrafını paylaşabilir misiniz ne durumda, memnun olmadığınız durumlar oldu mu? Yosun problemi yaşadınız mı?
Konuyu hortlatmak istedim. Tankinizin fotoğrafını paylaşabilir misiniz ne durumda, memnun olmadığınız durumlar oldu mu? Yosun problemi yaşadınız mı?
Powerled Armatür Yaptım Öneri Lazım
[QUOTE=Karmakvaryum]
Hiç bir sıkıntı yaşamadım hocam sadece yapacağınız armatürün kasasının biraz kalın olmasına dikkat edin 1 milim den ince olmasın bide buhar gelmemesine dikkat edin pleksi falan ile koruyun yoksa powerledler patlıyor [/QUOTE]
Hocam buhar camı bende ama o da ışığı kesecek muhtemelen bi cam veya pleksi kestiririm buhar camı ve üstteki ahşabı iptal ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/290520222349051.jpg[/IMG]
[QUOTE=Karmakvaryum]
Hiç bir sıkıntı yaşamadım hocam sadece yapacağınız armatürün kasasının biraz kalın olmasına dikkat edin 1 milim den ince olmasın bide buhar gelmemesine dikkat edin pleksi falan ile koruyun yoksa powerledler patlıyor [/QUOTE]
Hocam buhar camı bende ama o da ışığı kesecek muhtemelen bi cam veya pleksi kestiririm buhar camı ve üstteki ahşabı iptal ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/290520222349051.jpg[/IMG]
Powerled Armatür Yaptım Öneri Lazım
[QUOTE=Karmakvaryum][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192361/141020212030411.jpg[/IMG]
Buda final fotografımız olsun Beyler bu akvaryumu bozdum yeni akvaryum kurdum [:)] [/QUOTE]
Yaptığınız armatürde bu zamana kadar herhangi bir sorun yaşadınız mı? Üzerinden oldukça bir zaman geçti diye soruyorum. Ben de bu hafta siparişleri verip armatürü yapmaya çalışacağım.
[QUOTE=Karmakvaryum][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192361/141020212030411.jpg[/IMG]
Buda final fotografımız olsun Beyler bu akvaryumu bozdum yeni akvaryum kurdum [:)] [/QUOTE]
Yaptığınız armatürde bu zamana kadar herhangi bir sorun yaşadınız mı? Üzerinden oldukça bir zaman geçti diye soruyorum. Ben de bu hafta siparişleri verip armatürü yapmaya çalışacağım.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]
Dağılım uygun gibi, güç olarak taban bitkisi zor bitliler olmayacaksa yeter, zor bitkiler yoksa az ışık vermek işleri daha kolaylaştıracaktır. [/QUOTE]
Zor bitkiler düşünmüyorum açıkçası tabii taban bitkisi olmasını isterim. İlerleyen süreçte bu işlemleri hakkıyla halledebilip istediğim sonucu alırsam yeni bir seri harici power led oluşturup zor bitkilere de geçebilirim ama önce emekleyeceğim. Belki de power ledi yapamayıp tekrar smd lede döneceğim bilemiyorum ve hala çok kararsızım. Ay başına kadar araştırmaları yapıp karar verip siparişi geçeceğim. Bitkilerin durumları su şekilde şuanda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012361.jpg[/IMG]
[QUOTE=darkaura]
Dağılım uygun gibi, güç olarak taban bitkisi zor bitliler olmayacaksa yeter, zor bitkiler yoksa az ışık vermek işleri daha kolaylaştıracaktır. [/QUOTE]
Zor bitkiler düşünmüyorum açıkçası tabii taban bitkisi olmasını isterim. İlerleyen süreçte bu işlemleri hakkıyla halledebilip istediğim sonucu alırsam yeni bir seri harici power led oluşturup zor bitkilere de geçebilirim ama önce emekleyeceğim. Belki de power ledi yapamayıp tekrar smd lede döneceğim bilemiyorum ve hala çok kararsızım. Ay başına kadar araştırmaları yapıp karar verip siparişi geçeceğim. Bitkilerin durumları su şekilde şuanda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/300520220012361.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba arkadaşlar, 100x40x50 boyutlarındaki tankimda şuanda modül ledler ve aqualed marka 4 renk 90 cm armatür mevcut. Fotosentez göremedim henüz ve ışığın yeterli gelmediğine kanaat getirdim. Power led armatürler oldukça pahalı ve maddi açıdan zorluyorlar. Forumda bir kaç arkadaştan power led siparişi vereceğim. Detaylı olmasa da kısmi araştırmalarıma göre high tech olmayan bir tank için yani benim için 48w yeterli olur diye düşündüm. Zorlu bitki yetiştirme derdim yok şuanda.
30 adet soğuk beyaz 6500K
10 adet deep red
6 adet royal blue
2 adet uv
Düşüncem bu şekilde. Arkadaşlardan tahminime göre 150 tl ye ledleri alacağım. Yaklaşık 150 tl pcb tutar gibi. Driver araştıramadım tavsiyenizi dikkate alırım. Bir de 531 asl boş kasa alıp kendimce armatür yapma hedefim var. Yardımcı olabileceğiniz bir konu var mı? Smd led dizilimini de düşündüm ama çok karar veremedim. Yanlış düşündüğüm bir durum varsa işlemlere başlamadan uyarır mısınız?
Tankın fotoğrafını bırakıyorum. Bitkileri biraz daha değişeceğim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/290520222349051.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, 100x40x50 boyutlarındaki tankimda şuanda modül ledler ve aqualed marka 4 renk 90 cm armatür mevcut. Fotosentez göremedim henüz ve ışığın yeterli gelmediğine kanaat getirdim. Power led armatürler oldukça pahalı ve maddi açıdan zorluyorlar. Forumda bir kaç arkadaştan power led siparişi vereceğim. Detaylı olmasa da kısmi araştırmalarıma göre high tech olmayan bir tank için yani benim için 48w yeterli olur diye düşündüm. Zorlu bitki yetiştirme derdim yok şuanda.
30 adet soğuk beyaz 6500K
10 adet deep red
6 adet royal blue
2 adet uv
Düşüncem bu şekilde. Arkadaşlardan tahminime göre 150 tl ye ledleri alacağım. Yaklaşık 150 tl pcb tutar gibi. Driver araştıramadım tavsiyenizi dikkate alırım. Bir de 531 asl boş kasa alıp kendimce armatür yapma hedefim var. Yardımcı olabileceğiniz bir konu var mı? Smd led dizilimini de düşündüm ama çok karar veremedim. Yanlış düşündüğüm bir durum varsa işlemlere başlamadan uyarır mısınız?
Tankın fotoğrafını bırakıyorum. Bitkileri biraz daha değişeceğim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/290520222349051.jpg[/IMG]
Lepistes
[QUOTE=Lepistesimmmmm]Tabiki serhat bey seve seve gösteririm [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928421.jpg[/IMG][^_^]
Yavrulukdaki anne diğerleri erkek anaçlar 200litrelik akvaryumumu veriyorum yerine 400 litrelik bir özel yapım akvaryum gelecek bu hafta görsel şölen yaratmayı düşünüyorum [:3]
Bende satma vs yok sadece hobi amaçlı bakıyorum[/QUOTE]
Bende de satma yok tabii ki sadece iş yerinde evden daha çok vakit geçirdiğim için (Türkiye şartları :) ) yavrular gözümün önünde büyüsün diyorum. Benimkiler yerli ve melezler. Büyütüp sahiplendireceğim bu sayede sorunları göreceğim ki özel tür aldığımda daha rahat bakabileyim. Evdeki tank 200 litre civarı bitkili.
[QUOTE=Lepistesimmmmm]Tabiki serhat bey seve seve gösteririm [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120221928421.jpg[/IMG][^_^]
Yavrulukdaki anne diğerleri erkek anaçlar 200litrelik akvaryumumu veriyorum yerine 400 litrelik bir özel yapım akvaryum gelecek bu hafta görsel şölen yaratmayı düşünüyorum [:3]
Bende satma vs yok sadece hobi amaçlı bakıyorum[/QUOTE]
Bende de satma yok tabii ki sadece iş yerinde evden daha çok vakit geçirdiğim için (Türkiye şartları :) ) yavrular gözümün önünde büyüsün diyorum. Benimkiler yerli ve melezler. Büyütüp sahiplendireceğim bu sayede sorunları göreceğim ki özel tür aldığımda daha rahat bakabileyim. Evdeki tank 200 litre civarı bitkili.
Lepistes
[QUOTE=Lepistesimmmmm]Vallaha arkadaslar 15 adet attım daha iri kendini kurtarabilecek yavrulardan şuanda beraber yüzüyorlar yetişkinlerde saldırmıyor ama sonrasını bilemicem görmüş oluruz ne kaybederiz ki yavru akvaryumda 100 yavru daha var sanırım sürekli doğuruyorlar maşAllahları var ahahhahah yeni yavrularım daha bügün doğdu doğmayada devam ediyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120220220131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120220220171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Benim de akvaryumda lepistesler var aynı zamanda transgenetik tetralarım da var ve yavruları hemen hüpletiyorlar :) bu sebeple iş yerimdeki küçük akvaryuma getiriyorum büyütüp büyük tanka eve götürüyorum. Dikkatimi çeken sarı sarı yavruların anaçlarını görebilir miyim çok şık duruyor yavrular anaçlar daha güzeldir sanki [:3]
[QUOTE=Lepistesimmmmm]Vallaha arkadaslar 15 adet attım daha iri kendini kurtarabilecek yavrulardan şuanda beraber yüzüyorlar yetişkinlerde saldırmıyor ama sonrasını bilemicem görmüş oluruz ne kaybederiz ki yavru akvaryumda 100 yavru daha var sanırım sürekli doğuruyorlar maşAllahları var ahahhahah yeni yavrularım daha bügün doğdu doğmayada devam ediyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120220220131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233548/070120220220171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Benim de akvaryumda lepistesler var aynı zamanda transgenetik tetralarım da var ve yavruları hemen hüpletiyorlar :) bu sebeple iş yerimdeki küçük akvaryuma getiriyorum büyütüp büyük tanka eve götürüyorum. Dikkatimi çeken sarı sarı yavruların anaçlarını görebilir miyim çok şık duruyor yavrular anaçlar daha güzeldir sanki [:3]
Filtrelemedeki Eksiklikler
[QUOTE=ulutürk]Altta siyah biyolojik sünger, Sera clear, orta matrix, üst matrix siporax purigen. Sepet sayım az olduğu için bu şekilde oldu. 3 sepet var toplamda.
Bence akvaryumu elleme, büyük tank her zaman iyidir. Temizliği kolay olur, daha hoş görünür. Zamanla normale döner. Işıklandırma süren nasıl peki? Gübre falan ?[/QUOTE]
Işıklandırmayı 6-8 arası tutmaya çalışıyorum. Gübre olarak tabana akvaryumcunun önerdiği misket gübre koydum toplam 8 adet yaydım. Gerekli kimyasalları aldıktan sonra koyup bekleyeceğiz. Umarım normale döner.
[QUOTE=Prm_Akvarist]Biyolojik denge oturunca ki... Bu yaklaşık 1 2 ayı bulabilir... o zaman akvaryum ayna gibi olur ;) Ama o uçuşan toz taneleri azcık da olsa kalacak çünkü zemini kurcalayan coriler (copculer) var... Alvaryum sabr işi... her bir yeni müdahale yeni sorunu getiriyor bariz bir sıkıntı yok ise dokunmayın kalsın akvaryum zamanla her şey oturacaktir... keyifli sağlıklı hobiler dilerim...[:)][/QUOTE]
Biraz da sabırsız davranıyoruz haklısınız. Tabii aldığım bitkiler hobiciden değil bir bitki sitesinden aldım. Onun da negatif etkisi var. Bundan sonra sitedeki hobici arkadaşlardan bitki temin edeceğim. Sadece tank normale dönsün. Maliyeti düşük olduğu için sitrik asit CO2 sistemi kuracağım
[QUOTE=ulutürk]Altta siyah biyolojik sünger, Sera clear, orta matrix, üst matrix siporax purigen. Sepet sayım az olduğu için bu şekilde oldu. 3 sepet var toplamda.
Bence akvaryumu elleme, büyük tank her zaman iyidir. Temizliği kolay olur, daha hoş görünür. Zamanla normale döner. Işıklandırma süren nasıl peki? Gübre falan ?[/QUOTE]
Hocam bir de bazı kişiler bu kimyasallar pahalı biz kedi kumu kullanıyoruz suyumuz berrak diyor. Buna yorumunuz nedir?
[QUOTE=ulutürk]Altta siyah biyolojik sünger, Sera clear, orta matrix, üst matrix siporax purigen. Sepet sayım az olduğu için bu şekilde oldu. 3 sepet var toplamda.
Bence akvaryumu elleme, büyük tank her zaman iyidir. Temizliği kolay olur, daha hoş görünür. Zamanla normale döner. Işıklandırma süren nasıl peki? Gübre falan ?[/QUOTE]
Işıklandırmayı 6-8 arası tutmaya çalışıyorum. Gübre olarak tabana akvaryumcunun önerdiği misket gübre koydum toplam 8 adet yaydım. Gerekli kimyasalları aldıktan sonra koyup bekleyeceğiz. Umarım normale döner.
[QUOTE=Prm_Akvarist]Biyolojik denge oturunca ki... Bu yaklaşık 1 2 ayı bulabilir... o zaman akvaryum ayna gibi olur ;) Ama o uçuşan toz taneleri azcık da olsa kalacak çünkü zemini kurcalayan coriler (copculer) var... Alvaryum sabr işi... her bir yeni müdahale yeni sorunu getiriyor bariz bir sıkıntı yok ise dokunmayın kalsın akvaryum zamanla her şey oturacaktir... keyifli sağlıklı hobiler dilerim...[:)][/QUOTE]
Biraz da sabırsız davranıyoruz haklısınız. Tabii aldığım bitkiler hobiciden değil bir bitki sitesinden aldım. Onun da negatif etkisi var. Bundan sonra sitedeki hobici arkadaşlardan bitki temin edeceğim. Sadece tank normale dönsün. Maliyeti düşük olduğu için sitrik asit CO2 sistemi kuracağım
[QUOTE=ulutürk]Altta siyah biyolojik sünger, Sera clear, orta matrix, üst matrix siporax purigen. Sepet sayım az olduğu için bu şekilde oldu. 3 sepet var toplamda.
Bence akvaryumu elleme, büyük tank her zaman iyidir. Temizliği kolay olur, daha hoş görünür. Zamanla normale döner. Işıklandırma süren nasıl peki? Gübre falan ?[/QUOTE]
Hocam bir de bazı kişiler bu kimyasallar pahalı biz kedi kumu kullanıyoruz suyumuz berrak diyor. Buna yorumunuz nedir?
Filtrelemedeki Eksiklikler
Filtredeki sepetlerin aşağıdan yukarı sıralaması nasıl sizin?
Bitkilerde kısmi çürüme mevcut fakat benim derdim su içinde uçuşan mini parçalar bu da suyu aslında görüntü olarak bozuyor. Kaç aydır uğraşıyorum tüm bitkileri söktüm sonra yeni bitkilerle tekrar yapmaya çalıştım. Beceremedim. 1 2 ay daha deneyip olmuyorsa tankı küçülteceğim sanırım :(
Filtredeki sepetlerin aşağıdan yukarı sıralaması nasıl sizin?
Bitkilerde kısmi çürüme mevcut fakat benim derdim su içinde uçuşan mini parçalar bu da suyu aslında görüntü olarak bozuyor. Kaç aydır uğraşıyorum tüm bitkileri söktüm sonra yeni bitkilerle tekrar yapmaya çalıştım. Beceremedim. 1 2 ay daha deneyip olmuyorsa tankı küçülteceğim sanırım :(
Filtrelemedeki Eksiklikler
Merhaba arkadaşlar,
100x50x40 boyutlarındaki bitkili tank
Aqualed 90 cm armatür ve modül led aydınlatma
Tetra 800 ex plus filtreleme
Taban lav kırığı, dere kumu, hagen siyah kum
Lepistes 9 adet, transgenetik tetra 8 adet, panda çöpçü 3 adet, vatoz 2 adet
Tankın su değişimini pazar günü rutin olarak yapmama rağmen bugün su bu şekilde oldu. Bu bulanıklık ve içindeki tortuları bitiremiyorum. Her hafta aynı sorunla uğraşıyorum.
Filtreleme için özel bir ekipman kullanmadım. Tavsiye vereceğiniz siporax plugen substrat vs. ne önerirsiniz.[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152581.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
100x50x40 boyutlarındaki bitkili tank
Aqualed 90 cm armatür ve modül led aydınlatma
Tetra 800 ex plus filtreleme
Taban lav kırığı, dere kumu, hagen siyah kum
Lepistes 9 adet, transgenetik tetra 8 adet, panda çöpçü 3 adet, vatoz 2 adet
Tankın su değişimini pazar günü rutin olarak yapmama rağmen bugün su bu şekilde oldu. Bu bulanıklık ve içindeki tortuları bitiremiyorum. Her hafta aynı sorunla uğraşıyorum.
Filtreleme için özel bir ekipman kullanmadım. Tavsiye vereceğiniz siporax plugen substrat vs. ne önerirsiniz.[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232398/050120222152581.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
