ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Neothauma
Kullanıcı Grubu:
Kıdemli Akvarist
Kullanıcı Başlığı:
[B]14943,1[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7884
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Haziran 2007 17:28
Son Ziyaret:
17 Haziran 2026 16:26
Toplam Mesaj:
3710 [0.54 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
11 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Armağan Yücel Şahin
Doğum Tarihi:
17 Nisan 1994
Yaş:
32
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[B]Armağan Yücel Şahin[/B]
Artik forumda bazen yazıyorum bazense hiç yazmıyorum.
SON 10 MESAJI
Doğada Koi Balığı Yaşar Mı?
Harbiden 6 yil gecmis, ben bu konuya yazdigimi bile hatirlamiyordum.
Linc konusunda bence biraz alinganlik ediyorsunuz. Alinganlik yapmayin, kafanizda buyutmeyin bence sorun yok, iciniz rahat olsun diye, iyi niyetle soyluyorum. Konuda silinen mesajlar var mi bilemem ama eger sizle ayni mesajlari okuduysak, yazan uyelerin birkaci harici hepsi ya kendi aralarinda tartismis ya da konu uzerinde fikirlerini bildirmis, musait ortaminiz varsa ev sartlarinda bakmanizi tavsiye etmis. Size hak verenler de olmus, yer yer siz de fikir tartismasina girmissiniz. Yani genel olarak konu, dogaya salinan yabanci turler ekseninde tartismalar seklinde olmus. Linc is loading diye cigirtkanlik yapan uyeler zaten ucmus gitmis. Kim bilir ne kabahatleri oldu. Konunuza sert giren ilk mesaj sahibinin 6 yil onceki yasini dusunursek o da muhtemelen liseliydi o zamanlar, yani akraniniz sayilir. Yani sizin uzerinize dogrudan yuklenen,linc etmek isteyen birini ben pek goremedim acikcasi.
Dereye baglanan kanalizasyon giderleri konusuna gelecek olursak; konunun cikis noktasi bu degil ki ya da ust mercilere tepki gosteremeyen insanlar burada iclerini dokuyor, hincini cikariyor demek yabancilarin dedigi gibi 'whataboutism' oluyor. Derenizin akibeti gercekten uzucu, ama 'ona tepki gosteremeyen insanlar geliyor burada hinc cikariyor' cikarimi yapmak da cok mantikli gelmedi bana.
[EDIT]Neothauma ,2026-06-10 15:52:52[/EDIT]
Harbiden 6 yil gecmis, ben bu konuya yazdigimi bile hatirlamiyordum.
Linc konusunda bence biraz alinganlik ediyorsunuz. Alinganlik yapmayin, kafanizda buyutmeyin bence sorun yok, iciniz rahat olsun diye, iyi niyetle soyluyorum. Konuda silinen mesajlar var mi bilemem ama eger sizle ayni mesajlari okuduysak, yazan uyelerin birkaci harici hepsi ya kendi aralarinda tartismis ya da konu uzerinde fikirlerini bildirmis, musait ortaminiz varsa ev sartlarinda bakmanizi tavsiye etmis. Size hak verenler de olmus, yer yer siz de fikir tartismasina girmissiniz. Yani genel olarak konu, dogaya salinan yabanci turler ekseninde tartismalar seklinde olmus. Linc is loading diye cigirtkanlik yapan uyeler zaten ucmus gitmis. Kim bilir ne kabahatleri oldu. Konunuza sert giren ilk mesaj sahibinin 6 yil onceki yasini dusunursek o da muhtemelen liseliydi o zamanlar, yani akraniniz sayilir. Yani sizin uzerinize dogrudan yuklenen,linc etmek isteyen birini ben pek goremedim acikcasi.
Dereye baglanan kanalizasyon giderleri konusuna gelecek olursak; konunun cikis noktasi bu degil ki ya da ust mercilere tepki gosteremeyen insanlar burada iclerini dokuyor, hincini cikariyor demek yabancilarin dedigi gibi 'whataboutism' oluyor. Derenizin akibeti gercekten uzucu, ama 'ona tepki gosteremeyen insanlar geliyor burada hinc cikariyor' cikarimi yapmak da cok mantikli gelmedi bana.
[EDIT]Neothauma ,2026-06-10 15:52:52[/EDIT]
Lampeye Killifish,pseudomogil Gertrude Akvaryumu
Merhaba,
Akvaryumunuzu cok begendim. Ozellikle gertrudaeler icin sahane olmus. Ben de bir grup besliyorum, ayni sizinkisi gibi bol bitkili , tam sevdikleri tarzda bir akvaryum. Zaten siz de goruyorsunuzdur erkekler surekli disilere kur yapma ve ciftlesme cabasi icinde. Bu yuzden uremeleri pek de zor degil, bir sabah yuzeyde yuzen cok ciliz yavrular gorebilirsiniz. Yalniz yavrulari buyutmek istiyorsaniz gordugunuz anda ayirmaniz sart, yavrularini yiyen bir tur.
Merhaba,
Akvaryumunuzu cok begendim. Ozellikle gertrudaeler icin sahane olmus. Ben de bir grup besliyorum, ayni sizinkisi gibi bol bitkili , tam sevdikleri tarzda bir akvaryum. Zaten siz de goruyorsunuzdur erkekler surekli disilere kur yapma ve ciftlesme cabasi icinde. Bu yuzden uremeleri pek de zor degil, bir sabah yuzeyde yuzen cok ciliz yavrular gorebilirsiniz. Yalniz yavrulari buyutmek istiyorsaniz gordugunuz anda ayirmaniz sart, yavrularini yiyen bir tur.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Merhaba,
Oncelikle katkilarindan ve ilgilerinden dolayi tum arkadaslara tesekkur ederim. Ozellikle Cyber_Scout'un girisimleri ve bu turlere olan maddi/manevi yatirimlari takdire sayan, herhalde Turkiye'de en zengin vahsi beta-labirentli koleksiyonuna sahip kisi. Calismalarinin devamini ve basarilarini dilerim.
Isler Sofya tarafinda ne yazik ki istedigim sekilde gitmedi. Hendra ciftinin sagligi durumu iyi. Ancak tum cabalarima ve defalarca yumurta gormeme ragmen maalesef yavru gorme asamasina gecemedim. Ya su degerleriyle ilgili bilmedigim bir sorunum var (ideal tum degerleri yakalamama ve akvaryum ortaminin iyi olmasina ragmen) ya da erkek pek de uretime elverisli degil. Betta splendens urettigim zamanda da olmustu. Bazi erkekler yuvaya sahip cikmayabiliyor, yumurtalari yiyebiliyor. Bendeki erkek ilk 2-3 gun yuvada bekcilik ediyor, tam bu sefer oldu derken sonunda ortadan kayboluyor, yumurtalar da oyle. Baliklari burada L serisi vatoz uretimi yapan bir arkadasima verecegim, belki onun sansi yaver gider. Son birkac aydir da tekrar Tanganyika turlerine agirlik verdim, vahsi betalara olan ilgim belirsiz bir sure daha rafa kalkti. Diger hobicilerin bu konuda veya kendi actiklari konulardaki paylasimlarini takip ediyorum, herkese keyifli hobiler dilerim.
Merhaba,
Oncelikle katkilarindan ve ilgilerinden dolayi tum arkadaslara tesekkur ederim. Ozellikle Cyber_Scout'un girisimleri ve bu turlere olan maddi/manevi yatirimlari takdire sayan, herhalde Turkiye'de en zengin vahsi beta-labirentli koleksiyonuna sahip kisi. Calismalarinin devamini ve basarilarini dilerim.
Isler Sofya tarafinda ne yazik ki istedigim sekilde gitmedi. Hendra ciftinin sagligi durumu iyi. Ancak tum cabalarima ve defalarca yumurta gormeme ragmen maalesef yavru gorme asamasina gecemedim. Ya su degerleriyle ilgili bilmedigim bir sorunum var (ideal tum degerleri yakalamama ve akvaryum ortaminin iyi olmasina ragmen) ya da erkek pek de uretime elverisli degil. Betta splendens urettigim zamanda da olmustu. Bazi erkekler yuvaya sahip cikmayabiliyor, yumurtalari yiyebiliyor. Bendeki erkek ilk 2-3 gun yuvada bekcilik ediyor, tam bu sefer oldu derken sonunda ortadan kayboluyor, yumurtalar da oyle. Baliklari burada L serisi vatoz uretimi yapan bir arkadasima verecegim, belki onun sansi yaver gider. Son birkac aydir da tekrar Tanganyika turlerine agirlik verdim, vahsi betalara olan ilgim belirsiz bir sure daha rafa kalkti. Diger hobicilerin bu konuda veya kendi actiklari konulardaki paylasimlarini takip ediyorum, herkese keyifli hobiler dilerim.
Neothauma'nın Kullanıcı Adının Hakkını Vermesi
[QUOTE=Sercan Ç.]Üstadım ne durumda tank yavruları görmüş olmanız lazımdı güncelleme de yapmamışsınız.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu akvaryumu bozdum. Benzer sekilde daha ufak bir akvaryum kurup baliklari oraya aktardim. Koloni olarak buyuyorlar, keyifleri yerinde. Bu akvaryumu bozma sebebim ise yerine daha buyuk bir akvaryum kurmak oldu. 100x50x40 cm olculerinde bir akvaryum kurdum beslemek istedigim diger Tanganyika turleri icin.
[QUOTE=Sercan Ç.]Üstadım ne durumda tank yavruları görmüş olmanız lazımdı güncelleme de yapmamışsınız.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu akvaryumu bozdum. Benzer sekilde daha ufak bir akvaryum kurup baliklari oraya aktardim. Koloni olarak buyuyorlar, keyifleri yerinde. Bu akvaryumu bozma sebebim ise yerine daha buyuk bir akvaryum kurmak oldu. 100x50x40 cm olculerinde bir akvaryum kurdum beslemek istedigim diger Tanganyika turleri icin.
Bu Bir Calvus Mu?
Merhaba,
Bu boyda iken tur ayrimi yapmak guc cunku iki turun de yavru halleri birbirinin neredeyse aynisi. Altolamprologus compressiceps ve Altolamprologus calvus turlerinin ikisinin de sari renkli bolgesel varyeteleri bulunur. Calvus'un sari varyeteleri (Chisanze ve Nkamba Bay) akvaryum hobisinde cok nadir bulunur, genelde siyah varyeteleri yaygin. Comressiceps'in ise sari varyeteleri cok yaygin (Chaitika ve Muzi gibi). Ve akvaryumcularin, ithalatcilarinin genelinde sari compressicepsleri calvus olarak yanlis isimlendirme ile satma egilimi olabiliyor. Bu durumda fotograflarini paylastiginiz baliklarin dogru turleri icin ya ithalat listesindeki tam adina bakmak ve dogru olmasini ummak gerekiyor ya da baliklarin uretildigi yerdeki eriskin baliklarin fotograflarini gorup turlerinden emin olmak gerekiyor. Iki secenek de ne kadar yapilabilir bilemem. Ucuncu secenek ise daha fazla satin alma secenegi arastirip mumkunse bir hobiciden satin almak. Buradaki ilanlari bir bakin, Facebook'taki hobici gruplarina da bakabilirsiniz.
Calvus varyeteleri:
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20calvus/index.html[/URL]
Compressiceps varyeteleri
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20compressiceps/index.html[/URL]
Merhaba,
Bu boyda iken tur ayrimi yapmak guc cunku iki turun de yavru halleri birbirinin neredeyse aynisi. Altolamprologus compressiceps ve Altolamprologus calvus turlerinin ikisinin de sari renkli bolgesel varyeteleri bulunur. Calvus'un sari varyeteleri (Chisanze ve Nkamba Bay) akvaryum hobisinde cok nadir bulunur, genelde siyah varyeteleri yaygin. Comressiceps'in ise sari varyeteleri cok yaygin (Chaitika ve Muzi gibi). Ve akvaryumcularin, ithalatcilarinin genelinde sari compressicepsleri calvus olarak yanlis isimlendirme ile satma egilimi olabiliyor. Bu durumda fotograflarini paylastiginiz baliklarin dogru turleri icin ya ithalat listesindeki tam adina bakmak ve dogru olmasini ummak gerekiyor ya da baliklarin uretildigi yerdeki eriskin baliklarin fotograflarini gorup turlerinden emin olmak gerekiyor. Iki secenek de ne kadar yapilabilir bilemem. Ucuncu secenek ise daha fazla satin alma secenegi arastirip mumkunse bir hobiciden satin almak. Buradaki ilanlari bir bakin, Facebook'taki hobici gruplarina da bakabilirsiniz.
Calvus varyeteleri:
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20calvus/index.html[/URL]
Compressiceps varyeteleri
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20compressiceps/index.html[/URL]
Arslan Bettamın Yeni Krallığı
[QUOTE=MCY4][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/161120251935121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu halini daha cok begendim fakat son hali de oldukca iyi duruyor. Son halinde betaya daha cok yuzme alani acilmis, bu da pratikte bir arti. Betaniza da masallah, uzun suredir oldukca iyi bakiyorsunuz. Konunuzdaki ilk mesajimda halfmoonlarin kuyruklarinin hassas oldugunu, parcalanmaya cok musait oldugunu soylemistim. Ona ragmen genel sagliginda bir problem gorunmuyor.
[QUOTE=MCY4][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/161120251935121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu halini daha cok begendim fakat son hali de oldukca iyi duruyor. Son halinde betaya daha cok yuzme alani acilmis, bu da pratikte bir arti. Betaniza da masallah, uzun suredir oldukca iyi bakiyorsunuz. Konunuzdaki ilk mesajimda halfmoonlarin kuyruklarinin hassas oldugunu, parcalanmaya cok musait oldugunu soylemistim. Ona ragmen genel sagliginda bir problem gorunmuyor.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Bakınız ben bu şekilde haftada 1 kere banyoya kuruyorum. Duş hortumu çıkışına uygun redüksiyon parçası ile bağlayıp çok düşük debide çeşmeyi açıyorum. Haftalık arıtılmış su ihtiyacım 40-50 litre kadar. Bu işlemi genelde pazar günleri evde temizlik yaparken yapıyorum, zaman kaybetmemiş oluyorum. İşin bitince de kutusuna koyup ortadan kaldırıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/150120262119001.jpg[/IMG]
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Bakınız ben bu şekilde haftada 1 kere banyoya kuruyorum. Duş hortumu çıkışına uygun redüksiyon parçası ile bağlayıp çok düşük debide çeşmeyi açıyorum. Haftalık arıtılmış su ihtiyacım 40-50 litre kadar. Bu işlemi genelde pazar günleri evde temizlik yaparken yapıyorum, zaman kaybetmemiş oluyorum. İşin bitince de kutusuna koyup ortadan kaldırıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/150120262119001.jpg[/IMG]
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Lavabo altina monte edilmis sabit bir set olmasi gerekmiyor. Benimkisi 5 kademeli, portatif olanlardan. Kullanacagim zaman banyo muslugunun dus basligi hortumunu cikariyorum ve oraya takiyorum. Suyu aritip siseleri doldurduktan sonra sokuyorum ve kaldiriyorum. Bir sonraki su doldurumunda fotograf cekerim.
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Lavabo altina monte edilmis sabit bir set olmasi gerekmiyor. Benimkisi 5 kademeli, portatif olanlardan. Kullanacagim zaman banyo muslugunun dus basligi hortumunu cikariyorum ve oraya takiyorum. Suyu aritip siseleri doldurduktan sonra sokuyorum ve kaldiriyorum. Bir sonraki su doldurumunda fotograf cekerim.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Ben kullanıyorum R/O. Kullanmadan iletkenlik ve sertliği düşürmem pek mümkün değil.
Ben kullanıyorum R/O. Kullanmadan iletkenlik ve sertliği düşürmem pek mümkün değil.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=Cyber_Scout]Blackwater organik materyallerden salınan tanenlerden ötürü su koyu renge büründüğü için kullanılan bir terim..
Bu terim aynı zamanda suyun kimyası hakkında bize ön bilgilendirme yapıyor..
Yani;
Düşük ph (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük kh (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük gh (anyon katyon etkisi vs.)
Asidik bir su (anyon katyon etkisi vs.)
Bol tanenli
Anlatımı içeriyor..
Balıkları göremiyoruz ama !
Kapalı 8K TV sanki !...
Sizin bir çözümünüz varmı suyun rengi açık yani berrak olacak ama diğer nitelikleri 'black water' olan ?[/QUOTE]
Bu durum sanırım kullanılan malzemelerle alakalı. Mesela mangrov ve mopani gibi kökler suyu baya baya çay kahve rengine getiriyor. Görüntü olarak hoş değil gerçekten. Ben akvaryumları kurarken aktif toprak, catappa yaprakları ve catappa ağaç kabukları kullandım, sonradan da bir file içine koyduğum JBL Tormec Activ peat ekledim. Bu malzemeler suyu sararttı , fakat temiz bir sararma var. Yani temizden kastım akvaryumun önünden arka camına kadar net bir şekilde görebiliyorum. Balıkları görememe konusunda da bir sorun yaşamadım. PH:5,5, TDS:20 ppm, iletkenlik:40 idi en son ölçtüğümde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836131.jpg[/IMG]
Eskiden kurduğum bir akvaryumda mopani kökü kullanmıştım. Bir süre sonra akvaryumda balık olduğuna dair bir iz yoktu… Balıkları ancak flaş ışığı ile falan görebiliyordum. Uzun ömürlü bir akvaryum olmadı tabi. Şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/291020171430511.jpg[/IMG]
Eğer net, cam gibi netlik ama düşük pH isteniyorsa sanırım kök dal vb. kullanmadan kimsayasala yatırım yapmak gerek. Discus, melek, apistogramma hobicilerinin yollarına bakmak gerek.
[QUOTE=Cyber_Scout]Blackwater organik materyallerden salınan tanenlerden ötürü su koyu renge büründüğü için kullanılan bir terim..
Bu terim aynı zamanda suyun kimyası hakkında bize ön bilgilendirme yapıyor..
Yani;
Düşük ph (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük kh (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük gh (anyon katyon etkisi vs.)
Asidik bir su (anyon katyon etkisi vs.)
Bol tanenli
Anlatımı içeriyor..
Balıkları göremiyoruz ama !
Kapalı 8K TV sanki !...
Sizin bir çözümünüz varmı suyun rengi açık yani berrak olacak ama diğer nitelikleri 'black water' olan ?[/QUOTE]
Bu durum sanırım kullanılan malzemelerle alakalı. Mesela mangrov ve mopani gibi kökler suyu baya baya çay kahve rengine getiriyor. Görüntü olarak hoş değil gerçekten. Ben akvaryumları kurarken aktif toprak, catappa yaprakları ve catappa ağaç kabukları kullandım, sonradan da bir file içine koyduğum JBL Tormec Activ peat ekledim. Bu malzemeler suyu sararttı , fakat temiz bir sararma var. Yani temizden kastım akvaryumun önünden arka camına kadar net bir şekilde görebiliyorum. Balıkları görememe konusunda da bir sorun yaşamadım. PH:5,5, TDS:20 ppm, iletkenlik:40 idi en son ölçtüğümde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836131.jpg[/IMG]
Eskiden kurduğum bir akvaryumda mopani kökü kullanmıştım. Bir süre sonra akvaryumda balık olduğuna dair bir iz yoktu… Balıkları ancak flaş ışığı ile falan görebiliyordum. Uzun ömürlü bir akvaryum olmadı tabi. Şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/291020171430511.jpg[/IMG]
Eğer net, cam gibi netlik ama düşük pH isteniyorsa sanırım kök dal vb. kullanmadan kimsayasala yatırım yapmak gerek. Discus, melek, apistogramma hobicilerinin yollarına bakmak gerek.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
