ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DJosim
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Ekim 2011 12:00
Son Ziyaret:
14 Eylül 2012 11:52
Toplam Mesaj:
22 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Osman İmançlı
Doğum Tarihi:
01 Haziran 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Osman İmançlı
SON 10 MESAJI
Betta (dişi&erkek)
Buyrunuz
Yavruların bir bölümünü nereye yerleştirdiğimi de fotoğraflara bakınca fark edersiniz
Merak etmeyin sağlık açısından bir sorunları yok aksine kavga ortamından uzak tuttuğum için bence şanslılar bile
Ayrıca 3 4 günde bir kaplarını temizliyorum böyle böyle büyüyorlar 
DJosim 2012-06-06 14:58:11
Buyrunuz
Yavruların bir bölümünü nereye yerleştirdiğimi de fotoğraflara bakınca fark edersiniz
Merak etmeyin sağlık açısından bir sorunları yok aksine kavga ortamından uzak tuttuğum için bence şanslılar bile
Ayrıca 3 4 günde bir kaplarını temizliyorum böyle böyle büyüyorlar 
Betta (dişi&erkek)
[QUOTE=YagmurFF] Madem akvaryumunuz bol bitkili, filitre çakıştırıyor musunuz onu merak ediyorum. Çünkü filitre erkeği yoracağından dişiye vurmaya fırsat bulamayacaktır. Ben de diğer arkadaşlarım gibi ya ikinci bir dişi önereceğim ya da akvaryumcularda bulabileceğiniz en ufak kapasiteli filirtelerden önereceğim.[/QUOTE]
[QUOTE=YagmurFF] Madem akvaryumunuz bol bitkili, filitre çakıştırıyor musunuz onu merak ediyorum. Çünkü filitre erkeği yoracağından dişiye vurmaya fırsat bulamayacaktır. Ben de diğer arkadaşlarım gibi ya ikinci bir dişi önereceğim ya da akvaryumcularda bulabileceğiniz en ufak kapasiteli filirtelerden önereceğim.[/QUOTE]
Bir takım işlerimden dolayı giremedim mesajın cevaplanma süresini mazur görün
Evet akvaryumum bitkili ve filtresi de var. Fakat bu zaman zarfında bir takım gelişmeler yaşandı
Öncelikle betta larım çiftleşti ve yaklaşık 40 tane yavru dünyaya getirdi
Fakat 10 kadar tanesi nedenini anlamadığım şekilde (sanırım hastalandı) ve öldü
Geri kalanlar boy atmaya deva ediyor ve işin komik tarafı 30 lt'lik tankı tamamen yavrulara emanet ettim
Ebeveynler şu anda iki ayrı fanustalar. Arada bir balıklarım için kullandığım kovaya koyarak takip ediyorum ve birbirlerine çok alıştılar
Kovalamaca falan bir yana dip dibe uyuyorlar hehe
Akvaryuma dönersek, filtresi var demiştim fakat her zaman kullanmıyorum. Günde bir defa çalıştırıyorum 1 saat kadar etrafı topluyor sonra da kapatıyorum. Yavrularım da mutlu görünüyor çünkü durgun sulardan keyif alıyorlar
Herşey tamam da bu yavrular biraz daha boy atınca ben bunları nasıl zabdedicem onu düşünüyorum kara kara.. Sanırım akvaryumculara satıcam alırlarsa veya bu sitede talep eden biri çıkarsa birkaçını kendime saklayıp topluca vericem
Hele biraz daha büyüsünler de..
Evet akvaryumum bitkili ve filtresi de var. Fakat bu zaman zarfında bir takım gelişmeler yaşandı
Öncelikle betta larım çiftleşti ve yaklaşık 40 tane yavru dünyaya getirdi
Fakat 10 kadar tanesi nedenini anlamadığım şekilde (sanırım hastalandı) ve öldü
Geri kalanlar boy atmaya deva ediyor ve işin komik tarafı 30 lt'lik tankı tamamen yavrulara emanet ettim
Ebeveynler şu anda iki ayrı fanustalar. Arada bir balıklarım için kullandığım kovaya koyarak takip ediyorum ve birbirlerine çok alıştılar
Kovalamaca falan bir yana dip dibe uyuyorlar hehe
Akvaryuma dönersek, filtresi var demiştim fakat her zaman kullanmıyorum. Günde bir defa çalıştırıyorum 1 saat kadar etrafı topluyor sonra da kapatıyorum. Yavrularım da mutlu görünüyor çünkü durgun sulardan keyif alıyorlar
Herşey tamam da bu yavrular biraz daha boy atınca ben bunları nasıl zabdedicem onu düşünüyorum kara kara.. Sanırım akvaryumculara satıcam alırlarsa veya bu sitede talep eden biri çıkarsa birkaçını kendime saklayıp topluca vericem
Hele biraz daha büyüsünler de..Betta (dişi&erkek)
[QUOTE=TuzRuhu] Erkek dişiye alışması biraz zaman alır onun için camla bir süreliğine ikiye böl akvaryumunu birbirlerine bakarak alısırlar erkek köpük yuva yapmaya başlayınca camı kaldır yada 1 tane daha dişi al erkek 2sini ayrı ayrı kovalamaktan kendi yorulur . [/QUOTE]
[QUOTE=hhboz]Cam kestirip Akvaryumu ikiye ayır o zamana kadar birini başka biyere koy kavanoz ......vb
[/QUOTE]
[QUOTE=TuzRuhu] Erkek dişiye alışması biraz zaman alır onun için camla bir süreliğine ikiye böl akvaryumunu birbirlerine bakarak alısırlar erkek köpük yuva yapmaya başlayınca camı kaldır yada 1 tane daha dişi al erkek 2sini ayrı ayrı kovalamaktan kendi yorulur . [/QUOTE]
Onu da soracaktım. Dediğin gibi yorulursa keser sanırım kovalamayı yada azaltır. Tamam alışmalarını bekliycem şimdilik o zaman
Çünkü daha 1 gün oldu ben de aceleci davrandım sanırım ama yiyecek gibi kovalıyor korktum
Eğer hala devam ederse birkaç hafta sonra araya bir engel koyarum veya ayırırım. Teşekkür ederim 
Çünkü daha 1 gün oldu ben de aceleci davrandım sanırım ama yiyecek gibi kovalıyor korktum
Eğer hala devam ederse birkaç hafta sonra araya bir engel koyarum veya ayırırım. Teşekkür ederim 
[QUOTE=hhboz]Cam kestirip Akvaryumu ikiye ayır o zamana kadar birini başka biyere koy kavanoz ......vb
En uzak ihtimal öyle yapıcam ayırıcam umarım olmaz duruma göre bakacaz artık. Teşekkür ederim.
Betta (dişi&erkek)
[QUOTE=TuzRuhu] Kaçabiliyorsa sıkıntı olacağını sanmıyorum
[/QUOTE]
[QUOTE=hhboz]Ya ayır yada akvaryumu büyüt[/QUOTE]
[QUOTE=TuzRuhu] Kaçabiliyorsa sıkıntı olacağını sanmıyorum
[/QUOTE]
Şimdi şöyle de bir durum var. Önce dişiyi koydum akvaryuma ve yavaş yavaş alıştı. Ne kadar hareketsiz bir balık olsa da neşe ile aşağı yukarı gidip onu bunu dürtüyordu
Yazılardan okuduğum kadarıyla çok sığ sularda yaşamaya alışıklar o yüzden hareketsiz kalabiliyorlarmış epeyce süre. Bunlara rağmen hareketi falan yerindeydi. Gerçi aldığım akvaryumcuda 3 4 dişi ile beraber yaşıyorlardı ve buna benzer büyüklükte bir akvaryumdu. Erkek ne yazık ki bardakta satılıyordu. Yaşını bilmiyorum ama tahminim epeyce süre orada kaldığı üzerine
İkisini akvaryuma ilave edince dişi bir köşeye çekildi ve hareketsiz kalmaya özen gösterdi çünkü ne zaman hareket etse erkek orada bitiyordu. Şimdi tüm bunlara karşın erkek yerini kollamak istiyor ve hiçbir canlıyı yaşatmak istemiyor olabilir mi veya bir şekilde kovalamaca ile de olsa beraber yaşamaları uzun vadede uygun olur mu?
Yazılardan okuduğum kadarıyla çok sığ sularda yaşamaya alışıklar o yüzden hareketsiz kalabiliyorlarmış epeyce süre. Bunlara rağmen hareketi falan yerindeydi. Gerçi aldığım akvaryumcuda 3 4 dişi ile beraber yaşıyorlardı ve buna benzer büyüklükte bir akvaryumdu. Erkek ne yazık ki bardakta satılıyordu. Yaşını bilmiyorum ama tahminim epeyce süre orada kaldığı üzerine
İkisini akvaryuma ilave edince dişi bir köşeye çekildi ve hareketsiz kalmaya özen gösterdi çünkü ne zaman hareket etse erkek orada bitiyordu. Şimdi tüm bunlara karşın erkek yerini kollamak istiyor ve hiçbir canlıyı yaşatmak istemiyor olabilir mi veya bir şekilde kovalamaca ile de olsa beraber yaşamaları uzun vadede uygun olur mu?[QUOTE=hhboz]Ya ayır yada akvaryumu büyüt[/QUOTE]
Fanus a koymaya kıyamıyorum yoksa hazır iki adet kaloriferin üstünde içinde de java moss u olan fanus um var 

Betta (dişi&erkek)
Bölmeyi pek düşünmüyorum sonuçta tülden bir yavruluğum var onun içine erkeği koyabilirim ama ben ikisinin doğasında yan yana yaşayabilirler mi onu bilmek istiyorum. Bitki var 3 elodea ve sazlar şeklinde. Kaçabiliyor da sonuç itibariyle ama yorulur mu veya ileride sıkıntı olur mu?
Betta (dişi&erkek)
Arkadaşlar geçen gün iki adet betta balığı aldım 1 dişi, 1 erkek. Yalnız ilk defa büyütüyor olacağımdan dolayı tecrübesizim. 80 lt lik karma akvaryumum var. Bu çifte 30 lt hazır tanklardan aldım ve ikisini de aynı akvaryuma koydum. Fakat erkek sürekli yakalarsam öperim modunda dişiyi kovalıyor ve sonunda yakalayacak gibi gözüküyor
Şimdi benim sorum ikisini aynı akvaryumda tutmaya devam mı edeyim yoksa 2. bir seçenek olan erkeği fanus a mı hapsedeyim 
Arkadaşlar geçen gün iki adet betta balığı aldım 1 dişi, 1 erkek. Yalnız ilk defa büyütüyor olacağımdan dolayı tecrübesizim. 80 lt lik karma akvaryumum var. Bu çifte 30 lt hazır tanklardan aldım ve ikisini de aynı akvaryuma koydum. Fakat erkek sürekli yakalarsam öperim modunda dişiyi kovalıyor ve sonunda yakalayacak gibi gözüküyor
Şimdi benim sorum ikisini aynı akvaryumda tutmaya devam mı edeyim yoksa 2. bir seçenek olan erkeği fanus a mı hapsedeyim 
Sonunda canlı doğuran
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Birde 1e 4d lepistes + 1e 4d plati + 1 Vatoz düşünüyorum. Sayı uygun mu ? [/QUOTE]
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Birde 1e 4d lepistes + 1e 4d plati + 1 Vatoz düşünüyorum. Sayı uygun mu ? [/QUOTE]
Gayet uygun. Plati 2e 3d de yapabilirsiniz sorun çıkmaz. Vatoz yerine çöpçü alın derim 3 4 tane en az veya tabii ki sizin tercihiniz. Güzel uyum yakalarsınız bu balıklarla 

Sonunda canlı doğuran
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Tamam peki 60 Litre akvaryuma ne kadar kaya tuzu kullanmalıyım ? birde vatoz da alacağım ona zararoı olabilir diyoprlar ? nasıl yapmalıyım tuz kullanımını ? [/QUOTE]
DJosim 2011-11-14 21:08:00
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Tamam peki 60 Litre akvaryuma ne kadar kaya tuzu kullanmalıyım ? birde vatoz da alacağım ona zararoı olabilir diyoprlar ? nasıl yapmalıyım tuz kullanımını ? [/QUOTE]
Şimdi kaya tuzunu suyu hazırlamak için değil hastalık durumunda kullanmanız gerektiğini belirtmek istedim öncelikle bunu diyeyim. Hastalık durumunda 4 litreye 1 çay kaşığı olmak üzere sizin akvaryum için 15 çay kaşığı yeterli olacaktır. Ama dediğim gibi hastalık durumunda. Suyu birkaç gün dinlendirmeniz kafidir. Vatozlara zararlı olacağını sanmıyorum fakat iyotsuz yani kaya tuzu olduğundan emin olun sorun çıkmayacaktır 

Sonunda canlı doğuran
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Teşekürler birde suyu 4 gün dinlendiricem. Su düzenleyici gerekir mi ? ve ilersi için filan metilen mavisi vb. ilaç gerekir mi ? [/QUOTE]
DJosim 2011-11-14 21:06:51
[QUOTE=Metehan Yılmaz]Teşekürler birde suyu 4 gün dinlendiricem. Su düzenleyici gerekir mi ? ve ilersi için filan metilen mavisi vb. ilaç gerekir mi ? [/QUOTE]
Ben su düzenleyici kullanmadım ve şu ana kadar da bir sorun yaşamadım sizin tercihiniz. Metilen mavisi için çok gereksiz olduğunu ve yararlı bakterileri öldürdüğü konusunda sıkıntı yaratabileceği söyleniyor doğrudur belki ama ben kullanıyorum hastalık durumunda bence alsanız faydalı olur. Kaya tuzu esasen beyaz benek gibi balıkların hemen kapabileceği hastalıklar için güzel bir çözüm olabilir 

Sonunda canlı doğuran
Piyasada yeterli bir araştırmayla kendinize uygun ürünü bulabileceğinizi düşünüyorum. Size tavsiyem çok güçlü debili motor almamanız yönünde çünkü hafif akıntıları sever canlı doğuranlar bende de olduğu için biliyorum =) Yem olarak tropikal yem uygundur. Ayrıca yavrular için artemia üretmeyi öğrenmenizi tavsiye ederim yavrularınızın gelişmesinde çok önemli katkısı olacaktır. Tür olarak uyumlu sürü balıklarını tercih edebilirsiniz neon tetra uygundur örneğin. Sağlıklı balıklar dilerim..
Piyasada yeterli bir araştırmayla kendinize uygun ürünü bulabileceğinizi düşünüyorum. Size tavsiyem çok güçlü debili motor almamanız yönünde çünkü hafif akıntıları sever canlı doğuranlar bende de olduğu için biliyorum =) Yem olarak tropikal yem uygundur. Ayrıca yavrular için artemia üretmeyi öğrenmenizi tavsiye ederim yavrularınızın gelişmesinde çok önemli katkısı olacaktır. Tür olarak uyumlu sürü balıklarını tercih edebilirsiniz neon tetra uygundur örneğin. Sağlıklı balıklar dilerim..
SON MESAJLAR
- Lepistes Havuzu Killicory, 21:41
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
osmandbnl,
DigitalPen,
sedatkaryurek,
alipaksi,
OKIRATLI,
Ruchansuzen,
ternapi,
ballantines,
JujuSeri,
Sütçü,
TheDS,
Hoppala,
ugurbaran,
layper,
Mustafasesen,
0rnn,
Sercan.,
Ahmet Said,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
sirhill,
Myz26,
Tatar10,
Conix,
berat76,
EmrahGuloglu,
fissidens,
gokhankum,
TolgahanA,
yeekim,
şansal,
Mertkk,
youngaquarist,
LeafyAqua,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





