ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
e1000m
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Eylül 2016 20:58
Son Ziyaret:
25 Nisan 2017 19:39
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emin Abbasov
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1981
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Yönetici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emin Abbasov
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188647/080920161434571.jpg[/IMG]
SON 10 MESAJI
Japon Balıklarım Ölüyor
Biliyorum lepistesler kuyruklarını ısrır ama bizimkiler birbirlerine dokunmaz japonlar ise 1 senedir bu akvaryumda sorunsuz yaşıyorlardı bugün sadece yeni su ekledim üstten 10cm eksikti ve yem degistim sonra olanlar oldu. Sebepi söledikleriniz dışında ne olabilir en azından birini kurtarayım.
Biliyorum lepistesler kuyruklarını ısrır ama bizimkiler birbirlerine dokunmaz japonlar ise 1 senedir bu akvaryumda sorunsuz yaşıyorlardı bugün sadece yeni su ekledim üstten 10cm eksikti ve yem degistim sonra olanlar oldu. Sebepi söledikleriniz dışında ne olabilir en azından birini kurtarayım.
Japon Balıklarım Ölüyor
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: ters dönüyorlar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: şelale tipi
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Uzun süredir baktığım balıklarım 2 adet bu sabah ters dönmeye başladı birisi öldü malesef [:(] diğeri yan dönüyor ama hayatta hep dipte kalıyor yüzemiyor. Sadece akvaryuma su ilave ettim (damacana suyu) ve yemlerini 2 gundur degistim ( [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188647/250420171902171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188647/250420171902531.jpg[/IMG]
Sebep ne olabilir acaba çözemedim.
Su değişimi yapıyorum. 1 senedir düzen bozulmadı yem dışında.
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: ters dönüyorlar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: şelale tipi
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Uzun süredir baktığım balıklarım 2 adet bu sabah ters dönmeye başladı birisi öldü malesef [:(] diğeri yan dönüyor ama hayatta hep dipte kalıyor yüzemiyor. Sadece akvaryuma su ilave ettim (damacana suyu) ve yemlerini 2 gundur degistim ( [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188647/250420171902171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188647/250420171902531.jpg[/IMG]
Sebep ne olabilir acaba çözemedim.
Su değişimi yapıyorum. 1 senedir düzen bozulmadı yem dışında.
Power led eksi artı ucunu nasıl anlarız?
[QUOTE=Seleci]Led dustu derken lensmi dustu orasini pek anlamadim . Simdi kullandiginiz ledler spotlarda kullanilan ledlerden bunlar aşırı ışık saglar ve yosun olusumunu hızlandirir . Surekli açık tutmayın ben mumkun oldukça gecelerı motoruda ışıklandirmayida kapatiyorum . Bol oksijen ve bol ışık direk yosun olusturuyo bunu önlemek için yosun yiyici vatoz cesitleri veya salyangoz cesitlerinden seçip akvaryumunuza uygun olanı alıp koymanizdir . Bu arada buhar ledlere ve attiginiz lehimlere veya acık baglanti yerlerine temas ettikce kısa devre yaptirabilir ve aydınlatmanızı bozabilir . Buyuzden onları bisekilde hem nemden hem ısıdan hemde estetik bir goruntu icin bi sekil vermeniz gerekir .[/QUOTE]
pcb yani komple kopmuştu o termal yapıştırıcıyla ve sadece eğimli olanında diğeri hiç kopmadı. dediğinizi çok yapmak istiyorum. inşallah 1 hafta sonra bir tema çalışıcam ve akvaryumun aydınlatmasına da birşeyler yapıcam. ışık güvü kontrolü ekleyeceğim. bu sistemi burada da paylaşırım. bu sistemi çok sevdim sera sistemi de yapmak istiyorum. evet bu arada ışık ve oksijen konudunda yanlış bilhiye sahibim. ışığı erken japatıyorum ama oksijenin nedense yosunlara kötü geldiğini okuduğumu hatırladığım için malesef bolca vermeye bsşladım [:)] onu da keseyim. teşekkürler tekrar.
[QUOTE=Seleci]Led dustu derken lensmi dustu orasini pek anlamadim . Simdi kullandiginiz ledler spotlarda kullanilan ledlerden bunlar aşırı ışık saglar ve yosun olusumunu hızlandirir . Surekli açık tutmayın ben mumkun oldukça gecelerı motoruda ışıklandirmayida kapatiyorum . Bol oksijen ve bol ışık direk yosun olusturuyo bunu önlemek için yosun yiyici vatoz cesitleri veya salyangoz cesitlerinden seçip akvaryumunuza uygun olanı alıp koymanizdir . Bu arada buhar ledlere ve attiginiz lehimlere veya acık baglanti yerlerine temas ettikce kısa devre yaptirabilir ve aydınlatmanızı bozabilir . Buyuzden onları bisekilde hem nemden hem ısıdan hemde estetik bir goruntu icin bi sekil vermeniz gerekir .[/QUOTE]
pcb yani komple kopmuştu o termal yapıştırıcıyla ve sadece eğimli olanında diğeri hiç kopmadı. dediğinizi çok yapmak istiyorum. inşallah 1 hafta sonra bir tema çalışıcam ve akvaryumun aydınlatmasına da birşeyler yapıcam. ışık güvü kontrolü ekleyeceğim. bu sistemi burada da paylaşırım. bu sistemi çok sevdim sera sistemi de yapmak istiyorum. evet bu arada ışık ve oksijen konudunda yanlış bilhiye sahibim. ışığı erken japatıyorum ama oksijenin nedense yosunlara kötü geldiğini okuduğumu hatırladığım için malesef bolca vermeye bsşladım [:)] onu da keseyim. teşekkürler tekrar.
Semender aldım
[QUOTE=Governing][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34195_190920160353351.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim öncelikle
Bir dişi bir erkek olmak üzere 2 semender aldım akvaryum su motoru aldım çıkacakları taşıda koydum motor sürelki suyu temizliyor. Ben her gün denilen miktarda yem atsamda yediklerini pek görmedim birde erkek çok az geziyor be dsha çelimsiz daha birkaç gün oldu ve fikre ihtiyacım var ill defa bakıyorum arkadaş tavsiyesi ile aldım. Canlı böcek vermek fslan benim içi zor bunjn başka yolu yokmy yemi sevmediler sanırım yavruda değiller.[/QUOTE]
merhaba ben de kırmızı karınlı semender besliyorum. çok dayanıklı hayvanlar. çünki acemilikle baya akvaryum ortamı değişmek zorunda kaldım balıklar için. semenderlerim hiç banamısın demedi. yem konusunda evet ilk başta yemiyolar hibi gözüküyordu ve ven de [:)] stress yaşamkştım ama dip yemi yiyebilecekleri boyutta ve etciller için olanlarından farklı farklı kullanıyorum. kokuyla dipte bulup yiyorlar. ha bi kere de betamı yemişti dişisi. ve karakterleri sölediğin gibidir. Erkek çelimsiz ve az haraketli oluyor. videoyu paylaşıyorum. sana başarılar. ben vazgeçmek istedim kaç kez ama bağlandım şimdi akvaryumda onlar kaldı [:)][VID]https://youtu.be/giO1dK5wca8[/VID]
[QUOTE=Governing][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34195_190920160353351.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim öncelikle
Bir dişi bir erkek olmak üzere 2 semender aldım akvaryum su motoru aldım çıkacakları taşıda koydum motor sürelki suyu temizliyor. Ben her gün denilen miktarda yem atsamda yediklerini pek görmedim birde erkek çok az geziyor be dsha çelimsiz daha birkaç gün oldu ve fikre ihtiyacım var ill defa bakıyorum arkadaş tavsiyesi ile aldım. Canlı böcek vermek fslan benim içi zor bunjn başka yolu yokmy yemi sevmediler sanırım yavruda değiller.[/QUOTE]
merhaba ben de kırmızı karınlı semender besliyorum. çok dayanıklı hayvanlar. çünki acemilikle baya akvaryum ortamı değişmek zorunda kaldım balıklar için. semenderlerim hiç banamısın demedi. yem konusunda evet ilk başta yemiyolar hibi gözüküyordu ve ven de [:)] stress yaşamkştım ama dip yemi yiyebilecekleri boyutta ve etciller için olanlarından farklı farklı kullanıyorum. kokuyla dipte bulup yiyorlar. ha bi kere de betamı yemişti dişisi. ve karakterleri sölediğin gibidir. Erkek çelimsiz ve az haraketli oluyor. videoyu paylaşıyorum. sana başarılar. ben vazgeçmek istedim kaç kez ama bağlandım şimdi akvaryumda onlar kaldı [:)][VID]https://youtu.be/giO1dK5wca8[/VID]
Power led eksi artı ucunu nasıl anlarız?
[QUOTE=Seleci]Bir kacını 30derece yapabilirdin uzak icin yani akvarymun zeminini daha iyi aydınlatırdı . Bide termal macun kurumazki nicin beklim dedin yapistirici degil o ledler ısınır ve ısındıkca daha cok akım ceker bundan dolayida patlar bunu onlemek icin termal macun kullaniyosun bir nevi sogutucu . O ledlerde dedigin gibi delikli taraf artidir . Genelde artı olan herseyde bi çizgı bi isaret bi uzunluk koyulur aklinda bulunsun normal ledlerde uzun bacaklı olan artidir mesela kablolarda ince farkli bi renkte olanlar arti uctur gibi bu sekilde riske atabilcegin seylerde deniyebilirsin . Bide lensler dusebilir onlar takmalı bildigim kadariyla şöyle boydan boya koli bandı çekebilirsin hem nem almasınıda önlersin hemde lenslerin dusmesini önlersin yada bilmiyorum o kapagin icine koymussun lensleri takip ledleri . O kapak icin bi cam kestirip silikonla yapistirsan super iscilik olur . Aklima geldikce yazdim umarim faydasi olur 😊[/QUOTE]
teşekkürler bilgi için [:)] armatürü buhar camının üstüne yerleştirdim tabi daha şık olmasını isterdim. bu arada [:D] ledler düştü bir kaç kez. ya ben sordum hem yapıştıtıcı hem de termal geçirgen mi adam evet defi. ben bilgisayarla uğraşıyorum silikonu biliyorum. dedim her halde yeni çıkmış [:)] ama şu an iyi hiç düşmüyor. hatta biri hiç düşmedi. bir sorum daha olcak akvaryum daha önceden hiç algae yoktu sonra ışık sistemim groluxtan şerid lede geçirdim siyah siyah taşların üzerinde algae oluştu. ondan sonra bu powerled sistemine geçtim ve sakallı algae ile yosun bastı taşları hatta bitkilerin yaprakları da. neyi yanlış yapıyorum. kaç kere temizledim yıkadım da yaprakları.
[QUOTE=Seleci]Bir kacını 30derece yapabilirdin uzak icin yani akvarymun zeminini daha iyi aydınlatırdı . Bide termal macun kurumazki nicin beklim dedin yapistirici degil o ledler ısınır ve ısındıkca daha cok akım ceker bundan dolayida patlar bunu onlemek icin termal macun kullaniyosun bir nevi sogutucu . O ledlerde dedigin gibi delikli taraf artidir . Genelde artı olan herseyde bi çizgı bi isaret bi uzunluk koyulur aklinda bulunsun normal ledlerde uzun bacaklı olan artidir mesela kablolarda ince farkli bi renkte olanlar arti uctur gibi bu sekilde riske atabilcegin seylerde deniyebilirsin . Bide lensler dusebilir onlar takmalı bildigim kadariyla şöyle boydan boya koli bandı çekebilirsin hem nem almasınıda önlersin hemde lenslerin dusmesini önlersin yada bilmiyorum o kapagin icine koymussun lensleri takip ledleri . O kapak icin bi cam kestirip silikonla yapistirsan super iscilik olur . Aklima geldikce yazdim umarim faydasi olur 😊[/QUOTE]
teşekkürler bilgi için [:)] armatürü buhar camının üstüne yerleştirdim tabi daha şık olmasını isterdim. bu arada [:D] ledler düştü bir kaç kez. ya ben sordum hem yapıştıtıcı hem de termal geçirgen mi adam evet defi. ben bilgisayarla uğraşıyorum silikonu biliyorum. dedim her halde yeni çıkmış [:)] ama şu an iyi hiç düşmüyor. hatta biri hiç düşmedi. bir sorum daha olcak akvaryum daha önceden hiç algae yoktu sonra ışık sistemim groluxtan şerid lede geçirdim siyah siyah taşların üzerinde algae oluştu. ondan sonra bu powerled sistemine geçtim ve sakallı algae ile yosun bastı taşları hatta bitkilerin yaprakları da. neyi yanlış yapıyorum. kaç kere temizledim yıkadım da yaprakları.
Power led eksi artı ucunu nasıl anlarız?
[QUOTE=erdalkap]Hayırlı olsun öncelikle
bu arada 2 adet pili seri bağlayıp da sadece bir ledi çalıştırabilirsin.
bütün led lere de lens takmamanı öneririm
[/QUOTE]
lensler 60 lık. neden takmamam gerekiyor? bu konuda bilgiye ihtiyacım var. teşekkürler
[QUOTE=erdalkap]Hayırlı olsun öncelikle
bu arada 2 adet pili seri bağlayıp da sadece bir ledi çalıştırabilirsin.
bütün led lere de lens takmamanı öneririm
[/QUOTE]
lensler 60 lık. neden takmamam gerekiyor? bu konuda bilgiye ihtiyacım var. teşekkürler
Japon Balıklarımın Solungaçlarında İlginç Noktalar
[QUOTE=akvaryumcu234]
Bugün betta gider yarın lepistes
Yani burda semender süper-avcı tüm balıkları yiyebilir
Eee son hal ne olacak acaba [:)]
[/QUOTE]
Onları bir ara akvaryumda çalışma yaptığım için ufak fanusta tutmuştum 1 hafta. Çok dayanıklı hayvanlar. Hatta aşdığım petshop da öyle aç 2 gün bırakmış. Şimdilik yine o fanusa alıcam kendilerini. Pengasusları da geri vericem petshopa. Leğistesle Japon arasında kaldım. Bu arada Japon semenderle Japon balığı iyi bir Japon tatlı su teması yaratırdı.[:)]
[QUOTE=akvaryumcu234]
Bugün betta gider yarın lepistes
Yani burda semender süper-avcı tüm balıkları yiyebilir
Eee son hal ne olacak acaba [:)]
[/QUOTE]
Onları bir ara akvaryumda çalışma yaptığım için ufak fanusta tutmuştum 1 hafta. Çok dayanıklı hayvanlar. Hatta aşdığım petshop da öyle aç 2 gün bırakmış. Şimdilik yine o fanusa alıcam kendilerini. Pengasusları da geri vericem petshopa. Leğistesle Japon arasında kaldım. Bu arada Japon semenderle Japon balığı iyi bir Japon tatlı su teması yaratırdı.[:)]
Japon Balıklarımın Solungaçlarında İlginç Noktalar
[QUOTE=akvaryumcu234]
Ben de bir ara kaplumbağa-japon istiyordum.
Ama sonucun ne olduğunu duyunca kaplumbağadan vaz geçtim.
Belki başka bir akvaryum daha olursa başka türleri koyabilirsin[:)]
Bu arada japon-lepistes kısa bir süre idare eder de , semenderi en kısa sürede çıkart pengasuslarsa daha yavru denilebilecek boyda.[/QUOTE]
Öyle yapıcam bu fikir aslında semenderin çok sevdiğim betayı yemeysiyle başladı. Sadece yine tesadüf olarak gördüm. Dedim belki yeni yerine alışamamıştır ondan veya aç kalmıştır. Ama boyutuna bakınca hani zordu da onu yutması nasıl yapmış şaşırdım.
[QUOTE=akvaryumcu234]
Ben de bir ara kaplumbağa-japon istiyordum.
Ama sonucun ne olduğunu duyunca kaplumbağadan vaz geçtim.
Belki başka bir akvaryum daha olursa başka türleri koyabilirsin[:)]
Bu arada japon-lepistes kısa bir süre idare eder de , semenderi en kısa sürede çıkart pengasuslarsa daha yavru denilebilecek boyda.[/QUOTE]
Öyle yapıcam bu fikir aslında semenderin çok sevdiğim betayı yemeysiyle başladı. Sadece yine tesadüf olarak gördüm. Dedim belki yeni yerine alışamamıştır ondan veya aç kalmıştır. Ama boyutuna bakınca hani zordu da onu yutması nasıl yapmış şaşırdım.
Japon Balıklarımın Solungaçlarında İlginç Noktalar
[QUOTE=akvaryumcu234]
Uyumlu iki tür derken? şimdi bir liste yapalım
Pengasus aşırı uzar [K]çıkart[/K]
2 japona kalabilir ortam (lepistesle besleme)
Lepistesler kalabilir
Semender kalabilir ama bettaya ne yaptığını gördün aynısının öbürlerine olmasını istemezsin.
Yani mevcut canlılarda 2 uyumlu [S]kanka[/S] tür yok[/QUOTE]
Uyumlu kastetdiğim burada olanlar değil buradakilerden biri ve başka tür. Japonları çok seviyorum güzel balıklar ama bitki ortamını daha çok istiyorum. O yüzden halı gibi bitki tabanı olan bir akvaryuma lepistes iyi gelir diye düşünüyorum ve ona benzer. Açıkcası hayal etdiğim veya arzuladığım japonla semenderler ve bi türlü bitkili akvaryum ama artık zor olduğunu biliyorum [:(]
[QUOTE=akvaryumcu234]
Uyumlu iki tür derken? şimdi bir liste yapalım
Pengasus aşırı uzar [K]çıkart[/K]
2 japona kalabilir ortam (lepistesle besleme)
Lepistesler kalabilir
Semender kalabilir ama bettaya ne yaptığını gördün aynısının öbürlerine olmasını istemezsin.
Yani mevcut canlılarda 2 uyumlu [S]kanka[/S] tür yok[/QUOTE]
Uyumlu kastetdiğim burada olanlar değil buradakilerden biri ve başka tür. Japonları çok seviyorum güzel balıklar ama bitki ortamını daha çok istiyorum. O yüzden halı gibi bitki tabanı olan bir akvaryuma lepistes iyi gelir diye düşünüyorum ve ona benzer. Açıkcası hayal etdiğim veya arzuladığım japonla semenderler ve bi türlü bitkili akvaryum ama artık zor olduğunu biliyorum [:(]
Şelale Filtre Mi Yoksa Hava Motoru
[QUOTE=Alidndr]İkisini kullanırsan iyi olur
Ama hava motoru olmasa olur
5-6 günde su değişimi yapın ölümler azalır ve Pengasus akvaryum balığı değildir bizim göllerdeki sazana benzer tutup tutup yiyenler var [/QUOTE]
Evet çeşitlilikte acemi olduğum için yanlış yaptım. Pengasusları geri vericem. Ama petshopçuların da uyarması lazım [:)] Her şey para değil [:)]
[QUOTE=Erbey]
Emin ol hava motoru daha rahatsız edicidir. Tavsiyem şu; su seviyesini yükseltin,şelalenin delikleri yatay olarak yarısı suyun içinde yarısı dışında kalacak şekilde ayarlayın.Hem şırıltı sesi azalacak hemde oksijen daha iyi sağlanacak.Hatta şelale aparatını arkdan öne değil,sol yandan sağ yana doğru akacak şekilde ayarlayın..[/QUOTE]
Teşekkürler. Ses benim için önemli o yüzden dediğinizi deniyeceğim.[:iyi:]
[QUOTE=Alidndr]İkisini kullanırsan iyi olur
Ama hava motoru olmasa olur
5-6 günde su değişimi yapın ölümler azalır ve Pengasus akvaryum balığı değildir bizim göllerdeki sazana benzer tutup tutup yiyenler var [/QUOTE]
Evet çeşitlilikte acemi olduğum için yanlış yaptım. Pengasusları geri vericem. Ama petshopçuların da uyarması lazım [:)] Her şey para değil [:)]
[QUOTE=Erbey]
Emin ol hava motoru daha rahatsız edicidir. Tavsiyem şu; su seviyesini yükseltin,şelalenin delikleri yatay olarak yarısı suyun içinde yarısı dışında kalacak şekilde ayarlayın.Hem şırıltı sesi azalacak hemde oksijen daha iyi sağlanacak.Hatta şelale aparatını arkdan öne değil,sol yandan sağ yana doğru akacak şekilde ayarlayın..[/QUOTE]
Teşekkürler. Ses benim için önemli o yüzden dediğinizi deniyeceğim.[:iyi:]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 39 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
