ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bkoko
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Eylül 2015 11:40
Son Ziyaret:
01 Ağustos 2020 14:27
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
batur bagırsakcı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Mimar Ruhlu Ap.bitaeniata
Yatı kökünde yada civarda görünen birşey yok sanırım hindistan cevizine döktü.Var bişeyler belli ama benimkilerin huyu kurusun,aylardır bekliyorum yine seyahat arifesine denk getirdiler,artemia çıkarmak ile ilgilenebilecek kimse yok,jbl novo tom toz artemia bırakıp tembih ettim evdekilere, yine kasapların eline kaldı garibanlar[:D] ilk seriden pek umutlu değilim açıkçası,sonuçları döndüğümde göreceğim.
Yatı kökünde yada civarda görünen birşey yok sanırım hindistan cevizine döktü.Var bişeyler belli ama benimkilerin huyu kurusun,aylardır bekliyorum yine seyahat arifesine denk getirdiler,artemia çıkarmak ile ilgilenebilecek kimse yok,jbl novo tom toz artemia bırakıp tembih ettim evdekilere, yine kasapların eline kaldı garibanlar[:D] ilk seriden pek umutlu değilim açıkçası,sonuçları döndüğümde göreceğim.
Mimar Ruhlu Ap.bitaeniata
Teşekkürler Erdem Bey.İlk defa karşılaşınca şaşırdım açıkçası,tahmin ettiğim gibi yine dede oluyoruz anlaşılan[:)))]
[QUOTE=CanerS]Evde kalma korkusu teorisi müthişmiş[:)))][:lol:][/QUOTE]
Valla dişi dediğinin biraz ağırdan satması lazım,bide bizimkinin girdiği hallere bak...[:)))][:)))]
Teşekkürler Erdem Bey.İlk defa karşılaşınca şaşırdım açıkçası,tahmin ettiğim gibi yine dede oluyoruz anlaşılan[:)))]
[QUOTE=CanerS]Evde kalma korkusu teorisi müthişmiş[:)))][:lol:][/QUOTE]
Valla dişi dediğinin biraz ağırdan satması lazım,bide bizimkinin girdiği hallere bak...[:)))][:)))]
Mimar Ruhlu Ap.bitaeniata
Arkadaşlar herkese iyi günler.
İki gündür bitaeniata dişimin normale oranla kumla daha haşır neşir olduğunu gözlemliyorum.Bugün ise öğlen saatlerinde eve geldiğimde bu manzara ile karşılaştım.Dişi yuvanın girişine kum taşıyarak birkaç cm lik bir tepe inşaa etmiş.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/011220161435021.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
Çiftleşme döneminde,erkek tarafından dişinin dikkatini çekmek amacıyla zemine kumla şekiller yapıldığını daha önce bazı afrika türlerinde görmüştüm,fakat apistolarda bunu ilk defa görüyorum,hemde erkek değil dişi tarafından.Sanırım bizimkinde evde kalma korkusu var[:)]
Diğer bir teorim ise yuva içinde su sirkülasyonu olması için dişinin bunu oluşturduğu.Çünkü kumları yuvanın temelinden alıp oraya atıyor.Yuvanın zemine temas eden kısımlarında yer yer birkaç milimetrelik aralıklar oluşmuş bile.
Daha önce böyle bir durumla karşılaşanınız oldu mu?Teorileri alalım[:)]
Arkadaşlar herkese iyi günler.
İki gündür bitaeniata dişimin normale oranla kumla daha haşır neşir olduğunu gözlemliyorum.Bugün ise öğlen saatlerinde eve geldiğimde bu manzara ile karşılaştım.Dişi yuvanın girişine kum taşıyarak birkaç cm lik bir tepe inşaa etmiş.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/011220161435021.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
Çiftleşme döneminde,erkek tarafından dişinin dikkatini çekmek amacıyla zemine kumla şekiller yapıldığını daha önce bazı afrika türlerinde görmüştüm,fakat apistolarda bunu ilk defa görüyorum,hemde erkek değil dişi tarafından.Sanırım bizimkinde evde kalma korkusu var[:)]
Diğer bir teorim ise yuva içinde su sirkülasyonu olması için dişinin bunu oluşturduğu.Çünkü kumları yuvanın temelinden alıp oraya atıyor.Yuvanın zemine temas eden kısımlarında yer yer birkaç milimetrelik aralıklar oluşmuş bile.
Daha önce böyle bir durumla karşılaşanınız oldu mu?Teorileri alalım[:)]
Sıvı Gübre Eklerken Işıklar Kapalı Mı Olmalı ?
Evet bitkiler isik acikken fotosentez yapar ama besinleri sudan aldiklari zaman isiklarin kapali oldugu dinlenme zamanidir.Oglenleri aydinlatmaya ara vermemizdeki mantik da budur,bıtki dınlenirken besin depolar.
Ama sıvı gubrenın ısık kapalı verilmesindeki asıl etken demir elementinin güneş ışığında yapısını çok çabuk bozmasıdır.
Bu nedenle verilen gübre demir içerikliyse mutlaka ışıklar kapalıyken verilmelidir.
İyi hobiler dilerim.
Evet bitkiler isik acikken fotosentez yapar ama besinleri sudan aldiklari zaman isiklarin kapali oldugu dinlenme zamanidir.Oglenleri aydinlatmaya ara vermemizdeki mantik da budur,bıtki dınlenirken besin depolar.
Ama sıvı gubrenın ısık kapalı verilmesindeki asıl etken demir elementinin güneş ışığında yapısını çok çabuk bozmasıdır.
Bu nedenle verilen gübre demir içerikliyse mutlaka ışıklar kapalıyken verilmelidir.
İyi hobiler dilerim.
Avrupa Yakasinda Kaliteli Bitki Satan Adresler
Bak iste isini duzgun yapan adam belli oluyo[:)] Benimde ilk adresim atakandir.Bu ayarda 2-3 yer daha bulabilsek yeter de artar bile.
Bak iste isini duzgun yapan adam belli oluyo[:)] Benimde ilk adresim atakandir.Bu ayarda 2-3 yer daha bulabilsek yeter de artar bile.
Avrupa Yakasinda Kaliteli Bitki Satan Adresler
Arkadaslar hepinize iyi gunler.
Balik konusunda kabul etmeliyim ki,son birkac yilda piyasa gercekten buyuk gelisme gosterdi.Eskiden ic gecirdigimiz turlerin en guzel orneklerini artik kolayca gidip gorebiliyor,secebiliyor,tedarik edebiliyoruz.Bu konuda bu ise gonul veren ve duzgun yapmaya calisan saticilarin hakkini vermek lazim.
Fakat bitki konusu malum,genelde akvaryumcularda belli basli birkac turun disina cogunlukla cikmiyorlar.Yuzde doksani bitki bizim isimiz abi deyip bir akvaryuma tikis tikis uc bes tur sokusturup geciyorlar.Gidip bakmak sirf zaman kaybi...
Hal bu olunca,ya cok iyi arastirma yapmak,yada ilanlardan,hobicilerden vs.tedarik etmek zorunda kaliyoruz.yabanci kaynaklarda gordugumuz o goz dolduran magazalara,onlarca cesit dizili akvaryumlara bakip ic gecirmekten baska birsey elimizden gelmiyor malesef.
Benim duzenli gittigim birkac adres var.Fakat son zamanlara malesef onlarin da yerinde saydigini goruyorum.
Merak ettigim,sizin bu konuda tavsiye ettiginiz yerler neresi?Memnun kaldigimiz adresleri paylasirsaniz eminim bircogumuz icin cok faydali olacaktir.
Arkadaslar hepinize iyi gunler.
Balik konusunda kabul etmeliyim ki,son birkac yilda piyasa gercekten buyuk gelisme gosterdi.Eskiden ic gecirdigimiz turlerin en guzel orneklerini artik kolayca gidip gorebiliyor,secebiliyor,tedarik edebiliyoruz.Bu konuda bu ise gonul veren ve duzgun yapmaya calisan saticilarin hakkini vermek lazim.
Fakat bitki konusu malum,genelde akvaryumcularda belli basli birkac turun disina cogunlukla cikmiyorlar.Yuzde doksani bitki bizim isimiz abi deyip bir akvaryuma tikis tikis uc bes tur sokusturup geciyorlar.Gidip bakmak sirf zaman kaybi...
Hal bu olunca,ya cok iyi arastirma yapmak,yada ilanlardan,hobicilerden vs.tedarik etmek zorunda kaliyoruz.yabanci kaynaklarda gordugumuz o goz dolduran magazalara,onlarca cesit dizili akvaryumlara bakip ic gecirmekten baska birsey elimizden gelmiyor malesef.
Benim duzenli gittigim birkac adres var.Fakat son zamanlara malesef onlarin da yerinde saydigini goruyorum.
Merak ettigim,sizin bu konuda tavsiye ettiginiz yerler neresi?Memnun kaldigimiz adresleri paylasirsaniz eminim bircogumuz icin cok faydali olacaktir.
420 lt bitkili hi-tech; "uzun soluklu yolculuk"
Cizimler gercekten cok hos ve bence dogallar.fakat arkada iki kosenin de dolu oldugu bu tarz tasarimlarda isitici,co2,filtre gibi ekipmanlari yan camlara koymak durumunda kalacaksiniz ve fazla on planda olacaklar.Gorselligi baltalayacaklarini dusunuyorum.
Cizimler gercekten cok hos ve bence dogallar.fakat arkada iki kosenin de dolu oldugu bu tarz tasarimlarda isitici,co2,filtre gibi ekipmanlari yan camlara koymak durumunda kalacaksiniz ve fazla on planda olacaklar.Gorselligi baltalayacaklarini dusunuyorum.
Olmuyor,olmuyor,olmuyor
Tesekkur ederim.aslında eski aydınlatmam florasandı,fakat öyle bir power led furyası var ki insan denemekten kendini alamıyor[:)] power led gerçekten görsellik bakımından çok güzel,diğer bitkilerimde de kesinlikle olumlu katkısı oldu,ama litre başına 0.5 w cok iddali bi sayi galiba[:)] aydinlatma zaten diy,onu litre basina 0.7 lere yukseltip sonuclara bi bakicaz bu gidisle belli oldu
Tesekkur ederim.aslında eski aydınlatmam florasandı,fakat öyle bir power led furyası var ki insan denemekten kendini alamıyor[:)] power led gerçekten görsellik bakımından çok güzel,diğer bitkilerimde de kesinlikle olumlu katkısı oldu,ama litre başına 0.5 w cok iddali bi sayi galiba[:)] aydinlatma zaten diy,onu litre basina 0.7 lere yukseltip sonuclara bi bakicaz bu gidisle belli oldu
Olmuyor,olmuyor,olmuyor
Florasan aydınlatma ile dediğiniz miktar normal,fakat power led ler derine inme konusunda daha başarılı,,kaldı ki ledleri mercek ile kullanıyorum.Forumdaki deneyimli arkadaşlar power led ile litre başına 0.5w ı geçmemenin taraftarı.E benimde dekoru kumu çıkarınca o rakamlara geliyor,ama bende acaba sorun ışıkta mı demiyo değilim içimden açıkçası:) dediğiniz gbi aslında,denemekte fayda var
Florasan aydınlatma ile dediğiniz miktar normal,fakat power led ler derine inme konusunda daha başarılı,,kaldı ki ledleri mercek ile kullanıyorum.Forumdaki deneyimli arkadaşlar power led ile litre başına 0.5w ı geçmemenin taraftarı.E benimde dekoru kumu çıkarınca o rakamlara geliyor,ama bende acaba sorun ışıkta mı demiyo değilim içimden açıkçası:) dediğiniz gbi aslında,denemekte fayda var
Olmuyor,olmuyor,olmuyor
İyi günler arkadaşlar,parvulalarla başım dertte..
Fotolarda da görüldüğü gibi tankımdaki bitkilerin formu konusunda hiçbir sorun yaşamıyorum,parvula hariç..Millet de yosunmşcasına arsızca çıkan bitki bende inada bindirdi tek bir sürgün bile vermiyor[:)]
Bu ikinci denemem,ekeli bir ay oldu ama sonuç hüsran,büyümeye teşvik etmek için budadım,yine tık yok[:)] ilk denemem de çürümeyle sonuçlanmıştı...
Tankım 60 lt, 27w power led aydınlatma,mayalı sistem co2,tabanda jbl misket,haftalık olarak da jbl ferropol kullanıyorum.
Sizce sebebi ne olabilir,ben içinden çıkamadım,görüşlerinizi almak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/image.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/1_image.jpg[/IMG]
İyi günler arkadaşlar,parvulalarla başım dertte..
Fotolarda da görüldüğü gibi tankımdaki bitkilerin formu konusunda hiçbir sorun yaşamıyorum,parvula hariç..Millet de yosunmşcasına arsızca çıkan bitki bende inada bindirdi tek bir sürgün bile vermiyor[:)]
Bu ikinci denemem,ekeli bir ay oldu ama sonuç hüsran,büyümeye teşvik etmek için budadım,yine tık yok[:)] ilk denemem de çürümeyle sonuçlanmıştı...
Tankım 60 lt, 27w power led aydınlatma,mayalı sistem co2,tabanda jbl misket,haftalık olarak da jbl ferropol kullanıyorum.
Sizce sebebi ne olabilir,ben içinden çıkamadım,görüşlerinizi almak isterim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/image.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/177373/1_image.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
