ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HBora
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
266
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2011 20:59
Son Ziyaret:
18 Eylül 2023 02:44
Toplam Mesaj:
505 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Lütfen özelden geneli ilgilendiren konularda soru sormayınız.
Konu açın bilgisi dahilinde herkez yardımcı olur. Forum kültürü bunu gerektirir.
SON 10 MESAJI
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Merhaba melek üretimine ara verdiğimde elimdeki tüm melek türlerini dağıttım elimde melek yok, eskiden bu tarz balıkların bulunması çok zordu artık 10X çok daha zor..
Merhaba melek üretimine ara verdiğimde elimdeki tüm melek türlerini dağıttım elimde melek yok, eskiden bu tarz balıkların bulunması çok zordu artık 10X çok daha zor..
Petshopların Genel Kalitesinin Düşüşü
Selamlar, senelerdir bu işin hem hobicisi hem esnafı olarak birkaç cümlede ben eklemek istiyorum. Bir işletme sahibiyim ve bana petshop denildiğinde hayır ben akvaryumcuyum derdim, birkaç senedir akvaryum işleri yolunda gitmeyince bende genele uyup mama felan denedim oda olmadı.. yeniden yakın zamanda balığa başlayacağım inşallah
Öncelikle bence artık gelinen noktada [K]akvaryumcu[/K] ve petshop dükkanlarını iki ayrı kavram olarak ayırıp öyle düşünmek lazım.. petshopda balık satar ancak ağırlık pet ürünleri gibi başka şeylerdedir, akvaryumcuda ağırlık akvaryum canlılarındadır diyebiliriz.
Yem ve malzeme olayıda tedarikciler alıma göre iskonto uyguluyorlar , canlı satmayan internet satıcılarının çoğuda vadeli ya da kredi ile ürün alıp bunu nakite çevirme çabalarından nerdeyse diğer dükkanların tedakricinin altığı fiyatların altında satış yapıyorlar.. Hal böyle olunca müşteri yem noktasında hem interte kayıyor hemde esnaf müşteriyle internette şu fiyat gibisinden anlamsız diyaloga girmek zorunda kalıyor.
Birde akvaryum müşterileri sözüm meclisten dışarı ama gerçekten anlamsız şekilde sourunlu olabiliyor pazarlık vb çabası ya da bazen alışverişten sonra yaşanan problemler olabiliyorken ancak hayvanlarına mama alan insanların çoğu istediği ürünü alıyor ve çıkıyor petshopcu esnafda elektirik yem fire maliyetler vb derken 20 liraya 2 lepistes ya da japon balığı satacağıma kilosu 80-90 liradan 1 kilo kedi maması 50-60 liradan kedi kumu satarım başımda ağırımaz diye düşünüyor..
Akvaryum işinde malesef maliyetler çok yüksek şehirlere göre ısınma elektirik maliyetleri var her esnafda kendi maliyetine göre fiyat belirlemek durumunda ,Akvaryum işi malesef eskisi gibi değil.. yüksek maliyetlere karşın bunları karşılayacak seviyede gelir elde edemeyen ya da bu geliri verdiği çabayı tatminkar bulamayan esnafta haliyle kuru malzemeye yöneliyor.Tabi aynı durum hobisini yapan vatandaş içinde geçerli..
Son olarak akvaryumculara sahip çıkın.. nesilleri tükenmek üzere..
Selamlar, senelerdir bu işin hem hobicisi hem esnafı olarak birkaç cümlede ben eklemek istiyorum. Bir işletme sahibiyim ve bana petshop denildiğinde hayır ben akvaryumcuyum derdim, birkaç senedir akvaryum işleri yolunda gitmeyince bende genele uyup mama felan denedim oda olmadı.. yeniden yakın zamanda balığa başlayacağım inşallah
Öncelikle bence artık gelinen noktada [K]akvaryumcu[/K] ve petshop dükkanlarını iki ayrı kavram olarak ayırıp öyle düşünmek lazım.. petshopda balık satar ancak ağırlık pet ürünleri gibi başka şeylerdedir, akvaryumcuda ağırlık akvaryum canlılarındadır diyebiliriz.
Yem ve malzeme olayıda tedarikciler alıma göre iskonto uyguluyorlar , canlı satmayan internet satıcılarının çoğuda vadeli ya da kredi ile ürün alıp bunu nakite çevirme çabalarından nerdeyse diğer dükkanların tedakricinin altığı fiyatların altında satış yapıyorlar.. Hal böyle olunca müşteri yem noktasında hem interte kayıyor hemde esnaf müşteriyle internette şu fiyat gibisinden anlamsız diyaloga girmek zorunda kalıyor.
Birde akvaryum müşterileri sözüm meclisten dışarı ama gerçekten anlamsız şekilde sourunlu olabiliyor pazarlık vb çabası ya da bazen alışverişten sonra yaşanan problemler olabiliyorken ancak hayvanlarına mama alan insanların çoğu istediği ürünü alıyor ve çıkıyor petshopcu esnafda elektirik yem fire maliyetler vb derken 20 liraya 2 lepistes ya da japon balığı satacağıma kilosu 80-90 liradan 1 kilo kedi maması 50-60 liradan kedi kumu satarım başımda ağırımaz diye düşünüyor..
Akvaryum işinde malesef maliyetler çok yüksek şehirlere göre ısınma elektirik maliyetleri var her esnafda kendi maliyetine göre fiyat belirlemek durumunda ,Akvaryum işi malesef eskisi gibi değil.. yüksek maliyetlere karşın bunları karşılayacak seviyede gelir elde edemeyen ya da bu geliri verdiği çabayı tatminkar bulamayan esnafta haliyle kuru malzemeye yöneliyor.Tabi aynı durum hobisini yapan vatandaş içinde geçerli..
Son olarak akvaryumculara sahip çıkın.. nesilleri tükenmek üzere..
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Merhaba dükkanı taşıdıktan sonra meleğe ara verdim , kanı devam etiren arkadaşlar var.
Merhaba dükkanı taşıdıktan sonra meleğe ara verdim , kanı devam etiren arkadaşlar var.
Melek Balığı Türü
[QUOTE=tolgaturhan]Arkadaşlar herkese merhabalar. Fotoğraftaki melek balığının türü nedir, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155624/131220191358471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Smokey :)
Silver ile eş tutuysa yavruları silver ve smokey %50 / %50
[QUOTE=tolgaturhan]Arkadaşlar herkese merhabalar. Fotoğraftaki melek balığının türü nedir, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155624/131220191358471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Smokey :)
Silver ile eş tutuysa yavruları silver ve smokey %50 / %50
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
[QUOTE=Arifhb]
Ooo maşallah 😊 Hala duruyor mu bunlardan?[/QUOTE]
Malesef elimde hiç yok çok severek ve zevk alarak üretiğim bir balılktı gecen yıl tadilat olduğunda hepsini bir arkadaşıma vermek durumda kaldım oda dağıttı belki hala elinde vardır sormam lazım.[EDIT]HBora,2020-01-24 01:23:45[/EDIT]
[QUOTE=Arifhb]
Ooo maşallah 😊 Hala duruyor mu bunlardan?[/QUOTE]
Malesef elimde hiç yok çok severek ve zevk alarak üretiğim bir balılktı gecen yıl tadilat olduğunda hepsini bir arkadaşıma vermek durumda kaldım oda dağıttı belki hala elinde vardır sormam lazım.[EDIT]HBora,2020-01-24 01:23:45[/EDIT]
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
Güzel balıktır , ama ülkemizde değeri bilinmeyen türlerden malesef, yavruları çok yavaş gelişiryor gecen yıl üretimini yapıp dükkana koyduğum yavruların videosu.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0lRJcuHQj3k[/VID]
Güzel balıktır , ama ülkemizde değeri bilinmeyen türlerden malesef, yavruları çok yavaş gelişiryor gecen yıl üretimini yapıp dükkana koyduğum yavruların videosu.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0lRJcuHQj3k[/VID]
Ankara Sularında Sıkıntı Var Mı?
Evet , %40 oranında kızıl ırmak suyu geliyor yaklaşık 15 gündür, aski sayfasında açıklamalar var. İletkenlik çok yüksek oranlarda özellikle düşük iletkenlikte bakılan balıklarda bu dönemde ro ile harman olarak kullanmakta fayda var.
Evet , %40 oranında kızıl ırmak suyu geliyor yaklaşık 15 gündür, aski sayfasında açıklamalar var. İletkenlik çok yüksek oranlarda özellikle düşük iletkenlikte bakılan balıklarda bu dönemde ro ile harman olarak kullanmakta fayda var.
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
[QUOTE=Laetacara][;)][;)][:)]
Bizi hayıflamdırmayın sizde Sercan Bey[:)]. Ankara'da burnumuzun dibinde bu tür. Evet, H. Bora Bey de bayağı reklamını yaptı. Bu bizi gururlandırdı Ankara'da. Ancak H . Bora Bey bu balığı bize gösteriyor ancak yine bugünkü ilanda bu balığın yavru boy satışı yine yok. Kendimi üretecek, yoksa bir yerden ithalat mı edecek, sorduk ama yakın zaman için net değil diyor. İnş. gelir veya üretilir de gerçekten agresif olmayacağını veya çok baskın olmayacağını düşündüğümüz/umut ettiğimiz bu türe biz de en azından koleksiyonculuk anlamında katılabiliriz[;)]. İyi balıklar...[/QUOTE]
Mart 2019 da yavru , ağustos 2019 da damızlık altı getirdim mağazaya
Biraz sabır :) seneye yeniden yavru gelecek inşallah :)
[QUOTE=Laetacara][;)][;)][:)]
Bizi hayıflamdırmayın sizde Sercan Bey[:)]. Ankara'da burnumuzun dibinde bu tür. Evet, H. Bora Bey de bayağı reklamını yaptı. Bu bizi gururlandırdı Ankara'da. Ancak H . Bora Bey bu balığı bize gösteriyor ancak yine bugünkü ilanda bu balığın yavru boy satışı yine yok. Kendimi üretecek, yoksa bir yerden ithalat mı edecek, sorduk ama yakın zaman için net değil diyor. İnş. gelir veya üretilir de gerçekten agresif olmayacağını veya çok baskın olmayacağını düşündüğümüz/umut ettiğimiz bu türe biz de en azından koleksiyonculuk anlamında katılabiliriz[;)]. İyi balıklar...[/QUOTE]
Mart 2019 da yavru , ağustos 2019 da damızlık altı getirdim mağazaya
Biraz sabır :) seneye yeniden yavru gelecek inşallah :)
Altum Melek (pterophyllum Altum )
Merhaba Bülent abi balıklar maşallah çok güzeller sağlıcakla büyüsünler inşallah
Bir yoruma gözüm iliştiği için yazmak istedim.
Bana biri mesaj ile albino silver ile albino peruviannın ne farklı var diye mesaj yazmış, bende kim soruyor diye bakarken buradaki yorumları okudum ve kendimi tutamadım yazmak istedim..
Hibrit altum diye bir şey yok. Peruvian ya da herhangi bir pt.scalare ile pt.altumun yavrusu olamaz. Öyle olsaydı ben bunu çoktan yapardım [:)]
Melek balığıda tüm american cichlidlerinde olduğu gibi boy ile değil erişkinlinliğe zaman içerisinde ulaşır.. Larval dönemden itibaren Scalarelerde bu süre varyasyonuna göre 8 ila 15 Altumlarda ise lavradan itibaren yaklaşık 24 aydır.. Tahminen 4-5 aylık altum alan bir kişin altumlarının üreme erişkinliğne ulaşması 17-18 ay sürecektir.
Mesala bir üretici de peru altumu(rio nanay /peru) isminden dolayı altum sınıfından sandığından altum x scalare çiftleştirdiğini düşünmüş.. Halbiki iki balıkda scalre.
İki balığın DNA ları farklı olduğundan böyle bir şey mümkün görünmüyor.
Altum üreten biri bunu fotograflar videosunu çeker bişeyler yapar..
Balığın f0 olması bence sadece üretimde önemli bir konu bence onun dışında tank üretimi balıklar doğadan toplananlardan daha güzeller çünki seçici üretim , yapay seçim gibi imkanlar var örnek simon folkerın üretiği altumlar efsanedir bence.
Altum üretimi dünya genelinde çözüldü gibi üreten kişi sayısı artı 7-8 sene içerisinde tank üretimi balıkların sayılarının artacağını düşünüyorum.
Birde ülkemizde biliyorsunuz çekememezlik diye bir hastalık var, bende bu çekmezlerden çok çektim halada çekiyorum ,Allah çektirmesin.
Tekrar maşallah çok güzel balıklar.. Herkeze selamlar..
[EDIT]HBora,2019-11-09 03:00:32[/EDIT]
Merhaba Bülent abi balıklar maşallah çok güzeller sağlıcakla büyüsünler inşallah
Bir yoruma gözüm iliştiği için yazmak istedim.
Bana biri mesaj ile albino silver ile albino peruviannın ne farklı var diye mesaj yazmış, bende kim soruyor diye bakarken buradaki yorumları okudum ve kendimi tutamadım yazmak istedim..
Hibrit altum diye bir şey yok. Peruvian ya da herhangi bir pt.scalare ile pt.altumun yavrusu olamaz. Öyle olsaydı ben bunu çoktan yapardım [:)]
Melek balığıda tüm american cichlidlerinde olduğu gibi boy ile değil erişkinlinliğe zaman içerisinde ulaşır.. Larval dönemden itibaren Scalarelerde bu süre varyasyonuna göre 8 ila 15 Altumlarda ise lavradan itibaren yaklaşık 24 aydır.. Tahminen 4-5 aylık altum alan bir kişin altumlarının üreme erişkinliğne ulaşması 17-18 ay sürecektir.
Mesala bir üretici de peru altumu(rio nanay /peru) isminden dolayı altum sınıfından sandığından altum x scalare çiftleştirdiğini düşünmüş.. Halbiki iki balıkda scalre.
İki balığın DNA ları farklı olduğundan böyle bir şey mümkün görünmüyor.
Altum üreten biri bunu fotograflar videosunu çeker bişeyler yapar..
Balığın f0 olması bence sadece üretimde önemli bir konu bence onun dışında tank üretimi balıklar doğadan toplananlardan daha güzeller çünki seçici üretim , yapay seçim gibi imkanlar var örnek simon folkerın üretiği altumlar efsanedir bence.
Altum üretimi dünya genelinde çözüldü gibi üreten kişi sayısı artı 7-8 sene içerisinde tank üretimi balıkların sayılarının artacağını düşünüyorum.
Birde ülkemizde biliyorsunuz çekememezlik diye bir hastalık var, bende bu çekmezlerden çok çektim halada çekiyorum ,Allah çektirmesin.
Tekrar maşallah çok güzel balıklar.. Herkeze selamlar..
[EDIT]HBora,2019-11-09 03:00:32[/EDIT]
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Teşekkürler, kötülüme şu anlamda birincisi isim bizimkilerle benzeyen zamanında israilde üretilip ortadan kaybolan dantumların olması bende zira borantum ismini birazda gönderme olarak kullandım. Üretimde de israil danzierden o dönemde gelen dantumları kullandım bunuda zaten gizlemiyorum.
İkincisi albino melek üreten ya da satış yapan ama pek bilgisi olmayan Türk arkadaşların saçmalamaları, Yabancılar ilgi ile karşılıyor ancak balıklar dünya genelinde güzel sözler ile bahsediliyor ve hem ülkemizde hem dünya genelinde bir talep oluşması beni mutlu ediyor malezya,singapur,endonezya,abd,bulgaristan vb gibi ülkelerden facebook da görüp isteyen üreticiler oluyor. Ancak şuanda hergangi bir dağıtım faaliyetimiz yurt içi ya da dışı söz konusu değil.
Bu fotografda albino olmayan bir rio nanay ve albino olan bir rio nanay mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191259471.jpg[/IMG]
Meksikalıların melek balığı grubunda Sercan kardeşimin paylaşımın paylaşılması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191303141.jpg[/IMG]
Balıklardan temin edip beslemek isteyen arkadaşlar,İlk fotografdaki balıklar şuan damızlığa tutuğumuz balıkların yavruluk halleri , yani daha yeni damızlık oldular.. Hem balığı geliştirme ve üretim noktasında çalışmalarım var , ancak şuanda bu noktada değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda.[EDIT]HBora,2019-10-25 13:37:51[/EDIT]
Teşekkürler, kötülüme şu anlamda birincisi isim bizimkilerle benzeyen zamanında israilde üretilip ortadan kaybolan dantumların olması bende zira borantum ismini birazda gönderme olarak kullandım. Üretimde de israil danzierden o dönemde gelen dantumları kullandım bunuda zaten gizlemiyorum.
İkincisi albino melek üreten ya da satış yapan ama pek bilgisi olmayan Türk arkadaşların saçmalamaları, Yabancılar ilgi ile karşılıyor ancak balıklar dünya genelinde güzel sözler ile bahsediliyor ve hem ülkemizde hem dünya genelinde bir talep oluşması beni mutlu ediyor malezya,singapur,endonezya,abd,bulgaristan vb gibi ülkelerden facebook da görüp isteyen üreticiler oluyor. Ancak şuanda hergangi bir dağıtım faaliyetimiz yurt içi ya da dışı söz konusu değil.
Bu fotografda albino olmayan bir rio nanay ve albino olan bir rio nanay mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191259471.jpg[/IMG]
Meksikalıların melek balığı grubunda Sercan kardeşimin paylaşımın paylaşılması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191303141.jpg[/IMG]
Balıklardan temin edip beslemek isteyen arkadaşlar,İlk fotografdaki balıklar şuan damızlığa tutuğumuz balıkların yavruluk halleri , yani daha yeni damızlık oldular.. Hem balığı geliştirme ve üretim noktasında çalışmalarım var , ancak şuanda bu noktada değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda.[EDIT]HBora,2019-10-25 13:37:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
