ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
iksirci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Mayıs 2018 19:31
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2020 20:46
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Iksirci
Doğum Tarihi:
02 Eylül 1990
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İksirci
SON 8 MESAJI
250l İçin Eheim 2275 Uygunmudur?
[QUOTE=gattar5050]
Öncelikle tetra ile eheimin özellikle pro4 serisi arasında ciddi anlamda fark var bütçe elveriyorsa kesinlikle pro4 tercih edilmeli. Ben sunsun 303 modelini 140 litrede kullanıyorum. Üzerinde 1400 litre yazıyor ancak 900L civarı su çeviriyor. Bende de fırtınalar yaratıyordu lily pipe aldım sorun çözüldü. Bu şekilde harika bir temizlik yapıyor. Ben yinede ilerleyen zamanlarda akvaryumu büyüteceğinizden kuşkum olmadığı için almışken büyüğünü almanızı tavsiye ederim. Kaos yaratıcak olursa su çıkışını cama verirsiniz. Üstelik pro 4 serilerinde orjinal olarak debi ayarı mevcut çok fazla gelirse kısabilirsiniz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/190620182351151.jpg[/IMG]
Bahsettiğiniz debi ayarı bu mandaldan mı yapılıyor?
[QUOTE=gattar5050]
Öncelikle tetra ile eheimin özellikle pro4 serisi arasında ciddi anlamda fark var bütçe elveriyorsa kesinlikle pro4 tercih edilmeli. Ben sunsun 303 modelini 140 litrede kullanıyorum. Üzerinde 1400 litre yazıyor ancak 900L civarı su çeviriyor. Bende de fırtınalar yaratıyordu lily pipe aldım sorun çözüldü. Bu şekilde harika bir temizlik yapıyor. Ben yinede ilerleyen zamanlarda akvaryumu büyüteceğinizden kuşkum olmadığı için almışken büyüğünü almanızı tavsiye ederim. Kaos yaratıcak olursa su çıkışını cama verirsiniz. Üstelik pro 4 serilerinde orjinal olarak debi ayarı mevcut çok fazla gelirse kısabilirsiniz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/190620182351151.jpg[/IMG]
Bahsettiğiniz debi ayarı bu mandaldan mı yapılıyor?
250l İçin Eheim 2275 Uygunmudur?
[QUOTE=PAC-MAN]100 gibi gelmişti. Baya büyükmüş. [:iyi:]
Filtre için bilgim yok maalesef. Yorum yapamayacağım. [/QUOTE]
E=65, D=45, Y=78 Ölçüler :) yinede teşekkürler[:)]
[QUOTE=PAC-MAN]100 gibi gelmişti. Baya büyükmüş. [:iyi:]
Filtre için bilgim yok maalesef. Yorum yapamayacağım. [/QUOTE]
E=65, D=45, Y=78 Ölçüler :) yinede teşekkürler[:)]
250l İçin Eheim 2275 Uygunmudur?
[QUOTE=gattar5050]Lily pipe kullanıp sorunu çözebilirsin. İleride akvaryumu büyüteceğine kesin gözüyle bakarsak, almışken büyüğünü almak daha kafidir.[/QUOTE]
Teşekkürler 60l den 230a gectim, daha büyüğüne geçmeyeceğim kesinlikle [:)] 230 litre için kesinlikle fazlamıdır bu filtre?
[QUOTE=PAC-MAN]Akvaryum 250 litreden küçük görünüyor.[/QUOTE]
[:iyi:] evet 230 litre imiş. Fazla gelir mi?[EDIT]iksirci,2018-06-19 18:46:40[/EDIT]
[QUOTE=gattar5050]Lily pipe kullanıp sorunu çözebilirsin. İleride akvaryumu büyüteceğine kesin gözüyle bakarsak, almışken büyüğünü almak daha kafidir.[/QUOTE]
Teşekkürler 60l den 230a gectim, daha büyüğüne geçmeyeceğim kesinlikle [:)] 230 litre için kesinlikle fazlamıdır bu filtre?
[QUOTE=PAC-MAN]Akvaryum 250 litreden küçük görünüyor.[/QUOTE]
[:iyi:] evet 230 litre imiş. Fazla gelir mi?[EDIT]iksirci,2018-06-19 18:46:40[/EDIT]
250l İçin Eheim 2275 Uygunmudur?
Merhaba, 230l akvaryum için eheim pro 4+ 600 2275in debisi fazla gelir mi? Akvaryum bitkili lapistes tetra kılıç kuyruk bulunuyor içinde. Şu an balık ve bitki az biraz daha ekleme olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/190620181717561.jpg[/IMG][EDIT]iksirci,2018-06-19 18:42:15[/EDIT]
Merhaba, 230l akvaryum için eheim pro 4+ 600 2275in debisi fazla gelir mi? Akvaryum bitkili lapistes tetra kılıç kuyruk bulunuyor içinde. Şu an balık ve bitki az biraz daha ekleme olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/190620181717561.jpg[/IMG][EDIT]iksirci,2018-06-19 18:42:15[/EDIT]
Kayaların Altına Strafor Yerine Mantar Kullanımı?
[QUOTE=Kınayu] Selamlar İksirci bey yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] [:nazar:] Gayet güzel bir şey çıkacak gibi ortaya ellerinize emeklerinize sağlık öncelikle. Tam mantara bağladık yani arkadaşlar kusura bakmayında 42 yıldır bu hobideyim daha akvaryum içerisinde strafor mantar filan kullanmadım. Kumu kazıcı taşıyıcı Cıchlid türü balıklar besliyorum akvaryumlarımın hepsinin tabanında kum vardır. Daha bir balıkta kumu kazıp olası yaptığım taş kaya dekorları ne devire bildi nede yıkımına sebebiyet verebildiler benmi çok iyi taş kaya diziyorum yoksa balıklarımmı beceriksiz anlamadım .
Akvaryum tabanında kum varsa akvaryum bulunduğu yerde gönyesinde terazisindeyse akvaryumun üzerinde durduğu her neyse akvaryumun alt taban camıyla üzerinde durduğu şey arasında sert strafor varsa neden sert strafor diyorum ağırlık karşısında yamulup kırılıp ufalanmasın diye .
Bu akvaryum kaç mm cam kalınlığında olursa olsun akvaryum yüksekliği kadar ( h ) Silme taş kaya doldururum taş kayaların altında ne strafor olur nede başka bir şey sadece tabandaki kuma basar daha tek sorun yaşamadım.
Akvaryum tabanında kum yoksa insan eliyle taş indiriken direk tabana taş kayayı tabana koyarken sivri bir ucuyla cama ortasından ayarsız bir şekilde vurmadıktan sonra bir şey olmaz.Diğer olası devrilme yıkılmalarda zaten herhangi bir cama ön arka sağ sol cama vuran kaya taşlardan bir sorun olursa buna akvaryum tabanındaki Strafor veya Mantarında bir faydası yararı olmaz amaç ne anlamadım hala [:'(]
Bir dekor ve kayalara yükselti yapmak oluşturmak gereklidir. O zaman belki başka bir taş kaya nesne her neyse yoktur belki o zaman olabilir amaç buysa tabikide . Onuda kullanmadığım yine başka kaya çeşit ve örnekleriyle yaparımda ben
İlker bey çok güzel açıklamış aslında ona sonuna kadar katılıyorum [:iyi:][/QUOTE]
Abi çok teşekkürler bilgilerinden faydalandırdığın için. Kayalar çok ağır olduğu için ve ilk kez kaya kullandığım için ağırlığı taşıyıp taşıyamacağına güvenememiştim. 😀 Mantarın zararının olup olmadığını zaman içinde gözlemleyip yazarım buraya.
[QUOTE=ilkerkkn]
Bize göre sağda yatık olan büyük kayayı dik kullansanız sanki daha mı iyi olur diye düşünüyorum onu dik kullanıp diğerlerini etrafında kullansanız mesela tabi zevkler renkler olayı yanlış anlamayın [/QUOTE]
Aslında benimde düşündüğüm oydu ama büyük gnays 17kg gelince yan yatırıp ağırlığı yaymak istedim :/ Şu an tohum ekimi yapıyorum artık düzeltmem zor olacak
[QUOTE=Kınayu] Selamlar İksirci bey yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] [:nazar:] Gayet güzel bir şey çıkacak gibi ortaya ellerinize emeklerinize sağlık öncelikle. Tam mantara bağladık yani arkadaşlar kusura bakmayında 42 yıldır bu hobideyim daha akvaryum içerisinde strafor mantar filan kullanmadım. Kumu kazıcı taşıyıcı Cıchlid türü balıklar besliyorum akvaryumlarımın hepsinin tabanında kum vardır. Daha bir balıkta kumu kazıp olası yaptığım taş kaya dekorları ne devire bildi nede yıkımına sebebiyet verebildiler benmi çok iyi taş kaya diziyorum yoksa balıklarımmı beceriksiz anlamadım .
Akvaryum tabanında kum varsa akvaryum bulunduğu yerde gönyesinde terazisindeyse akvaryumun üzerinde durduğu her neyse akvaryumun alt taban camıyla üzerinde durduğu şey arasında sert strafor varsa neden sert strafor diyorum ağırlık karşısında yamulup kırılıp ufalanmasın diye .
Bu akvaryum kaç mm cam kalınlığında olursa olsun akvaryum yüksekliği kadar ( h ) Silme taş kaya doldururum taş kayaların altında ne strafor olur nede başka bir şey sadece tabandaki kuma basar daha tek sorun yaşamadım.
Akvaryum tabanında kum yoksa insan eliyle taş indiriken direk tabana taş kayayı tabana koyarken sivri bir ucuyla cama ortasından ayarsız bir şekilde vurmadıktan sonra bir şey olmaz.Diğer olası devrilme yıkılmalarda zaten herhangi bir cama ön arka sağ sol cama vuran kaya taşlardan bir sorun olursa buna akvaryum tabanındaki Strafor veya Mantarında bir faydası yararı olmaz amaç ne anlamadım hala [:'(]
Bir dekor ve kayalara yükselti yapmak oluşturmak gereklidir. O zaman belki başka bir taş kaya nesne her neyse yoktur belki o zaman olabilir amaç buysa tabikide . Onuda kullanmadığım yine başka kaya çeşit ve örnekleriyle yaparımda ben
İlker bey çok güzel açıklamış aslında ona sonuna kadar katılıyorum [:iyi:][/QUOTE]
Abi çok teşekkürler bilgilerinden faydalandırdığın için. Kayalar çok ağır olduğu için ve ilk kez kaya kullandığım için ağırlığı taşıyıp taşıyamacağına güvenememiştim. 😀 Mantarın zararının olup olmadığını zaman içinde gözlemleyip yazarım buraya.
[QUOTE=ilkerkkn]
Bize göre sağda yatık olan büyük kayayı dik kullansanız sanki daha mı iyi olur diye düşünüyorum onu dik kullanıp diğerlerini etrafında kullansanız mesela tabi zevkler renkler olayı yanlış anlamayın [/QUOTE]
Aslında benimde düşündüğüm oydu ama büyük gnays 17kg gelince yan yatırıp ağırlığı yaymak istedim :/ Şu an tohum ekimi yapıyorum artık düzeltmem zor olacak
Kayaların Altına Strafor Yerine Mantar Kullanımı?
Mantar tıpalardan yola çıkarsak suya dayanıyor. Kayalar ağır olduğu için ve mantarları tam kayaların temas alanına göre kestiğim için suyun kaldırma kuvveti işe yaramayacaktır umarım. :) Cevaplar için teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/040620182135281.jpg[/IMG]
Mantar tıpalardan yola çıkarsak suya dayanıyor. Kayalar ağır olduğu için ve mantarları tam kayaların temas alanına göre kestiğim için suyun kaldırma kuvveti işe yaramayacaktır umarım. :) Cevaplar için teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/040620182135281.jpg[/IMG]
Kayaların Altına Strafor Yerine Mantar Kullanımı?
[QUOTE=ilkerkkn]Strafor kesinlikle suya bir zarar vermiyor lakin tabana strafor koyarsanız şunlar oluyor ki ben yaptım ve gözlemlerimi iletiyorum size;
1. Balıkların kumu kazma gibi bir eğilimi varsa strafor alttan gözükecek ve görsel olarak rahatsız olacaksınız sürekli kumu düzeltmek zorunda kalacaksıñız.
2.Strafor altında pislikler birikecek ve zamanla suda koku olaşacak belkide hastalıklar başlayacak strafor altını sifonlama yada temizleme şansınız olmuyor malesef.
Sttafor u camı koruma amaçlı düşünürseniz tank altına koymanızı tavsiye ederim yani masa ve tank arasına olacak şekilde.[/QUOTE]
Abi cevap için teşekkür ederim. Strafor tank ve masa arasında mevcut. Peki kayanın cama temas ettiği alana mantar kullanımı hakkında bir fikrin var mı? Kumu kazacak cinste balık beslemeyeceğim fakat bitki olacak.[EDIT]iksirci,2018-06-03 21:36:16[/EDIT]
[QUOTE=ilkerkkn]Strafor kesinlikle suya bir zarar vermiyor lakin tabana strafor koyarsanız şunlar oluyor ki ben yaptım ve gözlemlerimi iletiyorum size;
1. Balıkların kumu kazma gibi bir eğilimi varsa strafor alttan gözükecek ve görsel olarak rahatsız olacaksınız sürekli kumu düzeltmek zorunda kalacaksıñız.
2.Strafor altında pislikler birikecek ve zamanla suda koku olaşacak belkide hastalıklar başlayacak strafor altını sifonlama yada temizleme şansınız olmuyor malesef.
Sttafor u camı koruma amaçlı düşünürseniz tank altına koymanızı tavsiye ederim yani masa ve tank arasına olacak şekilde.[/QUOTE]
Abi cevap için teşekkür ederim. Strafor tank ve masa arasında mevcut. Peki kayanın cama temas ettiği alana mantar kullanımı hakkında bir fikrin var mı? Kumu kazacak cinste balık beslemeyeceğim fakat bitki olacak.[EDIT]iksirci,2018-06-03 21:36:16[/EDIT]
Kayaların Altına Strafor Yerine Mantar Kullanımı?
Merhaba arkadaşlar, yeni kurulumunu yaptığım akvaryumuma gnays kaya koyacağım. Fakat kayalar ağır ve düz zeminli değiller. Araştırdığım kadarıyla kayaların zemin camını çatlatmaması için altlarına strafor koyulduğunu gördüm. Eski akvaryumuma kapak yapana kadar kılıç kuyrukların akvaryumdan atlamaması için beyaz köpük koymuştum ve bu köpük suyun üstünde beyaz bir tabaka oluşmasına sebep olmuştu. Bu nedenle strafordan da çekiniyorum. Strafor yerine mantar panolardaki mantarlardan koymamın herhangi bir zararı olur mu? Ne önerirsiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112531.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, yeni kurulumunu yaptığım akvaryumuma gnays kaya koyacağım. Fakat kayalar ağır ve düz zeminli değiller. Araştırdığım kadarıyla kayaların zemin camını çatlatmaması için altlarına strafor koyulduğunu gördüm. Eski akvaryumuma kapak yapana kadar kılıç kuyrukların akvaryumdan atlamaması için beyaz köpük koymuştum ve bu köpük suyun üstünde beyaz bir tabaka oluşmasına sebep olmuştu. Bu nedenle strafordan da çekiniyorum. Strafor yerine mantar panolardaki mantarlardan koymamın herhangi bir zararı olur mu? Ne önerirsiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206580/030620182112531.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
portre,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Hoppala,
Kuduoglu,
EKAR,
oktay42,
osmandbnl,
Formicasmind,
huseyincan,
joko29,
HaydarGul,
JujuSeri,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
AquaShirmp,
Malawi34,
yeekim,
0rnn,
888starz_tjml,
seljoy,
lonelywarrior40,
ezzalisi,
oguzozt,
syerli,
orhanacikgoz,
BurakSemihAslan,
oguzkanmaz,
ternapi,
hakanb.,
Salihsapkaa,
888starz_ixSa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
