ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
blackword
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Nisan 2017 14:33
Son Ziyaret:
23 Mayıs 2017 00:07
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tarık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tarık
SON 10 MESAJI
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=STDRA]Tetrazonlar piranaların uzaktan akrabasıdır ve 10 grup altı tutulduğunda büyük olasılık etrafa zarar verirler sizin akvaryumunuz hacim olarak tek betta hariç başka balıklara tek tür bile bakmak sıkıntı , bu forumda size verilen öneriler doğru yol gösterme çabasına rağmen hayvanlara eziyet edip koyma gereği duymuşsunuz size daha fazla birşeyler anlatmayacağım , yakın zamanda balıklarınız kuyruklarını kaybedecektir bunun garantisini veririm.[/QUOTE] Gayet memnunlar diğerleri 3 haftadır benimle birlikteler ve tetrazonların diğer balıklara saldırdığına hiç şahit olmadım. Aksine son derece korkak bir yapıları var. Birazcık bilgin varsa canlıdoğuranların canlı doğuranlarla çok iyi anlaşabildiğini biliyorsundur herhalde söylemeye gerek yok. Eziyet etme kısmına gelirsek eğer, akvaryum içerisini küçültecek hiçbir gereksiz parça yok ve aksine sade bir akvaryum. Balıklar için kısıtlayıcı hiçbirşey yok hava motoru, ağaç kovuğu ve küçük bir bitki haricinde.
[QUOTE=STDRA]Tetrazonlar piranaların uzaktan akrabasıdır ve 10 grup altı tutulduğunda büyük olasılık etrafa zarar verirler sizin akvaryumunuz hacim olarak tek betta hariç başka balıklara tek tür bile bakmak sıkıntı , bu forumda size verilen öneriler doğru yol gösterme çabasına rağmen hayvanlara eziyet edip koyma gereği duymuşsunuz size daha fazla birşeyler anlatmayacağım , yakın zamanda balıklarınız kuyruklarını kaybedecektir bunun garantisini veririm.[/QUOTE] Gayet memnunlar diğerleri 3 haftadır benimle birlikteler ve tetrazonların diğer balıklara saldırdığına hiç şahit olmadım. Aksine son derece korkak bir yapıları var. Birazcık bilgin varsa canlıdoğuranların canlı doğuranlarla çok iyi anlaşabildiğini biliyorsundur herhalde söylemeye gerek yok. Eziyet etme kısmına gelirsek eğer, akvaryum içerisini küçültecek hiçbir gereksiz parça yok ve aksine sade bir akvaryum. Balıklar için kısıtlayıcı hiçbirşey yok hava motoru, ağaç kovuğu ve küçük bir bitki haricinde.
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=enesgunes]Siz zaten insanların yorunlarına bakmadan koymuşsunuz. İnsanlar yardımcı olmaya çalışıyor fakat boşunaymış. Kendi kafanızda bitirdiğiniz bir şey için konu açmayın bence. Malum yeterince kalabalık insanlar aradıkları soruların cevabını bulmakta zorlanıyor. [/QUOTE] Bu konuyu açtıktan sonra almıştım. Demek ki yeterli katılım yoktu o saatlerde?
[QUOTE=enesgunes]Siz zaten insanların yorunlarına bakmadan koymuşsunuz. İnsanlar yardımcı olmaya çalışıyor fakat boşunaymış. Kendi kafanızda bitirdiğiniz bir şey için konu açmayın bence. Malum yeterince kalabalık insanlar aradıkları soruların cevabını bulmakta zorlanıyor. [/QUOTE] Bu konuyu açtıktan sonra almıştım. Demek ki yeterli katılım yoktu o saatlerde?
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=furkan161]
Alacağiniz bettanin huyuna bağli şu tabloyu incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.akvaryum.com/balik_uyum_tablosu_makaler_21_1011.asp[/QUOTE] tabloda uyumlu olduğunu gösteriyor. Şuan gayet iyi anlaşıyorlar.
[QUOTE=erkan candemir]Doğada bölge yeterliliği çok önemlidir, akvaryumda da aynı. Ne kadar dar alan, o kadar sorun. 50 lt. de bir de beta beslemeyin sakın.[/QUOTE] bardakta beslenen balıkta söz ediyoruz değil mi ? 50 litre olmasına rağmen akvaryumun neredeyse yarısı boş duruyor. Diğer balıklar çoğunlukla en dipteler.
[QUOTE=AhmetEmre]Zaten canlı doğuranlarla geçinse bile tartışmasız olarak tetrazonlar betanın yüzgeçlerini tüketip yüzemez hale getirerek ölmesine sebep olacak.
Zaten yavruları tetra ve tetrazonlarda yer.[/QUOTE] birbirlerini sallamıyorlar bile.
[QUOTE=enesgunes]Bir şey olmama ihtimali de tabiki var fakat akvaryum hacmi zaten o balıklar için de yetersiz. Bir de betta eklerseniz kavgalar kaçınılmaz olabilir. [/QUOTE] Boyu en fazla 6cm olabilen balıklardan söz ediyoruz değil mi ? Herhangi bir kavga yok.
[QUOTE=WLFcATA]Merhaba bettalar genellikle kendi türlerine karşı saldırgan bir tutum içindedir diğer balıklarla pek ilgilenmezler ancak erkek lepistes gibi ihtişamlı kuyruğu olan balıkları betta sanabilir bunun dışında diğer balıklarla saldırdıklarını görmedim ,ki diğer balıklar bettadan çok daha hızlı yüzebiliyor(betta kuyruğu yüzünden biraz hantal bir balık) betta onlara pek zarar veremez ipimi sağlam kazığa bağlayayım derseniz dışı betta alabilirsiniz[/QUOTE] lepistes beslemiyorum ama söylediğin gibiler şuan. Kimse kimseyi sallamıyor. Beta da kafasına göre takılıyor. Dişi olup olmadığını nasıl anlarım?
[QUOTE=WLFcATA]Merhaba arkadaşlar birkez daha yazayım , bettalar sadece diğer bettalar saldırır bazı istisnalar olabilir bunun dışında ülkemizde betaları katil balık gibi görüyorlar böyle bir durum yok 2 yıldır karma tanklarda betta besledim değil başka balığı yemek saldırdığı bile en fazla bölgesine girip rahatsız eden balıklara onlarda da ısıtma olmadı[/QUOTE] şuan karma tankta uyumlu bir şekilde duruyor. Bir saldırgan tavrını görmedim.
[QUOTE=omersayar]Olacakları söyleyim ilk 2 gün betani çok göremezsin bı yerlerde saklanır bitkilerin vs arasında 3 ila 7 gün arası tanktaki yavru popülasyonu da ciddi azalma olur 1 hafta 1ay arası balıkların çoğunun kuyruklarında başta olmak üzere yaralanmalar olur 1aydan sonra ölümler başlar betanin ağzında can çekişen balıklar gorebilirsin[/QUOTE] Söylediğin tespit doğru değil. 2 gündür akvaryumu izliyorum hiç öyle gizlenme, görünmeme gibi bir durum olmadı. Betanın kendisi yavru zaten hangi balığa nasıl saldırsın o kadar hantallıkla.
[QUOTE=furkan161]
Alacağiniz bettanin huyuna bağli şu tabloyu incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.akvaryum.com/balik_uyum_tablosu_makaler_21_1011.asp[/QUOTE] tabloda uyumlu olduğunu gösteriyor. Şuan gayet iyi anlaşıyorlar.
[QUOTE=erkan candemir]Doğada bölge yeterliliği çok önemlidir, akvaryumda da aynı. Ne kadar dar alan, o kadar sorun. 50 lt. de bir de beta beslemeyin sakın.[/QUOTE] bardakta beslenen balıkta söz ediyoruz değil mi ? 50 litre olmasına rağmen akvaryumun neredeyse yarısı boş duruyor. Diğer balıklar çoğunlukla en dipteler.
[QUOTE=AhmetEmre]Zaten canlı doğuranlarla geçinse bile tartışmasız olarak tetrazonlar betanın yüzgeçlerini tüketip yüzemez hale getirerek ölmesine sebep olacak.
Zaten yavruları tetra ve tetrazonlarda yer.[/QUOTE] birbirlerini sallamıyorlar bile.
[QUOTE=enesgunes]Bir şey olmama ihtimali de tabiki var fakat akvaryum hacmi zaten o balıklar için de yetersiz. Bir de betta eklerseniz kavgalar kaçınılmaz olabilir. [/QUOTE] Boyu en fazla 6cm olabilen balıklardan söz ediyoruz değil mi ? Herhangi bir kavga yok.
[QUOTE=WLFcATA]Merhaba bettalar genellikle kendi türlerine karşı saldırgan bir tutum içindedir diğer balıklarla pek ilgilenmezler ancak erkek lepistes gibi ihtişamlı kuyruğu olan balıkları betta sanabilir bunun dışında diğer balıklarla saldırdıklarını görmedim ,ki diğer balıklar bettadan çok daha hızlı yüzebiliyor(betta kuyruğu yüzünden biraz hantal bir balık) betta onlara pek zarar veremez ipimi sağlam kazığa bağlayayım derseniz dışı betta alabilirsiniz[/QUOTE] lepistes beslemiyorum ama söylediğin gibiler şuan. Kimse kimseyi sallamıyor. Beta da kafasına göre takılıyor. Dişi olup olmadığını nasıl anlarım?
[QUOTE=WLFcATA]Merhaba arkadaşlar birkez daha yazayım , bettalar sadece diğer bettalar saldırır bazı istisnalar olabilir bunun dışında ülkemizde betaları katil balık gibi görüyorlar böyle bir durum yok 2 yıldır karma tanklarda betta besledim değil başka balığı yemek saldırdığı bile en fazla bölgesine girip rahatsız eden balıklara onlarda da ısıtma olmadı[/QUOTE] şuan karma tankta uyumlu bir şekilde duruyor. Bir saldırgan tavrını görmedim.
[QUOTE=omersayar]Olacakları söyleyim ilk 2 gün betani çok göremezsin bı yerlerde saklanır bitkilerin vs arasında 3 ila 7 gün arası tanktaki yavru popülasyonu da ciddi azalma olur 1 hafta 1ay arası balıkların çoğunun kuyruklarında başta olmak üzere yaralanmalar olur 1aydan sonra ölümler başlar betanin ağzında can çekişen balıklar gorebilirsin[/QUOTE] Söylediğin tespit doğru değil. 2 gündür akvaryumu izliyorum hiç öyle gizlenme, görünmeme gibi bir durum olmadı. Betanın kendisi yavru zaten hangi balığa nasıl saldırsın o kadar hantallıkla.
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba ;
karma akvaryum da beta tecrübe ve emek ister ama yapılabilir, ancak canlı doğuranlar ile bayağı sıkıntı olacaktır. Akvaryum hacmi ne kadardı acaba ?[/QUOTE] yaklaşık 50 lt
[QUOTE=emreksk]Lepisteslerim ile çok uyumlu yaşamışlardı 3 hafta boyunca,taki ki lepistesler doğurana kadar.Bütün yavruları beta yemişti.Ertesi gün petshopa iade ettim :)[/QUOTE] bir agaç kovuğunu kendine yer edindi. Arada orada takılıyor. Biri hızlı geçerse yanindan takibe alıyor. Sonra bırakıyor. Genelde kendi halinde. Bakalım ilerleyen günlerde bir sıkıntı yaşayacak mıyım merak ediyorum
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba ;
karma akvaryum da beta tecrübe ve emek ister ama yapılabilir, ancak canlı doğuranlar ile bayağı sıkıntı olacaktır. Akvaryum hacmi ne kadardı acaba ?[/QUOTE] yaklaşık 50 lt
[QUOTE=emreksk]Lepisteslerim ile çok uyumlu yaşamışlardı 3 hafta boyunca,taki ki lepistesler doğurana kadar.Bütün yavruları beta yemişti.Ertesi gün petshopa iade ettim :)[/QUOTE] bir agaç kovuğunu kendine yer edindi. Arada orada takılıyor. Biri hızlı geçerse yanindan takibe alıyor. Sonra bırakıyor. Genelde kendi halinde. Bakalım ilerleyen günlerde bir sıkıntı yaşayacak mıyım merak ediyorum
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=ironself]Her betanin altında bir avcı ruhu yatar dikkat et [/QUOTE]
Hehehe doğrudur.
[QUOTE=ironself]Her betanin altında bir avcı ruhu yatar dikkat et [/QUOTE]
Hehehe doğrudur.
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
[QUOTE=enesgunes]Beta kendi türü ile bile anlaşamıyor kardeşim bence koyma imkanın varsa beta için ayrı bir akvaryum kur. Ben öyle bir hata yapmıştım tüm balıklarım telef oldu
[/QUOTE] kılıçkuyruklar ve platiler arasında duruyordu petshopta. Ben de sordum bu tarz bir akvaryumum var sıkıntı çıkar mı diye. Çıksaydı bulunduğu yerdekilerle ilgili bir sıkıntı çıkardı dedi. Bir sorun olmaz dedi. Ben de aldım koydum biraz önce. Şimdilik ortamda bir kavga gürültü yok.
[QUOTE=enesgunes]Beta kendi türü ile bile anlaşamıyor kardeşim bence koyma imkanın varsa beta için ayrı bir akvaryum kur. Ben öyle bir hata yapmıştım tüm balıklarım telef oldu
[/QUOTE] kılıçkuyruklar ve platiler arasında duruyordu petshopta. Ben de sordum bu tarz bir akvaryumum var sıkıntı çıkar mı diye. Çıksaydı bulunduğu yerdekilerle ilgili bir sıkıntı çıkardı dedi. Bir sorun olmaz dedi. Ben de aldım koydum biraz önce. Şimdilik ortamda bir kavga gürültü yok.
Akvaryumuma Beta Balığı Eklemek İstiyorum.
Akvaryumumda 1 moli, 1 kılıçkuyruk, 2 neon, 2 tetrazon, 1 çöpçü ve 1 vatozum var. Bunların arasına bir de beta balığı koyarsam sıkıntı olur mu? Akvaryumum 50lt.
Akvaryumumda 1 moli, 1 kılıçkuyruk, 2 neon, 2 tetrazon, 1 çöpçü ve 1 vatozum var. Bunların arasına bir de beta balığı koyarsam sıkıntı olur mu? Akvaryumum 50lt.
Akvaryumum
Dostum yol yakinken betayı ayır bence. Tehlikeli oluyorlar.
Dostum yol yakinken betayı ayır bence. Tehlikeli oluyorlar.
Molly Balıklarımdan Biri Kötü Durumda
[QUOTE=Emin Gökdere]Akvaryuma sonradan eklenen bir balık önceden varolanlarla sıkıntı yaşar çünkü eskiler kendilerine bir yer edinmiştir. Yeni balık da hem bakteri kültürü konusunda hem de akvaryum ortamı yüzünden sıkıntılar yaşar. Yani savunmasızdır. Kendi balıklarımdan örnek verecek olursam. İki dişi bir erkek full Red lepistesim var. Bir dişi kendine akvaryumun köşesini yer edindi. Oraya yaklaşan bütün balıkları dövüyor. Bir ihtimal daha var eğer dişilerinizden biri gebe ise yakınında başka balık istemez. Ondan dolayı da kavga etmiş olabilirler. Baskın dişi savunmasız bulduğu dişiyi dövmüş olabilir. [/QUOTE] şimdi benim beslediklerim canli doguranlar kategorisine giriyor ve bunlar da öyle köşe kapmaca durumlari pek olmuyor. Herkes istediği yerde takılıyor. Kılıçkuyruğun dişisi gebe ama onda herhangi bir saldırganlık durumu yok. Mollylerden biri baskın evet. Bu durumun sıkıntı yaratabilme ihtimali yüksek. Mollylerin erkeği yok bu arada. Ikisi de dişi
[QUOTE=Emin Gökdere]Akvaryuma sonradan eklenen bir balık önceden varolanlarla sıkıntı yaşar çünkü eskiler kendilerine bir yer edinmiştir. Yeni balık da hem bakteri kültürü konusunda hem de akvaryum ortamı yüzünden sıkıntılar yaşar. Yani savunmasızdır. Kendi balıklarımdan örnek verecek olursam. İki dişi bir erkek full Red lepistesim var. Bir dişi kendine akvaryumun köşesini yer edindi. Oraya yaklaşan bütün balıkları dövüyor. Bir ihtimal daha var eğer dişilerinizden biri gebe ise yakınında başka balık istemez. Ondan dolayı da kavga etmiş olabilirler. Baskın dişi savunmasız bulduğu dişiyi dövmüş olabilir. [/QUOTE] şimdi benim beslediklerim canli doguranlar kategorisine giriyor ve bunlar da öyle köşe kapmaca durumlari pek olmuyor. Herkes istediği yerde takılıyor. Kılıçkuyruğun dişisi gebe ama onda herhangi bir saldırganlık durumu yok. Mollylerden biri baskın evet. Bu durumun sıkıntı yaratabilme ihtimali yüksek. Mollylerin erkeği yok bu arada. Ikisi de dişi
Molly Balıklarımdan Biri Kötü Durumda
[QUOTE=Talha72]Hasta molide yenimi
Yeni balıkların aldığınız poşetlerindeki suyunu akvaryuma dokuyormusunuz[/QUOTE] hayır herşeyi kuralına göre yapıyorum. Diğer molly bu mollye saldirarak yaraladı sadece. Sıkıntı iki molly arasında oldu
[QUOTE=Talha72]Hasta molide yenimi
Yeni balıkların aldığınız poşetlerindeki suyunu akvaryuma dokuyormusunuz[/QUOTE] hayır herşeyi kuralına göre yapıyorum. Diğer molly bu mollye saldirarak yaraladı sadece. Sıkıntı iki molly arasında oldu
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 108 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
zekigonlum,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
aredhelrim,
waterproof,
huseyin280,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
baykanmustafa4,
kasim12,
yeekim,
portre,
Berkant,
ahmetfiratozkaya,
yusufelik,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ciways,
syerli,
bysmokin,
umutak,
emregungor,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
hounddog,
Goldfish2000,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
VaranusSalvator,
riderfish,
fatihgurhan,
Can78,
Standart Moss,
Legionsgamer,
dimbeleth,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
sakal34,
levent07,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
