ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Çağatay Tozak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2025 17:56
Son Ziyaret:
Dün 15:24
Toplam Mesaj:
47 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
17 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Çağatay Tozak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Çağatay Tozak

SON 10 MESAJI

Sump
[QUOTE=Mirel]Sump nedir, nasıl yapılır, mantıklı mı?
[/QUOTE]
Merhaba
Bence en mantıklı sistem sump .
Maliyeti düşük , istediğin ölçü ve şekilde yapabilirsin , istediğin yere koyabilirsin , bakteri tutması çok iyi , temizliği veya farklı bir müdahale için basit ulaşım , vs vs..
Dış filtrem olsa bile yinede sump kullanırdım .
Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim
[QUOTE=berat76]Merhaba 50x47 x20 genişliğinde 4 bölmeli bir samp yaptım samp su girişi
İçin camı delmem gerekiyor camcıya gittim onlardaki sistem kombi borusu genişliğinde yada en küçük 70 lik pimaş geçecek şekilde deliyorlar bana en fazla 5 6 cm çapı olsa yeterli cam 6 milim siyah renk en sağlam şekilde neyle delerim matkap vs. Var bende önerisi olan paylaşırsa memnun olurum teşekkür ederim .[/QUOTE]

Merhaba
Bence başka bir camcıya git .
Ben delik açtırırken camcılara özel pergel vardı onunla açmıştı
Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve
Merhaba
Cam yapman daha iyi olur sanki ; hem estetik açıdan hemde su buharlaşmasını önlersin . Ayrıca LED aydınlatmayı da camın üzerine koyarsın ki aydınlatma da görevini yerine getirebilir
Aydınlatma Soluklaştı
[QUOTE=bursa98]

Evet bu markanın fiyatları uygun,teşekkürler

Peki aqualed kullanan var mı acaba,yorum yapabilecek..



Bide akvaryum ölçüleriniz nedir ? 2 sıra led li mi 4 sıra led li mi kullanıyorsunuz ? Yeterli ışık sağlıyor mu ? Benim akvaryumum, 80/40/40 yeterli olur mu sizce ? [/QUOTE]

Akvaryum 160 cm 15'i sump 145 cm alanda 130 cm 4 sıra osram LED'li ( beyaz kırmızı mavi yeşil karışık ) kullanıyorum aydınlatma fazlasıyla yeterli oluyor . Ben kumandalı dimmer da bağladım istediğim ışık şiddetinde kullanıyorum.
Mağaza sahibi cihan bey Niğde'de .
İlgili alakalı iyi bir esnaf , işçiliği de gayet güzel .
Aydınlatma Soluklaştı
SHARK marka aydınlatma kullanıyorum 1 yıldır bir sıkıntı yaşamadım , gayette memnunum
Isıtıcı Watt Farklılığı
Yerinde olsam tetra 300 w alırdım . Tam bir fiyat performans. Ama eheim de gayet iyidir . Eheim'in 300 w almanda sakınca yok sıkıntı olmaz fakat kalibrasyonsuz modellerini tercih etmen daha iyi olacaktır diye düşünüyorum
Akvaryum Malzemesi Almak İçin Site Önerisi
Özelyem veya akvaryem siteleri . Aradığın herşeyi bulabilirsin
Akvaryum Kayaları Hakkında Bilgi
Mercan kırığı , mercan kırığı kumu , seiryu stone kaya , kalsiyum karbonatlı kum , Aragonit kum doğal ph arttırıcılardır .
Seiryu stone kaya hem görünüş itibari ile dekoratiftir ve doğal ph arttırıcıdır .
Keyifli hobiler
Ciklet Balıkları İçin Kaç Litre Akvaryum
Bende tropheus kasakalawe besliyorum.
Edindiğim tecrübelere göre ciklet türlerinde tank ne kadar büyük olursa o kadar makbul ama sorunuzun cevabı en az 140 cm ki o da küçük bir koloni için . Ben 160 50 55 tankımda 21 genç damızlık besliyorum ve 225 70 55 e geçmeyi planlıyorum .
Ciklet türlerinde su değerleri , kum , kayalar , ısı önemlidir .
Mevcut tankınızda ciklet beslemeye çalışmanız bence balıklara eziyet olur .
Söylediklerim nacizhane fikirlerin lütfen yanlış anlaşılmasın
Tropheus Işıklandırma Tavsiye Lazımmm
[QUOTE=dimbeleth]Yosun tutturmak için mi yoksa genel bir aydınlatma mı yapacaksınız. Ben daylight ve grolux birlikte kullanıyorum, ışıklandırma süresini artırıp düzenli tuttuğumda çok güzel yosun da büyüyor.[/QUOTE]
Genel aydınlatma için istiyorum.
Kasakalawe'lerimin rengini en iyi şekilde almak için uğraşıyorum .
Mümkünse fikir sahibi olabilmek adına görsel paylaşım yapma şansınız varmı?

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.