ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mkmkhk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
38
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ocak 2007 17:34
Son Ziyaret:
23 Ekim 2018 12:00
Toplam Mesaj:
83 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Keskin
Doğum Tarihi:
08 Ocak 1984
Yaş:
42
İl:
Afyon
Meslek:
Makina Müh.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet KESKİN
128 lt Bitkili Akvaryum
SON 10 MESAJI
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
Bu arada yeni bir gelişme. Çinden aldığım ilk tohumlardan hava şartlarından kaynaklı olduğunu düşünüyorum çok verim alamadım. Biraz araştırdım. Yorumlara baktım ve sattığı tohumların çimlenme oranı yüksek olan bi satıcı buldum. O satıcıdan glossostigma elatinoide tohumu aldım. 3-4 gün gibi kısa bir sürede hemen hemen hepsi çimlendi. Sonuçlar aşağıda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171936511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171937211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171937461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171938201.jpg[/IMG]
2 hafta gibi bir sürede bitkiler bu hale geldi. Çok ilginçtir. Tohumlar su ile birleşince anında mukoza gibi bir tabaka oluşup birbşrlerine yapışıyorlar. Salya gibi birşey oluşuyor üstlerinde. Akvaryumda su varken ektiğim için kökleri tam toprağa tutunamayanlar oldu. Sağolsun çöpçüler burunları ile toprağı karıştırırken bazılarını yerinden çıkarttı. Şimdi yeni ektiğim tohumların üzerine çok az kum atarak sağlamlaştırmaya çalıştım. Tohumlar aşağıdaki gibi bir cam tüpte geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171945411.jpg[/IMG]
Bu arada yeni bir gelişme. Çinden aldığım ilk tohumlardan hava şartlarından kaynaklı olduğunu düşünüyorum çok verim alamadım. Biraz araştırdım. Yorumlara baktım ve sattığı tohumların çimlenme oranı yüksek olan bi satıcı buldum. O satıcıdan glossostigma elatinoide tohumu aldım. 3-4 gün gibi kısa bir sürede hemen hemen hepsi çimlendi. Sonuçlar aşağıda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171936511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171937211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171937461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171938201.jpg[/IMG]
2 hafta gibi bir sürede bitkiler bu hale geldi. Çok ilginçtir. Tohumlar su ile birleşince anında mukoza gibi bir tabaka oluşup birbşrlerine yapışıyorlar. Salya gibi birşey oluşuyor üstlerinde. Akvaryumda su varken ektiğim için kökleri tam toprağa tutunamayanlar oldu. Sağolsun çöpçüler burunları ile toprağı karıştırırken bazılarını yerinden çıkarttı. Şimdi yeni ektiğim tohumların üzerine çok az kum atarak sağlamlaştırmaya çalıştım. Tohumlar aşağıdaki gibi bir cam tüpte geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171945411.jpg[/IMG]
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
Merhaba arkadaşlar
Camdaki yeşil nokta şeklinde yosun problemim devam ediyor. Onun dışında yeni yaprakların üzerinde kahverengi yosunlar oluşmaya başladı. Neden böyle oldu çok anlamadım. Co2 seviyem normal. Gösterge hep sarıya kaçan açık yeşilde. Makro ve mikro besinleri ei yöntemine göre veriyorum. Tahminin ei yöntemine göre verdiğim miktarlar az geliyor. Bakalım deneme yanılma bişeyler yapacağız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171815051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171815441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171816111.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar
Camdaki yeşil nokta şeklinde yosun problemim devam ediyor. Onun dışında yeni yaprakların üzerinde kahverengi yosunlar oluşmaya başladı. Neden böyle oldu çok anlamadım. Co2 seviyem normal. Gösterge hep sarıya kaçan açık yeşilde. Makro ve mikro besinleri ei yöntemine göre veriyorum. Tahminin ei yöntemine göre verdiğim miktarlar az geliyor. Bakalım deneme yanılma bişeyler yapacağız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171815051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171815441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/030220171816111.jpg[/IMG]
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
[QUOTE=lojistisyen]Son durum nedir merak ettim[/QUOTE]
Son durumu bugün paylaşayım. Çinden aldığım tohumlardan 4 yada 5 çeşidi yeşerdi. ama akvaryum içine koyduğumda çim gibi olanlar ölmeye başlarken kalın yapraklı bir tür ne büyüdü ne öldü. Havalarının biraz ısınmasını bekliyorum. Belki mevsimsel olarak çimlendiremedim diye düşünüyorum. Yeşil yosun sorunu var akvaryumum da. bu sıralar onla uğraşıyorum. Birde dün kıl kurdu gibi bir canlı gördüm onu araştırıyorum şimdi. Önerileriniz varsa önerilere açığım.
[QUOTE=lojistisyen]Son durum nedir merak ettim[/QUOTE]
Son durumu bugün paylaşayım. Çinden aldığım tohumlardan 4 yada 5 çeşidi yeşerdi. ama akvaryum içine koyduğumda çim gibi olanlar ölmeye başlarken kalın yapraklı bir tür ne büyüdü ne öldü. Havalarının biraz ısınmasını bekliyorum. Belki mevsimsel olarak çimlendiremedim diye düşünüyorum. Yeşil yosun sorunu var akvaryumum da. bu sıralar onla uğraşıyorum. Birde dün kıl kurdu gibi bir canlı gördüm onu araştırıyorum şimdi. Önerileriniz varsa önerilere açığım.
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
[QUOTE=Yunus01]Uğraşılmış bir kurulum daha da ilerleyecek gibi duruyor, ellerinize sağlık[:iyi:] Acaba armatür ayaklıklarını nereden temin ettiniz? Bir de substrat olarak kullandığınız JBL aquabasis kaç cm kalınlık sağladı tabanda?[/QUOTE]
tam 1 cm değil ama 1 cm yakın bi kalınlık elde ettim substratla. Armatür ayaklarını kendim yaptım. Sanayiden yanlış hatırlamıyorsam 12 mm boru aldım. Onun içinede 8 mm mil sokup 90 derece büktüm. Sonra boyadım.
[QUOTE=Yunus01]Uğraşılmış bir kurulum daha da ilerleyecek gibi duruyor, ellerinize sağlık[:iyi:] Acaba armatür ayaklıklarını nereden temin ettiniz? Bir de substrat olarak kullandığınız JBL aquabasis kaç cm kalınlık sağladı tabanda?[/QUOTE]
tam 1 cm değil ama 1 cm yakın bi kalınlık elde ettim substratla. Armatür ayaklarını kendim yaptım. Sanayiden yanlış hatırlamıyorsam 12 mm boru aldım. Onun içinede 8 mm mil sokup 90 derece büktüm. Sonra boyadım.
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
[QUOTE=Edilrcn]Merhaba hayırlı olsun öncelikle..
AliExpress den ürünler ne kadar sürede geldi acaba?[/QUOTE]
Ali expresten ürünler genellikle 20-35 gün arasında geliyor. Bazen 15-20 günde geldiğide oluyor ama ilk defa bir ürünüm 60 gün olmasına rağmen gelmedi.
[QUOTE=Edilrcn]Merhaba hayırlı olsun öncelikle..
AliExpress den ürünler ne kadar sürede geldi acaba?[/QUOTE]
Ali expresten ürünler genellikle 20-35 gün arasında geliyor. Bazen 15-20 günde geldiğide oluyor ama ilk defa bir ürünüm 60 gün olmasına rağmen gelmedi.
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
Merhaba Arkadaşlar. Uzun bir süredir tohumları çimlendirmekle uğraşıyorum. Bazı tohumlar çimlendi ama büyümeleri durdu. Isı Işık faktörleri çok önemli bunu anladım. Gelişmeleri zamanla paylaşacağım. Bugün CO2 sistem kurulumunu gerçekleştireceğim. Umarım faydalı olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161340501.jpg[/IMG]
5 Lt CO2 Tüpümüz. Sıfır BKS Marka Dolu - 147,5 TL'ye aldım bu haliyle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161342301.jpg[/IMG]
1/4" Normalde Kapalı %100 ED Gevax Marka Selenoid Valf - 50 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161549231.jpg[/IMG]
Yıldız 5950 CO2 regülatörü - 70 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161550491.jpg[/IMG]
Mini Ayar vanası pnömatik - 7 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161551261.jpg[/IMG]
Hortum Bağlantı aparatı - 3 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161551581.jpg[/IMG],
Bir parça hortum, kelepçe - Ücretsiz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161556001.jpg[/IMG]
Montajın Bitmiş hali
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=szOqW66nKJU[/VID]
Ve CO2'yi bağladıktan bir kaç saat sonra fotosentez başlar. [^_^] [3)]
[3)][3)][EDIT]mkmkhk,2016-11-26 21:10:39[/EDIT]
Merhaba Arkadaşlar. Uzun bir süredir tohumları çimlendirmekle uğraşıyorum. Bazı tohumlar çimlendi ama büyümeleri durdu. Isı Işık faktörleri çok önemli bunu anladım. Gelişmeleri zamanla paylaşacağım. Bugün CO2 sistem kurulumunu gerçekleştireceğim. Umarım faydalı olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161340501.jpg[/IMG]
5 Lt CO2 Tüpümüz. Sıfır BKS Marka Dolu - 147,5 TL'ye aldım bu haliyle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161342301.jpg[/IMG]
1/4" Normalde Kapalı %100 ED Gevax Marka Selenoid Valf - 50 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161549231.jpg[/IMG]
Yıldız 5950 CO2 regülatörü - 70 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161550491.jpg[/IMG]
Mini Ayar vanası pnömatik - 7 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161551261.jpg[/IMG]
Hortum Bağlantı aparatı - 3 TL
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161551581.jpg[/IMG],
Bir parça hortum, kelepçe - Ücretsiz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/261120161556001.jpg[/IMG]
Montajın Bitmiş hali
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=szOqW66nKJU[/VID]
Ve CO2'yi bağladıktan bir kaç saat sonra fotosentez başlar. [^_^] [3)]
[3)][3)][EDIT]mkmkhk,2016-11-26 21:10:39[/EDIT]
Çinden Bitki Tohumu
Ben çinden tohum getirttim. Karışık değildi ama. Ayrı ayrı 100 er ad. Açtığım konuyu baştan okursanız deneyimlerimi paylaşmaya devam edeceğim
[URL]
https://www.akvaryum.com/Forum/80x40x40_akvaryumumhigh_tech_olacak_insallah_k885145_sn4.asp?PID=5232685#scrl5232685[/URL]
Ben çinden tohum getirttim. Karışık değildi ama. Ayrı ayrı 100 er ad. Açtığım konuyu baştan okursanız deneyimlerimi paylaşmaya devam edeceğim
[URL]
https://www.akvaryum.com/Forum/80x40x40_akvaryumumhigh_tech_olacak_insallah_k885145_sn4.asp?PID=5232685#scrl5232685[/URL]
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
Merhaba Arkadaşlar;
Tohumları dikeli tam 1 hafta oldu. son durum aşağıda. Umarım hepsi çillenir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027181.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar;
Tohumları dikeli tam 1 hafta oldu. son durum aşağıda. Umarım hepsi çillenir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/20581/121120162027181.jpg[/IMG]
80x40x40 Akvaryumum.(high Tech Olacak İnşallah)
[VID]https://youtu.be/BPa6jt_sc48[/VID]
Merhaba Arkadaşlar. Led armatürüm sonunda hazır. 3 kanallı kumanda bağladım.
A Tuşu 1. sıra 6500K ledleri yakıyor
B Tuşu 2. sıra 6500K ledleri yakıyor
C Tuşu Kırmızı mavi ve uv ledleri yakıyor
D tuşu Bütün hepsini açıp kapatıyor.
Bitkilerimde çimlenmeye başladı. haftası geldiğinde onlarıda paylaşacağım.
[VID]https://youtu.be/BPa6jt_sc48[/VID]
Merhaba Arkadaşlar. Led armatürüm sonunda hazır. 3 kanallı kumanda bağladım.
A Tuşu 1. sıra 6500K ledleri yakıyor
B Tuşu 2. sıra 6500K ledleri yakıyor
C Tuşu Kırmızı mavi ve uv ledleri yakıyor
D tuşu Bütün hepsini açıp kapatıyor.
Bitkilerimde çimlenmeye başladı. haftası geldiğinde onlarıda paylaşacağım.
SON MESAJLAR
- L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
darkaura,
Hoppala,
ezzalisi,
heserx,
Mithrandirr,
sina cen,
yeekim,
Feanor,
0rnn,
kocoglu,
wtreals,
florasan,
iEmre,
riderfish,
İsmail YILDIRIM,
BadgeR,
Omer1881,
MiSoSiKiaN,
burakinal,
Kuduoglu,
fikret43,
SeaWorld,
EKAR,
Kınayu,
Sfenks111,
SalihNarci,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
ridvancetin,
dream07,
upeker,
priemka_jhOt,
Eldurmaz,
Öğretmen Ali,
ciways,
nikon_,
Keweln09,
ersin1981,
nadirsivri,
umitlee,
Thunderbird,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
