ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
inferno28
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2017 21:38
Son Ziyaret:
18 Nisan 2017 21:53
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet başaran
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kütahya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ahmet başaran
SON 10 MESAJI
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Gustlof]Inferno bizim de balıklarımız öldü. Yem vermeyi kesmeliydiniz. Yazdıklarınızdan yem yerse düzelir gibi bir umudunuz olduğunu anladim. İç parazit olan baliga her turlu ilaçtan cok yem vermeyi kesmek, tek başına bir tanka almak ve bol hava vermek gerekiyor. Bunları yapmadiysaniz hic bir ilaç düzeltmezdi. Baliginiza üzüldüm.
Umarım bu başlık işe yarar.[/QUOTE]
İşte üstad burada kimi verdiğiniz yemi flagly de bekletip verin yazmış bende öyle yaptım. İsyanımda ona zaten belki kurtaracaktım. Piskolojim bozuldu.
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Bey yeni gördüm yazınızı, çok üzüldüm.. Çok geçmiş olsun. "2.5 senedir ailemden bir fert artık yok" demeniz beni çok etkiledi, inşallah son kaybınız olur ve bir daha yaşamazsınız..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnanın benim için çok zor. Hele son anları hiç gitmiyor gözümün önünden. Benim için bir balık değildi.
[QUOTE=Gustlof]Inferno bizim de balıklarımız öldü. Yem vermeyi kesmeliydiniz. Yazdıklarınızdan yem yerse düzelir gibi bir umudunuz olduğunu anladim. İç parazit olan baliga her turlu ilaçtan cok yem vermeyi kesmek, tek başına bir tanka almak ve bol hava vermek gerekiyor. Bunları yapmadiysaniz hic bir ilaç düzeltmezdi. Baliginiza üzüldüm.
Umarım bu başlık işe yarar.[/QUOTE]
İşte üstad burada kimi verdiğiniz yemi flagly de bekletip verin yazmış bende öyle yaptım. İsyanımda ona zaten belki kurtaracaktım. Piskolojim bozuldu.
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Bey yeni gördüm yazınızı, çok üzüldüm.. Çok geçmiş olsun. "2.5 senedir ailemden bir fert artık yok" demeniz beni çok etkiledi, inşallah son kaybınız olur ve bir daha yaşamazsınız..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnanın benim için çok zor. Hele son anları hiç gitmiyor gözümün önünden. Benim için bir balık değildi.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
Balığım bugün öldü.Sitede yardımcı olmaya çalışan sadece bir üye kendisine sonsuz teşekkür ederim.Yöneticilerden yada kendine usta diyenlerden bir tane yazı cevap vs yok.Benim açtığım konuyu görüp,yazdığım mesajları görüp buraya tek kelime yazmayanları Allah a havale ediyorum.Ama şu sebep ama bu sebep sonuçta 2.5 senedir ailemden bir fert artık yok.
Bu yazdıklarıma yorum yaparsınız artık ustalar yöneticiler vs vs vs ......
Fanusta da yaşar hiçbirşeye gerek yok deyip bana balıkları satan şerefsizi de unutmamak lazım aslında.
Balığım bugün öldü.Sitede yardımcı olmaya çalışan sadece bir üye kendisine sonsuz teşekkür ederim.Yöneticilerden yada kendine usta diyenlerden bir tane yazı cevap vs yok.Benim açtığım konuyu görüp,yazdığım mesajları görüp buraya tek kelime yazmayanları Allah a havale ediyorum.Ama şu sebep ama bu sebep sonuçta 2.5 senedir ailemden bir fert artık yok.
Bu yazdıklarıma yorum yaparsınız artık ustalar yöneticiler vs vs vs ......
Fanusta da yaşar hiçbirşeye gerek yok deyip bana balıkları satan şerefsizi de unutmamak lazım aslında.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Dropsy olan balık zaten şişer ve hareketleri, yem yemesi yavaşlar. Bu şişkinlik hava kesesini de baskılar. Siz tedaviye devam edin. Flagy yanında Sera Bakto Tabs yemini ısrarla tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Yemi bulamadım kütahya da.Resmen kendini salınca dibe vuruyor çarpıyor garibim.Sanırım 5 gün veya daha fazla tedaviye devam edeceğim.
[QUOTE=Emyy]Dropsy olan balık zaten şişer ve hareketleri, yem yemesi yavaşlar. Bu şişkinlik hava kesesini de baskılar. Siz tedaviye devam edin. Flagy yanında Sera Bakto Tabs yemini ısrarla tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Yemi bulamadım kütahya da.Resmen kendini salınca dibe vuruyor çarpıyor garibim.Sanırım 5 gün veya daha fazla tedaviye devam edeceğim.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Şeffaf dışkı iç parazit belirtisi evet. Tedaviyi hemen uygulayınız.
Flagy emdirilmiş yemi yalnızca hasta balığınıza, Sera bakto tabs yemini bütün balıklarınıza yediriniz.[/QUOTE]
Tedaviye (flagly) başladım bugün 3. günü fakat balık yüzeye çıkmakta çok zorlanıyor yalpalıyor ve kendini bırakınca anında taş gibi dibe çöküyor başka birşey mi var acaba?Hava kesesi felan mı patladı ?
[QUOTE=Gustlof]Balığı ayrı tanka alin ve hava motorouyla hava vermeye başlayın. Tank yoksa kova leğen gibi bir şey de olur. Yem vermeyi kesin mutlaka. Sazansıgillerde bu tedaviyi hiç yapmadım ama yardımcı olabilirim sorun devam ediyorsa.[/QUOTE]
Ozan bey bana mı yazdınız anlayamadım ama balık halen hasta bir önceki mesajda durumu yazdım.Yardımcı olursanız sevinirim.
[QUOTE=Emyy]Şeffaf dışkı iç parazit belirtisi evet. Tedaviyi hemen uygulayınız.
Flagy emdirilmiş yemi yalnızca hasta balığınıza, Sera bakto tabs yemini bütün balıklarınıza yediriniz.[/QUOTE]
Tedaviye (flagly) başladım bugün 3. günü fakat balık yüzeye çıkmakta çok zorlanıyor yalpalıyor ve kendini bırakınca anında taş gibi dibe çöküyor başka birşey mi var acaba?Hava kesesi felan mı patladı ?
[QUOTE=Gustlof]Balığı ayrı tanka alin ve hava motorouyla hava vermeye başlayın. Tank yoksa kova leğen gibi bir şey de olur. Yem vermeyi kesin mutlaka. Sazansıgillerde bu tedaviyi hiç yapmadım ama yardımcı olabilirim sorun devam ediyorsa.[/QUOTE]
Ozan bey bana mı yazdınız anlayamadım ama balık halen hasta bir önceki mesajda durumu yazdım.Yardımcı olursanız sevinirim.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Evet pullar dikleşmiş. Flagy tedavisi uygulamaya başlamanızda fayda var, hala yem yiyordur inşallah. Bir de sera bakto tabs yemini temin etmenizi tavsiye ederim. Satışı yapan yeri bulmanız zor ama internetten alabilirsiniz, ben çok faydasını gördüm. Tedaviye vakit kaybetmeden başlayınız.[/QUOTE]
Dışkısını görebildim sonunda şeffaf sanırım iç parazit var değil mi? Balık dipte yem yiyor şimdilik sıkıntı yok.
[QUOTE=Emyy]Evet pullar dikleşmiş. Flagy tedavisi uygulamaya başlamanızda fayda var, hala yem yiyordur inşallah. Bir de sera bakto tabs yemini temin etmenizi tavsiye ederim. Satışı yapan yeri bulmanız zor ama internetten alabilirsiniz, ben çok faydasını gördüm. Tedaviye vakit kaybetmeden başlayınız.[/QUOTE]
Dışkısını görebildim sonunda şeffaf sanırım iç parazit var değil mi? Balık dipte yem yiyor şimdilik sıkıntı yok.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]
Tedaviye başlamadan önce teşhisi net koymak gerek. En iyisi pullarının net görülebileceği bir fotoğraf veya video eklemeniz.[/QUOTE]
Genelde bu durumda ara ara dahada fazlalaşıyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195728/250320171419281.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emyy]
Tedaviye başlamadan önce teşhisi net koymak gerek. En iyisi pullarının net görülebileceği bir fotoğraf veya video eklemeniz.[/QUOTE]
Genelde bu durumda ara ara dahada fazlalaşıyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195728/250320171419281.jpg[/IMG]
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Pullar bazen kabarıyor bazen inik.
Şuan karantinaya aldım dılkısını göremedim.
Flagly tedavisine başlamalımıyım dropsy mi acaba?
Konu açtım foruma fakat emin olamadım dropsy mi?
Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Pullar bazen kabarıyor bazen inik.
Şuan karantinaya aldım dılkısını göremedim.
Flagly tedavisine başlamalımıyım dropsy mi acaba?
Konu açtım foruma fakat emin olamadım dropsy mi?
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
Şiş olduğu zaman pullarda dikleşme oluyor. 50lt akvaryum malesef müsait değil, hakkından da gelemeyiz gibi geliyor Başta bilsek hiç başlamazdık. Fakat araştıracağım 2.5 senedir ailemizin ferdi oldular.
Yarın ayırıp bir kontrol edeyim balığı sağlam. Umarım kabızdır.
Bu siyah benekler hakkında bilginiz var mı? Kuyruk uçları siyahlaştı 1 tane benek vardı gövdesinde şimdi 3 tane olmuş toplu iğne ucu kadar.
Şiş olduğu zaman pullarda dikleşme oluyor. 50lt akvaryum malesef müsait değil, hakkından da gelemeyiz gibi geliyor Başta bilsek hiç başlamazdık. Fakat araştıracağım 2.5 senedir ailemizin ferdi oldular.
Yarın ayırıp bir kontrol edeyim balığı sağlam. Umarım kabızdır.
Bu siyah benekler hakkında bilginiz var mı? Kuyruk uçları siyahlaştı 1 tane benek vardı gövdesinde şimdi 3 tane olmuş toplu iğne ucu kadar.
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
2 balığım var akvaryum sanırım 10 lt sıksık su değişimi yapıyorum. Uzun zamandır aynı yemi kullanıyorum sanırım bu yanlışmış pony yem veriyordum.
En belirgin balık kendini saldımı direkt dibe çöküyor.
Şimdi üstünde çok ufak siyah benekler çıkmaya başladı.
Ben önce nitrat zehirlenmesi sandım sonra kabız a yöneldim çünkü hafif şiş ama kabız olunca dışkısı uzar diye okudum bunu görmedim belki dipde durduğu için uzamıyor. [:(]
2 balığım var akvaryum sanırım 10 lt sıksık su değişimi yapıyorum. Uzun zamandır aynı yemi kullanıyorum sanırım bu yanlışmış pony yem veriyordum.
En belirgin balık kendini saldımı direkt dibe çöküyor.
Şimdi üstünde çok ufak siyah benekler çıkmaya başladı.
Ben önce nitrat zehirlenmesi sandım sonra kabız a yöneldim çünkü hafif şiş ama kabız olunca dışkısı uzar diye okudum bunu görmedim belki dipde durduğu için uzamıyor. [:(]
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
2 adet japon balığım var.Birçok sitede bir dünya kou okudum.Daha önce defalarca dibe oturma oldu su değişimleriyle haloluyordu bu sefer balığım düzelmedi.
Sorun şu:Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Birde kuyruğunda kararmalar başlamıştı şimdi üstünde 2 siyah benek çıktı çok küçük.
Lütfen yardımcı olun benim için balıklar çok önemli.2.5 sene oldu ailemizden birey onlar.
2 adet japon balığım var.Birçok sitede bir dünya kou okudum.Daha önce defalarca dibe oturma oldu su değişimleriyle haloluyordu bu sefer balığım düzelmedi.
Sorun şu:Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Birde kuyruğunda kararmalar başlamıştı şimdi üstünde 2 siyah benek çıktı çok küçük.
Lütfen yardımcı olun benim için balıklar çok önemli.2.5 sene oldu ailemizden birey onlar.
SON MESAJLAR
- L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
AC-72,
florasan,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Hoppala,
Abidin Acun,
yns325,
sina cen,
riderfish,
yeekim,
Tortuga7,
0rnn,
wtreals,
tukabu,
darkaura,
Hiko,
ssener,
Feanor,
JujuSeri,
NightWist,
BadgeR,
forthehordex,
ertug26,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
fikret43,
Sfenks111,
Kınayu,
LeafyAqua,
TOLGA1453,
ferhattt,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
mrah,
Mertkk,
SuperSport,
yusufelik,
Leonaki,
OrdiBuko,
kocoglu,
Aquarist101,
Brdk64,
Kemalk41,
GETS34,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
