ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SGORAL
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Haziran 2023 16:04
Son Ziyaret:
11 Ağustos 2023 23:37
Toplam Mesaj:
7 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
SGOral
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SGOral
SON 6 MESAJI
Epsom Tuzu Dropsy
[QUOTE=HOPPALA]
Evet, balık maalesef acı çekiyor ama tekrar eski haline döndürebilmek için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çabalıyoruz. Tedaviyi belirttiğiniz bol havalandırılan 20 lt tankta yapmaya devam edebilirsiniz. Balığı bir ana tanka, daha sonra tekrar karantina tankına taşımaya gerek yok. Bu zaten hasta ve güçsüz olan balığı daha da yorar ve stres yaratır. Zaten pek çok hastalığın gizli faktörü stres kaynaklıdır. Sera'nın kendi resmi sitesindeki bilgiler aşağıdadır, bakmanızda fayda var. 50ml ürün için 20 litreye 1ml (22 damla) öneriyor. Bundan daha büyük ürün için damla yerine ml olarak dozlama yapmak gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/290520231647001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/290520231646591.jpg[/IMG][/QUOTE]
Her şeyi denedim, hatta Seacham Kanaplex de kullandım ama olmadı. Son yazışmadan 3 gün sonra maalesef öldü. Balığı aldığım tarihe baktım, 9 yaşındaymış. Herhalde yaşlı bir balık olduğu için enfeksiyona daha açıktı sanırım. Ne yapalım, denedik olmadı.
[QUOTE=HOPPALA]
Evet, balık maalesef acı çekiyor ama tekrar eski haline döndürebilmek için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çabalıyoruz. Tedaviyi belirttiğiniz bol havalandırılan 20 lt tankta yapmaya devam edebilirsiniz. Balığı bir ana tanka, daha sonra tekrar karantina tankına taşımaya gerek yok. Bu zaten hasta ve güçsüz olan balığı daha da yorar ve stres yaratır. Zaten pek çok hastalığın gizli faktörü stres kaynaklıdır. Sera'nın kendi resmi sitesindeki bilgiler aşağıdadır, bakmanızda fayda var. 50ml ürün için 20 litreye 1ml (22 damla) öneriyor. Bundan daha büyük ürün için damla yerine ml olarak dozlama yapmak gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/290520231647001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/290520231646591.jpg[/IMG][/QUOTE]
Her şeyi denedim, hatta Seacham Kanaplex de kullandım ama olmadı. Son yazışmadan 3 gün sonra maalesef öldü. Balığı aldığım tarihe baktım, 9 yaşındaymış. Herhalde yaşlı bir balık olduğu için enfeksiyona daha açıktı sanırım. Ne yapalım, denedik olmadı.
Epsom Tuzu Dropsy
[QUOTE=HOPPALA] "Dropsy zaten bir hastalık değil, enfeksiyon sonucu oluşan ikincil bir vakadır. Bu yüzden dropsy erken teşhis edilmeli ve aynı şekilde müdahale edilmelidir. Geç kalınan durumlarda balığı kurtarmak neredeyse imkansız diyebilirim. Geçen hafta bende aynı durumu yaşadım ve büyük japon balığımı ilaçlı tedavi uygulamama rağmen kurtaramadım yani başarısız oldum. Baktopur likit olanı vermeleri mantıklı olmuş, bu durumda yem olarakta ilaçlı yem olan Hex Shield ya da kendi yapacağınız (Kanaplex+Focus) ilaçlı yem ile tedaviyi içten desteklemek lazım. Çünkü, dropsy gibi vakalarda dıştan değil içten tedavi önemli olup ağız yolu ile antibiyotik tedavisinin daha başarılı olduğu bir gerçek. Baktopur içeriğinde dropsy içinde kullanılan akriflavin etken maddesi var fakat bu etken madde dropsy için ne kadar etkindir bilemiyorum. Ayrıca, metilen maviside var. Bu yüzden balığı karantina tankına alıp orada tedavisine devam edebilirsiniz. Tank yok ise 20-30 litrelik bir temiz gıda sınıfı plastik kap + hava taşı bu iş için yeterlidir. Bu süreçlerde tankın iyi havalandırılması çok önemlidir.
Umarım başarılı olursunuz." [/QUOTE]
Sayın HOPPALA,
Çok değerli bilgiler bunlar, vakit ayırdığınız, yol gösterdiğiniz için çok çok teşekkür ederim. Yaşatmaya çalışıyorum, fakat, öte yandan balığın acı çektiğini de gözlemliyorum. Seacham Kanaplex 'i HepsiBurada üzerinden buldum, bir umut ısmarladım. Yaşamaya devam ederse kullanacağım. Üç gündür besleme yapmıyorum. 20 litrelik yedek akvaryumda, 5 litrelik suyun içerisinde, sabah ve akşam 15 dakika banyo yaptırıp sonra esas akvaryumuna geri koyuyorum. Tedavi akvaryumundaki suyun her gün yenilenmesi gerektiği , ve her seferinde ilaçları bu yeni suya atmam söylendi. Bir oradan diğerine balığı taşıma işlemi biraz kafamı karıştırdı. Dün görüştüğüm akvaryumcu böyle tarif etmişti ama tedavi akvaryumunda kalması daha uygun değil mi, sizin yorumlarınızdan hareketle bu detayı sormak isterim. Tedavi tankını boş iken havalandırmaya devam edeyim mi, yoksa su öyle kalmalı mı? Tekrar çok teşekkür ediyorum.
[QUOTE=HOPPALA] "Dropsy zaten bir hastalık değil, enfeksiyon sonucu oluşan ikincil bir vakadır. Bu yüzden dropsy erken teşhis edilmeli ve aynı şekilde müdahale edilmelidir. Geç kalınan durumlarda balığı kurtarmak neredeyse imkansız diyebilirim. Geçen hafta bende aynı durumu yaşadım ve büyük japon balığımı ilaçlı tedavi uygulamama rağmen kurtaramadım yani başarısız oldum. Baktopur likit olanı vermeleri mantıklı olmuş, bu durumda yem olarakta ilaçlı yem olan Hex Shield ya da kendi yapacağınız (Kanaplex+Focus) ilaçlı yem ile tedaviyi içten desteklemek lazım. Çünkü, dropsy gibi vakalarda dıştan değil içten tedavi önemli olup ağız yolu ile antibiyotik tedavisinin daha başarılı olduğu bir gerçek. Baktopur içeriğinde dropsy içinde kullanılan akriflavin etken maddesi var fakat bu etken madde dropsy için ne kadar etkindir bilemiyorum. Ayrıca, metilen maviside var. Bu yüzden balığı karantina tankına alıp orada tedavisine devam edebilirsiniz. Tank yok ise 20-30 litrelik bir temiz gıda sınıfı plastik kap + hava taşı bu iş için yeterlidir. Bu süreçlerde tankın iyi havalandırılması çok önemlidir.
Umarım başarılı olursunuz." [/QUOTE]
Sayın HOPPALA,
Çok değerli bilgiler bunlar, vakit ayırdığınız, yol gösterdiğiniz için çok çok teşekkür ederim. Yaşatmaya çalışıyorum, fakat, öte yandan balığın acı çektiğini de gözlemliyorum. Seacham Kanaplex 'i HepsiBurada üzerinden buldum, bir umut ısmarladım. Yaşamaya devam ederse kullanacağım. Üç gündür besleme yapmıyorum. 20 litrelik yedek akvaryumda, 5 litrelik suyun içerisinde, sabah ve akşam 15 dakika banyo yaptırıp sonra esas akvaryumuna geri koyuyorum. Tedavi akvaryumundaki suyun her gün yenilenmesi gerektiği , ve her seferinde ilaçları bu yeni suya atmam söylendi. Bir oradan diğerine balığı taşıma işlemi biraz kafamı karıştırdı. Dün görüştüğüm akvaryumcu böyle tarif etmişti ama tedavi akvaryumunda kalması daha uygun değil mi, sizin yorumlarınızdan hareketle bu detayı sormak isterim. Tedavi tankını boş iken havalandırmaya devam edeyim mi, yoksa su öyle kalmalı mı? Tekrar çok teşekkür ediyorum.
Epsom Tuzu Dropsy
KanaPlex için size mesaj gönderdim, orada stokta var ise alabilirsiniz. Alternatif olarak veya ek olarak Hex Shield ürünüde kullanılabilir. Hex Shield ise hazır ilaç karışımlı pelet formda (1mm) yemdir. Bu yemin içeriğinde epsom tuzuda mevcut. Tek başına dropsy için yeterli gelir mi bilemiyorum.
Kanaplex karantina tankında suya dozlanabilir, Hex Shield ise yem olarak verilebilir. Dropsy olan bir balığa şişen yemler (granül, pelet vs) vermemekte fayda var. Verilecekse eğer yemi suda bekletip şişmesini sağlamalı ve çok küçük parçalara bölüp vermelisiniz.[/QUOTE]
Tekrar Merhaba,
Balığın son durumu ile ilgili olarak bir video çektim, bağlantısını paylaşıyorum:
https://www.youtube.com/watch?v=0YtJujUl3lI
Bu akşamki Kanaplex arayışı sürecinde, videoyu paylaştığım akvaryum malzemeleri satan İstanbul'daki bir akvaryumcu, balığımın hastalığının solungaç hastalığı olduğunu, ve bu hastalık ile beraber drospy hastalığının da beraber seyrettiğini belirtti. Stoklarında Kanaplex olmadığı için Sera Baktopur verdiler. Sabah ve akşam olmak üzere 5 litrelik bir fanus ya da akvaryum içerisinde balığa Baktopur ve 1 çay kaşığı Epsom ile banyo yaptırmamı tavsiye ettiler. Pul mama, mamanın dibe çökmemesi ve balığın sürekli yüzeyde kalıp beslenmesinin solungaç hastalığının bir nedeni olabileceğini söylediler. Balığın yaşama şansının düşük olduğunu ayrıca belirttiler. Ben şansımı deneyeceğim. Kanaplex 'i de edinmeye çalışacağım. Düşük bir ihtimal olsa dahi bir ihtimal var en nihayetinde diye düşünüyorum. Umarım başarılı olurum.
KanaPlex için size mesaj gönderdim, orada stokta var ise alabilirsiniz. Alternatif olarak veya ek olarak Hex Shield ürünüde kullanılabilir. Hex Shield ise hazır ilaç karışımlı pelet formda (1mm) yemdir. Bu yemin içeriğinde epsom tuzuda mevcut. Tek başına dropsy için yeterli gelir mi bilemiyorum.
Kanaplex karantina tankında suya dozlanabilir, Hex Shield ise yem olarak verilebilir. Dropsy olan bir balığa şişen yemler (granül, pelet vs) vermemekte fayda var. Verilecekse eğer yemi suda bekletip şişmesini sağlamalı ve çok küçük parçalara bölüp vermelisiniz.[/QUOTE]
Tekrar Merhaba,
Balığın son durumu ile ilgili olarak bir video çektim, bağlantısını paylaşıyorum:
https://www.youtube.com/watch?v=0YtJujUl3lI
Bu akşamki Kanaplex arayışı sürecinde, videoyu paylaştığım akvaryum malzemeleri satan İstanbul'daki bir akvaryumcu, balığımın hastalığının solungaç hastalığı olduğunu, ve bu hastalık ile beraber drospy hastalığının da beraber seyrettiğini belirtti. Stoklarında Kanaplex olmadığı için Sera Baktopur verdiler. Sabah ve akşam olmak üzere 5 litrelik bir fanus ya da akvaryum içerisinde balığa Baktopur ve 1 çay kaşığı Epsom ile banyo yaptırmamı tavsiye ettiler. Pul mama, mamanın dibe çökmemesi ve balığın sürekli yüzeyde kalıp beslenmesinin solungaç hastalığının bir nedeni olabileceğini söylediler. Balığın yaşama şansının düşük olduğunu ayrıca belirttiler. Ben şansımı deneyeceğim. Kanaplex 'i de edinmeye çalışacağım. Düşük bir ihtimal olsa dahi bir ihtimal var en nihayetinde diye düşünüyorum. Umarım başarılı olurum.
Epsom Tuzu Dropsy
[QUOTE=HOPPALA]
İlaç ve periyodik epsom banyosu ile tedavi uygulayabilirsiniz. Balığınız yem yiyorsa yemine ilaçlı karışım yapabilirsiniz. Ana ilaç: Kanaplex olmaktadır. Bu ilacın etkinliğini korumak ve yeme bağlamak içinde Seachem Focus kullanılmaktadır. İki ürününde içerisinde ölçekli kaşığı var ve önerilen doz 1 ölçek olmaktadır. İlacın fiyatı 200-250 civarı olması gerekiyor. 400 kabul edilemez bir fiyat ve bu ay içerisinde stoklara gelmesi lazım.[/QUOTE]
Bilgi için çok teşekkür ederim, sağ olun. Kanaplex'i aramaya başladım ancak çoğu yerde stokta yok, yazdığınız üzere bu ay içerisinde stoklara gelebilir. Araştırmaya devam ediyorum, belki bir ihtimal bulabilirim. Bu arada, tavsiye üzerine balığa dün ve bugün yemek vermedim. Ne kadar süre yem vermemem fayda sağlayabilir?
Teşekkürler.
[QUOTE=HOPPALA]
İlaç ve periyodik epsom banyosu ile tedavi uygulayabilirsiniz. Balığınız yem yiyorsa yemine ilaçlı karışım yapabilirsiniz. Ana ilaç: Kanaplex olmaktadır. Bu ilacın etkinliğini korumak ve yeme bağlamak içinde Seachem Focus kullanılmaktadır. İki ürününde içerisinde ölçekli kaşığı var ve önerilen doz 1 ölçek olmaktadır. İlacın fiyatı 200-250 civarı olması gerekiyor. 400 kabul edilemez bir fiyat ve bu ay içerisinde stoklara gelmesi lazım.[/QUOTE]
Bilgi için çok teşekkür ederim, sağ olun. Kanaplex'i aramaya başladım ancak çoğu yerde stokta yok, yazdığınız üzere bu ay içerisinde stoklara gelebilir. Araştırmaya devam ediyorum, belki bir ihtimal bulabilirim. Bu arada, tavsiye üzerine balığa dün ve bugün yemek vermedim. Ne kadar süre yem vermemem fayda sağlayabilir?
Teşekkürler.
Epsom Tuzu Dropsy
[QUOTE=SteveH]
Benim balığım 1 yıldır bendeydi ama bağlanmıştım baya fakat tuzla kurtaramadım 400 liraya ilacını almak çözüm olabilir bilmiyorum [/QUOTE]
Çok haklısınız. Sizi çok iyi anlıyorum. İnsan bağlanıyor. Bahsettiğiniz 400 lira olan ilaç hangisidir acaba?
[QUOTE=SteveH]
Benim balığım 1 yıldır bendeydi ama bağlanmıştım baya fakat tuzla kurtaramadım 400 liraya ilacını almak çözüm olabilir bilmiyorum [/QUOTE]
Kusura bakmayın, ilk paylaşımınızda Flagyl diye bahsettiğiniz ilaçtan bahsetmişsiniz , 400 liralık ilaç o anladığım kadarıyla.
[QUOTE=SteveH]
Benim balığım 1 yıldır bendeydi ama bağlanmıştım baya fakat tuzla kurtaramadım 400 liraya ilacını almak çözüm olabilir bilmiyorum [/QUOTE]
Çok haklısınız. Sizi çok iyi anlıyorum. İnsan bağlanıyor. Bahsettiğiniz 400 lira olan ilaç hangisidir acaba?
[QUOTE=SteveH]
Benim balığım 1 yıldır bendeydi ama bağlanmıştım baya fakat tuzla kurtaramadım 400 liraya ilacını almak çözüm olabilir bilmiyorum [/QUOTE]
Kusura bakmayın, ilk paylaşımınızda Flagyl diye bahsettiğiniz ilaçtan bahsetmişsiniz , 400 liralık ilaç o anladığım kadarıyla.
Epsom Tuzu Dropsy
İyi Pazarlar,
Yeni üyeyim. Amatör akvaryumcuyum. 7.5 yaşında, akvaryumda tek yaşayan bir Japon balığım var. Şişkinlik hastalığına yakalandı ama maalesef bunun bir hastalık olduğunu geç fark ettim (hanede başka hastalık olunca balık da ihmal edilmiş oldu ne yazık ki [:(] ). Akvaryum konusunda deneyimli biri Kozalak hastalığı olduğunu belirtti. Bir hafta aç bırakmamı, ve eğer yaşamaya devam eder ise bezelye vermemi tavsiye etti, ancak şansımın düşük olduğunu, final evrede olduğunu da ekledi. Forumdaki bilgileri, yorumları okuduktan sonra Epsom tuzunu denedim. Dip taşlarını çıkardım ve temizliğini yaptım. Arada yan yatmaya başladığında elimle karın bölgesine kısa masaj yaptım, o zaman hareketlendi, çok az da olsa hareketlenme oldu fakat arkası gelmedi. Bu aşamadan sonra balığı geri döndürme şansım var mı? Malum 7.5 sene, dile kolay, insan üzülüyor.
Teşekkürler.
İyi Pazarlar,
Yeni üyeyim. Amatör akvaryumcuyum. 7.5 yaşında, akvaryumda tek yaşayan bir Japon balığım var. Şişkinlik hastalığına yakalandı ama maalesef bunun bir hastalık olduğunu geç fark ettim (hanede başka hastalık olunca balık da ihmal edilmiş oldu ne yazık ki [:(] ). Akvaryum konusunda deneyimli biri Kozalak hastalığı olduğunu belirtti. Bir hafta aç bırakmamı, ve eğer yaşamaya devam eder ise bezelye vermemi tavsiye etti, ancak şansımın düşük olduğunu, final evrede olduğunu da ekledi. Forumdaki bilgileri, yorumları okuduktan sonra Epsom tuzunu denedim. Dip taşlarını çıkardım ve temizliğini yaptım. Arada yan yatmaya başladığında elimle karın bölgesine kısa masaj yaptım, o zaman hareketlendi, çok az da olsa hareketlenme oldu fakat arkası gelmedi. Bu aşamadan sonra balığı geri döndürme şansım var mı? Malum 7.5 sene, dile kolay, insan üzülüyor.
Teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
