ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mrah
Kullanıcı Grubu:
Kıdemli Akvarist
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5629
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Haziran 2016 05:49
Son Ziyaret:
19 Saat 2 Dakika önce
Toplam Mesaj:
2192 [0.60 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
21 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emrah ÇELİK
Doğum Tarihi:
26 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Front End Developer
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emrah
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/ada_45p_-_ada_45f_-_uns_25c_gunlugu_k1013192_sn1.asp]45P - 45F - 25C[/URL]
SON 10 MESAJI
Akvaryum Suyu Dinlendirilmiş Vs. Çeşme Suyu
[QUOTE=aquamarinetr]
Her su değişiminde doğru orantıda Seachem Prime, her gün ideal damlada stability kullanıyorum. Klor. dan çok kloramin mesela ne kadar dinlendirilirse geçmeyecek bir şey o yüzden suda klor mu kloramin mi var. o da bilinmiyorken bekletmek de mantıklı gelmiyor TDS 240, ph 7.4-7.8 olan çeşme suyunu direkt döküyorum ben[/QUOTE]
Su duzenleyicilerin temel amaclarindan biri zaten su dinlendirmeyi engellemek bunlari yapiyorsaniz zaten bir sorun yok. (Ben prime kullandiginizi atlamisim)[EDIT]mrah,2026-05-21 17:53:06[/EDIT]
[QUOTE=aquamarinetr]
Her su değişiminde doğru orantıda Seachem Prime, her gün ideal damlada stability kullanıyorum. Klor. dan çok kloramin mesela ne kadar dinlendirilirse geçmeyecek bir şey o yüzden suda klor mu kloramin mi var. o da bilinmiyorken bekletmek de mantıklı gelmiyor TDS 240, ph 7.4-7.8 olan çeşme suyunu direkt döküyorum ben[/QUOTE]
Su duzenleyicilerin temel amaclarindan biri zaten su dinlendirmeyi engellemek bunlari yapiyorsaniz zaten bir sorun yok. (Ben prime kullandiginizi atlamisim)[EDIT]mrah,2026-05-21 17:53:06[/EDIT]
Akvaryum Suyu Dinlendirilmiş Vs. Çeşme Suyu
[QUOTE=aquamarinetr]Merhaba,
Evimde 210-250 arasında TDS ölçtüğüm pH 7.4-7.8 olan çeşme suyum var. Su değişimlerinde bu zamana kadar her zaman suyu çeşmeden doldurup prime döküp 5 dk bekledikten sonra akvaryuma doldurdum. Hiç dinlendirilmiş su kullanmadım. Bunu dediğimde "vay efendim olmazmış" cevapları alıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?[/QUOTE]
Bunun aslinda bir aciklamasi var. Icme suyunu dezenfekte etmek icin kullanilan klordan oturu dinlendirme/havalandirma islemi yapiliyor. Ben de hayatimda su dinlendirmis bir insan degilim ama hic bir tankimda gorece zayif filtrasyona yada asiri canli yukune ve yemlemeye sahip olmadi. Klor zararli/zararsiz ayrimi yapmadan etkin konsantrasyonda yok edebildigi tum canlilari yok eder. Buna faydali bakterilerde dahil. Faydali bakterileri tankta oldurmeniz kisa surede canli yuku, filtrasyon hacmi gibi konulara bagli olarak canlilar uzerinden olumcul etkilere sebep olabilir. Bu yuzden bu dinlendirilmeyen su matematigi herkesin tankinda calisacak guvenli bir yol degil. Ama klordan arindirilmis su faydali bakterileri korumak ve diger yan urunlerin toksisitesini engellemek icin her tankta sorunsuz uygulanacak bir yontem. Bu yuzden, sizde calisan bu yontem genel kural olarak herkesin yapmasi icin uygun degil. "Vay efendim olmaz" degil ama, olmama ihtimali gayet var malesef.
[QUOTE=aquamarinetr]Merhaba,
Evimde 210-250 arasında TDS ölçtüğüm pH 7.4-7.8 olan çeşme suyum var. Su değişimlerinde bu zamana kadar her zaman suyu çeşmeden doldurup prime döküp 5 dk bekledikten sonra akvaryuma doldurdum. Hiç dinlendirilmiş su kullanmadım. Bunu dediğimde "vay efendim olmazmış" cevapları alıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?[/QUOTE]
Bunun aslinda bir aciklamasi var. Icme suyunu dezenfekte etmek icin kullanilan klordan oturu dinlendirme/havalandirma islemi yapiliyor. Ben de hayatimda su dinlendirmis bir insan degilim ama hic bir tankimda gorece zayif filtrasyona yada asiri canli yukune ve yemlemeye sahip olmadi. Klor zararli/zararsiz ayrimi yapmadan etkin konsantrasyonda yok edebildigi tum canlilari yok eder. Buna faydali bakterilerde dahil. Faydali bakterileri tankta oldurmeniz kisa surede canli yuku, filtrasyon hacmi gibi konulara bagli olarak canlilar uzerinden olumcul etkilere sebep olabilir. Bu yuzden bu dinlendirilmeyen su matematigi herkesin tankinda calisacak guvenli bir yol degil. Ama klordan arindirilmis su faydali bakterileri korumak ve diger yan urunlerin toksisitesini engellemek icin her tankta sorunsuz uygulanacak bir yontem. Bu yuzden, sizde calisan bu yontem genel kural olarak herkesin yapmasi icin uygun degil. "Vay efendim olmaz" degil ama, olmama ihtimali gayet var malesef.
Bitkilerde Genel Bozulma
[QUOTE=Akvaryum Tasarım]Akvaryum içi aydınlatmanız uygunmu?[/QUOTE]
Bitkiler bu kadar gelismis uygun olmama ihtimali nereden geliyor?
[QUOTE=Akvaryum Tasarım]Akvaryum içi aydınlatmanız uygunmu?[/QUOTE]
Bitkiler bu kadar gelismis uygun olmama ihtimali nereden geliyor?
Amatörce Hidroponik Bitki Yetiştirme Ve Led Işık
[URL]https://www.hatfon.com/urun/led-modul-4014-smd-12v-beyaz-1mt-144-led-li-line-sogutuculu-buzlu-beyaz-camli[/URL] [:iyi:] Isik isin icinden en kolay cikilacak olan, asil sonucu etkileyen ve isin icinden cikamayacaginiz kisim ph/ec - formulasyon [;)]
[URL]https://www.hatfon.com/urun/led-modul-4014-smd-12v-beyaz-1mt-144-led-li-line-sogutuculu-buzlu-beyaz-camli[/URL] [:iyi:] Isik isin icinden en kolay cikilacak olan, asil sonucu etkileyen ve isin icinden cikamayacaginiz kisim ph/ec - formulasyon [;)]
Akvaryumda Yaprak Biti?
[QUOTE=CoryCory]
Tecrübeli insanın hali başka oluyor yoksa parkta uğur böceği toplayacaktık[:lol:]. [/QUOTE]
Haha yok ya estf. inan bana keske olsada eskisi kadar toplasak eve getirsek sorunu cozmeyecek olsa bile... Cocuklugumdan beri ayni sekilde duran arsalar var mahallede hep gozum ilisirdi gorurum ederim diyede malesef eskisi kadar denk gelemez olduk bu canlilara keza koy evindede oyleydi tek tuktu. Burada gecen yil bu aylarda balkonun kapisini 1 gun aralik unuttum, ertesi gun evin icinde 6-7 tane vardi sadece. Baliga cikiyorum, her yer ugur bocegi. Iste bunlarda malesef ota b*ka ziraii ilac basip kolay cozum aramanin kotu yanlari. Dogal olani yok ettik.
[QUOTE=BerkBey]
Zamanında karanfil yetiştirmekle uğraştığımda, baygın arılara takviye verir kıyamazdım. İlgilenirdim. Ama bu bitleri deodorant şişesini ateşe verip imha edebilirim [^_^]. Toplu olarak aldıklarımı aseton içine atıyorum ölüyorlar hemen. Tek başına gezenleri de cımbızla yakalayıp eziyorum. Kulağa vahşice geliyor biliyorum. Balkondaki bitkilere de sprey sıktım. Çıkar ilişkimiz ne de masum şeylere yol açıyor [:)]. Su mercimekleri de asetona atarım muhtemelen. Olmadı başka bir sıvı içine atarım.
Hocam tecrübenizi merak ettim açıkçası. Nasıl zehirlendiler tam olarak. Benim de bir akvaryum zehirlenmesi vakam var da.
Ben yine arıyorum hocam. Komşumdan izin aldım bahçesinde bakınıyordum bulamadım.[/QUOTE]
Canli olanlardan kurtulmak her zaman kolay olandir, aklinizda olsun asil sorun her zaman goremedigimiz o yumurtalar ve ziraii mucadelede kulturel islemler (budama gibi) altin kuraldir. Gerekirse dal kesilir. [:D]
[QUOTE=CoryCory]
Tecrübeli insanın hali başka oluyor yoksa parkta uğur böceği toplayacaktık[:lol:]. [/QUOTE]
Haha yok ya estf. inan bana keske olsada eskisi kadar toplasak eve getirsek sorunu cozmeyecek olsa bile... Cocuklugumdan beri ayni sekilde duran arsalar var mahallede hep gozum ilisirdi gorurum ederim diyede malesef eskisi kadar denk gelemez olduk bu canlilara keza koy evindede oyleydi tek tuktu. Burada gecen yil bu aylarda balkonun kapisini 1 gun aralik unuttum, ertesi gun evin icinde 6-7 tane vardi sadece. Baliga cikiyorum, her yer ugur bocegi. Iste bunlarda malesef ota b*ka ziraii ilac basip kolay cozum aramanin kotu yanlari. Dogal olani yok ettik.
[QUOTE=BerkBey]
Zamanında karanfil yetiştirmekle uğraştığımda, baygın arılara takviye verir kıyamazdım. İlgilenirdim. Ama bu bitleri deodorant şişesini ateşe verip imha edebilirim [^_^]. Toplu olarak aldıklarımı aseton içine atıyorum ölüyorlar hemen. Tek başına gezenleri de cımbızla yakalayıp eziyorum. Kulağa vahşice geliyor biliyorum. Balkondaki bitkilere de sprey sıktım. Çıkar ilişkimiz ne de masum şeylere yol açıyor [:)]. Su mercimekleri de asetona atarım muhtemelen. Olmadı başka bir sıvı içine atarım.
Hocam tecrübenizi merak ettim açıkçası. Nasıl zehirlendiler tam olarak. Benim de bir akvaryum zehirlenmesi vakam var da.
Ben yine arıyorum hocam. Komşumdan izin aldım bahçesinde bakınıyordum bulamadım.[/QUOTE]
Canli olanlardan kurtulmak her zaman kolay olandir, aklinizda olsun asil sorun her zaman goremedigimiz o yumurtalar ve ziraii mucadelede kulturel islemler (budama gibi) altin kuraldir. Gerekirse dal kesilir. [:D]
Akvaryumda Yaprak Biti?
Nacizane tavsiyem tum su ustu bitkilerinizi imha edin, kalanlarida su basip bogulmasini saglayin (yine insan evladi kendi isine gelmeyince ne ne kadar acimasiz ama ayni zamanda kediye kopegede bi o kadar vicdanli gozlerle bakiyor dimi? [:)))], neyse bu baska bir konunun seyiydi hatlar karisti). Baya firina falan verin yada camasir suyuna daldirip yok edin cope atin. Bu tur zararlilar biyolojik mucadele ile cok kolay kurtulabilceginiz cinsten degiller. Akvaryum icin en azindan bunu yapmak icin onunuzde bir cok engel var. Yine dogal predatorlerinden biri olan ugur bocekleride ise yaramaz kaldi ki ugur boceklerinin her turu yaprak bitkilerini tuketmiyor spesifik turu edinmeniz lazim kaldi ki edinsenizde bu canlilar genelde yapraklarin altindaki yumusak dokudan beslendigi icin ve sizin bitkiler suda oldugu icin gene pek bir ise yaramayacak. Eger simdiden imha etmezseniz yakin zamanda evinizdeki diger bitkilerde de goreceginizden ve durumun daha kotuye gideceginden hic supheniz olmasin. Pestlerin yasam donguleri hizli oldugu icin bir cok savunma yolunada hizli bagisiklik gelistiriyorlar bu yuzden erkenden ciddi onlemler alinmadiginda sonuclari her gecen gun daha agir oluyor.
Nacizane tavsiyem tum su ustu bitkilerinizi imha edin, kalanlarida su basip bogulmasini saglayin (yine insan evladi kendi isine gelmeyince ne ne kadar acimasiz ama ayni zamanda kediye kopegede bi o kadar vicdanli gozlerle bakiyor dimi? [:)))], neyse bu baska bir konunun seyiydi hatlar karisti). Baya firina falan verin yada camasir suyuna daldirip yok edin cope atin. Bu tur zararlilar biyolojik mucadele ile cok kolay kurtulabilceginiz cinsten degiller. Akvaryum icin en azindan bunu yapmak icin onunuzde bir cok engel var. Yine dogal predatorlerinden biri olan ugur bocekleride ise yaramaz kaldi ki ugur boceklerinin her turu yaprak bitkilerini tuketmiyor spesifik turu edinmeniz lazim kaldi ki edinsenizde bu canlilar genelde yapraklarin altindaki yumusak dokudan beslendigi icin ve sizin bitkiler suda oldugu icin gene pek bir ise yaramayacak. Eger simdiden imha etmezseniz yakin zamanda evinizdeki diger bitkilerde de goreceginizden ve durumun daha kotuye gideceginden hic supheniz olmasin. Pestlerin yasam donguleri hizli oldugu icin bir cok savunma yolunada hizli bagisiklik gelistiriyorlar bu yuzden erkenden ciddi onlemler alinmadiginda sonuclari her gecen gun daha agir oluyor.
Yemek Masam - Ada 45p & 45f - Uns 25c Gunlugu
[QUOTE=sinan m.d]Nasılmış onca yıl sonra böyle akvaryumlar kurmak sevgili Emrah :)
Bitki seran nirvanaydı bence, yerini hiçbirşey alamayacaktır. Umarım şimdi de çok keyif alıyorsundur. [:nazar:][/QUOTE]
Sinan abim guzel ve keyifli tabii ki bu maceralara tekrar senide bekleriz, darisi basina! Tesekkur ederim [:3]
Uzun zaman oldu konuyu guncellemeyeli, son durumlari iceren detayli ayri bir post atacagim. Bugun guncellemek isteme sebebim son su degisiminin uzerinden tam 3 ay gecmesi. O gun bugundur tanklara dokunmuyorum, zaten dokunacak firsatim olmuyor bu yil is konusunda yeterince yorucu geciyor.
8 Mayis'ta TR'de olacagim. Dolayisiyla tanklar minimum 1 ay boyunca yine kendi baslarina kalacak zaten ATO, otomatik yemleme, dosaj pompasi, kamera vs. vs. alip kurma sebebimde buna hazirlik ve son asama olarakta malesef saglam bir budama yapmam gerekecek. Bu budamadan oncede bir fotograf paylasayim istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411361.jpg[/IMG]
[QUOTE=sinan m.d]Nasılmış onca yıl sonra böyle akvaryumlar kurmak sevgili Emrah :)
Bitki seran nirvanaydı bence, yerini hiçbirşey alamayacaktır. Umarım şimdi de çok keyif alıyorsundur. [:nazar:][/QUOTE]
Sinan abim guzel ve keyifli tabii ki bu maceralara tekrar senide bekleriz, darisi basina! Tesekkur ederim [:3]
Uzun zaman oldu konuyu guncellemeyeli, son durumlari iceren detayli ayri bir post atacagim. Bugun guncellemek isteme sebebim son su degisiminin uzerinden tam 3 ay gecmesi. O gun bugundur tanklara dokunmuyorum, zaten dokunacak firsatim olmuyor bu yil is konusunda yeterince yorucu geciyor.
8 Mayis'ta TR'de olacagim. Dolayisiyla tanklar minimum 1 ay boyunca yine kendi baslarina kalacak zaten ATO, otomatik yemleme, dosaj pompasi, kamera vs. vs. alip kurma sebebimde buna hazirlik ve son asama olarakta malesef saglam bir budama yapmam gerekecek. Bu budamadan oncede bir fotograf paylasayim istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/150420261411361.jpg[/IMG]
Cuba- Bölgesel Sararma Sorunu;
[QUOTE=ballantines]
Tam olarak bunu anlatmak istiyorum kardeşim. Bu kadar yazıp, okuyacağına, kurduğun tankta ki bitkileri yetiştir önce.Invitro bitki nasıl üretilir, bu işe gönül vermiş herkes bilir. İlk kez sen yazıp, herkese öğreten sen değilsin malesef.[/QUOTE]
[:D] Oylemi olmus ya, anlatsana biraz daha hikaye guzel oluyor dinlemesi.
[QUOTE=ballantines]
Tam olarak bunu anlatmak istiyorum kardeşim. Bu kadar yazıp, okuyacağına, kurduğun tankta ki bitkileri yetiştir önce.Invitro bitki nasıl üretilir, bu işe gönül vermiş herkes bilir. İlk kez sen yazıp, herkese öğreten sen değilsin malesef.[/QUOTE]
[:D] Oylemi olmus ya, anlatsana biraz daha hikaye guzel oluyor dinlemesi.
Cuba- Bölgesel Sararma Sorunu;
[QUOTE=ballantines]
Özür diledim ya abi senden duvar falan yakışıyor mu şimdi hiç?Bak konuna baktım şimdi 2 aylık tankların var neredeyse 0 gelişme. Demek ki burada yazarak olmuyo bazı şeyler. Link attığın yazılar sana birşey katıyorsa, biraz pratiğe dök, burada yazarak harcama bu bilgileri.[/QUOTE]
Dedigin gibi yaparim. [;)]
Bitki uretip satiyormussun, bak belki lazim olurlar ekmegine faydam olsun https://www.akvaryum.com/Forum/mini_sera_k901070.asp. Cimbizla buralardanda birseyler sec tekrar gel iyi calis dersine. Bak surda senin kapasitenin yetmeyecegi konudada bir kac birsey anlattim, https://www.akvaryum.com/Forum/evde_in-vitro_bitki_uretimi_k1008479.asp Bu yontem biraz maliyetlidir ve serada bitki yetistirmeye benzemez hele tankta yetistirmeye hic benzemez. Senin gittigin yollardan ben coktan geldim. In-vitro konusu zamaninda begenmissiniz, anliyorum laf sokma cabasi insan acik ariyor. Olur oyle, argumanlara karsi birsey uretemeyince kendini kanitlama cabasi. Sizide anliyorum.
[EDIT]mrah,2026-01-08 21:54:18[/EDIT]
[QUOTE=ballantines]
Özür diledim ya abi senden duvar falan yakışıyor mu şimdi hiç?Bak konuna baktım şimdi 2 aylık tankların var neredeyse 0 gelişme. Demek ki burada yazarak olmuyo bazı şeyler. Link attığın yazılar sana birşey katıyorsa, biraz pratiğe dök, burada yazarak harcama bu bilgileri.[/QUOTE]
Dedigin gibi yaparim. [;)]
Bitki uretip satiyormussun, bak belki lazim olurlar ekmegine faydam olsun https://www.akvaryum.com/Forum/mini_sera_k901070.asp. Cimbizla buralardanda birseyler sec tekrar gel iyi calis dersine. Bak surda senin kapasitenin yetmeyecegi konudada bir kac birsey anlattim, https://www.akvaryum.com/Forum/evde_in-vitro_bitki_uretimi_k1008479.asp Bu yontem biraz maliyetlidir ve serada bitki yetistirmeye benzemez hele tankta yetistirmeye hic benzemez. Senin gittigin yollardan ben coktan geldim. In-vitro konusu zamaninda begenmissiniz, anliyorum laf sokma cabasi insan acik ariyor. Olur oyle, argumanlara karsi birsey uretemeyince kendini kanitlama cabasi. Sizide anliyorum.
[EDIT]mrah,2026-01-08 21:54:18[/EDIT]
Cuba- Bölgesel Sararma Sorunu;
[QUOTE=ballantines]Peki abi özür dilerim.Yapraklarından beslenir bitkiler. Siz iki arkadaş beni alt ettiniz. Formun en güçlü üyeleri siz ikinizsiniz.[/QUOTE]
Kimsenin kimseyi alt ettigi yok. Kimsenin boyle bir niyetide yok. Bu konuya cevap verecek vakti bulamamistim ve yazdim. Altay bey ile mesaj gecmislerime bakin kac konuda tartismisiz. Kendisini sahsen tanimam, ozel mesajlasmisligim bile yoktur. Kaldi ki mesajimi okursaniz onun dedigine ters seylerde iceriyor. Ben bilgiyi aktardim, ve son soyledigi dogru. Duvara birsey anlattigimi farkettim ve iyi hobiler diledim bu yuzden mesajina katildim ve begendim. Yeterlidir umarim. Sizin niyetiniz farkli. Amaciniz bir konu uzerine tartismaksa, ve bunun ne oldugunu nasil yapildigini biliyorsaniz oyle davranin. Amaciniz farkliysa soyleyin biz de kendimizi yormayalim. Amacim sizin gibi drama olsaydi, ben sizden daha da devrimciyim diye girerdim konuya oyle yapmadim.[EDIT]mrah,2026-01-08 20:52:09[/EDIT]
[QUOTE=ballantines]Peki abi özür dilerim.Yapraklarından beslenir bitkiler. Siz iki arkadaş beni alt ettiniz. Formun en güçlü üyeleri siz ikinizsiniz.[/QUOTE]
Kimsenin kimseyi alt ettigi yok. Kimsenin boyle bir niyetide yok. Bu konuya cevap verecek vakti bulamamistim ve yazdim. Altay bey ile mesaj gecmislerime bakin kac konuda tartismisiz. Kendisini sahsen tanimam, ozel mesajlasmisligim bile yoktur. Kaldi ki mesajimi okursaniz onun dedigine ters seylerde iceriyor. Ben bilgiyi aktardim, ve son soyledigi dogru. Duvara birsey anlattigimi farkettim ve iyi hobiler diledim bu yuzden mesajina katildim ve begendim. Yeterlidir umarim. Sizin niyetiniz farkli. Amaciniz bir konu uzerine tartismaksa, ve bunun ne oldugunu nasil yapildigini biliyorsaniz oyle davranin. Amaciniz farkliysa soyleyin biz de kendimizi yormayalim. Amacim sizin gibi drama olsaydi, ben sizden daha da devrimciyim diye girerdim konuya oyle yapmadim.[EDIT]mrah,2026-01-08 20:52:09[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Nature Aquarium Tetra yyiImaz, 03:43
Yeni Üye Forumu - Sump Mirel, 02:39
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve IgorVladimir, 02:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 84l Akvaryumda Filtre Seçimi NightWist, 02:27
Yeni Üye Forumu - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu Shortbuff, 01:13
Filtreleme Seçenekleri - Sunsun 603b Ve Sobo Sf-550f Karşılaştırma userhamit, 00:23
Yeni Üye Forumu - Bitki Önerisi EmiirKaan, 22:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 22:27
Akvaryum Tanıtımı - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir eren12, 21:49
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin ternapi, 21:47
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Su Test Kiti Önerileri portre, 21:33
Işık CO2 ve Ekipmanlar - Tuzlu Su Kurulumu BatuhanTufan, 21:18
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Bitkili Tankda Led Kullanımı Omer0618, 19:34
Işık CO2 ve Ekipmanlar - Sessiz Motor Önerisi mutlubaba, 18:02
Yeni Üye Forumu - Sessiz Filtre Mi İzolasyon Mu? Me0, 16:16
Filtreleme Seçenekleri - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Me0, 15:57
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 170 Litre 5 Adet Oranda Yanına Balık Tavsiyesi Akvaryumcu_Doru, 15:36
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun Cyber_Scout, 12:46
Canlı Doğuranlar - Dünden Bugüne.. Mithrandirr, 11:57
Akvaryum Tanıtımı - Betta Karında Şişlik Tatar10, 10:10
Hastalıklar ve İlaçlar - Tetra Akvaryumu Öneri Orhan76, 09:22
Akvaryum Tanıtımı - Karideslerim Hangi Tür? alp3r, 07:52
Omurgasızlar - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 23:10
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Sf550 Ve Sf350 Filtrasyon Önemli Soru :) Shortbuff, 22:23
Yeni Üye Forumu - Eurostar Hbl 802 Detaylı Deneyimlerim userhamit, 20:23
Filtreleme Seçenekleri - 45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum sakal34, 16:08
Akvaryum Tanıtımı - 120-140lt Akvaryum Kurulumu İçin Tavsiye Orhan76, 15:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? NightWist, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Aktif Toprak Ve Ters Osmos Sistemleri efesutcu44, 14:29
Taban ve Gübreleme - 84l Lepistes Akvaryumunda Filtre Önerisi Mithrandirr, 10:47
Yeni Üye Forumu - Neon Tetrada Bı Hastalık Var Sufisu, 09:07
Hastalıklar ve İlaçlar - Petshop'a Akvaryum Sistem Kurulumu Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Sunsun 603b Filtre Dizilimi IgorVladimir, 04:00
Filtreleme Seçenekleri - Parkede Eğim aupqua, 21:37
Yeni Üye Forumu - Yeni Bir Kurulum yhackup, 21:16
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum Anubias Üzerinde Oluşum umitlee, 17:15
Bitki Akvaryumları Genel - Shrimp Gh+ Cyber_Scout, 16:17
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 16:11
Akvaryum Tanıtımı - Java Fern Çürümesi Akvaryumcu_Doru, 15:58
Bitkili Akvaryum Canlıları - Akvaryum Ölçülerim Channa İçin Yeterli Mi Mithrandirr, 15:42
Yeni Üye Forumu - Endler Koleksiyonum Köroglu.88, 15:14
Canlı Doğuranlar - Endlerium (hobihane) NightWist, 14:15
Akvaryum Tanıtımı - Aktif Soilli Lepistes Tankı Ph Yükseltme aquaticathearmi, 13:34
Yeni Üye Forumu - Yandan Sump Buharlaşma Sonucu Devirdaim Durması ahmetfiratozkaya, 11:49
Filtre ve Sump Yapımı - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 09:43
Akvaryum Dünyasından Haberler - Akvaryumda Yeni Başlayan Nokta Canlılar Orhan76, 09:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Üretimhanelerdeki Su Bakımı VaranusSalvator, 01:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Beta Balığı Semaay, 00:25
Yeni Üye Forumu - Bitki Türü Bilgisi Cyber_Scout, 23:33
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 03:07
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 03:07
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 01:27
- Bitki Çeşitleri emreemin 01:27
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 01:27
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 01:27
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 01:18
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 01:03
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 01:03
- Son Gün Otomatik Yemleme Makinesi kazbek1 00:44
- Son Gün Sunsun Hbl 701 Askı Filtre Sıfır Ürün kazbek1 00:44
- Damızlık Maulana Ve Blue Neon Cigled ( Usisya ) serdar131977 23:21
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:33
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 21:40
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 21:25
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 20:07
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 19:30
- L144 Blueice Dişiler hero14 18:26
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 18:02
- Akvaryum 30*30 metsi 18:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 17:09
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 17:09
- Moss Teli CevdetSERBEST 17:09
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 17:03
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 17:03
- Cüce Kerevit Umt61 16:33
- Cryptocoryne Türleri corail79 16:26
- Anubias Nana corail79 16:26
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 16:26
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 16:26
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 14:22
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:02
- Anubias emregungor 13:49
- Christmass Moss emregungor 13:49
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 13:33
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 13:33
- Lepistes Red Tail Tuxedo Fil Kulak Corydoras.gram 13:22
- Corydoras Melini Corydoras.gram 13:22
- 🌿 Akvaryum Gübreleri🌲 Npk➕️ Fe➕ Excel kilic88 12:54
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 12:37
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 12:37
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 12:37
- Ramshorn SNBT38 12:24
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 12:15
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:13
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:13
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:13
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 12:09
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 12:08
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:46
KULLANICILAR
- 19 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
