ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Seko26
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Haziran 2016 21:24
Son Ziyaret:
17 Haziran 2023 00:43
Toplam Mesaj:
36 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serhat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serhat
SON 10 MESAJI
Nano High Tech Dutch Style
Herkese Selam , evde haliha duran malzemeler ile masa başına seyirlik nano high tech bitkili bir akvaryum kurmaya karar verdim ;
- Tank : 30x25x20 15 litre
- Aydınlatma : 12W Smd Led kasasını kendim yaptım kendim uğraşmayı severim. Wifi bağlantılı ve zamanlayıcılı , uzaktan kontrol ve sesli kontrol etmek mümkün.
- Co2 : 7/24 Tüplü sistem ve aquario difizör , seachem indicatör .
- Filtrasyon : Venusaqua 501hw model şelale filtre , içinde biyolojik sünger, sera crystal clear, sera siporax, seachem Matrix ve seachem purigen mevcut.
-Gübreleme ve Bakteri kültürü : Tropicanın sarı olan versiyonunu kullanıcam. Bakteri kültürü olarakta seachem stability alıcam.
Test : Jbl Pro Scan
- Kum : Daha almadım ya aktif toprak olucak yada subsrate üzerine nötr kum olucak.
- Bitkiler : Zemin için monte carlo, rotala H'ra , rotala indica green ve Bucephalandra Catherine Red düşünüyorum. Bitki tavsiyelerinizi alabilirim..
- Canlı : Daha alınmadı ama kurulumdan sonra bir betta veya karides diye düşünüyorum. Canlı konusunda fikirlerinizi alabilirim..
Genel olarak bu şekilde kumlar geldikten sonra ve co2 tüpünü doldurduktan sonra kuruluma başlıcam.
Tavsiye ve önerilerinize açığım teşekkür ederim..
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/060220222000541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/060220222001091.jpg[/IMG]
Herkese Selam , evde haliha duran malzemeler ile masa başına seyirlik nano high tech bitkili bir akvaryum kurmaya karar verdim ;
- Tank : 30x25x20 15 litre
- Aydınlatma : 12W Smd Led kasasını kendim yaptım kendim uğraşmayı severim. Wifi bağlantılı ve zamanlayıcılı , uzaktan kontrol ve sesli kontrol etmek mümkün.
- Co2 : 7/24 Tüplü sistem ve aquario difizör , seachem indicatör .
- Filtrasyon : Venusaqua 501hw model şelale filtre , içinde biyolojik sünger, sera crystal clear, sera siporax, seachem Matrix ve seachem purigen mevcut.
-Gübreleme ve Bakteri kültürü : Tropicanın sarı olan versiyonunu kullanıcam. Bakteri kültürü olarakta seachem stability alıcam.
Test : Jbl Pro Scan
- Kum : Daha almadım ya aktif toprak olucak yada subsrate üzerine nötr kum olucak.
- Bitkiler : Zemin için monte carlo, rotala H'ra , rotala indica green ve Bucephalandra Catherine Red düşünüyorum. Bitki tavsiyelerinizi alabilirim..
- Canlı : Daha alınmadı ama kurulumdan sonra bir betta veya karides diye düşünüyorum. Canlı konusunda fikirlerinizi alabilirim..
Genel olarak bu şekilde kumlar geldikten sonra ve co2 tüpünü doldurduktan sonra kuruluma başlıcam.
Tavsiye ve önerilerinize açığım teşekkür ederim..
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/060220222000541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/060220222001091.jpg[/IMG]
Betta Akvaryumu Tasarımı
[QUOTE=mrtcngltkn]Öncelikle belirtmek isterim ki ben çok küçük bir akvaryumda bu filtreyi kullandım ve bettam bu filtrenin içine sıkıştı.O yüzden filtre seçiminize dikkat edin.
Zemin bitkisi micra öneririm.10x10 ya da 5x5 paslanmaz çelik yardımıyla zemine koyabilirsiniz.
Bir çok orta ve arka plan bitkisi bulabilirsiniz forumda.
Işıklandırma için beyaz led kullanabilirsiniz.Düz sade[/QUOTE]
Filtre su çekiş yerine bir şeyler ayarlarım teşekkür ederim bilgi için. Micralar co2 isremeden ve rastgele Bir beyaz ışık ile gelişirler mi ?
[QUOTE=mrtcngltkn]Öncelikle belirtmek isterim ki ben çok küçük bir akvaryumda bu filtreyi kullandım ve bettam bu filtrenin içine sıkıştı.O yüzden filtre seçiminize dikkat edin.
Zemin bitkisi micra öneririm.10x10 ya da 5x5 paslanmaz çelik yardımıyla zemine koyabilirsiniz.
Bir çok orta ve arka plan bitkisi bulabilirsiniz forumda.
Işıklandırma için beyaz led kullanabilirsiniz.Düz sade[/QUOTE]
Filtre su çekiş yerine bir şeyler ayarlarım teşekkür ederim bilgi için. Micralar co2 isremeden ve rastgele Bir beyaz ışık ile gelişirler mi ?
Betta Akvaryumu Tasarımı
Herkese Merhabalar, 30x20x20 öçlülerinde betta akvaryumum var, şuan içinde ışık dahi istemeyen birkaç bitki, ısıtıcı, uzun zamandır kullanılan 3 4 cm hagen kum, birkaç kaya ve bir betta balığım var. Şuan sizlerden biraz tavsiye ve bilgilerinize ihtiyacım var.
1- Görseldeki askı filtreyi almak istiyorum, içine hangi ürünleri koyarsam cam gibi bir su elde ederim. Cam gibi olmasa da bu filtre ile alabileceğim en iyi verimi hangi ürünler ile alırım. (Evde daha önce kullandığım kedi kumum var)
2- Zemini tamemen bitki ile kaplamak istiyorum, altındaki hagen kum bunun için yeterli olur mu ? Hangi Bitki ile zemini kaplayabilirim? Ve bu ufak akvaryum için arka planda güzel görünücek bitkiler nelerdir ?[IMG]null[/IMG]
3- Zemin bitkisi ve arkaplanda olucak birkaç bitki için nasıl bi aydınlatma uygulayabilirim. Evde yaptığım şerit ledler için uygun olan bir armatürüm var bunu kullanıcam. SMD led hem uygun hem de işe yarar diye okudum. Hemde benim armatürüme uygun. SMD led ile 2. sorularımdaki bitkileri yeterli şekilde besleyebilir miyim ? Ve hangi SMD ledi almalıyım. SMD led olmaz ise uygun bir bütçe ile ne alabilirim yada kendim ne yapabilirim ?
Vereceğiniz bilgiler doğrultusunda hızlı bir şekilde alışveriş yapmak istiyorum. Tabi belli bir bütce doğrultusunda, tavsiyeleriniz ve bilgileriniz için şimdiden çok çok teşekkür ederim, İyi akşamlar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/090820202145361.jpg[/IMG]
Herkese Merhabalar, 30x20x20 öçlülerinde betta akvaryumum var, şuan içinde ışık dahi istemeyen birkaç bitki, ısıtıcı, uzun zamandır kullanılan 3 4 cm hagen kum, birkaç kaya ve bir betta balığım var. Şuan sizlerden biraz tavsiye ve bilgilerinize ihtiyacım var.
1- Görseldeki askı filtreyi almak istiyorum, içine hangi ürünleri koyarsam cam gibi bir su elde ederim. Cam gibi olmasa da bu filtre ile alabileceğim en iyi verimi hangi ürünler ile alırım. (Evde daha önce kullandığım kedi kumum var)
2- Zemini tamemen bitki ile kaplamak istiyorum, altındaki hagen kum bunun için yeterli olur mu ? Hangi Bitki ile zemini kaplayabilirim? Ve bu ufak akvaryum için arka planda güzel görünücek bitkiler nelerdir ?[IMG]null[/IMG]
3- Zemin bitkisi ve arkaplanda olucak birkaç bitki için nasıl bi aydınlatma uygulayabilirim. Evde yaptığım şerit ledler için uygun olan bir armatürüm var bunu kullanıcam. SMD led hem uygun hem de işe yarar diye okudum. Hemde benim armatürüme uygun. SMD led ile 2. sorularımdaki bitkileri yeterli şekilde besleyebilir miyim ? Ve hangi SMD ledi almalıyım. SMD led olmaz ise uygun bir bütçe ile ne alabilirim yada kendim ne yapabilirim ?
Vereceğiniz bilgiler doğrultusunda hızlı bir şekilde alışveriş yapmak istiyorum. Tabi belli bir bütce doğrultusunda, tavsiyeleriniz ve bilgileriniz için şimdiden çok çok teşekkür ederim, İyi akşamlar [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/090820202145361.jpg[/IMG]
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
[QUOTE=Nursun]
Şu an hangi yemi kullanıyorsunuz ?
Günde bir sefer yada sabah akşam yem verebilirsiniz ,ölçüt olarak toplamda bettanın gözü kadar yem vermeniz yeterli (örn:günde toplam 5-6 hikari betta bio gold granül) .Alacağınız yemleri dönüşümlü olarak kullanabilirsiniz .[/QUOTE]
Şuan petshopdan aldığım granül yem var ama muhtemelen kaliteli bi yem değildir. 10 tl ye almıştım markasını hatırlayamıyorum şuan. Ve kabuksuz artemia var onu da vermeye başlıcam henüz yeni tankına alışmasını bekliyorum. Yeni tanka koyalı 2 3 saat oldu baya bi hareketli bakalım su derecesi 26 -28 derece aralarında yakın zamanda askı şelale filtre de almayı düşünüyorum şuan bi filtre yok.
[QUOTE=Nursun]
Şu an hangi yemi kullanıyorsunuz ?
Günde bir sefer yada sabah akşam yem verebilirsiniz ,ölçüt olarak toplamda bettanın gözü kadar yem vermeniz yeterli (örn:günde toplam 5-6 hikari betta bio gold granül) .Alacağınız yemleri dönüşümlü olarak kullanabilirsiniz .[/QUOTE]
Şuan petshopdan aldığım granül yem var ama muhtemelen kaliteli bi yem değildir. 10 tl ye almıştım markasını hatırlayamıyorum şuan. Ve kabuksuz artemia var onu da vermeye başlıcam henüz yeni tankına alışmasını bekliyorum. Yeni tanka koyalı 2 3 saat oldu baya bi hareketli bakalım su derecesi 26 -28 derece aralarında yakın zamanda askı şelale filtre de almayı düşünüyorum şuan bi filtre yok.
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
[QUOTE=Alp43]Canlı yem.[/QUOTE]
temin etmeye çalışıcam çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Nursun]
Ocean nutrition betta pro ,nls betta formula,hikari betta bio gold,tropical soft line america s,omega one betta pellets vb kaliteli markaların betta yemlerinden en az 2 tanesini kullanmanızı öneririm bunlar haricinde canlı yem (su piresi vb) de verebilirseniz çok iyi olur . [/QUOTE]
Çok teşekkürler 2 3 tane almaya çalışıcam. Peki nasıl bi besleme düzeni önerirsiniz acaba, şuan sadece akşamları 3 tane granül yem atıyorum.
[QUOTE=Alp43]Canlı yem.[/QUOTE]
temin etmeye çalışıcam çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Nursun]
Ocean nutrition betta pro ,nls betta formula,hikari betta bio gold,tropical soft line america s,omega one betta pellets vb kaliteli markaların betta yemlerinden en az 2 tanesini kullanmanızı öneririm bunlar haricinde canlı yem (su piresi vb) de verebilirseniz çok iyi olur . [/QUOTE]
Çok teşekkürler 2 3 tane almaya çalışıcam. Peki nasıl bi besleme düzeni önerirsiniz acaba, şuan sadece akşamları 3 tane granül yem atıyorum.
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
[QUOTE=Orkun Krc]Delta tail kuyruğunu tam olarak açamayan bettalara denir. Ayrıca renk olarak ta maalesef OPAK değil. Bu şekilde selofan olarak kalacak gibi görünüyor. Son olarak balık yavru da değil [:((][/QUOTE]
3 aylıkmış
[QUOTE=Alp43] .Şuanki kuyruk tipi delta.Belki küçüktür büyüyünce kuyruk açabilir bilemem.Ama resimdeki gibi birşey beklemeyin.
Delta,vt ilen hm arası kuyruk tipi.hm hm eşleşmesindende çıkabilir.Vt hm eşleşmesindende.Sizin 15liralik dediğiniz vt galiba.Yalnız onuda 30dan aşağı bulamıcaksiniz artik[/QUOTE
Evet maalesef
[QUOTE=hkavkaci]En arkadaki kuyruk yapısından dolayı detaya benzettim. Sıkı bir protein beslemesi ile kısa sürede formunu kazandırırsan ne olduğunu görebiliriz. Ama bence güzel balık. İade falan etmenizi istemem.
Formunu kazanınca resimdeki gibi olmayacak ama bu halinden daha güzel olacağı aşikar. [/QUOTE]
Satıcı 1 aya kuyruk açar dedi. Proteinli besleme için önerdiğiniz bi yem var mıdır. Şuan granül yem ve kabuksuz artemia kullanıyorum.
[QUOTE=Orkun Krc]Delta tail kuyruğunu tam olarak açamayan bettalara denir. Ayrıca renk olarak ta maalesef OPAK değil. Bu şekilde selofan olarak kalacak gibi görünüyor. Son olarak balık yavru da değil [:((][/QUOTE]
3 aylıkmış
[QUOTE=Alp43] .Şuanki kuyruk tipi delta.Belki küçüktür büyüyünce kuyruk açabilir bilemem.Ama resimdeki gibi birşey beklemeyin.
Delta,vt ilen hm arası kuyruk tipi.hm hm eşleşmesindende çıkabilir.Vt hm eşleşmesindende.Sizin 15liralik dediğiniz vt galiba.Yalnız onuda 30dan aşağı bulamıcaksiniz artik[/QUOTE
Evet maalesef
[QUOTE=hkavkaci]En arkadaki kuyruk yapısından dolayı detaya benzettim. Sıkı bir protein beslemesi ile kısa sürede formunu kazandırırsan ne olduğunu görebiliriz. Ama bence güzel balık. İade falan etmenizi istemem.
Formunu kazanınca resimdeki gibi olmayacak ama bu halinden daha güzel olacağı aşikar. [/QUOTE]
Satıcı 1 aya kuyruk açar dedi. Proteinli besleme için önerdiğiniz bi yem var mıdır. Şuan granül yem ve kabuksuz artemia kullanıyorum.
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
Merhaba bilginiz için teşekkür ederim. Delta tail dediğiniz petshoplarda 10 15 tl arasında satılan balıklar mı oluyor ? Ve şuan halfmoon olmadığından emin misiniz acaba,ona göre satıcı ile iletişme geçiyim
Merhaba bilginiz için teşekkür ederim. Delta tail dediğiniz petshoplarda 10 15 tl arasında satılan balıklar mı oluyor ? Ve şuan halfmoon olmadığından emin misiniz acaba,ona göre satıcı ile iletişme geçiyim
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
Teşekkür ederim bilginiz için. Şuan geçici burada 15 litrelik bitkili akvaryum a alıcam su dinlendiğinde. Satıcı görseldeki gibi olur demişti. Benim istediğim renk de bu tam olarak. Bu opak beyazı yakalamak için nelere yapabilirim. Ve boylandırmak için neler önerirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720201358591.jpg[/IMG]
Teşekkür ederim bilginiz için. Şuan geçici burada 15 litrelik bitkili akvaryum a alıcam su dinlendiğinde. Satıcı görseldeki gibi olur demişti. Benim istediğim renk de bu tam olarak. Bu opak beyazı yakalamak için nelere yapabilirim. Ve boylandırmak için neler önerirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720201358591.jpg[/IMG]
Yeni Aldığım Bettanın Cinsi Hak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720200830121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720200830281.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,iyi bayramlar yeni Bir betta balığı aldım. Satıcıdan Düz Beyaz renk ve halfmoon cinsi olarak aldım. Ama şuan Yavru iken ben anlayamıyorum. Anlayan var ise yardım edebilir mi ? Halfmoon ve rengi düz beyaz mı olucak? Şimdiden çok teşekkür ederim. :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720200830121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186664/310720200830281.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,iyi bayramlar yeni Bir betta balığı aldım. Satıcıdan Düz Beyaz renk ve halfmoon cinsi olarak aldım. Ama şuan Yavru iken ben anlayamıyorum. Anlayan var ise yardım edebilir mi ? Halfmoon ve rengi düz beyaz mı olucak? Şimdiden çok teşekkür ederim. :)
Akvaryumu Taşır Mı
Saolun :)
Saolun :)
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:29
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:16
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
