ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Musab96
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Temmuz 2015 16:06
Son Ziyaret:
02 Şubat 2022 13:57
Toplam Mesaj:
39 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
musab gezgin
Doğum Tarihi:
10 Haziran 1996
Yaş:
30
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
musab gezgin
SON 10 MESAJI
Ikola Kaiser&red Rainbow&lufubu (en Güncel Sy. 3)
10aylık olan ikolalarım 3erkek 16dişi olarak nihayi şeklini aldı. Tabi aynı akvaryumda 15adet Red rainbow kantalamba ve 12 adet lufubu/purple rainbow yavruları da ekledim. Ancak yavruların cinsiyetleri henüz belli değil. Işte son durum görselleri [VID]https://youtu.be/QH8JpnLCrf8[/VID][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/101020211307201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/101020211307411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/101020211307591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/101020211308191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/101020211308381.jpg[/IMG]
10aylık olan ikolalarım 3erkek 16dişi olarak nihayi şeklini aldı. Tabi aynı akvaryumda 15adet Red rainbow kantalamba ve 12 adet lufubu/purple rainbow yavruları da ekledim. Ancak yavruların cinsiyetleri henüz belli değil. Işte son durum görselleri [VID]https://youtu.be/QH8JpnLCrf8[/VID][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/101020211307201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/101020211307411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/101020211307591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/101020211308191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/101020211308381.jpg[/IMG]
230x65x50 2 Adet Tank
Kurulumunuz hayırlı olsun.Inşallah gönlünüze göre türlerin en iyilerini bulursunuz. Benim gibi yavrudan besleyecekseniz birkaç tür karışık görseli güzel olur kanaatindeyim. 150 50 60cm akvaryumumda ikola kaiser ve red rainbow kantalamba büyütüyorum ama imkanım olsaydı 200 60 50h cm'de lufubuyla beraber üç tür bakardım.[;)]
Kurulumunuz hayırlı olsun.Inşallah gönlünüze göre türlerin en iyilerini bulursunuz. Benim gibi yavrudan besleyecekseniz birkaç tür karışık görseli güzel olur kanaatindeyim. 150 50 60cm akvaryumumda ikola kaiser ve red rainbow kantalamba büyütüyorum ama imkanım olsaydı 200 60 50h cm'de lufubuyla beraber üç tür bakardım.[;)]
Ikola Kaiser&red Rainbow&lufubu (en Güncel Sy. 3)
Herkese keyifli hobiler. 7aylık olan ikolalarımı 2e18d olarak son sayı bıraktım. Tabi ki güncel bir videoyla sizlere de sundum. Şimdilik yumurta alıp atıyorlar kendilerine karışmıyorum ki öğrensinler yumurta tutmayı. Son olarak 1ağız/15adet aldığım red rainbow kantalambalar için de 40 40 40cm sumplu yavru akvaryumu yaptım. Yavrular şuan 2cm civarı bol artemialı besleyip 4-5cm 1ay içinde ana tanka salmayı planlıyorum. Ilerleyen zamanlarda güncel paylaşımlara devam edeceğim inşallah.[VID]https://youtu.be/VMkLgXIXfDg[/VID]
Herkese keyifli hobiler. 7aylık olan ikolalarımı 2e18d olarak son sayı bıraktım. Tabi ki güncel bir videoyla sizlere de sundum. Şimdilik yumurta alıp atıyorlar kendilerine karışmıyorum ki öğrensinler yumurta tutmayı. Son olarak 1ağız/15adet aldığım red rainbow kantalambalar için de 40 40 40cm sumplu yavru akvaryumu yaptım. Yavrular şuan 2cm civarı bol artemialı besleyip 4-5cm 1ay içinde ana tanka salmayı planlıyorum. Ilerleyen zamanlarda güncel paylaşımlara devam edeceğim inşallah.[VID]https://youtu.be/VMkLgXIXfDg[/VID]
Ikola Kaiser&red Rainbow&lufubu (en Güncel Sy. 3)
[QUOTE=celalabay]Videoyu yeni gördüm, gelişimleri gayet güzel görünüyor. Cinsiyetler belli oluyor ise yavaş yavaş erkeklerden ayıklamaya başlamak lazım. Zira hacim iyi de olsa uzun vadede yanık kalan ikolalar görmeye başlayabilirsin. Balıklar büyüdükçe yemleme artacak, yemleme arttıkça dışkılama da artacak. Gerisi malum.
Sağlıklı balıklar, keyifli hobiler dilerim. [/QUOTE]
Abi yorumun için teşekkür ederim kusura bakma biraz geç cevap verdim. Yaptığım sahiplendirmeler sonucunda en güncel haliyle 150 50 60h cm akvaryumumda 2e 28d ikola var. Ilerleyen zamanlarda 16d 2e bırakmayı düşünüyorum tabi ki buradan da en son ki durumlarını gösteren video ve resim paylaşacağım. O zamana kadar ikolalarım sağlıklı büyümeye devam eder inşallah. Şimdilik kurlaşmalar yumurta alıp atmalar devam ediyor.
[QUOTE=celalabay]Videoyu yeni gördüm, gelişimleri gayet güzel görünüyor. Cinsiyetler belli oluyor ise yavaş yavaş erkeklerden ayıklamaya başlamak lazım. Zira hacim iyi de olsa uzun vadede yanık kalan ikolalar görmeye başlayabilirsin. Balıklar büyüdükçe yemleme artacak, yemleme arttıkça dışkılama da artacak. Gerisi malum.
Sağlıklı balıklar, keyifli hobiler dilerim. [/QUOTE]
Abi yorumun için teşekkür ederim kusura bakma biraz geç cevap verdim. Yaptığım sahiplendirmeler sonucunda en güncel haliyle 150 50 60h cm akvaryumumda 2e 28d ikola var. Ilerleyen zamanlarda 16d 2e bırakmayı düşünüyorum tabi ki buradan da en son ki durumlarını gösteren video ve resim paylaşacağım. O zamana kadar ikolalarım sağlıklı büyümeye devam eder inşallah. Şimdilik kurlaşmalar yumurta alıp atmalar devam ediyor.
Ikola Kaiser&red Rainbow&lufubu (en Güncel Sy. 3)
Balıkları alırken f0 olmasından ziyade anaçlarının renk ve formuna dikkat etmiştim. Bana göre balık kaliteliyse f1 ya da f0 çok önemli değil. Tabi kişiden kişiye değişir.
Taşlar fazla olursa hacim daralır bu yüzden fazlalaştırmadım ki yüzmeye alan kalsın. Ayrıca taşlara ilaveten dalga motoru ve arka cam komple alglerle kaplı gün boyunca gözlemliyorum arka camı kemiriyorlar. Ön ve yan camları çift taraflı silecekle temizliyorum arkayı beslensinler diye temizlemiyorum.
Ağız yapısı hakkında bildiğim kadarıyla f0larınki daha yuvarlağımsı f1lerinli ise daha uzun oluyormuş yosun kazıma sebebiyle böyle fark ortaya çıkıyormuş. F0 ve f1 ağız yapısı resmi vardı bulabilseydim koyardım buraya hatta tablet yemlerin bahsi geçen meseleye katkısı var diye hergün veriyorum.
kartuş filtreyi ya da su dinlerdirmek için bidonu koyacak yerim yok malesef. Onun yerine fluval fx4 ün içine seachem matrix ve purigen koydum ilaveten reeflowers effictive ekliyorum.
Balıkları alırken f0 olmasından ziyade anaçlarının renk ve formuna dikkat etmiştim. Bana göre balık kaliteliyse f1 ya da f0 çok önemli değil. Tabi kişiden kişiye değişir.
Taşlar fazla olursa hacim daralır bu yüzden fazlalaştırmadım ki yüzmeye alan kalsın. Ayrıca taşlara ilaveten dalga motoru ve arka cam komple alglerle kaplı gün boyunca gözlemliyorum arka camı kemiriyorlar. Ön ve yan camları çift taraflı silecekle temizliyorum arkayı beslensinler diye temizlemiyorum.
Ağız yapısı hakkında bildiğim kadarıyla f0larınki daha yuvarlağımsı f1lerinli ise daha uzun oluyormuş yosun kazıma sebebiyle böyle fark ortaya çıkıyormuş. F0 ve f1 ağız yapısı resmi vardı bulabilseydim koyardım buraya hatta tablet yemlerin bahsi geçen meseleye katkısı var diye hergün veriyorum.
kartuş filtreyi ya da su dinlerdirmek için bidonu koyacak yerim yok malesef. Onun yerine fluval fx4 ün içine seachem matrix ve purigen koydum ilaveten reeflowers effictive ekliyorum.
Ikola Kaiser&red Rainbow&lufubu (en Güncel Sy. 3)
[QUOTE=Foae]Başlık fazla iddialı, uygulama ise malesef Cumhuriyetten oldukça geride.
-Tasarım tropheus için uygun değil, daha çok adette ve mümkünse daha büyük kayalar olmalı. Trop habitatı tamamen kayalıktır, kum nerdeyse görünmez.
-Cinsi önemsiz, 120 adet cichlid tek bir ev akvaryumunda sağlıklı bakılacak bir sayı değil. Çok fazla. Şu tankta 120 cüce cichlid beslemek isteseniz yorumum aynı olur. Ayıklama yapılmadı heralde hala aşırı kalabalık görünüyor.
-F0 yavrusu denmez, kısaca F1 denir. Sadece Türkiye’de duyabileceğiniz bir ticari kurnazlıkla edilmiş bir laftır bu “F0 yavrusu”.
F0 yavrusu = F1,
F1 yavrusu = F2... diye gider tanımlamalar.
-Çeşme suyu ile değişim yapmaya devam edip yakında balıklar ölmeye başlayınca “nazar” içerikli bir paylaşım tarafınızdan gelebilir. 80-100 litrelik kovalar var, suyu en azından bu tip bir depoya almanız daha iyi sonuç verir. Tesisat tipi üçlü kartuş filtre kullanmanız yerinde olacaktır.
-Su değişimi yapılırken, klor giderici, ph yükseltici vb ürünler balıkların bulunduğu tanka dökülmez, depoda, kovada gerekli ayarlar yapılır ve sorunları giderilmiş su akvaryuma eklenir.
Kolay gelsin, sağlıklı hobiler.
[/QUOTE]
Herşeyden önce yorumuz için teşekkür ederim. yazdıklarınıza tek tek cevap vereyim.
Başlığın ismi sayıda kinayedir. Espiri amacıyla koydum ikola krallığı, ikola ailesi vs. gibi
Tasarım ise yavruların büyümesi için gereken litreyi azaltmasın diye sade şekilde dizayn ettim. Taşların üstündeki yosunları kemirip ağız yapılarının düzgün olması amacıyla koydum. Amacım kesinlikle biyotop kurmak değildi.
Sayı konusunda ise fazla olduğunu biliyorum ancak daha önceki yazılarımda görüleceği üzere tamamen eleme yapıp en iyilerinden güzel bir koloni kurma mantığından kaynaklıdır.
f0 yavrusu ve ya f1 kelimesine de odaklanmadığımdan dolayı f0 yavrusu olarak başlıklandırmışım ama daha önceki video, ilan veya konu başlıklarımda f1 yazdığımda olmuştur. Yani bir kurnazlık, art niyetim yoktur.
Su değişimi ve suyun düzenlenmesi ise dinlendirmek için ev ortamında yeterli imkanım olmadığından mecburen direkt akvaryuma ekliyorum. Zaten oran olarak da %20 yi geçmiyor. Bir de su düzenleyicinin kullanma talimatındaki cümleyi aynen aktarayım. ´ Doğrudan akvaryuma eklenebilir, ancak önce yeni suya eklenirse daha iyi olur. Akvaryuma doğrudan eklenirse, akvaryum hacminde temel doz. Sülfür kokusu normaldir.`
Yani sonuç olarak balıklarım için şartlar dahilinde elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Tabi ki eksikliklerim de olmuş olabilir. Bu akvaryuma 4 aydır böyle bakıyorum Allaha şükür bir hastalık ya da ölüm olmadı.
[QUOTE=Foae]Başlık fazla iddialı, uygulama ise malesef Cumhuriyetten oldukça geride.
-Tasarım tropheus için uygun değil, daha çok adette ve mümkünse daha büyük kayalar olmalı. Trop habitatı tamamen kayalıktır, kum nerdeyse görünmez.
-Cinsi önemsiz, 120 adet cichlid tek bir ev akvaryumunda sağlıklı bakılacak bir sayı değil. Çok fazla. Şu tankta 120 cüce cichlid beslemek isteseniz yorumum aynı olur. Ayıklama yapılmadı heralde hala aşırı kalabalık görünüyor.
-F0 yavrusu denmez, kısaca F1 denir. Sadece Türkiye’de duyabileceğiniz bir ticari kurnazlıkla edilmiş bir laftır bu “F0 yavrusu”.
F0 yavrusu = F1,
F1 yavrusu = F2... diye gider tanımlamalar.
-Çeşme suyu ile değişim yapmaya devam edip yakında balıklar ölmeye başlayınca “nazar” içerikli bir paylaşım tarafınızdan gelebilir. 80-100 litrelik kovalar var, suyu en azından bu tip bir depoya almanız daha iyi sonuç verir. Tesisat tipi üçlü kartuş filtre kullanmanız yerinde olacaktır.
-Su değişimi yapılırken, klor giderici, ph yükseltici vb ürünler balıkların bulunduğu tanka dökülmez, depoda, kovada gerekli ayarlar yapılır ve sorunları giderilmiş su akvaryuma eklenir.
Kolay gelsin, sağlıklı hobiler.
[/QUOTE]
Herşeyden önce yorumuz için teşekkür ederim. yazdıklarınıza tek tek cevap vereyim.
Başlığın ismi sayıda kinayedir. Espiri amacıyla koydum ikola krallığı, ikola ailesi vs. gibi
Tasarım ise yavruların büyümesi için gereken litreyi azaltmasın diye sade şekilde dizayn ettim. Taşların üstündeki yosunları kemirip ağız yapılarının düzgün olması amacıyla koydum. Amacım kesinlikle biyotop kurmak değildi.
Sayı konusunda ise fazla olduğunu biliyorum ancak daha önceki yazılarımda görüleceği üzere tamamen eleme yapıp en iyilerinden güzel bir koloni kurma mantığından kaynaklıdır.
f0 yavrusu ve ya f1 kelimesine de odaklanmadığımdan dolayı f0 yavrusu olarak başlıklandırmışım ama daha önceki video, ilan veya konu başlıklarımda f1 yazdığımda olmuştur. Yani bir kurnazlık, art niyetim yoktur.
Su değişimi ve suyun düzenlenmesi ise dinlendirmek için ev ortamında yeterli imkanım olmadığından mecburen direkt akvaryuma ekliyorum. Zaten oran olarak da %20 yi geçmiyor. Bir de su düzenleyicinin kullanma talimatındaki cümleyi aynen aktarayım. ´ Doğrudan akvaryuma eklenebilir, ancak önce yeni suya eklenirse daha iyi olur. Akvaryuma doğrudan eklenirse, akvaryum hacminde temel doz. Sülfür kokusu normaldir.`
Yani sonuç olarak balıklarım için şartlar dahilinde elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Tabi ki eksikliklerim de olmuş olabilir. Bu akvaryuma 4 aydır böyle bakıyorum Allaha şükür bir hastalık ya da ölüm olmadı.
Ikola Kaiser&red Rainbow&lufubu (en Güncel Sy. 3)
[QUOTE=EagleEye]Tropheus akvaryumlarında balık başına 30 litre önerilir hadi sen 20 litre düşünsen balık başına, 22 balık eder maximum daha fazla beslemek hem akvaryumdaki dengelerin hassaslaşması hemde balıkların daha kolay strese girmesi demek bu da hastalıklara davetiye çıkarır ki mutsuz balıkları izlemek mutluluk vermez. Erkek sayısını 3 ü geçme derim 3 erkek 20 dişi en fazla bu şekilde beslemeni tavsiye ederim.[/QUOTE][QUOTE=Balikcionur]35 balık o ölçüler için fazla olur ve dediğim gibi suyun çabuk bozulur su sarımsı bi halde olur ve sudaki oksijen çabuk tükenir. Çeşme suyu içerdiği ağır metallerden kaynaklı balıklarda problem çıkartabilir, ani ısı değişimi dış parazit yapar vs vs. Dinlendirme şansın yoksa su değişimi sırasında suyu tazyikli değilde yavaş yavaş doldur su düzenleyicisini kullanmayı unutma ama tabiki ısı değişimi olacağı için problem olabilir.[/QUOTE]
Oran işini kesin olarak 9-10cm de olacağı söylediler şuan en büyüğü 7cm ama stres olmasınlar diye karışmıyorum ilerde inşallah. Su değişimini de hortumla yavaş yavaş yapıyorum sonra da reeflowers effective ekliyorum kullanım talimatında yazdığı gibi 100lt ye 6ml ekliyorum.
[QUOTE=EagleEye]Tropheus akvaryumlarında balık başına 30 litre önerilir hadi sen 20 litre düşünsen balık başına, 22 balık eder maximum daha fazla beslemek hem akvaryumdaki dengelerin hassaslaşması hemde balıkların daha kolay strese girmesi demek bu da hastalıklara davetiye çıkarır ki mutsuz balıkları izlemek mutluluk vermez. Erkek sayısını 3 ü geçme derim 3 erkek 20 dişi en fazla bu şekilde beslemeni tavsiye ederim.[/QUOTE][QUOTE=Balikcionur]35 balık o ölçüler için fazla olur ve dediğim gibi suyun çabuk bozulur su sarımsı bi halde olur ve sudaki oksijen çabuk tükenir. Çeşme suyu içerdiği ağır metallerden kaynaklı balıklarda problem çıkartabilir, ani ısı değişimi dış parazit yapar vs vs. Dinlendirme şansın yoksa su değişimi sırasında suyu tazyikli değilde yavaş yavaş doldur su düzenleyicisini kullanmayı unutma ama tabiki ısı değişimi olacağı için problem olabilir.[/QUOTE]
Oran işini kesin olarak 9-10cm de olacağı söylediler şuan en büyüğü 7cm ama stres olmasınlar diye karışmıyorum ilerde inşallah. Su değişimini de hortumla yavaş yavaş yapıyorum sonra da reeflowers effective ekliyorum kullanım talimatında yazdığı gibi 100lt ye 6ml ekliyorum.
Ikola Kaiser&red Rainbow&lufubu (en Güncel Sy. 3)
[QUOTE=EagleEye]
Katılıyorum ek olarak 1 ay daha bekleyip dişi erkek oranına bakıp bantları formu en güzel olanlardan koloni oluşturmanı tavsiye ederim toplam 18-20 balık ideal olacaktır akvaryum ölçülerine göre.[/QUOTE]
Yorumun için teşekkür ederim tam da aklımdaki düşünceyi yazmışsınız. Bi aksilik olmazsa haziran gibi cinsiyet ayrımını yapıp fazla balıkları çıkarmayı düşünüyorum. 30 Dişi 5 erkek nasıl bıraksam çok mu olur 150-50-60cm ölçüye.
[QUOTE=EagleEye]
Katılıyorum ek olarak 1 ay daha bekleyip dişi erkek oranına bakıp bantları formu en güzel olanlardan koloni oluşturmanı tavsiye ederim toplam 18-20 balık ideal olacaktır akvaryum ölçülerine göre.[/QUOTE]
Yorumun için teşekkür ederim tam da aklımdaki düşünceyi yazmışsınız. Bi aksilik olmazsa haziran gibi cinsiyet ayrımını yapıp fazla balıkları çıkarmayı düşünüyorum. 30 Dişi 5 erkek nasıl bıraksam çok mu olur 150-50-60cm ölçüye.
Ikola Kaiser&red Rainbow&lufubu (en Güncel Sy. 3)
[QUOTE=Balikcionur]Maşallah kardeşim gayet formda gözüküyorlar. Sayı fazla olduğu için su çabuk bozulabilir hafta da 1 yapılan su değişimini haftada 2 ye çıkarmanı öneririm böylelikle bu sorununda önüne geçersin, balıklarda taze suya hayır demez.[:)))][/QUOTE]
abi öncelikle iyi dilekerin için sağol. Elimden geldikçe dip çekimlerini & su değişimlerini geciktirmeden yapmaya çalışıyorum. Musluktan suyu ekledikten sonra su düzenleyici ve cichlid trace de ekliyorum.
Bu alafranga tuvaletin su muslugu var ismini bilmiyorum hortumun ucu bitek ona uyuyor ordan taze suyu dolduruyorum ama kafama takıldı zararlı mı acaba? [:?] internetten biraz baktım aynı çeşme suyu diyorlar.
[QUOTE=Balikcionur]Maşallah kardeşim gayet formda gözüküyorlar. Sayı fazla olduğu için su çabuk bozulabilir hafta da 1 yapılan su değişimini haftada 2 ye çıkarmanı öneririm böylelikle bu sorununda önüne geçersin, balıklarda taze suya hayır demez.[:)))][/QUOTE]
abi öncelikle iyi dilekerin için sağol. Elimden geldikçe dip çekimlerini & su değişimlerini geciktirmeden yapmaya çalışıyorum. Musluktan suyu ekledikten sonra su düzenleyici ve cichlid trace de ekliyorum.
Bu alafranga tuvaletin su muslugu var ismini bilmiyorum hortumun ucu bitek ona uyuyor ordan taze suyu dolduruyorum ama kafama takıldı zararlı mı acaba? [:?] internetten biraz baktım aynı çeşme suyu diyorlar.
Ikola Kaiser&red Rainbow&lufubu (en Güncel Sy. 3)
Herkese hayırlı forumlar hayırlı hobiler. Yaklaşık 4 aydır beslediğim ikola kaiserlerim 2cm den 7cmye ulaştı. Allah`a şükür kayıp vermeden bu güzel görüntüler nihayet oluştu. [:nazar:][VID]https://youtu.be/RLjlME_ujfo[/VID][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212302071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212302351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212302581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212303191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212303481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212304211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212304461.jpg[/IMG]
Not: Geçen hafta lifetech 839 marka dış filtremi satıp yerine fluval fx4 aldım. imkanı olan varsa tavsiye ederim purigen,matrix,crystal clear ile baya bir farkı oldu maşallah nazar değmez inşallah[:)]
Herkese hayırlı forumlar hayırlı hobiler. Yaklaşık 4 aydır beslediğim ikola kaiserlerim 2cm den 7cmye ulaştı. Allah`a şükür kayıp vermeden bu güzel görüntüler nihayet oluştu. [:nazar:][VID]https://youtu.be/RLjlME_ujfo[/VID][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212302071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212302351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212302581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212303191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212303481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212304211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176217/050420212304461.jpg[/IMG]
Not: Geçen hafta lifetech 839 marka dış filtremi satıp yerine fluval fx4 aldım. imkanı olan varsa tavsiye ederim purigen,matrix,crystal clear ile baya bir farkı oldu maşallah nazar değmez inşallah[:)]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
