ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Qmaster
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Temmuz 2016 15:37
Son Ziyaret:
21 Kasım 2018 03:09
Toplam Mesaj:
40 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sami Guzet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sami Guzet
SON 10 MESAJI
Nano High Tech Kurulum
[QUOTE=Dark65]Bence tek bir zemin bitkisi daha hoş bir görüntü olacaktır.[/QUOTE]
Aslinda daha once sadece Monte Carlo vardi. Guzeldi de ama simdi bu da boyle bi gorsellik acisindan tat katar diye deneyeyim dedim, geri donusu kolay[:)][EDIT]Qmaster,2018-11-02 11:35:26[/EDIT]
[QUOTE=Dark65]Bence tek bir zemin bitkisi daha hoş bir görüntü olacaktır.[/QUOTE]
Aslinda daha once sadece Monte Carlo vardi. Guzeldi de ama simdi bu da boyle bi gorsellik acisindan tat katar diye deneyeyim dedim, geri donusu kolay[:)][EDIT]Qmaster,2018-11-02 11:35:26[/EDIT]
Nano High Tech Kurulum
Bu haber hic olmadi simdi 😁 Nasil bir gelisim gozlemlediniz, ya da gelisim mi olmadi?
Bu haber hic olmadi simdi 😁 Nasil bir gelisim gozlemlediniz, ya da gelisim mi olmadi?
Nano High Tech Kurulum
Ölçüler: 47x25x30
Canlı Türleri: Sadece sae belki?
Bitki Türleri: Parvula, Monte Carlo
Tankın Yaşı: 1 Haftaya yakin
Filtrasyon ve Işıklandırma: 12w SMD Firefly, AquaClear 20
Tasarım ve Dekorasyon: Dragonstone Kaya, Beyaz Kum
Merhaba,
Askerden donmekle beraber tekrar kurulum yapiyorum, tabana 4-5 kapsul tropica taban gubresi koyup, uzerine kumu arkaya yukseltili serdim. Asagi yukari sn. 3 damla olacak sekilde Co2 7/24 calisiyor. Merak edenler icin sistem tuplu ve gordugunuz difuzor M boy Ista 3 in 1.
Goruntu olarak fazla bir cafcafi da yok aslinda, AquaClear 20 aski filtre, biyolojik medyayla beraber de EHEIM substrat pro, Siporax muadili filtre malzemesi karisik kullaniyorum.
Kayalar dragonstone kaya, cok fazla dekor olsun istemedigimden dogal bi goruntu yaratmaya ugrastim, hagen siyahla bu kayalarin goruntusunu sevmedigimden tercihimi de beyaz orta taneli kumdan kullandim acikcasi.
Tabanda monte carlo ve parvula ekili, acikcasi nasil olacak tahmin edemiyorum, simdilik 4 saat gibi bir aydinlatma suresi var, 12w isiklandirma umarim ki yetecektir diye umit ediyorum,
Henuz gubrelemeye baslamadim, simdiye kadar bir ton gubre denedim, kendi sivi gubrem vs. dahil. Bu sefer ilk defa Tropicanin hazir olanlarini kullanacagim, olculere gore de 2-3 seneden fazla gidecek gibi de duruyor. Guzel ve basit buldum.
Simdilik tek endisem isiklandirmadan yana yetecek mi yetmeyecek mi ben sahsen yetecek diye dusunuyorum. Sizin goruslerinize acigim.
Umarim keyifli bir tanitim olmustur, iyi hobiler hepinize [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022471.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-11-02 00:31:58[/EDIT]
Ölçüler: 47x25x30
Canlı Türleri: Sadece sae belki?
Bitki Türleri: Parvula, Monte Carlo
Tankın Yaşı: 1 Haftaya yakin
Filtrasyon ve Işıklandırma: 12w SMD Firefly, AquaClear 20
Tasarım ve Dekorasyon: Dragonstone Kaya, Beyaz Kum
Merhaba,
Askerden donmekle beraber tekrar kurulum yapiyorum, tabana 4-5 kapsul tropica taban gubresi koyup, uzerine kumu arkaya yukseltili serdim. Asagi yukari sn. 3 damla olacak sekilde Co2 7/24 calisiyor. Merak edenler icin sistem tuplu ve gordugunuz difuzor M boy Ista 3 in 1.
Goruntu olarak fazla bir cafcafi da yok aslinda, AquaClear 20 aski filtre, biyolojik medyayla beraber de EHEIM substrat pro, Siporax muadili filtre malzemesi karisik kullaniyorum.
Kayalar dragonstone kaya, cok fazla dekor olsun istemedigimden dogal bi goruntu yaratmaya ugrastim, hagen siyahla bu kayalarin goruntusunu sevmedigimden tercihimi de beyaz orta taneli kumdan kullandim acikcasi.
Tabanda monte carlo ve parvula ekili, acikcasi nasil olacak tahmin edemiyorum, simdilik 4 saat gibi bir aydinlatma suresi var, 12w isiklandirma umarim ki yetecektir diye umit ediyorum,
Henuz gubrelemeye baslamadim, simdiye kadar bir ton gubre denedim, kendi sivi gubrem vs. dahil. Bu sefer ilk defa Tropicanin hazir olanlarini kullanacagim, olculere gore de 2-3 seneden fazla gidecek gibi de duruyor. Guzel ve basit buldum.
Simdilik tek endisem isiklandirmadan yana yetecek mi yetmeyecek mi ben sahsen yetecek diye dusunuyorum. Sizin goruslerinize acigim.
Umarim keyifli bir tanitim olmustur, iyi hobiler hepinize [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022471.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-11-02 00:31:58[/EDIT]
Monte Carlolarım Neden Büyümüyor?
Tesekkur ederim hocam, mikrolarin yetersiz oldugu kanisina varip biraz mikro eklemesi yaptim. Sonuclari gorecegiz [:)]
Tesekkur ederim hocam, mikrolarin yetersiz oldugu kanisina varip biraz mikro eklemesi yaptim. Sonuclari gorecegiz [:)]
Monte Carlolarım Neden Büyümüyor?
Arkadaşlar merhaba.
Powerled (litre başına aşağı yukarı 0.4w) aydınlatma kullanıyorum. Günde 6-7 saat ışıklandırma var 3 saat+4saat şeklinde.
Co2 ışıktan önce açılır, ışık kapanmadan kapanır. İndikator resimdeki gibidir.
EI dozlama yapıyorum bu arada, nutrient companydeki hesaplayıcı doğrultusunda dozlama gerçekleştiriyorum. Ancak hem yapraklar büyümüyor, hem delik var(belki salyagozdan?) Ancak aylardır büyüme yok.
Ne yapmam lazım?
(Dozlama da sıvı solusyon kullanıyorum, mikroları hazır aldım. Suyum içme suyudur. Akvaryum hacmim 20 litre gibi, 10 litre değişim yapıyorum)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181437291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181439491.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-02-13 14:39:59[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba.
Powerled (litre başına aşağı yukarı 0.4w) aydınlatma kullanıyorum. Günde 6-7 saat ışıklandırma var 3 saat+4saat şeklinde.
Co2 ışıktan önce açılır, ışık kapanmadan kapanır. İndikator resimdeki gibidir.
EI dozlama yapıyorum bu arada, nutrient companydeki hesaplayıcı doğrultusunda dozlama gerçekleştiriyorum. Ancak hem yapraklar büyümüyor, hem delik var(belki salyagozdan?) Ancak aylardır büyüme yok.
Ne yapmam lazım?
(Dozlama da sıvı solusyon kullanıyorum, mikroları hazır aldım. Suyum içme suyudur. Akvaryum hacmim 20 litre gibi, 10 litre değişim yapıyorum)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181437291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181439491.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-02-13 14:39:59[/EDIT]
Eı Dozlama Hakkında.
Teşekkür ederim, Emrah bey aslında gübreyi biraz fazla koymanın sıkıntı oluşturmayacağından bahsetmiş. Bu durum aslında içimi rahatlattı çünkü solüsyon olarak bulundurmaktansa toz olarak bulundurmayı yeğlerim her zaman. Hacim çok düşük olduğu için su değişimleri vs. zaten haliyle kolay. 1/16 çay kaşığı yabancı forumlarda direk 1 pinch yani başparmak işaretparmak arasına alınan miktara denk geliyor..sanıyorum ki EI dozlama konusunda, ki benim denemek istediğim yol da bu, çok da ince ayar yapılmasına gerek kalmamakta..gene de büyük konuşmamak lazım daha gübrelemeden [:)))][EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:32:00[/EDIT]
Teşekkür ederim, Emrah bey aslında gübreyi biraz fazla koymanın sıkıntı oluşturmayacağından bahsetmiş. Bu durum aslında içimi rahatlattı çünkü solüsyon olarak bulundurmaktansa toz olarak bulundurmayı yeğlerim her zaman. Hacim çok düşük olduğu için su değişimleri vs. zaten haliyle kolay. 1/16 çay kaşığı yabancı forumlarda direk 1 pinch yani başparmak işaretparmak arasına alınan miktara denk geliyor..sanıyorum ki EI dozlama konusunda, ki benim denemek istediğim yol da bu, çok da ince ayar yapılmasına gerek kalmamakta..gene de büyük konuşmamak lazım daha gübrelemeden [:)))][EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:32:00[/EDIT]
Eı Dozlama Hakkında.
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle gübreleme ve düzenli CO2 konusunda oldukça yeniyim ancak bitkili tecrübem mevcut. Size durumdan bahsedeyim,
Akvaryum: 18L (36*22*20)
CO2: Tüplü / 3sn 1 damla (Henüz indikatörüm ya da Ph) ölçerim yok ancak uygun bir miktar olduğu kanısındayım. CO2 ışıktan önce açılıp, önce de kapanır. 7/24 değildir.
Bitki Yükü: Az* Birkaç kök parvula mevcut.
Canlı yükü: Orta* 6 Brid. Raspora, 2* Galaxy Raspora
EI dozlamasına göre hareket edecek olursak rotala butterfy a göre,
0,34mg KH2PO4
0.22g da KNO3 vermek gerekiyor oranlar yani çok düşük..
nutrientcompany'e göre,
0.28g KNO3
0.034g KH2PO4 vermek gerekiyor.
Haftada 2-4 kere olayın seyrine göre dozlama yapacağız bunu anladım. Kuru dozlama yapacağım çünkü solüsyon olarak nasıl hazırlanır bulamadım.
Solüsyon şeklinde hazırlama ya da kuru doz olarak bu kadar düşük gramajları nasıl hesaplarız yardım ederseniz sevinirim.
Parvula için bu kadarına gerek olmadığını ben de biliyorum ancak benim için büyük bir adım olacak gübreleme konusunda [:iyi:]
Edit: Işıklandırma yazmamışım, power led, yaklaşık 12-13w, şu an tam hatırlamasam da ampul başına 1w.
[EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:21:23[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle gübreleme ve düzenli CO2 konusunda oldukça yeniyim ancak bitkili tecrübem mevcut. Size durumdan bahsedeyim,
Akvaryum: 18L (36*22*20)
CO2: Tüplü / 3sn 1 damla (Henüz indikatörüm ya da Ph) ölçerim yok ancak uygun bir miktar olduğu kanısındayım. CO2 ışıktan önce açılıp, önce de kapanır. 7/24 değildir.
Bitki Yükü: Az* Birkaç kök parvula mevcut.
Canlı yükü: Orta* 6 Brid. Raspora, 2* Galaxy Raspora
EI dozlamasına göre hareket edecek olursak rotala butterfy a göre,
0,34mg KH2PO4
0.22g da KNO3 vermek gerekiyor oranlar yani çok düşük..
nutrientcompany'e göre,
0.28g KNO3
0.034g KH2PO4 vermek gerekiyor.
Haftada 2-4 kere olayın seyrine göre dozlama yapacağız bunu anladım. Kuru dozlama yapacağım çünkü solüsyon olarak nasıl hazırlanır bulamadım.
Solüsyon şeklinde hazırlama ya da kuru doz olarak bu kadar düşük gramajları nasıl hesaplarız yardım ederseniz sevinirim.
Parvula için bu kadarına gerek olmadığını ben de biliyorum ancak benim için büyük bir adım olacak gübreleme konusunda [:iyi:]
Edit: Işıklandırma yazmamışım, power led, yaklaşık 12-13w, şu an tam hatırlamasam da ampul başına 1w.
[EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:21:23[/EDIT]
Nano Tank İcin Co2 Secenekleri
Selamlar..
Fotograflarla anlatmaya calisacagim.
Tank 35 litre, 4 endler, 2 sae ve 3-4 de kiraz mevcut.
Dipte parvulalarim var ve su an sprey co2 kullaniyorum, acikcasi pek randiman alamiyor gibiyim. Tuplu icin belki sonra, tuplere guvenemiyorum malesef.
Resimdeki gibi yangin tupune mayali kursam, ince ayar olmasina ragmen co2'yi fazla kacirip canli kaybi yasar miyiz?
Gecmiste 15 litrede deneyip karideslerimi kaybetmistim, ancak Bettada bir sorun yoktu. Kararsizim, yardimci olursaniz sevinirim.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111301.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2017-10-16 21:12:19[/EDIT]
Selamlar..
Fotograflarla anlatmaya calisacagim.
Tank 35 litre, 4 endler, 2 sae ve 3-4 de kiraz mevcut.
Dipte parvulalarim var ve su an sprey co2 kullaniyorum, acikcasi pek randiman alamiyor gibiyim. Tuplu icin belki sonra, tuplere guvenemiyorum malesef.
Resimdeki gibi yangin tupune mayali kursam, ince ayar olmasina ragmen co2'yi fazla kacirip canli kaybi yasar miyiz?
Gecmiste 15 litrede deneyip karideslerimi kaybetmistim, ancak Bettada bir sorun yoktu. Kararsizim, yardimci olursaniz sevinirim.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111301.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2017-10-16 21:12:19[/EDIT]
Yangın Tüpünden Mayalı Da Sorun
Ce[QUOTE=MaviYesil]Mayalı co2 ile seramik veya cam difüzör kullanamazsınız. Bunlar sürekli basınçla çalışır. Reaktör veya çan şeklinde olanlardan kullanmalısınız.[/QUOTE]
Cevabınız için sağolun, bir ince ayar vanası alsam ve merdiven difuzör kullansam nasıl olur?
Ce[QUOTE=MaviYesil]Mayalı co2 ile seramik veya cam difüzör kullanamazsınız. Bunlar sürekli basınçla çalışır. Reaktör veya çan şeklinde olanlardan kullanmalısınız.[/QUOTE]
Cevabınız için sağolun, bir ince ayar vanası alsam ve merdiven difuzör kullansam nasıl olur?
Yangın Tüpünden Mayalı Da Sorun
Selamlar,
2 litrelik yangın tüpüne mayalı sistem kurdum, küresel vanam var ancak ince ayarım henüz yok.Pnömatik hortum kullanıyorum.
Önce seramik difuzor denedim, kısık ayarda iki gün çıkış aldım. Üçüncü gün tık yok. Ayarı sona aldım, gene çıkış yok.
Difuzoru cıkartıp izmarit taktım. Düşük ayarda bile çok çıkış var ama ince değil..yüksek ayarda o kadar basınç var ki yani çok fazla [:?]
Ne yapmam gerekir ben çözemedim, nasıl ayarlayacağım ben bu sistemi..4 saniyede falan bi baloncuk atsa yeter monte carlolarıma. Ama o ayara ulaşamıyorum..(karışım maya su şeker ve sıvı gübreli)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/250620171558161.jpg[/IMG]
Resim de ektedir..Herkese iyi bayramlar dilerim
Selamlar,
2 litrelik yangın tüpüne mayalı sistem kurdum, küresel vanam var ancak ince ayarım henüz yok.Pnömatik hortum kullanıyorum.
Önce seramik difuzor denedim, kısık ayarda iki gün çıkış aldım. Üçüncü gün tık yok. Ayarı sona aldım, gene çıkış yok.
Difuzoru cıkartıp izmarit taktım. Düşük ayarda bile çok çıkış var ama ince değil..yüksek ayarda o kadar basınç var ki yani çok fazla [:?]
Ne yapmam gerekir ben çözemedim, nasıl ayarlayacağım ben bu sistemi..4 saniyede falan bi baloncuk atsa yeter monte carlolarıma. Ama o ayara ulaşamıyorum..(karışım maya su şeker ve sıvı gübreli)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/250620171558161.jpg[/IMG]
Resim de ektedir..Herkese iyi bayramlar dilerim
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
