ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
talegdesign
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ekim 2023 16:00
Son Ziyaret:
18 Aralık 2023 17:26
Toplam Mesaj:
26 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ezgi Karahan
Doğum Tarihi:
27 Aralık 1998
Yaş:
27
İl:
Adana
Meslek:
Resim Öğretmeni/Grafik Tasarımcı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ezgi Karahan
SON 10 MESAJI
Kuyruk Erimesi
[QUOTE=The Last Samurai]Ezgi Hanım, merhaba,
Balığınızın türü, tül kuyruk serpae tetra (Hyphessobrycon eques). Türün karakteri, kendi türündeki bireylere karşı sert ve kuyruk - yüzgeç didikleyici bir balık türü. Birbirleri ile alfalık mücadelesi içerisine girip, karşılıklı ataklar yaptıklarını göreceksiniz.
Gördüğüm kadarı ile, ortam değişmi ve birbirlerine vurma sonucu yüzgeç deformasyonları mevcut.
Zaman içerisinde, su koşullarına adapte olunca, yüzgeçler, tamamlanacaktır.
Yüzgeç kenarlarında, beyazımsı mantarlaşma yoksa, ilaç ya da kaya tuzu kullanımına, gerek yok. Periyodik su değişimlerini aksatmamak yeterli.
Kaya tuzunun tedavi edici etkisi, sınırlı ve balığın osmoregülatif adaptasyon ile enerji kaybına sebep olabilir.
Kuyruk erimesi durumnda (Mevcut durum, kuyruk erimesi değil), kaya tuzu yerine, kullanım talimatında belirtildiği şekilde, Seachem Paragurad kulanmanız, etkili olacaktır.
Fakat, şu anda ilaç kullanmanıza gerek yok. Benim serpae tetra sürümün bireylerinde de, alfalık mücadelesi sonucu ısırmaları yüzünden, yüzgeçlerde deformasyonlar mevcuttu.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Peki bu tür üç tane beslenmeye uygun mu? Yoksa daha fazla mı olmalılar?
[QUOTE=The Last Samurai]Ezgi Hanım, merhaba,
Balığınızın türü, tül kuyruk serpae tetra (Hyphessobrycon eques). Türün karakteri, kendi türündeki bireylere karşı sert ve kuyruk - yüzgeç didikleyici bir balık türü. Birbirleri ile alfalık mücadelesi içerisine girip, karşılıklı ataklar yaptıklarını göreceksiniz.
Gördüğüm kadarı ile, ortam değişmi ve birbirlerine vurma sonucu yüzgeç deformasyonları mevcut.
Zaman içerisinde, su koşullarına adapte olunca, yüzgeçler, tamamlanacaktır.
Yüzgeç kenarlarında, beyazımsı mantarlaşma yoksa, ilaç ya da kaya tuzu kullanımına, gerek yok. Periyodik su değişimlerini aksatmamak yeterli.
Kaya tuzunun tedavi edici etkisi, sınırlı ve balığın osmoregülatif adaptasyon ile enerji kaybına sebep olabilir.
Kuyruk erimesi durumnda (Mevcut durum, kuyruk erimesi değil), kaya tuzu yerine, kullanım talimatında belirtildiği şekilde, Seachem Paragurad kulanmanız, etkili olacaktır.
Fakat, şu anda ilaç kullanmanıza gerek yok. Benim serpae tetra sürümün bireylerinde de, alfalık mücadelesi sonucu ısırmaları yüzünden, yüzgeçlerde deformasyonlar mevcuttu.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Peki bu tür üç tane beslenmeye uygun mu? Yoksa daha fazla mı olmalılar?
Kuyruk Erimesi
Az önce takasla bu balıkları aldım gerçi türünü bile bilmiyorum ama tetra türü.
Takasladığım kişi gidince kuyruk erimesi olduğunu fark ettim öncelikle kesinlikle kuyruk erimesi mi? Sadece bu türde var üç tane hepsinde var. Balığın özelliği mi yoksa kuyruk erimesi mi bilmiyorum. Öyleyse bulaşıcı mı? Bulaşıcıysa nasıl çözerim? Kaya tuzu kullanmalı mıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/291120231241321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/291120231241341.jpg[/IMG]
Az önce takasla bu balıkları aldım gerçi türünü bile bilmiyorum ama tetra türü.
Takasladığım kişi gidince kuyruk erimesi olduğunu fark ettim öncelikle kesinlikle kuyruk erimesi mi? Sadece bu türde var üç tane hepsinde var. Balığın özelliği mi yoksa kuyruk erimesi mi bilmiyorum. Öyleyse bulaşıcı mı? Bulaşıcıysa nasıl çözerim? Kaya tuzu kullanmalı mıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/291120231241321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/291120231241341.jpg[/IMG]
Balıkların Boy Farkı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/051120231852181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/051120231852221.jpg[/IMG]
Merhaba, beyazlı olan arkadaşı öldüğünden beri 2 haftadır yalnız olduğundan ona yeni orandalar aldım fakat boy farkı çok gibi geldi. Sizce nasıl? [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/051120231852181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/051120231852221.jpg[/IMG]
Merhaba, beyazlı olan arkadaşı öldüğünden beri 2 haftadır yalnız olduğundan ona yeni orandalar aldım fakat boy farkı çok gibi geldi. Sizce nasıl? [:?]
Dropsy Olabilir Mi?
[QUOTE=elifmdt]Geçen hafta ben de tetra kapsul aradım depolarda olmadığını söylediler. tetradox kapsul yazdırabilirsin. (Doksisiklin ) sağlık ocagından yazdırdım.
Seachem kanamisin cüreoğlu pette var. Geçmiş olsun. [:'(][/QUOTE]
Teşekkür ederim, balık öldü maalesef.
[QUOTE=elifmdt]Geçen hafta ben de tetra kapsul aradım depolarda olmadığını söylediler. tetradox kapsul yazdırabilirsin. (Doksisiklin ) sağlık ocagından yazdırdım.
Seachem kanamisin cüreoğlu pette var. Geçmiş olsun. [:'(][/QUOTE]
Teşekkür ederim, balık öldü maalesef.
Dropsy Olabilir Mi?
[QUOTE=HOPPALA]Bildiğim kadarıyla su kanalına flagy dozlamaya devam etmektesiniz. Kaçıncı tur veya gündesiniz? İlaçlı yem karışımı olarak metro (flagy) yerine kanamisin, minosiklin gibi etken maddeler dropsy için daha doğru olacaktır. Eğer hızlıca temin etme şansınız varsa bu ikisi ile ilaçlı yem karışımı yapmanızı öneririm. Bunları bulamıyorsanız Sera markasının Bakto Tabs ilaçlı yemini tek başına yem olarak verebilirsiniz.
Forum yer alan eski konulardaki ürünlerin pek çoğu artık ülkemizde yok. Hazır ilaçlı yem olan NLS'de yok. Hatta Seachem ilaç ürünleride hala stoklarda yok. Sabit su sıcaklığını, kısmı su değişimlerini ve suyu bol havalandırmayı ihmal etmeyiniz. Su değişimlerinde klor vb maddeleri detoksifiye etmek için etkin bir su düzenleyicisi kullanmayı unutmayınız. Sizde benim gibi goldfish baktığınız için Biotopol R bileşen olarak Prime'dan daha iyidir. Özellikle R olanını öneririm.[/QUOTE]
Yarın tetra 500 mg yazdırmayı deneyeceğim. Yazarlarsa alırım. Siz nasıl bu hobiyi böyle şeyler yaşadıktan sonra devam ettirebiliyorsunuz… şahsen ben bu balık iyileştiği veya hayatını kaybettiği an diğer balığımı ve tüm akvaryumları tüm malzemeleri elimden çıkaracağım. 😅 Rüyamda bile görüyorum kalbim dayanmıyor artık. Çam kozalağı görüntüsüne fobim oluştu. Balığı elime alınca karnının herhangi bir yerinden su fışkırdı bugün, inanamadım. Balığın karnı delik?? Psikolojim alt üst durumda. İnsanın nasıl hevesi kalır ki? Yine de balık yemden kesilmediği için ben de inatla iyileştirmek için elimden geleni yapacağım. Yem yiyorsa yaşamak istiyordur [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/261020232008451.jpg[/IMG]
Şu an epsom tuzuyla tuz banyosu yaptırıyorum. Belki bir faydası dokunur[EDIT]talegdesign,2023-10-26 20:09:05[/EDIT]
[QUOTE=HOPPALA]Bildiğim kadarıyla su kanalına flagy dozlamaya devam etmektesiniz. Kaçıncı tur veya gündesiniz? İlaçlı yem karışımı olarak metro (flagy) yerine kanamisin, minosiklin gibi etken maddeler dropsy için daha doğru olacaktır. Eğer hızlıca temin etme şansınız varsa bu ikisi ile ilaçlı yem karışımı yapmanızı öneririm. Bunları bulamıyorsanız Sera markasının Bakto Tabs ilaçlı yemini tek başına yem olarak verebilirsiniz.
Forum yer alan eski konulardaki ürünlerin pek çoğu artık ülkemizde yok. Hazır ilaçlı yem olan NLS'de yok. Hatta Seachem ilaç ürünleride hala stoklarda yok. Sabit su sıcaklığını, kısmı su değişimlerini ve suyu bol havalandırmayı ihmal etmeyiniz. Su değişimlerinde klor vb maddeleri detoksifiye etmek için etkin bir su düzenleyicisi kullanmayı unutmayınız. Sizde benim gibi goldfish baktığınız için Biotopol R bileşen olarak Prime'dan daha iyidir. Özellikle R olanını öneririm.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/271020230325181.jpg[/IMG]
Resmen vücudu yarılıyor. Bu nasıl bir eziyet
[QUOTE=HOPPALA]Bildiğim kadarıyla su kanalına flagy dozlamaya devam etmektesiniz. Kaçıncı tur veya gündesiniz? İlaçlı yem karışımı olarak metro (flagy) yerine kanamisin, minosiklin gibi etken maddeler dropsy için daha doğru olacaktır. Eğer hızlıca temin etme şansınız varsa bu ikisi ile ilaçlı yem karışımı yapmanızı öneririm. Bunları bulamıyorsanız Sera markasının Bakto Tabs ilaçlı yemini tek başına yem olarak verebilirsiniz.
Forum yer alan eski konulardaki ürünlerin pek çoğu artık ülkemizde yok. Hazır ilaçlı yem olan NLS'de yok. Hatta Seachem ilaç ürünleride hala stoklarda yok. Sabit su sıcaklığını, kısmı su değişimlerini ve suyu bol havalandırmayı ihmal etmeyiniz. Su değişimlerinde klor vb maddeleri detoksifiye etmek için etkin bir su düzenleyicisi kullanmayı unutmayınız. Sizde benim gibi goldfish baktığınız için Biotopol R bileşen olarak Prime'dan daha iyidir. Özellikle R olanını öneririm.[/QUOTE]
Yarın tetra 500 mg yazdırmayı deneyeceğim. Yazarlarsa alırım. Siz nasıl bu hobiyi böyle şeyler yaşadıktan sonra devam ettirebiliyorsunuz… şahsen ben bu balık iyileştiği veya hayatını kaybettiği an diğer balığımı ve tüm akvaryumları tüm malzemeleri elimden çıkaracağım. 😅 Rüyamda bile görüyorum kalbim dayanmıyor artık. Çam kozalağı görüntüsüne fobim oluştu. Balığı elime alınca karnının herhangi bir yerinden su fışkırdı bugün, inanamadım. Balığın karnı delik?? Psikolojim alt üst durumda. İnsanın nasıl hevesi kalır ki? Yine de balık yemden kesilmediği için ben de inatla iyileştirmek için elimden geleni yapacağım. Yem yiyorsa yaşamak istiyordur [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/261020232008451.jpg[/IMG]
Şu an epsom tuzuyla tuz banyosu yaptırıyorum. Belki bir faydası dokunur[EDIT]talegdesign,2023-10-26 20:09:05[/EDIT]
[QUOTE=HOPPALA]Bildiğim kadarıyla su kanalına flagy dozlamaya devam etmektesiniz. Kaçıncı tur veya gündesiniz? İlaçlı yem karışımı olarak metro (flagy) yerine kanamisin, minosiklin gibi etken maddeler dropsy için daha doğru olacaktır. Eğer hızlıca temin etme şansınız varsa bu ikisi ile ilaçlı yem karışımı yapmanızı öneririm. Bunları bulamıyorsanız Sera markasının Bakto Tabs ilaçlı yemini tek başına yem olarak verebilirsiniz.
Forum yer alan eski konulardaki ürünlerin pek çoğu artık ülkemizde yok. Hazır ilaçlı yem olan NLS'de yok. Hatta Seachem ilaç ürünleride hala stoklarda yok. Sabit su sıcaklığını, kısmı su değişimlerini ve suyu bol havalandırmayı ihmal etmeyiniz. Su değişimlerinde klor vb maddeleri detoksifiye etmek için etkin bir su düzenleyicisi kullanmayı unutmayınız. Sizde benim gibi goldfish baktığınız için Biotopol R bileşen olarak Prime'dan daha iyidir. Özellikle R olanını öneririm.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/271020230325181.jpg[/IMG]
Resmen vücudu yarılıyor. Bu nasıl bir eziyet
Dropsy Olabilir Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/261020231252361.jpg[/IMG]
Bu görüntüye rağmen hala yemi çok iştahlı yiyor. İlaca ve su değişimlerine devam ediyorum. Çok sık nefes alıyor ve çok halsiz sürekli su yüzeyinde duruyor. Yemi sarımsak sulu verdim bugün belki bir faydası dokunur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/261020231252361.jpg[/IMG]
Bu görüntüye rağmen hala yemi çok iştahlı yiyor. İlaca ve su değişimlerine devam ediyorum. Çok sık nefes alıyor ve çok halsiz sürekli su yüzeyinde duruyor. Yemi sarımsak sulu verdim bugün belki bir faydası dokunur.
Dropsy Olabilir Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/241020232028161.jpg[/IMG]
Kötüleşiyoruz 😔
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/241020232028161.jpg[/IMG]
Kötüleşiyoruz 😔
Dropsy Olabilir Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/221020232209491.jpg[/IMG]
Yem yiyor, sabah akşam %50-%60 su değişimi yapıyorum. Durumu bir iyileşip bir kötüleşiyor. Şişkinlik artmış gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/221020232209491.jpg[/IMG]
Yem yiyor, sabah akşam %50-%60 su değişimi yapıyorum. Durumu bir iyileşip bir kötüleşiyor. Şişkinlik artmış gibi
Dropsy Olabilir Mi?
[QUOTE=GhostKoi]
Şu önerdiğiniz ve kullanmakta olduğunuz antibiyotiklerin adını koysanız ve nasıl temin ettiğinizi yazsanız da biz de öğrensek.[zzz][/QUOTE]
Aslında bilerek yazmadım eğer balığa kötü gelirse birileri de okuyup uygulamasın. Eğer balığım iyileştirse tüm süreci detaylıca anlatacağım tabii ki..
[QUOTE=GhostKoi]
Şu önerdiğiniz ve kullanmakta olduğunuz antibiyotiklerin adını koysanız ve nasıl temin ettiğinizi yazsanız da biz de öğrensek.[zzz][/QUOTE]
Aslında bilerek yazmadım eğer balığa kötü gelirse birileri de okuyup uygulamasın. Eğer balığım iyileştirse tüm süreci detaylıca anlatacağım tabii ki..
Dropsy Olabilir Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/211020231051441.jpg[/IMG]
Güncel durum: balık karantina akvaryumunda ve tedavi uyguluyorum. Akvaryuma kum dekor vb koymadım, bir adet hava taşı bir de pipo filtre var. Akvaryum üstü açık yeterince oksijen alıyor. Dün gece ilk tedaviye kötü tepki verdi ve halsizleşti sürekli ters yattı vb ama geceye doğru hareketlendi. Sabah gayet hareketliydi yeme çok iştahlı ama şişliği artmış görünüyor. Bir süre antibiyotikle devam edip 4-5 gün daha yaşarsa 5. gün epsom tuzuna geçeceğiz. Sabah tropical super goldfish veriyorum akşam tropical super spirulina forte. Bu yemleri de ilaçta ıslatarak veriyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240971/211020231051441.jpg[/IMG]
Güncel durum: balık karantina akvaryumunda ve tedavi uyguluyorum. Akvaryuma kum dekor vb koymadım, bir adet hava taşı bir de pipo filtre var. Akvaryum üstü açık yeterince oksijen alıyor. Dün gece ilk tedaviye kötü tepki verdi ve halsizleşti sürekli ters yattı vb ama geceye doğru hareketlendi. Sabah gayet hareketliydi yeme çok iştahlı ama şişliği artmış görünüyor. Bir süre antibiyotikle devam edip 4-5 gün daha yaşarsa 5. gün epsom tuzuna geçeceğiz. Sabah tropical super goldfish veriyorum akşam tropical super spirulina forte. Bu yemleri de ilaçta ıslatarak veriyorum.
SON MESAJLAR
- Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Jeveux,
Sungurr,
DigitalPen,
osmandbnl,
OKIRATLI,
yeekim,
AquaVita,
bysmokin,
syerli,
efsane07,
Kınayu,
sina cen,
keremcosgun,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
Malawi34,
Arch.Hüseyin,
sedatkaryurek,
0rnn,
BilalM.,
Oquanus,
MertSoyumert,
HaydarGul,
kasim12,
emrahdm,
EmiirKaan,
FurkanYnk,
SEYTAL33,
Ancalagon,
Legionsgamer,
NightWist,
ali7,
hermiş,
Stoke,
Phos,
şansal,
aupqua,
Cyber_Scout,
emre12ozkan,
KadirEmre,
ilterisdoğukan,
m170,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
