ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
parabellium
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Haziran 2007 22:16
Son Ziyaret:
01 Eylül 2016 00:29
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
AYHAN
Doğum Tarihi:
01 Ağustos 1978
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilgisayar teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ayhan
SON 10 MESAJI
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
http://www.otuz.com/fish-101-1716-atomizer-karbondioksit-dif-z-r-t-pe-ba-lanan.html
Bu ürünü uzunca süre kullandım.Mayalı sisteme uygun değildir yazıyor dikkat ettiyseniz Bu nedenle uyarmak isterim ki sorumluluk size aittir.Risk almak istemiyorsanız diğer yöntemlere göz atmanızı tavsiye ederim.
http://www.otuz.com/fish-101-1716-atomizer-karbondioksit-dif-z-r-t-pe-ba-lanan.html
Bu ürünü uzunca süre kullandım.Mayalı sisteme uygun değildir yazıyor dikkat ettiyseniz Bu nedenle uyarmak isterim ki sorumluluk size aittir.Risk almak istemiyorsanız diğer yöntemlere göz atmanızı tavsiye ederim.
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Sanırım senin için en iyisi camdan yapılan seramik difizörlerden kullanman.Her ne kadar mayalı sistem ile sorun çıkardığını söyleyenler olsada yıllarca kullanmama rağmen herhangi bir problemim olmadı.Üstelik çok da estetikler.Yalnız şişe tarafındaki hortum bağlantısının sağlam olmasına dikkat etmelisin çünkü seramik yüzeyin gözenekleri çok küçük ve gaz çıkışı için yüksek basınca ihtiyaç duyuyor.Bu aşamada sağlam olmayan bir hortum bağlantısını yerinden çıkarabilir.Bir de seramik yüzeyi tıkanmaması için ara sıra temizlemen faydalı olacaktır.

parabellium 2010-03-13 11:45:29
Sanırım senin için en iyisi camdan yapılan seramik difizörlerden kullanman.Her ne kadar mayalı sistem ile sorun çıkardığını söyleyenler olsada yıllarca kullanmama rağmen herhangi bir problemim olmadı.Üstelik çok da estetikler.Yalnız şişe tarafındaki hortum bağlantısının sağlam olmasına dikkat etmelisin çünkü seramik yüzeyin gözenekleri çok küçük ve gaz çıkışı için yüksek basınca ihtiyaç duyuyor.Bu aşamada sağlam olmayan bir hortum bağlantısını yerinden çıkarabilir.Bir de seramik yüzeyi tıkanmaması için ara sıra temizlemen faydalı olacaktır.

60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Zamanında hertürlüsünü kullanmama rağmen şu an bildiğin hava taşı kullanıyorum.Küçük hacimli tanklarda ekstrem co2 çözme yöntemlerine gerek olmadığı kanaatindeyim.Çünkü mayalı sistemde co2 yi kontrolsüz olarak tanka eklediğimizi unutmayalım.Benim bu konuda gittiğim yol az olsun ama mümkün olduğunca stabil olsun.Tüp+ph kontrolcüsü var ise o zaman ayrı tabi, 20 lt lik tankta bile vortex reaktör kullanabilirsin.Yazdıklarım şahsi fikrimdir, co2 konusunda birçok ustanın yazısını forumda bulman mümkün.Selamlar.
Zamanında hertürlüsünü kullanmama rağmen şu an bildiğin hava taşı kullanıyorum.Küçük hacimli tanklarda ekstrem co2 çözme yöntemlerine gerek olmadığı kanaatindeyim.Çünkü mayalı sistemde co2 yi kontrolsüz olarak tanka eklediğimizi unutmayalım.Benim bu konuda gittiğim yol az olsun ama mümkün olduğunca stabil olsun.Tüp+ph kontrolcüsü var ise o zaman ayrı tabi, 20 lt lik tankta bile vortex reaktör kullanabilirsin.Yazdıklarım şahsi fikrimdir, co2 konusunda birçok ustanın yazısını forumda bulman mümkün.Selamlar.
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Teşekkür ederim, 130 lt lik akvaryum için mayalı sistem biraz yetersiz kalabilir ancak tüplü sistem kurma imkanınız yok ise yine de hiç co2 vermemekten tabiki daha faydalı olacaktır.
Teşekkür ederim, 130 lt lik akvaryum için mayalı sistem biraz yetersiz kalabilir ancak tüplü sistem kurma imkanınız yok ise yine de hiç co2 vermemekten tabiki daha faydalı olacaktır.
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Tekrar merhaba,
Serkan,Bade ve Uğur yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Söz verdiğim gibi kurulum detaylarını paylaşmak istiyorum.
Dizaynı yapılmış boş hali.Kafamda daha önceden az çok tasarımını yaptığım için gördüğünüz gibi şu an ki haliyle hemen hemen aynı.Aquaclay ın altında bildiğimiz bahçe torfu var.Ancak kullanmadan önce ince elekten geçirip kök,yaprak gibi iri tanelerini ayıklıyorum.Geriye kalan elekten geçmiş çok ince kumu akvaryumun tabanına döşeyip elimle presleyerek kullanıyorum.Bu şekilde hacimi oldukça küçülüyor.Aynı yöntemi daha önce nano akvaryumumda denemiş ve memnun kalmıştım.Herhangi bir olumsuzluğunu da gözlemlemedim.Ancak iki tabakayı birbirinden net olarak ayırmak şart.Bunun için torfun özerine gelin duvaklarında kullanılan tülden serdim.Kullandığım kökü aslında farklı zamanlarda alınmış 5 ayrı parçayı birleştirerek ben oluşturdum.Ülkemizde dekorasyon adına pek malzeme bulunmadığı için size de bu yöntemi tavsiye ederim.Taşların iri olanlarını 4 yıl önce kadar kemerburgaz taş dünyasından almıştım.Tamburlanmış dere taşı diye geçiyor.Küçük olanları işyerinin yanındaki otoparkın zemininden aldım :) Bu arada mayalı sistem co2+bildiğimiz hava taşı kullanıyorum.


Suyu doldurduktan sonra 1 hafta kadar boş olarak çalıştırdım.Bu aşamada filtreye aktif karbonda ekledim.

Bitkileri aşağıdaki resimde gördüğünüz masamda duran 30x30x30 nano tankımdan aldım.Gördüğünüz gibi başlangıçta miktarlarıda oldukça azdı.Ancak geneli arsız diye tabir edeceğimiz bitkilerden oluştuğu için kısa zamanda çoğaldılar.Asında kafamda başka bitkiler vardı ama piyasada o ara (şimdi nasıl bilmiyorum) bitki kıtlığı vardı.Bu sebeple eldekiler ile yetinmek durumunda kaldım.Aslında parvula yerine cuba düşünüyordum ama kısmet olmadı.

Bitkileri ekip suyu doldurdum (moss hariç)

Kurulumdan 3 gün kadar sonra "CepGezegeni" nickli arkadaşdan aldığımı moss larıda ekledim.

25 günlük hali, gördüğünüz gibi alg in her türü mevcut :) Yeni kurulum için normal bir manzara (en azından benim için) Ancak zamanla azalıp yok oldular şu an için ciddi bir problem yok, bitkiler üstün durumda.Sanırım bunda en büyük etken tankta canlı olmaması.Geçmiş deneyimlerimde balık baktığım sürece alg den kurtulamamıştım.Belki de geçmişte canlı eklemek için acele etmiş olabilirim.

Altta yaklaşık 2 aylık hali görülüyor.Algler gitmiş, bitkiler toparlanmış.Budama zamanı gelmiş hatta vakit ayıramadığım için geçmiş bile.

Ve güncel hali, bu aşamaya kadar 3 defa vahşi budama yapıp bitki boylarını bir hayli kısalttım.Bitkiler hızla uzadığı için yakında tekrar budama yapılacak.Bir sonraki fotoğraflamaya yaklaşık 1 ay kadar var (Söz bu sefer ısıtıcıyı çıkarıcam :) ) Vakit ayırıp okuyan ve yorum yapan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.Selamlar.


Tekrar merhaba,
Serkan,Bade ve Uğur yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Söz verdiğim gibi kurulum detaylarını paylaşmak istiyorum.
Dizaynı yapılmış boş hali.Kafamda daha önceden az çok tasarımını yaptığım için gördüğünüz gibi şu an ki haliyle hemen hemen aynı.Aquaclay ın altında bildiğimiz bahçe torfu var.Ancak kullanmadan önce ince elekten geçirip kök,yaprak gibi iri tanelerini ayıklıyorum.Geriye kalan elekten geçmiş çok ince kumu akvaryumun tabanına döşeyip elimle presleyerek kullanıyorum.Bu şekilde hacimi oldukça küçülüyor.Aynı yöntemi daha önce nano akvaryumumda denemiş ve memnun kalmıştım.Herhangi bir olumsuzluğunu da gözlemlemedim.Ancak iki tabakayı birbirinden net olarak ayırmak şart.Bunun için torfun özerine gelin duvaklarında kullanılan tülden serdim.Kullandığım kökü aslında farklı zamanlarda alınmış 5 ayrı parçayı birleştirerek ben oluşturdum.Ülkemizde dekorasyon adına pek malzeme bulunmadığı için size de bu yöntemi tavsiye ederim.Taşların iri olanlarını 4 yıl önce kadar kemerburgaz taş dünyasından almıştım.Tamburlanmış dere taşı diye geçiyor.Küçük olanları işyerinin yanındaki otoparkın zemininden aldım :) Bu arada mayalı sistem co2+bildiğimiz hava taşı kullanıyorum.


Suyu doldurduktan sonra 1 hafta kadar boş olarak çalıştırdım.Bu aşamada filtreye aktif karbonda ekledim.

Bitkileri aşağıdaki resimde gördüğünüz masamda duran 30x30x30 nano tankımdan aldım.Gördüğünüz gibi başlangıçta miktarlarıda oldukça azdı.Ancak geneli arsız diye tabir edeceğimiz bitkilerden oluştuğu için kısa zamanda çoğaldılar.Asında kafamda başka bitkiler vardı ama piyasada o ara (şimdi nasıl bilmiyorum) bitki kıtlığı vardı.Bu sebeple eldekiler ile yetinmek durumunda kaldım.Aslında parvula yerine cuba düşünüyordum ama kısmet olmadı.

Bitkileri ekip suyu doldurdum (moss hariç)

Kurulumdan 3 gün kadar sonra "CepGezegeni" nickli arkadaşdan aldığımı moss larıda ekledim.

25 günlük hali, gördüğünüz gibi alg in her türü mevcut :) Yeni kurulum için normal bir manzara (en azından benim için) Ancak zamanla azalıp yok oldular şu an için ciddi bir problem yok, bitkiler üstün durumda.Sanırım bunda en büyük etken tankta canlı olmaması.Geçmiş deneyimlerimde balık baktığım sürece alg den kurtulamamıştım.Belki de geçmişte canlı eklemek için acele etmiş olabilirim.

Altta yaklaşık 2 aylık hali görülüyor.Algler gitmiş, bitkiler toparlanmış.Budama zamanı gelmiş hatta vakit ayıramadığım için geçmiş bile.

Ve güncel hali, bu aşamaya kadar 3 defa vahşi budama yapıp bitki boylarını bir hayli kısalttım.Bitkiler hızla uzadığı için yakında tekrar budama yapılacak.Bir sonraki fotoğraflamaya yaklaşık 1 ay kadar var (Söz bu sefer ısıtıcıyı çıkarıcam :) ) Vakit ayırıp okuyan ve yorum yapan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.Selamlar.


60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Mustafa, Recep ve Selçuk bey teşekkür ederim.Kurulumu en kısa zamanda bu mesaj altına ekleyeceğim.Selamlar.
Mustafa, Recep ve Selçuk bey teşekkür ederim.Kurulumu en kısa zamanda bu mesaj altına ekleyeceğim.Selamlar.
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Ekipmanlar konusunda haklısınız hoş görünmüyorlar.Neon sürüsü ben de istiyorum ancak balık ekstra sorumluluk demek, akvaryumda balık olunca bitkiler ile gerektiği gibi uğraşamıyorum.Zaten akvaryum küçük birde makas ile benim elim girince balıklar nereye kaçacaklarını şaşırıyorlar.Bu şekilde stress e girmeleri hoşuma gitmiyor.Şimdilik nitrat açığını mevcut canlılar ve yemleme ile gidermeye çalışıyorum ancak yeterli olmuyor gibi.Bitkilerin, özellikle güllerin gövdelerinde sürekli köklenme var.Değerli yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim.Selamlar.
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Ekipmanlar konusunda haklısınız hoş görünmüyorlar.Neon sürüsü ben de istiyorum ancak balık ekstra sorumluluk demek, akvaryumda balık olunca bitkiler ile gerektiği gibi uğraşamıyorum.Zaten akvaryum küçük birde makas ile benim elim girince balıklar nereye kaçacaklarını şaşırıyorlar.Bu şekilde stress e girmeleri hoşuma gitmiyor.Şimdilik nitrat açığını mevcut canlılar ve yemleme ile gidermeye çalışıyorum ancak yeterli olmuyor gibi.Bitkilerin, özellikle güllerin gövdelerinde sürekli köklenme var.Değerli yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim.Selamlar.
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Merhaba, yılbaşı gecesi kurulumunu yaptığım akvaryumumu sizlere tanıtmak ve görüşlerinizi almak istedim.Fotoğraflama için herhangi bir hazırlık yapmadım, bu yüzden ekipmanları da çıkarmadım.Sorularınızı yanıtlamaktan mutluluk duyarım.Selamlar.
Kurulum: 01.01.2010
Boyut (cm): 60x30x36
Kapasite (litre): 64
Bitkiler: Hemianthus micranthemoides, Eleocharis parvulus, Ludwigia repens, Singapore moss, az miktarda riccia
Canlılar: 2 adet elma salyangozu, 2 adet cüce vatoz
Malzemeler:100 w atman ısıtıcı, eheim 2213 dış filtre
Aydınlatma : 3 x 18 w general electric daylight, 1 x Sylvania Grolux
Akvaryum Bakımı: Haftada 1 defa 20 litre su değişimi, Haftada 1 potasyum, gün aşırı mikroelement ve fosfat
Kullanılan Yemler: -
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: -




Merhaba, yılbaşı gecesi kurulumunu yaptığım akvaryumumu sizlere tanıtmak ve görüşlerinizi almak istedim.Fotoğraflama için herhangi bir hazırlık yapmadım, bu yüzden ekipmanları da çıkarmadım.Sorularınızı yanıtlamaktan mutluluk duyarım.Selamlar.
Kurulum: 01.01.2010
Boyut (cm): 60x30x36
Kapasite (litre): 64
Bitkiler: Hemianthus micranthemoides, Eleocharis parvulus, Ludwigia repens, Singapore moss, az miktarda riccia
Canlılar: 2 adet elma salyangozu, 2 adet cüce vatoz
Malzemeler:100 w atman ısıtıcı, eheim 2213 dış filtre
Aydınlatma : 3 x 18 w general electric daylight, 1 x Sylvania Grolux
Akvaryum Bakımı: Haftada 1 defa 20 litre su değişimi, Haftada 1 potasyum, gün aşırı mikroelement ve fosfat
Kullanılan Yemler: -
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: -




Su Parametreleri Ölçümü(Pc DEstekli)
akvaryum ve pc entegrasyonu için şu adrese bakabilirsiniz.selamlar.
http://www.drdaq.com/products.html
akvaryum ve pc entegrasyonu için şu adrese bakabilirsiniz.selamlar.
http://www.drdaq.com/products.html
Yeni bitki akvaryumu fikirlerinize ihtiyacım var..
merhaba, bitkileri www.onlinebitki.com sitesinden temin edebilirsin.gül konusunda ise hiçbir bilgim yok.aquaclay ve dere kumu güzel bir seçim.selamlar.
merhaba, bitkileri www.onlinebitki.com sitesinden temin edebilirsin.gül konusunda ise hiçbir bilgim yok.aquaclay ve dere kumu güzel bir seçim.selamlar.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
