ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AlperTasin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
42
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2024 00:23
Son Ziyaret:
26 Kasım 2025 20:11
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper Tasin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alper Tasin
SON 10 MESAJI
Kaplumbağa Tankıma Zemin Seçemiyorum.
Hayırlı geceler
Kaplumbağalar doğası gereği ince kumları severler ince kum denilince de creaqua naturel bej kum tavsiye ederim. Biraz fazla kirleteceklerdir. İyi bir filtrasyon ve sık dip çekimi ile çözersiniz diye düşünüyorum. [:)]
Hayırlı geceler
Kaplumbağalar doğası gereği ince kumları severler ince kum denilince de creaqua naturel bej kum tavsiye ederim. Biraz fazla kirleteceklerdir. İyi bir filtrasyon ve sık dip çekimi ile çözersiniz diye düşünüyorum. [:)]
Hightech Denemesi Bitkilerde Son Durum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252302311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252302531.jpg[/IMG]
Fluval 306 teklemeye başlayınca oase thermomaster 300 aldık. Karbondioksit olarak 5lt tüp ve zrdr marka selonoid valf ve damla sayaçlı regülatör aldık. Son durum bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252306001.jpg[/IMG][EDIT]AlperTasin,2025-11-09 23:06:21[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252302311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252302531.jpg[/IMG]
Fluval 306 teklemeye başlayınca oase thermomaster 300 aldık. Karbondioksit olarak 5lt tüp ve zrdr marka selonoid valf ve damla sayaçlı regülatör aldık. Son durum bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/091120252306001.jpg[/IMG][EDIT]AlperTasin,2025-11-09 23:06:21[/EDIT]
Çözemediğim İkinci El Fluval 406 Sorunu Hakkında
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar
Yeni bir akvaryum kuruyorum ve yaklaşık 40-50 bin arası bir harcama yaptım. Nitekim filtre işi sonlara kaldı. Biraz bütçe sokayım hemde güvenilir bir marka olsun diye gidip 2.el bir fluval 406 aldım. Aldığıma pişman oldum. Görünürde hiç bir problemi yok. Mil olsun conta olsun hepsi sağlam. Önce musluktan su sizdirdi ve daha sonra kendi kendine sızdırma olayı son buldu. Buna anlam veremedim. Bugün de eve geldiğimde bir baktım filtre durmuş çalışmıyor. Yanına yaklaştığında ince bir ses var ama debi sıfır. Sonra soktum mil pervane hepsine baktım bı sorun göremedim. Taktım tekrar fişe 1-2 dk normal çalıştı sonra aşırı gürültülü bir mil pervane sesi çıkarıp durdu. Mil de pervanede hala sağlam fakat motor şuan durmuş çalışmıyor. Fişe takınca ilk start normal fakat sonrasında yine aynı oluyor. Hemen soktum balkona attım oase biomaster thermo 300 siparişi mı vereyim? Yoksa eheim 2217 mı? Filtrelere bakıyorum. İkinci el olarak daha önce de fx2 ve fx6 almıştım herhangi bir sorun yaşamadım ama forumlara bakınca 406 kronik sıkıntılı gibi görünüyor.[:kotu:]
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar
Yeni bir akvaryum kuruyorum ve yaklaşık 40-50 bin arası bir harcama yaptım. Nitekim filtre işi sonlara kaldı. Biraz bütçe sokayım hemde güvenilir bir marka olsun diye gidip 2.el bir fluval 406 aldım. Aldığıma pişman oldum. Görünürde hiç bir problemi yok. Mil olsun conta olsun hepsi sağlam. Önce musluktan su sizdirdi ve daha sonra kendi kendine sızdırma olayı son buldu. Buna anlam veremedim. Bugün de eve geldiğimde bir baktım filtre durmuş çalışmıyor. Yanına yaklaştığında ince bir ses var ama debi sıfır. Sonra soktum mil pervane hepsine baktım bı sorun göremedim. Taktım tekrar fişe 1-2 dk normal çalıştı sonra aşırı gürültülü bir mil pervane sesi çıkarıp durdu. Mil de pervanede hala sağlam fakat motor şuan durmuş çalışmıyor. Fişe takınca ilk start normal fakat sonrasında yine aynı oluyor. Hemen soktum balkona attım oase biomaster thermo 300 siparişi mı vereyim? Yoksa eheim 2217 mı? Filtrelere bakıyorum. İkinci el olarak daha önce de fx2 ve fx6 almıştım herhangi bir sorun yaşamadım ama forumlara bakınca 406 kronik sıkıntılı gibi görünüyor.[:kotu:]
Hightech Denemesi Bitkilerde Son Durum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/251020252018061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/251020252018121.jpg[/IMG]
Hightech denemesi gün 7
Akvaryuma bir hafta önce ektiğim bitkilerde durum şuan bu şekilde henüz herhangi bir karbondioksit ve gübre takviyesi yapmadım sadece ışık ve aktif toprak ile 7. Güne geldik. Yarın muhtemelen karbondioksit akışı başlayacak. Sonrasında bir kaç bitki daha ekleyeceğim. Değerli yorumlarınızı bekliyorum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/251020252018061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/251020252018121.jpg[/IMG]
Hightech denemesi gün 7
Akvaryuma bir hafta önce ektiğim bitkilerde durum şuan bu şekilde henüz herhangi bir karbondioksit ve gübre takviyesi yapmadım sadece ışık ve aktif toprak ile 7. Güne geldik. Yarın muhtemelen karbondioksit akışı başlayacak. Sonrasında bir kaç bitki daha ekleyeceğim. Değerli yorumlarınızı bekliyorum [:)]
Yeni Bir Hightech Denemesi
Merhaba öncelikle değerli fikirleriniz için teşekkür ederim. Bugün 5lt bir CO2 tüp creaqua marka damla sayaçlı bir regülatör ve ista marka difüzör sipariş ettim. Ayrıca seechem indikatör de yanında gelecek. Kurulumundan sonra tekrar görsel paylaşacağım[;)]
Merhaba öncelikle değerli fikirleriniz için teşekkür ederim. Bugün 5lt bir CO2 tüp creaqua marka damla sayaçlı bir regülatör ve ista marka difüzör sipariş ettim. Ayrıca seechem indikatör de yanında gelecek. Kurulumundan sonra tekrar görsel paylaşacağım[;)]
Yeni Bir Hightech Denemesi
[QUOTE=kocum03]Çok güzel görünüyor elinize sağlık bende 90*40*40 şeklinde ultra clear bir akvaryum kurulumu yapıcam Orionled c serisi vardı bende daha önceden onu kullanmak istiyorum sizce olurmu birde sizin yandaki saçaklardan nerden bulabilirim.
Teşekkürler.[/QUOTE]
Merhaba LED gölgelikleri orionled satıyor 1500-2000 arası fiyatı var sanırım. C serisi daha önce kullandım fakat lowtech olduğunu sanıyorum.
[QUOTE=Eminsalih]
Hayırlı olsun ışığı 6s den başlatıp zamanla arttırmak doğru ancak 9.5s biraz fazla yaygın olan en fazla 8s'dir. mayalıdan kastınız sitrik asit sanırım mayalı zaten olmaz o akvaryuma sitrik asitte kullandım o hacimdeki tanka asla tavsiye etmem hem stabil olmaz hem de sürekli sistemi yenilemeniz gerekir bütçe varsa kesinlikle tüplü sistem öneririm ayrıca tankın yüksekliği fazla eğer bitki gelişiminde olumsuzluk oluşursa ışık yetersiz gelebilir o yüksekliğe ayaklarını ters takıp alçaltın ve ilk başlarda ışık gücünü biraz kısmanızı tavsiye ederim ilk 1-2 hafta yüzde 70 leri geçmeyin yosunlar tetiklenebilir aktif toprak ilk 1 ay salınım yapar genelde su değişimini de sık tutun. co2 vermeye de en kısa zamanda başlarsanız iyi olur. [/QUOTE]
Teşekkür ederim değerli yorumunuz için bende tüplü sisteme karar verdim. Işık için creaqua marka bir ışık daha almayı planlıyorum. Öncelikle CO2 sorununu çözeceğim sanırım
[QUOTE=kocum03]Çok güzel görünüyor elinize sağlık bende 90*40*40 şeklinde ultra clear bir akvaryum kurulumu yapıcam Orionled c serisi vardı bende daha önceden onu kullanmak istiyorum sizce olurmu birde sizin yandaki saçaklardan nerden bulabilirim.
Teşekkürler.[/QUOTE]
Merhaba LED gölgelikleri orionled satıyor 1500-2000 arası fiyatı var sanırım. C serisi daha önce kullandım fakat lowtech olduğunu sanıyorum.
[QUOTE=Eminsalih]
Hayırlı olsun ışığı 6s den başlatıp zamanla arttırmak doğru ancak 9.5s biraz fazla yaygın olan en fazla 8s'dir. mayalıdan kastınız sitrik asit sanırım mayalı zaten olmaz o akvaryuma sitrik asitte kullandım o hacimdeki tanka asla tavsiye etmem hem stabil olmaz hem de sürekli sistemi yenilemeniz gerekir bütçe varsa kesinlikle tüplü sistem öneririm ayrıca tankın yüksekliği fazla eğer bitki gelişiminde olumsuzluk oluşursa ışık yetersiz gelebilir o yüksekliğe ayaklarını ters takıp alçaltın ve ilk başlarda ışık gücünü biraz kısmanızı tavsiye ederim ilk 1-2 hafta yüzde 70 leri geçmeyin yosunlar tetiklenebilir aktif toprak ilk 1 ay salınım yapar genelde su değişimini de sık tutun. co2 vermeye de en kısa zamanda başlarsanız iyi olur. [/QUOTE]
Teşekkür ederim değerli yorumunuz için bende tüplü sisteme karar verdim. Işık için creaqua marka bir ışık daha almayı planlıyorum. Öncelikle CO2 sorununu çözeceğim sanırım
Yeni Bir Hightech Denemesi
100x50x55 full ultra Clear
OrionLED D serisi RGBW
Fluval 406 (secheem Matrix - Sera sporax)
Taban malzemesi
Master soil
Master soil Powder
Zeminde tropical marka kapsül gübre var
Ayrıca sıvı gübre takviyesi yapacağım
Yetiştirmeyi düşündüğüm bitkiler
Monte Carlo
Sesiflora
Lotus
Rotala red blood
Canlı olarak tetra ve bazı canlı doğuran
türleri
CO2 desteği henüz bulunmuyor akvaryum bugün kurdum.
Bi kaç soru sormak istiyorum
Mayalı sistem aklımdan geçiyor sizce yeterli olur mu?
Işıklandırma günde kaç saat olmalı? (İlk 1 ay günde 6.5 sonra her ay 1 saat artırarak 9.5 saate kadar çıkartmayı düşünüyorum) sizce uygun mudur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/201020250041551.jpg[/IMG]
100x50x55 full ultra Clear
OrionLED D serisi RGBW
Fluval 406 (secheem Matrix - Sera sporax)
Taban malzemesi
Master soil
Master soil Powder
Zeminde tropical marka kapsül gübre var
Ayrıca sıvı gübre takviyesi yapacağım
Yetiştirmeyi düşündüğüm bitkiler
Monte Carlo
Sesiflora
Lotus
Rotala red blood
Canlı olarak tetra ve bazı canlı doğuran
türleri
CO2 desteği henüz bulunmuyor akvaryum bugün kurdum.
Bi kaç soru sormak istiyorum
Mayalı sistem aklımdan geçiyor sizce yeterli olur mu?
Işıklandırma günde kaç saat olmalı? (İlk 1 ay günde 6.5 sonra her ay 1 saat artırarak 9.5 saate kadar çıkartmayı düşünüyorum) sizce uygun mudur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/201020250041551.jpg[/IMG]
Geophagus Tapajos Akvaryumum
Kesinlikle öyle yalnız şuan elimde olan kumu ekledim. Discus için kum kullanmadigimdan hepsini hobici arkadaşlara verdim en kısa zamanda creaqua natural bej kum alacağım (kozmetik olarak çok hoşuma gidiyor)
Kesinlikle öyle yalnız şuan elimde olan kumu ekledim. Discus için kum kullanmadigimdan hepsini hobici arkadaşlara verdim en kısa zamanda creaqua natural bej kum alacağım (kozmetik olarak çok hoşuma gidiyor)
Akvaryuma Toprak Kap Koyabilir Miyim?
[QUOTE=Berk Gokova]Peki içteki cilanın bir sorun teşkil edeceğini düşünüyor musunuz?[/QUOTE]
İçindeki cila değil fırında yapılan zirhlama islemidir100 santigrat derece sıcaklığa bile rahatlıkla dayanır ve her hangi bir salınım yapmaz ki akvaryum maksimum 30 -32 derece sıcaklıkta olur. Suya salınım yapacağını sanmiyorum
[QUOTE=Berk Gokova]Peki içteki cilanın bir sorun teşkil edeceğini düşünüyor musunuz?[/QUOTE]
İçindeki cila değil fırında yapılan zirhlama islemidir100 santigrat derece sıcaklığa bile rahatlıkla dayanır ve her hangi bir salınım yapmaz ki akvaryum maksimum 30 -32 derece sıcaklıkta olur. Suya salınım yapacağını sanmiyorum
Geophagus Tapajos Akvaryumum
Ölçüler: 120x60x60
Canlı Türleri: Geophagus
Bitki Türleri: henüz yok
Tankın Yaşı: 4
Filtrasyon ve Işıklandırma: fluval fx2 - Orion full spectrum hazır modül
Tasarım ve Dekorasyon: creaqua natural bej kum Frodo kaya vs.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252222331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252223111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252223441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252224011.jpg[/IMG]
Ölçüler: 120x60x60
Canlı Türleri: Geophagus
Bitki Türleri: henüz yok
Tankın Yaşı: 4
Filtrasyon ve Işıklandırma: fluval fx2 - Orion full spectrum hazır modül
Tasarım ve Dekorasyon: creaqua natural bej kum Frodo kaya vs.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252222331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252223111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252223441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244055/050120252224011.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
