ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Shayen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2011 20:56
Son Ziyaret:
13 Haziran 2011 11:44
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emrah Üstün
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emrah Üstün
SON 10 MESAJI
Hastalığı ne anlamadım?
Bir rekora mı gidiyorum anlamadım. Havaların ısınmasıyla birlikte ısıtıcıları off durumuna getirdim akvaryumumda.
Bir rekora mı gidiyorum anlamadım. Havaların ısınmasıyla birlikte ısıtıcıları off durumuna getirdim akvaryumumda.
Buna istinaden hala iki kablumbağamda birbirinden ayrı yaşıyorlar. Ve üzülerek söylüyorumki biri hala hasta. 5 ay bitti ne bişey yiyor ne de hareketli.. öylece suyun içinde duruyor. attığım yemlere de ellemiyor. ara sıra güneşe çıkartıyorum iki dolanıyor ve tekrar uyumaya devam. Fanusta diğerinden ayrı kalıyor şuan. Diğeri 2 katı büyüklüğe ulaştı. Yanına koyduğum zaman hemen hasta olan karaya çıkıyor. Ve sağlıklı olanda onu kuyruk kısmından kekiyor ve suya çekmeye çalışıyor sürekli kuyruk kısmındaki kabuğu biraz kaldırdığını görünce tamamen ayrı tutmaya başladım. Nasıl düzelecek bilmiyorum. Ne yiyor ne içiyor. Kıymetli yorumlarınızı bekliyorum.
Hastalığı ne anlamadım?
Arkadaşlar kimseden bir yorum gelmemiş fakat ne yapacağımı şaşırdım inanın. 30 gün oldu hala tık yok hayvanda. Havluyu bazen kaldırıyorum bakıyorum ki ısıtıcının üstüne çıkmış orda uyumaya çalışıyo elimle itiyorum tekrar suya düşüyor. 1 paket antibiyotiği bitirdim bugun itibariyle. Bugun akşam gözlerini yarım olarak açtığını gördüm. ilk defa gözlerini açtı. Bu bir ilerleme sanırım. Bir paket daha ilaç alıp devam etmelimiyim ? yoksa önereceğiniz başka yöntemler varmıdır ?
Arkadaşlar kimseden bir yorum gelmemiş fakat ne yapacağımı şaşırdım inanın. 30 gün oldu hala tık yok hayvanda. Havluyu bazen kaldırıyorum bakıyorum ki ısıtıcının üstüne çıkmış orda uyumaya çalışıyo elimle itiyorum tekrar suya düşüyor. 1 paket antibiyotiği bitirdim bugun itibariyle. Bugun akşam gözlerini yarım olarak açtığını gördüm. ilk defa gözlerini açtı. Bu bir ilerleme sanırım. Bir paket daha ilaç alıp devam etmelimiyim ? yoksa önereceğiniz başka yöntemler varmıdır ?
Akvaryum ve hayal kırıklığı
Bir yerden sızıntınız var. Su ile kuru alan arasında blok görevi gören camdan bu da büyük ihtimal. Herşeyi söküp o kısmı tekrar silikonlayın ve kum koymadan su ile doldurun. En az 24 saat beklesin o şekilde ve hala sızıntı varmı yokmu görmüş olursunuz.
Bir yerden sızıntınız var. Su ile kuru alan arasında blok görevi gören camdan bu da büyük ihtimal. Herşeyi söküp o kısmı tekrar silikonlayın ve kum koymadan su ile doldurun. En az 24 saat beklesin o şekilde ve hala sızıntı varmı yokmu görmüş olursunuz.
cam platform sorunu
Ben de komple kutu alana tırmanma yeri dahil camdan yaptırdım , fakat tırmanacakları yeri desenli camdan yaptırdım. Kolaylıkla çıkıyorlar. Tırmanacağı camı desenli olanlarla değiştirin. Desenliler camcılarda var zaten istediğinizi seçebilirsiniz. Hem kesici değiller hemde çıkmaları için gerekli yüzeyi sağlamış oluyorsunuz.
Ben de komple kutu alana tırmanma yeri dahil camdan yaptırdım , fakat tırmanacakları yeri desenli camdan yaptırdım. Kolaylıkla çıkıyorlar. Tırmanacağı camı desenli olanlarla değiştirin. Desenliler camcılarda var zaten istediğinizi seçebilirsiniz. Hem kesici değiller hemde çıkmaları için gerekli yüzeyi sağlamış oluyorsunuz.
Hastalığı ne anlamadım?
Merhaba; forumda yazdığınız gibi ayrı bir kapta doksisilin maddeli antibiyotik ile düzenli olarak 10 gündür uyguluyorum. sabit 33 dereceli ısıtıcılı bir sistem kurdum ve 12 saat ilaçlı suda üstü havlu kapatarak tuttum. Sonraki 12 saat tekrar kendi akvaryumuna diğerinin yanına bıraktım. Diğer akvaryumda yine 33 derecede. Tekrar 12 saat sonra yeni bir ilaçlı su hazırlayıp tekrar aynı şeyleri uyguladım. Toplamda 20 gün oldu birşey yemedi. Kendi akvaryumuna bıraktığımda ise direk kuru alana çıkıp uyumaya devam ediyor. Şuan itibariyle hastalık belirtilerinden sadece kuru alana çıkma mevcut. Herhangi bir hırıltı burun akıntısı vs göremedim. Başka ne yapmalıyım sizce? Elimle suyuna itiyorum , gösleri kapalı yüzüyor biraz, sonra gözlerini açıp esniyor ve sonra tekrar kuru alana çıkıp gözlerini kapatıp uyumaya devam ediyor.
Merhaba; forumda yazdığınız gibi ayrı bir kapta doksisilin maddeli antibiyotik ile düzenli olarak 10 gündür uyguluyorum. sabit 33 dereceli ısıtıcılı bir sistem kurdum ve 12 saat ilaçlı suda üstü havlu kapatarak tuttum. Sonraki 12 saat tekrar kendi akvaryumuna diğerinin yanına bıraktım. Diğer akvaryumda yine 33 derecede. Tekrar 12 saat sonra yeni bir ilaçlı su hazırlayıp tekrar aynı şeyleri uyguladım. Toplamda 20 gün oldu birşey yemedi. Kendi akvaryumuna bıraktığımda ise direk kuru alana çıkıp uyumaya devam ediyor. Şuan itibariyle hastalık belirtilerinden sadece kuru alana çıkma mevcut. Herhangi bir hırıltı burun akıntısı vs göremedim. Başka ne yapmalıyım sizce? Elimle suyuna itiyorum , gösleri kapalı yüzüyor biraz, sonra gözlerini açıp esniyor ve sonra tekrar kuru alana çıkıp gözlerini kapatıp uyumaya devam ediyor.
Hastalığı ne anlamadım?
Ve sonuç olarak veterinerlerin de yanlış tedavi yöntemi verebildiklerini veya söyledikleri şeyi harfi harfine yapmama rağmen işe yaramadığını görmüş bulunmaktayım.Enes arkadaşımızın söylemiş olduğu yönteme bugün itibariyle başlamış bulunmaktayım. Bilgilerinize sunarım arkadaşlar.f.torres 2011-03-05 11:55:28
Ve sonuç olarak veterinerlerin de yanlış tedavi yöntemi verebildiklerini veya söyledikleri şeyi harfi harfine yapmama rağmen işe yaramadığını görmüş bulunmaktayım.Enes arkadaşımızın söylemiş olduğu yönteme bugün itibariyle başlamış bulunmaktayım. Bilgilerinize sunarım arkadaşlar.
Yurt dışından yılan getirmek
Bildiğim kadarı ile öncelikle Tarım İl Müdürlüğüne Başvurmanız gerekiyor. Oradan getireceğiniz hayvanla ilgili bilgileri verip izne tabilik durumuyla ilgili yazı alıyorsunuz. Orda sizden hastalık risklerine karşı da yazıları isteyecekleraşılarını vs belgeleri isteyecekler. Buna istinaden ilgili izni çıkardığınız zaman giriş yaparken Türkiye'ye gümrüğe beyan etmeniz gerekiyor. Aslında zahmetli bir iş şimdiden söyleyeyim. Keza girişini engeller ve izin çıkmazsa hayvancağız öylece kala kalır.
Bildiğim kadarı ile öncelikle Tarım İl Müdürlüğüne Başvurmanız gerekiyor. Oradan getireceğiniz hayvanla ilgili bilgileri verip izne tabilik durumuyla ilgili yazı alıyorsunuz. Orda sizden hastalık risklerine karşı da yazıları isteyecekleraşılarını vs belgeleri isteyecekler. Buna istinaden ilgili izni çıkardığınız zaman giriş yaparken Türkiye'ye gümrüğe beyan etmeniz gerekiyor. Aslında zahmetli bir iş şimdiden söyleyeyim. Keza girişini engeller ve izin çıkmazsa hayvancağız öylece kala kalır.
Gerekli Tüm Malzemeler
Açıkcası gösterdiğiniz lambayı ben kullanmadım. tvsiye sonucu aşağıda resmini gördüğünüz lambadan almıştım. 60 TL di sanırım fiyatı.
Açıkcası gösterdiğiniz lambayı ben kullanmadım. tvsiye sonucu aşağıda resmini gördüğünüz lambadan almıştım. 60 TL di sanırım fiyatı.
40 watt ve uzun olanını kullanıyorum.
Açıkcası diğer bir konuda görmüşsünüzdür belki ama ısıtıcı bir lamba bende sizin gibi kullanmıyordum. bu lambanın ısısının yeteceğini düşünüyordum ama biri hasta oldu. Şuan iyileştirmek için uğraşıyorum ama henğz bir ilerleme de göremedim. Ben de tavsiye üzerine ikinci bir lamba taktım ısıtmak için. ( 75 w sarı ampül ) Bu lambadan daha yüksek ısı veriyor.
Gerekli Tüm Malzemeler
Forumda epey bi çeşitli tip bakım şekilleri içeren akvaryumlar ve ekipmanlar mevcut. Ama ben benimkini yazayım size. Fiyat olarak ta uygun. İstediğiniz tip akvaryumu ( kuru alan dahil ) kendi arzunuza göre tasarlayabilirsiniz. Boyutlarıda tabiki isteğinize göre değişir. Benimki 65 x 35 x 30 cm .
Forumda epey bi çeşitli tip bakım şekilleri içeren akvaryumlar ve ekipmanlar mevcut. Ama ben benimkini yazayım size. Fiyat olarak ta uygun. İstediğiniz tip akvaryumu ( kuru alan dahil ) kendi arzunuza göre tasarlayabilirsiniz. Boyutlarıda tabiki isteğinize göre değişir. Benimki 65 x 35 x 30 cm .
Su yüksekliğimide 15 cm olarak yaptım. Herhangi bir camcı da 70 TL ye yaptırabilirsiniz.
Herhangi bir akvaryumcudan alabileceğiniz ekipmanlar :
iç filitre : Akvaryumcuya akvaryum boyutlarını söyleyince kendileri veriyor zaten. Kaliteli bişey olsun isterseniz Atman marka olabilir. Ortalama 10 - 40 tl arası değişecektir.
Isıtıcı : Aynı şekilde akvaryumcunun verebileceği bir watt işinizi görecektir. Ortalama 10 - 20 TL
Termometre : akvaryum içi için ve kuru alan için 2 adet. Ortalama 10 TL
Isıstıcı bir lamba : 75 watlık normal sarı ampül kullanmaya başladım ve epey güzel bi ısı veriyor.
UV Lamba : Terra sun GLO aldım ben. Hepsiburada.com dan sipariş etmiştim.
Yem tercihleri size kalmış. ama SERA öneririm. bitkisel ve hayvansal olacak şekilde 2 çeşit kullanıyorum ben.
Vitamin : yine aynı şekilde Sera nın kaliteli bir vitamini olan Sera Reptilin önerebilirim.
Bendeki sistem bukadar. Umarım bir fikir verebilmişimdir.
Hastalığı ne anlamadım?
Bugun 5 tane farklı semtteki veterinerlere gittim ve hiçbirinde de ne akvaryum hayvanı bilgisi var nede ilaç :)) Bu arada ve epey lüx veterinerler dahi gittim ama nafile. Neyse sonunda ara mahallede bi veteriner daha buldum yaşlıca bir amcaydı. Anlattım durumu ecza deposu varmış oraya yönlendirdi. Başka yerde bulamazsın dedi. Al gel ilacı göstereyim sana dedi ve gittim aldım geldim. Kutusunda şu yazıyor. (Baytril-K %5 enjeksiyonluk çözelti veteriner sistemik antibakteriyel 50 ML. )
Kitaplarını açtı oranları inceledi ve akvaryumumu sordu. Boyutlardan 35-40 lt su olacak onda dedi ve 0.3 mg şırıngayla gösterdi ve suyunu temizledikten sonra damlat suyuna bunu dedi. Muhtemelen eşide kapmıştır ama onun direnci iyidir ondan hastalanmamıştır o da bulunsun ama aynı suda dedi. Eve geldim suyunu akvarymu komple temizledim. Sonra da söylediği gibi ilacı akvaryum suyuna dediği ölçüde damlattım. İki çeşitmiş bayrtil. Biri iğne için biri şurup olanmış. Bu iğne için olan sanırım. Ona göre kitaptan baktı oranlarına felan ve miktarı kendi belirledi. 3 gün böyle kalsınlar bu suda dedi. Sonra 3/1 kalacak şekilde suyunu yenile ve aynı şeyi tekrar yap dedi. Yanında muhakkak vitamin takviyesi de yap ama dedi. Sonra sonuca bakarız dedi. Uyguladım bakalım aynısını hayırlısı. Kaplumbağanın altına bakayım dedim elimde temizlerken. Hafif pembeleşme gözüme ilişti çevresel olarak. Bakalım eğer bu tedavi yöntemi işe yararsa buradan size sonucu yazacağım sizde uygularsınız. Sıcaklık konusunu da sordum forumlardaki gibi 33 derece olayını anlattım ama antibiyotik yüksek sıcaklıkta özelliğini kaybeder dedi. Değiştirme normal ortamını 28-30 iyi dedi.
Kitaplarını açtı oranları inceledi ve akvaryumumu sordu. Boyutlardan 35-40 lt su olacak onda dedi ve 0.3 mg şırıngayla gösterdi ve suyunu temizledikten sonra damlat suyuna bunu dedi. Muhtemelen eşide kapmıştır ama onun direnci iyidir ondan hastalanmamıştır o da bulunsun ama aynı suda dedi. Eve geldim suyunu akvarymu komple temizledim. Sonra da söylediği gibi ilacı akvaryum suyuna dediği ölçüde damlattım. İki çeşitmiş bayrtil. Biri iğne için biri şurup olanmış. Bu iğne için olan sanırım. Ona göre kitaptan baktı oranlarına felan ve miktarı kendi belirledi. 3 gün böyle kalsınlar bu suda dedi. Sonra 3/1 kalacak şekilde suyunu yenile ve aynı şeyi tekrar yap dedi. Yanında muhakkak vitamin takviyesi de yap ama dedi. Sonra sonuca bakarız dedi. Uyguladım bakalım aynısını hayırlısı. Kaplumbağanın altına bakayım dedim elimde temizlerken. Hafif pembeleşme gözüme ilişti çevresel olarak. Bakalım eğer bu tedavi yöntemi işe yararsa buradan size sonucu yazacağım sizde uygularsınız. Sıcaklık konusunu da sordum forumlardaki gibi 33 derece olayını anlattım ama antibiyotik yüksek sıcaklıkta özelliğini kaybeder dedi. Değiştirme normal ortamını 28-30 iyi dedi.
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 23:42
Hastalıklar ve İlaçlar - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
tukabu,
Sarp___.......,
MiSoSiKiaN,
Malawi market,
sina cen,
ByOscar:),
bendeniztayfun,
JujuSeri,
SinanBulut,
EKAR,
OKIRATLI,
Kınayu,
florasan,
0rnn,
Sungurr,
ozksrt,
Kuduoglu,
Urar,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
Ancalagon,
yeekim,
osmandbnl,
osmangunay,
Metinmert Yiğit,
epidosin,
Hidro Dinamik,
CevdetSERBEST,
ozherele_bpoi,
Tortuga7,
NightWist,
Fatih_hakankaan,
portre,
ozherele_zfPa,
CoryCory,
CagriTURK,
tunahannn28,
ternapi,
ALTEMUR,
RecepOnar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

