ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Haziran 2020 12:27
Son Ziyaret:
17 Ocak 2021 17:55
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cengaver yiğit
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
her güzelliğin bir mimarı var
SON 4 MESAJI
Akvaryum Patladı
[QUOTE=kadiracr]Taban camı tamamen değiştireceğim akvaryumun altına sehpayla arasına kalın 4 5 cm strafor ve mdf koysam problem çözülürmü sizce?
Peki sorun zeminin eğriliği ise nasıl çözebilirim[/QUOTE]
Geçmiş olsun hocam. Bi arkadaşımın da durup dururken 3 aydır kullandığı akvaryumun arka camı çatlamış. Ama onun cam 5 mm imiş.
Yer yamuk olsa bile sehbanın üzerine MDF koyarsanız bir nevi düzleştirmiş olursunuz. Üzerine de sert 2cm' lik strafor koyarsanız bi kaç mm lik dengezizlikleri sönümler diye düşünüyorum. Ama ciddi bi kayıklık varsa ve akvaryumda burulmaya yönelik bi kuvvet oluşturursa yine çatlatabilir.
[QUOTE=kadiracr]Taban camı tamamen değiştireceğim akvaryumun altına sehpayla arasına kalın 4 5 cm strafor ve mdf koysam problem çözülürmü sizce?
Peki sorun zeminin eğriliği ise nasıl çözebilirim[/QUOTE]
Geçmiş olsun hocam. Bi arkadaşımın da durup dururken 3 aydır kullandığı akvaryumun arka camı çatlamış. Ama onun cam 5 mm imiş.
Yer yamuk olsa bile sehbanın üzerine MDF koyarsanız bir nevi düzleştirmiş olursunuz. Üzerine de sert 2cm' lik strafor koyarsanız bi kaç mm lik dengezizlikleri sönümler diye düşünüyorum. Ama ciddi bi kayıklık varsa ve akvaryumda burulmaya yönelik bi kuvvet oluşturursa yine çatlatabilir.
Dophin(dolphin) c-1000 hakkında görüşleriniz
[QUOTE=ahoy58]Belki merak edenler olur ben de yazayım bir şeyler... 2009 yılında aldım ve hala kullanıyorum. 140 litre akvaryumu yıllardır temizliyor 7 gün 24 saat. Olur da bozulursa aynından alırım hiç düşünmeden [/QUOTE]
Konu 7 yıl sonra hortlamış gibi oldu ama ben de tam bu konuda araştırma yapıyordum, sizin yeni yorumunuz iyi oldu. Ben de mart ayı gibi 2. el olarak aldım C1000 i. Ama mazisini bilmiyorum kaç yıllık, hiç fikrim yok. Kozmatik olarak kusursuz sadece mıknatısı değiştirdim.
Cihazla ilgili benim yorumum: Bu cihazda üç adet sorun görüyorum;
-Birincisi kafa contası kauçuk özelliğini yitirmemiş olmasına rağmen su sızdırıyor. Ben de bunun yerine 2 adet biri 4mm, diğeri 5mm kesit çaplı o-ring aldım. Düşük çaplıyı kanala, büyük çaplı olanı üstüne yerleştirdim. Biraz zorlayarak kapatıyorum ama sızıntı hiç olmuyor(du). Bugün gene sızıntı gördüm. Bence bu kafa kısmında daha düzgün bi tasarım yapılmalıydı.
-İkincisi Sepetlerle kova arasında herhangi bir sızdırmazlık elemanı olmadığı gibi baya da boşluk mevcut. Haliyle en dibe basılan pis suyun bi kısmı kenarlardaki boşluklardan hiç süzülmeden tekrar akvaryuma geri basılıyor. Bunu önlemek için en üst iki sepete yanılmıyorsam 6 ve 7mm çap kesiyli o-rin conta taktım. Aşağıya doğru kova varaldığından orta sepete büyük çaplı conta olmadı. Bence büyük oranda artık su süzülerek geçmek zorunda kalıyor.
-Üçüncü ve beni deli eden sıkıntı ise şu: Filtreyi temizledikten bir kaç gün sonra debi düşmeye başlıyor ve neredeyse 1 hafta soran yarısına düşüyor. Akvayumda çok az bitki var. Balıkların %90 lepistes ve çoğu yavru. Yani bu kadar kısa sürede kirletecek bişey yok. Zira geçen cumartesi temizlediğim filtre bu hafata için iyice debisi düştü ve bugün (7gün sonra) tekrar içini açıp kontrol etmek zorunda kaldım. Daha elyafı doğru dürüst kirlenmemişti. motoru sıkıştıracak boyutta bi malzeme de yok içinde. Zeolit, seramik, kemiğe benzer ne olduğunu bilmediğim ama küçük parmak büyüklüğünde parçalardan oluşan bi malzeme, biyolojik sünger ve çok kalın olmayan bi tabaka elyaf. Mıknatıs kısmı ise sürekli temizliyorum. Dip kısma sürtmesin diye 1mm kalınlıkta normalde seramik milin basına takılan kauçuk burçtan kesip koydum. Tamamen serbet dönüyo. Herhangi bir yerinde de tıkanıklık söz konusu değil. O halde bu debi neden düşüyo Allah rızası için biri yardımcı olsun. [:(] Benim düzgün akıyo dediğimde de bu filtre kovada hiç sepet yokken(yani hiç direnç yok) 40 saniyede 5 litre su akıtıyo. Yani saatte 450 litre su akıtmış oluyo bu hesapla. Bi yerde su çıkışını 800 L/saat olarak görmüştüm. Hatta motor saati ne demekse 1650 L motor çıkışı yazıyordu.[EDIT]hisar,2020-12-20 23:47:28[/EDIT]
[QUOTE=ahoy58]Belki merak edenler olur ben de yazayım bir şeyler... 2009 yılında aldım ve hala kullanıyorum. 140 litre akvaryumu yıllardır temizliyor 7 gün 24 saat. Olur da bozulursa aynından alırım hiç düşünmeden [/QUOTE]
Konu 7 yıl sonra hortlamış gibi oldu ama ben de tam bu konuda araştırma yapıyordum, sizin yeni yorumunuz iyi oldu. Ben de mart ayı gibi 2. el olarak aldım C1000 i. Ama mazisini bilmiyorum kaç yıllık, hiç fikrim yok. Kozmatik olarak kusursuz sadece mıknatısı değiştirdim.
Cihazla ilgili benim yorumum: Bu cihazda üç adet sorun görüyorum;
-Birincisi kafa contası kauçuk özelliğini yitirmemiş olmasına rağmen su sızdırıyor. Ben de bunun yerine 2 adet biri 4mm, diğeri 5mm kesit çaplı o-ring aldım. Düşük çaplıyı kanala, büyük çaplı olanı üstüne yerleştirdim. Biraz zorlayarak kapatıyorum ama sızıntı hiç olmuyor(du). Bugün gene sızıntı gördüm. Bence bu kafa kısmında daha düzgün bi tasarım yapılmalıydı.
-İkincisi Sepetlerle kova arasında herhangi bir sızdırmazlık elemanı olmadığı gibi baya da boşluk mevcut. Haliyle en dibe basılan pis suyun bi kısmı kenarlardaki boşluklardan hiç süzülmeden tekrar akvaryuma geri basılıyor. Bunu önlemek için en üst iki sepete yanılmıyorsam 6 ve 7mm çap kesiyli o-rin conta taktım. Aşağıya doğru kova varaldığından orta sepete büyük çaplı conta olmadı. Bence büyük oranda artık su süzülerek geçmek zorunda kalıyor.
-Üçüncü ve beni deli eden sıkıntı ise şu: Filtreyi temizledikten bir kaç gün sonra debi düşmeye başlıyor ve neredeyse 1 hafta soran yarısına düşüyor. Akvayumda çok az bitki var. Balıkların %90 lepistes ve çoğu yavru. Yani bu kadar kısa sürede kirletecek bişey yok. Zira geçen cumartesi temizlediğim filtre bu hafata için iyice debisi düştü ve bugün (7gün sonra) tekrar içini açıp kontrol etmek zorunda kaldım. Daha elyafı doğru dürüst kirlenmemişti. motoru sıkıştıracak boyutta bi malzeme de yok içinde. Zeolit, seramik, kemiğe benzer ne olduğunu bilmediğim ama küçük parmak büyüklüğünde parçalardan oluşan bi malzeme, biyolojik sünger ve çok kalın olmayan bi tabaka elyaf. Mıknatıs kısmı ise sürekli temizliyorum. Dip kısma sürtmesin diye 1mm kalınlıkta normalde seramik milin basına takılan kauçuk burçtan kesip koydum. Tamamen serbet dönüyo. Herhangi bir yerinde de tıkanıklık söz konusu değil. O halde bu debi neden düşüyo Allah rızası için biri yardımcı olsun. [:(] Benim düzgün akıyo dediğimde de bu filtre kovada hiç sepet yokken(yani hiç direnç yok) 40 saniyede 5 litre su akıtıyo. Yani saatte 450 litre su akıtmış oluyo bu hesapla. Bi yerde su çıkışını 800 L/saat olarak görmüştüm. Hatta motor saati ne demekse 1650 L motor çıkışı yazıyordu.[EDIT]hisar,2020-12-20 23:47:28[/EDIT]
Dophin C1000 Musluk Damlatıyor
[QUOTE=Emir39][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222596/230420202338111.jpg[/IMG]
İyi günler arkadaşlar benim iki sorum olacaktı 1-) Resimde işaretlediğim yerden saatte bir çok hafif su damlıyor sizce neden olabilir? 2-) Dış filtreyi 7/24 açık tutarsam evi su basma gibi bir sorun olabilir mi malum yerler laminant bi ton azar işitiyoruz [:(] ihtimali nedir, varmıdır kötü tecrübeleriniz önüne geçmek için ne yapılabilir?[/QUOTE]
Merhaba, sıkıntıyı çözmüş müydünüz?
[QUOTE=Emir39][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222596/230420202338111.jpg[/IMG]
İyi günler arkadaşlar benim iki sorum olacaktı 1-) Resimde işaretlediğim yerden saatte bir çok hafif su damlıyor sizce neden olabilir? 2-) Dış filtreyi 7/24 açık tutarsam evi su basma gibi bir sorun olabilir mi malum yerler laminant bi ton azar işitiyoruz [:(] ihtimali nedir, varmıdır kötü tecrübeleriniz önüne geçmek için ne yapılabilir?[/QUOTE]
Merhaba, sıkıntıyı çözmüş müydünüz?
Dophin C1000 Dış Filtre Hakkında
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Filtrenin debisi fazla gelirse bir vanadan filan kısılmaz sadece yağmurlama paratıyla akvyumun üzerinden.Akvaryum suyunuza vurdurursunuz debisi düşer ve fazla etki edemez.Filtrede esas olan kullanışlılığı.Fiyatı ve sarfiyatıdır.Bunlarda kişinin bütcesi ve kullanım amacına göre farklılıklar göstere bilir.Her çalışan bir iş yapan üründe olduğu gibi belli bir çalışma süresinden sonra illaki debisinden düşme olur bu Bütün filtreler için geçerlidir.Zaten alacağınız ürünü incelerseniz kulanım altında 800 LT diyor.Performans olarak. Saygılar.[/QUOTE]
Selamlar, akvaryum hobisine mart ayında 150 litre akvaryumla başladım. Daha önce hiç tecrübem yoktu. Bir de bitkili akvaryumla başlayınca aslında biraz bıkkınlık geldi diyebilirim. Dophin C1000 dış filtrem var kaç yıllık bilmiyorum 2. el aldım. Beni bıktıran olaylardan en önemlisi bu filtre. Debisi çok değişkenlik gösteriyor. Güzelce temizliyorum, malzemeleri tıkıştırmadan yerleştiriyorum, akvaryuma kuruyorum bi kaç gün sonra başlıyo debi düşmeye. Şuan akvaryumda 3-5 kök bitki var. Emiş hattındaki süzgecide sürekli temizliyorum hatta süzgeçsiz deniyorum yine yok, ilk bağladığım andaki debinin yarısından bile az akıyor. Daha geçen cumartesi güzelce boruları bile fırçaladım bugün 7 gün oldu debi yarının altında. Artık acaba diyorum uzun yıllardır kullanılıyorsa bobinler falan mı güç kaybetti. Ama öyle olsa hiç yüksek debi vermemesi gerekmez mi? İlk aldığımda mıknatısını değiştirmiştim yani pervane de sıkıntı yok. Sökülebilen her yerini söktüm. Debisine etki edebilecek hiçbir sıkıntı yok. Her hafta filtere sökmekten bıktım. Bide akvaryum salonda olduğundan sök tak iyice yordu beni. Tecrübesi, fikri olan varsa gerçekten müteşşekkir olurum.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Filtrenin debisi fazla gelirse bir vanadan filan kısılmaz sadece yağmurlama paratıyla akvyumun üzerinden.Akvaryum suyunuza vurdurursunuz debisi düşer ve fazla etki edemez.Filtrede esas olan kullanışlılığı.Fiyatı ve sarfiyatıdır.Bunlarda kişinin bütcesi ve kullanım amacına göre farklılıklar göstere bilir.Her çalışan bir iş yapan üründe olduğu gibi belli bir çalışma süresinden sonra illaki debisinden düşme olur bu Bütün filtreler için geçerlidir.Zaten alacağınız ürünü incelerseniz kulanım altında 800 LT diyor.Performans olarak. Saygılar.[/QUOTE]
Selamlar, akvaryum hobisine mart ayında 150 litre akvaryumla başladım. Daha önce hiç tecrübem yoktu. Bir de bitkili akvaryumla başlayınca aslında biraz bıkkınlık geldi diyebilirim. Dophin C1000 dış filtrem var kaç yıllık bilmiyorum 2. el aldım. Beni bıktıran olaylardan en önemlisi bu filtre. Debisi çok değişkenlik gösteriyor. Güzelce temizliyorum, malzemeleri tıkıştırmadan yerleştiriyorum, akvaryuma kuruyorum bi kaç gün sonra başlıyo debi düşmeye. Şuan akvaryumda 3-5 kök bitki var. Emiş hattındaki süzgecide sürekli temizliyorum hatta süzgeçsiz deniyorum yine yok, ilk bağladığım andaki debinin yarısından bile az akıyor. Daha geçen cumartesi güzelce boruları bile fırçaladım bugün 7 gün oldu debi yarının altında. Artık acaba diyorum uzun yıllardır kullanılıyorsa bobinler falan mı güç kaybetti. Ama öyle olsa hiç yüksek debi vermemesi gerekmez mi? İlk aldığımda mıknatısını değiştirmiştim yani pervane de sıkıntı yok. Sökülebilen her yerini söktüm. Debisine etki edebilecek hiçbir sıkıntı yok. Her hafta filtere sökmekten bıktım. Bide akvaryum salonda olduğundan sök tak iyice yordu beni. Tecrübesi, fikri olan varsa gerçekten müteşşekkir olurum.
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
