ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
kayusa
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mart 2014 19:37
Son Ziyaret:
08 Haziran 2021 10:55
Toplam Mesaj:
185 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
13 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Yusuf
Doğum Tarihi:
21 Ocak 1998
Yaş:
23
İl:
Bursa
Meslek:
Yazılım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

[img]https://i.imgyukle.com/2021/04/22/ONTTwx.png[/img] (35*35*35)-Ember Tetra-Veiltail Betta

SON 10 MESAJI

Petshoplar Kapatılacak Mı?
Bildiğim kadarıyla petshoplar açık olacak fakat yanılmıyorsam içerideki hayvanların bakımı vs. için. Yasak olduğu için gidip alış veriş yapabileceğinizi zannetmiyorum.
Çin, Tayland Akvaryumcular Çarşısı
2.Video yani Tayland pazarında 4.44'de bettaların camlarının arasına sarı plastikler konulmuş. Bizde bettalar birbirilerini görüp sürekli kabarsın gösterişli görüsün diye onlar konulmuyor herhalde, sonra yüksek ihtimal hayvanlar bitkin düşüp, formdan düşüp hastalanıp ölüyorlar. İlginç..[:geek:]
Tür Tavsiyelerinizi Bekliyorum (35*35*35 Bitkili)
[QUOTE=Ahmet_]
Bence bir beta alın ekstra olarak da salyangoz güzel görsel verebilir. Salyangozun türü size kalmış. Neon tetra rasbora için hacim bence az olur akvaryum uzun değil malum bence riske girmeyin güzel bir beta akvaryumu olur.[:iyi:] yine de karar sizin[/QUOTE]

Devamını okumamışsınız galiba [:)]
Evet Betta aldım ve Ember Tetra.
Tür Tavsiyelerinizi Bekliyorum (35*35*35 Bitkili)
Tam aradığınız sürü görüntüsünü Ember tetra karşılamaz diye düşünüyorum fakat çok güzel canlılar ben pişman değilim. Bahsettiğiniz gibi tam sürü hiç dağılmadan gezen tür bulursanız benide bilgilendirin isterim. Yakında Bitkili 250 Litre kuracağım için o akvaryumda sağlam sürü gezecek balık düşünüyorum :)
Tür Tavsiyelerinizi Bekliyorum (35*35*35 Bitkili)
[QUOTE=Ahmet 3543]Hayırlı olsun bende aynı ölçülerde olan akvaryumuma aynı takımı almayı düşünüyorum. Eöber tetraların davranışları nasıl acaba. Sürü halinde mi hareket ediyorlar. Yoksa ayrılıyırlarmı[/QUOTE]

Aslında bi sürü psikolejisi var hayvanlarda ama güvende hissettikleri için ayrılıyorlarda, bazen 2 gruba ayrılıyorlar, bazen bir arada geziyolar.
Ama çok uyumlu oldular, arada bi betta tetralara yaklaştığında sürü haline hareket ediyorlar falan.
Ben neon tetra + betta yapacaktım fakat neon tetra çok parlak olduğu için betta onlara vuruyomuş. Öyle bi durum olmaması için ember tetra aldım.
Şu an uyum konusundan falan çok memnunum keyfi yerinde canlıların. Daha önce 250 litre tankta pristella beslemiştim. Fotoğraflarda çok basit renksiz görünüyor ama canlıda beslemesi izlemesi çok keyifli bir türdür. Denk gelirseniz tavsiye ederim :)
Moss İle Taban Kaplama
Tele bir misina bağlayıp misinayı da vantuzdan geçirip tabana sabitleyebilirim aslında o sıkıntı değil.
Dediğiniz pvc kaplı teli daha önce kullandım ama aralıkları geniş oluyor. 2 kat üst üste koyunca da kalın oluyor.
Java moss karışık yapıda ama flame moss yukarıya dikey uzadığı için belki olabilir bilmiyorum zemini kum bırakmayı düşünüyorum şu anda.
Forumda fissidens mossu ince ince kesip kayalara ve köklere serpip üzerini streç filmle kapatarak su doldurmadan kayaçlara tutunmasını sağlama taktiğini gördüm. Onu denemeyi düşünüyorum, 1 hafta 10 gün bekletip tutunması için uğraşıcam, ilk defa deneyeceğim inşallah mossu ziyan etmeyiz :)
Tür Tavsiyelerinizi Bekliyorum (35*35*35 Bitkili)
8 Adet ember tetra ,
1 adet kırmızı veiltail betta aldım. Yavru cüce vatoz ve çöpçü eklemem lazım dibe düşen yem olunca dip çekimi yapmam gerekiyor şu anda.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/159169/220420210040491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/159169/220420210041141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/159169/220420210041041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/159169/220420210041201.jpg[/IMG]
Moss İle Taban Kaplama
Merhabalar, 250 Litre akvaryumun tabanı ölçüsünde paslanmaz moss teli ayarlayıp bu tele komple flame moss sarsam(misine ile). Taban komple moss ile kaplanmış olsa, flame moss yukarı doğru uzadığı için uzadıkça sürekli kessem hem sıklaşır diye düşünüyorum hemde zemin çim gibi yem yeşil bi görüntü oluşturur. Üstüne bikaç kaya ve kök koyup onlarada christmass moss bağlamayı düşünüyorum. Forumda " Moss ile taban kaplama" gibi arattım fakat bi örnek bulamadım. Bilgisi ve tecrübesi olan varsa yazabilir mi ? Oluru var mı acaba merak ediyorum. [:?]
Akvaryumumda Neler Var ?
Çöpçü makrakanta evet. Balık ise imparator veya usisya olabilir. Fakat hacim çok ama çok yetersiz.
Tür Tavsiyelerinizi Bekliyorum (35*35*35 Bitkili)
Teşekkür ederim, Lepistesler bir süre sonra sürekli yüzeyde yem bekliyorlar akvaryumun orta ve alt kısımları boş kalıyo o yüzden pek lepistese bulaşmak istemiyorum zaten. Bitkiler falan eklendikten sonra neon tetralar için acaba alan daraldı mı diye düşünmeye başladım. Betta + Rasbora veya Neon tetra sıkıntı çıkarmazsa olabilir aslında. Karides istiyorum bi yandan ama bettaya yem olacakları için uygun görmüyorum. Kararsızlığa devam şimdilik :)

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.