ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fkarakaser
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]13070,2[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
162
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Eylül 2006 19:41
Son Ziyaret:
06 Aralık 2025 18:39
Toplam Mesaj:
2406 [0.33 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Faruk Karakaşer
Doğum Tarihi:
15 Ekim 1975
Yaş:
50
İl:
Istanbul
Meslek:
Muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Alsancak Petshop
[QUOTE=hakanchef]
Düşüncenize saygı duyarım, ancak siz de mantık çerçevesinde şu durumu nasıl izah edebilirsiniz: Alsancakpetshop.com adresli internet sitesinde "18 gr. artemia mix" paket fiyatı 8 TL, aynı ürün mağazada 16 TL. Ben hem internetten satın aldım, hem de bizzat mağazaya giderek gördüm. (Anlatım bozukluğu olmasaydı kendi gözlerimle gördüm derdim [:)]). Aynı ürün, fiyatı 2 misli. Üstelik internetten aldığım ürün için kargolama masrafı (koli, bant, vs) satıcı tarafından ödeniyor, ben kargo ücreti 14 TL ödüyorum alsancakpethop.com da, mağazaya gidip gelsem zaten arabam o kadar yakıt yakacak. Alsancakpetshop.com'dan yaptığım son alışverişte siyah kum aldım, kilosunu 6 TL'den, daha sonra yolum üzerinde olduğundan mağazaya uğrayarak tekrar aynı kumdan aldım, mağazadaki satış fiyatı 7,5 TL dediler. Nedenini mağaza çalışanına sordum, akla uygun (mantıklı) bir cevap veremedi. Hatta internetten yaptığım alışverişte 3 adet mavi karides almıştım, internet sitesinde 3 adet ve 10 adet diye iki farklı satış yapıyorlar, 3 adet alınınca adedi 4,5 liraya geliyor, 10 adet alınınca adedi 6 liraya geliyor. İnternet sitesinde bile tutarsızlık var :-D (Adedi fazla alınca fiyat düşer normalde).[/QUOTE]
İstanbuldaki petshoplarda da durum genelde böyle, ben internette ki fiyatlarını gösterip indirim istiyorum, şimdiye kadar reddeden olmadı.
[QUOTE=hakanchef]
Düşüncenize saygı duyarım, ancak siz de mantık çerçevesinde şu durumu nasıl izah edebilirsiniz: Alsancakpetshop.com adresli internet sitesinde "18 gr. artemia mix" paket fiyatı 8 TL, aynı ürün mağazada 16 TL. Ben hem internetten satın aldım, hem de bizzat mağazaya giderek gördüm. (Anlatım bozukluğu olmasaydı kendi gözlerimle gördüm derdim [:)]). Aynı ürün, fiyatı 2 misli. Üstelik internetten aldığım ürün için kargolama masrafı (koli, bant, vs) satıcı tarafından ödeniyor, ben kargo ücreti 14 TL ödüyorum alsancakpethop.com da, mağazaya gidip gelsem zaten arabam o kadar yakıt yakacak. Alsancakpetshop.com'dan yaptığım son alışverişte siyah kum aldım, kilosunu 6 TL'den, daha sonra yolum üzerinde olduğundan mağazaya uğrayarak tekrar aynı kumdan aldım, mağazadaki satış fiyatı 7,5 TL dediler. Nedenini mağaza çalışanına sordum, akla uygun (mantıklı) bir cevap veremedi. Hatta internetten yaptığım alışverişte 3 adet mavi karides almıştım, internet sitesinde 3 adet ve 10 adet diye iki farklı satış yapıyorlar, 3 adet alınınca adedi 4,5 liraya geliyor, 10 adet alınınca adedi 6 liraya geliyor. İnternet sitesinde bile tutarsızlık var :-D (Adedi fazla alınca fiyat düşer normalde).[/QUOTE]
İstanbuldaki petshoplarda da durum genelde böyle, ben internette ki fiyatlarını gösterip indirim istiyorum, şimdiye kadar reddeden olmadı.
90 Litre İçin Filtre Önerisi
Haqos 500ex veya Haqos AT500 slim modellerini kullanabilirsiniz, ben gayet memnunum.
Haqos 500ex veya Haqos AT500 slim modellerini kullanabilirsiniz, ben gayet memnunum.
Bitkinin İsmini Bilen Varmı Nedir
Merhaba, fotoğraf çok tatmin edici değil , bu sebeple emin olmamakla beraber limon bitkisine benzettim.
https://www.akvaryum.com/hygrophila_corymbosa_limon_bitkir_25_889.asp
Merhaba, fotoğraf çok tatmin edici değil , bu sebeple emin olmamakla beraber limon bitkisine benzettim.
https://www.akvaryum.com/hygrophila_corymbosa_limon_bitkir_25_889.asp
HAQOS EXPRO-500 Filtre incelemesi
Herkese merhaba,
Expro 500 slim modelinde filtrenin pervanesini temizlik aşamasında nasıl söküyorsunuz? ben ikinci el olarak aldım pervane kasasının çevresinin dibinde beyaz yapıştırıcı var gibi, bu sebeple zorlamaya korktum açıkçası, ayrıca pervanenin çevresindeki plastik kasasının çevresinde 2 küçük vida var onları söktüm plastiği komple çıkarayım diye onu da beceremedim. Bir püf noktası var da ben mi bilmiyorum?
Herkese merhaba,
Expro 500 slim modelinde filtrenin pervanesini temizlik aşamasında nasıl söküyorsunuz? ben ikinci el olarak aldım pervane kasasının çevresinin dibinde beyaz yapıştırıcı var gibi, bu sebeple zorlamaya korktum açıkçası, ayrıca pervanenin çevresindeki plastik kasasının çevresinde 2 küçük vida var onları söktüm plastiği komple çıkarayım diye onu da beceremedim. Bir püf noktası var da ben mi bilmiyorum?
Haqos Expro 500 Slim Çalışma Sorunu!
İlk çalıştırma veya temizlik sonrası çalıştırmak için filtre haznesini pervaneye kadar su ile doldurmak gerekiyor. Suyu az koyarsanız çalışmakta nazlanıyor, eğer suyu az koymanız sebebiyle çalışmadıysa ve filtreyi tekrar açmak istemiyorsanız su çıkış borusuna plastik hortum takıp, ağzınızla ufak bir hava çekin hemen çalışır.
İlk çalıştırma veya temizlik sonrası çalıştırmak için filtre haznesini pervaneye kadar su ile doldurmak gerekiyor. Suyu az koyarsanız çalışmakta nazlanıyor, eğer suyu az koymanız sebebiyle çalışmadıysa ve filtreyi tekrar açmak istemiyorsanız su çıkış borusuna plastik hortum takıp, ağzınızla ufak bir hava çekin hemen çalışır.
Gündoğumu, Günbatımı Simulasyonu Dıy
Bu sisteme şimşek çakması efekti ve hoparlör bağlantısı ile gök gürültüsü sesi eklenebilir mi ?
Bu sisteme şimşek çakması efekti ve hoparlör bağlantısı ile gök gürültüsü sesi eklenebilir mi ?
Balık Hafızası Saniyelikmidir? (şartlı Refleks Hk)
Merhaba Abdullah Kardeşim,
Proje ödevini gayet güzel ve özenerek hazırlamışsın. Geçen sene oğlum senin yaşındaydı ve serbest konu projesinde, akvaryum ortamında oluşan olası bir probleminin çözümlerini ödev olarak hazırlamıştık. Tabi orada ödevin bir çoğunu neredeyse ben yapmıştım. Senin konuyu okuduğumda geçen seneki ödev aklıma geldi :)
Öncelikle araştırarak ödevini yapmanı tebrik ediyorum. Çünkü bu devirde ödevler kopyala yapıştır olduğu için, genelde hepsi birbirinin aynı oluyor. Senin yaptığın ise farklı olduğu için takdir kazanacaktır.
Ayrıca her zaman bir insanın hobisi olması gerektiğini savunuyorum, senin yaşına bakıldığında uğraşmış olduğun hobinin sana neler kattığı hemen fark ediliyor.
Son olarak ödevinde eksik bir durum görmedim, gayet başarılı olmuş.
[EDIT]fkarakaser,2018-11-02 13:42:30[/EDIT]
Merhaba Abdullah Kardeşim,
Proje ödevini gayet güzel ve özenerek hazırlamışsın. Geçen sene oğlum senin yaşındaydı ve serbest konu projesinde, akvaryum ortamında oluşan olası bir probleminin çözümlerini ödev olarak hazırlamıştık. Tabi orada ödevin bir çoğunu neredeyse ben yapmıştım. Senin konuyu okuduğumda geçen seneki ödev aklıma geldi :)
Öncelikle araştırarak ödevini yapmanı tebrik ediyorum. Çünkü bu devirde ödevler kopyala yapıştır olduğu için, genelde hepsi birbirinin aynı oluyor. Senin yaptığın ise farklı olduğu için takdir kazanacaktır.
Ayrıca her zaman bir insanın hobisi olması gerektiğini savunuyorum, senin yaşına bakıldığında uğraşmış olduğun hobinin sana neler kattığı hemen fark ediliyor.
Son olarak ödevinde eksik bir durum görmedim, gayet başarılı olmuş.
[EDIT]fkarakaser,2018-11-02 13:42:30[/EDIT]
Akvaryumda Niçin Reeflowers Siyah Kum Kullanmamalı
Kumu değiştirirken suyunuzu da yenilediniz. Filtre ekipmanları da elden geçmiştir. Dolayısı ile su değerleriniz de bir iyileşme söz konusu, tamamen kuma bağlamak yanlış olur.
Düzeltme: Diğer arkadaşlar kumun salınım yapmasından bahsetmiş, böyle bir şey söz konusu ise su değerlerini de etkiliyordur. Dolayısı ile kumu kullanan arkadaşların tecrübeleri önemli.[EDIT]fkarakaser,2018-09-19 17:13:43[/EDIT]
Kumu değiştirirken suyunuzu da yenilediniz. Filtre ekipmanları da elden geçmiştir. Dolayısı ile su değerleriniz de bir iyileşme söz konusu, tamamen kuma bağlamak yanlış olur.
Düzeltme: Diğer arkadaşlar kumun salınım yapmasından bahsetmiş, böyle bir şey söz konusu ise su değerlerini de etkiliyordur. Dolayısı ile kumu kullanan arkadaşların tecrübeleri önemli.[EDIT]fkarakaser,2018-09-19 17:13:43[/EDIT]
Eheim Jager Kalibrasyon Resimli, Detaylı Anlatımlı
[QUOTE=fgulcicek]
Evet yukarıda kalibrasyon sonuçlarını paylaşacağımı söylemiştim. İlk aldığımda havalar sıcak olduğu için kalibrasyon olayına girmemiştim. Kutudan çıktığı gibi default 26 derecede ellemeden kurmuştum. Havalar soğuduğu için bir kaç gün önce çalışmaya başladı. 26 derece default ayarda iken suyu 27.5 dereceye kadar ısıttı. Bende anlatıldığı gibi detaylara dikkat ederek eksi 1.5 derecelik kalibrasyonunu yaptım. Yani mavi halkayı oynatmadan 26 gösteren oku arkasındaki çentiği kaydırarak 27.5'u göstermesini sağladım. Kalibrasyon işi tamam.
Isının 25 derece olmasını istediğim için 25'e getirip bıraktım. 2 gündür hem daldırma tip dijital termometre hem de akvaryumdaki cam termometre ile kontrol ediyorum. Aldığım değerler 24.8 ile 25 derece arası. Değerler güzel. Oda ısısı 24 derece olduğu için bir kaç saatte bir kısa süreli devreye girip çıkıyor. Çalışma düzeninde de bir sorun yok. Bu ısıtıcının neden kötülendiğini anlayamadım. Kullanım klavuzunda bile nasıl yapılacağı yazıyor. Fahri Bey'in bu ısıtıcının kalibrasyonu konusunda tüm söyledikleri aynen doğru çıktı. Bu konuyu okumasaydım hemen hemen aynı fiyata çin mallarının bir iki tık üstü olan Tetra HT100 alacaktım. Şimdi profesyonel bir ısıtıcıya sahibim. Kendisine teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208148/180920181142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Cihaz hem güzel, hem stabil. Büyük akvaryumlar için çok ideal bir ısıtıcı. Bizim insanımızın tek kabahati kılavuz okumamak, zaten bu ısıtıcıda kalibrasyonu bozmak tamamen bununla alakalı.
Kısaca siz burayı ve kılavuzu okumasaydınız, direk mavi bölümü çevirseydiniz ayarlar allak bullak olacaktı ve uğraşacaktınız. Buradaki bir çok kişinin sorunu da bu zaten.
[QUOTE=fgulcicek]
Evet yukarıda kalibrasyon sonuçlarını paylaşacağımı söylemiştim. İlk aldığımda havalar sıcak olduğu için kalibrasyon olayına girmemiştim. Kutudan çıktığı gibi default 26 derecede ellemeden kurmuştum. Havalar soğuduğu için bir kaç gün önce çalışmaya başladı. 26 derece default ayarda iken suyu 27.5 dereceye kadar ısıttı. Bende anlatıldığı gibi detaylara dikkat ederek eksi 1.5 derecelik kalibrasyonunu yaptım. Yani mavi halkayı oynatmadan 26 gösteren oku arkasındaki çentiği kaydırarak 27.5'u göstermesini sağladım. Kalibrasyon işi tamam.
Isının 25 derece olmasını istediğim için 25'e getirip bıraktım. 2 gündür hem daldırma tip dijital termometre hem de akvaryumdaki cam termometre ile kontrol ediyorum. Aldığım değerler 24.8 ile 25 derece arası. Değerler güzel. Oda ısısı 24 derece olduğu için bir kaç saatte bir kısa süreli devreye girip çıkıyor. Çalışma düzeninde de bir sorun yok. Bu ısıtıcının neden kötülendiğini anlayamadım. Kullanım klavuzunda bile nasıl yapılacağı yazıyor. Fahri Bey'in bu ısıtıcının kalibrasyonu konusunda tüm söyledikleri aynen doğru çıktı. Bu konuyu okumasaydım hemen hemen aynı fiyata çin mallarının bir iki tık üstü olan Tetra HT100 alacaktım. Şimdi profesyonel bir ısıtıcıya sahibim. Kendisine teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208148/180920181142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Cihaz hem güzel, hem stabil. Büyük akvaryumlar için çok ideal bir ısıtıcı. Bizim insanımızın tek kabahati kılavuz okumamak, zaten bu ısıtıcıda kalibrasyonu bozmak tamamen bununla alakalı.
Kısaca siz burayı ve kılavuzu okumasaydınız, direk mavi bölümü çevirseydiniz ayarlar allak bullak olacaktı ve uğraşacaktınız. Buradaki bir çok kişinin sorunu da bu zaten.
Aşırı Yosun Kokusu Çözemedim
[QUOTE=halit7502]
Uzun süredir yeniden silikonlanıp kuru bekleyen akvaryuma su aldım yalnız tabandaki kayıtları silikonlamama rağmen kılcal sızıntılar olmuştu o kısma çok önemsemedim sonraki gün odaya girdiğimde aynı mide bulandırıcı koku sinmiş tüm her yere bunun başka bişey olduğundan endişeliyim artık çünkü sirke hidrojen peroksit ve etanolle silip iki hafta neredeyse kuru beklettim temizleyemediğim kayıt arasındaki birkaç mm lik yerden tüm akvaryuma sumpa sump melzemelerine odaya eve koku sindi[/QUOTE]
Ekipmanları çamaşır suyu (domestos değil) eklediğiniz suda bekletin.
Yosunlar tamamen temizlendiğinde durulayıp, elma sirkesinde bekletip tekrar durulayın. Bu şekilde yosun kokusu ve yosun kalıntıları kalmıyor.
[QUOTE=halit7502]
Uzun süredir yeniden silikonlanıp kuru bekleyen akvaryuma su aldım yalnız tabandaki kayıtları silikonlamama rağmen kılcal sızıntılar olmuştu o kısma çok önemsemedim sonraki gün odaya girdiğimde aynı mide bulandırıcı koku sinmiş tüm her yere bunun başka bişey olduğundan endişeliyim artık çünkü sirke hidrojen peroksit ve etanolle silip iki hafta neredeyse kuru beklettim temizleyemediğim kayıt arasındaki birkaç mm lik yerden tüm akvaryuma sumpa sump melzemelerine odaya eve koku sindi[/QUOTE]
Ekipmanları çamaşır suyu (domestos değil) eklediğiniz suda bekletin.
Yosunlar tamamen temizlendiğinde durulayıp, elma sirkesinde bekletip tekrar durulayın. Bu şekilde yosun kokusu ve yosun kalıntıları kalmıyor.
SON MESAJLAR
- Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
