ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
jackbauer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2011 19:34
Son Ziyaret:
13 Nisan 2015 17:58
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
doğan konak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
doğan konak
SON 10 MESAJI
Hobicilik mi? Ticaret mi?
Konuyu görünce yazamadan edemedim bende bir çok defa hobiciden ve akvaryumcudan balık aldım ve her seferinde aldatıldım pahalı aldım dişi denildi erkek çıktı bemba denildi ikola çıktı vs vs 6-7 aydır bu hobiyle ugraşıyorum ve hiçbir iş kolunda bu kadar sahte yalan dolan görmedim insanların gözlerinin içine bakılarak yalan söyleniyor hele birde yeni oldugunuzu anladılarsa tamam yolunacak kaz görülüyorsunuz en son şahit oldugum bir olay arkadaş güzel bi akvaryum yapmış içine doldurmuş süper renk ve formda ilangileri yanındada daha ufak bir akvaryum 3-4 cm lik yavrular (bir şekilde ithalatçıdan almış) ve bunları kendi yavrularım diye fahiş fiyattan satıyor (alışı 7 tl satışı 35 tl) perde arkasında ona yardım eden suç ortagı ile büyük bir rantı paylaşıyorlar yazıklar olsun diyorum sadece yazıklar....
Konuyu görünce yazamadan edemedim bende bir çok defa hobiciden ve akvaryumcudan balık aldım ve her seferinde aldatıldım pahalı aldım dişi denildi erkek çıktı bemba denildi ikola çıktı vs vs 6-7 aydır bu hobiyle ugraşıyorum ve hiçbir iş kolunda bu kadar sahte yalan dolan görmedim insanların gözlerinin içine bakılarak yalan söyleniyor hele birde yeni oldugunuzu anladılarsa tamam yolunacak kaz görülüyorsunuz en son şahit oldugum bir olay arkadaş güzel bi akvaryum yapmış içine doldurmuş süper renk ve formda ilangileri yanındada daha ufak bir akvaryum 3-4 cm lik yavrular (bir şekilde ithalatçıdan almış) ve bunları kendi yavrularım diye fahiş fiyattan satıyor (alışı 7 tl satışı 35 tl) perde arkasında ona yardım eden suç ortagı ile büyük bir rantı paylaşıyorlar yazıklar olsun diyorum sadece yazıklar....
Hobici fiyatı diye kazıkçılardan şikayetçiyim.
Aynı şekilde ben 10 cm üzeri balıklarımı sırf bana yaramıyor yarayan birine faydalı olsun diye 60 tl den almıştım 20 tl den verdim ertesi gün balıklar 50 tl den satışa konmuştu şimdi burada üreten arkadaşlarda haklı kim ticaret için kim beslemek için alıyor belli degil bunuda çözmek oldukça zor kimse kimseye ucuza sat diyede baskı yapmıyor ancak bazı ilan sahiplerinin tutumu vs ise insanı rahatsız edecek durumlarda böylee fahiş fiyatlı ilanları gören arkadaşlarda haaa balığın piyasası bu deyip 5-10 daha ekliyorlar fiyatlara sonuç bütçesi kısıtlı hobici sadece okumakla kalıyor msj ları.Eger ki bir balığın akvaryumcu fiyatı 35 tl ise hobici fiyatının 20 tl olmasını düşünürüm oran bu şekilde olması lazım egerki sen akvaryumcuda zaten 80 tl olan balığına 75 tl yazarsan ve bunada hobici fiyatı diye başlık atarsan okuyanlarında sinirlenmesi ve kızması kadar doğal birşey olmaz...
Aynı şekilde ben 10 cm üzeri balıklarımı sırf bana yaramıyor yarayan birine faydalı olsun diye 60 tl den almıştım 20 tl den verdim ertesi gün balıklar 50 tl den satışa konmuştu şimdi burada üreten arkadaşlarda haklı kim ticaret için kim beslemek için alıyor belli degil bunuda çözmek oldukça zor kimse kimseye ucuza sat diyede baskı yapmıyor ancak bazı ilan sahiplerinin tutumu vs ise insanı rahatsız edecek durumlarda böylee fahiş fiyatlı ilanları gören arkadaşlarda haaa balığın piyasası bu deyip 5-10 daha ekliyorlar fiyatlara sonuç bütçesi kısıtlı hobici sadece okumakla kalıyor msj ları.Eger ki bir balığın akvaryumcu fiyatı 35 tl ise hobici fiyatının 20 tl olmasını düşünürüm oran bu şekilde olması lazım egerki sen akvaryumcuda zaten 80 tl olan balığına 75 tl yazarsan ve bunada hobici fiyatı diye başlık atarsan okuyanlarında sinirlenmesi ve kızması kadar doğal birşey olmaz...
Hobici fiyatı diye kazıkçılardan şikayetçiyim.
Benimki şanssız bedevi misali aynen dediğin yorumları olmulu bir arkadaşla ikola alma konusunda buluştuk fakat ikola içinde 2 tanede bemba veya bluepoint de vardı bana onlar dişileri dedi :) yine forumdan referansları olumlu bir arkadaştanda 1e 2 d bemba aldım 120 tl ye ancak 1e olanda bluepoint çıktı şuanda balık ihtiyacım var ve inan kime nasıl güveneceğimi bilmiyorum...
Benimki şanssız bedevi misali aynen dediğin yorumları olmulu bir arkadaşla ikola alma konusunda buluştuk fakat ikola içinde 2 tanede bemba veya bluepoint de vardı bana onlar dişileri dedi :) yine forumdan referansları olumlu bir arkadaştanda 1e 2 d bemba aldım 120 tl ye ancak 1e olanda bluepoint çıktı şuanda balık ihtiyacım var ve inan kime nasıl güveneceğimi bilmiyorum...
Hobici fiyatı diye kazıkçılardan şikayetçiyim.
Konu zaten hobici fiyatı yazıp uçuk fiyat yazanlarla ilgiliydi nerden nereye geldi herkesin dogrusu yanlışı var herkes kendince haklı nedenlerini sıralamış ancak şu bir gerçek ki yeni başlayan arkadaşlar kesinlikle kandırılıyor aldatılıyor biraz agır tabir ama dolandırılıyor yok alıcı bilinçli olsaymış yaw nasıl bilinçli olacaz okulunamı gidelim napalım karşındaki gözünün içine baka baka 2e 8 d diye veridği balıklar 10e çıkıyorsa üstelik bir insan bunu sadece balık için yapıyorsa insanlık bitmiştir kardeşim ve bunu akvaryumcusuda yapıyor forumdan hobiciside yapıyor yapıyorda yapıyor ha elbette iyiniyetli dürst insanlarda var ama bunlarlada tanışmak karşılaşmak rastlaşmak tamamen şansa kalmış o şans da bana şuana kadar hiç ugramadı :))
Konu zaten hobici fiyatı yazıp uçuk fiyat yazanlarla ilgiliydi nerden nereye geldi herkesin dogrusu yanlışı var herkes kendince haklı nedenlerini sıralamış ancak şu bir gerçek ki yeni başlayan arkadaşlar kesinlikle kandırılıyor aldatılıyor biraz agır tabir ama dolandırılıyor yok alıcı bilinçli olsaymış yaw nasıl bilinçli olacaz okulunamı gidelim napalım karşındaki gözünün içine baka baka 2e 8 d diye veridği balıklar 10e çıkıyorsa üstelik bir insan bunu sadece balık için yapıyorsa insanlık bitmiştir kardeşim ve bunu akvaryumcusuda yapıyor forumdan hobiciside yapıyor yapıyorda yapıyor ha elbette iyiniyetli dürst insanlarda var ama bunlarlada tanışmak karşılaşmak rastlaşmak tamamen şansa kalmış o şans da bana şuana kadar hiç ugramadı :))
Hobici fiyatı diye kazıkçılardan şikayetçiyim.
Tartışma filan yokki ortada herkes kendince fikirlerini söyemekte alınganlık eden sensin ben senin balık sattıgınla yada herhengi bir kimsenin ilgilenmem istersen daha doğmamış yavrularını bile satabilirsin amaç bu işe yeni başlayan gönül veren insanların hevesini kırmamak kandırmamak üzmemek ben o balıkların erkek oldugunu zaten bilerek almadım magdur oldum zaten sonrasındada foruma konu açtım ben bunları kaça verirsem diye 1-2 arkadaşta fikrini vs sini belirtti sonra baktım ki ben bunlarla ugraşacak kadar vakit zengini degilim etrafımda akvaryumu olan insanlara hediye ettim balıkları olay bundan ibarettir kalkıpda benim eski msj larımı aratacak kadar vakit harcıyorsan sanırım biraz alınmışsın kusuruma bakma lütfen seni hedef alarak söylenmiş bir şey yok ortada...
Tartışma filan yokki ortada herkes kendince fikirlerini söyemekte alınganlık eden sensin ben senin balık sattıgınla yada herhengi bir kimsenin ilgilenmem istersen daha doğmamış yavrularını bile satabilirsin amaç bu işe yeni başlayan gönül veren insanların hevesini kırmamak kandırmamak üzmemek ben o balıkların erkek oldugunu zaten bilerek almadım magdur oldum zaten sonrasındada foruma konu açtım ben bunları kaça verirsem diye 1-2 arkadaşta fikrini vs sini belirtti sonra baktım ki ben bunlarla ugraşacak kadar vakit zengini degilim etrafımda akvaryumu olan insanlara hediye ettim balıkları olay bundan ibarettir kalkıpda benim eski msj larımı aratacak kadar vakit harcıyorsan sanırım biraz alınmışsın kusuruma bakma lütfen seni hedef alarak söylenmiş bir şey yok ortada...
Hobici fiyatı diye kazıkçılardan şikayetçiyim.
[QUOTE=RESPECT] Evet benim 2500 liralık balıklarıma ve kilosu 200 tl olan yemlerime le ürettiğim yavruları en alt seviyeden fiyatla satmama laf eden siz hepi topu 50 lira etmiycek malaviler için iyi araştırma yapmışsınız:D
Valla dostum senin anlama kabiliyetini ben çözemedim pek burada balıkları sattıgıma dair bir msj yazı vs birşeymi varki ben sadece bunları kaça satarsam zarar etmemiş olurum diyorum artı o balıkları 1 tl ye bile sattıgımı yada yerine başka birşey aldıgımı gören duyan hatta rüyasında bile gören varsa buyursun gelsin kendisine ne isterse vericem + o balıklar 50 tl bile etmez diyorsan sana ben birşey diyemem ordaki balıklara sadece ben frontozalara 280 tl vermiştim...
[QUOTE=RESPECT] Evet benim 2500 liralık balıklarıma ve kilosu 200 tl olan yemlerime le ürettiğim yavruları en alt seviyeden fiyatla satmama laf eden siz hepi topu 50 lira etmiycek malaviler için iyi araştırma yapmışsınız:D
Valla dostum senin anlama kabiliyetini ben çözemedim pek burada balıkları sattıgıma dair bir msj yazı vs birşeymi varki ben sadece bunları kaça satarsam zarar etmemiş olurum diyorum artı o balıkları 1 tl ye bile sattıgımı yada yerine başka birşey aldıgımı gören duyan hatta rüyasında bile gören varsa buyursun gelsin kendisine ne isterse vericem + o balıklar 50 tl bile etmez diyorsan sana ben birşey diyemem ordaki balıklara sadece ben frontozalara 280 tl vermiştim...
Hobici fiyatı diye kazıkçılardan şikayetçiyim.
Nasıl düzelecek peki bunlar herkesi hobiden soguturlarsa ki bu sayı benim gözlemlediğim kadarıyla bir hayli fazla herkes lanet olsun derse ne olacak o zaman o balığı bedavada versen kime vericeksin bu gibi insanları ayıklamak şart...
ayrıca 3 cm balığın kendini kurtardığı fikrine katılmıyorum...
Nasıl düzelecek peki bunlar herkesi hobiden soguturlarsa ki bu sayı benim gözlemlediğim kadarıyla bir hayli fazla herkes lanet olsun derse ne olacak o zaman o balığı bedavada versen kime vericeksin bu gibi insanları ayıklamak şart...
ayrıca 3 cm balığın kendini kurtardığı fikrine katılmıyorum...
Hobici fiyatı diye kazıkçılardan şikayetçiyim.
İyi fikir ama hepsi erkek olan balıklardan nasıl yavru alacaktım :)))
İyi fikir ama hepsi erkek olan balıklardan nasıl yavru alacaktım :)))
Hobici fiyatı diye kazıkçılardan şikayetçiyim.
Valla ben yukarıda belirttim dostum para istemeyeceğimi ve 2000 tl lik balığıda bedava hediye ettiğimi ayrıca 3 cm balığının garantiside yok kaçı yaşar kaçı yaşamaz artı olarak koloni 3-4 bin tl degil bugun f0 balık fiyatları internette araştırma yapıldıgında herkesin bulabileceği bir rakam ha tamam emek verdin belki ihtiyacında var sat ama bu fiyatlara satma kardeşim balık nasılsa sürekli yavruluyor ve dişi sayısıda kolonilerde bir hayli fazla 10 tl ye satda herkes alsın işin ticaretini yapacaksanda rumuz un altında belirt o zaman çok saçma buluyorum bunları çokkk...
Valla ben yukarıda belirttim dostum para istemeyeceğimi ve 2000 tl lik balığıda bedava hediye ettiğimi ayrıca 3 cm balığının garantiside yok kaçı yaşar kaçı yaşamaz artı olarak koloni 3-4 bin tl degil bugun f0 balık fiyatları internette araştırma yapıldıgında herkesin bulabileceği bir rakam ha tamam emek verdin belki ihtiyacında var sat ama bu fiyatlara satma kardeşim balık nasılsa sürekli yavruluyor ve dişi sayısıda kolonilerde bir hayli fazla 10 tl ye satda herkes alsın işin ticaretini yapacaksanda rumuz un altında belirt o zaman çok saçma buluyorum bunları çokkk...
Hobici fiyatı diye kazıkçılardan şikayetçiyim.
3-4 cm lik yavru balık adet fiyatı 30 tl toplu fiyatı atıyorum 500 tl bu tarz ilanlar artık kanıksanmaya başladı altına not takas yok pazarlık yok cevap vermem tlf açmam asarım keserim yaw 500 tl ye 1 ay çalışan insan var tam 1 ay yazık günah degilmi ne oalcagı belli olmayan balığa bu kadar fiyat yazmak ayıptır önce, çok zaman ilanların altına yorum yapmak istedim ancak bu mümkün degil sanırım işte balığın anası bu babası bu ileride ne olacagı belli ya nerden belli balıgın rengi bile belli degilki sen nerden biliyosun öyle olacagını madem çok biliyosun bekle sabret büyüt balıgı kendini kurtarsın sonra sat gene satma diyen yok sana o kadar çok söylenecek sözüm varki inanın yarısını bile söyleyemedim....
3-4 cm lik yavru balık adet fiyatı 30 tl toplu fiyatı atıyorum 500 tl bu tarz ilanlar artık kanıksanmaya başladı altına not takas yok pazarlık yok cevap vermem tlf açmam asarım keserim yaw 500 tl ye 1 ay çalışan insan var tam 1 ay yazık günah degilmi ne oalcagı belli olmayan balığa bu kadar fiyat yazmak ayıptır önce, çok zaman ilanların altına yorum yapmak istedim ancak bu mümkün degil sanırım işte balığın anası bu babası bu ileride ne olacagı belli ya nerden belli balıgın rengi bile belli degilki sen nerden biliyosun öyle olacagını madem çok biliyosun bekle sabret büyüt balıgı kendini kurtarsın sonra sat gene satma diyen yok sana o kadar çok söylenecek sözüm varki inanın yarısını bile söyleyemedim....
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
