ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gulce1234
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Kasım 2019 22:56
Son Ziyaret:
02 Ocak 2020 14:14
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gülce irem coşkun
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gülce irem coşkun
SON 10 MESAJI
Yosun Sorunu
[QUOTE=gattar5050]Kullanmış olduğunuz kum Reeflowers markamı ?[/QUOTE]
Akvaryumcu bitki kumu olarak verdi markasını bilmiyorum.salyangoz almıştım yaşamadılar malesef.buradaki arkadaşlar kumda yüksek Demir olduğu için yaşamadığını söylediler akvaryumcu da doğruladı bunu.salyangoz için uygun değil bu kum dediler.
[QUOTE=Gld5]Granys kaya ph artırır suda. Vatozlar da düşük phları olan suları severler. Dolayısıyla pek verim vermez gibime geliyor.[/QUOTE]
Kayaları çıkartırsam verimli olur mu peki ?
[QUOTE=gattar5050]Kullanmış olduğunuz kum Reeflowers markamı ?[/QUOTE]
Akvaryumcu bitki kumu olarak verdi markasını bilmiyorum.salyangoz almıştım yaşamadılar malesef.buradaki arkadaşlar kumda yüksek Demir olduğu için yaşamadığını söylediler akvaryumcu da doğruladı bunu.salyangoz için uygun değil bu kum dediler.
[QUOTE=Gld5]Granys kaya ph artırır suda. Vatozlar da düşük phları olan suları severler. Dolayısıyla pek verim vermez gibime geliyor.[/QUOTE]
Kayaları çıkartırsam verimli olur mu peki ?
Yosun Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015361.jpg[/IMG]
Akvarymumda bu tarz şeyler oluşuyor.sanırım yosun.ne yapmam gerekiyor bilgilendirir misiniz ? Akvaryumum iki aylık.bir beta balığım vardı.şimdi iki tane vatoz aldım.beta uyumlu davranıyor saldırganlık göstermiyor.vatozlar bu yosunları temizlemek için yeterli mi ? Şimdiden çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/281120190015361.jpg[/IMG]
Akvarymumda bu tarz şeyler oluşuyor.sanırım yosun.ne yapmam gerekiyor bilgilendirir misiniz ? Akvaryumum iki aylık.bir beta balığım vardı.şimdi iki tane vatoz aldım.beta uyumlu davranıyor saldırganlık göstermiyor.vatozlar bu yosunları temizlemek için yeterli mi ? Şimdiden çok teşekkür ederim.
Akvaryumum Da İlk Gün
[QUOTE=Okansari]
Ohoo daha ne hileler var bu hobide 150 litrelik bir akvaryumda yaşayan balığı sırf para kazanmak için 20 lt akvaryumda da yaşar diyerek satan.Kalitesiz yemleri kaliteli yem kutularına koyarak satanlar.Birbiriyle uyumsuz türleri bir arada yaşar diyip satanlar.Daha liste uzar da uzar afedersiniz canlılara acımayıp paranın kopegi olan insan cok fazla bu sektörde o yüzden petshoplardan alısveris yaparken cok dikkatli olun ve bilgilendirmek için bu site bulunmaz nimet arkadaşlarımız her türlü soruna fikirlerini beyan ediyorlar,her türlü yardımcı olmaya calısıyorlar ve fikir alışverişi çok fazla o yüzden petshoptan degil de siteden sorarak ögrenin.İlan bölümümüzde var oradan da canlı satışları,akvaryum malzemesi satışları mevcut.Genelde piyasada hagen kum adı altında demir tozu satılıyor o da suya salınım yapınca biyolojik dengeyi bozuyor ve canlıların ölümüyle sonuclanıyor.[/QUOTE]
Evet gerçekten herkes çok yardımcı oluyor herkese çoook teşekkür ederim.mıknatısla denedim malesef bazı tanecikler yapıştı mıknatısa.iade etmek istiyorum ama aldığım yer mesajlarıma geri dönmüyor şu an.gerçekten çok dikkatli olmak lazımmış onu öğrenmiş oldum
[QUOTE=Emre39]Reeflowers iceland black sand kum ise aynisini yasayan cok fazla kisi var. Hatta konuda var bu kumla ilgili ama bulamadim simdi. Ayni durumu bende yasadim ilk kurulumda. Katil salyangozlarimin tumunu kaybettim. Kurulumumun uzerinden yaklasik 6 ay gecti. Yaklasik 1 ay once tekrardan denemek adina adi salyangozla bir deneme yaptim. Suan gayet saglikli bir sekilde yasiyor. Kum akvaryum icin uygun degil diyemeyiz ama ozellikle salyangozlar acisindan ilk donemde tehlikeli boyutlarda salinim yapiyor demekki. Ayni kumu hala kullaniyorum. Lepistes,salyangoz ve cuce vatozlarim sorunsuz sekilde an itibariyle yasiyor.
[VID]https://youtu.be/9uEuRZypUew[/VID][/QUOTE]
Kumun ismini bilmiyorum çuvalda verdiler.ama mıknatısla çektiğinde bazı tanecikler mıknatısa yapışıyor.sizde de aynısı oluyor muydu ?
[QUOTE=Okansari]
Ohoo daha ne hileler var bu hobide 150 litrelik bir akvaryumda yaşayan balığı sırf para kazanmak için 20 lt akvaryumda da yaşar diyerek satan.Kalitesiz yemleri kaliteli yem kutularına koyarak satanlar.Birbiriyle uyumsuz türleri bir arada yaşar diyip satanlar.Daha liste uzar da uzar afedersiniz canlılara acımayıp paranın kopegi olan insan cok fazla bu sektörde o yüzden petshoplardan alısveris yaparken cok dikkatli olun ve bilgilendirmek için bu site bulunmaz nimet arkadaşlarımız her türlü soruna fikirlerini beyan ediyorlar,her türlü yardımcı olmaya calısıyorlar ve fikir alışverişi çok fazla o yüzden petshoptan degil de siteden sorarak ögrenin.İlan bölümümüzde var oradan da canlı satışları,akvaryum malzemesi satışları mevcut.Genelde piyasada hagen kum adı altında demir tozu satılıyor o da suya salınım yapınca biyolojik dengeyi bozuyor ve canlıların ölümüyle sonuclanıyor.[/QUOTE]
Evet gerçekten herkes çok yardımcı oluyor herkese çoook teşekkür ederim.mıknatısla denedim malesef bazı tanecikler yapıştı mıknatısa.iade etmek istiyorum ama aldığım yer mesajlarıma geri dönmüyor şu an.gerçekten çok dikkatli olmak lazımmış onu öğrenmiş oldum
[QUOTE=Emre39]Reeflowers iceland black sand kum ise aynisini yasayan cok fazla kisi var. Hatta konuda var bu kumla ilgili ama bulamadim simdi. Ayni durumu bende yasadim ilk kurulumda. Katil salyangozlarimin tumunu kaybettim. Kurulumumun uzerinden yaklasik 6 ay gecti. Yaklasik 1 ay once tekrardan denemek adina adi salyangozla bir deneme yaptim. Suan gayet saglikli bir sekilde yasiyor. Kum akvaryum icin uygun degil diyemeyiz ama ozellikle salyangozlar acisindan ilk donemde tehlikeli boyutlarda salinim yapiyor demekki. Ayni kumu hala kullaniyorum. Lepistes,salyangoz ve cuce vatozlarim sorunsuz sekilde an itibariyle yasiyor.
[VID]https://youtu.be/9uEuRZypUew[/VID][/QUOTE]
Kumun ismini bilmiyorum çuvalda verdiler.ama mıknatısla çektiğinde bazı tanecikler mıknatısa yapışıyor.sizde de aynısı oluyor muydu ?
Akvaryumum Da İlk Gün
[QUOTE=ismet24]Ölümler kum ile ilgili olmayabilir, bir hafta on gün bekleyin tekrar 1-2 canlı ekleyerek deneyin bence.
Aynı şekilde salyangoz bakıp sorun yaşamayan arkadaşlar duymuştum.
İlk kurulumlar da gözden kaçan eksiklik yüzünden canlı kayıpları yaşanabilir.
[/QUOTE]
Umarım kumla ilgili değildir.Niçin uygun olmayan kumları satıyorlar.özellikle gidip bu işten anlamadığımı söyleyip yardımcı olmalarını istedim.
[QUOTE=ceyh]Kum salınım yapıyorsa altta da olsa yapar, normal mıknatısla test yapın, yapışan parçalar varsa demir tozu karıştırılmıştır, lav kırığından nasıl ayıklarsınız bilmiyorum, muhtemelen tamamını çıkartmak gerekecek.[/QUOTE]
Dediğiniz gibi mıknatıs ile deneyeceğim.umarım kum yüzünden değildir [:(]
Arkadaşlar söylediğiniz gibi mıknatıs ile denedim.güçsüz bir mıknatıs olmasına rağmen her değdirdiğimde iki üç taş yapıştı.beyaz kağıda sürttüm taşları boyamadı ama dediğiniz gibi sahte.iade etmek istiyorum.nasıl bir yol izlemeliyim? Şikayet edebileceğim bir platform var mı ? Sahte kum satan bir yer muhtemelen geri almamak için uğraşacaktır.dünyanın parasını aldılar bir de benden.terbiyesiz insanlar...
[QUOTE=ismet24]Ölümler kum ile ilgili olmayabilir, bir hafta on gün bekleyin tekrar 1-2 canlı ekleyerek deneyin bence.
Aynı şekilde salyangoz bakıp sorun yaşamayan arkadaşlar duymuştum.
İlk kurulumlar da gözden kaçan eksiklik yüzünden canlı kayıpları yaşanabilir.
[/QUOTE]
Umarım kumla ilgili değildir.Niçin uygun olmayan kumları satıyorlar.özellikle gidip bu işten anlamadığımı söyleyip yardımcı olmalarını istedim.
[QUOTE=ceyh]Kum salınım yapıyorsa altta da olsa yapar, normal mıknatısla test yapın, yapışan parçalar varsa demir tozu karıştırılmıştır, lav kırığından nasıl ayıklarsınız bilmiyorum, muhtemelen tamamını çıkartmak gerekecek.[/QUOTE]
Dediğiniz gibi mıknatıs ile deneyeceğim.umarım kum yüzünden değildir [:(]
Arkadaşlar söylediğiniz gibi mıknatıs ile denedim.güçsüz bir mıknatıs olmasına rağmen her değdirdiğimde iki üç taş yapıştı.beyaz kağıda sürttüm taşları boyamadı ama dediğiniz gibi sahte.iade etmek istiyorum.nasıl bir yol izlemeliyim? Şikayet edebileceğim bir platform var mı ? Sahte kum satan bir yer muhtemelen geri almamak için uğraşacaktır.dünyanın parasını aldılar bir de benden.terbiyesiz insanlar...
Akvaryumum Da İlk Gün
Alırken kuvars kum dediler.açıkçası henüz hakim değilim bu konulara.kum yüzünden mi olmuş yani [:(] yeni Salyangozlarım için ne yapabilirim peki ? Bu kumu değiştirmem mi gerekiyor ?
[QUOTE=Emre Akkaya]Kumunuzu değişin :( aynısını yaşayan çok var lav kırığı ekleyebilirsiniz bitkiler sever sahtecilik de yok diye biliyorum lav kırığında geçmiş olsun[/QUOTE]
Çok üzüldüm yaa 😔 yani şimdi bu üstte ki kum sahte bir kum mu ? Tam anlayamadım.eğer akvaryum için uygun olmayan bir kum ise aldığım yere geri iade edeceğim. Bu üstteki kumun altında lav Kırığı var. Bu siyah kumu alta lav kırığını üste sersem [:?]
Alırken kuvars kum dediler.açıkçası henüz hakim değilim bu konulara.kum yüzünden mi olmuş yani [:(] yeni Salyangozlarım için ne yapabilirim peki ? Bu kumu değiştirmem mi gerekiyor ?
[QUOTE=Emre Akkaya]Kumunuzu değişin :( aynısını yaşayan çok var lav kırığı ekleyebilirsiniz bitkiler sever sahtecilik de yok diye biliyorum lav kırığında geçmiş olsun[/QUOTE]
Çok üzüldüm yaa 😔 yani şimdi bu üstte ki kum sahte bir kum mu ? Tam anlayamadım.eğer akvaryum için uygun olmayan bir kum ise aldığım yere geri iade edeceğim. Bu üstteki kumun altında lav Kırığı var. Bu siyah kumu alta lav kırığını üste sersem [:?]
Akvaryumum Da İlk Gün
Elma Salyangozlarım öldü [:((] neden öldüklerini bilmiyorum çok üzgünüm.neyi yanlış yaptım acaba ?bakteri kültürü aldım.su düzenleyici kullandım. Su sıcaklığı 26 derece gösteriyor.ama henüz ısıtıcı almamıştım. Neden ölmüş olabilirler yardım edebilir misiniz ? [:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/091120191553021.jpg[/IMG]
Kalemle dokununca bile hareket etmiyorlar.salatalık koydum yemediler
Elma Salyangozlarım öldü [:((] neden öldüklerini bilmiyorum çok üzgünüm.neyi yanlış yaptım acaba ?bakteri kültürü aldım.su düzenleyici kullandım. Su sıcaklığı 26 derece gösteriyor.ama henüz ısıtıcı almamıştım. Neden ölmüş olabilirler yardım edebilir misiniz ? [:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/091120191553021.jpg[/IMG]
Kalemle dokununca bile hareket etmiyorlar.salatalık koydum yemediler
Kaynamış yumurta suyu
[QUOTE=Tropikalbalık]Kaynamış yumurta suyu kalsiyum bakımından zengin.Ve duyduguma görede bitkiler için kalsiyum gerekli.Hatta akvaryumcularda satılıyor.div
/divdiv Ben elma salyangozları için eczaneden aldım.Ben tadına bakdım hiç güzel deyil.img src="smileys4/smiley2.gif" //div[/QUOTE]
Merhaba konu çok eski ama kendi elma Salyangozlarım için forumda araştırma yaparken denk geldim.bir tanesinin kabuğu kırılmış.eczaneden ne almam gerekiyor ismini verebilir misiniz ?
[QUOTE=Tropikalbalık]Kaynamış yumurta suyu kalsiyum bakımından zengin.Ve duyduguma görede bitkiler için kalsiyum gerekli.Hatta akvaryumcularda satılıyor.div
/divdiv Ben elma salyangozları için eczaneden aldım.Ben tadına bakdım hiç güzel deyil.img src="smileys4/smiley2.gif" //div[/QUOTE]
Merhaba konu çok eski ama kendi elma Salyangozlarım için forumda araştırma yaparken denk geldim.bir tanesinin kabuğu kırılmış.eczaneden ne almam gerekiyor ismini verebilir misiniz ?
Akvaryumum Da İlk Gün
[QUOTE=ceyh]Herşeyin yolunda gitmesini umarım. Bakteri kültürü eklemeniz iyi olmuş. Seçtiğiniz bitki de düşük ihtiyaçlı bir tür, o da iyi bir seçenek. Salyangozların hareketli olması iyi, çok uzun süreli kabuklarına kapanır ya da yüzeyde serbest yüzüşe geçerlerse endişelenmek gerek.
Resimdeki filtre şelale değil bu arada, sadece üstte şelale aparatı var. [:)][/QUOTE]
Aaaa filtre şelale demişti aldığım yer [:O] iş görür ama değil mi ?
[QUOTE=ceyh]Herşeyin yolunda gitmesini umarım. Bakteri kültürü eklemeniz iyi olmuş. Seçtiğiniz bitki de düşük ihtiyaçlı bir tür, o da iyi bir seçenek. Salyangozların hareketli olması iyi, çok uzun süreli kabuklarına kapanır ya da yüzeyde serbest yüzüşe geçerlerse endişelenmek gerek.
Resimdeki filtre şelale değil bu arada, sadece üstte şelale aparatı var. [:)][/QUOTE]
Aaaa filtre şelale demişti aldığım yer [:O] iş görür ama değil mi ?
Akvaryumum Da İlk Gün
Merhaba herkese, akvaryumuma ilk canlılarımı ekledim.dün tavsiyede bulunan arkadaşlara çok teşekkür ederim.bu arada bakteri kültürü satın aldım ve belirtilen ölçülerde suyuma karıştırdım.filtremi değiştirdim ve şelale filtre aldım.aldığım bitkinin ismi hygrophila polysperma imiş.nasıl okunuyorsa Artık [:)))] Salyangozları koyalı 15 dk oldu çok ama çok hareketliler.inşallah normal bir durumdur.azot döngüsüyle ilgili bir kaç yazı okumuştum.korkuyla bekliyorum şu an.tavsiyeleriniz olursa yine çok sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/071120191739421.jpg[/IMG][EDIT]Gulce1234,2019-11-07 17:39:48[/EDIT]
Merhaba herkese, akvaryumuma ilk canlılarımı ekledim.dün tavsiyede bulunan arkadaşlara çok teşekkür ederim.bu arada bakteri kültürü satın aldım ve belirtilen ölçülerde suyuma karıştırdım.filtremi değiştirdim ve şelale filtre aldım.aldığım bitkinin ismi hygrophila polysperma imiş.nasıl okunuyorsa Artık [:)))] Salyangozları koyalı 15 dk oldu çok ama çok hareketliler.inşallah normal bir durumdur.azot döngüsüyle ilgili bir kaç yazı okumuştum.korkuyla bekliyorum şu an.tavsiyeleriniz olursa yine çok sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218733/071120191739421.jpg[/IMG][EDIT]Gulce1234,2019-11-07 17:39:48[/EDIT]
Su Düzenleyici Nasıl Kullanılmalı
[QUOTE=ceyh]Hortum dışarıda kalacak, baloncuk vermek isterseniz vanayı açık tutacaksınız, istemezseniz (ki şart değil) vana kapalı olmalı.[/QUOTE]
Filtre akvaryumuma çok büyük geldi içeride adeta fırtına çıkmış gibi [:D] yarın bir küçüğü ile değiştireceğim [:)]
[QUOTE=ceyh]Hortum dışarıda kalacak, baloncuk vermek isterseniz vanayı açık tutacaksınız, istemezseniz (ki şart değil) vana kapalı olmalı.[/QUOTE]
Filtre akvaryumuma çok büyük geldi içeride adeta fırtına çıkmış gibi [:D] yarın bir küçüğü ile değiştireceğim [:)]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 00:23
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:30
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:30
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:30
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:30
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
