ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ali1996
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ocak 2014 17:36
Son Ziyaret:
29 Mayıs 2026 01:20
Toplam Mesaj:
108 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ali toran
Doğum Tarihi:
31 Ağustos 1996
Yaş:
29
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/157272.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Aktif Toprak Öneri
Teşekkürler tavsiyeleriniz için 🙏
Teşekkürler tavsiyeleriniz için 🙏
Aktif Toprak Öneri
Tropica aquarium soil 9lt ve ilk zemin için reopica plant growth substrate 2.5lt sipariş ettim sizce 50*40*40 bir tank için yeterli olur mu bu siparişler
Tropica aquarium soil 9lt ve ilk zemin için reopica plant growth substrate 2.5lt sipariş ettim sizce 50*40*40 bir tank için yeterli olur mu bu siparişler
Aktif Toprak Öneri
Merhaba arkadaşlar 50*40*40h boyutunda ki yeni kuracağım akvaryuma aktif toprak önerisi istiyorum ilk defa kullanacağım bu yüzden deneyimli kişilerin tecrübesine ihtiyacım var
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Sağlıklı hobiler.
Merhaba arkadaşlar 50*40*40h boyutunda ki yeni kuracağım akvaryuma aktif toprak önerisi istiyorum ilk defa kullanacağım bu yüzden deneyimli kişilerin tecrübesine ihtiyacım var
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Sağlıklı hobiler.
200 Litre Bitkili Akvaryuma Öneri
Belli bir miktar yazılaeı okudum fakat fiyatlardan dolayı filtre kullanmıyorsanız 2. El uyguna bulabilirisniz bence böyle güzel tankınız varken biraz daha sınırları zorlayıp okadar seyir zevki alırsınız ki siz bile şaşırırsınız.
Önerilerim sadece bitki bile besleyecekseniz ısıtıcı şart ektiğiniz bitkilerin ismini yazıp gereksinimlerine bakın.
Bir dış filtre ekleyin.
Eğer merakınız varsa biraz araştırmayla el yapımı power led yapardınız ya da forumda gerçekten işini iyi yapan uyguna halleden abilerimiz var bunu da bir araştırmanı öneririm.
Bunları yapıp biraz da dikkatli ilerlersen o akvaryuma da tür tavsiyem kırmızı burun ve discus olur.
Sağlıklı hobiler...
Belli bir miktar yazılaeı okudum fakat fiyatlardan dolayı filtre kullanmıyorsanız 2. El uyguna bulabilirisniz bence böyle güzel tankınız varken biraz daha sınırları zorlayıp okadar seyir zevki alırsınız ki siz bile şaşırırsınız.
Önerilerim sadece bitki bile besleyecekseniz ısıtıcı şart ektiğiniz bitkilerin ismini yazıp gereksinimlerine bakın.
Bir dış filtre ekleyin.
Eğer merakınız varsa biraz araştırmayla el yapımı power led yapardınız ya da forumda gerçekten işini iyi yapan uyguna halleden abilerimiz var bunu da bir araştırmanı öneririm.
Bunları yapıp biraz da dikkatli ilerlersen o akvaryuma da tür tavsiyem kırmızı burun ve discus olur.
Sağlıklı hobiler...
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
Bakın bu bilmediğim bir konuydu hemen araltırmaya başlıyorum co2 kapa aç da ph etkilenmesini.
Bilgi için çok teşekkür ederim...
Ve hala bitki ve balık nerilerine açığım☺️
Bakın bu bilmediğim bir konuydu hemen araltırmaya başlıyorum co2 kapa aç da ph etkilenmesini.
Bilgi için çok teşekkür ederim...
Ve hala bitki ve balık nerilerine açığım☺️
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
[QUOTE=jackiebrown]li1996]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
Merhaba ,
Eger keserek verecekseniz tüp idare edecektir. Aksi durumda habire doldurmak zorunda olmak can sıkabilir.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Evet kesinlikle haklısınız ışıklandırmadan 1 2 saat önce açıp ışıklandırma ile kapatacağım sistemi.
Bir sonraki adımım istanbulda co2 dolduran yer arayışı gibi gözüküyor ☺️
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221513531.jpg[/IMG]
Kullanmak istediğim kaya parçaları da büyük gri kayalar bunların ph ı etkileyip etkilemediğini nasıl öğrenebilirim mesela daha önceden 1 parçasını lowtech akvaryum da kullandım bir sorun yaşamadım fakat bilinçsizce bir başlangıç sayılabilirdi
[QUOTE=jackiebrown]li1996]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
Merhaba ,
Eger keserek verecekseniz tüp idare edecektir. Aksi durumda habire doldurmak zorunda olmak can sıkabilir.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Evet kesinlikle haklısınız ışıklandırmadan 1 2 saat önce açıp ışıklandırma ile kapatacağım sistemi.
Bir sonraki adımım istanbulda co2 dolduran yer arayışı gibi gözüküyor ☺️
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221513531.jpg[/IMG]
Kullanmak istediğim kaya parçaları da büyük gri kayalar bunların ph ı etkileyip etkilemediğini nasıl öğrenebilirim mesela daha önceden 1 parçasını lowtech akvaryum da kullandım bir sorun yaşamadım fakat bilinçsizce bir başlangıç sayılabilirdi
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
[QUOTE=jackiebrown]
Merhaba ,
Hayırlı olsun.
Benim ilk dikkatimi çeken şey Ista 0,5 lt CO2 oldu. Bahsettiğiniz sistem nasıl olacak regulator selenoid valfli mi ? Yoksa kesmeden verecek misiniz ? Eğer kesmeden verecekseniz 0,5 lt az. Doldurmak adına uğraşmamak için biraz butce ile daha buyuk tup ve kullaım seklinize göre regülatör alabilirsiniz. Rahat edersiniz.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221425591.jpg[/IMG]
[QUOTE=muratdeg]Lav taşı kullanmayın, diğer zemin malzemeleri uygun.
Elinizde 200 watt ısıtıcı varsa kullanılabilir, yeni alacaksınız sandığımdan 100 watt yeterli demiştim.
Canlı konusunda hightech düşünüyorsanız balık olarak seçenekler biraz kısıtlanıyor. Forumdaki bitkili akvaryum tanıtımlarını inceleyip karar verebilirsiniz.[/QUOTE]
Şuan kafamda yıllar yılı önce hobiden çok sevdiğim abimin verdiği kayaları ortaya koyup öne parvula sol arkaya sp. Japon sağ arkaya güzel kırmızı gül ekmeyi planlıyorum çok komplike bitkilere girmeyeceğim gibi yani 3 tür rn fazla 4 tür koyup farklı renk elde edip ama sadelikten ödün vermemek istedim.
Böyle bir kurulumda da kırmızı burun inci mozaik gurami mi yapsam dedim sizce nasıl bir ortam oluşur ya da kırmızı burun dip bölgeye de güzel ramirazi çifti, ya da ramirazi çifti orta üst de de 2 d 1 e gibi güzel melek bu kombinasyonlar geliyor aklıma ☺️
[QUOTE=jackiebrown]
Merhaba ,
Hayırlı olsun.
Benim ilk dikkatimi çeken şey Ista 0,5 lt CO2 oldu. Bahsettiğiniz sistem nasıl olacak regulator selenoid valfli mi ? Yoksa kesmeden verecek misiniz ? Eğer kesmeden verecekseniz 0,5 lt az. Doldurmak adına uğraşmamak için biraz butce ile daha buyuk tup ve kullaım seklinize göre regülatör alabilirsiniz. Rahat edersiniz.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221425591.jpg[/IMG]
[QUOTE=muratdeg]Lav taşı kullanmayın, diğer zemin malzemeleri uygun.
Elinizde 200 watt ısıtıcı varsa kullanılabilir, yeni alacaksınız sandığımdan 100 watt yeterli demiştim.
Canlı konusunda hightech düşünüyorsanız balık olarak seçenekler biraz kısıtlanıyor. Forumdaki bitkili akvaryum tanıtımlarını inceleyip karar verebilirsiniz.[/QUOTE]
Şuan kafamda yıllar yılı önce hobiden çok sevdiğim abimin verdiği kayaları ortaya koyup öne parvula sol arkaya sp. Japon sağ arkaya güzel kırmızı gül ekmeyi planlıyorum çok komplike bitkilere girmeyeceğim gibi yani 3 tür rn fazla 4 tür koyup farklı renk elde edip ama sadelikten ödün vermemek istedim.
Böyle bir kurulumda da kırmızı burun inci mozaik gurami mi yapsam dedim sizce nasıl bir ortam oluşur ya da kırmızı burun dip bölgeye de güzel ramirazi çifti, ya da ramirazi çifti orta üst de de 2 d 1 e gibi güzel melek bu kombinasyonlar geliyor aklıma ☺️
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
[QUOTE=muratdeg]İlk gözüme çarpanları söyleyeyim:
- 100 watt ısıtıcı yeterli
- Zemini çorba yapmayın. Bütçe varsa soil, yoksa alta besleyici bir katman(jbl aquabasis plus gibi) üste dere kumu ya da hagen yeterli.
- Balık: Ember tetra
- Yosun yiyici bir ekiple başlayın. Yavru saeler, garra rufa, nerite salyangoz otocinclus olabilir.[/QUOTE]
Öncelikle yazıyı dikkate alıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 😀
Düşünceleriniz çok değerli baştan yazılarınıza cevap vereyim ve soru sorayım ☺️
Elimde şu an 200w ısıtıcı var eskiden kalma onu takıcam bir sorun olur mu bilmiyorum olacağını düşünüyorsanız ne gibi olur acaba cünkü 200 oraya 300 buraya eskisi gibi değilmiş çok aşırı maliyetler çıktı ve çok üzücü bir durum.
Zemine gelince alta lav kırığı iyi olmaz mı hatırladığım eski bilgilere göre altta ki lav kırığı hem bakteri kültürüne hem de kök gelişimine yaedımcı oluyordu.
Tabana da jbl proflora satrt ve jnl misket gübre aldım onları sermek durumundayım.
Balık konusunda da balık ve bitkileri birlikte karar verip ona göre bir kurulum istiyorum, canlı ve bitki konusuna asla karar veremiyorum şuan 😀
Ve yosun yiyicileri dediğiniz gibi kesinlikle ekleyeceğim.
Herkese sağlıklı hobiler dilerim...
[QUOTE=muratdeg]İlk gözüme çarpanları söyleyeyim:
- 100 watt ısıtıcı yeterli
- Zemini çorba yapmayın. Bütçe varsa soil, yoksa alta besleyici bir katman(jbl aquabasis plus gibi) üste dere kumu ya da hagen yeterli.
- Balık: Ember tetra
- Yosun yiyici bir ekiple başlayın. Yavru saeler, garra rufa, nerite salyangoz otocinclus olabilir.[/QUOTE]
Öncelikle yazıyı dikkate alıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 😀
Düşünceleriniz çok değerli baştan yazılarınıza cevap vereyim ve soru sorayım ☺️
Elimde şu an 200w ısıtıcı var eskiden kalma onu takıcam bir sorun olur mu bilmiyorum olacağını düşünüyorsanız ne gibi olur acaba cünkü 200 oraya 300 buraya eskisi gibi değilmiş çok aşırı maliyetler çıktı ve çok üzücü bir durum.
Zemine gelince alta lav kırığı iyi olmaz mı hatırladığım eski bilgilere göre altta ki lav kırığı hem bakteri kültürüne hem de kök gelişimine yaedımcı oluyordu.
Tabana da jbl proflora satrt ve jnl misket gübre aldım onları sermek durumundayım.
Balık konusunda da balık ve bitkileri birlikte karar verip ona göre bir kurulum istiyorum, canlı ve bitki konusuna asla karar veremiyorum şuan 😀
Ve yosun yiyicileri dediğiniz gibi kesinlikle ekleyeceğim.
Herkese sağlıklı hobiler dilerim...
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Başka bir forum başlığında paylaştım fakat kimse dönül yapmadı burada yayınlayayom bakalım abilerim kardeşlerim emsallerim fikirlerini bilgilerini paylaşacak mı :)
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Başka bir forum başlığında paylaştım fakat kimse dönül yapmadı burada yayınlayayom bakalım abilerim kardeşlerim emsallerim fikirlerini bilgilerini paylaşacak mı :)
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
50*40*40 Hi-tech Öneri
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
KULLANICILAR
- 92 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
Kınayu,
-RBG-,
syerli,
bysmokin,
Jeveux,
Sungurr,
EKAR,
sina cen,
Cyber_Scout,
MiSoSiKiaN,
Gggg,
yilmaz006,
fissidens,
TheDS,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
Tuby,
BilalM.,
Sütçü,
erencaner,
altuntasseref,
Erdinç güngör,
DigitalPen,
osmandbnl,
tuncaysargin,
ternapi,
Kemalk41,
oguzozt,
Yogininhabitadı,
07ahmet,
kasim12,
Hidro Dinamik,
yeekim,
Alibicimcilci,
DY1903,
Kaangzkr,
Thunderbird,
pianoƒish,
ootkn,
AreS,
ylmazodabaşı25,
Amati340,
Ancalagon,
rhn35,
Praton,
Savas37,
L3viathan,
nazemert,
Zaid,
Birtek,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
