ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
galaca
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2011 17:22
Son Ziyaret:
22 Kasım 2016 03:32
Toplam Mesaj:
89 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selahattin ÇALIŞKAN
Doğum Tarihi:
10 Eylül 1987
Yaş:
38
İl:
Izmir
Meslek:
Elektronik
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Selahattin ÇALIŞKAN
SON 10 MESAJI
akvaryem.com gerçekten bukadar kusursuz firma yok
Akvaryem gerçekten on numara beş yıldız bir yer. Mağazasınada gittim. Çok temiz, çok düzenliydi. Aradığım bütün yem çeşitlerini aynı yerde bulabildiğim tek firma. Yemlerin tazeliği zaten tartışılmaz. Pul yemler çıtır çıtır. Siparişlerin elime ulaşması çok hızlı. Gerçi İzmir de oturuyorum ama hazırlama aşaması bile çok hızlı. Ceylan bey sağolsun malzeme veya yedek parça ihtiyacımız olduğunda çok hızlı geri dönüş yapıyor. Açık yemleri güvenilir. Balıklarıma akvaryem sayesinde bir çok çeşit yemi verebiliyorum. 100 gramlık kovadan bölme yemleri balıklarım bitiremediği için 50 gram alabilirmiyim diye aradım, tabiki hemen özel ilan açıyoruz sitede dediler ve açtılar. Memnuniyetimi anlatamam. Ceylan bey kadar bu işi özveriyle yapan birini görmedim. Her şey için çok teşekkürler.
Herkese akvaryemden alışveriş yapmasını tavsiye ederim.
Akvaryem gerçekten on numara beş yıldız bir yer. Mağazasınada gittim. Çok temiz, çok düzenliydi. Aradığım bütün yem çeşitlerini aynı yerde bulabildiğim tek firma. Yemlerin tazeliği zaten tartışılmaz. Pul yemler çıtır çıtır. Siparişlerin elime ulaşması çok hızlı. Gerçi İzmir de oturuyorum ama hazırlama aşaması bile çok hızlı. Ceylan bey sağolsun malzeme veya yedek parça ihtiyacımız olduğunda çok hızlı geri dönüş yapıyor. Açık yemleri güvenilir. Balıklarıma akvaryem sayesinde bir çok çeşit yemi verebiliyorum. 100 gramlık kovadan bölme yemleri balıklarım bitiremediği için 50 gram alabilirmiyim diye aradım, tabiki hemen özel ilan açıyoruz sitede dediler ve açtılar. Memnuniyetimi anlatamam. Ceylan bey kadar bu işi özveriyle yapan birini görmedim. Her şey için çok teşekkürler.
Herkese akvaryemden alışveriş yapmasını tavsiye ederim.
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Raif bey ve Fatih bey yorumlar için çok teşekkürler.
Peki red lacelerin kendi dişilerini ne zaman tekrar devreye alıyorsunuz? Full redle çaprazlamadan doğan dişileri tekrar red lacelere geri eş ettik. Bu eşlemeden de çıkan yavrulardan erkekleri bu sefer kendi dişilerine mi eş ediyorsunuz yoksa çapraz dişilerlemi devam ediyorsunuz?
Desen düzeltmek isterseksek te albino erkek kullanıyorum demiştiniz. Bu albino erkekler filigran olanlar değil mi? Benim en son eklediğim erkek filigran diye tabir edilen erkek değil sanırım. Ama ilk resimdeki erkek filigran. Bu tarz erkekleri kendi dişilerine eş edip çıkan siyah gözlü erkek yavrularla, yine kendi dişileriyle eş ederek mi devam ediyorsunuz?
Çok sordum kusura bakmayın.
Raif bey ve Fatih bey yorumlar için çok teşekkürler.
Peki red lacelerin kendi dişilerini ne zaman tekrar devreye alıyorsunuz? Full redle çaprazlamadan doğan dişileri tekrar red lacelere geri eş ettik. Bu eşlemeden de çıkan yavrulardan erkekleri bu sefer kendi dişilerine mi eş ediyorsunuz yoksa çapraz dişilerlemi devam ediyorsunuz?
Desen düzeltmek isterseksek te albino erkek kullanıyorum demiştiniz. Bu albino erkekler filigran olanlar değil mi? Benim en son eklediğim erkek filigran diye tabir edilen erkek değil sanırım. Ama ilk resimdeki erkek filigran. Bu tarz erkekleri kendi dişilerine eş edip çıkan siyah gözlü erkek yavrularla, yine kendi dişileriyle eş ederek mi devam ediyorsunuz?
Çok sordum kusura bakmayın.
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Merhaba
Fatih bey ve Raif bey değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.
Bahsini ettiğim siyah gözlü anne babadan dünyaya gelen albino yavrumun resimlerini ekliyorum. Telefonla çektiğim için pek net değil ama renk tonu belli oluyor.


Bu erkeği tam gelişmesini tamamlamadan kaybettim. Siyah gözlü kardeşlerinden biraz daha koyu kırmızıydı.
Lace ve Snakeskin erkekten gelen genle taşındığını biliyordum. Fatih bey söylediğiniz diğer forumdada red lacenin geçmişini okumuştum. Desenin erkekten geldiğini, kuyruktaki kırmızınında dişiden geçtiğini yazıyordu. Bu varyete ilk oluşturulurken Half Black Red varyetesinin dişileri kullanılmış ve bu dişiler Red Lace Snakskinlerin orijinal dişileri olarak kabul edilmiş. Yani burdan yola çıkarsak aslında bu varyetede erkeğe kırmızı renk tonunu verebilecek, kuyruktaki kırmızı rengi baskın olan dişileri (farklı varyetelerin) kullanabiliriz diyebiliriyiz?
Birde kafama takılan red lace erkekleriyle albino full red dişilerini çaprazladığımızda, hemen ilk yavrularda snakeskin ve lace deseni yavrularda baskın olarak çıkıyormu? Eger çıkmıyorsa bu çaprazlamadan dogan yavrularda nasıl bir eşleme yöntemi izlenmeli? Dişi yavrular tekrar babaya mı eş edilmeli? Eger böyle olursa dişiden lace geni gelmediği için sadece istenen kırmızıktaki dişileri kullanıp erkekleri ıskartamı yapılmalı?
Dişiden vücuda etki eden kısımlar bulunmakta demişsiniz. Bu red lacelerin kendi dişilerindede mi var?
Son olarak yazdıklarınızdan artık varyeteyi stabilleştirdiginizi anlıyorum :)Hatta Tayland' ıda solladığınızı hissettim yazınızda. Umarım öyledir :)
Dahada ayrıntıya girmeniz beni fazlasıyla memnun eder, çok mutlu olurum. Bu varyeteyi bu kadar tecrübeli birinden tanımak benim için çok önemli. Keşke yetiştiren herkes katılsada nereye gittiğimizi gidebilcegimizi bilsek. Paylaşımlarınız için tekrar çok teşekkürler.
saygılar
Merhaba
Fatih bey ve Raif bey değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.
Bahsini ettiğim siyah gözlü anne babadan dünyaya gelen albino yavrumun resimlerini ekliyorum. Telefonla çektiğim için pek net değil ama renk tonu belli oluyor.


Bu erkeği tam gelişmesini tamamlamadan kaybettim. Siyah gözlü kardeşlerinden biraz daha koyu kırmızıydı.
Lace ve Snakeskin erkekten gelen genle taşındığını biliyordum. Fatih bey söylediğiniz diğer forumdada red lacenin geçmişini okumuştum. Desenin erkekten geldiğini, kuyruktaki kırmızınında dişiden geçtiğini yazıyordu. Bu varyete ilk oluşturulurken Half Black Red varyetesinin dişileri kullanılmış ve bu dişiler Red Lace Snakskinlerin orijinal dişileri olarak kabul edilmiş. Yani burdan yola çıkarsak aslında bu varyetede erkeğe kırmızı renk tonunu verebilecek, kuyruktaki kırmızı rengi baskın olan dişileri (farklı varyetelerin) kullanabiliriz diyebiliriyiz?
Birde kafama takılan red lace erkekleriyle albino full red dişilerini çaprazladığımızda, hemen ilk yavrularda snakeskin ve lace deseni yavrularda baskın olarak çıkıyormu? Eger çıkmıyorsa bu çaprazlamadan dogan yavrularda nasıl bir eşleme yöntemi izlenmeli? Dişi yavrular tekrar babaya mı eş edilmeli? Eger böyle olursa dişiden lace geni gelmediği için sadece istenen kırmızıktaki dişileri kullanıp erkekleri ıskartamı yapılmalı?
Dişiden vücuda etki eden kısımlar bulunmakta demişsiniz. Bu red lacelerin kendi dişilerindede mi var?
Son olarak yazdıklarınızdan artık varyeteyi stabilleştirdiginizi anlıyorum :)Hatta Tayland' ıda solladığınızı hissettim yazınızda. Umarım öyledir :)
Dahada ayrıntıya girmeniz beni fazlasıyla memnun eder, çok mutlu olurum. Bu varyeteyi bu kadar tecrübeli birinden tanımak benim için çok önemli. Keşke yetiştiren herkes katılsada nereye gittiğimizi gidebilcegimizi bilsek. Paylaşımlarınız için tekrar çok teşekkürler.
saygılar
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Fatih bey
Fatih bey
Sanırım yanlış yazdım. Albinolardan değil, siyah gözlülerden albino yavrular çıkıyor. Albino olanlar farklı yerden geldi. Ben daha çaprazlama yapmadım ancak bunlardan ayrı olarak full red de yetiştirmeye başladım. İleriye dönük çaprazlama ve renk katma yapabilmek için. Yolumuz uzun. Yeni setlerle yavrulardan çıkan damızlık adaylarını eleyerek elimdeki varyeteyi ileriye taşımak amacım. Sürekli araştırma geliştirme içerisindeyim.
Siz sadece red lace snakeskin yetiştiriyorsunuz tecrübeleriniz benden daha fazla. Bilgilerinizi paylaşırsanız memnun oluruz. Damızlık seçimi vs nelere dikkat ediyorsunuz?
Avrupalıların filigran tabiri sanırım kuyruktaki dantel desenini (lace) tabir etmek için kullanılıyor. Öyle hatırlıyorum. Peki bunlar filigransa orjinal red lace snakeskin nasıl oluyor yada nasıl olmalıdır?
Asya ve Avrupadaki red lace snakeskinlerin farkları nelerdir? Merakımdan soruyorum. Bizim forumda dahil bu balıklar böyle biliniyor. Öğrenmenin yaşı yok. Bende gittiğim yolu görmüş olurum.
saygılar
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Merhaba
Merhaba
Görkem bey yanlış anlamadım hatta çok sevindim. Öncelikle şunu söylemeliyim ki özel varyteleri bulmak gerçekten sıkıntı. İzmir akvaryum konusunda gelişmiş bir şehir olsada lepistes konusunda çok vasat. Ben bu balıkları çok aradım. İzmirde bulamadım. Mecburen şehir dışından getirttim. Şimdilerde biraz daha iyi sanki en azından forumda İzmirli lepistes severleri gördükçe seviniyorum.
Red lace konusunda benden tecrübelisiniz. Yavru aldım gelişimlerini gözlemledim. Tespitlerinizde haklısınız. Albinoların yavrularında kamburluk sorunu oldu. Üstelik dişiler küçük olmamasına rağmen10 ar tane yavru aldım. Yavru sayıları düşük. Çok şükür 1-2 kayıp dışında fire vermeden büyüyorlar. Daha çok küçükler. Kuyrukları yeni kızarmaya başladı. Desenlerini takip edicem.
Birde normal (siyah gözlü) red lacelerden kendi yetiştirdiğim hatta damızlığa ayırdığım balıklarım oldu ancak onları malesef kaybettim. Albinolarla hiç bir bağlantıları olmamalarına rağmen içlerinden albino olanlarda çıktı. Üstelik kırmızılık tonu siyah gözlü kardeşlerine bakarak daha koyu ve güzel. Resimlerini en kısa zamanda eklerim yorumlarınızı almak isterim. Siyah gözlü kardeşlerinde ise babalarından bile güzel lace deseni olanlarda çıktı, kuyruğunda siyah lekeleri çok yoğun olanda çıktı. Yetiştirdiklerimi bir talihsizlik yüzünden kaybettiğim için tekrar aynı kandan yeni damızlıkları edinerek yola devam etmeye çalışıyorum. Biraz yavru aldım. Gelişimlerini paylaşıcam inşallah.
En kısa zamanda tanışıp akvaryumda izlerkende yorumlarınızı almakta isterim.
saygılar
Profesyonel olarak Lepistes Yetiştirmek
merhaba Görkem bey
merhaba Görkem bey
Allah analı babalı büyütsün inşallah bebeğinizi.
Bende İzmir deyim. Yeriniz müsaitse balıklarınızı görmek, tanışmak isterim. Sizinde uygun olduğunuz bir gün benim lepisteslerimi görmeye bi kahve içmeye beklerim. Yerim her zaman müsait.
Saygılar
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Aslan bey teşekkürler güzel dilekleriniz için. Albinoları hassaslar ve yavru alması yetiştirmesi biraz daha zahmetli. Adaptasyonu daha zor oluyor. Fotoğraflardaki 2 dişidende 10 ar tane yavru aldım. Malesef ki bazıları kambur doğdular. Büyümeye devam ediyorlar. Yakında resimlerini paylaşıcam.
Aslan bey teşekkürler güzel dilekleriniz için. Albinoları hassaslar ve yavru alması yetiştirmesi biraz daha zahmetli. Adaptasyonu daha zor oluyor. Fotoğraflardaki 2 dişidende 10 ar tane yavru aldım. Malesef ki bazıları kambur doğdular. Büyümeye devam ediyorlar. Yakında resimlerini paylaşıcam.
saygılar
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
İbrahim abi biraz iyi biraz kötü gelişmeler var ama bu aralar işlerin yoğunluğundan fazla zamanım olmadığından yeni resim çekemedim. Kısmet olursa haftasonu çekip eklemeye çalışırım.
İbrahim abi biraz iyi biraz kötü gelişmeler var ama bu aralar işlerin yoğunluğundan fazla zamanım olmadığından yeni resim çekemedim. Kısmet olursa haftasonu çekip eklemeye çalışırım.
saygılar
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
Güzel dilekleriniz için teşekkürler.
Güzel dilekleriniz için teşekkürler.
Red Lace Snakeskin & Albino Red Lace Snakesinlerim
İbrahim abicim güzel dileklerin için teşekkürler. Elimizden geldiğince hobimizi ve balıklarımızı ileriye götürmeye çalışıyoruz. Fotoğraflar aslında hoşuma gitmedi elimdeki dijital fotoğraf makinası kompakt bir makina olduğundan makro çekimleri çok iyi yapamıyor. Çiçek falan resimi makroda iyi ama konu yerinde durmayan lepistesler olunca yetersiz kalıyor. Bende tecrübesiz olduğumdan anca bu kadar oldu. Bunlar ilk denemelerim. Daha profesyonel makina arayışlarına başladım. Senden öğrenecek çok şeyim var. Bana güzel resim çekme tiyolarını öğretirsin artık
İbrahim abicim güzel dileklerin için teşekkürler. Elimizden geldiğince hobimizi ve balıklarımızı ileriye götürmeye çalışıyoruz. Fotoğraflar aslında hoşuma gitmedi elimdeki dijital fotoğraf makinası kompakt bir makina olduğundan makro çekimleri çok iyi yapamıyor. Çiçek falan resimi makroda iyi ama konu yerinde durmayan lepistesler olunca yetersiz kalıyor. Bende tecrübesiz olduğumdan anca bu kadar oldu. Bunlar ilk denemelerim. Daha profesyonel makina arayışlarına başladım. Senden öğrenecek çok şeyim var. Bana güzel resim çekme tiyolarını öğretirsin artık
Saygılar
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
TheDS,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
isakaynak,
AreS,
Ahmedis,
Kemalk41,
gachuafireice,
BilalM.,
Ehtiyar,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
ternapi,
Öğretmen Ali,
Tuby,
CevdetSERBEST,
Sütçü,
Kınayu,
nazemert,
altuntasseref,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
akinsinan,
MiSoSiKiaN,
DigitalPen,
portre,
osmandbnl,
-RBG-,
Ancalagon,
Balikcidede,
bysmokin,
Jeveux,
Ahmetcn9,
solana_dhOl,
yeekim,
yilmaz006,
Osmand,
Hknçkl,
Laetacara,
SJess,
Alibicimcilci,
fissidens,
OsmanEnes,
kutay3757,
Mustafasesen,
oguzozt,
exCaLiSTa,
Erdinç güngör,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
