ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Aralık 2017 23:33
Son Ziyaret:
13 Mart 2026 21:38
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı
Doğum Tarihi:
24 Mart 1989
Yaş:
37
İl:
Antalya
Meslek:
Kalite Kontrol Uzmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Caridina Dennerli (kardinal Karides) Akvaryumu
Müthiş görünüyorlar emeğinize sağlık. Karidesleri izlemenin çok keyifli olduğunu biliyorum keyfini çıkarın[:nazar:][:3]
Müthiş görünüyorlar emeğinize sağlık. Karidesleri izlemenin çok keyifli olduğunu biliyorum keyfini çıkarın[:nazar:][:3]
Bitkili Beta Kurulumu
Merhabalar,
Forumdan edindiğim bilgilere göre çok amatör olarak kendi çapımda(neredeyse ilk) bir kurulum yaptım camları kestirdim akvaryum silikonu ile yapıştırdım alt kenarlara alüminyum köşebent döndüm yer sorunumdan dolayı 10-12 lt civarı bir akvaryuma sahip olabildim. 1 adet Beta bakacağım.
Resimde gördüğünüz şekilde akvaryumda şelale filtre (düşük debide çalışır vaziyette)
5 adet bacopa, 2-3 adet tilki kuyruğu bir miktar java moss ve yüzeyde ise 4-5 adet Pistia bulunmakta.
Ayrıca dekor olarak gnays kayası ve aliexpress'den aldığım Driftwood diye satılan bir kök bulunmakta.
Dekorasyon olarak yanlışlarım mevcut biliyorum tilki kuyrukları uzun kaldı en arka plana atmam gerekirdi sanırım.
Zemin olarak internetten aldığım Aqua Deco Hagen Siyah Kum ve ReeFlowers Natural AquaSand Beyaz Akvaryum Kumu karışımı var. (açık aldım ne kadar gerçek ürünler bilmiyorum)
Işıklandırma markadan tam emin olmamakla yüksek ihtimalle philips led gün ışığı kullanmaktayım ve ampulu görmemi engelleyecek şekilde bir armatür kullanacağım geçici olarak şimdilik bu şekilde. (Resimlerdeki mavi ışık televizyon arkasındaki led den gelmekte)
Elimde;
ReeFlowers Effective Conditioner
AquaPlants Trace - VI
ReeFlowers BettaBonny bulunmakta.
Sorum şu cumartesi günü kurdum 2. günü bugün filtre devamlı çalışmakta Beta'mı alana kadar 1 hafta gibi bir sürem var bu süre içinde ve bundan sonraki süreçlerde ne yapmam ne yapmamam gerekli her türlü konuda tavsiye yorum eleştiriye açığım örneğin bitki sayısını artırmalı mıyım vs.
Teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/040320191508081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/040320191508431.jpg[/IMG][EDIT]caqricaqri,2019-03-04 15:13:31[/EDIT]
Merhabalar,
Forumdan edindiğim bilgilere göre çok amatör olarak kendi çapımda(neredeyse ilk) bir kurulum yaptım camları kestirdim akvaryum silikonu ile yapıştırdım alt kenarlara alüminyum köşebent döndüm yer sorunumdan dolayı 10-12 lt civarı bir akvaryuma sahip olabildim. 1 adet Beta bakacağım.
Resimde gördüğünüz şekilde akvaryumda şelale filtre (düşük debide çalışır vaziyette)
5 adet bacopa, 2-3 adet tilki kuyruğu bir miktar java moss ve yüzeyde ise 4-5 adet Pistia bulunmakta.
Ayrıca dekor olarak gnays kayası ve aliexpress'den aldığım Driftwood diye satılan bir kök bulunmakta.
Dekorasyon olarak yanlışlarım mevcut biliyorum tilki kuyrukları uzun kaldı en arka plana atmam gerekirdi sanırım.
Zemin olarak internetten aldığım Aqua Deco Hagen Siyah Kum ve ReeFlowers Natural AquaSand Beyaz Akvaryum Kumu karışımı var. (açık aldım ne kadar gerçek ürünler bilmiyorum)
Işıklandırma markadan tam emin olmamakla yüksek ihtimalle philips led gün ışığı kullanmaktayım ve ampulu görmemi engelleyecek şekilde bir armatür kullanacağım geçici olarak şimdilik bu şekilde. (Resimlerdeki mavi ışık televizyon arkasındaki led den gelmekte)
Elimde;
ReeFlowers Effective Conditioner
AquaPlants Trace - VI
ReeFlowers BettaBonny bulunmakta.
Sorum şu cumartesi günü kurdum 2. günü bugün filtre devamlı çalışmakta Beta'mı alana kadar 1 hafta gibi bir sürem var bu süre içinde ve bundan sonraki süreçlerde ne yapmam ne yapmamam gerekli her türlü konuda tavsiye yorum eleştiriye açığım örneğin bitki sayısını artırmalı mıyım vs.
Teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/040320191508081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/040320191508431.jpg[/IMG][EDIT]caqricaqri,2019-03-04 15:13:31[/EDIT]
Sıvı-katı Çeşitli Gübreler Hkk.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Hocam biz şunlardan kullanıyoruz akvaryum Litremiz oranında ya saf su ile sıvı hale getirip sıvı gübre yapıyoruz yada Litremiz oranında bir optimasyon oturtup katı şekilde gerekli ölçüde veriyoruz . Ama bunlar sizin saydığınız bazı olası sebze meyvede de kullanılıyor olabilir orası ayrı bir konu uzmanlık alanı tabi [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171618211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171618041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171617441.jpg[/IMG]
LIBREL FE-DP DTPA ŞELATLI DEMİR %7 1kg[/QUOTE]
2. resimdeki edta şelatlı demir içerikli olan ürünü demir için kullanabilirim demek oluyor sanırım sizin kullandığınız üründen farkı yok gibi gözüküyor.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Hocam biz şunlardan kullanıyoruz akvaryum Litremiz oranında ya saf su ile sıvı hale getirip sıvı gübre yapıyoruz yada Litremiz oranında bir optimasyon oturtup katı şekilde gerekli ölçüde veriyoruz . Ama bunlar sizin saydığınız bazı olası sebze meyvede de kullanılıyor olabilir orası ayrı bir konu uzmanlık alanı tabi [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171618211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171618041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/140420171617441.jpg[/IMG]
LIBREL FE-DP DTPA ŞELATLI DEMİR %7 1kg[/QUOTE]
2. resimdeki edta şelatlı demir içerikli olan ürünü demir için kullanabilirim demek oluyor sanırım sizin kullandığınız üründen farkı yok gibi gözüküyor.
Sıvı-katı Çeşitli Gübreler Hkk.
Arkadaşlar yok mu yardımcı olabilecek birileri?
Arkadaşlar yok mu yardımcı olabilecek birileri?
Sıvı-katı Çeşitli Gübreler Hkk.
Merhabalar,
Öncelikle bu işlere ufaktan başlayan amatör biri olarak soruyorum.
Elimde birçok (bir tanesi ekte resimde görünen);
NPK+TE veya NPK+ME Sıvı veya Katı Gübresi - ((N)Azot, (P)fosfor, (K)potasyum + (iz element))
NPK
Sıvı Deniz Yosunu Gübresi
Bitkisel Menşeli Aminoasit İçeren Sıvı Organik Gübre
Sıvı Organik Hümik-Fulvik Asit Gübeleri
Sıvı demir gübresi
Katı Mikro Elementler gübre karışımı
NPK'ların farklı oranlarda katı veya sıvı gübreleri ve nicesi gibi
çok çeşitli gübreler mevcut bunlar Domates, Biber, Çilek, Meyve Ağaçları, Fındık, Süs Bitkileri vs. ürünlerde kullanılan çeşitli gübrelerdir.
Sorum akvaryumdaki bitkilerim için kullanabilir miyim?
Kullanabilirsem eğer hangisinden ne oranlarda kullanabileceğimi araştırmaya başlayacağım.
Teşekkür Ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/141220181532441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/171220181439531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/171220181504421.jpg[/IMG][EDIT]caqricaqri,2018-12-17 15:04:45[/EDIT]
Merhabalar,
Öncelikle bu işlere ufaktan başlayan amatör biri olarak soruyorum.
Elimde birçok (bir tanesi ekte resimde görünen);
NPK+TE veya NPK+ME Sıvı veya Katı Gübresi - ((N)Azot, (P)fosfor, (K)potasyum + (iz element))
NPK
Sıvı Deniz Yosunu Gübresi
Bitkisel Menşeli Aminoasit İçeren Sıvı Organik Gübre
Sıvı Organik Hümik-Fulvik Asit Gübeleri
Sıvı demir gübresi
Katı Mikro Elementler gübre karışımı
NPK'ların farklı oranlarda katı veya sıvı gübreleri ve nicesi gibi
çok çeşitli gübreler mevcut bunlar Domates, Biber, Çilek, Meyve Ağaçları, Fındık, Süs Bitkileri vs. ürünlerde kullanılan çeşitli gübrelerdir.
Sorum akvaryumdaki bitkilerim için kullanabilir miyim?
Kullanabilirsem eğer hangisinden ne oranlarda kullanabileceğimi araştırmaya başlayacağım.
Teşekkür Ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/141220181532441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/171220181439531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/171220181504421.jpg[/IMG][EDIT]caqricaqri,2018-12-17 15:04:45[/EDIT]
Gammarus - Su Piresi Tercihi Hkk.
[QUOTE=BadWolf]Hiçbiri. ikisi de çok küçük canlı yemler olduğundan japonun onları yakalarken harcayacağı enerji, yediklerinde kazanacakları enerjiden fazla olacaktır. Çoğu uğraşmaya değer bulmayacak, ilgilenmeyecektir. Şahsen benim belli boyun üzerindekilerin hiçbiri ilgilenmediğinden sadece yavrulara kullanıyorum.. Onun yerine kan kurdu, un kurdu, toprak solucanı, Tubifex worm gibi canlı yemlere yönelmeniz daha iyi olacaktır. Başlarda çekingen olabilirler. Ancak biri ilk ısırığı aldığı anda çılgına dönecek, daha fazla isteyecektir. Sazansı olarak doğal hayatlarında kumu karıştırarak bu tarz canlıları ararlar.[/QUOTE]
[QUOTE=MertHusmenler]Ben japon balıklarıma kurutulmuş kan kurdu veriyorum çok severek yiyorlarlar, gammarus hiç denemedim ama onu da yiyebilirler sonuçta boyutu büyük, küçük parçara böler öyle verebilirsiniz[/QUOTE]
kan kurdu için hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/bloodworms-kurutulmus-kan-kurdu-50-gr[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/tetra-delica-bloodworms-100-ml
[/URL][URL]http://www.ozelyem.com/sera-profesyonel-kan-kurdu-100-ml[/URL]
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/JBL-Novo-Fil-Blood-Worms-Kan-Kurdu-100ml-8gr,PR-314.html[/URL][EDIT]caqribolat,2018-01-12 09:31:21[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]Hiçbiri. ikisi de çok küçük canlı yemler olduğundan japonun onları yakalarken harcayacağı enerji, yediklerinde kazanacakları enerjiden fazla olacaktır. Çoğu uğraşmaya değer bulmayacak, ilgilenmeyecektir. Şahsen benim belli boyun üzerindekilerin hiçbiri ilgilenmediğinden sadece yavrulara kullanıyorum.. Onun yerine kan kurdu, un kurdu, toprak solucanı, Tubifex worm gibi canlı yemlere yönelmeniz daha iyi olacaktır. Başlarda çekingen olabilirler. Ancak biri ilk ısırığı aldığı anda çılgına dönecek, daha fazla isteyecektir. Sazansı olarak doğal hayatlarında kumu karıştırarak bu tarz canlıları ararlar.[/QUOTE]
[QUOTE=MertHusmenler]Ben japon balıklarıma kurutulmuş kan kurdu veriyorum çok severek yiyorlarlar, gammarus hiç denemedim ama onu da yiyebilirler sonuçta boyutu büyük, küçük parçara böler öyle verebilirsiniz[/QUOTE]
kan kurdu için hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/bloodworms-kurutulmus-kan-kurdu-50-gr[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/tetra-delica-bloodworms-100-ml
[/URL][URL]http://www.ozelyem.com/sera-profesyonel-kan-kurdu-100-ml[/URL]
[URL]http://www.akvaryem.com.tr/JBL-Novo-Fil-Blood-Worms-Kan-Kurdu-100ml-8gr,PR-314.html[/URL][EDIT]caqribolat,2018-01-12 09:31:21[/EDIT]
Gammarus - Su Piresi Tercihi Hkk.
Teleskop ve japonum için haftada 1-2 kez vermek üzere gammarus mu su piresi mi tercih etmeliyim?
gammarus ise bunlardan hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/tropical-gammarus-kaplumbaga-yemi-250-ml[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/kurutulmus-gammarus-karides-50-gr[/URL]
su piresi ise bunlardan hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/tetra-fresh-delica-daphnia-su-piresi-48-gr[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/rdm-dondurulmus-su-piresi-daphnia-100-gr-35-ad[/URL]
veya tavsiye edebileceğiniz başka bir şey varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler.
Teleskop ve japonum için haftada 1-2 kez vermek üzere gammarus mu su piresi mi tercih etmeliyim?
gammarus ise bunlardan hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/tropical-gammarus-kaplumbaga-yemi-250-ml[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/kurutulmus-gammarus-karides-50-gr[/URL]
su piresi ise bunlardan hangisini tercih etmeliyim?
[URL]http://www.ozelyem.com/tetra-fresh-delica-daphnia-su-piresi-48-gr[/URL]
[URL]http://www.ozelyem.com/rdm-dondurulmus-su-piresi-daphnia-100-gr-35-ad[/URL]
veya tavsiye edebileceğiniz başka bir şey varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler.
Filtre Süngeri
Merhabalar,
Elimde bulunan resimde görülen süngerleri filtreleme de kullanabilir miyim bir kriter var mı bu konuda teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408531.jpg[/IMG][EDIT]caqribolat,2018-01-10 14:10:03[/EDIT]
Merhabalar,
Elimde bulunan resimde görülen süngerleri filtreleme de kullanabilir miyim bir kriter var mı bu konuda teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202396/100120181408531.jpg[/IMG][EDIT]caqribolat,2018-01-10 14:10:03[/EDIT]
İç Filtre Tavsiye
Merhabalar,
35lt akvaryumum var 1 japonum var 1 japon ve 1cüce vatoz almayı düşünüyorum şuan kullandığım filtreden memnun olmadığım için filtre almak istiyorum biraz araştırma sonucu aşağıdaki filtreleri buldum bunlar fazla mı gelir uygun mu veya sizin önereceğiniz var mı tavsiyelerinize ihtiyacım var piyasada çok çeşitli markalar ürünler mevcut iyi temizlesin istiyorum. Teşekkürler.
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=D1ZPWpbzHcT_Uo6-nIAM&q=Aqua+Magic+HX-1180F+1000+lt&oq=Aqua+Magic+HX-1180F+1000+lt&gs_l=psy-ab.3...2029.3572.0.3667.7.7.0.0.0.0.232.629.0j3j1.4.0....0...1c.1.64.psy-ab..3.3.396...33i160k1j33i21k1.0.deXq4twtnf8[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=FFZPWr6iB8voUqzQl-AH&q=Aqua+Magic+WP-2000F+880+Lt&oq=Aqua+Magic+WP-2000F+880+Lt&gs_l=psy-ab.3...21088.23854.0.24054.3.3.0.0.0.0.197.319.0j2.2.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.1.196...33i160k1.0.rj_YwQyn_Ho[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=LVZPWpyZBo6iUve6srgD&q=Aqua+Magic+WP-1200F+880+Lt&oq=Aqua+Magic+WP-1200F+880+Lt&gs_l=psy-ab.3...24379.39039.0.39270.5.5.0.0.0.0.184.697.0j5.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.1.182...33i160k1.0.TMaqMwmMFs4[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&ei=mVdPWsC0MYeqsgHM9ZXoBg&q=hailea+rp+400&oq=hailea+RP+400&gs_l=psy-ab.1.0.0j0i7i30k1j0j0i30k1j0i5i30k1l2j0i7i30k1j0i30k1j0i5i30k1l2.111207.114076.0.116508.7.7.0.0.0.0.163.755.0j5.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..2.5.752...0i7i5i30k1j0i8i7i30k1j0i13k1.0.KrXICHRpq64[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&ei=q1dPWsCIE4GMsAH8qKTQBg&q=hailea+HL-BT+400&oq=hailea+HL-BT+400&gs_l=psy-ab.3..0i10i30k1l2j0i5i10i30k1j0i5i30k1j0i7i30k1j0i10i30k1j0i30k1l2j0i5i30k1j0i8i30k1.157981.159942.0.160139.7.7.0.0.0.0.208.1058.0j5j1.6.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.6.1050...0i7i10i30k1j0i7i5i10i30k1j0i13i10i30k1j0i13i30k1j0i7i5i30k1j0i8i7i30k1.0.BYqjJXgP_44[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?q=Resun+SP-1100L&oq=Resun+SP-1100L&aqs=chrome..69i57j69i60&sourceid=chrome&ie=UTF-8[/URL][EDIT]caqribolat,2018-01-05 14:44:35[/EDIT]
Merhabalar,
35lt akvaryumum var 1 japonum var 1 japon ve 1cüce vatoz almayı düşünüyorum şuan kullandığım filtreden memnun olmadığım için filtre almak istiyorum biraz araştırma sonucu aşağıdaki filtreleri buldum bunlar fazla mı gelir uygun mu veya sizin önereceğiniz var mı tavsiyelerinize ihtiyacım var piyasada çok çeşitli markalar ürünler mevcut iyi temizlesin istiyorum. Teşekkürler.
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=D1ZPWpbzHcT_Uo6-nIAM&q=Aqua+Magic+HX-1180F+1000+lt&oq=Aqua+Magic+HX-1180F+1000+lt&gs_l=psy-ab.3...2029.3572.0.3667.7.7.0.0.0.0.232.629.0j3j1.4.0....0...1c.1.64.psy-ab..3.3.396...33i160k1j33i21k1.0.deXq4twtnf8[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=FFZPWr6iB8voUqzQl-AH&q=Aqua+Magic+WP-2000F+880+Lt&oq=Aqua+Magic+WP-2000F+880+Lt&gs_l=psy-ab.3...21088.23854.0.24054.3.3.0.0.0.0.197.319.0j2.2.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.1.196...33i160k1.0.rj_YwQyn_Ho[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&biw=1242&bih=579&ei=LVZPWpyZBo6iUve6srgD&q=Aqua+Magic+WP-1200F+880+Lt&oq=Aqua+Magic+WP-1200F+880+Lt&gs_l=psy-ab.3...24379.39039.0.39270.5.5.0.0.0.0.184.697.0j5.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.1.182...33i160k1.0.TMaqMwmMFs4[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&ei=mVdPWsC0MYeqsgHM9ZXoBg&q=hailea+rp+400&oq=hailea+RP+400&gs_l=psy-ab.1.0.0j0i7i30k1j0j0i30k1j0i5i30k1l2j0i7i30k1j0i30k1j0i5i30k1l2.111207.114076.0.116508.7.7.0.0.0.0.163.755.0j5.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..2.5.752...0i7i5i30k1j0i8i7i30k1j0i13k1.0.KrXICHRpq64[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?safe=strict&ei=q1dPWsCIE4GMsAH8qKTQBg&q=hailea+HL-BT+400&oq=hailea+HL-BT+400&gs_l=psy-ab.3..0i10i30k1l2j0i5i10i30k1j0i5i30k1j0i7i30k1j0i10i30k1j0i30k1l2j0i5i30k1j0i8i30k1.157981.159942.0.160139.7.7.0.0.0.0.208.1058.0j5j1.6.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.6.1050...0i7i10i30k1j0i7i5i10i30k1j0i13i10i30k1j0i13i30k1j0i7i5i30k1j0i8i7i30k1.0.BYqjJXgP_44[/URL]
[URL]https://www.google.com.tr/search?q=Resun+SP-1100L&oq=Resun+SP-1100L&aqs=chrome..69i57j69i60&sourceid=chrome&ie=UTF-8[/URL][EDIT]caqribolat,2018-01-05 14:44:35[/EDIT]
Japon Baligim Hastalik
[QUOTE=berkmeric18][B][/B] Ben o balığa sevgiyle baktığınıza eminim ancak petshoplar bazı konularda insanları yanlış olan şeylere itebiliyor. Bu hobide atacağınız her adımda mutlaka iyi bi araştırma yapmanızı öneririm. Petshopların amacı sadece satış yapmaktır gerisini düşünmezler buda aklınızda bulunsun. 30 40 litre bir akvaryuma alacağınız iç filtre taş çatlasın size 25TL bi fiyat çıkarır. Yani akvaryumunuz kücük olduğu için filtrede sorun yaşamazsınız. Petshopa gidip 40 litre akvaryum için iç filtre istiyorum dersiniz yardımcı olur. Ama 30 tl den fazla vermeyin. Bir kaç petshopa daha sorup araştırın. Internetten link versem size bi ton uğraştırır artık kargolarada güvenmiyorum pek kırık falan gelebiliyo ( yaşadım bunu ) :) Akvaryumunuza güzel bi kum ve su düzenleyici aldığınızda balığınıza güzel bi akvaryum kurmuş olursunuz oda rahat olur sizde. Kum alırken balık ağzına alıp atacağı büyüklükte olucak. Yani toz gibi olmasın.
Temsili olarak buldum bakabilirsiniz ; [IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34272_131120161302001.jpg[/IMG]
Bu resimde gördüğünüz gibi balıklar kumla oynuyor ağızlarına alıp atarlar kumu bu japonların en sevdiği şeydir. Bu büyüklükteki bi kum ideal
Özelden size tel no attım bi probleminiz olursa whatsaptan yazabilirsiniz. Foruma fazla giremiyorum iyi hobiler :)[/QUOTE]
Mesaj alındı :) tekrar teşekkür ederim verdiğiniz bilgilere.
[QUOTE=berkmeric18][B][/B] Ben o balığa sevgiyle baktığınıza eminim ancak petshoplar bazı konularda insanları yanlış olan şeylere itebiliyor. Bu hobide atacağınız her adımda mutlaka iyi bi araştırma yapmanızı öneririm. Petshopların amacı sadece satış yapmaktır gerisini düşünmezler buda aklınızda bulunsun. 30 40 litre bir akvaryuma alacağınız iç filtre taş çatlasın size 25TL bi fiyat çıkarır. Yani akvaryumunuz kücük olduğu için filtrede sorun yaşamazsınız. Petshopa gidip 40 litre akvaryum için iç filtre istiyorum dersiniz yardımcı olur. Ama 30 tl den fazla vermeyin. Bir kaç petshopa daha sorup araştırın. Internetten link versem size bi ton uğraştırır artık kargolarada güvenmiyorum pek kırık falan gelebiliyo ( yaşadım bunu ) :) Akvaryumunuza güzel bi kum ve su düzenleyici aldığınızda balığınıza güzel bi akvaryum kurmuş olursunuz oda rahat olur sizde. Kum alırken balık ağzına alıp atacağı büyüklükte olucak. Yani toz gibi olmasın.
Temsili olarak buldum bakabilirsiniz ; [IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34272_131120161302001.jpg[/IMG]
Bu resimde gördüğünüz gibi balıklar kumla oynuyor ağızlarına alıp atarlar kumu bu japonların en sevdiği şeydir. Bu büyüklükteki bi kum ideal
Özelden size tel no attım bi probleminiz olursa whatsaptan yazabilirsiniz. Foruma fazla giremiyorum iyi hobiler :)[/QUOTE]
Mesaj alındı :) tekrar teşekkür ederim verdiğiniz bilgilere.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Conix, 13:05
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) ertug26, 12:46
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
KULLANICILAR
- 107 Online Kullanıcı, 58 Üye
Online Kullanıcılar
AquaShirmp,
altuntasseref,
ilterisdoğukan,
Kınayu,
fikret43,
karidesrehberi,
Emerse,
Conix,
ballantines,
gokalp674,
sina cen,
florasan,
0rnn,
ByOscar:),
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
oguzozt,
Canberk18,
İsmail YILDIRIM,
ahmet22,
ciways,
ALTEMUR,
forthehordex,
ozan_1903,
yeekim,
zen666,
userhamit,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Can78,
3dtarik,
Ahmet55,
M_usta,
Ozzgur,
Tr_bg,
Sfenks111,
Fatih Cebeci,
dachnyy_oyKi,
Oporchin,
priemka_yhOa,
riderfish,
Mitralyöz34,
Soner.x,
Sufisu,
OguzDEMIR,
yderinn,
dream07,
Tata,
kilic88,
Ehtiyar,
seiryuhare,
şansal,
kocoglu,
ertug26,
LeafyAqua,
Aguamentist,
polar,
Aplves,
sirhill,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
