ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
GÜRKAN68
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
37
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Aralık 2012 09:36
Son Ziyaret:
22 Şubat 2017 15:01
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gürkan Sunay
Doğum Tarihi:
13 Ağustos 1968
Yaş:
57
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/138564.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Sessiz Dış Filtre Öneri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/111220161019191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/111220161026311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/111220161019191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/111220161026311.jpg[/IMG]
Sessiz Dış Filtre Öneri
Merhaba
Akvaryumunuzun üstü kapaklı tam kapalı değilse haqos expro dış aşkı filtre çok sessiz çalışıyor. 2 tane kullanıyorum sıfır ses. 1 tanesi 30 litrede diğeri 50 litrede. Debisi oldukça yüksek bir filtredir ancak çıkış musluğu kısılarak debi düşüyor. 4 Sepetli filtre akvaryum arka veya yan cama dıştan asılır. 2 çeşit şu çıkış aparatı var. Akvaryum kapalı kapaklıysa olmaz tavsiye etmem. Sağlıklı hobiler dilerim.
Merhaba
Akvaryumunuzun üstü kapaklı tam kapalı değilse haqos expro dış aşkı filtre çok sessiz çalışıyor. 2 tane kullanıyorum sıfır ses. 1 tanesi 30 litrede diğeri 50 litrede. Debisi oldukça yüksek bir filtredir ancak çıkış musluğu kısılarak debi düşüyor. 4 Sepetli filtre akvaryum arka veya yan cama dıştan asılır. 2 çeşit şu çıkış aparatı var. Akvaryum kapalı kapaklıysa olmaz tavsiye etmem. Sağlıklı hobiler dilerim.
60 lt. LowTech Bitkili
Teşekkürler Mehmet bey. Elimden geldiğince iyi olmasını istedim. İmkan ve şartlara göre bu çıktı. Beğendiğinize sevindim. Saygılar.
Teşekkürler Mehmet bey. Elimden geldiğince iyi olmasını istedim. İmkan ve şartlara göre bu çıktı. Beğendiğinize sevindim. Saygılar.
60 lt. LowTech Bitkili
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/270920161553311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/270920161548441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/270920161544311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/270920161547171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/270920161552411.jpg[/IMG]
Son görüntüler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/270920161553311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/270920161548441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/270920161544311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/270920161547171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/270920161552411.jpg[/IMG]
Son görüntüler.
60 lt. LowTech Bitkili
Akvaryumun son durumunu paylaşmak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/260820161127151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/260820161128591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/260820161131221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/260820161132421.jpg[/IMG]
Yeni bitkili kuracak arkadaşlar içinde izlenimlerimi paylaşmak isterim.
Öncelikle sıcaklık en büyük sorunum oldu. Isıların biraz olsun düştüğü bugünlere kadar tank sıcaklığını 27 28 derecelere ancak 220 voltluk bir fan ve oda havalandırmasını sürekli açık bırakarak düşürebildim. Bugün itibariyle 25 dereceyi gördü. Su sıcaklığı bitki gelişimi için olumsuz oldu. Buna rağmen misket ve dıy sıvı gübrelerle ağırda olsa gelişimi gözlemleyebiliyorum. İkinci sorunum sudaki oksijen yetersizliği oldu. İnceledim araştırdım okudum ve low veya high tech bitkili akvaryumlarda suya kabarcık verilmesi ve su yüzeyinin aşırı hareketli olması zaten sağlanması yeterince zor olan co2 in iyice düşük seviyeye inmemesi için tavsiye edilmiyordu. Bu yüzden bende bu uygulamayı yapmak istedim ancak sadece 1 gün bile bunu başaramadım. Denediğim her seferinde 12 saatlik bir sürede oksijen yetersizliği oluştuğunu canlılarda gözlemleyip derhal kabarcık ve su yüzeyi hareketini sağlayarak müdahale etmek durumunda kaldım. Ve bu şekilde kalmasının gerektiği kanaatine vardım. Üçüncü sorunum yosunlanmanın başlaması oldu. Gübrelemeyi keserek su degişimi yaparak yosunlanmayı durdurdum ama yosunlar elbette tamamen bitmedi. Sadece artmıyor birazda canlıların yemesiyle azalıyor diyebilirim. Tankta hem moss ve salyangozlar olduğu için hemde bir tür dezenfektan olduğu için oturmuş biyolejik filtrelemeyi bozacağını düşündüğümden dıy excel kullanmak istemiyorum. Gübreleme ve ışıklandırma konusunda daha hassas davranarak giderebileceğimi düşünüyorum. Canlılarda sağlıklı mutlu görünüyorlar. Yavrular oldu hatta büyüdüler bile. [:nazar:]Herkese sağlıklı mutlu hobiler diliyorum.
Akvaryumun son durumunu paylaşmak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/260820161127151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/260820161128591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/260820161131221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/260820161132421.jpg[/IMG]
Yeni bitkili kuracak arkadaşlar içinde izlenimlerimi paylaşmak isterim.
Öncelikle sıcaklık en büyük sorunum oldu. Isıların biraz olsun düştüğü bugünlere kadar tank sıcaklığını 27 28 derecelere ancak 220 voltluk bir fan ve oda havalandırmasını sürekli açık bırakarak düşürebildim. Bugün itibariyle 25 dereceyi gördü. Su sıcaklığı bitki gelişimi için olumsuz oldu. Buna rağmen misket ve dıy sıvı gübrelerle ağırda olsa gelişimi gözlemleyebiliyorum. İkinci sorunum sudaki oksijen yetersizliği oldu. İnceledim araştırdım okudum ve low veya high tech bitkili akvaryumlarda suya kabarcık verilmesi ve su yüzeyinin aşırı hareketli olması zaten sağlanması yeterince zor olan co2 in iyice düşük seviyeye inmemesi için tavsiye edilmiyordu. Bu yüzden bende bu uygulamayı yapmak istedim ancak sadece 1 gün bile bunu başaramadım. Denediğim her seferinde 12 saatlik bir sürede oksijen yetersizliği oluştuğunu canlılarda gözlemleyip derhal kabarcık ve su yüzeyi hareketini sağlayarak müdahale etmek durumunda kaldım. Ve bu şekilde kalmasının gerektiği kanaatine vardım. Üçüncü sorunum yosunlanmanın başlaması oldu. Gübrelemeyi keserek su degişimi yaparak yosunlanmayı durdurdum ama yosunlar elbette tamamen bitmedi. Sadece artmıyor birazda canlıların yemesiyle azalıyor diyebilirim. Tankta hem moss ve salyangozlar olduğu için hemde bir tür dezenfektan olduğu için oturmuş biyolejik filtrelemeyi bozacağını düşündüğümden dıy excel kullanmak istemiyorum. Gübreleme ve ışıklandırma konusunda daha hassas davranarak giderebileceğimi düşünüyorum. Canlılarda sağlıklı mutlu görünüyorlar. Yavrular oldu hatta büyüdüler bile. [:nazar:]Herkese sağlıklı mutlu hobiler diliyorum.
60 lt. LowTech Bitkili
[QUOTE=erkanocak]Vitasand'in hangi kumunu kullandınız acaba?[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/170820161632101.jpg[/IMG]
[QUOTE=erkanocak]Vitasand'in hangi kumunu kullandınız acaba?[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/170820161632101.jpg[/IMG]
Akvaryum Esneme Problemi
Merhaba, hayırlı olsun. Öncelikle akvaryumunuz verdiğiniz ölçülere göre 90 litreye yakın su alıyor. Kendi ağırlığı da eklenince ciddi dikkate alınması gereken bir rakam ortaya çıkıyor. Üstüne koyduğunuz çekmeceli sehpa dolabınız sunta gibi duruyor ve bana sanki bu ağırlığı taşımak için uygun değil gibi geldi. İyice ölçün, düşünün, araştırın derim. Yok eğer yanılıyorsam bu ağırlığı taşımaya müsait ise bu sefer bir su terazisi yardımıyla üzerinde durduğu zemine göre eğimini ayakların altına parçalar yerleştirerek düzeltmelisiniz. Sehpa dolabınızın düz durması önemli. Bunu da geçince bu hacimdeki bir akvaryumun altına strafor koymakta oldukça gereklidir. Akvaryumun yapımında herhangi bir hata kusur yoksa strafor akvaryum tabanının oturduğu zeminden kaynaklı ufak tefek bozuklukların akvaryuma zarar vermesini engeller. Az miktarlarda esneme olacaksa kendisi esneyerek belli bir noktaya kadar esneme yapmasını önler.
Yazdıklarım genellikle göz önüne alınması gereken ve çoğu hobicinin uyguladığı şeylerdir. Ama tavsiye niteliğindedir. Bağlayıcılığı yoktur. Kararınızdan ve uygulamalarınızdan dolayı sorumluluk sizde. Sağlıklı mutlu hobiler dilerim.
Merhaba, hayırlı olsun. Öncelikle akvaryumunuz verdiğiniz ölçülere göre 90 litreye yakın su alıyor. Kendi ağırlığı da eklenince ciddi dikkate alınması gereken bir rakam ortaya çıkıyor. Üstüne koyduğunuz çekmeceli sehpa dolabınız sunta gibi duruyor ve bana sanki bu ağırlığı taşımak için uygun değil gibi geldi. İyice ölçün, düşünün, araştırın derim. Yok eğer yanılıyorsam bu ağırlığı taşımaya müsait ise bu sefer bir su terazisi yardımıyla üzerinde durduğu zemine göre eğimini ayakların altına parçalar yerleştirerek düzeltmelisiniz. Sehpa dolabınızın düz durması önemli. Bunu da geçince bu hacimdeki bir akvaryumun altına strafor koymakta oldukça gereklidir. Akvaryumun yapımında herhangi bir hata kusur yoksa strafor akvaryum tabanının oturduğu zeminden kaynaklı ufak tefek bozuklukların akvaryuma zarar vermesini engeller. Az miktarlarda esneme olacaksa kendisi esneyerek belli bir noktaya kadar esneme yapmasını önler.
Yazdıklarım genellikle göz önüne alınması gereken ve çoğu hobicinin uyguladığı şeylerdir. Ama tavsiye niteliğindedir. Bağlayıcılığı yoktur. Kararınızdan ve uygulamalarınızdan dolayı sorumluluk sizde. Sağlıklı mutlu hobiler dilerim.
Bitki Türünün Cinsini İsmini Bulamadım.
Merhaba selamlar arkadaşlar. Herkese sağlıklı mutlu hobiler dilerim. Bitkili tankımda cinsini ismini bilmediğim araştırıp bulamadığım bitkiler var. Bu konuda ilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. Fotoğraflarda orta planda olan bitkilerdir. İlgilenen bilgilendiren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/080820161652371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/080820161653501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/080820161656161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/080820161657381.jpg[/IMG]
Merhaba selamlar arkadaşlar. Herkese sağlıklı mutlu hobiler dilerim. Bitkili tankımda cinsini ismini bilmediğim araştırıp bulamadığım bitkiler var. Bu konuda ilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. Fotoğraflarda orta planda olan bitkilerdir. İlgilenen bilgilendiren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/080820161652371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/080820161653501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/080820161656161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138564/080820161657381.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum Sürecim
Merhaba hayırlı olsun. Akvaryum dizaynınız bence çok güzel olmuş[:nazar:] tebrik ederim[:iyi:]. Orta ağırlı bitkilendirme yapmışsınız florasanlarda ortada ise bu yüzden bence bitkileriniz için ışıklandırmanız yeterli. Ekipmanlarda yazmamışsınız bir zamanlayıcınız yoksa almanızı ve onunla ihtiyaç doğrultusunda belirli süre ışıklandırma yapmanızı öneririm. Ayrıca misket gübreler kökten besin sağlıyor. Buna ilave olarak genel amaçlı mikro besin sıvı gübre takviyesi yapmanızda iyi olacaktır. Düzenli su değişimi yapmak gereklidir ve iyi gelecektir. Midye bence bitkili akvaryuma olmaz. Midye kum altına gömülüp hareket ediyor. Kuvvetli bir canlı. Kayaları yerinden oynattığına bitkileri söktüğüne şahit oldum. Ayrıca nitrat emiyor diye biliyorum ki bitkili akvaryumda bitkilerin ihtiyacı kadar nitrat bulunması gerekir. Birde soğuk su canlısı sıcaklık artınca ömrü kısalıyor gömüldüğü yerde ölürse suyun bozulmasına neden olabilir. Sağlıklı mutlu hobiler dilerim.
Merhaba hayırlı olsun. Akvaryum dizaynınız bence çok güzel olmuş[:nazar:] tebrik ederim[:iyi:]. Orta ağırlı bitkilendirme yapmışsınız florasanlarda ortada ise bu yüzden bence bitkileriniz için ışıklandırmanız yeterli. Ekipmanlarda yazmamışsınız bir zamanlayıcınız yoksa almanızı ve onunla ihtiyaç doğrultusunda belirli süre ışıklandırma yapmanızı öneririm. Ayrıca misket gübreler kökten besin sağlıyor. Buna ilave olarak genel amaçlı mikro besin sıvı gübre takviyesi yapmanızda iyi olacaktır. Düzenli su değişimi yapmak gereklidir ve iyi gelecektir. Midye bence bitkili akvaryuma olmaz. Midye kum altına gömülüp hareket ediyor. Kuvvetli bir canlı. Kayaları yerinden oynattığına bitkileri söktüğüne şahit oldum. Ayrıca nitrat emiyor diye biliyorum ki bitkili akvaryumda bitkilerin ihtiyacı kadar nitrat bulunması gerekir. Birde soğuk su canlısı sıcaklık artınca ömrü kısalıyor gömüldüğü yerde ölürse suyun bozulmasına neden olabilir. Sağlıklı mutlu hobiler dilerim.
60 lt. LowTech Bitkili
[QUOTE=mehmetaydin]Gürkan bey merhaba. Ekipmanlar da güzel ve uygun akvaryumunuz için. Fakat aydinlatma kafama takıldı. 54 w aydınlatma kullanıyorsunuz benim de akvaryumum 40.40.40 brüt 64 net ise 50 lt civarı. Ben sadece 1 adet 23 watt tasarruflu ampul kullanıyorum. Anubias ve java fern gibi fazla ışık sevmeyen bitkiler ışığa direkt maruz kalan bir yerde ise yaprakları kararıyor. Eğer zemin bitkisi bakmayı düşünmüyorsanız aydınlatmayı azaltmanızı öneririm. Herkese huzurlu hobiler [:)] [/QUOTE]
Mehmet bey merhaba. Uyarı ve tavsiyeniz için teşkkür ederim. Işıklandırma her biri bağımsız açma kapama imkanım var. Gözlemleyerek bazılarını çalıştırmayabilirim. Ancak asıl sorunum ısınma ve buna bağlı olduğunu düşünüyorum sanırım oksijen yetersizliği var. 10 m2 bir atölyem var. Akvaryumu buraya kurdum. Malum havalar sıcak yerimde küçük. Filtre ve soğutma fanı sürekli çalışıyor. Gündüz 27.5 dereceye kadar indirebildim. Ancak atölyenin kapalı olduğu geceden gündüze kadar olan bölümünde 29 dereceye çıkıyor. Geldiğimde içeride aşırı nemlenme hissediyorum. Filitre şelalesi suya kabarcık yapmayacak şekilde ayarlı olduğundan sanırım oksijen yetersiz geliyor. Canlıları su yüzeyine yakın dururlarken gözlemledim. Bu konuda sizin ve alakadar diğer hobici arkadaşlarımızın fikrinizi rica edeceğim. Sağlıklı mutlu hobiler.
[QUOTE=mehmetaydin]Gürkan bey merhaba. Ekipmanlar da güzel ve uygun akvaryumunuz için. Fakat aydinlatma kafama takıldı. 54 w aydınlatma kullanıyorsunuz benim de akvaryumum 40.40.40 brüt 64 net ise 50 lt civarı. Ben sadece 1 adet 23 watt tasarruflu ampul kullanıyorum. Anubias ve java fern gibi fazla ışık sevmeyen bitkiler ışığa direkt maruz kalan bir yerde ise yaprakları kararıyor. Eğer zemin bitkisi bakmayı düşünmüyorsanız aydınlatmayı azaltmanızı öneririm. Herkese huzurlu hobiler [:)] [/QUOTE]
Mehmet bey merhaba. Uyarı ve tavsiyeniz için teşkkür ederim. Işıklandırma her biri bağımsız açma kapama imkanım var. Gözlemleyerek bazılarını çalıştırmayabilirim. Ancak asıl sorunum ısınma ve buna bağlı olduğunu düşünüyorum sanırım oksijen yetersizliği var. 10 m2 bir atölyem var. Akvaryumu buraya kurdum. Malum havalar sıcak yerimde küçük. Filtre ve soğutma fanı sürekli çalışıyor. Gündüz 27.5 dereceye kadar indirebildim. Ancak atölyenin kapalı olduğu geceden gündüze kadar olan bölümünde 29 dereceye çıkıyor. Geldiğimde içeride aşırı nemlenme hissediyorum. Filitre şelalesi suya kabarcık yapmayacak şekilde ayarlı olduğundan sanırım oksijen yetersiz geliyor. Canlıları su yüzeyine yakın dururlarken gözlemledim. Bu konuda sizin ve alakadar diğer hobici arkadaşlarımızın fikrinizi rica edeceğim. Sağlıklı mutlu hobiler.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
