ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
murat sürücü
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Haziran 2011 17:51
Son Ziyaret:
03 Aralık 2012 17:51
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
murat sürücü
Doğum Tarihi:
14 Nisan 1979
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
murat sürücü
SON 10 MESAJI
Korkak Balıklar
Aynı konuda benimde sıkıntım.Yaklaşık 3-4 ay öncesinde genç damızlık yunuslar aldım 3e 9 dişi sadece 3 defa ağzına yavru aldı ayrıca hep balıklarım korkaklar yeme bile korkarak geliyorlar sanki yemi çalıp kaçıyorlar :) yunuslardan öncede ıceman besledi 3e 20 dişi onlarda aynı böyleydiler.Aklıma bir fikir geliyor ama önce bu işte tecrübe kazananlardan fikir almak isterim.Aklımdan geçen şey arabaların camlarına çekilen aynalı filmi biliyorsunuz.Dışarıdan içerisini göstermiyor ama içeriden dışarısı görünüyor.Ben bu filmi ters çevirip akvaryumun dışına çekmeyi planlıyorum yani biz balıkları göreceğiz ama balıklar bizi göremeyecek.Bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazın mesajlarınızı bekliyorum.Herkese sağlıklı balıklar
Aynı konuda benimde sıkıntım.Yaklaşık 3-4 ay öncesinde genç damızlık yunuslar aldım 3e 9 dişi sadece 3 defa ağzına yavru aldı ayrıca hep balıklarım korkaklar yeme bile korkarak geliyorlar sanki yemi çalıp kaçıyorlar :) yunuslardan öncede ıceman besledi 3e 20 dişi onlarda aynı böyleydiler.Aklıma bir fikir geliyor ama önce bu işte tecrübe kazananlardan fikir almak isterim.Aklımdan geçen şey arabaların camlarına çekilen aynalı filmi biliyorsunuz.Dışarıdan içerisini göstermiyor ama içeriden dışarısı görünüyor.Ben bu filmi ters çevirip akvaryumun dışına çekmeyi planlıyorum yani biz balıkları göreceğiz ama balıklar bizi göremeyecek.Bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazın mesajlarınızı bekliyorum.Herkese sağlıklı balıklar
Ana Tankı Yavru Tankına Nasıl Bağlarım ?
Bencede yavru tankını ana tankın altına koy, eğer ana tankı deldime ihtimaliniz varsa kule sistemiyle suyu yavru tankına indirirsin, dış filtre ile de suyu ana tankına gönderirsin.Eğer ana tankı deldiremiyorsan overflow diye bişey var türkiye de satılmıyor sanırım kendin ondan yapıp, ana tankdaki suyu yavru tankına indirirsin.Yalnız diğer arkadaşlarda belitmişler hastalık oluşursa (allah korusun) yavruların da da hastalık olacaktır.Benim önerimi mi uygularsan veya uygulamayıp başka bir yol bulursan lütfen paylaşırmısın.Saygılar.Herkese sağlıklı balıklar
Bencede yavru tankını ana tankın altına koy, eğer ana tankı deldime ihtimaliniz varsa kule sistemiyle suyu yavru tankına indirirsin, dış filtre ile de suyu ana tankına gönderirsin.Eğer ana tankı deldiremiyorsan overflow diye bişey var türkiye de satılmıyor sanırım kendin ondan yapıp, ana tankdaki suyu yavru tankına indirirsin.Yalnız diğer arkadaşlarda belitmişler hastalık oluşursa (allah korusun) yavruların da da hastalık olacaktır.Benim önerimi mi uygularsan veya uygulamayıp başka bir yol bulursan lütfen paylaşırmısın.Saygılar.Herkese sağlıklı balıklar
Icemanlarımda sorun
[QUOTE=seyyaHH][QUOTE=murat sürücü]S. A. Yorumların hepsini okumadım, akvaryumda balık sayınız biraz fazla, birde iki ıceman çiftleşmez o titreme hareketi dişi dişiye bölge belirlemedir,ıcemanlar stres altında yani balık sayın fazla onu demek istiyorum biraz zor yavru alırsın, birde sen yapıyormusun bilmem ama ışığını sık sık açıp kapatmaktan ıcemanlar çok aşırı etkileniyorlar, diğer yorumları okumaya üşendim :) diğer arkadaşlar kusura bakmayın herkese sağlıklı balıklar, saygılar.
[/QUOTE]
[QUOTE=murat sürücü] [QUOTE=seyyaHH][QUOTE=murat sürücü]S. A. Yorumların hepsini okumadım, akvaryumda balık sayınız biraz fazla, birde iki ıceman çiftleşmez o titreme hareketi dişi dişiye bölge belirlemedir,ıcemanlar stres altında yani balık sayın fazla onu demek istiyorum biraz zor yavru alırsın, birde sen yapıyormusun bilmem ama ışığını sık sık açıp kapatmaktan ıcemanlar çok aşırı etkileniyorlar, diğer yorumları okumaya üşendim :) diğer arkadaşlar kusura bakmayın herkese sağlıklı balıklar, saygılar.
[/QUOTE]
[QUOTE=seyyaHH][QUOTE=murat sürücü]S. A. Yorumların hepsini okumadım, akvaryumda balık sayınız biraz fazla, birde iki ıceman çiftleşmez o titreme hareketi dişi dişiye bölge belirlemedir,ıcemanlar stres altında yani balık sayın fazla onu demek istiyorum biraz zor yavru alırsın, birde sen yapıyormusun bilmem ama ışığını sık sık açıp kapatmaktan ıcemanlar çok aşırı etkileniyorlar, diğer yorumları okumaya üşendim :) diğer arkadaşlar kusura bakmayın herkese sağlıklı balıklar, saygılar.
Ozaman siz forumda yardımcı olmak yerine, sadece isminizi sayfalarda görmek için yazıyorsunuz.
Saygılar.
[/QUOTE]
[QUOTE=murat sürücü] [QUOTE=seyyaHH][QUOTE=murat sürücü]S. A. Yorumların hepsini okumadım, akvaryumda balık sayınız biraz fazla, birde iki ıceman çiftleşmez o titreme hareketi dişi dişiye bölge belirlemedir,ıcemanlar stres altında yani balık sayın fazla onu demek istiyorum biraz zor yavru alırsın, birde sen yapıyormusun bilmem ama ışığını sık sık açıp kapatmaktan ıcemanlar çok aşırı etkileniyorlar, diğer yorumları okumaya üşendim :) diğer arkadaşlar kusura bakmayın herkese sağlıklı balıklar, saygılar.
Ozaman siz forumda yardımcı olmak yerine, sadece isminizi sayfalarda görmek için yazıyorsunuz.
Saygılar.
[/QUOTE]
[/QUOTE] siz benim yazdıklarımından bunu anlıyorsanız evet
ıcemandan yavru almak
Bende diğer arkadaşlar gibi kumunu beğenmedim kusura bakma :) bence kumu silis yapsan çok iyi olur çünkü ıcemanlar kumla oynamayı çok seviyorlar ben 2 yıldır ıceman besliyorum binlerce yavru aldım en az iki adet kaya koyki saklanma yerleri olsun, 1e 4 veya 5 dişi öneririm başkada bişey koyma yavru almak istiyorsan tabiki, bende şuan 3e20d var akvaryumda 150*60h*50 sen ona göre orantı kur işte, saygılar sağlıklı balıklar dilerim.
Bende diğer arkadaşlar gibi kumunu beğenmedim kusura bakma :) bence kumu silis yapsan çok iyi olur çünkü ıcemanlar kumla oynamayı çok seviyorlar ben 2 yıldır ıceman besliyorum binlerce yavru aldım en az iki adet kaya koyki saklanma yerleri olsun, 1e 4 veya 5 dişi öneririm başkada bişey koyma yavru almak istiyorsan tabiki, bende şuan 3e20d var akvaryumda 150*60h*50 sen ona göre orantı kur işte, saygılar sağlıklı balıklar dilerim.
kuluçka makinesinin içinde yumurta yok
S. A. Hocam bu benim başıma çok sık geliyor. Benim tahminlerim ve gözlemlerimi size aktarayım. Birincisi akvaryumcudan aldığımız kuluçka makinasını benim ıcemanlarımda kullanamadım sebebi makinadaki delikler büyük geldi yumurtalar dışarı kaçtı bundan eminim bende kendim pet su şişesinden yaptım bi süre işimi gördü en son dibi yuvarlak olan cam bardaktan yaptım daha iyi oldu. İkinci tahminimde kusturduğum yumurtalar tahminimce döllenmemiş yumurtaydı belkide, sallıyorum 70 yumurta aldın ertesi gün bakıyorsun kaçaak yeri yok ama sayı azalmış, bir sonraki gün balıyorsun iyice azalmış, bi sonraki gün yumurta yok, ee nereye gitti bunlar diyorsun cevap yok, yumurta da yok :)) dediğim gibi tahminimce döllenmemiş yumurta suda eriyip gidiyor. Çaresini sorma şuan bende bilmiyorum. Sana yardımcı belki olamadım ama soruna cevap vermek istedim. Saygılar sağlıklı balıklar.
S. A. Hocam bu benim başıma çok sık geliyor. Benim tahminlerim ve gözlemlerimi size aktarayım. Birincisi akvaryumcudan aldığımız kuluçka makinasını benim ıcemanlarımda kullanamadım sebebi makinadaki delikler büyük geldi yumurtalar dışarı kaçtı bundan eminim bende kendim pet su şişesinden yaptım bi süre işimi gördü en son dibi yuvarlak olan cam bardaktan yaptım daha iyi oldu. İkinci tahminimde kusturduğum yumurtalar tahminimce döllenmemiş yumurtaydı belkide, sallıyorum 70 yumurta aldın ertesi gün bakıyorsun kaçaak yeri yok ama sayı azalmış, bir sonraki gün balıyorsun iyice azalmış, bi sonraki gün yumurta yok, ee nereye gitti bunlar diyorsun cevap yok, yumurta da yok :)) dediğim gibi tahminimce döllenmemiş yumurta suda eriyip gidiyor. Çaresini sorma şuan bende bilmiyorum. Sana yardımcı belki olamadım ama soruna cevap vermek istedim. Saygılar sağlıklı balıklar.
Icemanlarımda sorun
S. A. Yorumların hepsini okumadım, akvaryumda balık sayınız biraz fazla, birde iki ıceman çiftleşmez o titreme hareketi dişi dişiye bölge belirlemedir,ıcemanlar stres altında yani balık sayın fazla onu demek istiyorum biraz zor yavru alırsın, birde sen yapıyormusun bilmem ama ışığını sık sık açıp kapatmaktan ıcemanlar çok aşırı etkileniyorlar, diğer yorumları okumaya üşendim :) diğer arkadaşlar kusura bakmayın herkese sağlıklı balıklar, saygılar.
S. A. Yorumların hepsini okumadım, akvaryumda balık sayınız biraz fazla, birde iki ıceman çiftleşmez o titreme hareketi dişi dişiye bölge belirlemedir,ıcemanlar stres altında yani balık sayın fazla onu demek istiyorum biraz zor yavru alırsın, birde sen yapıyormusun bilmem ama ışığını sık sık açıp kapatmaktan ıcemanlar çok aşırı etkileniyorlar, diğer yorumları okumaya üşendim :) diğer arkadaşlar kusura bakmayın herkese sağlıklı balıklar, saygılar.
Balıklarım saklanıyor
Arkadaşlar konu biraz eskimiş ama yeni konu açmak istemedim, cevaplarsanız çok sevineceğim. Benim 150*60h*50 akvaryumum var içinde de 23 adet damızlık boy ıceman ım var. Yaklaşık 2 aydır balıklar sürekli korkaklar saklanıyorlar. Sanırım hem ışıktan hemde akvaryum oda da hemen kapının yanında sürekli girip çıkmamızdan etkileniyorlar. Akvaryumun yerini değiştirmem mümkün değil,sorum şimdi şu. Acaba akvaryumun camına arabalara cekilen aynalı filmden çeksek biz balıkları göreceğiz ama balıklar bizi göremeyecek sanki ayna varmış gibi olacak. Sizce sorunu çözermiyim? ne olur bilen birileri varsa cevap yazın. Balık izleme zevkim kalmadı.
Arkadaşlar konu biraz eskimiş ama yeni konu açmak istemedim, cevaplarsanız çok sevineceğim. Benim 150*60h*50 akvaryumum var içinde de 23 adet damızlık boy ıceman ım var. Yaklaşık 2 aydır balıklar sürekli korkaklar saklanıyorlar. Sanırım hem ışıktan hemde akvaryum oda da hemen kapının yanında sürekli girip çıkmamızdan etkileniyorlar. Akvaryumun yerini değiştirmem mümkün değil,sorum şimdi şu. Acaba akvaryumun camına arabalara cekilen aynalı filmden çeksek biz balıkları göreceğiz ama balıklar bizi göremeyecek sanki ayna varmış gibi olacak. Sizce sorunu çözermiyim? ne olur bilen birileri varsa cevap yazın. Balık izleme zevkim kalmadı.
İklimlendirme
[QUOTE=muztava] [QUOTE=murat sürücü] Ben köpük kutu içinde grindal kurt besliyorum sıcaklıkla ilgili bir sorun yok, tavsiye ederim
[QUOTE=muztava] [QUOTE=murat sürücü] Ben köpük kutu içinde grindal kurt besliyorum sıcaklıkla ilgili bir sorun yok, tavsiye ederim
[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler Murat bey. Köpük kutu içine doğrudan toprak sererek mi yoksa saklama kabını mı köpük kutu içine koyarak üretiyorsunuz ?
[/QUOTE]köpük kutunun içine tahmini 4-5 cm yüksekliğinde hazır çiçek toprağı koyuyorum,kültür ekiyorum, sonrada kurtları her gün besliyorum, birde size tavsiyem kutunuz biraz büyük olsun mesela bir muz kolisinin yarısı kadar yani saklama kabları küçük bence ( şahsi görüşüm kimseyle tartışmak istemem) büyük kutu üreme açısında daha verimli olduğu kanaatindeyim, umarım yardımcı olmuşumdur, saygılar..
İklimlendirme
Ben köpük kutu içinde grindal kurt besliyorum sıcaklıkla ilgili bir sorun yok, tavsiye ederim
Ben köpük kutu içinde grindal kurt besliyorum sıcaklıkla ilgili bir sorun yok, tavsiye ederim
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
