ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yigithuseyin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2016 09:31
Son Ziyaret:
08 Haziran 2016 12:00
Toplam Mesaj:
39 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin YİĞİT
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hüseyin YİĞİT
SON 10 MESAJI
Japon Balığım İçin Uygun Kum Ve Ortam Nedir?
Merhaba;
Öncelikle bir japon için 20 lt alan ihtiyacı var sende 2 tane toplam 40 lt yapıyor akvaryumu tamamen doldurmadığını ve içine bir obje koyduğunu düşünürsek nerden baksan 50 55lt bir akvaryuma ihtiyacın var die düşünüyorum(Şuan resimdeki kaç LT bilmiyorum). Kum konusuna gelince benim dedem de japon besliyor 3 yıldır ve kumları senin ki ile aynı . Bahsettiğin şekilde hiç bir ölüm olmadı. Ve japonlar kumları ağzına alıp atarak stres atarlar kum koyarak iyi yapmışsın. Ama şuan ki akvaryumun balıklar için çok küçük gözüküyor.
Ve unutmayalım ki onlar da bir canlı ve eğer bizde bu hobi var ise onları rahat ettirmek de bizim görevimiz.
Merhaba;
Öncelikle bir japon için 20 lt alan ihtiyacı var sende 2 tane toplam 40 lt yapıyor akvaryumu tamamen doldurmadığını ve içine bir obje koyduğunu düşünürsek nerden baksan 50 55lt bir akvaryuma ihtiyacın var die düşünüyorum(Şuan resimdeki kaç LT bilmiyorum). Kum konusuna gelince benim dedem de japon besliyor 3 yıldır ve kumları senin ki ile aynı . Bahsettiğin şekilde hiç bir ölüm olmadı. Ve japonlar kumları ağzına alıp atarak stres atarlar kum koyarak iyi yapmışsın. Ama şuan ki akvaryumun balıklar için çok küçük gözüküyor.
Ve unutmayalım ki onlar da bir canlı ve eğer bizde bu hobi var ise onları rahat ettirmek de bizim görevimiz.
Lepisteslerim Anlaşamıyor ..
Teşekkür ederim Arif Bey izmir de hobici arkadaşlar bulursam onlardan alayım akvaryumcular da bitkiler çok aşırı pahalı.
Teşekkür ederim Arif Bey izmir de hobici arkadaşlar bulursam onlardan alayım akvaryumcular da bitkiler çok aşırı pahalı.
Lepisteslerim Anlaşamıyor ..
[QUOTE=poyrazendler] hala bi gelişme yok zaten demek yavru alma isteyiniz gösteriyor diğer yorumda fazla yavrum olmasın diyorsunuz tezat deyilmi bu [^_^][/QUOTE]
Ben olaya tamamen şu şekilde baktım tek erkek lepistes olursa dişilerin doğuracak olduğu yavrular da çiftleşme konusunda sıkıntı olmayacak . Ama iki erkek olursa sıkıntı olacak şeklinde anladım. O yüzden madem öyle tek erkek olsun doğacak olan yavrular da çiftleşmede sıkıntı olmasın istedim.
Dediğiniz doğru yavru alma isteğim oluğu için ileri ki zamanlarda yavruların eşlemesinde olumsuz sonuç olur die erkeği değiştireyim demiştim.
[QUOTE=ByProf]
Akvaryumunuz yeterli. 2e 4d yapabilirsiniz. Bunun içinde akvaryuma 2 dişi daha alacaksınız.
Canlı doğuranlar hemen hemen 28 günde bir doğururlar. Akvaryumu bitkilendirmenizi veya rafya kullanmanızı tavsiye ederim. İnanın en fazla bir ay sonra özellikle canlı doğuran konusunda baya bir tecrübeniz olacak. Ne zaman doğuracağını anlayacaksınız. [:iyi:][/QUOTE]
Teşekker ederim Arif Bey o zaman 2 dişi daha alayım canlı bitki akvaryumun içinde var eledoa var 8 9 kök kadar ama yetersiz sanırım delikli kayada var 2 tane ama yarvrular bunların arasında saklanamaz sanırım rafyayı da bilmiyordum forumdan okudum öğrendim onu yapabilirim kendim ama aslında bitkiyi çoğaltsam yavrulara saklanacak yer yapsam sanki daha iyi olacak değil mi.
[QUOTE=poyrazendler] hala bi gelişme yok zaten demek yavru alma isteyiniz gösteriyor diğer yorumda fazla yavrum olmasın diyorsunuz tezat deyilmi bu [^_^][/QUOTE]
Ben olaya tamamen şu şekilde baktım tek erkek lepistes olursa dişilerin doğuracak olduğu yavrular da çiftleşme konusunda sıkıntı olmayacak . Ama iki erkek olursa sıkıntı olacak şeklinde anladım. O yüzden madem öyle tek erkek olsun doğacak olan yavrular da çiftleşmede sıkıntı olmasın istedim.
Dediğiniz doğru yavru alma isteğim oluğu için ileri ki zamanlarda yavruların eşlemesinde olumsuz sonuç olur die erkeği değiştireyim demiştim.
[QUOTE=ByProf]
Akvaryumunuz yeterli. 2e 4d yapabilirsiniz. Bunun içinde akvaryuma 2 dişi daha alacaksınız.
Canlı doğuranlar hemen hemen 28 günde bir doğururlar. Akvaryumu bitkilendirmenizi veya rafya kullanmanızı tavsiye ederim. İnanın en fazla bir ay sonra özellikle canlı doğuran konusunda baya bir tecrübeniz olacak. Ne zaman doğuracağını anlayacaksınız. [:iyi:][/QUOTE]
Teşekker ederim Arif Bey o zaman 2 dişi daha alayım canlı bitki akvaryumun içinde var eledoa var 8 9 kök kadar ama yetersiz sanırım delikli kayada var 2 tane ama yarvrular bunların arasında saklanamaz sanırım rafyayı da bilmiyordum forumdan okudum öğrendim onu yapabilirim kendim ama aslında bitkiyi çoğaltsam yavrulara saklanacak yer yapsam sanki daha iyi olacak değil mi.
Lepisteslerim Anlaşamıyor ..
Bende çiftleşmeleri en aza indirmemek için tek bir erkek lepistes olsun die erkeğin birini verip onun yerine dişiler almayı düşündüm yanlış mıyım ?
Ki yanlış düşünsem yada yanlış anlasam dahi amatör olduğum için direk "siz okumayı bilmiyorsunuz" gibi kaba ve aşağılayıcı bir cümle kurmanıza gerek yok sanırım.
Bu konuda bilgilendirir bilmediğim şeyi öğretici şeyler yazarsanız bence daha iyi olur. Sonuç olarak bu foruma öğrenmek için konu açıyoruz bilmediğimiz şeyleri öğretmek ise siz tecrübeli arkadaşların yardımıyla olacak diye düşünüyorum.
Akvaryum 65 cm bombeli akvaryum ferhat bey çok büyük değil tam bilmemek ile ya 65 litre su alıyor yada 50 55 litre arası yükseklik ve en ölçülerini bilmediğim için yazamıyorum kusura bakmayın.
Bende çiftleşmeleri en aza indirmemek için tek bir erkek lepistes olsun die erkeğin birini verip onun yerine dişiler almayı düşündüm yanlış mıyım ?
Ki yanlış düşünsem yada yanlış anlasam dahi amatör olduğum için direk "siz okumayı bilmiyorsunuz" gibi kaba ve aşağılayıcı bir cümle kurmanıza gerek yok sanırım.
Bu konuda bilgilendirir bilmediğim şeyi öğretici şeyler yazarsanız bence daha iyi olur. Sonuç olarak bu foruma öğrenmek için konu açıyoruz bilmediğimiz şeyleri öğretmek ise siz tecrübeli arkadaşların yardımıyla olacak diye düşünüyorum.
Akvaryum 65 cm bombeli akvaryum ferhat bey çok büyük değil tam bilmemek ile ya 65 litre su alıyor yada 50 55 litre arası yükseklik ve en ölçülerini bilmediğim için yazamıyorum kusura bakmayın.
Lepisteslerim Anlaşamıyor ..
Teşekkür ederim Orhan Bey ben o erkeğin birini vereyim yerine 2 dişi daha alayım 2 hafta oldu hala bir gelişme yok zaten :)
Teşekkür ederim Orhan Bey ben o erkeğin birini vereyim yerine 2 dişi daha alayım 2 hafta oldu hala bir gelişme yok zaten :)
Lepisteslerim Anlaşamıyor ..
Merhaba arkadaşlar,
Akvaryumum da 2 dişi 2 erkek lepistes var ama anlaşamıyorlar sanırım erkekler bazen birbirlerini kovalıyor.
Forumda okuduğum kadarıyla baktığım da arkadaşlar genelde 1 erkek 3 dişi yada 1 erkek 5 dişi kombinasyonu yapmışlar.
Bende acaba erkeğin birini dişi ile değiştirsem mi yoksa bu şekilde de bir zararı olmaz mı çünkü çok aşırı büyük bir kavga yok.
Hamilelik açısından 2 hafta geçti dişinin birinin arkası biraz siyah oldu ama sanırım hamile değil bu çiftleşecek olgunluğa geldiği anlamına geliyor sanırım.
Yardım edebilir misiniz teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar,
Akvaryumum da 2 dişi 2 erkek lepistes var ama anlaşamıyorlar sanırım erkekler bazen birbirlerini kovalıyor.
Forumda okuduğum kadarıyla baktığım da arkadaşlar genelde 1 erkek 3 dişi yada 1 erkek 5 dişi kombinasyonu yapmışlar.
Bende acaba erkeğin birini dişi ile değiştirsem mi yoksa bu şekilde de bir zararı olmaz mı çünkü çok aşırı büyük bir kavga yok.
Hamilelik açısından 2 hafta geçti dişinin birinin arkası biraz siyah oldu ama sanırım hamile değil bu çiftleşecek olgunluğa geldiği anlamına geliyor sanırım.
Yardım edebilir misiniz teşekkür ederim.
Kurmuş Olduğum Akvaryum (öneri)
Teşekkür ederim :)
Teşekkür ederim :)
Kurmuş Olduğum Akvaryum (öneri)
Akvaryum 65 cm bombeli sanırım 65 litre alıyor 100 litre ve üzeri dış filtre tercih edilir die biliyorum ama doğru mu biliyorum bilmiyorum ısıtıcı 50w 24 saat açık çalışıyor 28 derece de sabit kuralı 2 hafta oldu 4 gün dinlendirilmiş çeşme suyu kullandım ve balıkları öyle içine koydum filtre de ısıtıcı da 24 saat açık birde flerosan lamba var suyun içinde dahi yanıyor demişti aldığım akvaryumcu ama kapağın altında yeri var ben oraya koydum akşamları 3 4 saat açıyorum sonra hep kapalı. Bitkileri dün akşam aldım yeni koydum kayalarla birlikte kum normal beyaz kırık ufak taşlar var bitkileri aldığım yer bu bitkilerin çok arsız olduğunu ve bu kumda dahi büyüyebileceğini söyledi tabi ben bilmiyorum doğru mu . haftalık %20 su değişimi yapıyorum her değişimden sonra mavi mürekkep gibi olan şeyi damlatıyorum su çok bulanık değil ama daha net olabilir su değişimi yaparken dip çekimi de yapıyorum.
Ayrıca suyu akvaryumun neresine kadar doldurmam gerekli şuan 5 6 cm aşağıda.
Şimdilik bu kadar yapmamı önerdiğiniz bir şeyler var ise beni bilgilendirebilir siniz.[EDIT]yigithuseyin,2016-03-17 17:06:28[/EDIT]
Akvaryum 65 cm bombeli sanırım 65 litre alıyor 100 litre ve üzeri dış filtre tercih edilir die biliyorum ama doğru mu biliyorum bilmiyorum ısıtıcı 50w 24 saat açık çalışıyor 28 derece de sabit kuralı 2 hafta oldu 4 gün dinlendirilmiş çeşme suyu kullandım ve balıkları öyle içine koydum filtre de ısıtıcı da 24 saat açık birde flerosan lamba var suyun içinde dahi yanıyor demişti aldığım akvaryumcu ama kapağın altında yeri var ben oraya koydum akşamları 3 4 saat açıyorum sonra hep kapalı. Bitkileri dün akşam aldım yeni koydum kayalarla birlikte kum normal beyaz kırık ufak taşlar var bitkileri aldığım yer bu bitkilerin çok arsız olduğunu ve bu kumda dahi büyüyebileceğini söyledi tabi ben bilmiyorum doğru mu . haftalık %20 su değişimi yapıyorum her değişimden sonra mavi mürekkep gibi olan şeyi damlatıyorum su çok bulanık değil ama daha net olabilir su değişimi yaparken dip çekimi de yapıyorum.
Ayrıca suyu akvaryumun neresine kadar doldurmam gerekli şuan 5 6 cm aşağıda.
Şimdilik bu kadar yapmamı önerdiğiniz bir şeyler var ise beni bilgilendirebilir siniz.[EDIT]yigithuseyin,2016-03-17 17:06:28[/EDIT]
Kurmuş Olduğum Akvaryum (öneri)
Teşekkür ederim Hüseyin ve Orhan bey dediğiniz gibi bir arkadaş bulursam yada arkadaşlar daha iyi olacak bu iş .
Akvaryumcudan bir yeşil dal almaya kalktım sadece parmağım kadar dal 2,5 tl . Ben lepistesimi 2,5 tl ye aldım :)
Ben en iyisi bir kaç arkadaşımı daha çekeyim bu hobi işine :)
Teşekkür ederim Hüseyin ve Orhan bey dediğiniz gibi bir arkadaş bulursam yada arkadaşlar daha iyi olacak bu iş .
Akvaryumcudan bir yeşil dal almaya kalktım sadece parmağım kadar dal 2,5 tl . Ben lepistesimi 2,5 tl ye aldım :)
Ben en iyisi bir kaç arkadaşımı daha çekeyim bu hobi işine :)
Kurmuş Olduğum Akvaryum (öneri)
Teşekkür ederim bakıyorum şuan dediklerinize.[:iyi:]
Teşekkür ederim bakıyorum şuan dediklerinize.[:iyi:]
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
Myz26,
ugurbaran,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Sfenks111,
Kuduoglu,
Pandkoal,
Hoppala,
TheDS,
djally,
OKIRATLI,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Ancalagon,
yeekim,
sina cen,
hakaya0107,
ballantines,
hakanmorcicek,
Umutoty,
Leo,
NightWist,
Att19,
Cyber_Scout,
yusuf-konca,
Ercankurt,
NotEvenBeginner,
√olkaπ,
LeafyAqua,
Alibicimcilci,
Ramses06,
Tortuga7,
altuntasseref,
Tatar10,
BarışSavaş,
cankurt,
CenK,
youngaquarist,
Rafayel,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
