ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kaanozturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
38
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Aralık 2019 20:08
Son Ziyaret:
12 Haziran 2021 20:47
Toplam Mesaj:
69 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan
110x57x44
Melek + Tetra akvaryumu
SON 10 MESAJI
Cüce Gurami Dış Parazit Mi?
Merhaba arkadaşlar, bugün balığımda bi yara farkettim ve foruma yazmak istedim balığın vücudunda bi yara gördüm ve köşelerde duruyor sadece. Akvaryum ölçülerim 110x57x44 içerinse 14 transgenetik tetra, 2 melek ,4 cüce gurami var.Acaba bunu guramiler mi yapmıştır yoksa dış parazit mi?(kendi aralarında itişmeler oluyor.)
Şimdiden teşekkürler.
Akvaryum ve balığı paylaşıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219701/060420212028271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219701/060420212028381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219701/060420212028471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219701/060420212028591.jpg[/IMG][EDIT]Kaanozturk,2021-04-06 20:30:06[/EDIT]
Bilen yok sanırım?
Merhaba arkadaşlar, bugün balığımda bi yara farkettim ve foruma yazmak istedim balığın vücudunda bi yara gördüm ve köşelerde duruyor sadece. Akvaryum ölçülerim 110x57x44 içerinse 14 transgenetik tetra, 2 melek ,4 cüce gurami var.Acaba bunu guramiler mi yapmıştır yoksa dış parazit mi?(kendi aralarında itişmeler oluyor.)
Şimdiden teşekkürler.
Akvaryum ve balığı paylaşıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219701/060420212028271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219701/060420212028381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219701/060420212028471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219701/060420212028591.jpg[/IMG][EDIT]Kaanozturk,2021-04-06 20:30:06[/EDIT]
Bilen yok sanırım?
Beyaz Benek 25 Derece De Sonuç Verir Mi?
[QUOTE=Altispinoza]Tuz kullanmayın balığın labirent organına zarar veriyorsunuz! [/QUOTE]
Çok çok az bir miktarda tane olarak 2 tane attım suda çözüp damlattım ama yarın eklemem teşekkür ederim yorum için[:iyi:]
[QUOTE=Altispinoza]Tuz kullanmayın balığın labirent organına zarar veriyorsunuz! [/QUOTE]
Çok çok az bir miktarda tane olarak 2 tane attım suda çözüp damlattım ama yarın eklemem teşekkür ederim yorum için[:iyi:]
Beyaz Benek 25 Derece De Sonuç Verir Mi?
[QUOTE=Cmlcngz]
Ben böyle biliyorum ve daha önce de böyle tedavi uyguladım.En az 28 C ve iyotsuz tuz.Tabiki tuzun uygun miktarda kullanılması şart,sonunda deniz akvaryumu değil.
Ancak tankta vatoz veya tuza hassas başka tür varsa tuz büyük sorun olur.
[/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim ana tankımda zaten uygulayamam 275 ltlik bir tank içerisinde de 30 a yakın canlı var o yüzden akvaryumun içerisinde ayrı bir bölmeye aldım orada tedaviye başladım şuan.
[QUOTE=Cmlcngz]
Ben böyle biliyorum ve daha önce de böyle tedavi uyguladım.En az 28 C ve iyotsuz tuz.Tabiki tuzun uygun miktarda kullanılması şart,sonunda deniz akvaryumu değil.
Ancak tankta vatoz veya tuza hassas başka tür varsa tuz büyük sorun olur.
[/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim ana tankımda zaten uygulayamam 275 ltlik bir tank içerisinde de 30 a yakın canlı var o yüzden akvaryumun içerisinde ayrı bir bölmeye aldım orada tedaviye başladım şuan.
Beyaz Benek 25 Derece De Sonuç Verir Mi?
[QUOTE=ceyh]Yüksek ısı tedavi değil parazitin yaşam döngüsünü hızlandırmak içindir, kaya tuzu da bu parazite etkili olmaz, hatta daha fazla hasara sebep olabilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorum için yani sadece metilen mavisi kullanıp bu ısıda bekletsem günlük dip çekimiyle sonuç alabilir miyim?
8 aylık bir kurulumum var ilk defa başıma geldi o yüzden sormak istedim, açıkcası pek bi bilgi sahibi değilim.
[QUOTE=Cmlcngz]28 C üzerinde benekler hızla gelişir ve çoğalmak için balığın üzerinden ayrılıp dibe iner.Bu sırada sudaki tuz icy bakterilerini-benekleri öldürür (bakteri kene gibi derinin altında olduğu için balığın üzerinde öldürmek imkansızdır).
Özetle bu sıcaklıkta çözüm bulacağınızı çok düşünmüyorum.
İyotsuz kaya tuzu bu hastalığın en zararsız tedavisidir.Bununla alakalı doktora tezi bile vardır.[/QUOTE]
Cemil Bey teşekkür ederim,
Yani bu ısıda sonuç alamam anladığım kadarıyla.
[QUOTE=ceyh]Yüksek ısı tedavi değil parazitin yaşam döngüsünü hızlandırmak içindir, kaya tuzu da bu parazite etkili olmaz, hatta daha fazla hasara sebep olabilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorum için yani sadece metilen mavisi kullanıp bu ısıda bekletsem günlük dip çekimiyle sonuç alabilir miyim?
8 aylık bir kurulumum var ilk defa başıma geldi o yüzden sormak istedim, açıkcası pek bi bilgi sahibi değilim.
[QUOTE=Cmlcngz]28 C üzerinde benekler hızla gelişir ve çoğalmak için balığın üzerinden ayrılıp dibe iner.Bu sırada sudaki tuz icy bakterilerini-benekleri öldürür (bakteri kene gibi derinin altında olduğu için balığın üzerinde öldürmek imkansızdır).
Özetle bu sıcaklıkta çözüm bulacağınızı çok düşünmüyorum.
İyotsuz kaya tuzu bu hastalığın en zararsız tedavisidir.Bununla alakalı doktora tezi bile vardır.[/QUOTE]
Cemil Bey teşekkür ederim,
Yani bu ısıda sonuç alamam anladığım kadarıyla.
Beyaz Benek 25 Derece De Sonuç Verir Mi?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 275 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: metilen mavisi
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219701/140320211428491.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Dün tankıma yeni cüce gurami eklemesi yaptım.
Fakat balıkta gördüğüm kadarıyla 5-6 nokta beyaz benek vardı ve hemen ayrı biyere ayırdım ve metilen kaya tuzu tedavisine başladım.Balığımın formu şuan Allaha şükür çok iyi. Sormak istediğim soru,ekstra başka bi ısıtıcım yok bu yüzden tedaviyi akvaryumun içerisinde 5 lik su şişesini sabitleyip orada gerçekleştirmek zorundayım.Akvaryumun suyunun ısısı 25 derecede sabit bu ısıda sonuç alabilir miyim onu öğrenmek istedim.
Şimdiden teşekkürler.
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 275 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: metilen mavisi
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219701/140320211428491.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Dün tankıma yeni cüce gurami eklemesi yaptım.
Fakat balıkta gördüğüm kadarıyla 5-6 nokta beyaz benek vardı ve hemen ayrı biyere ayırdım ve metilen kaya tuzu tedavisine başladım.Balığımın formu şuan Allaha şükür çok iyi. Sormak istediğim soru,ekstra başka bi ısıtıcım yok bu yüzden tedaviyi akvaryumun içerisinde 5 lik su şişesini sabitleyip orada gerçekleştirmek zorundayım.Akvaryumun suyunun ısısı 25 derecede sabit bu ısıda sonuç alabilir miyim onu öğrenmek istedim.
Şimdiden teşekkürler.
Eski Akvaryumdan Yeni Akvaryuma
[QUOTE=Leprassd]
Çok teşekkür ederim. Şöyle ki yani şimdi yeni tekrar kullanırsam, önceki eski akvaryumda kullandıktan tam 15 gün sonra tekrar kullanmış olacağım. bir 15 gün sonra da balıkları atarım. tabi dediğim gibi suyu önceki akvaryumdan çektiğim için zaten içinde vardı her ikiside o yüzden kararsız kaldım. [:?] bacteria feeder reeflowers markasının bakteri kültürü sanırım. sera bio nitrivec ile farkı nedir ? [:?][/QUOTE]
15 günlük bi süreç olduysa rahatlıkla kullanabilirsiniz hiç bir zararı olmaz prime'ı.
Kusura bakmayın ben bio nitriveci okumamışım dediğiniz gibi ikiside bakteri kültürü hiç bir farkı yoktur[:D]
[QUOTE=Leprassd]
Çok teşekkür ederim. Şöyle ki yani şimdi yeni tekrar kullanırsam, önceki eski akvaryumda kullandıktan tam 15 gün sonra tekrar kullanmış olacağım. bir 15 gün sonra da balıkları atarım. tabi dediğim gibi suyu önceki akvaryumdan çektiğim için zaten içinde vardı her ikiside o yüzden kararsız kaldım. [:?] bacteria feeder reeflowers markasının bakteri kültürü sanırım. sera bio nitrivec ile farkı nedir ? [:?][/QUOTE]
15 günlük bi süreç olduysa rahatlıkla kullanabilirsiniz hiç bir zararı olmaz prime'ı.
Kusura bakmayın ben bio nitriveci okumamışım dediğiniz gibi ikiside bakteri kültürü hiç bir farkı yoktur[:D]
Eski Akvaryumdan Yeni Akvaryuma
[QUOTE=Leprassd]Merhabalar iyi geceler. Bir kaç hafta önce 100 litrelik balıksız, bitkili bir akvaryum yaptım. Suyu beklemek istemediğim için, önce seachem prime koyup bir gün sonra da sera nın bio nitrivec ini kullandım. Birkaç gün sonra sonuç inanılmaz oldu. Akvaryumda sanki hiç su yokmuş, boşmuş gibi muhteşem bir berraklık vardı çok sevindim. Fakat akvaryum bir arkadaşımın çok uzun süre kullanmadığı, deposunda duran akvaryumuydu ve küçük bir çatlağından sızdırıyordu. Tamir edip sızdırmasını tamamen kesmiştim ama hem akvaryumun çok uzun süre susuz beklemiş olması, hem de ne kadar tamir etmiş olsam da o çatlağın olması nedeniyle içim rahat etmediği için, bugün yeni bir akvaryum aldım.
Aynı taban malzemelerini, bitkileri dekorları olduğu gibi yeni akvaryuma taşıdım. Yeni akvaryumun ölçüleri biraz daha küçük olduğu için eskisinden aldığım su fazlası ile yeterli geldi yeni su eklemedim. Tabi taban malzemesini taşıyıp serince suda baya bir bulanıklık oldu. Filtre uzun süredir çalışıyor ve su çökmeye başladığı için bulanıklık git gide kayboldu şu ana kadar ama hala biraz daha var. Eski akvaryumdaki o aynı berraklık için yeni akvaryumun litresine uygun miktarda seachem prime dan ve bio nitrivec ten tekrar kullanmalı mıyım ? 10-15 gün sonra balık eklemek istiyorum, zaten suyun içinde vardı tekrar koyup, fazla kimyasal da olsun istemiyorum suyun içinde ama o önceki berraklığı da yakalamak istiyorum yine. Sizce ne yapmalıyım ?[/QUOTE]
Merhabalar öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.Benim fikrimi sorarsanız ben akvaryumda kimyasala karşıyım.Tabi bu demek değildir ki hiç kullanmıyorum ama en son çare olarak.Dediğiniz kimyasallarda yanlış hatırlamıyorsam haftalık kullanıma uygun olması lazım yani 1 hafta geçmeden kullanmanızı tavsiye etmem ki şöyle bir şeyde var 10-15 gün sonra balık eklemesi yapacağım diyorsunuz filtreleriniz çalıştığı taktirde suyunuz git gide berraklaşacaktır çünkü yavaş yavaş bakteri kültürünüz oluşuyor.Sadece aceleci davranmayın her şey zaman işi döngünüz oturduktan sonra onları aramayacaksınız bile kültürü oturtmak içinde 3. Veya 4. Gününüzde suya az bi şey yem atabilirsiniz balıklar geldiğinde nitrat patlaması yaşamamaları için veya bacteria feeder kullanabilirsiniz.
Sağlıklı Hobiler.
[QUOTE=Leprassd]Merhabalar iyi geceler. Bir kaç hafta önce 100 litrelik balıksız, bitkili bir akvaryum yaptım. Suyu beklemek istemediğim için, önce seachem prime koyup bir gün sonra da sera nın bio nitrivec ini kullandım. Birkaç gün sonra sonuç inanılmaz oldu. Akvaryumda sanki hiç su yokmuş, boşmuş gibi muhteşem bir berraklık vardı çok sevindim. Fakat akvaryum bir arkadaşımın çok uzun süre kullanmadığı, deposunda duran akvaryumuydu ve küçük bir çatlağından sızdırıyordu. Tamir edip sızdırmasını tamamen kesmiştim ama hem akvaryumun çok uzun süre susuz beklemiş olması, hem de ne kadar tamir etmiş olsam da o çatlağın olması nedeniyle içim rahat etmediği için, bugün yeni bir akvaryum aldım.
Aynı taban malzemelerini, bitkileri dekorları olduğu gibi yeni akvaryuma taşıdım. Yeni akvaryumun ölçüleri biraz daha küçük olduğu için eskisinden aldığım su fazlası ile yeterli geldi yeni su eklemedim. Tabi taban malzemesini taşıyıp serince suda baya bir bulanıklık oldu. Filtre uzun süredir çalışıyor ve su çökmeye başladığı için bulanıklık git gide kayboldu şu ana kadar ama hala biraz daha var. Eski akvaryumdaki o aynı berraklık için yeni akvaryumun litresine uygun miktarda seachem prime dan ve bio nitrivec ten tekrar kullanmalı mıyım ? 10-15 gün sonra balık eklemek istiyorum, zaten suyun içinde vardı tekrar koyup, fazla kimyasal da olsun istemiyorum suyun içinde ama o önceki berraklığı da yakalamak istiyorum yine. Sizce ne yapmalıyım ?[/QUOTE]
Merhabalar öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.Benim fikrimi sorarsanız ben akvaryumda kimyasala karşıyım.Tabi bu demek değildir ki hiç kullanmıyorum ama en son çare olarak.Dediğiniz kimyasallarda yanlış hatırlamıyorsam haftalık kullanıma uygun olması lazım yani 1 hafta geçmeden kullanmanızı tavsiye etmem ki şöyle bir şeyde var 10-15 gün sonra balık eklemesi yapacağım diyorsunuz filtreleriniz çalıştığı taktirde suyunuz git gide berraklaşacaktır çünkü yavaş yavaş bakteri kültürünüz oluşuyor.Sadece aceleci davranmayın her şey zaman işi döngünüz oturduktan sonra onları aramayacaksınız bile kültürü oturtmak içinde 3. Veya 4. Gününüzde suya az bi şey yem atabilirsiniz balıklar geldiğinde nitrat patlaması yaşamamaları için veya bacteria feeder kullanabilirsiniz.
Sağlıklı Hobiler.
Yati Kökü Pamuklanma
Merhabalar bu konuyu okuyunca 2 sene önceki kurulumum geldi aklıma..
Aynı olay bende de vardı cidden korkmuştum korkutucu bir görüntü sizi anlayabiliyorum.o sisli yapıyı yosun yiyiciler afiyetle yiyorlar fakat almak istemezseniz kendiliğindende 1 hafta 10 gün sürecinde kaybolacaktır.balıklara,suyunuza veya hiç bir canlıya zararı yoktur.Genellikle yeni kurulum akvaryumda başımıza gelebiliyor. yosun yiyici önermiyorum hacminiz bana biraz ufak geldi sonuçta balığı sahiplendiğinizde oda artık bakımınız altında olacak ve beslemek istediğiniz balığın hacmini azaltacaktır.
Ve bu arada şuan tekrar okudum çıkarıp bulaşık süngeriylede onu yokedebilirsiniz (yeşil kısmı ile)
Sağlıklı Hobiler.
Merhabalar bu konuyu okuyunca 2 sene önceki kurulumum geldi aklıma..
Aynı olay bende de vardı cidden korkmuştum korkutucu bir görüntü sizi anlayabiliyorum.o sisli yapıyı yosun yiyiciler afiyetle yiyorlar fakat almak istemezseniz kendiliğindende 1 hafta 10 gün sürecinde kaybolacaktır.balıklara,suyunuza veya hiç bir canlıya zararı yoktur.Genellikle yeni kurulum akvaryumda başımıza gelebiliyor. yosun yiyici önermiyorum hacminiz bana biraz ufak geldi sonuçta balığı sahiplendiğinizde oda artık bakımınız altında olacak ve beslemek istediğiniz balığın hacmini azaltacaktır.
Ve bu arada şuan tekrar okudum çıkarıp bulaşık süngeriylede onu yokedebilirsiniz (yeşil kısmı ile)
Sağlıklı Hobiler.
Subulata Hakkında Fikir Sahipleri
[QUOTE=Leof]Adaptasyondan sonra satmaya ter arayacaksiniz inanilmaz arsizlar 1 2 ay adapte olduktan sonra gorun onlari sararmalar kopmalar olur sorun etmeyin adapte olup yayilirlar [/QUOTE]
Teşekkürler yorum için.
Bakalım inşallah akvaryum bayağı bi geniş aslında sararlarsa güzel olabilir[:)]
Bi büyüsünlerde sonrasındaki dertleri yaşamasıda ayrı bi güzel bence [:D]
[QUOTE=Leof]Adaptasyondan sonra satmaya ter arayacaksiniz inanilmaz arsizlar 1 2 ay adapte olduktan sonra gorun onlari sararmalar kopmalar olur sorun etmeyin adapte olup yayilirlar [/QUOTE]
Teşekkürler yorum için.
Bakalım inşallah akvaryum bayağı bi geniş aslında sararlarsa güzel olabilir[:)]
Bi büyüsünlerde sonrasındaki dertleri yaşamasıda ayrı bi güzel bence [:D]
Subulata Hakkında Fikir Sahipleri
[QUOTE=Mehya]Gübre takviyesi kullanıyor musunuz[:?] Kullanmıyor iseniz gübre kullanarak gelişmeyi gözlemleyiniz. Subulata uzun süre bende de sabit kaldı çokta hızlandığı söylenemez ama kenarlarından patlaklar vermeye başladı.[/QUOTE]
Merhabalar gübre takviyesi malesef kullanmıyorum sadece misket gübreler var tabanda yani eksik yaptığım pek bir şey yok sanırım[:)]
[QUOTE=ternapi]
Subulataların adaptasyon süresi çok uzundur. Aylarca öylece dururlar, insanı sinir ederler ama sonra bir coşarlar ki şaşırırsınız. Kısa sürede kol ata ata tüm zemini istila edebilirler[:devil:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yorum için[:iyi:]
Yani benim eksik yaptığım bir şey yok sanırım gerisi bitkide[:D]
[QUOTE=Mehya]Gübre takviyesi kullanıyor musunuz[:?] Kullanmıyor iseniz gübre kullanarak gelişmeyi gözlemleyiniz. Subulata uzun süre bende de sabit kaldı çokta hızlandığı söylenemez ama kenarlarından patlaklar vermeye başladı.[/QUOTE]
Merhabalar gübre takviyesi malesef kullanmıyorum sadece misket gübreler var tabanda yani eksik yaptığım pek bir şey yok sanırım[:)]
[QUOTE=ternapi]
Subulataların adaptasyon süresi çok uzundur. Aylarca öylece dururlar, insanı sinir ederler ama sonra bir coşarlar ki şaşırırsınız. Kısa sürede kol ata ata tüm zemini istila edebilirler[:devil:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yorum için[:iyi:]
Yani benim eksik yaptığım bir şey yok sanırım gerisi bitkide[:D]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
