ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Muzaffer19
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mart 2017 23:18
Son Ziyaret:
05 Mayıs 2023 15:07
Toplam Mesaj:
156 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muzaffer ÇELİK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muzaffer ÇELİK
SON 10 MESAJI
Hava Motorsuz Alternatif Artemia Çıkartma Yöntemi
Sizin paylasiminiz sayesinde 15 gündür artemia çıkarıyorum. 5 litrelik şişeyi kestim içine 1 litre su 1 çay kaşığı kaya tuzu 1/4 çay kaşığı artemia yumurtası koyup karıştırıyorum. 20 saat civarı açılım başlıyor ve 2 gün kullanıyorum (5 yavrum olduğu için hergun çıkarmıyorum.) Bu değerli bilgiyi bizimle paylaştiğiniz için çok teşekkür ederim. Sayenizde Lepistes yavrum 10 günde renklenmeye başladı [:iyi:] [:)]
Sizin paylasiminiz sayesinde 15 gündür artemia çıkarıyorum. 5 litrelik şişeyi kestim içine 1 litre su 1 çay kaşığı kaya tuzu 1/4 çay kaşığı artemia yumurtası koyup karıştırıyorum. 20 saat civarı açılım başlıyor ve 2 gün kullanıyorum (5 yavrum olduğu için hergun çıkarmıyorum.) Bu değerli bilgiyi bizimle paylaştiğiniz için çok teşekkür ederim. Sayenizde Lepistes yavrum 10 günde renklenmeye başladı [:iyi:] [:)]
İnce Dallar Kullanılabilir Mı?
[QUOTE=Bekir Can]
Ben normalde önerilen kökler haricinde başka ağaçların köklerini dallarını hatta yapraklarını da kullandım ama yalnızca yeterince kuru olanları kullandım bir sorunda yaşamadım hiç. Bu dal akvaryuma girecek kadar kurumuş durmuyor yani içindeki tüm organik yaşamın son bulması lazım bence bunun içinde uzun süre kuruduktan sonra suda 1saate yakın kaynatılıp ardından temiz bir suda bir gün boyunca bekleyip o şekilde kullanılabilir. Üzerindeki çok fazla ayrık dallarda balıkların yüzerken yaralanması ya da rahat hareketler yapmalarını zorlaştırabilir o yüzden mümkün olduğunca budamanızı tavsiye ederim[/QUOTE]
Ben aslında dallı budaklı olduğu için secmistim. Görüntüsü güzel geldi ama balıklara zarar verebilir haklısınız. Yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tam istediğim liste diyebilirim bu bitkileri kesinlikle araştırıcam çok sağolun Erhan bey.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Paylaştığınız bilgi üzerine evime çok yakın olan tarladan kurumuş kavak ağacından bir dal aldım. Güzelce soydum ve istediğim şekilde kestim sizce kullanılabilir mi? Ne gibi işlemler yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720172014511.jpg[/IMG]
[QUOTE=Bekir Can]
Ben normalde önerilen kökler haricinde başka ağaçların köklerini dallarını hatta yapraklarını da kullandım ama yalnızca yeterince kuru olanları kullandım bir sorunda yaşamadım hiç. Bu dal akvaryuma girecek kadar kurumuş durmuyor yani içindeki tüm organik yaşamın son bulması lazım bence bunun içinde uzun süre kuruduktan sonra suda 1saate yakın kaynatılıp ardından temiz bir suda bir gün boyunca bekleyip o şekilde kullanılabilir. Üzerindeki çok fazla ayrık dallarda balıkların yüzerken yaralanması ya da rahat hareketler yapmalarını zorlaştırabilir o yüzden mümkün olduğunca budamanızı tavsiye ederim[/QUOTE]
Ben aslında dallı budaklı olduğu için secmistim. Görüntüsü güzel geldi ama balıklara zarar verebilir haklısınız. Yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tam istediğim liste diyebilirim bu bitkileri kesinlikle araştırıcam çok sağolun Erhan bey.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Paylaştığınız bilgi üzerine evime çok yakın olan tarladan kurumuş kavak ağacından bir dal aldım. Güzelce soydum ve istediğim şekilde kestim sizce kullanılabilir mi? Ne gibi işlemler yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720172014511.jpg[/IMG]
İnce Dallar Kullanılabilir Mı?
Merhabalar, bu dallar akvaryumda kullanılabilir mi?
Benim umudum yok ama kullanan arkadaş varsa tecrübelerini aktarabilir mi?
Eğer kullanan varsa ne gibi işlemlerden geçmesi gerekir bilgi verirmisiniz. Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720171216331.jpg[/IMG]
Merhabalar, bu dallar akvaryumda kullanılabilir mi?
Benim umudum yok ama kullanan arkadaş varsa tecrübelerini aktarabilir mi?
Eğer kullanan varsa ne gibi işlemlerden geçmesi gerekir bilgi verirmisiniz. Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720171216331.jpg[/IMG]
Guraba Aquatics - Youtube Kanalı
[QUOTE=-RBG-]Herkese merhaba arkadaşlar,
Elimde olan malzemelerle [B]"Nano Low Tech Bitkili Bir Karides Akvaryumu"[/B] kurdum. Umarım beğenirsiniz.
Keyifli seyirler.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ZOwbDZfFz2w[/VID][/QUOTE]
Videoyu baştan sona hayranlıkla izledim. Çok güzel bir kurulum yapmışsınız çok beğendim. İnşallah daha fazla kurulum görürüz sizden. Filtrenizi ve ısıtıcınızı merak ediyorum bende küçük akvaryumum için edinicem.
[QUOTE=-RBG-]Herkese merhaba arkadaşlar,
Elimde olan malzemelerle [B]"Nano Low Tech Bitkili Bir Karides Akvaryumu"[/B] kurdum. Umarım beğenirsiniz.
Keyifli seyirler.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ZOwbDZfFz2w[/VID][/QUOTE]
Videoyu baştan sona hayranlıkla izledim. Çok güzel bir kurulum yapmışsınız çok beğendim. İnşallah daha fazla kurulum görürüz sizden. Filtrenizi ve ısıtıcınızı merak ediyorum bende küçük akvaryumum için edinicem.
Nedir Bu Bitki - Tohumdan Yetişme
[QUOTE=mrah]Bildiginiz ot, bahcede guzel olabilir ama akvaryumda degil. :)[/QUOTE]
Haha ben biraz büyüsün ne ocak merak ediyorum 😅
[QUOTE=mrah]Bildiginiz ot, bahcede guzel olabilir ama akvaryumda degil. :)[/QUOTE]
Haha ben biraz büyüsün ne ocak merak ediyorum 😅
Nedir Bu Bitki - Tohumdan Yetişme
Tohumları Çin'den 1 TL'ye aldım hiç umudum yoktu torf bile kullanmadan bahçedeki gübreli topraktan kullanarak ektim. Bir kısmı çıkmış sizce normal çim bitkisimi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171101491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171102091.jpg[/IMG]
Tohumları Çin'den 1 TL'ye aldım hiç umudum yoktu torf bile kullanmadan bahçedeki gübreli topraktan kullanarak ektim. Bir kısmı çıkmış sizce normal çim bitkisimi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171101491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171102091.jpg[/IMG]
Lepistesler İçin Yem
[QUOTE=undisput3d]Merhaba sevgili akvaryum ailesi. 12 ad lepistes, 2 ad çöpçü, 1ad vatoz, 1ad elma salyangozu 60lt ithal şelale akışlı akvaryumum var .Lepisteslerim için bu yemlerim uygunmudur , uygun ise nasıl kullanılmalı şimdiden çok teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123220/240620170748481.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, ben tetra algea ve sera vipan kullanıyorum severek yiyorlar birde artemia çıkarıyorum yavrular için yavru sayım az olduğu için büyük balıklar kalan artemialarida afiyetle yiyorlar. Artemiayi hava motorsuz 15 saatte aciyorum ben bu kadar kolay oldugunu tahmin etmemistim yeni yeni kullanmaya başladım. Diğer yemler hakkında bilgim yok ama sera flora iyi diye duymuştum. Bence yemleme sayiniz ve yemlerin protein ağırlığına göre düzen kurmalisiniz ben günde 3 kere veriyorum iki yemi aynı miktarda ufalayip karıştırdım çay kaşığı ile veriyorum. Keyifli hobiler diliyorum.
[QUOTE=undisput3d]Merhaba sevgili akvaryum ailesi. 12 ad lepistes, 2 ad çöpçü, 1ad vatoz, 1ad elma salyangozu 60lt ithal şelale akışlı akvaryumum var .Lepisteslerim için bu yemlerim uygunmudur , uygun ise nasıl kullanılmalı şimdiden çok teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123220/240620170748481.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, ben tetra algea ve sera vipan kullanıyorum severek yiyorlar birde artemia çıkarıyorum yavrular için yavru sayım az olduğu için büyük balıklar kalan artemialarida afiyetle yiyorlar. Artemiayi hava motorsuz 15 saatte aciyorum ben bu kadar kolay oldugunu tahmin etmemistim yeni yeni kullanmaya başladım. Diğer yemler hakkında bilgim yok ama sera flora iyi diye duymuştum. Bence yemleme sayiniz ve yemlerin protein ağırlığına göre düzen kurmalisiniz ben günde 3 kere veriyorum iki yemi aynı miktarda ufalayip karıştırdım çay kaşığı ile veriyorum. Keyifli hobiler diliyorum.
Lepistes Akvaryumu Tanıtım
[QUOTE=Kromatit]Cüce vatoz için akvaryum küçük. Çıkarsanız iyi olur.
Bitkileri camlara yakın dikmeniz yüzmek için ortada bir boşluk sağlar.
Termometreyi arka cama yakın koyunca daha iyi görünebilir.
Yavru akvaryumunda suyu doldurmaktan korkmayın. Filtre motoru tamamen su içinde olsun.
Kumu çıkarın cama cam olsun. Dip çekimi yapacaksınız. Kum engeller. Pipo filtre kullanmanız daha iyi olur.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Cüce vatoz daha yavru 4 cm iken almıştım çok zaman geçmedi. Ama bitkiler ve akvaryum eni ona yetişkin olduğu zaman yer sorunu yasaticak sanırım.
Acemi olduğum için ve elimle diktigim için böyle bir düzen kurabildim benim için söküp dikmek çok zor olacak bitki maşası olsa çok iyi olurdu.
Filtre eski bi filtre o yüzden kablosunda sıkıntı olabilir çok guvenemedim. Görünüş evet çok iyi durmuyor ama içine sokarsam içim rahat etmez hocam.
Dip çekimini hava hortumu ile düzenli yapıyorum. Amaç üretim değil biraz da görsellik ve artan bitkileri değerlendirmek.
Pipo filtreyi bende çok düşündüm hava motoru kullanmamam sebebi ile almadım şuan iç filtre sesi bile rahatsız edici geliyor bana hocam. Ama araştırıyorum az sesli markalar var uygun fiyata en çok aklıma yatan resun oldu. Keyifli hobiler diliyorum.
[QUOTE=Kromatit]Cüce vatoz için akvaryum küçük. Çıkarsanız iyi olur.
Bitkileri camlara yakın dikmeniz yüzmek için ortada bir boşluk sağlar.
Termometreyi arka cama yakın koyunca daha iyi görünebilir.
Yavru akvaryumunda suyu doldurmaktan korkmayın. Filtre motoru tamamen su içinde olsun.
Kumu çıkarın cama cam olsun. Dip çekimi yapacaksınız. Kum engeller. Pipo filtre kullanmanız daha iyi olur.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Cüce vatoz daha yavru 4 cm iken almıştım çok zaman geçmedi. Ama bitkiler ve akvaryum eni ona yetişkin olduğu zaman yer sorunu yasaticak sanırım.
Acemi olduğum için ve elimle diktigim için böyle bir düzen kurabildim benim için söküp dikmek çok zor olacak bitki maşası olsa çok iyi olurdu.
Filtre eski bi filtre o yüzden kablosunda sıkıntı olabilir çok guvenemedim. Görünüş evet çok iyi durmuyor ama içine sokarsam içim rahat etmez hocam.
Dip çekimini hava hortumu ile düzenli yapıyorum. Amaç üretim değil biraz da görsellik ve artan bitkileri değerlendirmek.
Pipo filtreyi bende çok düşündüm hava motoru kullanmamam sebebi ile almadım şuan iç filtre sesi bile rahatsız edici geliyor bana hocam. Ama araştırıyorum az sesli markalar var uygun fiyata en çok aklıma yatan resun oldu. Keyifli hobiler diliyorum.
Lepistes Akvaryumu Tanıtım
Ölçüler: 40*20*30
Canlı Türleri: 1 Albino Full Red Erkek Lepistes,2 Yerli Lepistes ve 1 Cüce Vatoz
Bitki Türleri:Christmas Moss, Stringy Moss, Cryptocoryne wendtii, Ceratophyllum demersum
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: venusaqua şelale filtre 280l/h 5w, 7 watt led ampul
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Vronic 100 watt ısıtıcı şuan takılı değil
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
İlk olarak bana kumu ve bitkileri hediye eden Fethullah Arslan'a çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171937521.jpg[/IMG]
Bitkilerden ilk kurulumda çürüyen 5-6 yaprak oldu şuanda içinde 2 yaprak çürük ilk dip çekiminde alıcam. Akvaryumda gübre ve Co2 kullanmıyorum. Işığı kendim sabah 12 gece 12 açıyorum. Albino erkek ile Yerli dişinin bugün ilk batın yavruları oldu. 5 yavruyu kurtarabildim ve yavru akvayumuna koydum. Yavrularda çekinik gen olduğu için büyüdüklerinde albino erkek ile çiftleştirip %50 albino ırk elde edeceğimi düşünüyorum. Kendimi geliştirmek ve canlılarımın daha kaliteli bir hayat sürmesi için eksiklerimi belirtmenizi rica ediyorum.
[B]Yavru Akvaryumu[/B]
Ölçüler: 30*13*20
Canlı Türleri: 5 yavru lepistes
Bitki Türleri: Dikim sırasında ana akvaryumdan artan Cryptocoryne wendtii bitkileri formları daha düşük.
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Venusaqua 2001F 300Lt/H Akvaryum İç Filtre 3 Watt, Beyaz gece lambası monte ettim
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Temin edilecek
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171952581.jpg[/IMG]
Ölçüler: 40*20*30
Canlı Türleri: 1 Albino Full Red Erkek Lepistes,2 Yerli Lepistes ve 1 Cüce Vatoz
Bitki Türleri:Christmas Moss, Stringy Moss, Cryptocoryne wendtii, Ceratophyllum demersum
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: venusaqua şelale filtre 280l/h 5w, 7 watt led ampul
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Vronic 100 watt ısıtıcı şuan takılı değil
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
İlk olarak bana kumu ve bitkileri hediye eden Fethullah Arslan'a çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171937521.jpg[/IMG]
Bitkilerden ilk kurulumda çürüyen 5-6 yaprak oldu şuanda içinde 2 yaprak çürük ilk dip çekiminde alıcam. Akvaryumda gübre ve Co2 kullanmıyorum. Işığı kendim sabah 12 gece 12 açıyorum. Albino erkek ile Yerli dişinin bugün ilk batın yavruları oldu. 5 yavruyu kurtarabildim ve yavru akvayumuna koydum. Yavrularda çekinik gen olduğu için büyüdüklerinde albino erkek ile çiftleştirip %50 albino ırk elde edeceğimi düşünüyorum. Kendimi geliştirmek ve canlılarımın daha kaliteli bir hayat sürmesi için eksiklerimi belirtmenizi rica ediyorum.
[B]Yavru Akvaryumu[/B]
Ölçüler: 30*13*20
Canlı Türleri: 5 yavru lepistes
Bitki Türleri: Dikim sırasında ana akvaryumdan artan Cryptocoryne wendtii bitkileri formları daha düşük.
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Venusaqua 2001F 300Lt/H Akvaryum İç Filtre 3 Watt, Beyaz gece lambası monte ettim
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Temin edilecek
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171952581.jpg[/IMG]
Canlı Doğuran Uyum..
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba , lepistes ve moli uygundur. Her ikisinde de yavru kaybı riski sadece ilk bir haftadır. Balık sayınız hacme göre fazla değil ise lepistes ve moli sorunsuz olur. Birbirleri ile çift olmazlar. Ama sadece moli veya sadece lepistes ile kurulan akvaryumu her zaman daha uyumlu bir akvaryum olarak görmüşümdür.
[/QUOTE]
Yardımcınız için teşekkür ederim. Hacim olarak şuan balık sayım uygun balik başına 5 litre ama sonuçta canlı doğuran. Birde yavru akvaryumum olduğu için şuan yeteceğini düşünüyorum. Bugün Moli bakacağım burda hangi türleri var bilmiyorum. Alırsam en fazla 2-3 tane ]alicam iyi gunler.
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba , lepistes ve moli uygundur. Her ikisinde de yavru kaybı riski sadece ilk bir haftadır. Balık sayınız hacme göre fazla değil ise lepistes ve moli sorunsuz olur. Birbirleri ile çift olmazlar. Ama sadece moli veya sadece lepistes ile kurulan akvaryumu her zaman daha uyumlu bir akvaryum olarak görmüşümdür.
[/QUOTE]
Yardımcınız için teşekkür ederim. Hacim olarak şuan balık sayım uygun balik başına 5 litre ama sonuçta canlı doğuran. Birde yavru akvaryumum olduğu için şuan yeteceğini düşünüyorum. Bugün Moli bakacağım burda hangi türleri var bilmiyorum. Alırsam en fazla 2-3 tane ]alicam iyi gunler.
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 108 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
zekigonlum,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
aredhelrim,
waterproof,
huseyin280,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
baykanmustafa4,
kasim12,
yeekim,
portre,
Berkant,
ahmetfiratozkaya,
yusufelik,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ciways,
syerli,
bysmokin,
umutak,
emregungor,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
hounddog,
Goldfish2000,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
VaranusSalvator,
riderfish,
fatihgurhan,
Can78,
Standart Moss,
Legionsgamer,
dimbeleth,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
sakal34,
levent07,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
