ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fatih_71
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ocak 2015 21:38
Son Ziyaret:
05 Eylül 2016 12:28
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
FATİH BALOĞLU
Doğum Tarihi:
29 Eylül 1986
Yaş:
39
İl:
Kirikkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
FATİH BALOĞLU
SON 10 MESAJI
Deniz Akvaryumuna Geçeceğim - Görüşleriniz
150*60*60 akvaryumum var. Şuanda discus besliyorum ve bırakıp deniz akvaryumu kuracağım. Akvaryumum çift kule sistemli 140*35*50 civarı yanlıs hatırlamıyorsam. Biraz araştırma yaptım. Sizlerin tecrübelerinden yararlanmak istiyorum. Sumpla birlikte 700 litre civarı akvaryumum. Bazı cihazları arastırdım sizlerede sormak istedim.
1 - Reef Royal - DC-251 Protein Skimmer - sizce nasıl iyi bir protein skimmer mı. ( Canlı yükü ağır olacak onun için bunu düşündüm. )
2 - Canlı kaya ve canlı kum hakkındaki düşünceleriniz
3 - Yanında alınacak ekstra malzemeler ( tuz ölcer - ph - vs bildikleriniz )
4 - Nasıl bir aydınlatma kullanmalıyım bu ölçülerde bir akvaryum için
( Not : Akvaryumun canlı yükü biraz ağır olacak şekilde kurmayı düşünüyorum. Sizin değerli tecrübelerinizden yararlanarak kurmak istiyorum. )
Şimdiden teşekkür ederim hepinize.
150*60*60 akvaryumum var. Şuanda discus besliyorum ve bırakıp deniz akvaryumu kuracağım. Akvaryumum çift kule sistemli 140*35*50 civarı yanlıs hatırlamıyorsam. Biraz araştırma yaptım. Sizlerin tecrübelerinden yararlanmak istiyorum. Sumpla birlikte 700 litre civarı akvaryumum. Bazı cihazları arastırdım sizlerede sormak istedim.
1 - Reef Royal - DC-251 Protein Skimmer - sizce nasıl iyi bir protein skimmer mı. ( Canlı yükü ağır olacak onun için bunu düşündüm. )
2 - Canlı kaya ve canlı kum hakkındaki düşünceleriniz
3 - Yanında alınacak ekstra malzemeler ( tuz ölcer - ph - vs bildikleriniz )
4 - Nasıl bir aydınlatma kullanmalıyım bu ölçülerde bir akvaryum için
( Not : Akvaryumun canlı yükü biraz ağır olacak şekilde kurmayı düşünüyorum. Sizin değerli tecrübelerinizden yararlanarak kurmak istiyorum. )
Şimdiden teşekkür ederim hepinize.
Discus Üretimi - Osmos Kullanımı, Su Hazırlama Vb
Değerli akvarist abilerim hepinizin yorumları ve tecrübeleriniz hakkında verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bitkili olduğu için karar vermek biraz zor oluyor. Yeni olduğum için tavsiyeleriniz, tecrübeleriniz benim için çok değerli. Yorum yapıp tecrübelerini söyleyen herkesede ayrıca teşekkür ederim.
Değerli akvarist abilerim hepinizin yorumları ve tecrübeleriniz hakkında verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bitkili olduğu için karar vermek biraz zor oluyor. Yeni olduğum için tavsiyeleriniz, tecrübeleriniz benim için çok değerli. Yorum yapıp tecrübelerini söyleyen herkesede ayrıca teşekkür ederim.
Discus Üretimi - Osmos Kullanımı, Su Hazırlama Vb
Ulvi bey ben arıtma alacağım akvaryum için yalnız arıtma cihazının hangi malzemeler bulunsun örneğin mebranlı diyorlar iste carbon filtre diyor arıtmayı satacak kişi. ben üretim için değil bitkili akvaryumum var ve balıklarım parazitten korunsun vede ölmesini istemediğim için alacağım. Bitkili akvaryumda discus beslemek biraz zor. sizden ricam bitkili akvaryuma alacağım su arıtma cihazında neler bulunsun. Ne önerirsiniz.
Ulvi bey ben arıtma alacağım akvaryum için yalnız arıtma cihazının hangi malzemeler bulunsun örneğin mebranlı diyorlar iste carbon filtre diyor arıtmayı satacak kişi. ben üretim için değil bitkili akvaryumum var ve balıklarım parazitten korunsun vede ölmesini istemediğim için alacağım. Bitkili akvaryumda discus beslemek biraz zor. sizden ricam bitkili akvaryuma alacağım su arıtma cihazında neler bulunsun. Ne önerirsiniz.
fo ikalalarım kuyruk erimesi oldu ve stresteler
Parazit var akvaryumunuzda eğer suyunuza tuz atmadıysanız biraz daha arastırıp biraz kaya tuzu ekleyebilirsiniz. Başka balık varmı akvaryumda ?
Parazit var akvaryumunuzda eğer suyunuza tuz atmadıysanız biraz daha arastırıp biraz kaya tuzu ekleyebilirsiniz. Başka balık varmı akvaryumda ?
Yunuslar bir bir ölüyorlar
Kardesim gecmis olsun. Balıklarında şişme yada karınlarında içe çökme varmı. Eğer bunlar yoksa hemen 3/1 oranında su değişikliği yap. Vede balıklarının yemlerine sarımsak suyu damlat kuruduktan sonra ver. Balıklarına iyi gelir. Birde çocuk doktorlarının yazdığı cocuk vitamin surupları var arastır forumdan onlarıda balıklarının yemlerine damlatıp kuruduktan sonra verebilirsin.
Kardesim gecmis olsun. Balıklarında şişme yada karınlarında içe çökme varmı. Eğer bunlar yoksa hemen 3/1 oranında su değişikliği yap. Vede balıklarının yemlerine sarımsak suyu damlat kuruduktan sonra ver. Balıklarına iyi gelir. Birde çocuk doktorlarının yazdığı cocuk vitamin surupları var arastır forumdan onlarıda balıklarının yemlerine damlatıp kuruduktan sonra verebilirsin.
Forumdaki konulara cevap yazılmaması
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
150*60*60 Bitkili Akvaryumum Ve Sump Sistemim
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
150*60*60 Bitkili Akvaryumum Ve Sump Sistemim
[QUOTE=jakabo_06]Çok güzel görünüyor elinize saglık
fakat bir sorum olucak hagen mesela bizde çok sık kullanılıyor ben izledigim bir kaç videoda gri posetlerden çok koyu kahve rengi kumlar kullanıyorlardı
mesela ada wiev videolarda hep o kumla iş yapıyor bilginiz var mı video izlerseniz tasarım için de süper fikirler labilirsiniz[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkür ederim. Hagenden memnunum. Adawiev hakkında pek bilgim yok videolarada bakıp fikir beyan ederim size. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
[QUOTE=muhabirhamit]Güzel bir akvaryum olmuş bende 120 lik bir bitki akvaryumu kurmayı düşünüyorum ancak sump sistemi olmalı yoksa dış filitre mi kullanmalıyım bilemedim [/QUOTE]
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Kuracağınız akvaryum 120 lik ise size kalmış bir durum. Sump sistemi çok güzel oluyor. Örneğin dış filtre yi temizlemek saatler alıyor ama sump sistemini temizlemek 10 dakikayı buluyor. Yalnız ses problemi oluyor sump sisteminde bilgin olsun. Kulelerden inen su ses yapıyor ayriyeten alacağın kafa motoruda önemli az elektrik yakması vede ses yapmaması lazım.
Kolay gelsin
[QUOTE=Ebu Muhammed]Akvaryumunuz çok güzel olmuş. Acaba tabanda kum yüsekliğiniz ne kadar? Fotograflarda sanki az gibi duruyor. Benim bir kaç sorum olacak:
Canlı ne düşünüyorsunuz?
Co2 kullanıyormusunuz?
Aydınlatmanızdan bahsedebilirmisiniz?
[/QUOTE]
Ebu Muhammed kardeşim teşekkür ederim yorumun için. Tabandaki kum akvaryumun içinde aynı bir tepe gibi düzenledik. ön ve yan taraflardaki kum seviyesi 7 - 10 cm arası, arka ortaya doğru 15,17 cm civarı kum seviyesi bu sekilde. Canlı olarak amazon , saz, anabias , tütün , yosun, çim ektim. Amazon zor bitki çok çabuk çürüyor , anabias ta zor hemen yaprakları çürüyor, diğerleri sıkıntısız büyüyor bakalım. Co2 kullanıyorum hazır aldım küçük bidonda güzel de co2 çıkıyor saniye başına 3 - 5 damla küçük parçalar çıkıyor. Aydınlatmam 4 adet lamba gün ışığı ve değirleri balık için ve bitki için olanlardan. Aydınlatmam akvaryumcum hazırladı lambaların ismini bilemediğimden kusura bakma. Kolay gelsin.
[QUOTE=rccol]Çok güzel gözüküyor.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Amazon zor bitki hem hızlı büyüyor vede uyum sağlayamazsa akvaryumun içinde yaprakları eriyip ortalığı mahvediyor. Ben ileride discus beslemek istediğimden akvaristler akvaryum arka camının mavi olmasını istiyorlar. Siyah veya cam boş olursa discusta sitrese neden oluyormuş. Onun için öyle yaptırdım.
Kolay gelsin.
[QUOTE=omerardicli]Çok güzel olmuş....
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Darısı almayı düşünüp yada alamayan arkadaşlarımıza nasip olsun.
[QUOTE=jakabo_06]Çok güzel görünüyor elinize saglık
fakat bir sorum olucak hagen mesela bizde çok sık kullanılıyor ben izledigim bir kaç videoda gri posetlerden çok koyu kahve rengi kumlar kullanıyorlardı
mesela ada wiev videolarda hep o kumla iş yapıyor bilginiz var mı video izlerseniz tasarım için de süper fikirler labilirsiniz[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkür ederim. Hagenden memnunum. Adawiev hakkında pek bilgim yok videolarada bakıp fikir beyan ederim size. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
[QUOTE=muhabirhamit]Güzel bir akvaryum olmuş bende 120 lik bir bitki akvaryumu kurmayı düşünüyorum ancak sump sistemi olmalı yoksa dış filitre mi kullanmalıyım bilemedim
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Kuracağınız akvaryum 120 lik ise size kalmış bir durum. Sump sistemi çok güzel oluyor. Örneğin dış filtre yi temizlemek saatler alıyor ama sump sistemini temizlemek 10 dakikayı buluyor. Yalnız ses problemi oluyor sump sisteminde bilgin olsun. Kulelerden inen su ses yapıyor ayriyeten alacağın kafa motoruda önemli az elektrik yakması vede ses yapmaması lazım.
Kolay gelsin
[QUOTE=Ebu Muhammed]Akvaryumunuz çok güzel olmuş. Acaba tabanda kum yüsekliğiniz ne kadar? Fotograflarda sanki az gibi duruyor. Benim bir kaç sorum olacak:
Canlı ne düşünüyorsunuz?
Co2 kullanıyormusunuz?
Aydınlatmanızdan bahsedebilirmisiniz?
[/QUOTE]
Ebu Muhammed kardeşim teşekkür ederim yorumun için. Tabandaki kum akvaryumun içinde aynı bir tepe gibi düzenledik. ön ve yan taraflardaki kum seviyesi 7 - 10 cm arası, arka ortaya doğru 15,17 cm civarı kum seviyesi bu sekilde. Canlı olarak amazon , saz, anabias , tütün , yosun, çim ektim. Amazon zor bitki çok çabuk çürüyor , anabias ta zor hemen yaprakları çürüyor, diğerleri sıkıntısız büyüyor bakalım. Co2 kullanıyorum hazır aldım küçük bidonda güzel de co2 çıkıyor saniye başına 3 - 5 damla küçük parçalar çıkıyor. Aydınlatmam 4 adet lamba gün ışığı ve değirleri balık için ve bitki için olanlardan. Aydınlatmam akvaryumcum hazırladı lambaların ismini bilemediğimden kusura bakma. Kolay gelsin.
[QUOTE=rccol]Çok güzel gözüküyor.
Yanlız kime sorduysam amazon bitiksinden uzak dur dedi.
Çok fazla büyüyüp su yüzeyini kaplayıp ışığı engelliyorlarmış.
Ayrıca önerim arka camı siyah kaplarsanız çok daha şık gözüküyor.
Bitkileri öne çıkarıyor.
Bilgilerinize.
[/QUOTE]Teşekkür ederim yorumunuz için. Amazon zor bitki hem hızlı büyüyor vede uyum sağlayamazsa akvaryumun içinde yaprakları eriyip ortalığı mahvediyor. Ben ileride discus beslemek istediğimden akvaristler akvaryum arka camının mavi olmasını istiyorlar. Siyah veya cam boş olursa discusta sitrese neden oluyormuş. Onun için öyle yaptırdım.
Kolay gelsin.
[QUOTE=omerardicli]Çok güzel olmuş....
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Darısı almayı düşünüp yada alamayan arkadaşlarımıza nasip olsun.
420 lt bitkili hi-tech; "uzun soluklu yolculuk"
Kardes böyle güzel bir akvaryuma sump sistemini öneririm sump sisteminde biyolojik denge oturması biraz gec oluyor ama biyolojik denge oturduktan sonra üstüne yok derim, birde akvaryumun içinde hic bir malzemen durmuyor hepsini sump sistemine koyuyorsun, ısıtıcı, motor, ne varsa akvaryum yerine sump a koyuyorsun vede akvaryumun icinden yer tasarruf ediyorsun. Yinede sen bilirsin sadece tavsiye benimkisi. Kolay gelsin simdiden.
Kardes böyle güzel bir akvaryuma sump sistemini öneririm sump sisteminde biyolojik denge oturması biraz gec oluyor ama biyolojik denge oturduktan sonra üstüne yok derim, birde akvaryumun içinde hic bir malzemen durmuyor hepsini sump sistemine koyuyorsun, ısıtıcı, motor, ne varsa akvaryum yerine sump a koyuyorsun vede akvaryumun icinden yer tasarruf ediyorsun. Yinede sen bilirsin sadece tavsiye benimkisi. Kolay gelsin simdiden.
Bu taşta bitki yetişir mi
[QUOTE=harp]İsmini ve markasını bilmiyorum malesef. Fakat fotoğrafını yükledim, bu taşların altına dere kumu koyup üstte bunları tutmayı düşünüyorum. Acaba bir problem ile karşılaşır mıyım, yoksa sorun olmaz mı ?
[/QUOTE]
Hagen siyah kum yeni aldım bende orjinal cuvalında aynı duruyor bendekiyle, bunun altına güzel bir bitki taban kumu koyarsan güzel verim alırsın birde misket gübreylede destek verirsen güzel oluyor.
[QUOTE=harp]İsmini ve markasını bilmiyorum malesef. Fakat fotoğrafını yükledim, bu taşların altına dere kumu koyup üstte bunları tutmayı düşünüyorum. Acaba bir problem ile karşılaşır mıyım, yoksa sorun olmaz mı ?
marsilea hirsuta yada lilaeopsis brasiliensis, moss ve tilki kuyruğu
Hagen siyah kum yeni aldım bende orjinal cuvalında aynı duruyor bendekiyle, bunun altına güzel bir bitki taban kumu koyarsan güzel verim alırsın birde misket gübreylede destek verirsen güzel oluyor.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
TolgahanA,
ternapi,
Frkn,
Hidro Dinamik,
Jotunheim,
Tortuga7,
altum123,
TheDS,
SaviaSora,
Benmuro,
yeekim,
Sfenks111,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
Leonthe pro,
upeker,
ErayDemirel,
Balikcidede,
syerli,
bysmokin,
Canerkartal,
hasancn,
cilbay06,
_rammstein_,
Oxide,
Kınayu,
Efeayd,
Emanuelton,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
yilmaz006,
berat76,
BatuhanTufan,
00cngz00,
Oğul Hüseyin,
AquaShirmp,
fffurkan9,
Serdar dmr,
şansal,
fissidens,
Pandkoal,
oguzozt,
Kemalk41,
egemenc,
oguzsel,
√olkaπ,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


