ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
07KaoS07
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ocak 2011 19:48
Son Ziyaret:
25 Ocak 2016 18:28
Toplam Mesaj:
87 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nuri FIRAT
Doğum Tarihi:
06 Temmuz 1983
Yaş:
42
İl:
Antalya
Meslek:
turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
500 LİTRE Symphsodon TANKI
Biz üç kişiyiz ; Ben Keyfim ve Kayhası....
Nuri Fırat
Biz üç kişiyiz ; Ben Keyfim ve Kayhası....
Nuri Fırat
SON 10 MESAJI
Discusa giden çetin yol
overflow iptal bu akşam tankı deldiricez dipten .... ücret 25 lira..
An itibari ile cok sukur kazasiz belasiz deldirdik omrumden omur gitti cok fena gerildim hatta hala gerginim cok sukur .. :)
07KaoS07 2013-12-28 09:29:52
overflow iptal bu akşam tankı deldiricez dipten .... ücret 25 lira..
An itibari ile cok sukur kazasiz belasiz deldirdik omrumden omur gitti cok fena gerildim hatta hala gerginim cok sukur .. :)
Bu arada boruyu gizleyecek kule yapma kararı aldım daha temiz ve şık duracağına karar verdik sump kulesi ni şaşırtmalı yapıcam eğer fikrinizi ve yorumlarınızı esirgemezseniz memnun olurum bizim düşündüğümüz aşağıda resimde göründüğü gibi olucak ama suyu alttan mı üstten mi çektiricez karar veremedim veya hangisi avantajlı ?
Discusa giden çetin yol

overflow dan gelen su bu kadar sorun nerde acep ? T nin uzerindeki acik boruyu kapatinca akis hizlaniyor ama gordum kadari ile kapatilmasi kesinlikle tavsiye edilmiyor
07KaoS07 2013-12-25 09:38:18

overflow dan gelen su bu kadar sorun nerde acep ? T nin uzerindeki acik boruyu kapatinca akis hizlaniyor ama gordum kadari ile kapatilmasi kesinlikle tavsiye edilmiyor
aşağıda linkini vericeğim konuda 10 dan fazla fikir atılmış ortaya ama hangisi doğru bilemedim 

Discusa giden çetin yol
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN]Nuri bey merhaba,
[/QUOTE]
07KaoS07 2013-12-23 13:23:23
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN]Nuri bey merhaba,
Yeni akvaryumunuz hayırlı uğurlu olsun, sağlıklı balıklar ve keyifli seyirler dilerim.
Aslında fazla kafa karışıklığına gerek yok, öncelikle cama cam mı yoksa dekorlu bir akvaryum mu kafanız da önce onu netleştirin, bununla beraber, yavrudan mı almayı planlıyorsunuz yoksa yetişkin mi? Yukarıda da maddi olarak biraz açıldım demişsiniz, sanırım bu durumda en uygunu yavrudan almak başlamak maddi açıdan en hayırlısı olur diye düşünüyorum, ancak yavrudan alırsanız öncelikle, balıklar damızlık olana kadar, cama cam, sık ve düzenli su değişimi ile büyütürsünüz, daha sonra akvaryumunuza dekor eklersiniz.
Bu hacimde ki bir tanka rahatlıkla 15 adet Diskus alabilirsiniz, neticede sürü balığı, ancak balıkları kesinlikle tek kaynaktan ve yerli bir üreticiden almanızı tavsiye ederim, acele etmeden iyi bir üretici araştırın. 15 adet ilk başta biraz fazla gibi gözükebilir, fakat zaman içinde kayıplarınız, yanık kalanlar ve/veya uygun formda gelişmeyenler vs. olacaktır, zamanı geldiğinde sürüden istediğiniz elemeleri yapar ve kendinize 8-10 adet bırakırsınız.
Suyu doldurduktan sonra acele etmeyin, ya güvendiğiniz birinin tankından su ekleyerek bakteri aşılaması yapın, ya da uygun bir markanın bakteri kültürünü kullanın, bence en sağlıklısı bakteri kültürü, riske gerek yok, kullanma talimatına göre eklersiniz, bırakın tankınız en aşağı bir 15 gün bu şekilde biyolojik yapısı oluşuna kadar boş çalışsın, süreci hızlandırmak için geçici bir iki balık da ekleyebilirsiniz isterseniz, ama sakın acele etmeyin, sürecin sağlıklı ve kendi kendine işlemesine müsaade edin.
Daha sonra da beslenme konularını tartışırız. Diğer arkadaşlarında burada düşünce ve tavsiyelerini paylaşacaklarına eminim.
Saygılarımla.
çok teşekkürler cüneyt abi forumda bu gün bi abimizle görüştü bu işi profesyonel yaptığı aşikar...!! zira balıklara bakacak olursanız herşeyi anlatır size... nasipse balıklarımı ilerde bu koloni arasından secicem ... Maşallah hepsi nazar boncugu gibi (=
bu tank benim eski tankım yaklaşık 5 yıl zamanı içerisinde japonundan tutun tangayika ve malawi gölünün balıklarını besledim bu işi tatlı su canlılarının kralı olan DİSCUS ile süslemek istiyorum
malum bu konu hakkında çooook yorum ve makaleleler var kafa karıştırıyorlar ...
tankıma gelicek olursak ilk etapta cama cam devam edicem sizinde dediğiniz gibi ekonomik olanı küçük ve sürü alıp kendimiz öğrenmemiz gerek bi balık besleyeceksek ona en doğal ortamı vermek gerektiği prensibimdir...!
bakteri işini ise cok güvendiğim bi kardeşimden alıcam ki oda bu işi profesyonel yapıyor fakat oda yeni başladı yinede o benden bi gömlek yukarı
yorumların için teşekkürler abi saygı hürmet bizden bir mukabele....
yorumların için teşekkürler abi saygı hürmet bizden bir mukabele....Discusa giden çetin yol
[QUOTE=fikretçelik]Nuri bey önemli değil. Fakat discusa ilişkin bilgi edinmekte duyduğunuz tekrarlardan ötürü usanmanızın sebebini, muhtemelen anlayabildiğim çeşitli ortak sebeplerimizden ötürü haklı buluyorum. Ancak bakın masraflarınızı kalem kalem yukarıya yazmışsınız, çünkü deniz akvaryumlarından sonra belki en maliyetli işe girişiyorsunuz. Tabiidir ki bu hobi maliyetle açıklanamaz bir zevk bu iş. Discus da zirvelerinden biridir. Bu arada istediğiniz türde ve beni dinlerseniz alacağınız 6-7 adet red valentine yüklü bir para demek. Daha sonra bu nazik hayvanları kısa sürede çeşitli nedenlerle kaybederseniz (Allah korusun!) veya yem yememe, büyümeme problemleri olursa emeğinize yazık olur, o noktada açtığınız başlıkta size iyi niyetli kim öneride bulunsa, discus ile ilgili üç aşağı beş yukarı aynı şeyleri söyleyecektir ve sizi uyaracaktır. Lütfen okumaktan ve bilgi edinmekten vazgeçmeyelim, sizde bende hepimizde
. Tekrar kolay gelsin, iyi balıklar...
[/QUOTE]
[QUOTE=fikretçelik]Nuri bey önemli değil. Fakat discusa ilişkin bilgi edinmekte duyduğunuz tekrarlardan ötürü usanmanızın sebebini, muhtemelen anlayabildiğim çeşitli ortak sebeplerimizden ötürü haklı buluyorum. Ancak bakın masraflarınızı kalem kalem yukarıya yazmışsınız, çünkü deniz akvaryumlarından sonra belki en maliyetli işe girişiyorsunuz. Tabiidir ki bu hobi maliyetle açıklanamaz bir zevk bu iş. Discus da zirvelerinden biridir. Bu arada istediğiniz türde ve beni dinlerseniz alacağınız 6-7 adet red valentine yüklü bir para demek. Daha sonra bu nazik hayvanları kısa sürede çeşitli nedenlerle kaybederseniz (Allah korusun!) veya yem yememe, büyümeme problemleri olursa emeğinize yazık olur, o noktada açtığınız başlıkta size iyi niyetli kim öneride bulunsa, discus ile ilgili üç aşağı beş yukarı aynı şeyleri söyleyecektir ve sizi uyaracaktır. Lütfen okumaktan ve bilgi edinmekten vazgeçmeyelim, sizde bende hepimizde
. Tekrar kolay gelsin, iyi balıklar...
[/QUOTE]
Çoook haklısın fikret abi ciddi ciddi maliyetli ve bu maliyet işini boş verin balıklar ayrı bir BİLİM DALI resmen... oku oku oku araştır uygula ..vs siz üstadlarım sayesinde işim kolaylaşacak ve iyi temennilerin için gerçekten teşekkür ederim abi... 

Discusa giden çetin yol
[QUOTE=fikretçelik] Nuri bey merhaba,
[/QUOTE]
Teşekkürler üstadım, dikkate alacağım.Senin önerin üzerine bir de yabancı forumları inceleyeceğim .Ne olur bitsin artık:)
Murat Ön 2014-02-07 18:40:41
[QUOTE=fikretçelik] Nuri bey merhaba,
Discus her zaman maliyetli olan ve Türkiye'de hala üzerinde uzlaşılamayan bir çok konu nedeniyle üretimini bırakın, beslenmesi noktasında dahi büyük ihtilaflar olan bir mevzudur. Bu anlamda artık bir şey okumama konusunda haklı olduğunuzu düşünüyorum, ancak yabancı diliniz varsa bence yabancı kaynakların size çok faydalı olabileceği kanaatindeyim. Akvaryum seçimi mükemmel olmuş, sizin çok kafanızı karıştırmayacağım. Tek önerim (zaten sorunuzda o mahiyette), mümkünse 8-10 cm. (kuyruk boyu dahil)'den küçük discus almayın ve 6-7 adetten azda almayın derim, çünkü bu hassas canlılarda yanma dediğimiz küçük kalma sorunu ve ancak grup halinde yemi güven içinde tüketme gibi bir durum var. Tek önerim bu olur. İyi balıklar...
[/QUOTE]
Teşekkürler üstadım, dikkate alacağım.Senin önerin üzerine bir de yabancı forumları inceleyeceğim .Ne olur bitsin artık:)
Discusa giden çetin yol
[QUOTE=MESUT t.]Discus püfleri diye bir konu görmüştüm oradan yardım alabilirsiniz.
[/QUOTE]
[QUOTE=MESUT t.]Discus püfleri diye bir konu görmüştüm oradan yardım alabilirsiniz.
O KADAR ÇOK KONU OKUDUM Kİ ARTIK NE MAKALE NEDE Bİ KİTAP KARIŞTIRMAK İSTEMİYORUM MESUT BEY ÇÜNKİ KAFAMI O KADAR ÇOK KARIŞTIRIYOR Kİ HERKEZİN FİKİR AYRILIKLARI VAR BEN BU ACTIĞIM BAŞLIK ALTINDAN GELEN YORUMLARA GÖRE HAREKET ETMEK İSTİYORUM AMA YİNEDE ALAKANIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..
Discusa giden çetin yol
Merhaba arkadaslar arastirmalarim sonucu ortaya cikan veya cikacak olan Discus akvaryumumu siz arkadaslara taniticam ..
Forumda bircok soru sordum ama pek yardim gelmedi diyebilirim bu sebepten bu baslik adi altinda hem tankimi taniticam hem hatali yerleri siz dostlarla el birligi ile duzelticez simdiden tesekkurler
150 x 60 x60 TANKIM tek camdır ilk rengi gümüş gridir ve sentetik boya ile rengi siyaha cevirip sag alt dolaptaki MDF yi cıkarttım SUMP için yer actım galiba destek gerekecek
BOYA VE SENTETİK TİNER 18 LİRA

07KaoS07 2013-12-23 13:25:09
Merhaba arkadaslar arastirmalarim sonucu ortaya cikan veya cikacak olan Discus akvaryumumu siz arkadaslara taniticam ..
Forumda bircok soru sordum ama pek yardim gelmedi diyebilirim bu sebepten bu baslik adi altinda hem tankimi taniticam hem hatali yerleri siz dostlarla el birligi ile duzelticez simdiden tesekkurler
150 x 60 x60 TANKIM tek camdır ilk rengi gümüş gridir ve sentetik boya ile rengi siyaha cevirip sag alt dolaptaki MDF yi cıkarttım SUMP için yer actım galiba destek gerekecek
BOYA VE SENTETİK TİNER 18 LİRAOVERFLOW SİSTEMİ İLK MALZEMELERİ ALDIM 15 LİRA DAHA SONRA USTA KESİP ISITIP KENDİ YAPINCA BAŞKA MALZEMELER KULLANDIK İŞCİLİK 1 PAKET SİGARA ALDIK SÖYLEMESİ AYIP OH İYİ BU KADARLA KURTARDIK DERKEN 20 LİRA DAHA İSTEDİ BENDE TANKIN SON PARCASINI BİTİRDİM artık ekipmanları kurup suyu doldurucam HEVESİ İLE BİŞEY DEMEDİM VERDİM
YANİ TOPLAM 15 + 7,5 + 20 =42,5 TL
YANİ TOPLAM 15 + 7,5 + 20 =42,5 TL Bu arada Forumdaki Burak YILMAZ kardeşime teşekkürler ederim overflow ile alakalı baya detaylı bi çalışma yapmış onun emeklerinden esinlenilmiştir..!! tekrar teşekkürler...

aslında videosunu cekmiştim suan bu konuyu cep telefonu ile atıyorum resimleri bu sebepten temsili resim koyuyorum ilerde güncellicem..
3 çipli 5 metre beyaz led kullanılmıştır herşeyini kendim yaptım lehimler de dahil hatta bozulan yerleri alyan anahtarlarını ocakta ısıtıp bi daha lehimledim
5 metre şerit led 47 lira veya 45 lira net hatırlayamadım...
5 metre şerit led 47 lira veya 45 lira net hatırlayamadım...BUDA SUMP ' IMIZ İÇİNE KOYDUĞUM MALZEMELER SOL BAŞTAN ;
5 MC KALINLIGINDA SİYAH SÜNGER
SERANIN ELYAFI ( PAMUK GİBİ )
YORGANCIDAN ALINAN SİLİKONSUZ ELYAF ( SERAYA GÖRE DAHA SERT )
SERAMİK 5 FİLE
LAV KIRIĞI 5 PAKET
1 CM KALINLIGINDA 3 ADET SİYAH BİYOLOJİK SÜNGER
1 CM KALINLIGINDA 3 ADET KIRMIZI BİYOLOJİK SÜNGER
1 CM KALINLIGINDA 3 ADET MAVİ BİYOLOJİK SÜNGER
1 PAKET KARBOK
1,5 PAKET ZEOLİT
5 ADET MANGROW KÖKÜ ONLAR SUAN Bİ KOVANIN İÇİNDE SUDA BEKLİYOR FOTOLARI EKLİCEM İLERDE
TOPLAM 225 LİRA PARA VERDİM....
SON OLARAK BALIK DİSCUS BESLİCEM FAKAT BALILARI YAVRUMU YETİŞKİN Mİ ALAYIM BİLEMEDİM COK FAZLA PARAMDA YOK LİMİTLERİMİ AŞMIŞ DURUMDAYIM MALESEF
AMA AKLIMDAKİ BALIK RED VALENTİNA DIR
AMA AKLIMDAKİ BALIK RED VALENTİNA DIR ARTIK BALIK SECME İŞİ KALDI BU AKŞAM SUYUNU DOLDURUCAM BAKALIM NE OLACAK ACAYİP HEYECANLIYIM (= OKUDUĞUNUZ İÇİN HERKEZE TEŞEKKÜRLER
BİLEMEDİM
Akvaryuma bos bos bakarken aklima yeni geldi videoda da gorundugu gibi sag taraf cama yapisik olan ic motoru kafa motoru olarak kullansam randiman alabilirmiyim olursa camcidan bi tek sump yaptiricaz 100-150 liraya biticek insallah ve şu yok gunde seker gibi olacak bide asagi dolabin icine sumpi koyunca demir destek gerekir mi
Akvaryuma bos bos bakarken aklima yeni geldi videoda da gorundugu gibi sag taraf cama yapisik olan ic motoru kafa motoru olarak kullansam randiman alabilirmiyim olursa camcidan bi tek sump yaptiricaz 100-150 liraya biticek insallah ve şu yok gunde seker gibi olacak bide asagi dolabin icine sumpi koyunca demir destek gerekir mi
BİLEMEDİM
Merhaba arkadaşlar 150 x 60 x 60 ebatlarındaki tankıma Sump yapmak istiyorum kendinden filşitrelidir ve mütiş verimsizdir...
07KaoS07 2013-12-11 18:32:55
Merhaba arkadaşlar 150 x 60 x 60 ebatlarındaki tankıma Sump yapmak istiyorum kendinden filşitrelidir ve mütiş verimsizdir...
Busebepten Sump yapmaya karar verdim şimdi akvaryum tek cam oldugundan deldirmeye cesaret edemiyorum buna alternatif başka nasıl yapabilirim ?
kaç bölme olmalıdır ve kafa motoru markası ve hangi modeli benim için RANDIMANLI ekonomik ve mümkün mertebe sessiz olur
tankımın videosunu koyuyorum ama suan içindeki dekor ve balıklar boş şu filitre işini çözersem DİSCUS yapmak istiyorum şimdiden teşekkürler
SORULAR
1 Sump un ebatları kaça kaç odalar ne kadar büyük olmalıdır
2 Sumpta kaç oda olmalıdır
3 aşağıdaki kapakların içine yapmak istiyorum EN ÖNEMLİSİ YUKARDAKİ BÜYÜK TANKI TAŞIYAN AHŞAP SİSTEM ZARAR GÖRÜRMÜ ? ÇÖKME OLURMU YANİ
4 KAFA MOTORU MARKASI
5 KAFA MOTORU EKONOMİK VE YETERLİ GELECEK LİTRE/S
6 YORUM EKLEMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR EXTRA YORUM EKLEYEBİLİR
7 Sump un monte edilisinde tankı delmek ŞARTMIDIR ?
DİSCUS
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 500 litre tankımda sp demosoni red rubin vb balıklar besleyerek tecrübe edindim aslında hayalim resif akvaryum yapmak ama ondan çekiniyorum vede korkuyorum... ikinci ve resif akvaryum kadar deger verdiğim bi türde DİSCUS ama onlarda bebek gibi bakım istiyor bilgisi olan arkadaşlar beni bilgilendirirlerse çok çok minnettar olurum tankımın bi linkini aşağıya atıyorum şimdiden teşekkürler ve saygılar ANTALYA dan DİSCUS arıyorum...
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 500 litre tankımda sp demosoni red rubin vb balıklar besleyerek tecrübe edindim aslında hayalim resif akvaryum yapmak ama ondan çekiniyorum vede korkuyorum... ikinci ve resif akvaryum kadar deger verdiğim bi türde DİSCUS ama onlarda bebek gibi bakım istiyor bilgisi olan arkadaşlar beni bilgilendirirlerse çok çok minnettar olurum tankımın bi linkini aşağıya atıyorum şimdiden teşekkürler ve saygılar ANTALYA dan DİSCUS arıyorum...
1- EN ÇOK TUTULAN DİSCUS HANGİ VARYETEDİR ? ( tercihim red valentine )
2-TANKIMI NASIL DİZAYN ETMELİYİM GÖRDÜĞÜM TANKLAR DEKORSUZ VE KUMSUZ BEN DAHA ŞIK DAHA MODERN OTURUNCA KARŞISINDA SAATLERCE İZLEYECEĞİM Bİ DİZAYN YAPMAK İSTİYORUM
3-SU DEĞERLERİNİ PH NİTRAT VB... MİLİMETRİK TAKİP Mİ ETMELİYİM ( KORKULARIM BUNLAR YENMEM İÇİN LÜTFEN YARDIMCI OLUN EĞER KENDİME GÜVENİRSEM BESLİCEM )
4- VE FİYATLAR HAKKINDA BİLGİ
şimdiden ilgilenen her kardeşime tek tek teşekkür ederim saygılar... cevaplarınızı DETAYLI bir şeklde sabırsızlıkla bekliyorum..



SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Conix, 08:56
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.






