ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ColdFish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Nisan 2007 15:12
Son Ziyaret:
11 Ekim 2012 13:08
Toplam Mesaj:
406 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bekir Ayan
Doğum Tarihi:
12 Ocak 1979
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
“biş nev ez ney”
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/26706.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Green Utopia - vuslat 2012 Volume 1(FİNAL)
[QUOTE=vuslat]ColdFish 2012-03-23 15:08:35
[QUOTE=vuslat]
[QUOTE=ColdFish] Tebrikler Fatih bey, bir dağ manzarası görünümünün yanı sıra doğallığıda elden bırakmamış, oldukça sağlıklı bir tank.
Gelişim aşamalarınında yer aldığı fotoğraflardan yayınlayabilirseniz çok sevinirim.
Tekrar tebrikler...
[/QUOTE]
Gelişim aşamalarınında yer aldığı fotoğraflardan yayınlayabilirseniz çok sevinirim.
Tekrar tebrikler...
[/QUOTE]
Teşekkür ederim Bekir Bey. İlk kurulumdan bu güne kadar ara ara çektiğim fotoğrafları toparlayınca ekleyeceğim. Bu arada yanılmıyorsam sizinde bir kurulumunuz var ve sizden de bir tanıtım bekliyoruz.
[/QUOTE]
Fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyoruz Fatih bey.
Evet bir kurulumum var sizdeki gibi moss ağırlıklı bir tank. Fakat low-teck olduğu için gelişim sizinki kadar hızlı değil. Elimden geldiğince sık su değişimleri ile bu periyodu kısaltmaya çalışıyorum. Fakat fotoğraf çekimi için biraz daha vakti var. O günün geldiğinde mutlaka paylaşımda bulunacağım...
Tekrar tebrikler...
Fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyoruz Fatih bey.
Evet bir kurulumum var sizdeki gibi moss ağırlıklı bir tank. Fakat low-teck olduğu için gelişim sizinki kadar hızlı değil. Elimden geldiğince sık su değişimleri ile bu periyodu kısaltmaya çalışıyorum. Fakat fotoğraf çekimi için biraz daha vakti var. O günün geldiğinde mutlaka paylaşımda bulunacağım...
Tekrar tebrikler...
Green Utopia - vuslat 2012 Volume 1(FİNAL)
Tebrikler Fatih bey, bir dağ manzarası görünümünün yanı sıra doğallığıda elden bırakmamış, oldukça sağlıklı bir tank.
Gelişim aşamalarınında yer aldığı fotoğraflardan yayınlayabilirseniz çok sevinirim.
Tekrar tebrikler...
ColdFish 2012-03-23 13:31:13
Tebrikler Fatih bey, bir dağ manzarası görünümünün yanı sıra doğallığıda elden bırakmamış, oldukça sağlıklı bir tank.
Gelişim aşamalarınında yer aldığı fotoğraflardan yayınlayabilirseniz çok sevinirim.
Tekrar tebrikler...
Metubo Nano Karides Tank Kurulum(Yeni Resim Syf 11)
Merhabalar Mehmet bey,
Öncelikle sizi azminizden ve özenli çalışmanızdan ötürü tebrik ederim.
Nano tanınızın sumplu sistemi benim nezamandır yapmayı planladığım ama her seferinde ertelediğim bir sistem oldu. Erteleme sebebim de yok aslında
. Bu konuyla ilgili gerek türk gerekse yabancı forumlarda oldukça uzun bir süre araştırdım. Konuyla ilgili beğendiğim bir kaç yabancı forum başlığını (linklerini) paylaşmak istedim. Belki sizede bazı fikirler verebilir.
- http://www.plantedtank.net/forums/planted-nano-tanks/36726-my-second-nano-56-k-w.html
- http://www.plantedtank.net/forums/planted-nano-tanks/59077-three-rocks-some-plants-56k-w.html
Diğer yandan eğer tankta sadece karides olacaksa Batuhan abinin de dediği gibi 19 - 20 derece çok sorun olmayacaktır. Aslında senin tankında ısıtıcı kötü görünecek sorunu da yok, sump kısmına takabilirsin ısıtıcıyı. Şayet ısı dalgalanması olmuyorsa bence hiç gerek yok.
Ayrıca bence dizayn için çeşitli kayalarda kullanabilirsin, bulmanın en kolay yolu doğadan toplamak.
Çorum - Osmancık yolu Kapılıkaya mevki taraflarında istemediğin kadar çeşitli şekil ve renklerde kayalar mevcut
diye biliyorum.
Bu güzel konunun merakla takibindeyim.
ColdFish 2012-02-28 17:29:41
Merhabalar Mehmet bey,
Öncelikle sizi azminizden ve özenli çalışmanızdan ötürü tebrik ederim.
Nano tanınızın sumplu sistemi benim nezamandır yapmayı planladığım ama her seferinde ertelediğim bir sistem oldu. Erteleme sebebim de yok aslında
. Bu konuyla ilgili gerek türk gerekse yabancı forumlarda oldukça uzun bir süre araştırdım. Konuyla ilgili beğendiğim bir kaç yabancı forum başlığını (linklerini) paylaşmak istedim. Belki sizede bazı fikirler verebilir. - http://www.plantedtank.net/forums/planted-nano-tanks/36726-my-second-nano-56-k-w.html
- http://www.plantedtank.net/forums/planted-nano-tanks/59077-three-rocks-some-plants-56k-w.html
Diğer yandan eğer tankta sadece karides olacaksa Batuhan abinin de dediği gibi 19 - 20 derece çok sorun olmayacaktır. Aslında senin tankında ısıtıcı kötü görünecek sorunu da yok, sump kısmına takabilirsin ısıtıcıyı. Şayet ısı dalgalanması olmuyorsa bence hiç gerek yok.
Ayrıca bence dizayn için çeşitli kayalarda kullanabilirsin, bulmanın en kolay yolu doğadan toplamak.
Çorum - Osmancık yolu Kapılıkaya mevki taraflarında istemediğin kadar çeşitli şekil ve renklerde kayalar mevcut
diye biliyorum. Bu güzel konunun merakla takibindeyim.
İmbat - ADist 2012
Ertuğrul abi seni ve ADİST i gönülden tebrik ederim, herzamanki gibi çok iyi bir iş çıkarmışsınız....
İmbat dizaynının uluslararası yarışmalarda en üst sıralardan bir yer edinmesi dileğiyle...
Ayrıca, benim kurulumda yapmış olduğun bitki desteği için çok teşekkür ederim abi...
Ertuğrul abi seni ve ADİST i gönülden tebrik ederim, herzamanki gibi çok iyi bir iş çıkarmışsınız....
İmbat dizaynının uluslararası yarışmalarda en üst sıralardan bir yer edinmesi dileğiyle...
Ayrıca, benim kurulumda yapmış olduğun bitki desteği için çok teşekkür ederim abi...
" Çirkin Ördek Yavrusu " 35x25x20(h)
Buğrahan bey,
Bence moralinizi hiç bozmayın, bu tarz aksilikler hepimizin başına geliyor.
Bazende bu aksilikleri birazda biz çekiyoruz, sabırsız ve aceleci davranışlarımızla.
Burda, biraz sabırsız davranmışsınız gibi geldi bana, yanılıyorsam kusura bakmayın.
Ama kurulumunuz gayet güzel.
Sanırım Ivagumi tarzı bir akvaryum kurmayı planladınız.
Aslında daha iri kayalar seçebilirdiniz, parvulalarınız yayılıp çoğalınca kayalar görünmez hale gelebilir.
Ama geç kalınılmış sayılmaz. 3 yada 5 adet seçeceğiniz daha irice kayalarla daha iyi bir dizayn yakalayabilirsiniz. Aslında en iyisi bu tarz kurulumlardan fikir alarak kafanızda bir dizayn oluşturup hayata geçirirseniz daha yerinde olablir. Daha da iyisi için bazı net sayfalarında ivagumi tarzı adına geniş açıklamalar yer alıyor bunları okuyup, ana büyük kaya, yardımcı kayalar ve tek sayı kuralına göre bir dizayn oldukça şık duracaktır.
Diğer yandan bu yeni kurulumda kullanılan gübrelerle ve aydınlatma ile istenmeyen yosun sorunlarıyla karşılaşmamak adına, tankınıza bir süreliğine limon, çınar, tilki kuyruğu diye adlandırılan hızlı büyüyen ve güçlü nitrat emici bitkilerden eklerseniz, tank oturuncaya kadar koruma sağlamış olursunuz.
Bunlar zaten oldukça çok blinen şeyler, ben sadece hatırlatmada bulundum.
Tekrar hayırlı olsun ve kolay gelsin...
Buğrahan bey,
Bence moralinizi hiç bozmayın, bu tarz aksilikler hepimizin başına geliyor.
Bazende bu aksilikleri birazda biz çekiyoruz, sabırsız ve aceleci davranışlarımızla.
Burda, biraz sabırsız davranmışsınız gibi geldi bana, yanılıyorsam kusura bakmayın.
Ama kurulumunuz gayet güzel.
Sanırım Ivagumi tarzı bir akvaryum kurmayı planladınız.
Aslında daha iri kayalar seçebilirdiniz, parvulalarınız yayılıp çoğalınca kayalar görünmez hale gelebilir.
Ama geç kalınılmış sayılmaz. 3 yada 5 adet seçeceğiniz daha irice kayalarla daha iyi bir dizayn yakalayabilirsiniz. Aslında en iyisi bu tarz kurulumlardan fikir alarak kafanızda bir dizayn oluşturup hayata geçirirseniz daha yerinde olablir. Daha da iyisi için bazı net sayfalarında ivagumi tarzı adına geniş açıklamalar yer alıyor bunları okuyup, ana büyük kaya, yardımcı kayalar ve tek sayı kuralına göre bir dizayn oldukça şık duracaktır.
Diğer yandan bu yeni kurulumda kullanılan gübrelerle ve aydınlatma ile istenmeyen yosun sorunlarıyla karşılaşmamak adına, tankınıza bir süreliğine limon, çınar, tilki kuyruğu diye adlandırılan hızlı büyüyen ve güçlü nitrat emici bitkilerden eklerseniz, tank oturuncaya kadar koruma sağlamış olursunuz.
Bunlar zaten oldukça çok blinen şeyler, ben sadece hatırlatmada bulundum.
Tekrar hayırlı olsun ve kolay gelsin...
"Our Preciouss" (ADist - Son foto Sf.5)
Fotoğraflar iyi hoş da, yakından görmek gerçekten çok ama çok farklı kanka bir kez daha eline emeğine sağlık... Jüri yakından görse birincilik garanti :) ...
En kısa zamanda gene gelicem görmeye :) hem seni hem tankı.
Bu arada, geçen sefer tankı baya dağıtıp hırpaladım diye bana kızmadın inşAllah :) ...
Fotoğraflar iyi hoş da, yakından görmek gerçekten çok ama çok farklı kanka bir kez daha eline emeğine sağlık... Jüri yakından görse birincilik garanti :) ...
En kısa zamanda gene gelicem görmeye :) hem seni hem tankı.
Bu arada, geçen sefer tankı baya dağıtıp hırpaladım diye bana kızmadın inşAllah :) ...
Ektazon kullanımı ve tedarik edilebilirliği.
[QUOTE=ahmetkalafat] Bu ürün Eczanelerde satılan bir ilaç değil değilmi?
Çünkü 3-4 akvaryumcuya sordum sera ectopur çıkardılar. Nereden temin edilebilir. Bilgili arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
[/QUOTE]
Ahmet bey, ektazon u akvaryumculardan edine bilirsiniz, ama her akvaryumcuda da olacağını zannetmem. Profilinizde İstanbul yazıyor, şayet yakınsanız yada netten siparişle Maltepepet ten edinebilirsiniz. Hatta Burak beyin satın aldığı gün yanındaydım, kesin buradan ulaşabilirsiniz.
Saygılar...
[QUOTE=ahmetkalafat] Bu ürün Eczanelerde satılan bir ilaç değil değilmi?
Çünkü 3-4 akvaryumcuya sordum sera ectopur çıkardılar. Nereden temin edilebilir. Bilgili arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
[/QUOTE]
Ahmet bey, ektazon u akvaryumculardan edine bilirsiniz, ama her akvaryumcuda da olacağını zannetmem. Profilinizde İstanbul yazıyor, şayet yakınsanız yada netten siparişle Maltepepet ten edinebilirsiniz. Hatta Burak beyin satın aldığı gün yanındaydım, kesin buradan ulaşabilirsiniz.
Saygılar...
Ofisteki Kiraz Bahçem - Nano22Lt ( Y.Foto. Sy.7 8)
[QUOTE=cüneyd] Üstadım kusura bakma 1.fotoğraf ön cephe değilde sanki yan cepheden çekilmiş gibi son eklediğinde aynı bu şekilde duruyor.Belki akvaryumun kenarlarını tam sıfırlamadan çeksen bu şekil anlamıycaktım.İnan bana hala yan cephe gibi görüyorum.Saygılar. [/QUOTE]
Kusura bakmak nedemek Cüneyd bey
. Benim için gayet değerlidir her görüş. Daha öncede dediğim gibi biz pek yansıtamamışız heralde o açıyı. Aslında, sağ kesimin karanlık olmasıda biraz göz aldanması yapıyor. Tabi tankın eninin çok dar olmasıda buna yardımcı oluyor. Düşük destekli bir tank olduğu için çoğu yüksek desdekli tanklara nazaran oldukça karanlık sayılır tankım. Fotoğraf çekiminde ekstra ışık kullanmak aklımdan geçti. Hatta ledlerden oluşan bir fenerde kullandık çekimlerde, gerçi çok faydası olmadı ama
. Zaten ben bütün doğallığıyla yer almasını istedim fotoğraflarda tankın.
Belki ileleyen zamanda sırf buna dikkat ederek bir iki fotoğrafta çekilebilinir. Özellikle o fotoğrafları paylaşmamın nedeni AGA ya gönderilen 5 fotoğraf olduğu için. Benim için aslolan
fotoğrafları beğenmiş olmanız. Umarım AGA jüriside sizinle aynı duyguları paylaşır
, pek ümitli olmasamda...
[QUOTE=cüneyd] Üstadım kusura bakma 1.fotoğraf ön cephe değilde sanki yan cepheden çekilmiş gibi son eklediğinde aynı bu şekilde duruyor.Belki akvaryumun kenarlarını tam sıfırlamadan çeksen bu şekil anlamıycaktım.İnan bana hala yan cephe gibi görüyorum.Saygılar. [/QUOTE]
Kusura bakmak nedemek Cüneyd bey
. Benim için gayet değerlidir her görüş. Daha öncede dediğim gibi biz pek yansıtamamışız heralde o açıyı. Aslında, sağ kesimin karanlık olmasıda biraz göz aldanması yapıyor. Tabi tankın eninin çok dar olmasıda buna yardımcı oluyor. Düşük destekli bir tank olduğu için çoğu yüksek desdekli tanklara nazaran oldukça karanlık sayılır tankım. Fotoğraf çekiminde ekstra ışık kullanmak aklımdan geçti. Hatta ledlerden oluşan bir fenerde kullandık çekimlerde, gerçi çok faydası olmadı ama
. Zaten ben bütün doğallığıyla yer almasını istedim fotoğraflarda tankın. Belki ileleyen zamanda sırf buna dikkat ederek bir iki fotoğrafta çekilebilinir. Özellikle o fotoğrafları paylaşmamın nedeni AGA ya gönderilen 5 fotoğraf olduğu için. Benim için aslolan
fotoğrafları beğenmiş olmanız. Umarım AGA jüriside sizinle aynı duyguları paylaşır
, pek ümitli olmasamda...Ofisteki Kiraz Bahçem - Nano22Lt ( Y.Foto. Sy.7 8)
[QUOTE=Batuaydin]Bir miktar mosu lav taşına siyah iple geniş aralıklarla bağladım.[/QUOTE]
O zaman, diğer şartlarıda yerine getirip sabırla beklemekten başka bir şey kalmıyor.
Zamanla istediğin görüntüye mutlaka kavuşacağına ben inanıyorum...
[QUOTE=Batuaydin]Bir miktar mosu lav taşına siyah iple geniş aralıklarla bağladım.[/QUOTE]
O zaman, diğer şartlarıda yerine getirip sabırla beklemekten başka bir şey kalmıyor.
Zamanla istediğin görüntüye mutlaka kavuşacağına ben inanıyorum...
Ofisteki Kiraz Bahçem - Nano22Lt ( Y.Foto. Sy.7 8)
[QUOTE=Batuaydin]Bende durumun tam tersi mevcut sanırım çünkü suyun üstü pistia ve su mercimeği dolu hatta pistialar ana gövdeden 7 sürgün verenleri bile mevcut kökleri 7cmi geçti. Su mercimekelriin kökleride 4-5 cmi buldu. Sanırım mossun tüketeceği nitratı su üstündeki bitkilerim tüketiyor.[/QUOTE]
Moss gelişiminde, senin tankındaki sorunun bu olma yüzdesi bir hayli yüksek görünüyor. Pistia ve merçimeklerin sayısını biraz azaltarak bir deneme yapabilirsin. Ama hemen bir sonuç bekleme, çünkü ilk evrelerde yani toparlanma ve adaptasyonda moss gelişimi hayli yavaş oluyor.
Diğer yandan moss un tutnduğu meteryal de bu gelişimde önemli rol oynur bence. Moss un tutturulacağı meteryalerin en uygunları kökler ve lav kayaları, çünkü delikli ve benzeri yapılarıyla yüzeylerinde (moss la temas eden kısımlarında) sirkülasyona izin veriyorlar. Bu yüzden ben mangrove köklerinden ve bol miktarda irili ufaklı lav kayalarından faydalandım.
Yapıcağın testlerle tanktaki nitrat oranını olması gereken düzeyde sabit tutarsan ve moss a biraz zaman verirsen başarı kaçınılmaz. Ki var olan tecrübe ve bilgi birikiminle bunların üstesinden kolaylıkla geleceğine inanıyorum...
[QUOTE=Batuaydin]Bende durumun tam tersi mevcut sanırım çünkü suyun üstü pistia ve su mercimeği dolu hatta pistialar ana gövdeden 7 sürgün verenleri bile mevcut kökleri 7cmi geçti. Su mercimekelriin kökleride 4-5 cmi buldu. Sanırım mossun tüketeceği nitratı su üstündeki bitkilerim tüketiyor.[/QUOTE]
Moss gelişiminde, senin tankındaki sorunun bu olma yüzdesi bir hayli yüksek görünüyor. Pistia ve merçimeklerin sayısını biraz azaltarak bir deneme yapabilirsin. Ama hemen bir sonuç bekleme, çünkü ilk evrelerde yani toparlanma ve adaptasyonda moss gelişimi hayli yavaş oluyor.
Diğer yandan moss un tutnduğu meteryal de bu gelişimde önemli rol oynur bence. Moss un tutturulacağı meteryalerin en uygunları kökler ve lav kayaları, çünkü delikli ve benzeri yapılarıyla yüzeylerinde (moss la temas eden kısımlarında) sirkülasyona izin veriyorlar. Bu yüzden ben mangrove köklerinden ve bol miktarda irili ufaklı lav kayalarından faydalandım.
Yapıcağın testlerle tanktaki nitrat oranını olması gereken düzeyde sabit tutarsan ve moss a biraz zaman verirsen başarı kaçınılmaz. Ki var olan tecrübe ve bilgi birikiminle bunların üstesinden kolaylıkla geleceğine inanıyorum...
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
