ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
eergun
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2013 22:50
Son Ziyaret:
07 Haziran 2014 09:35
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ergun ÇAM
Doğum Tarihi:
29 Ekim 1986
Yaş:
39
İl:
Ankara
Meslek:
Serbest
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
50x30x20 Bitkili - Black Neon Tetra
Ergun ÇAM
Ergun ÇAM
SON 10 MESAJI
Bitkili Tetra Akvaryumum
Tabletle ilgili olarak bende çok olumlu düşünmüyorum, fakat mayalı sistemde belirli bir ayar imkanı olmadığı için, akvaryumdaki dengeleri çok çabuk değiştiriyor. Daha önceki denememde sudaki nitrat seviyesi en üst seviyede çıkmıştı. İçinde canlı varken akvaryum üzerinde böyle bir deneme yapmayı gözüm kesmiyor.
Tabletle ilgili olarak bende çok olumlu düşünmüyorum, fakat mayalı sistemde belirli bir ayar imkanı olmadığı için, akvaryumdaki dengeleri çok çabuk değiştiriyor. Daha önceki denememde sudaki nitrat seviyesi en üst seviyede çıkmıştı. İçinde canlı varken akvaryum üzerinde böyle bir deneme yapmayı gözüm kesmiyor.
Ufak 20lik veya 30luk bir kutu ile tabletlerin etkisini deneyeceğim. Umarım azda olsa işe yarar.
Bitkili Tetra Akvaryumum
Akvaryumun ilk kurulumunun üzerinden 3 hafta geçti, ve son değişiklikleri yapalı 1 hafta oldu. Su değişimlerini 3 gün arayla %50, toplamda 2 sefer yaptım. Balıklar gelmeden 1 gün önce de 2,5 lt su değişimi yapmıştım. Aşıladığım suda 4-5 saat kadar beklettim balıkları.
Akvaryumun ilk kurulumunun üzerinden 3 hafta geçti, ve son değişiklikleri yapalı 1 hafta oldu. Su değişimlerini 3 gün arayla %50, toplamda 2 sefer yaptım. Balıklar gelmeden 1 gün önce de 2,5 lt su değişimi yapmıştım. Aşıladığım suda 4-5 saat kadar beklettim balıkları.
Kaybettiğim balık daha su aşılamadan önce burnu yukarıda yüzüyordu zaten. Sanırım hastalık veya benzeri bir sebepten kaybettim.
Aydınlatma için 10w t5 daylight yeterli olur düşüncesindeydim, dalgıç lambayı dekoratif amaçlı kullanıyorum.
Şuandaki en önemli problem bitkilerin co2 ihtiyacını karşılayamıyor olmam. Düşük hacim yüzünden mayalı sistem çok sağlıklı olmuyor malesef. Ve alternatif çözümlerden en ideali tabletlerde yeterli olabilir mi emin değilim.
Bitkili Tetra Akvaryumum
Fotoğraf:eergun 2013-04-26 20:10:31
Fotoğraf:
akvaryumun ilk hali;
Boyut (cm): 50x30x20
Kapasite (litre): Net 25lt
Canlılar: 2e 5d black neon tetra , 5 yavru cüce vatoz , ve davetsiz misafirler (adi salyangoz), 50 kök civarında glososstigma ve 20 kök civarı bacopa
Malzemeler: 500lt/h iç filtre, 50w ısıtıcı, 2.5kg kuvarz kum, 6w dalgıç+10w t5 daylight
Akvaryum Bakımı: Haftada bir gün dip çekimi (5lt)
Kullanılan Yemler: sera ve tetranın 2şer çeşit yemi (sera vipan + wipachips , tetra pul + fd) , ve açıkta satılan stick yemlerden 2 çeşit.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Su değişimlerinde 5ml ferropol sıvı gübre, bir çay kaşığı kaya tuzu ve gazı alınmış maden suyu.
glososstigmalar eklendi;
bacopa ve mayalı co2 eklendi;
dekorasyon değişti, mayalı sistemi çıkarttım;
ve akvaryumun şuandaki durumu;
Boyut (cm): 50x30x20
Kapasite (litre): Net 25lt
Canlılar: 2e 5d black neon tetra , 5 yavru cüce vatoz , ve davetsiz misafirler (adi salyangoz), 50 kök civarında glososstigma ve 20 kök civarı bacopa
Malzemeler: 500lt/h iç filtre, 50w ısıtıcı, 2.5kg kuvarz kum, 6w dalgıç+10w t5 daylight
Akvaryum Bakımı: Haftada bir gün dip çekimi (5lt)
Kullanılan Yemler: sera ve tetranın 2şer çeşit yemi (sera vipan + wipachips , tetra pul + fd) , ve açıkta satılan stick yemlerden 2 çeşit.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Su değişimlerinde 5ml ferropol sıvı gübre, bir çay kaşığı kaya tuzu ve gazı alınmış maden suyu.
İlk balık sayım 2e 6d şeklindeydi fakat dişilerimden birini bu sabah kaybettim. Balığı kaybettikten sonra önlem amacıyla %25 lik bir su değişimi yaptım. Şuanda diğer balıkların ürkeklik dışında herhangi bir problemleri yok. Su sıcaklığım 25c.
Şunda birkaç ufak taş dışında ekleme yapmayı düşünmüyorum. Mayalı sistemi 4-5 süre ile uyguladım fakat istediğim verimi alamadım, ayrıca akvaryumun küçük boyutu sebebiyle nitrat seviyesi çok çabuk yükseliyordu. Kısa bir süre içinde co2 tabletleriyle takviye yapmayı planlıyorum.
Işıklandırmayı 10w daylight tavanda, ve 6w dalgış ön camda olacak şekilde ayarladım, ve günde 5+5 saat açık tutuyorum. Herhangi bir yosun problemi yaşamadım, fakat özellikle bacopalar birtürlü kendilerini toparlıyamadı. Resimlerden de belli olduğu üzere 3-4 tanesi çok kötü durumda.
Görüş ve tavsiyelerinize saygı duyarım,
teşekkürler.
Shrimp Valley-(Güncel)
Taşların üzerindeki rakamlarda hoş durmuş :)
Taşların üzerindeki rakamlarda hoş durmuş :)
Dekoratif olarak güzel akvaryumunuz var, tebrik ederim...
Ufak boyutlu ilk deneyimim ( resimli )
Verdiğiniz bilgiler ve tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Sanırım ilk planladığım gibi 3+1 red albino almak en iyisi olacak. Tabiki yanlarına 1 ya da 2 tane cüce vatoz da ekleyeceğim.
Verdiğiniz bilgiler ve tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Sanırım ilk planladığım gibi 3+1 red albino almak en iyisi olacak. Tabiki yanlarına 1 ya da 2 tane cüce vatoz da ekleyeceğim.
Balıkları eklemek için en ideali pazartesi günü sanırım ( yani ilk su koyduğum günden 4 gün sonra )
Su aşılama ile ilgili yapabileceğim tek şey, kurulu ve düzenli yavru veren lepistes akvaryumundan destek almak olabilir. Fakat tahminen kaç litre su almalıyım ?
Birde balıklar eklenene kadar su değişimi yapmama gerek var mı ?
Filtre ve ısıtıcı çalışmaya devam etmeli mi ?
Ufak boyutlu ilk deneyimim ( resimli )
Sormak istediğim birşey daha var; bugün pet shoptaki elemanla konuşurken, "eğer ilk tecrüben olacaksa red albino alma" dedi. "Onun yerine daha fazla sayıda kılıç kuyruk al, hem akvaryumun daha canlı olur, hemde bakımı daha kolaydır" şeklinde bir fikir sundu ve kafam karıştı açıkçası.
eergun 2013-03-28 17:57:35
Sormak istediğim birşey daha var; bugün pet shoptaki elemanla konuşurken, "eğer ilk tecrüben olacaksa red albino alma" dedi. "Onun yerine daha fazla sayıda kılıç kuyruk al, hem akvaryumun daha canlı olur, hemde bakımı daha kolaydır" şeklinde bir fikir sundu ve kafam karıştı açıkçası.
İlk tecrübem olacağı için balıklar zarar görsün veya mutsuz olsun istemiyorum, o yüzden en basiti ile başlamak daha mantıklı diye düşünüyorum.
Gerçekten elemanın dediği gibi 1+3 red albino bakmak yerine, daha fazla sayıda kılıç kuyruk(veya neon tetra) + ufak bir vatoz bakmak bir acemi için daha mı uygun olur ?
+
Bu sabah akvaryumu su ile doldurdum ve tam bir damacana+bir sürahi su aldı; yani 20 litre... Son eklediğim sürahide bir çay kaşığı kadar kaya tuzu çözüp akvaryuma ekledim. Bu işlemden 24 saat sonra canlıları akvaryuma eklemek bir problem yaratır mı ? Son 8-9 saattir ısıtıcı + iç filtre çalışıyor(akvaryumun heryeri hava kabarcığı doldu), ve yarına kadarda çalıştıracağım, su ısısı 26-27 derece civarında.
Ufak boyutlu ilk deneyimim ( resimli )
Bugün 1e 3d red albino almak için daha önceden telefonlaştığım pet shopa gideceğim. Pet shop önüme 2 seçenek sundu; birincisi 3+1 damızlık vermek. İkincisi yine 3+1 şeklinde genç balıklar vermek. Genç balıkların yeni yeni renk almaya başladığını, fakat cinsiyetlerinin belli olduğunu söyledi. Ben de genç balık almanın daha iyi olacağını düşündüm, fakat bu balıklarda cinsiyeti net olarak nasıl anlayabilirim ?
Bugün 1e 3d red albino almak için daha önceden telefonlaştığım pet shopa gideceğim. Pet shop önüme 2 seçenek sundu; birincisi 3+1 damızlık vermek. İkincisi yine 3+1 şeklinde genç balıklar vermek. Genç balıkların yeni yeni renk almaya başladığını, fakat cinsiyetlerinin belli olduğunu söyledi. Ben de genç balık almanın daha iyi olacağını düşündüm, fakat bu balıklarda cinsiyeti net olarak nasıl anlayabilirim ?
Yetişkin balık olsalar cinsiyeti ayırt edebilirim, ama henüz yeni renk almaya başlamış balıklarda işimi nasıl garantiye alabilirim ? nelere dikkat etmeliyim ?
Ufak boyutlu ilk deneyimim ( resimli )
[QUOTE=whiteredmoon]500 lt filtre çok fazla akıntı yapmıyor mu?[/QUOTE]
[QUOTE=whiteredmoon]500 lt filtre çok fazla akıntı yapmıyor mu?[/QUOTE]
filtrenin üzerinde ayar tuşu var, ilk denediğimde orta ayarda çok fazla dalgalanma yapmamıştı, ama yüksek devirde kullanınca ne olur bilmiyorum.
filtreyi hediye eden arkadaşım 40-70 litre arası için uygun demişti. Zaten arkadaşımda 60litre civarı bir akvaryumda kullanmıştı.
- Bu arada bu akvaryumda "red albino" beslemek uygun olur mu ? 40 litrelik hacime 1e 3d lik bir grup ideal midir ?
Ufak boyutlu ilk deneyimim ( resimli )
eergun 2013-03-27 18:22:37
Öncelikle selamlar herkese.
3-4 gün önce hobiye başlamak amacıyla 50x24x18 lik ufak bir akvaryum satın aldım, kendi kısıtlı bilgimle ve hediye aksesuar ve malzemelerle kurulumu bugün tamamladım.
Şuana kadar elime geçen malzemeler ve aksesuarlar;
- 2,5kg siyah kuvars kum
- 50w ısıtıcı
- 500lt/h 5w iç filtre
- tek çıkışlı 3,5 l/m hava motoru + 20cm hava taşı
- 35cm 6w iç lamba
- mangrow kökü

3 haftadır forumda konuları okuyorum, takip ediyorum. En başta gözüme çarpan ve beslemek istediğim canlı red albino'ydu. Şimdi onun için güzel bir ev oldumu bilmiyorum ... Kuvars kum ve hava taşı dışında diğer tüm malzemeleri arkadaşım hediye etti, o yüzden pek malzeme almadım ve belirli bir canlı türüne yönelim kurulum yapamadım. Fakat şimdi tavsiyeler alabilmek için durumu sizinle paylaşmak istedim.
Bunun dışında sormak istediğim birkaç şey var;
1- kumu 6-7 saat suda beklettikten sonra 4-5 defa kaynar sudan geçirdim, en son olarak bir bezin içine koyup soğuk suda yıkadım. Bu temizlik için yeterli olmuş mudur ?
2- magrow kökünü en az 20 defa sıcak suda beklettim, su her soğuduğunda süzüp yeniden kaynar su ekledim. Son olarakta tanzikli suda yıkadım. fakat hala suda beklettiğimde suyu bulandırıyor. Bunun sebebi ne olabilir ?
3- arka plan için elimden geleni yaptım ama hava kabarcıklarını engelleyemedim. fonu aldığım reklamcı camı ıslat sonra yapıştır, en sonra kredi kartıyla üstünden geç demişti, yaptım fakat cam biraz lekeli kaldı gibi... bu konuda en az eforla durumu nasıl kurtarabilirim ?
4- iç filtrenin vakumları camı tutmuyor, onu yapıştırmak için silikon kullanmamın bir zararı olur mu ?
ilk akvaryum deneyimim olduğu için yanlış olan ve eleştirilebilcek çok fazla durum vardır sanırım... fikir ve görüşlerinize ihtiyacım var.
herkese teşekkür ederim.
İlk tank tecrübesi için tavsiye istiyorum
Malzeme ve aksesuarların bir bölümünü arkadaşımdan temin edecektim. Bu malzemeler siyah silis kum ( bana ince siyah silis kum olduğunu söyledi ) , bir diğer akvaryumdan da mideye kırığı ve taşlar.
Malzeme ve aksesuarların bir bölümünü arkadaşımdan temin edecektim. Bu malzemeler siyah silis kum ( bana ince siyah silis kum olduğunu söyledi ) , bir diğer akvaryumdan da mideye kırığı ve taşlar.
Sanırım kum silis değil fakat ince siyah bir kum. Taşlar ve midye kırığı da extraydı, fakat olmasa daha iyi olur sanırım.
Isıtıcı ve havalandırmada sanırım kapasiteler biraz düşük kalıyor ?
özellikle havalandırmada kum altından hortumlarla yapılan dekorasyon çok hoşuma gidiyordu fakat balık sağlığına olan etkilerini araştıramadım. Sanırım yeterli oksijen ve sirkülasyonu sağlamaz ?
Suyu işim gereği haftada en az 2 gün gittiğim bir kaynaktan almayı planlamıştım, bunun sebebi de bu kaynaktan gelen suyun ph değerlerinin olumlu olmasıydı. haftalık 20lt su miktarı yeterli olur diye düşünmüştüm.
Özellikle akvaryum çeşitlerini çok araştırdım. 2 metrelik sumplı akvaryumlara kadar baktım, ama ilk etapta kendimi denemek istiyorum, ve küçük akvaryum seçmek istememin sebebi bu.
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.









