ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Crylea
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2010 00:05
Son Ziyaret:
28 Ekim 2010 18:01
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
güniz göze eren
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
güniz göze eren
SON 10 MESAJI
GÖL BİTKİLERİ
Gül ve anubiasın türleride bulunabiliyor ama en kolay bulacağın tilki kuyruğudur.
Gül ve anubiasın türleride bulunabiliyor ama en kolay bulacağın tilki kuyruğudur.
500 lt'ye melek
Tetrazonları sürü halinde tek tür besleyebilirsiniz kıpır kıpır balıklardır meleklerin hareketleri daha yaaştır saknleştiricidir ama tetrazonları izlemek aksiyon filmi izlemek gibi :)
Tetrazonları sürü halinde tek tür besleyebilirsiniz kıpır kıpır balıklardır meleklerin hareketleri daha yaaştır saknleştiricidir ama tetrazonları izlemek aksiyon filmi izlemek gibi :)
GÖL BİTKİLERİ
Gölden alınan bitkiler soğuk suya alışık olduğuiçin neon gibi sıcak su balıklarının akvaryumlarında bir süre sonra çürürler ayrıca üzerinde larvalar olabiliyor iyi temizlemek lazım herşeye rağmen içparazit tehlikeside taşıyorlar.
Gölden alınan bitkiler soğuk suya alışık olduğuiçin neon gibi sıcak su balıklarının akvaryumlarında bir süre sonra çürürler ayrıca üzerinde larvalar olabiliyor iyi temizlemek lazım herşeye rağmen içparazit tehlikeside taşıyorlar.
Tetrazon akvaryumum için öneri/bilgi?
Öncelikle merhabalar önceden japon balığı bulunan akvaryumumu tetrazon akvaryumuna çevirdim(35lt) Bulabildiğim en küçük boy tetrazonlardan 12 tane aldım (9 tane 2 cm siyah beyazlar birde 3cm civarı 3 tane yakut var.)2 kök limon var çabuk üredikleri için üretmeyi bol bitki yapmayı pilanlıyorum birde 1 tane midye ve 1 vatoz var.Balık sayısının şu an çok olduğunu biliyorum ama doğal seçilim olmasını istiyorum çok küçük oldukları için kayıplar olacaktır büyüdüklerinde sağlıklılar geriye kalacaktır(İşallah kayıp olmaz tabi kayıp olmasa bile büyüdüklerinde uygun sayıya düşürmek için veririm) Sürü balığı oldukları için birde yavrudan büyütmek istiyorum tam sayısında alsam kayıplar olunca sürekli yeni balık almak gerekiyor hastalık olasılığı artıyor.Asıl sorum şu japonlardan kalan tetranın pul yemi var ve birde clasicca marka neon lepistes vb için olan dip yemi var ikisindende veriyorum fakat sağlıklı büymeleri için ne miktarda kaç öğün vermeliyim? Birde bunlardada japonlardaki gibi doyma hissi yokmu yani çok yem versem dibe mi çöker yoksa hepsini yiyip kabız olurlarmı?Birde doyulmu salatalık attım hem vatoz için hemde bunlar didikledi yemeleri sakıncalı olurmu?
Öncelikle merhabalar önceden japon balığı bulunan akvaryumumu tetrazon akvaryumuna çevirdim(35lt) Bulabildiğim en küçük boy tetrazonlardan 12 tane aldım (9 tane 2 cm siyah beyazlar birde 3cm civarı 3 tane yakut var.)2 kök limon var çabuk üredikleri için üretmeyi bol bitki yapmayı pilanlıyorum birde 1 tane midye ve 1 vatoz var.Balık sayısının şu an çok olduğunu biliyorum ama doğal seçilim olmasını istiyorum çok küçük oldukları için kayıplar olacaktır büyüdüklerinde sağlıklılar geriye kalacaktır(İşallah kayıp olmaz tabi kayıp olmasa bile büyüdüklerinde uygun sayıya düşürmek için veririm) Sürü balığı oldukları için birde yavrudan büyütmek istiyorum tam sayısında alsam kayıplar olunca sürekli yeni balık almak gerekiyor hastalık olasılığı artıyor.Asıl sorum şu japonlardan kalan tetranın pul yemi var ve birde clasicca marka neon lepistes vb için olan dip yemi var ikisindende veriyorum fakat sağlıklı büymeleri için ne miktarda kaç öğün vermeliyim? Birde bunlardada japonlardaki gibi doyma hissi yokmu yani çok yem versem dibe mi çöker yoksa hepsini yiyip kabız olurlarmı?Birde doyulmu salatalık attım hem vatoz için hemde bunlar didikledi yemeleri sakıncalı olurmu?
--NOT--
Bu konunun yeri burası değilse özür dilerim ve yanlışsa nereye açmalıyım?
Şimdiden teşekkürler akvaryumu yeni kurdum 3 gündür akvaryumdalar su 4 gün dinlenmişti ilk gün dipte durdular şu an heryerinde yüzüyorlar akvaryumun ok güzel bir görüntü.Hele akşamları ışığı kapayınca uyuma moduna geçtiklerinde tepe taklak asılı kalıyorlar komik ;)
Tetrazon akvaryumum için öneri/bilgi?
Öncelikle merhabalar önceden japon balığı bulunan akvaryumumu tetrazon akvaryumuna çevirdim(35lt) Bulabildiğim en küçük boy tetrazonlardan 12 tane aldım (9 tane 2 cm siyah beyazlar birde 3cm civarı 3 tane yakut var.)2 kök limon var çabuk üredikleri için üretmeyi bol bitki yapmayı pilanlıyorum birde 1 tane midye ve 1 vatoz var.Balık sayısının şu an çok olduğunu biliyorum ama doğal seçilim olmasını istiyorum çok küçük oldukları için kayıplar olacaktır büyüdüklerinde sağlıklılar geriye kalacaktır(İşallah kayıp olmaz tabi kayıp olmasa bile büyüdüklerinde uygun sayıya düşürmek için veririm) Sürü balığı oldukları için birde yavrudan büyütmek istiyorum tam sayısında alsam kayıplar olunca sürekli yeni balık almak gerekiyor hastalık olasılığı artıyor.Asıl sorum şu japonlardan kalan tetranın pul yemi var ve birde clasicca marka neon lepistes vb için olan dip yemi var ikisindende veriyorum fakat sağlıklı büymeleri için ne miktarda kaç öğün vermeliyim? Birde bunlardada japonlardaki gibi doyma hissi yokmu yani çok yem versem dibe mi çöker yoksa hepsini yiyip kabız olurlarmı?Birde doyulmu salatalık attım hem vatoz için hemde bunlar didikledi yemeleri sakıncalı olurmu?
Öncelikle merhabalar önceden japon balığı bulunan akvaryumumu tetrazon akvaryumuna çevirdim(35lt) Bulabildiğim en küçük boy tetrazonlardan 12 tane aldım (9 tane 2 cm siyah beyazlar birde 3cm civarı 3 tane yakut var.)2 kök limon var çabuk üredikleri için üretmeyi bol bitki yapmayı pilanlıyorum birde 1 tane midye ve 1 vatoz var.Balık sayısının şu an çok olduğunu biliyorum ama doğal seçilim olmasını istiyorum çok küçük oldukları için kayıplar olacaktır büyüdüklerinde sağlıklılar geriye kalacaktır(İşallah kayıp olmaz tabi kayıp olmasa bile büyüdüklerinde uygun sayıya düşürmek için veririm) Sürü balığı oldukları için birde yavrudan büyütmek istiyorum tam sayısında alsam kayıplar olunca sürekli yeni balık almak gerekiyor hastalık olasılığı artıyor.Asıl sorum şu japonlardan kalan tetranın pul yemi var ve birde clasicca marka neon lepistes vb için olan dip yemi var ikisindende veriyorum fakat sağlıklı büymeleri için ne miktarda kaç öğün vermeliyim? Birde bunlardada japonlardaki gibi doyma hissi yokmu yani çok yem versem dibe mi çöker yoksa hepsini yiyip kabız olurlarmı?Birde doyulmu salatalık attım hem vatoz için hemde bunlar didikledi yemeleri sakıncalı olurmu?
--NOT--
Bu konunun yeri burası değilse özür dilerim ve yanlışsa nereye açmalıyım?
Şimdiden teşekkürler akvaryumu yeni kurdum 3 gündür akvaryumdalar su 4 gün dinlenmişti ilk gün dipte durdular şu an heryerinde yüzüyorlar akvaryumun ok güzel bir görüntü.Hele akşamları ışığı kapayınca uyuma moduna geçtiklerinde tepe taklak asılı kalıyorlar komik ;)
Yeni akvaryum aldım bir kaç sorum olucak
Yavru tetrazon alabilirsin 6 adet
Yavru tetrazon alabilirsin 6 adet
35 l. bitkili
Tetrazon besleyebilirsiniz.
Tetrazon besleyebilirsiniz.
2 Oranda Japonda görülen rahatsızlıklar
Balığım daha iyi gibi bu arada pocohantas balıkla ilgili sorunu ayrı başlıkta açarsan daha iyi olur .Öncelikle balık hala yaşıyor bu iyi bir şey ;) Balığın dropsy olmadığına karar verdim çünkü kalkan pullar indi ve dropside görülen aşırı olarak şişme görülmedi dropsy olsa ölürdü sanırım şimdiye .Kabızlıktan dolayı olabilir dedim ama hava kesesi zarar görse dibe inemez denildi belık yüzebiliyor ne olur ne olmaz diye yinede bezelye veriyorum 3 gündür sadece.İç parazite karşıda yarım sanımsakla yemlerini karıp verdim . Şimdi iki sorum var;
1.Ispanak yerine bezelye verdim yeşillik olsun derseniz haşlanmış marul yada maydonoz versem daha mı iyi? yoksa bezelyede aynı işlevi görürmü?
2.Eğer iç parazit varsa sadece bir kere sarımsak verdim iç parazitten kurtarmak için belirli bir periyottamı vermek gerekir . Ne kadar süreyle ve 2 japonum var ne miktarda vermeliyim ben kafama göre verdim fazlası zarar demişsiniz miktar nedir? birde verdikten sonra suları sarımsak koktu su değişimi yapmak zorunda kaldım.
Birde sanırım dışkılamasındada sorun var yemek yedikten sonra dışkılamıyor .
Crylea 2010-03-31 20:41:00
Balığım daha iyi gibi bu arada pocohantas balıkla ilgili sorunu ayrı başlıkta açarsan daha iyi olur .Öncelikle balık hala yaşıyor bu iyi bir şey ;) Balığın dropsy olmadığına karar verdim çünkü kalkan pullar indi ve dropside görülen aşırı olarak şişme görülmedi dropsy olsa ölürdü sanırım şimdiye .Kabızlıktan dolayı olabilir dedim ama hava kesesi zarar görse dibe inemez denildi belık yüzebiliyor ne olur ne olmaz diye yinede bezelye veriyorum 3 gündür sadece.İç parazite karşıda yarım sanımsakla yemlerini karıp verdim . Şimdi iki sorum var;
1.Ispanak yerine bezelye verdim yeşillik olsun derseniz haşlanmış marul yada maydonoz versem daha mı iyi? yoksa bezelyede aynı işlevi görürmü?
2.Eğer iç parazit varsa sadece bir kere sarımsak verdim iç parazitten kurtarmak için belirli bir periyottamı vermek gerekir . Ne kadar süreyle ve 2 japonum var ne miktarda vermeliyim ben kafama göre verdim fazlası zarar demişsiniz miktar nedir? birde verdikten sonra suları sarımsak koktu su değişimi yapmak zorunda kaldım.
Birde sanırım dışkılamasındada sorun var yemek yedikten sonra dışkılamıyor .
2 Oranda Japonda görülen rahatsızlıklar
Balık içinde sanki hava varmış gibi sürekli su üstüne doğru çıkıyor aşağı yüzüyor yine çıkıyor, bunun nedeni dropsymidir kabızlıkmı? Dropsynin belirtilerinde karında şişlik(aşırı derecede)yazıyor çok bir şişlik yok ama pullarda kalkmalar var işallah kabızlıktır.
Dropsysede evde hazırlayıp verebileceğim birşey varmı yada en azından yavaşlatacak bu hafta akvaryumcuya gidemem(babam götürmez :(
Balık içinde sanki hava varmış gibi sürekli su üstüne doğru çıkıyor aşağı yüzüyor yine çıkıyor, bunun nedeni dropsymidir kabızlıkmı? Dropsynin belirtilerinde karında şişlik(aşırı derecede)yazıyor çok bir şişlik yok ama pullarda kalkmalar var işallah kabızlıktır.
Dropsysede evde hazırlayıp verebileceğim birşey varmı yada en azından yavaşlatacak bu hafta akvaryumcuya gidemem(babam götürmez :(
2 Oranda Japonda görülen rahatsızlıklar
%50 su değişimi yaptıktan sonra su yüzeyinden indi tabanda yatıyorçoğunlukla,tepki veriyor cama vurduğumda yüzüyorda arada ,dışkılama turuncuya göre daha az ama var iplikçik gibi dağınık çıkıyor sarımsak verdim tavsiyeniz üzerine ama bi değişme yok.Dropsyi biraz daha araştırıcam kabız olma konusunda karında pul kalkması yok yüzgeçlerinden geriye doğru var yinede kabızmıdır? Ona göre yem vericem yada vermiyicem dropsyse yem vermemmi daha iyi olur dahamı kötü?
%50 su değişimi yaptıktan sonra su yüzeyinden indi tabanda yatıyorçoğunlukla,tepki veriyor cama vurduğumda yüzüyorda arada ,dışkılama turuncuya göre daha az ama var iplikçik gibi dağınık çıkıyor sarımsak verdim tavsiyeniz üzerine ama bi değişme yok.Dropsyi biraz daha araştırıcam kabız olma konusunda karında pul kalkması yok yüzgeçlerinden geriye doğru var yinede kabızmıdır? Ona göre yem vericem yada vermiyicem dropsyse yem vermemmi daha iyi olur dahamı kötü?
SON MESAJLAR
- Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
altanilker,
Jotunheim,
Barrcuda,
mrah,
Manguday,
yeekim,
portre,
fishd,
rseven,
EKAR,
kopruluonur,
KorkuCAN,
Balikcidede,
ssubasi,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
poyraz43,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
capodicapii,
ibas34,
Goldfish2000,
Soner.x,
Ylmzuslu,
zakazat kyhnu_lksa,
osmandbnl,
nniiaa,
riderfish,
DY1903,
akvarist10UR,
Mustafaahira,
şansal,
Flytheshrimp,
sulox,
Oquanus,
√olkaπ,
egedin,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
