ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yiitferhat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
59
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Kasım 2021 17:49
Son Ziyaret:
24 Aralık 2024 00:02
Toplam Mesaj:
157 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ferhat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ferhat
SON 10 MESAJI
Öğrenci Yurduna Akvaryum Kurma Girişimi
Merhabalar, öncelikle değerli yanıtınız için çook teşekkür ederim.
[K]Yurt yönetiminden maddi manevi tam bir destek aldınız mı? Isıtıcı, aydınlatma ve filtrenin sürekli sabit elektrik masrafı olacaktır. Buna balıklar, yemler, bakım malzemeleri, gerektiğinde ilaçlar eklenecek. Büyük akvaryumu kurduğunuzda ise masraf çok daha katlanacak.[/K]
- Yurt müdürü kendisi destekliyor, nasıl yaparız şöyle yapalım ablalara temizletelim tarzı konuşuyor, işte ne yaptın çalışıyor mu gibi sorular soruyor. Kendisi de iyi geleceğinin farkında ve mekan bile seçmiş akvaryumlara. Eğer ilki başarılı geçerse ikincisinin oluşturacağı büyük yük en azından daha aza indirgenir böylelikle ikinci akvaryumu da kurmak mümkün olabilir ilkinin başarısına bağlı olarak.
Yurt masraflarını kendisi değil kuruma bağlı olduğu için binanın giderine eklenecektir çok sorun edileceğini sanmıyorum en nihayetinde 200 kişi için çalışılıyor...
[K]Sürdürülebilirlik açısından sorumluluğu 7/24 sizinle paylaşacak en az 1 ortağınız olmalı. 1 yıl sonra ya da daha kısa bir zamanda mesela yurttan ayrıldığınızda akvaryumlar ne olacak? Projeyi devredebileceğiniz kişiler baştan hazır olmalı.
Diğer öğrencilerden balıkları rahatsız edecek, yabancı cisim atacak, gereksiz yemleme yapacak, sabote edebilecek olanlar çıkacaktır. Bunu nasıl kontrol edeceksiniz?[/K]
- Besleme ve bakım olarak bu sorumluluğu alacak olan öğrenciler olacaktır, en kötü bir personele verilebilir. Yurtta 10a yakın personel var.
Kamera önünde olacak akvaryum. Yemleme için ellerinde yem olması gerekli öyle kolay erişilebilir olmayacak fakat kantinde olacak. Bunu bir şekilde önlemeliyiz haklısınız.
[K]120 litreyle başlayıp onu kurduktan sonra diğerine geçmeniz daha mantıklı olur.
Elinizdeki filtre max 80 lire için yeterli fakat canlı sayısını fazla tutmazsanız ya da ek bir pipo ya da şelale ya da iç filre kullanırsanız işinizi görür.
Bu hacimde büyük ve gösterişli canlılar besleyemezsiniz. Fakat sayıyı az tutarak güzel bir karma tropikal akvaryum kurabilirsiniz. Neon, rasbora, ember tetra, canlıdoğran, corydoras gibi sürü balıkları olabilir. Gurami, melek.... Faka bunların hepsini akvaryuma doldurmamalısınız. Japon, asronot, afrika ve amerikan çiklitleri gibi gösterişli balıklar ise tür uyumu gözetilerek 600 litrede beslenebilir. Fakat bunun için en az 1500-1800 litre çeviren bir dış filtre ya da sump lazım. Böyle bir filtrenin fiyatı 5000 tl den başlıyor.[/K]
-Pipo vs. ekleme yaparım, teşekkür ederim. Fakat önerdiğiniz türler arasında en dayanıklısı hangisi olur? Ufak değişkenlerden diğerlerine göre en iyi tepkiyi verebilecek olanı arıyorum bi tık.
Diğer akvaryum için olan önerileriniz içinde teşekkür ederim. Bunları da ileteceğim müdür bey'e.
Çok çok teşekkür ederim gerçekten çok önemli benim için bu yanıtlarınız.
Merhabalar, öncelikle değerli yanıtınız için çook teşekkür ederim.
[K]Yurt yönetiminden maddi manevi tam bir destek aldınız mı? Isıtıcı, aydınlatma ve filtrenin sürekli sabit elektrik masrafı olacaktır. Buna balıklar, yemler, bakım malzemeleri, gerektiğinde ilaçlar eklenecek. Büyük akvaryumu kurduğunuzda ise masraf çok daha katlanacak.[/K]
- Yurt müdürü kendisi destekliyor, nasıl yaparız şöyle yapalım ablalara temizletelim tarzı konuşuyor, işte ne yaptın çalışıyor mu gibi sorular soruyor. Kendisi de iyi geleceğinin farkında ve mekan bile seçmiş akvaryumlara. Eğer ilki başarılı geçerse ikincisinin oluşturacağı büyük yük en azından daha aza indirgenir böylelikle ikinci akvaryumu da kurmak mümkün olabilir ilkinin başarısına bağlı olarak.
Yurt masraflarını kendisi değil kuruma bağlı olduğu için binanın giderine eklenecektir çok sorun edileceğini sanmıyorum en nihayetinde 200 kişi için çalışılıyor...
[K]Sürdürülebilirlik açısından sorumluluğu 7/24 sizinle paylaşacak en az 1 ortağınız olmalı. 1 yıl sonra ya da daha kısa bir zamanda mesela yurttan ayrıldığınızda akvaryumlar ne olacak? Projeyi devredebileceğiniz kişiler baştan hazır olmalı.
Diğer öğrencilerden balıkları rahatsız edecek, yabancı cisim atacak, gereksiz yemleme yapacak, sabote edebilecek olanlar çıkacaktır. Bunu nasıl kontrol edeceksiniz?[/K]
- Besleme ve bakım olarak bu sorumluluğu alacak olan öğrenciler olacaktır, en kötü bir personele verilebilir. Yurtta 10a yakın personel var.
Kamera önünde olacak akvaryum. Yemleme için ellerinde yem olması gerekli öyle kolay erişilebilir olmayacak fakat kantinde olacak. Bunu bir şekilde önlemeliyiz haklısınız.
[K]120 litreyle başlayıp onu kurduktan sonra diğerine geçmeniz daha mantıklı olur.
Elinizdeki filtre max 80 lire için yeterli fakat canlı sayısını fazla tutmazsanız ya da ek bir pipo ya da şelale ya da iç filre kullanırsanız işinizi görür.
Bu hacimde büyük ve gösterişli canlılar besleyemezsiniz. Fakat sayıyı az tutarak güzel bir karma tropikal akvaryum kurabilirsiniz. Neon, rasbora, ember tetra, canlıdoğran, corydoras gibi sürü balıkları olabilir. Gurami, melek.... Faka bunların hepsini akvaryuma doldurmamalısınız. Japon, asronot, afrika ve amerikan çiklitleri gibi gösterişli balıklar ise tür uyumu gözetilerek 600 litrede beslenebilir. Fakat bunun için en az 1500-1800 litre çeviren bir dış filtre ya da sump lazım. Böyle bir filtrenin fiyatı 5000 tl den başlıyor.[/K]
-Pipo vs. ekleme yaparım, teşekkür ederim. Fakat önerdiğiniz türler arasında en dayanıklısı hangisi olur? Ufak değişkenlerden diğerlerine göre en iyi tepkiyi verebilecek olanı arıyorum bi tık.
Diğer akvaryum için olan önerileriniz içinde teşekkür ederim. Bunları da ileteceğim müdür bey'e.
Çok çok teşekkür ederim gerçekten çok önemli benim için bu yanıtlarınız.
Öğrenci Yurduna Akvaryum Kurma Girişimi
Merhabalar. İçinde barındığım öğrenci yurdunda eski yönetimden kalma bayağı bir beklemiş 2 akvaryum var. Birisi 120 diğeriyse 600 litreye yakın hacimde iki akvaryumuda sırasıyla 120 sonrasında 600lüğü kurmayı planlıyoruz. Bu konuya yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
Bunu gerçekleştirerek gerek diğer öğrencilere akvaryumun verdiği hazzı en azından yaşatmayı ve hobici olmayı belki de bir ölçüde aşılayabiliriz.
Yurt müdürü destek verdi öğrencilerden gelen OLUMLU geri bildirimler doğrultusunda da bayağı kararlıyız bu sistemi kurmaya.
Öncelikle elimizdeki 120lik akvaryumla başlayayım konuya.
Bayağı bakımsız bir akvaryum. Fotoğrafları:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442231.jpg[/IMG]
Diğer akvaryumu çok dahil etmek istemiyorum konuya daha fazla kafa karışıklığı vs. olmasın diye.
Elimde şuan SunSun HW 602B filte var yine eski sistemden.
içinde 3 adet sünger ve bir elyaf var. Herhangi bir malzeme yok bunlar haricinde. İçini nasıl ayarlamalıyım bilmiyorum daha önce dış filtre de iç filtre de kullanmadım.
Motoru bi şekilde çalıştırdım ve bi debi alabildim fakat yeterli mi bilmiyorum bu sebepten video çektim onu da ekliyorum. Yeterli gibi duruyor mu ?
[URL]https://www.youtube.com/shorts/gt7RLvfqwXM[/URL]
Markasını hatırlamadığım bir ısıtıcı var dışı komple metal. (Modelini de yazarım yakında)
Hava motoru var ve çalışıyor. (Borusu değiştirilecek.)
Kumlar ve dekoratif aksesuarlarda uzun zamandır beklemiş ama fena durumda değil.
Kum değişmeli sanırsam ayrıca bir de aydınlatma gerekli.
Tür olarak bakımı kolay izlemesi keyifli bir tür lazım.
Akvaryum camını porçöz diye bir şey varmış sanırım onla temizleyelim mi?
Bu konuya yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
[EDIT]yiitferhat,2024-01-06 15:04:45[/EDIT]
Merhabalar. İçinde barındığım öğrenci yurdunda eski yönetimden kalma bayağı bir beklemiş 2 akvaryum var. Birisi 120 diğeriyse 600 litreye yakın hacimde iki akvaryumuda sırasıyla 120 sonrasında 600lüğü kurmayı planlıyoruz. Bu konuya yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
Bunu gerçekleştirerek gerek diğer öğrencilere akvaryumun verdiği hazzı en azından yaşatmayı ve hobici olmayı belki de bir ölçüde aşılayabiliriz.
Yurt müdürü destek verdi öğrencilerden gelen OLUMLU geri bildirimler doğrultusunda da bayağı kararlıyız bu sistemi kurmaya.
Öncelikle elimizdeki 120lik akvaryumla başlayayım konuya.
Bayağı bakımsız bir akvaryum. Fotoğrafları:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/060120241442231.jpg[/IMG]
Diğer akvaryumu çok dahil etmek istemiyorum konuya daha fazla kafa karışıklığı vs. olmasın diye.
Elimde şuan SunSun HW 602B filte var yine eski sistemden.
içinde 3 adet sünger ve bir elyaf var. Herhangi bir malzeme yok bunlar haricinde. İçini nasıl ayarlamalıyım bilmiyorum daha önce dış filtre de iç filtre de kullanmadım.
Motoru bi şekilde çalıştırdım ve bi debi alabildim fakat yeterli mi bilmiyorum bu sebepten video çektim onu da ekliyorum. Yeterli gibi duruyor mu ?
[URL]https://www.youtube.com/shorts/gt7RLvfqwXM[/URL]
Markasını hatırlamadığım bir ısıtıcı var dışı komple metal. (Modelini de yazarım yakında)
Hava motoru var ve çalışıyor. (Borusu değiştirilecek.)
Kumlar ve dekoratif aksesuarlarda uzun zamandır beklemiş ama fena durumda değil.
Kum değişmeli sanırsam ayrıca bir de aydınlatma gerekli.
Tür olarak bakımı kolay izlemesi keyifli bir tür lazım.
Akvaryum camını porçöz diye bir şey varmış sanırım onla temizleyelim mi?
Bu konuya yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
[EDIT]yiitferhat,2024-01-06 15:04:45[/EDIT]
Güncel Fotolar. Hayal Et Yeter Part 2.
Çok güzel fakat minimalleştirilemez mi? Biraz karışık geldi gözüme...
Çok güzel fakat minimalleştirilemez mi? Biraz karışık geldi gözüme...
Lepistesimin Karnı Şişik Ve Dik Duruyor
[QUOTE=denizim20]
Hangi yemi kullanıyorsunuz bilmiyorum ama pul yemi suyla yumuşatıp elbette ki bardağı bir anda boca etmemeniz lazım akvaryuma. Yavaş yavaş balıklar bitirdikçe dökebilirsiniz. Ama dip balıklarınız falan varsa yere düşenler sorun olmayacaktır.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/270820221317421.jpg[/IMG]
Yeşil kapaklı art akua tropikal, o daha müsait ıslatmaya. Pul var ama ne ayak olduğu belli değil fotoğraftan sonra atmıştım.
[QUOTE=denizim20]
Hangi yemi kullanıyorsunuz bilmiyorum ama pul yemi suyla yumuşatıp elbette ki bardağı bir anda boca etmemeniz lazım akvaryuma. Yavaş yavaş balıklar bitirdikçe dökebilirsiniz. Ama dip balıklarınız falan varsa yere düşenler sorun olmayacaktır.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/270820221317421.jpg[/IMG]
Yeşil kapaklı art akua tropikal, o daha müsait ıslatmaya. Pul var ama ne ayak olduğu belli değil fotoğraftan sonra atmıştım.
Lepistesimin Karnı Şişik Ve Dik Duruyor
[QUOTE=denizim20]
Ayırmak değil de az miktarda ama birkaç öğün şeklinde yem verebilirsiniz. Bir başka yöntem de bardakla akvaryumdan aldığınız az miktarda suyun içine yemi koyarak 10 saniye kadar yumuşatarak vermeniz sindirmeleri açısından da kolaylık sağlar. Hatta haftada 1 gün balıklarınıza yem vermemek de bağırsaklarının temizlenmesine yardımcı olacaktır. Kolay gelsin. [:)][/QUOTE]
Evet, yemi yumuşatıp koyunca dibe direkt çöküyor hepsi faydalanamıyor. Birisi şişiyor birisi doymuyor. Ama alışmaları lazım. Siz nasıl yemleme yapıyorsunuz? Bir günde...
[QUOTE=denizim20]
Ayırmak değil de az miktarda ama birkaç öğün şeklinde yem verebilirsiniz. Bir başka yöntem de bardakla akvaryumdan aldığınız az miktarda suyun içine yemi koyarak 10 saniye kadar yumuşatarak vermeniz sindirmeleri açısından da kolaylık sağlar. Hatta haftada 1 gün balıklarınıza yem vermemek de bağırsaklarının temizlenmesine yardımcı olacaktır. Kolay gelsin. [:)][/QUOTE]
Evet, yemi yumuşatıp koyunca dibe direkt çöküyor hepsi faydalanamıyor. Birisi şişiyor birisi doymuyor. Ama alışmaları lazım. Siz nasıl yemleme yapıyorsunuz? Bir günde...
Lepistesimin Karnı Şişik Ve Dik Duruyor
[QUOTE=denizim20]Çok fazla yem yemiş olma ihtimali yüksek. Karın şekli biraz bu yönde görünüyor. [/QUOTE]
Yanıtınız için teşekkür ederim, ne yapmalıyım bilmiyorum açıkcası yem verirken ayırmalı mıyım?
[QUOTE=denizim20]Çok fazla yem yemiş olma ihtimali yüksek. Karın şekli biraz bu yönde görünüyor. [/QUOTE]
Yanıtınız için teşekkür ederim, ne yapmalıyım bilmiyorum açıkcası yem verirken ayırmalı mıyım?
Lepistesimin Karnı Şişik Ve Dik Duruyor
Balığımın sağ kısmı daha şişkin. Dropsy veya kabızlık arasındayım. Pullarda görüldüğü üzere henüz çıkıntı yok. Ne yapmalıyım bilmiyorum bir iki balığımda da benzer durum var. Ama bu balık kendini salınca o şekil duruyor, yüzmek isterse problem yok.
Sebebi nedir, ne yapılabilir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703251.jpg[/IMG][B][/B][EDIT]yiitferhat,2022-09-16 19:04:08[/EDIT]
Balığımın sağ kısmı daha şişkin. Dropsy veya kabızlık arasındayım. Pullarda görüldüğü üzere henüz çıkıntı yok. Ne yapmalıyım bilmiyorum bir iki balığımda da benzer durum var. Ama bu balık kendini salınca o şekil duruyor, yüzmek isterse problem yok.
Sebebi nedir, ne yapılabilir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/160920221703251.jpg[/IMG][B][/B][EDIT]yiitferhat,2022-09-16 19:04:08[/EDIT]
Balığım Kan İçinde
Balığımı şeffaf dışkı sebebiyle ayırdım.
Bir kaç haftadır pek iyi değildi. 2 gün beklettim zaman zaman düzelince geri koymuştum ana tanka.
Dün ayırdım ve bugün dikkatli bakınca kanlar içinde olduğunu gördüm.
Nedir bu iç kanamamı ?
Ne yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725501.jpg[/IMG]
Balığımı şeffaf dışkı sebebiyle ayırdım.
Bir kaç haftadır pek iyi değildi. 2 gün beklettim zaman zaman düzelince geri koymuştum ana tanka.
Dün ayırdım ve bugün dikkatli bakınca kanlar içinde olduğunu gördüm.
Nedir bu iç kanamamı ?
Ne yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/010420221725501.jpg[/IMG]
Lepisteslerim İçin Yem Bakıyorum ( Önerileriniz)
[QUOTE=Arhan lepistes]Bence ahm orta bir yem diğer sera vipan da çok az bir miktar kaliteli ve aynı fiyatta olan artakua alın derim hem yerli hem kaliteli ahm de yerli ama artakua daha üst bence forumda konu var bakabilirsiniz
Ve ahm spriluna yem aşırı koku yapıyor[/QUOTE][QUOTE=Yusufkaan11]Tropical diye çok kaliteli bir marka var onu kullanabilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler, bu sefer Art Akua araştırması yaptım hoşuma gitti fiyatlar harika ama ürünler çok yaygın değil. Bir satıcıda olan diğerinde olmayabiliyor. Bende alışverişimi bu şekilde yaptım. Bakalım umarım balıklar beğenirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/200320221355041.jpg[/IMG]
Yemler gelince hayırlısıyla tecrübelerimi paylaşırım 2-4 hafta içinde.
[QUOTE=Arhan lepistes]Bence ahm orta bir yem diğer sera vipan da çok az bir miktar kaliteli ve aynı fiyatta olan artakua alın derim hem yerli hem kaliteli ahm de yerli ama artakua daha üst bence forumda konu var bakabilirsiniz
Ve ahm spriluna yem aşırı koku yapıyor[/QUOTE][QUOTE=Yusufkaan11]Tropical diye çok kaliteli bir marka var onu kullanabilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler, bu sefer Art Akua araştırması yaptım hoşuma gitti fiyatlar harika ama ürünler çok yaygın değil. Bir satıcıda olan diğerinde olmayabiliyor. Bende alışverişimi bu şekilde yaptım. Bakalım umarım balıklar beğenirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232795/200320221355041.jpg[/IMG]
Yemler gelince hayırlısıyla tecrübelerimi paylaşırım 2-4 hafta içinde.
Lepisteslerim İçin Yem Bakıyorum ( Önerileriniz)
[QUOTE=lemur]Hayırlı olsun. Tercihlerinizi yapmışsınız. Bize sorduğunuz bir soru da göze çarpmıyor.[/QUOTE]
Doğru, soğuktan beynim donmuş sanırım.
Afedersiniz. Düzelttim.
Bu yemler nasıl ? Doğru tercih mi acaba bunu sormaktı temel amacım ama belirtememişim.
Yakında mikro kurt kültürüde alacağım iyi tercihler olmuş mu? Sizinde fikirlerinizi bilmek isterim. [EDIT]yiitferhat,2022-03-20 01:49:01[/EDIT]
[QUOTE=lemur]Hayırlı olsun. Tercihlerinizi yapmışsınız. Bize sorduğunuz bir soru da göze çarpmıyor.[/QUOTE]
Doğru, soğuktan beynim donmuş sanırım.
Afedersiniz. Düzelttim.
Bu yemler nasıl ? Doğru tercih mi acaba bunu sormaktı temel amacım ama belirtememişim.
Yakında mikro kurt kültürüde alacağım iyi tercihler olmuş mu? Sizinde fikirlerinizi bilmek isterim. [EDIT]yiitferhat,2022-03-20 01:49:01[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 17:10
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
Deathgrip,
sina cen,
~Emre,
Hasan117,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Hsrt,
Deoxyss,
yeekim,
Sfenks111,
Alperentngnyk,
ahmetfiratozkaya,
CUMHUR,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
mollok,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
koray0684,
ciways,
MuratOzdemir,
bysmokin,
umutak,
ferhattt,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
1xbet apk_qsPl,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
riderfish,
Fatihsm,
şansal,
Flytheshrimp,
Hoper,
JujuSeri,
peace41,
Umt61,
ercane,
Aqualandakvaryum,
Denizhann,
Wolkan,
OKIRATLI,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
