ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
pandaVSpanda
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ekim 2008 18:28
Son Ziyaret:
01 Ocak 2012 12:36
Toplam Mesaj:
55 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Olgun EKŞİ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Aydin
Meslek:
Astronom
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
35Lt 3e+2d Guppy, 2 Cam Balığı (Boyasız).
SON 10 MESAJI
Echinodorus Grandifolus ?
Öncelikle cevap yazan herkese ve güzel fotoğraflar için Timur Bey'e çok teşekkür ederim. Benim kendi akvaryumumdaki bitkimin E.argentinensis olmadığını düşünüyorum. Bunun sebebi, 2 yeni yaprağının ilk gelenlerden daha uzun olmasına rağmen 15cm'yi kesinlikle geçmemesidir. Eski yaprakları ile arasında 3-4 cm'lik bir fark var. Ben bunu kullandığım sıvı gübre ve CO2'ye bağlıyorum. Sonuç olarak yaprakları ve genel bitki yapısı benzemesine ramen 2 haftada çıkan 2 yeni yaprak kesinlikle boylanmadı. Fakat E.argentinensis bitkisinin su dışına çıktığını ve böyle güzel çiçekler açtığını görmek çok güzel. Ayrıca bende bu bitkinin karman çorman kök yapısını görünce nasıl olupta ayrıldığını merak etmiştim, şimdi öğrenmiş oldum. Teşekkürler. Son olarak, belki de benim akvaryumumun şartları bitkinin gelişimini kısıtladığı için yanılıyor olma ihtimalimi gözardı etmiyorum. Bitkiyi satın aldığımda çok daha bodurdu, inşallah dediğiniz kadar boy atmaz.
Öncelikle cevap yazan herkese ve güzel fotoğraflar için Timur Bey'e çok teşekkür ederim. Benim kendi akvaryumumdaki bitkimin E.argentinensis olmadığını düşünüyorum. Bunun sebebi, 2 yeni yaprağının ilk gelenlerden daha uzun olmasına rağmen 15cm'yi kesinlikle geçmemesidir. Eski yaprakları ile arasında 3-4 cm'lik bir fark var. Ben bunu kullandığım sıvı gübre ve CO2'ye bağlıyorum. Sonuç olarak yaprakları ve genel bitki yapısı benzemesine ramen 2 haftada çıkan 2 yeni yaprak kesinlikle boylanmadı. Fakat E.argentinensis bitkisinin su dışına çıktığını ve böyle güzel çiçekler açtığını görmek çok güzel. Ayrıca bende bu bitkinin karman çorman kök yapısını görünce nasıl olupta ayrıldığını merak etmiştim, şimdi öğrenmiş oldum. Teşekkürler. Son olarak, belki de benim akvaryumumun şartları bitkinin gelişimini kısıtladığı için yanılıyor olma ihtimalimi gözardı etmiyorum. Bitkiyi satın aldığımda çok daha bodurdu, inşallah dediğiniz kadar boy atmaz.

Echinodorus Grandifolus ?
Yeni aldığım Echinodorus Grandifolus bitkisi hakkında yeterli sağlıklı bilgiye ulaşamadım. Bu konuda bilgi ve tecrübesi olan arkadaşlardan ne öğrenebilirsem kardır. Özellikle genel yapısı, özellikleri, çiçek açar mı, mangrow kütüğüne mi sarılmalı yoksa kumdada sağlıklı gelişebilir mi, ışık ihtiyacı gibi sorulara cevap verebilecek arkadaşlar olursa sevinirim. Hem forumda hemde bitki tanıtım köşesinde adına rastlayamadım. Sanırım pek tercih edilmiyor. İnşallah bunun kötü bir anlamı yoktur.
Yeni aldığım Echinodorus Grandifolus bitkisi hakkında yeterli sağlıklı bilgiye ulaşamadım. Bu konuda bilgi ve tecrübesi olan arkadaşlardan ne öğrenebilirsem kardır. Özellikle genel yapısı, özellikleri, çiçek açar mı, mangrow kütüğüne mi sarılmalı yoksa kumdada sağlıklı gelişebilir mi, ışık ihtiyacı gibi sorulara cevap verebilecek arkadaşlar olursa sevinirim. Hem forumda hemde bitki tanıtım köşesinde adına rastlayamadım. Sanırım pek tercih edilmiyor. İnşallah bunun kötü bir anlamı yoktur.

Balık nakli nasıl yapılır?
Kendim, 5 gün önce Ankara'dan gelirken 1 damızlık erkek ve 1 damızlık altı dişi cüce vatozu 10 saatlik otobüs yolculuğu ile sağlam bir şekilde getirmeyi başardım. Balıklar, akvaryumcuların kullandığı PVC poşetteydiler. Fakat yolculuktan önce 24 saat yem vermedim ve hem 1. gün hem de yolculuk günü toplam 2 kere çeyrek oksijen hapı kullandım. Herşey sona erip balıklarımı yeni yuvalarına aktardığımda sanki hiç yolculuk yapmamış gibiydiler. Erkek hemen bir mağarayı sahiplendi, dişi ise çoktan camlardaki yosunları yemeye koyulmuştu. Yalnız, yolculuk sırasında çok dikkatli davrandığımı, ışık ve ısı almayacak şekilde neredeyse tüm yolculuğu kucağımda yaptıklarını söyleyebilirim(kendimce bir yöntemle poşeti dış ortamdan yalıtmıştım). Sonuçta bulunduğum yerde temin edemediğim bir tür ve benim için çok değerliler. Unutmadan otobüs yolculuklarında balıklarınızı asla üst el bagajına koymayın hem fazla sarsılır hem de gece yolculuklarında muazzam bir ısı farkı olur. Pencere kenarında ise, koltuğun hemen altında kalorifer olduğundan yine sorun yaratabilir, hatırlatmak istedim. Bu faydalı tartışmayı açan ve katkı sağlayan herkese teşekkür eder, kayıpsız balıklar yetiştirmenizi dilerim.
Kendim, 5 gün önce Ankara'dan gelirken 1 damızlık erkek ve 1 damızlık altı dişi cüce vatozu 10 saatlik otobüs yolculuğu ile sağlam bir şekilde getirmeyi başardım. Balıklar, akvaryumcuların kullandığı PVC poşetteydiler. Fakat yolculuktan önce 24 saat yem vermedim ve hem 1. gün hem de yolculuk günü toplam 2 kere çeyrek oksijen hapı kullandım. Herşey sona erip balıklarımı yeni yuvalarına aktardığımda sanki hiç yolculuk yapmamış gibiydiler. Erkek hemen bir mağarayı sahiplendi, dişi ise çoktan camlardaki yosunları yemeye koyulmuştu. Yalnız, yolculuk sırasında çok dikkatli davrandığımı, ışık ve ısı almayacak şekilde neredeyse tüm yolculuğu kucağımda yaptıklarını söyleyebilirim(kendimce bir yöntemle poşeti dış ortamdan yalıtmıştım). Sonuçta bulunduğum yerde temin edemediğim bir tür ve benim için çok değerliler. Unutmadan otobüs yolculuklarında balıklarınızı asla üst el bagajına koymayın hem fazla sarsılır hem de gece yolculuklarında muazzam bir ısı farkı olur. Pencere kenarında ise, koltuğun hemen altında kalorifer olduğundan yine sorun yaratabilir, hatırlatmak istedim. Bu faydalı tartışmayı açan ve katkı sağlayan herkese teşekkür eder, kayıpsız balıklar yetiştirmenizi dilerim.
Sadece Betam için.Yeni fotolar sy.2'de
Gerçekten güzel bir fikir ve uygulama olmuş. Benim çok hoşuma gitti. Yalnız daha küçük bir kütük kullansanız sanki daha güzel olmuş olurdu. Ayrıca ilerleyen günlerde ışık yüzünden yosunlanan camlar görselliği bozmaya başlayacak. Bu nedenle çalışkan bir cüce vatoz yavrusu da alternatif olabilir. Karar sizin. Saz benzeri daha ince yapraklı bir bitki vardı ileride onu da düşünebilirsiniz. Adını hatırlayabilirsem yazacağım, ama yoğun ışık ve CO2 ister yoksa zayıf kalıyor. Eğer yapabilirseniz bu yakışıklıya ileride bir dişi bulun ve yavrulatın, sonra eşe dosta dağıtırsınız. Yemleriniz arasında steril blood worm göremedim, halbuki bettalar bayılır, hem de pul yemden daha sağlıklı. Tekrar tebrikler!
Gerçekten güzel bir fikir ve uygulama olmuş. Benim çok hoşuma gitti. Yalnız daha küçük bir kütük kullansanız sanki daha güzel olmuş olurdu. Ayrıca ilerleyen günlerde ışık yüzünden yosunlanan camlar görselliği bozmaya başlayacak. Bu nedenle çalışkan bir cüce vatoz yavrusu da alternatif olabilir. Karar sizin. Saz benzeri daha ince yapraklı bir bitki vardı ileride onu da düşünebilirsiniz. Adını hatırlayabilirsem yazacağım, ama yoğun ışık ve CO2 ister yoksa zayıf kalıyor. Eğer yapabilirseniz bu yakışıklıya ileride bir dişi bulun ve yavrulatın, sonra eşe dosta dağıtırsınız. Yemleriniz arasında steril blood worm göremedim, halbuki bettalar bayılır, hem de pul yemden daha sağlıklı. Tekrar tebrikler!
Yeni Aldığım Beta
Bettaların durgun olduğu pekte gerçeği yansıtmıyor bence, çünkü sağlıklı ve keyfi yerinde bir betta zamanını akvaryumu araştırarak ve köpük yuva yaparak geçirir, hatta bulunduğu odayı bile devamlı gözetim altında tutar. Vatoz durgun bir balıktır diyebiliriz ama...
Bu arada akvaryumda ısıtıcınız var mı? Eğer yoksa mutlaka almalısınız yoksa önümüz kış ve sorun olabilir. Ayrıca kalorifere çok yakın duran bir akvaryumda kontrolsüz sıcaklık artışı olabilir. Akvaryumun arka camına siyah bir fon kağıdı koyduktan sonra strafor(ince bir köpük tabaka da olabilir) kaplarsanız çok faydasını görürsünüz gibime geliyor.
Yem olarak Tetranın Betta yemini alabilirsiniz. Hem kapalı kutuda hemde içinde karışık menü var. Balığınızın çok beyeneceğine eminim. Yaklaşık 3-4 ay gider.
Aldığınız betta gerçektende iyi bir seçim. Biraz ilgiden sonra kendini toparlayıp sizi hipnoz edeceğine eminim. Kuyruk yüzgeçi çok alımlı. İnşallah sizinle daha uzun zaman sağlıkla yaşar.
Bettaların durgun olduğu pekte gerçeği yansıtmıyor bence, çünkü sağlıklı ve keyfi yerinde bir betta zamanını akvaryumu araştırarak ve köpük yuva yaparak geçirir, hatta bulunduğu odayı bile devamlı gözetim altında tutar. Vatoz durgun bir balıktır diyebiliriz ama...
Bu arada akvaryumda ısıtıcınız var mı? Eğer yoksa mutlaka almalısınız yoksa önümüz kış ve sorun olabilir. Ayrıca kalorifere çok yakın duran bir akvaryumda kontrolsüz sıcaklık artışı olabilir. Akvaryumun arka camına siyah bir fon kağıdı koyduktan sonra strafor(ince bir köpük tabaka da olabilir) kaplarsanız çok faydasını görürsünüz gibime geliyor.
Yem olarak Tetranın Betta yemini alabilirsiniz. Hem kapalı kutuda hemde içinde karışık menü var. Balığınızın çok beyeneceğine eminim. Yaklaşık 3-4 ay gider.
Aldığınız betta gerçektende iyi bir seçim. Biraz ilgiden sonra kendini toparlayıp sizi hipnoz edeceğine eminim. Kuyruk yüzgeçi çok alımlı. İnşallah sizinle daha uzun zaman sağlıkla yaşar.
Platy Eş Seçimi
Evet; yeni almış olduğum kırmızı erkek platiyi 1 haftalık bir bekleme süresinden sonra 30 litrelik tankıma almıştım, fakat en fazla 1 gün sabredebildim. Çünkü akvaryum kaos ortamına sürüklendi. 2 platy erkeğide kendi renklerindeki dişileri sahipleniyorlardı ve kavgaya dişilerde karışıyordu. Baktım olacak gibi değil ben de kendi renginden başkasına bakmayan eski erkeği 20 litreliğe aldım ve şu anda herşey normale döndü. Gerçi şu anda yeni yerinden küsküs bana bakıyor ama yapacak birşey yok. 30 litreye 2 erkek fazla geliyor. Üstelik bol bitki olmasına rağmen. Şimdi, 30 litrelik yeni yuvasındaki kırmızı erkek platy daha çok kendi renginden dişiyle ilgilenmesine rağmen mavi ve siyah dişilere de vakit ayırıyor.
Böylece sorun çözülmüş oldu.
Evet; yeni almış olduğum kırmızı erkek platiyi 1 haftalık bir bekleme süresinden sonra 30 litrelik tankıma almıştım, fakat en fazla 1 gün sabredebildim. Çünkü akvaryum kaos ortamına sürüklendi. 2 platy erkeğide kendi renklerindeki dişileri sahipleniyorlardı ve kavgaya dişilerde karışıyordu. Baktım olacak gibi değil ben de kendi renginden başkasına bakmayan eski erkeği 20 litreliğe aldım ve şu anda herşey normale döndü. Gerçi şu anda yeni yerinden küsküs bana bakıyor ama yapacak birşey yok. 30 litreye 2 erkek fazla geliyor. Üstelik bol bitki olmasına rağmen. Şimdi, 30 litrelik yeni yuvasındaki kırmızı erkek platy daha çok kendi renginden dişiyle ilgilenmesine rağmen mavi ve siyah dişilere de vakit ayırıyor.
Böylece sorun çözülmüş oldu.Betta İçin Vatoz veya Çöpçü
11 litrelik akvaryumda 1e VT betta ve 1 cüce vatoz yavrusu bakıyorum. Filtre kullanmıyorum. Sadece 3 günde bir akvaryum suyunun 1/3ünü değiştiriyorum ve arada bir dip çekimi yapıyorum. Her su değişiminde aqua safe ya da mydilab betta relax kullanıyorum. Yemlemeye dikkat ediyorum. Hiçbir sorun yaşamadım. Vatoz için de hava motorumdan çoklayıcı ve vana kullanarak bağlantı yaptım. Şimdi kısık olarak açık ve yeterli oluyor. Isıtıcım var ve kesinlikle olmalı. Şu an için 24 derecede sabit. Tabanda bordo 0.3-1.00 cm aralığında kum var. Bitki olarak su mercimeği ve yeni eklediğim Nomaphila stricta var. Bence sizde kendi düzeninizi kurarsanız hiçbir sorun olmayacaktır. Benim tercihim cüce vatoz ama zevk sizin zevkiniz. Ben betta yanına pek salyangoz yakıştıramıyorum. Ama meraklısına başka gelir tabii.
11 litrelik akvaryumda 1e VT betta ve 1 cüce vatoz yavrusu bakıyorum. Filtre kullanmıyorum. Sadece 3 günde bir akvaryum suyunun 1/3ünü değiştiriyorum ve arada bir dip çekimi yapıyorum. Her su değişiminde aqua safe ya da mydilab betta relax kullanıyorum. Yemlemeye dikkat ediyorum. Hiçbir sorun yaşamadım. Vatoz için de hava motorumdan çoklayıcı ve vana kullanarak bağlantı yaptım. Şimdi kısık olarak açık ve yeterli oluyor. Isıtıcım var ve kesinlikle olmalı. Şu an için 24 derecede sabit. Tabanda bordo 0.3-1.00 cm aralığında kum var. Bitki olarak su mercimeği ve yeni eklediğim Nomaphila stricta var. Bence sizde kendi düzeninizi kurarsanız hiçbir sorun olmayacaktır. Benim tercihim cüce vatoz ama zevk sizin zevkiniz. Ben betta yanına pek salyangoz yakıştıramıyorum. Ama meraklısına başka gelir tabii.
Pullarda sedef + Deniz minaresi nereden çıktı!
Şimdi okudum Ümit Bey ve gerçekten üzüldüm. Hani bazı insanların gözünü para hırsı bürüyünce piranha yanına japon balığı bile verir herhalde. Neyseki akvaryum.com var da "babalar gibi satan" akvaryumcuların sayısı bir elin parmaklarını geçemiyor. O dükkanın ismini ve adresini de verinki başka arkadaşların başı yanmasın. Gerçekten şanssızlık olmuş. Evet, karantina tankı için de düşünülebilir. Fakat hemen bir masraf yapmayacağınıza göre kalan balıkları geri verip bir betta almak en iyisi bence. Daha sonra 30 litrenin üzerinde bir tank aldığınızda bir planlama yaparsınız elbet. Lapisteslerin yaşayabileceğini sanmam, neonlarda ölür, siz sadece 1 vatoz 1de çöpçünüz kalacak şekilde balıkları akvaryumcuya verin. (en azından). Moralinizi de bozmayın, daha sonra akvaryumlarınız size herşeyi unutturacaktır. Bu virüs(akvaryum sevgisi) domuz gribinden de beterdir, aşısı olmaz. Darısı çocuklarınızın başına.
Şimdi okudum Ümit Bey ve gerçekten üzüldüm. Hani bazı insanların gözünü para hırsı bürüyünce piranha yanına japon balığı bile verir herhalde. Neyseki akvaryum.com var da "babalar gibi satan" akvaryumcuların sayısı bir elin parmaklarını geçemiyor. O dükkanın ismini ve adresini de verinki başka arkadaşların başı yanmasın. Gerçekten şanssızlık olmuş. Evet, karantina tankı için de düşünülebilir. Fakat hemen bir masraf yapmayacağınıza göre kalan balıkları geri verip bir betta almak en iyisi bence. Daha sonra 30 litrenin üzerinde bir tank aldığınızda bir planlama yaparsınız elbet. Lapisteslerin yaşayabileceğini sanmam, neonlarda ölür, siz sadece 1 vatoz 1de çöpçünüz kalacak şekilde balıkları akvaryumcuya verin. (en azından). Moralinizi de bozmayın, daha sonra akvaryumlarınız size herşeyi unutturacaktır. Bu virüs(akvaryum sevgisi) domuz gribinden de beterdir, aşısı olmaz. Darısı çocuklarınızın başına.
Pullarda sedef + Deniz minaresi nereden çıktı!
Ümit Bey, 12 balık 9 litrelik akvaryumda mı? Ölçüleri yanlış yazdınız herhalde!!! Size tavsiyem en az 35-40 litrelik bir akvaryuma geçmeniz. Yoksa hepsi ölür. Forumda canlı doğuranlar ve akvaryum bakımı hakkındaki konuları okumak için bol bol zaman ayırmanızı öneririm. Şimdilik belkide en doğrusu aldığınız balıkların hepsini akvaryumcuya geri vermeniz. Salyangoz ise aldığınız bitkiyle falan gelmiş olabilir fakat inanın öncelikli sorun o değil. Eğer yeni akvaryum şasınız yoksa şimdilik 1 tane betta alın derim. Elbette onun içinde betta forumunda biraz zaman geçirmeniz şart. Ayrıca eğer tüm akvaryum satınalmanızı aynı akvaryumcudan yaptıysanız onada yuh olsun, bir daha da oradan alışveriş yapmayın!pandaVSpanda 2009-11-02 23:52:53
Ümit Bey, 12 balık 9 litrelik akvaryumda mı? Ölçüleri yanlış yazdınız herhalde!!! Size tavsiyem en az 35-40 litrelik bir akvaryuma geçmeniz. Yoksa hepsi ölür. Forumda canlı doğuranlar ve akvaryum bakımı hakkındaki konuları okumak için bol bol zaman ayırmanızı öneririm. Şimdilik belkide en doğrusu aldığınız balıkların hepsini akvaryumcuya geri vermeniz. Salyangoz ise aldığınız bitkiyle falan gelmiş olabilir fakat inanın öncelikli sorun o değil. Eğer yeni akvaryum şasınız yoksa şimdilik 1 tane betta alın derim. Elbette onun içinde betta forumunda biraz zaman geçirmeniz şart. Ayrıca eğer tüm akvaryum satınalmanızı aynı akvaryumcudan yaptıysanız onada yuh olsun, bir daha da oradan alışveriş yapmayın!
Platy Eş Seçimi
30 litrelik bitkili tankımda 1e + 4d platy bakıyorum. 3 dişiyi yavrudan büyüttüm (başka bir anneden) ve neredeyse bir yaşındalar.
Merak ettiğim konu şu: Erkek platy sadece akvaryumcudan gelen dişiyle ilgileniyor ama neden sadece onunla? Çünkü inanın bana yavrudan büyüttüğüm ve çok iyi baktığım o üç kızkardeş gerçekten çok sağlıklı ve alımlı. Merak ediyorum çünkü bitkilerimin arasında dolaşan daha çok torun görmek istiyorum ve benim saf erkek platinin ilgilendiği dişi bir seferde en fazla 10-15 tane yavru yapıyor ki bu sayıyı geçtiğini diğer anaçları düşündüğümde hiç görmedim.
Bizim oğlan bunun nesini bu kadar seviyor anlamadım. Sırf bu yüzden geçenlerde 20 litrelik tankıma 1 tane kırmızı erkek platy aldım ve şimdilik form tutuyor. Eğer bizim oğlan fikrini değiştirmezse akvaryumunu değiştirecek. Kendisine yardımı dokunabilecek arkadaşlar varsa önerilerini bekliyorum.pandaVSpanda 2009-11-01 13:43:09
30 litrelik bitkili tankımda 1e + 4d platy bakıyorum. 3 dişiyi yavrudan büyüttüm (başka bir anneden) ve neredeyse bir yaşındalar.
Merak ettiğim konu şu: Erkek platy sadece akvaryumcudan gelen dişiyle ilgileniyor ama neden sadece onunla? Çünkü inanın bana yavrudan büyüttüğüm ve çok iyi baktığım o üç kızkardeş gerçekten çok sağlıklı ve alımlı. Merak ediyorum çünkü bitkilerimin arasında dolaşan daha çok torun görmek istiyorum ve benim saf erkek platinin ilgilendiği dişi bir seferde en fazla 10-15 tane yavru yapıyor ki bu sayıyı geçtiğini diğer anaçları düşündüğümde hiç görmedim.
Bizim oğlan bunun nesini bu kadar seviyor anlamadım. Sırf bu yüzden geçenlerde 20 litrelik tankıma 1 tane kırmızı erkek platy aldım ve şimdilik form tutuyor. Eğer bizim oğlan fikrini değiştirmezse akvaryumunu değiştirecek. Kendisine yardımı dokunabilecek arkadaşlar varsa önerilerini bekliyorum.
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 13:46
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
